Frukostvärd & städ till City Hotel Jönköping
Got City Center Hotels AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Om hotellet: City Hotel är ett 3-stjärnigt hotell i centrala Jönköping som ingår i hotellgruppen GCCH. Endast 250 meter från Vättern och Jönköpings centralstation. Hotellet har välkomnat gäster sedan 1963 och verksamheten ingår i kedjan Best Western. Arbetsuppgifter: I arbetsuppgifterna ingår vanliga uppgifter under frukostbuffén som att fylla på frukostfat, tillaga enklare varmrätter, diskning och självklart så är gästbemötandet en stor del av arbetet. I arbetsuppgifterna ingår även att hjälpa kollegorna inom städ fram mot slutet av arbetsdagen. På hotellet arbetar vi alla ihop och vi samarbetar alltid mellan avdelningarna. Vem vi söker: Vi söker dig som är serviceinriktad med en stor passion för service och som framför allt har en positiv och proffsig attityd mot våra gäster. Du ska vara flexibel, trivas med att arbeta i team samtidigt som du är stresstålig och klarar av att vara självständig. Du ska tycka om att hålla rent och snyggt omkring dig. Vad vi söker: Vi söker sommarpersonal till tjänster från några dagar i månaden upp till en tjänst om 80%.

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Personlig Assistans/extra jobb/för studerande

Nu behöver vi en tjej/kvinna när ordinarie assistenter har semester med fortsättning till hösten. Assistent är till en rullstolsburen kvinna med hund (valp), centralt Jönköping. Det är viktigt att du tycker om hundar. Som personlig assistent är du ett stöd i vardagen och hjälper till med allt från personlig omvårdnad och hushållssysslor. Arbetet sker i assistansanvändarens hem, där assistansanvändaren befinner sig. Man utgår alltid från assistansanvändarens behov och önskemål. *Att du har mycket goda kunskaper i svenska, både tal och skrift, för att kunna kommunicera med assistansanvändaren. *Ärlighet mot assistansanvändaren och dessutom visa respekt och är lugn och trygg i dig själv är något som värderas högt *Tålmodig och förstående för olika situationer *Initiativtagande *Erfarenhet av omsorgsarbete är meriterande (ej krav) *Eftersom du arbetar i någon annans hem är det viktigt att visa hänsyn, och vara lyhörd för den assistansberättigades önskemål. *Arbetet kommer att vara schemalagt efter överenskommelse *Körkort och bil för arbetsresor är ett plus *Arbetet är intrigitetsnära, enbart ansökningar från tjejer/kvinnor. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, att personkemin stämmer samt att du har ett intresse av att lära dig och tar ansvar för arbetsuppgifter och arbetstider. Kollektivavtal Fremia - Kommunal ÄRLIGHET ÄR EN VIKTIG EGENSKAP

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
kock
BENT gastronomi AB
Kockar och kallskänkor

Lolli Nonna Vincafé i Jönköping söker självgående kock! Är du en passionerad kock med några års erfarenhet och en förkärlek för att laga mat från hjärtat? Vill du vara en del av vårt dynamiska team på Lolli Nonna Vincafé, en välkänd och uppskattad restaurang i Jönköping? Då kan du vara den vi söker! Vi letar efter en självgående kock som har erfarenhet av att arbeta i ett högt tempo och som har ett genuint intresse för matlagning. Du ska vara kreativ, ansvarsfull och ha förmågan att arbeta både självständigt och i team. Kvalifikationer: • erfarenhet som kock • kunskaper i kökets alla delar • Förmåga att arbeta självständigt och effektivt • Positiv attityd Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan och CV till oss – vi ser fram emot att höra från dig! Välkommen till Lolli Nonna Vincafé!

15 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Personlig assistent
Enkv Assistans AB
Personliga assistenter

Om tjänsten:  Vi söker en omtänksam och engagerad personlig assistent till en 18-årig kille som älskar aktivitet och lek. Han bor tillsammans med sina föräldrar i en villa i Jönköping och har begränsningar i sin förmåga att tala, vilket kräver din närhet och stöd. Under veckodagarna går han i skolan men då utan assistent. Han har ett stort intresse för att bada, åka buss och tåg, hoppa studsmatta, titta på motorsport på TV, samt leka med sina bilar. Vid sidan av dessa intressen är det viktigt att kunna hantera hans svåra epilepsi, då dagliga anfall förekommer. Därför är din närvaro avgörande.  Tjänsten är ett föräldravikariat på 60 % för ordinarie personal, med arbetspass förlagda till eftermiddagar, kvällar, samt dagpass under helger varannan vecka. Arbetsuppgifter: Som personlig assistent kommer du att spela en betydande roll i att möjliggöra en fungerande och kvalitativ vardag. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är meriterande men den viktigaste aspekten för oss är att du har rätt inställning och känsla för jobbet. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat: Personlig hygien och omvårdnad. Stöd vid sociala aktiviteter och fritidsintressen. Hjälp och stöttning vid matsituationer. Följa med till badhuset och andra utflykter. Hjälpa till med av- och påklädning. Assistera vid träning och fysisk aktivitet. Hjälpa till vid förflyttningar.  Vi söker dig som: Har körkort (gärna för både manuell och automat). Är simkunnig. Är i god fysisk form och rökfri. Är lugn, påhittig och stresstålig. Tål pälsdjur, då katt förekommer i hemmet. Är initiativtagande och kan arbeta självständigt. Talar och skriver flytande svenska. Omfattning & Arbetsupplägg: Tillträde: Omgående  Sysselsättningsgrad: 60%.  Avtal: Föräldravikariat tills vidare för ordinarie personal. Tjänsten inleds med introduktionspass samt cirka en månads timanställning, innan sysselsättningsgrad tilldelas – under förutsättning att allt fungerar väl. Det ger dig möjlighet att känna dig trygg och väl förberedd i din nya roll. Arbetspass: Omfattar eftermiddagar/kvällar samt dagpass under helger varannan vecka.  Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess & AnställningsvillkorRekryteringsprocess Vi kontaktar löpande de kandidater som är aktuella för en första intervju. Tjänsten tillsätts när vi har funnit rätt person, vilket kan ske innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. För de som går vidare i processen genomförs bakgrundskontroller. Om tjänsten innebär arbete med en minderårig uppdragsgivare krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Barnperspektiv i rekryteringen Vi på ENKV följer noggrant Barnkonventionen, vilket innebär att om du söker en tjänst som innebär arbete med minderåriga, kommer rekryteringsprocessen att omfatta specifika steg för att säkerställa att barnets vilja och behov tas i beaktande. Vid anställning där du arbetar med minderårig uppdragsgivare ingår även en utbildning om barnperspektivet. Anställningsvillkor Om du går vidare i rekryteringsprocessen behöver du kunna styrka din identitet och bevisa att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och dina tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa att vi håller hög kvalitet i assistansen kommer nyanställda att genomgå en webbaserad introduktionsutbildning (ca 1 timme), helst innan anställningens start men senast inom en månad från anställningens början. Läs mer om utbildningen här. Lön & Ersättningar Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal. Vill du göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team

13 juni 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Studerande Order Management Specialist till Husqvarna!
Academic Work Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Är du student med ett intresse för logistik, administration och internationella affärsflöden? Vill du få värdefull erfarenhet av att arbeta i ett globalt sammanhang under din studietid? Då kan detta vara en spännande möjlighet för dig! OM TJÄNSTEN I rollen som studentmedarbetare inom Order Management kommer du att arbeta i gränslandet mellan försäljning, leverantörer och interna logistikflöden. Du blir en viktig del av teamet där du, med stöd från erfarna kollegor, ansvarar för specifika uppgifter i orderhanteringsprocessen. Du kommer inte att ha ansvar för specifika marknader, men rollen innebär internationella kontakter och samarbete med flera av våra affärsenheter. Det är ett självständigt och utvecklande deltidsarbete, där du får möjlighet att bidra aktivt och växa i din yrkesroll. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Självständigt driva enklare processer och se till att deadlines hålls * Fakturering och kontroll av exportrelaterade dokument * Hantering av orderdokumentation och uppföljning i våra affärssystem * Stötta det globala teamet med administration kopplad till orderflödet VI SÖKER DIG SOM - Har pågående eftergymnasiala studier inom logistik eller liknande utbildning och har minst 1 år kvar av studierna - Har goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift, då det krävs i det dagliga arbetet med kunder, leverantörer och kollegor - Kan jobba minst 10h/veckan - Har goda kunskaper i Officepaketet - Har god förståelse för IT-system För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Hjälpsam - Ordningsam - Ansvarstagande Övrigt: Uppdraget sträcker sig på 1 år, vilket innebär att vi söker någon som ser långsiktigt på den här tjänsten och kan tänka sig att kombinera sina studier med jobb. Vi ser gärna att du jobbar minst 10h/veckan. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Husqvarna Group har över 330 år av innovation i bagaget och identifierar sig själva som världens äldsta startup. Ett stort och världsledande företag sett till omsättning men ett litet och familjärt bolag i väggarna. Allas idéer välkomnas och uppskattas. Det är nära mellan avdelningarna och utvecklingsambitioner flödar i koncernen. Vad gör Husqvarna då i det dagliga arbetet? Jo de levererar skogs-, park- och trädgårdsprodukter för professionella användare. De för samman hög prestanda, användarvänlighet och säkerhet och erbjuder ett brett och växande sortiment med produkter och tillbehör, där allt från motorsågar och kapmaskiner till robotgräsklippare ingår.

12 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Avarn Jönköping söker utbildade väktare
Avarn Security AB
Väktare och ordningsvakter

Som väktare inom Avarn Security får du en spännande vardag där din uppgift är att stärka våra kunders trygghet samt värna för en tryggare miljö.  En ronderande väktare arbetar med förebyggande säkerhet. Man är bilburen och besöker kunder i sitt distrikt/område för att bland annat kontrollera att larm är påkopplat, fönster och dörrar är stängda och låsta, elektrisk utrustning avstängd och att inga obehöriga vistas på objektet/området. Ronderande bevakning utförs både inom- och utomhus, oftast natt och man arbetar i skift. Arbetet är självständigt och rörligt. Vid stationär bevakning arbetar man hos kunden. Det kan innebära allt från receptionsarbete till rondering och bemanning av bevakningscentraler. Arbetstider: Varierande Tjänsteställe: Jönköping Varaktighet: Tillsvidare vid behov  Tillträde: Enligt överenskommelse Kunden ger oss ett stort förtroende och ditt arbete som väktare är viktigt. Du bidrar varje arbetspass till att skapa trygghet och säkerhet för kunden och samhället i stort, då ditt arbete skapar ett förebyggande skydd mot brottslighet, förbättrat brandskydd och mycket mer. Du kommer att få träffa samhällets alla invånare och det är viktigt att du är tydlig, lugn och kan ta genomtänkta beslut. Vi bedriver verksamhet inom många områden men letar nu fler medarbetare för att stärka vår bemanning hos stationärkunder, rondering samt biljettkontroll.  Denna annonsen riktar sig till dig som är intresserad av en behovsanställning som väktare. Har du ytterligare utbildningar inom bevakningsbranschen, får du gärna skriva det i din ansökan. Kvalifikationer Utöver de personliga egenskaper som vi eftersöker och beskriver, behöver du uppfylla grundläggande krav för att bli kvalificerad för tjänsten: • fyllt 18 år innan du påbörjar uppdraget • gymnasiekompetens • god svenska i tal och skrift • körkort B • godkänd och giltig väktarutbildning Du behöver även vara ostraffad*, drogfri, ha en ordnad ekonomi samt en god hälsa och fysik för att kunna bli anställd på Avarn Security. Meriterande kvalifikationer är erfarenhet av bevakningsbranschen, visst tekniskt kunnande, ytterligare språkkunskaper utöver svenska och engelska samt tidigare erfarenhet av arbete i publika miljöer.  Innan anställning blir aktuell genomförs en laglydnadsprövning.  * All personal hos ett auktoriserat bevakningsföretag ska vara godkänd vid prövning med avseende på laglydnad, medborgerlig pålitlighet samt lämplighet i övrigt.  För godkännandemyndighetens prövning av en persons laglydnad och medborgerliga pålitlighet ska uppgifter som finns i belastningsregistret eller misstankeregister eller som behandlas hos Säkerhetspolisen med stöd av lagen om polisens behandling av personuppgifter inom brottsdatalagens område inhämtas.   Varmt välkommen in med din ansökan! Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan snarast möjligt - dock senast 2025-07-31 sök tjänsten via vår hemsida- ej via mejl. Tester kommer att tillämpas i rekryteringsprocessen Avarn Security har uppnått utmärkelsen som ett Karriärföretag tack vare vårt starka engagemang för medarbetarnas trivsel och utveckling. Genom att skapa en inkluderande och mångfaldsfrämjande företagskultur ger Avarn Security sina anställda möjlighet att trivas och växa i sina roller. Företaget värderar kompetens och erbjuder kontinuerlig utbildning, vilket gör oss till en attraktiv arbetsgivare för de som söker en spännande karriär inom säkerhetsbranschen

12 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Personlig assistent till 31 årig man i centrala Jönköping

I centrala Jönköping bor en glad och härlig 31-årig man – och nu söker vi nya medarbetare till hans team! Är du initiativtagande och sprider positiv energi omkring dig? Då ser vi fram emot din ansökan! Om tjänsten För att leva ett aktivt och meningsfullt liv har vår uppdragsgivare personlig assistans dygnet runt, inklusive viss dubbelassistans. Som personlig assistent stöttar du honom i vardagen – trygghet och lyhördhet är centrala ledord i uppdraget. Arbetet innefattar personlig omvårdnad, hushållssysslor, stöd vid daglig verksamhet samt aktiviteter som bad och träning. Då han inte kommunicerar med tal, utan med kroppsspråk, känslor och ljud, är det viktigt att du är uppmärksam och har lätt för att läsa av signaler. Vem vi söker För att ni ska trivas tillsammans tror vi att du är en empatisk, stabil och positiv person med god samarbetsförmåga. Du är lyhörd, inger förtroende och har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Du har förmågan att ta initiativ, tänka kreativt och ge det lilla extra. Erfarenhet av personlig assistans eller liknande arbete är meriterande, men personlig lämplighet är det vi fäster störst vikt vid – särskilt din förmåga att samspela med uppdragsgivaren och kollegorna i gruppen. Vad vi erbjuder Vi erbjuder ett spännande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, där du kommer få göra skillnad för någon annan varje dag. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen därför erbjuder vi flera utbildningar varje år till våra anställda. Vi vill att du ska trivas riktigt bra och hoppas på ett varaktigt samarbete med dig. • Tjänst på ca 80% • Timvikarier vid behov • Arbetstider som kan förekomma är Dag, kväll, helg samt sovande jour (väntetid) enligt schema • Du får introduktion och bredvidgång med en erfaren assistent Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig arbetsledare Sara Martinovic på e-post: [email protected] Din ansökan vill vi ha omgående, urval och intervjuer sker löpande. För att bli aktuell för anställning i Kooperativet olja krävs att du visar upp ett utdrag ur Polisens belastningsregister. Det kan ta ett tag att få hem ditt utdrag och därför är det bra att beställa ett redan nu. Gå in på länken: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/?mtm_campaign=belastningsregistret&mtm_source=google&mtm_medium=cpc&mtm_content=allman&gclid=EAIaIQobChMIys7XrrHv_AIVxMPVCh1ObgvKEAAYAiAAEgIKk_D_BwE Gå in på "Till e-tjänst för registerutdrag" och logga in med Bank-id. Välj blankett ”Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret”

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Ung personlig assistent till tjej i Bottnaryd/Jönköping

Nu söker vi personliga assistenter till vår uppdragsgivare, en glad tjej på 16 år. Är du en person som tycker om att arbeta med ungdomar och är kreativt lagd, då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Vår uppdragsgivare bor i Bottnaryd med sin familj, i hemmet finns både hund och katt. I arbetet kommer du att stötta och hjälpa vår uppdragsgivare i hennes vardag där hon befinner sig. Du blir en hennes extra armar och ben, men hon planerar och leder sin assistans själv. Vår uppdragsgivare gillar bland annat att laga mat, baka, bada, umgås med vänner och lyssna på musik – hon har alltid nära till skratt och det är en egenskap vi hoppas även du besitter. Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer och ta stort ansvar. Ibland innebär arbetet att vara aktiv tillsammans med henne vid aktiviteter, ex bad i bassäng, vara med på fritidsaktiviteter som scouterna men också ibland kunna ta ett steg tillbaka när hon är med vänner och familj. Som personlig assistent blir även en av dina arbetsuppgifter att assistera vår uppdragsgivare i skolan. Vad krävs Du som söker är en ung tjej som är trygg, kreativ och noggrann person med fötterna på jorden. Du arbetar motiverande, är initiativtagande samt till viss del flexibel kring dina arbetstider. Du kommer arbeta nära uppdragsgivaren och hennes familj och trivs därför att arbeta i en familj. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att tidigare arbetat med barn eller som personlig assistent. För att bli aktuell för tjänsten krävs det att du är rökfri och har körkort. Du behöver ha tillgång till bil för att ta dig till uppdragsgivarens hem ca 35 minuter utanför centrala Jönköping. Måndag-fredag utgår passen från uppdragsgivarens skola i centrala Jönköping. Lördagar och skollov/studiedagar börjar arbetspassen i hemmet. Vissa lyft förekommer så vi ser gärna att du har en god fysik. Vad erbjuder vi Vi erbjuder ett spännande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, där du kommer få göra skillnad för någon annan varje dag. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen därför erbjuder vi flera utbildningar varje år till våra anställda. Vi vill att du ska trivas riktigt bra och hoppas på ett varaktigt samarbete med dig. • En deltidstjänst ca 75% • Arbetstider som förekommer är dag, kväll och helg med ett två veckoschema. • v.1: måndag 7:50-20:00, tisdag 7:50-15:40, onsdag 7:50-19:00 • v.2: torsdag 7:50-15:40, fredag 7:50-15:40, lördag 10:00-18:30 • Tillträde sker augusti 2025 • Du får introduktion och möjlighet att gå bredvid en erfaren assistent. Är det här tjänsten för dig? Skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande. För mer information eller frågor om tjänsten kontakta ansvarig arbetsledare Josefina Stein via mail [email protected] eller ring Caroline på 0703326320. För att bli aktuell för anställning i Kooperativet olja krävs att du visar upp ett utdrag ur Polisens belastningsregister. Det kan ta ett tag att få hem ditt utdrag och därför är det bra att beställa ett redan nu. Gå in på länken: Polisens belastningsregister- kontroll av egna uppgifter Gå sedan in på "Till e-tjänst för registerutdrag" och logga in med Bank-id. Välj blankett ”Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret”. Då det också är arbete med barn, krävs även detta utdrag ur belastningsregistret: Utdrag för arbete med barn med funktionsnedsättning

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Glassäljare Hemglass Jönköping
Hemglass i Sverige AB
Företagssäljare

Hemglass i Jönköping söker omgående glassäljare till säsongen 2025. Är du en riktig Glädjespridare så kan du räkna med många härliga kundmöten. Du erbjuds ett varierande arbete med frihet under ansvar och med goda möjligheter att påverka din lön. Du kommer stöttas av ett duktigt sälj team där det är högt i tak och där alla är lika viktiga. Säsongsanställningen är mellan v.26-31 och du kommer få 2-5 arbetspass/vecka. Arbetstiderna är vardagar ca kl.14-21och helger ca kl.10-18. Vi tillämpar löpande intervjuer så ansök direkt! Varmt välkommen till oss på Hemglass i Jönköping/Huskvarna.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Behandlingspersonal till familjelikt HVB, barn 9-13 år
HVB Altero AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

HVB Altero är ett strukturerat, familjelikt boende med 5 platser i en naturskön miljö som vänder sig till barn och unga från 9 till och med 13 år som uppvisar utåtagerande beteende i samspel med andra i sin hemmiljö, skolmiljö eller fritid. Barnen kan även ha neuropsykiatriska funktionsnedsättningar. Barnens problematik är omfattande och kräver professionellt stöd som inte kan fås i hemmet/familjehem. Målsättningen under placeringstiden är att barnet ska skapa och utveckla nya färdigheter så att dennes vardag blir begriplig, hanterbar och meningsfull. Vi söker nu efter engagerade och tålmodiga medarbetare till vårt team. Vi ser att du har studerat till behandlingspedagog, socialpedagog, socionom eller annan likvärdig utbildning som verksamheten anser vara relevant. Barnen som bor hos oss förväntar sig att vi: Bemöter dem utifrån deras behov. Är nyfikna, lekfulla och utforskande. Har förmåga att bygga upp och stärka relationer. Är tålmodiga och flexibel med att ändra arbetssätt/förhållningssätt när behovet kräver det. Utöver det besitter du förmågan att arbeta med andra för att gemensamt lösa uppgifter samt prioritera utifrån helheten vad som ska göras och i vilken ordning. Arbetstiderna är förlagda dag, kväll och helg samt sovande jourtjänstgöring. Sysselsättningsgraden för de 2 tjänsterna vi söker ligger på 50-100% och är till en början för 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning. Innan en anställning kan träda i kraft behöver du lämna ett utdrag ur misstanke- och belastningsregistret. I denna rekrytering har vi löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

10 juni 2025
Sista ansökan:
14 augusti 2025