Sjuksköterska socionom leg psykolog - En väg in
REGION KALMAR LÄN
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi erbjuder dig att vara en del av en att ett inspirerande, meningsfullt och utvecklande arbete på En väg in- psykisk hälsa barn och unga Kalmar län, en nystartad länsgemensam mottagarfunktion som startar upp 1 september. I uppdraget för enheten kommer att ingå rådgivning och triagering till dels primärvård, Barn- och ungdomshälsan och specialistvård, Barn- och ungdomspsykiatrin. Även hänvisning till andra såväl interna som externa samverkanspartners kommer att ske från den här funktionen. Här får du användning för dina kunskaper i en miljö där vi tillsammans kommer att utveckla verksamheten för att bättre kunna möta behovet hos de vi finns till för. En förvaltningsövergripande arbetsgrupp och styrgrupp har tagit fram och beslutat kring de rutiner och processer som är av vikt inför uppstarten. I den fortsatta utvecklingen och implementeringen kommer du att ges stora möjligheter att vara med och utforma det fortsatta arbetet. Därmed har du som medarbetare stor möjlighet att påverka både ditt arbete och din arbetssituation. Det förutsätter också att du kan bidra med initiativ till förbättring och aktivt delta i den utveckling som sker. Om dig Den vi söker har erfarenhet av arbete inom området psykisk ohälsa bland barn och unga. Vi vill skapa ett tvärprofessionellt team och öppnar därför upp för möjligheten att du i grunden är sjuksköterska, gärna med vidareutbildning inom psykiatri, är legitimerad psykolog eller socionom. Vi ser gärna att du har grundläggande psykoterapiutbildning alternativt vana av rådgivning kopplat till psykisk ohälsa. Eftersom verksamheten fortfarande är under uppbyggnad behöver du vara flexibel och intresserad av att bidra till den fortsatta utvecklingen. För att trivas hos oss behöver du kunna arbeta såväl självständigt som i team och vi sätter stort värde på din samarbetsförmåga och att du har ett gott bemötande gentemot de vi finns till för. Att arbeta på En väg in- psykisk hälsa barn och unga Kalmar län handlar om att lotsa våra invånare till rätt vårdinstans och kunna ge stöd i samband med remittering till samverkanspartners. Arbetsuppgifterna kommer beroende på din kompetens och erfarenhet kunna vara att ge rådgivning och boka in de individer eller familjer som tar kontakt via telefon eller 1177.se såväl till digitala utbildningar, som till Barn- och ungdomshälsan eller till Barn- och ungdomspsykiatrin utifrån vårdbehov eller hänvisa till samverkanspartners inom eller utanför Region Kalmar län. Arbetsuppgifter kan också innefatta att tillsammans med övriga kompetenser bedöma remisser från såväl interna som externa vårdgrannar. Din framtida arbetsplats En väg in- psykisk hälsa barn och unga Kalmar län, är organiserad inom Primärvårdsförvaltningen med en egen chef. Denne kommer tillsammans med verksamhetschef från såväl Barn- och ungdomshälsan som Barn- och ungdomspsykiatrin, medicinskt ledningsansvarig och psykolog med ledningsansvar utgöra ledningsgruppen. Fysisk placering för enheten kommer att vara i centrala Kalmar med ett länsövergripande uppdrag.  Hos oss är det viktigt att det upplevs meningsfullt och utvecklande att arbeta och tillsammans med dina kollegor och chef kommer stort fokus att vara att skapa en god arbetsmiljö då vi tänker att det också skapar de bästa förutsättningarna för en hög patientsäkerhet. Utbildningsinsatser utifrån uppdraget kommer att planeras in beroende på din tidigare kompetens och erfarenhet då vi ser ett stort värde i att de bedömningar som görs håller en hög kvalitet med individen och familjens behov i fokus. Vi kommer därför också att erbjuda kontinuerlig handledning och fortbildning. Vi är en del av Primärvårdsförvaltningen som erbjuder hälso- och sjukvård i hela Kalmar län. Vi finns både i större städer och på mindre orter. Tillsammans är vi cirka 900 medarbetare som jobbar med att främja hälsa i alla möten. Region Kalmar län ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhögskolor, kultur, kollektivtrafik och regional utveckling. Vi är över 7 000 medarbetare som alla jobbar tillsammans för ett friskare, tryggare och rikare liv för länets invånare. Hos oss får du många förmåner och ett av Sveriges bästa kollektivavtal. Vi möter människor i livets alla skeden och har ett meningsfullt och utvecklande arbete – varje dag. Region Kalmar län erbjuder alla medarbetare en anställning på 100%. Om du arbetar deltid men önskar arbeta heltid kan utökning av tjänst erbjudas vid annan arbetsplats. Vi vill att du bifogar CV, personligt brev och för tjänsten relevanta utbildningsbevis till din ansökan. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Kalmar län vill vi att du söker tjänsten i vårt rekryteringssystem och inte via e-post eller i pappersformat. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

13 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Socialt extrajobb i Kalmar med omnejd | Kort uppdrag
Manpower AB
Systemadministratörer

Är du på jakt efter ett kortare uppdrag i slutet av sommaren som är väldigt mångsidigt och som dessutom är fritt och samtidigt mycket ansvarskrävande? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Manpower dig som vill ta dig an ett uppdrag som datorutdelare till vår kunds verksamhet i Kalmar med omnejd! Vill du vara med på vår kunds resa? Välkommen med din ansökan till oss på Manpower! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden. Om jobbet I rollen kommer du att ha blandade arbetsuppgifter, främst kommer det handla om att leverera ut datorer till kunder i Kalmar med omnejd. Kan även handla om emballagehantering samt att hålla enklare genomgångar för grupper gällande datorerna. Övrig information * Placeringsort: Kalmar med omnejd * Anställningsform: Extrajobb, kort uppdrag i slutet av augusti * Arbetstider: Dagskift, främst mellan 07.00-16.00 * Upplärning: I början av augusti Är det dig vi söker till tjänsten? För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du förmedlar information på ett tydligt och strukturerat sätt och att du känner dig bekväm med att ha mycket eget ansvar. Det är också viktigt att du har en förmåga att se till både helheten och detaljerna. Vi söker dig som är social och gillar att vara strukturerad och organiserad. Krav för tjänsten är att du * Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, exempelvis studier eller annat deltidsjobb * Behärskar svenska i både tal och i skrift * Kan prata inför andra människor * B-körkort * Har god förståelse i engelska Meriterande för tjänsten är att du har tillgång till bil för att ta dig runt till kunderna i Kalmar med omnejd. I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundkontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Erbjudande Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Sök tjänsten idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson via e-post, [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail. Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Mötesbokare inom B2B i Kalmar
Anrep Sales AB
Kundtjänstpersonal

Om oss: Anrep Sales AB är ett relativt nystartat företag som har sitt säte i Kalmar och är en del av Easypartner koncernen. Vi har en härlig arbetsmiljö och ett team som jobbar hårt och har roligt tillsammans. Vi är i en expansiv fas och söker nu rätt personer för att fortsätta utveckla och växa företaget. Vi arbetar med försäljning av abonnemang från ledande operatörer som Tele2, Telia, Telenor och Tre. Utöver detta erbjuder vi körjournaler, hemsidor, digital marknadsföring och kassasystem. Om tjänsten: Vi söker nu en mötesbokare till en flexibel deltidsanställning, ca 10-20 timmar per vecka. Tjänsten är provisionsbaserad, vilket innebär att din ersättning styrs av de resultat du levererar. Som mötesbokare hos oss kommer du att vara en viktig länk i vår försäljningsprocess och ha en central roll i att boka in möten för vårt säljteam. Arbetsuppgifter: Kontakta potentiella kunder via telefon och e-post Boka möten för vårt säljteam Bygga och underhålla kundrelationer Arbeta med att uppdatera och följa upp kunddatabasen Aktivt bidra till att skapa nya affärsmöjligheter Vi söker dig som: Är självständig, driven och gillar att ta egna initiativ Trivs med att skapa relationer och kommunicera med olika typer av människor Har en positiv inställning och ett stort engagemang för att skapa resultat Har god datorvana och kan hantera olika digitala verktyg Meriterande om du har erfarenhet av försäljning. Vad vi erbjuder: Provisionsbaserad lön (du har möjlighet att påverka din egen inkomst!) Flexibel deltidsanställning (ca 10-20 timmar per vecka) Ett roligt och engagerat team Möjlighet att arbeta hemifrån eller från vårt kontor En chans att vara med och utveckla företaget tillsammans med oss Ansökan: Är du en driven person som gillar att skapa resultat och vill vara en del av vårt härliga team? Skicka din ansökan och CV till [email protected] och skriv ''mötesbokare'' i ämnes raden, Vi går igenom ansökningar löpande, så tveka inte att ansöka redan idag! Välkommen med din ansökan!

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Timvikarie som personlig assisten till tjej i Trekanten
Libra Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker nu dig som är engagerad och trygg och vill ge personlig service och stöd till våra kunder. Arbetet sker i hemmiljö och utgår från individens behov och önskemål. Vi värdesätter ett respektfullt bemötande och ser styrkan i olika bakgrunder och erfarenheter. Tillsammans skapar vi en meningsfull vardag! Om kunden Till det här uppdraget söker vi personliga assistenter till en av våra barn kunder, en autistisk 14-årig tjej, som bor i Trekanten. Om tjänsten Vi söker vikarier som vill jobba dag, kväll och vaken natt. Om dig Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent med fokus på att ge stöd, trygghet och livskvalitet i vardagen. Som personlig assistent hjälper du till med såväl dagliga rutiner som aktiviteter och social samvaro. Dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens intresse, behov och hälsa. Det kan bland annat innebära att hjälpa till med personlig omvårdnad, hushållssysslor, kommunikation och fritidsaktiviteter. Vi vill att du ska vara en bra lagspelare, då du kommer att ingå i ett team där det är dubbelassistans tillsammans med annan kollega. Passen kommer vara förlagda till eftermiddag/kväll på vardagar då kunden då går i skola dagtid. Helger och lov - dag och kvällspass, samt vaken natt alla dagar. Då flickan även har utåtagerande beteende behöver du som assistent vara lyhörd och orädd, samt duktig på att läsa av signaler då hon saknar tal. Du förväntas att aktivera och stimulera utifrån kundens behov och förmåga. Önskade egenskaper och erfarenheter Empatisk och lyhörd person som sätter individen i fokus Flexibel och positiv inställning till variation i arbetsdagarna Ansvarsfull, pålitlig och självständig Erfarenhet inom assistans eller vård och omsorg God svenska i tal och skrift B-körkort kan vara krav eller önskemål beroende på uppdraget Bakgrundskontroll genomförs på dig som går vidare i processen.  Då kunden är en barnkund, så behöver vi utdrag från belastningsregistret. Ansök idag! Urval görs löpande. Vilka är vi? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!

12 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Forenede Service söker lokalvårdare till Kalmar

Forenede Service är en del av den danska Forenede-koncernen och har varit etablerade i Sverige sedan 1998. Att vara ett stort företag med det lilla familjeföretagets anda är viktigt för oss. Vi är ett ledande serviceföretag, men har inte glömt de värderingar som har tagit oss dit vi är i dag - närhet till kunden och närhet till våra medarbetare. Hos oss är alla jobb lika viktiga och vi står stadigt i vår ambition att städa och putsa fönster bäst. På Forenede Service bryr vi oss om varandra och har en hjälpsam kultur där trivsel och engagemang är i fokus.Vi söker nu lokalvårdare till Kalmar med omnejd. Som person är du serviceinriktad, noggrann och ansvarsfull. Du har god social kompetens och trivs lika bra med självständiga arbetsuppgifter som att tillsammans med kollegor hjälpas åt att lösa en uppgift. Det tillhör vardagen att arbeta under viss tidspress varför du bör trivas med att ha mycket att göra och kan planera ditt arbete. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och värdesätter medarbetare som bidrar till god stämning och hjälpsamhet. För att förstå instruktioner och kunna kommunicera med våra kunder är det ett krav att du kan svenska i tal och skrift. Det är även ett krav att du har tidigare erfarenhet av lokalvård. Utbildning inom städ är meriterande.  Tjänsterna är på både heltid och deltid och arbetstiden är förlagd till dagtid. Notera att vi innan anställningens start kommer att göra en kontroll ur belastningsregistret.  Som anställd hos Forenede Service finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Samtliga anställda erbjuds friskvårdsbidrag och nyanställda utbildas i vår yrkesskola för att få rätt förutsättningar i den nya rollen.  Vi arbetar med löpande urval så var snabb in med din ansökan!

10 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Avdelningschef En väg in - psykisk hälsa barn och unga Kalmar län
REGION KALMAR LÄN
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vi erbjuder dig som vill vara en del av ett inspirerande, meningsfullt och utvecklande arbete en tjänst som avdelningschef på En väg in- psykisk hälsa barn och unga Kalmar län, en nystartad länsgemensam mottagarfunktion som startar upp 1 september. Om dig Som avdelningschef ansvarar du för medarbetarnas arbetsmiljö och förväntas leda, planera och utveckla verksamheten. Chefskapet kommer att vara på 50% och kan med fördel kombineras med annan tjänstgöring på enheten beroende på din grundprofession, exempelvis med triagering eller om du är psykolog som PLA. Vi söker dig som har högskoleexamen inom hälso- och sjukvård, gärna med chefsutbildning och/eller tidigare erfarenhet av ledarskap. Inom Region Kalmar län arbetar vi utifrån vår chefs-ledarskapsstrategi med Utvecklande ledarskap där du som ledare agerar föredöme, tar ansvar, motiverar och inspirerar samt visar personlig omtanke. Ditt chefskap vilar tryggt på Region Kalmar läns värdegrund och vision för ett friskare, tryggare och rikare liv. Öppenhet, kunnighet och engagemang är viktiga grundstenar för ditt ledarskap. Du är en ansvarstagande person med stort intresse för att se dina medarbetare växa och utvecklas. Ditt engagemang och din inställning bidrar till ett bra arbetsklimat och hög delaktighet där alla samarbetar för bästa kvalitet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du erbjuds den kompetensutveckling som du och verksamheten behöver. Som chef får du utbilda dig i Utvecklande Ledarskap (UL), Regionens utbildningsprogram för chefer och interna utbildningar. Du får även tillgång till ett stort chefsnätverk och kompetensutveckling genom årliga chefsdagar. Här kan du läsa mer Chef i Region Kalmar län. Chefskapet är tidsbegränsat och vi erbjuder tillsvidareanställning i organisationen utifrån din grundprofession. I denna rekrytering tillämpar vi tester i vårt urval såsom problemlösnings- och personlighetstest som mäter arbetsprestation och beteenden i arbetslivet. Intervjuer kommer att pågå under vecka 32. Din framtida arbetsplats En väg in- psykisk hälsa barn och unga Kalmar län, kommer vara organiserad inom Primärvårdsförvaltningen med en egen avdelningschef. Denne kommer tillsammans med verksamhetschef från såväl Barn- och ungdomshälsan som Barn- och ungdomspsykiatrin, medicinskt ledningsansvarig och psykolog med ledningsansvar utgöra ledningsgruppen. Fysisk placering för enheten kommer att vara i centrala Kalmar med ett länsövergripande uppdrag. I uppdraget för enheten kommer att ingå rådgivning och triagering till dels primärvård, Barn- och ungdomshälsan och specialistvård, Barn- och ungdomspsykiatrin. Även hänvisning till andra såväl interna som externa samverkanspartners kommer att ske från den här funktionen. Välkommen till att söka till oss! Vi är en del av Primärvårdsförvaltningen som erbjuder hälso- och sjukvård i hela Kalmar län. Vi finns både i större städer och på mindre orter. Tillsammans är vi cirka 900 medarbetare som jobbar med att främja hälsa i alla möten. Region Kalmar län ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhögskolor, kultur, kollektivtrafik och regional utveckling. Vi är över 7 000 medarbetare som alla jobbar tillsammans för ett friskare, tryggare och rikare liv för länets invånare. Hos oss får du många förmåner och ett av Sveriges bästa kollektivavtal. Vi möter människor i livets alla skeden och har ett meningsfullt och utvecklande arbete – varje dag. Region Kalmar län erbjuder alla medarbetare en anställning på 100%. Om du arbetar deltid men önskar arbeta heltid kan utökning av tjänst erbjudas vid annan arbetsplats. Vi vill att du bifogar CV, personligt brev och för tjänsten relevanta utbildningsbevis till din ansökan. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Kalmar län vill vi att du söker tjänsten i vårt rekryteringssystem och inte via e-post eller i pappersformat. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

9 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Undersköterska Natt Atlasvägen
Humana AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du vara en del av ett arbetsteam som under natten arbetar för att ge våra äldre möjligheten till ett bra liv? Då har du hamnat på rätt plats! Just nu söker vi efter passionerad och ansvarsfull undersköterska till natten på Atlasvägen som vill hjälpa oss att leva ut vår vision – ”Alla har rätt till ett bra liv”. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team! Om tjänsten Hos oss på Humana kommer du att arbeta utifrån ett personcentrerat förhållningssätt, där varje persons individuella önskemål och behov står i fokus. Du kommer att bidra till en natt som präglas av god omsorg. Du, tillsammans med dina kollegor, är en viktig del för en trygg tillvaro för våra seniorer under nattetid. Hos oss på Humana Atalsvägen får du chansen att arbeta i en engagerad och glädjefylld arbetsmiljö där du varje natt gör stor skillnad i andra människors liv. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänsten innebär arbete på 80,13% nattid samt helg enligt schema.  Lön: Enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde:  Beräknad första anställningsdag den 1 september 2025 Vad får du? Möjligheten att under natten ge god vård och omsorg till de äldre, samt skapa en trygg tillvaro för varje individ En chans att utveckla din kompetens och erfarenhet inom vård och omsorg En möjlighet att vara en del av ett företag som värdesätter glädje, ansvar och engagemang Arbetsbeskrivning Som undersköterska på Humana Atlasvägen har du ett varierande arbete där du bland annat planerar och genomför planering, hanterar läkemedel, planerar bland annat  nattmål,  förbereder frukost.  Du kommer att under natten dokumenterar och hanterar eventuella avvikelser. Tillsammans med kollegor fördelar ni arbetsuppgifter och kommunicerar med HSL-personal såsom SSK och joursjuksköterska. Exempel på arbetsuppgifter: Vara kontaktperson och ansvara för dina kunders nattomsorg i genomförandeplan Följa upp dina kunders nattomsorg i genomförandeplan Erhålla delegering av läkemedel från SSK Genomföra nattlig omsorg Hantera dokument och avvikelser Vem är du? Vi söker dig som är en lagspelare – en person som är ansvarstagande och som trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Du har en förmåga att se helheten och du är inte rädd för att ta initiativ. Du är van vid dokumentation och arbetar med kvalitet som ledord. Erfarenhet av personcentrerat arbete är meriterande och vi tror att det är viktigt att du är en relationsbyggare med god samarbetsförmåga och ett positivt synsätt. Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska med minst 2 års erfarenhet i rollen som undersköterska  Besitter goda kunskaper i Svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har: Erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorg eller hemtjänst såväl dag som natt Erfarenhet av att arbeta med personer med demenssjukdom Erfarenhet av verksamhet som drivs i privat regi En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss. Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Aneta Nääf Verksamhetschef   [email protected] Jenny Hjärtquist Bitr verksamhetschef [email protected] Ulrika Regin Samordnade gruppledare  [email protected]

5 juni 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Studentinformatör till Vision i Kalmar/Växjö
Academic Work Sweden AB
Informatörer, kommunikatörer och PR-specialister

Studerar du och är på jakt efter ett roligt och utvecklande extrajobb med stor möjlighet att påverka dina arbetstider och ditt eget arbete? Då är arbetet som studentinformatör hos Vision något för dig! OM TJÄNSTEN Som studentinformatör arbetar du tillsammans med ditt team och hjälper Vision att växa som fackförbund genom att rekrytera nya studentmedlemmar på ditt lärosäte. Arbetsuppgifterna består främst av att ha informationsbord, hålla i klassrumspresentationer samt delta på mässor och arbetsmarknadsdagar. Du arbetar även med marknadsföring och har koll på vad som händer på just ditt lärosäte. I din roll ingår även att ge information och stöd åt våra befintliga studentmedlemmar. Du och ditt team driver den lokala verksamheten och medlemstillväxten samt får stöd och coachning av verksamhetsledare eller sektionsledare. Du erbjuds: - Ett utmanande, flexibelt och roligt extrajobb. - Frihet att till stor del själv lägga upp din arbetstid och utveckla tjänsten inom ramarna för uppdraget. - Fast timlön och möjlighet till löneökning terminsvis. - Erfarenhet och utbildning i kommunikation, försäljning och marknadsföring. - Friskvårdsbidrag, ob-tillägg, restidsersättning, kick-offs. - Introduktion i och kunskap om den fackliga världen. - En merit för ditt framtida arbetsliv! VI SÖKER DIG SOM - Är student på Linnéuniversitetet i Kalmar eller Växjö. Det är meriterande om du: - Har erfarenhet av service och/eller försäljning. - Har minst 1 år kvar av din studietid. - Har varit eller är engagerad i studentlivet på ditt lärosäte. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Samarbetar bra i team. - Social, utåtriktad och kreativ. - Resultatdriven och gillar att arbeta mot mål. - Ansvarsfull, initiativtagande och lösningsorienterad. Övrigt: Tjänsten är en visstidsanställning terminsvis om cirka 30 timmar/månad. Ingångslönen är 140 kr/timme exklusive semesterersättning med möjlighet till löneökning terminsvis. Vi utgår från att du delar fackföreningsrörelsens värderingar men du behöver inte ha några förkunskaper om Vision eller facket - det får du av dem. Starten inleds med en tvådagarsutbildning den 13-14 augusti på Visions kansli i Stockholm, Vision står för eventuella reseomkostnader. Vår rekryteringsprocess Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Detta är en direktrekrytering till Vision där en första ansökan kommer att hanteras av Academic Work. Därefter kommer all kommunikation och intervjuer ske via Vision. Specifika frågor gällande tjänsten hänvisas till Dinara Garipova på melj: [email protected] INFORMATION OM FÖRETAGET Vision är ett av Sveriges ledande fackförbund med cirka 200 000 medlemmar, både studenter och de i arbetslivet. De är ett av de hundra karriärföretag som anses ha de främsta karriär- och utvecklingsmöjligheterna i Sverige.

4 juni 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Gruppträningsinstruktör till Nordic Wellness Öland Köpstad
Sportlife M W AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Bli gruppträningsinstruktör på Nordic Wellness  Vill du inspirera människor till rörelse, energi och glädje? Älskar du att stå i centrum, sprida träningsglädje och göra skillnad för andra? Då har du hittat rätt – vi söker nu gruppträningsinstruktörer till vår klubb på Öland Köpstad i koncepten CROSSCAGE och CROSSCHALLENGE (vi välkomnar även ansökningar till övriga koncept). Om oss Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 350 klubbar, padelanläggningar och över 500 000 medlemmar. Vi erbjuder träning för alla – i en miljö där våra värdeord genomsyrar allt vi gör: FUN. MOVEMENT. STRONG. TOGETHER. Om rollen Som gruppträningsinstruktör är du en central del av våra medlemmars upplevelse – du är både ambassadör, inspiratör och energispridare. Din uppgift är att förmedla träningsglädje, skapa motivation och ge våra deltagare den där WOW-känslan som får dem att längta tillbaka. Du bör känna dig trygg i att ta plats, bjuda på dig själv och leda med både hjärta och energi – oavsett om det är 10 eller 100 personer i salen. Vi erbjuder dig:      Utbildning i aktuellt koncept – vi står för den!      En fast klass/vecka (eller fler!) på en av våra klubbar där behovet är som störst      En arbetsplats fylld av engagemang, utveckling och träningsglädje Vi söker dig som kan: Hålla 1–2 fasta klasser i veckan Vara tillgänglig morgon, dag, kväll eller helg (beroende på behov) Vem är du? Du behöver inte vara utbildad instruktör sedan tidigare – vi utbildar dig! Det viktigaste är att du: Har passion för gruppträning och träning i stort Trivs med att stå i centrum och leda andra Har personlig utstrålning, energi och en positiv attityd Är pålitlig, engagerad och vill utvecklas hos oss Att jobba på Nordic Wellness Hos oss får du mer än bara ett jobb – du får en plats i ett team där träningsglädje, utveckling och gemenskap står i centrum. Vi är ett företag i ständig rörelse, där du får möjlighet att påverka och växa – oavsett om du vill hålla fler klasser eller ta andra steg inom företaget. Vill du veta mer? Kontakta vår gruppträningskoordinator Sanita på: [email protected] Ansökan är öppen fram till 31 augusti och rekrytering sker därefter genom gruppintervju och audition. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Vi ser fram emot att höra från dig och kanske välkomna dig till vårt fantastiska instruktörsteam!

30 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Gruppträningsinstruktör till Nordic Wellness Kalmar
Sportlife M W AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Bli gruppträningsinstruktör på Nordic Wellness  Vill du inspirera människor till rörelse, energi och glädje? Älskar du att stå i centrum, sprida träningsglädje och göra skillnad för andra? Då har du hittat rätt – vi söker nu gruppträningsinstruktörer till våra klubbar i Kalmar! Koncept Vi söker instruktörer till följande koncept och klubbar: Kalmar Giraffen - Fred's Bootcamp, Run, Lift n Run och CROSSCAGE/CROSSCHALLENGE Kalmar Baronen - Run och Small groups cirkel pass (Skriv i din ansökan i vilket koncept och på vilken klubb du önskar instruera). Om oss Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 350 klubbar, padelanläggningar och över 500 000 medlemmar. Vi erbjuder träning för alla – i en miljö där våra värdeord genomsyrar allt vi gör: FUN. MOVEMENT. STRONG. TOGETHER. Om rollen Som gruppträningsinstruktör är du en central del av våra medlemmars upplevelse – du är både ambassadör, inspiratör och energispridare. Din uppgift är att förmedla träningsglädje, skapa motivation och ge våra deltagare den där WOW-känslan som får dem att längta tillbaka. Du bör känna dig trygg i att ta plats, bjuda på dig själv och leda med både hjärta och energi – oavsett om det är 10 eller 100 personer i salen. Vi erbjuder dig:      Utbildning i aktuellt koncept – vi står för den!      En fast klass/vecka (eller fler!) på en av våra klubbar där behovet är som störst      En arbetsplats fylld av engagemang, utveckling och träningsglädje Vi söker dig som kan: Hålla 1–2 fasta klasser i veckan Vara tillgänglig morgon, dag, kväll eller helg (beroende på behov) Vem är du? Du behöver inte vara utbildad instruktör sedan tidigare – vi utbildar dig! Det viktigaste är att du: Har passion för gruppträning och träning i stort Trivs med att stå i centrum och leda andra Har personlig utstrålning, energi och en positiv attityd Är pålitlig, engagerad och vill utvecklas hos oss Att jobba på Nordic Wellness Hos oss får du mer än bara ett jobb – du får en plats i ett team där träningsglädje, utveckling och gemenskap står i centrum. Vi är ett företag i ständig rörelse, där du får möjlighet att påverka och växa – oavsett om du vill hålla fler klasser eller ta andra steg inom företaget. Vill du veta mer? Kontakta vår gruppträningskoordinator Sanita på: [email protected] Ansökan är öppen fram till 31 augusti och rekrytering sker därefter genom gruppintervju och audition. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Vi ser fram emot att höra från dig och kanske välkomna dig till vårt fantastiska instruktörsteam!

30 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025