Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Kalmar

We are looking for newhome cleaners to join our team in Kalmar. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17. Have a valid B driving license. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a hourly employment. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! -------------------------------------------------------- Vi letar efter nyahemstädaretill vårt team i Kalmar. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Ha ett giltigt B-körkort. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En timanställning. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

29 april 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Vill du sommarjobba i butik? - Kalmar

Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba i butik? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss i sommar! - Srb Butikservice Vi söker Merchandiser inom dagligvaruhandeln. Som merchandiser kommer du att jobba med ett brett produktutbud från flera välkända varumärken. I butik säkerställer vi att kundens produkter är väl påfyllda, exponeras på rätt sätt och ger ett säljande och attraktivt intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, ansvara för påfyllnad och skötsel, kontrollera skyltning, skylta om vid behov, lägga beställningar samt ser över lagerstatus. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Du kan även komma besöka flera olika butiker under en arbetsdag varför du måste trivas med att byta miljö och gilla att träffa nya människor. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på Srb Butiksservice som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Är intresserad av jobba i butik med att fylla på frysprodukter samt konfektyr i dagligvaruhandeln Kan arbeta veckorna 27-31 ca 4 timmar i veckan, måndagar och torsdagar Bor i eller i närheten av Kalmar Vidare ser vi gärna att du: Är lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning, kan arbeta effektivt och hålla ett bra tempo Trivs med att ha ett fysiskt aktivt arbete Är morgonpigg, då vi startar alla arbetsdagar på morgonen Har tidigare erfarenhet av att jobba i butik eller inom dagligvaruhandeln Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Långsiktigt samarbete med ev. fasta timmar framöver Möjlighet att ingå i vikariepoolen och jobba extra vid behov ex. arbetstoppar, kampanjer, sjukdom eller semester Om Srb Butikservice Sedan 1995 har vi på Srb Butiksservice hjälpt våra kunder med allt som rör merchandising. Vi säkerställa att deras varor ute i butik är påfyllda och exponeras på rätt sätt, samt ser till att det är fräscht och säljande för deras konsumenter. Med runt 300 anställda Merchandiser har vi en oslagbar närvaro i hela landet - från Ystad till Kiruna - och vi utför över 3000 butiksbesök varje vecka. Vi jobbar för kunder som exempelvis Axfood och Cloetta. Ansökan Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi granskar ansökningar allt eftersom och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Ansök senast 2 juni Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu

29 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Bistropersonal till First Camp

På en halvö i Kalmarsund ligger First Camp Stensö-Kalmar vackert beläget i natursköna omgivningar. Med endast 3 km till stan går det lätt att ta sig hit, både till fots och med cykel. Här erbjuder vi en arbetsplats med härlig gemenskap bland kollegorna i butiken, receptionen och städet. Tillsammans sprider vi glädje till våra campinggäster. Bistropersonal till First Camp  Vill du vara med och bidra till att ingen går hangry på semestern? Vi tror på att en nöjd mage är nyckeln till ett glatt hjärta. Genom din passion för mat kan du därför se till att göra gästernas semester ännu mer minnesvärd!  Vilka är First Camp? Vårt mål är tydligt - att bli världens ledande campingkedja.  En viktig del av upplevelsen för våra gäster är såklart att de får god och lättillgänglig mat. Vi vill skapa luncher med det lilla extra och kvällar med guldkant – kanske är det du som vill vara med och bidra genom att möta gästerna i våra bistros? Vad innebär rollen? Som bistropersonal kommer du att arbeta i vår bistro på destinationen. Du kommer tillaga mat enligt vårt smidiga koncept, servera och hantera dryck, samt ta hand om disk och städning. Du kan även delta i stämningshöjande shower och quiz i bistron på vissa destinationer.  Utöver ditt huvudansvar inom bistron förväntas du vara flexibel och kunna hoppa in och stötta andra områden vid behov. Vi arbetar alltid efter principen att gästernas behov sätts främst och vi hjälps åt att lösa eventuella utmaningar.  Vem Söker vi?  Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete inom café, restaurang eller snabbmatsställen. Har du en utbildning inom hotell- och restaurang är ett plus, men inte ett krav.  Personlighet är nyckeln för oss. Vi söker kollegor som kan sprida glädje för både gäster och medarbetare. Rollen kräver att du är positiv även under stressiga situationer, snabbt kan anpassa dig till förändringar och uppskattar tydliga koncept och rutiner.  Vi förväntar oss att du kan kommunicera obehindrat på svenska eller engelska för att ta emot instruktioner och interagera med våra gäster.  Vad Erbjuder Vi?  På First Camp har många börjat i din position och sedan klättrat inom företaget. Du kommer att få möjlighet att utvecklas, lära dig nya saker och träffa människor från hela världen. Våra gemensamma värderingar styr våra dagliga handlingar:  We Care: Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen.  We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har ett glatt sinne både internt och när vi möter våra gäster.  We Simplify: Vi strävar alltid efter att göra vårt arbete enklare.  We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster.  Vi erbjuder en arbetsplats med goda möjligheter till utveckling och med kollegor som arbetar och har roligt tillsammans, lär av varandra. Tillsammans vill vi fortsätta att utvecklas och växa med fler stjärnor som vill vara med och bygga vår framtid. Villkor  Vi söker medarbetare till sommarsäsongen med varierande omfattning (20-40 h/vecka). Arbetstiderna kan inkludera tidiga morgnar, kvällar och helger i enlighet med hotell- och restaurangfackets kollektivavtal.  Ansökan  Vi genomför urval och intervjuer löpande.  Detta kan vara början på något fantastiskt. Välkommen med din ansökan redan idag!  ? First Camp är Skandinaviens ledande campingkoncern med totalt 70 destinationer i Sverige, Danmark och Norge. Vi är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu över 1 000 MSEK ett normalår. Vi är ett stort team med över 1500 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja.

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Vi söker en grym städare till vårat team i Kalmar (Krav på körkort och bil)

Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Kalmarr. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Kalmar med omnej Anställning:50% (även timanställning)med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

26 april 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
Sommarvikariat Personlig Assistent i Köpingsvik vecka 26-31

Vi söker dig, en trevlig och social man eller kvinna med hjärtat på rätta stället! Du kommer att vara gruppens vikarie under våren och du får ett sommarvikariat vecka 26-31 med planerade tider. Arbetstiderna är 09,00-17,00. Vår kund har en demensdiagnos och behöver ha hjälp med allt i sin vardag. Han bor tillsammans med sin fru i en villa strax utanför Köpingsvik. Du behärskar svenska språket i tal och skrift och du är en ödmjuk och vänlig person. Har du lite erfarenhet av vård och omsorg är det stort plus. Eftersom kunden bor i Köpingsvik så behöver du ha bil och körkort om du bor en bit ifrån Köpingsvik. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: behovsanställning Omfattning: deltid Arbetstid: 09,00-17,00 de dagar man arbetar Tillträde: enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 240531 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef Katarina Weiman | tel 010-130 31 57 eller mail | [email protected] välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
Butikssäljare till Synsam Kaggensgatan Kalmar 80%

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team beståendeav Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Varaen del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
VI SÖKER EN HUD- & SPATERAPEUT

Stufvenäs Spa är en del av anrika och vackra Stufvenäs Gästgifveri. I vår harmoniska och natursköna miljö kommer du att få utföra alla olika spabehandlingar. Du kommer få intern upplärning av specifika kropps- och massagebehandlingar av oss. Vi arbetar med hudvårdsserien från Thalion. Spateamet hjälper varandra och delar på arbetsuppgifterna med att se till att spaavdelningen är ren och snygg, fruktfatet välfyllt och tekannan full samt att gästen alltid känner sig väl omhändertagen. Dina arbetsuppgifter kommer även att vara receptionsarbete, städning, försäljning och bokning av kunder. DU: Hudvårdshögskola med SHR-examen Deltid 75% med arbete helger och kvällar Arbetslivserfarenhet inom yrket är meriterande men inget krav Erfarenhet av övriga kroppsbehandlingar är meriterande Tillträde omgående Lön enligt avtal VI: Som medarbetare hos oss blir du en del av det härliga och familjära Stufvenäs-teamet. Tillsammans med ledning och chefer sätter vi gästupplevelsen och värdskapet i världsklass i första och största fokus. Vår ryggrad är företagets ledord mod, kärlek, glädje och engagemang. Vi som arbetsgivare bryr oss om våra medarbetare och har därför en låg personalomsättning. Vårt mål är att utveckla våra medarbetare enligt deras behov och vilja av att förbättra och utveckla sina kunskaper. Vi främjar en kreativitet hos våra medarbetare där de har modet att förbättra och vara stolta över det de skapar. Med rätt mål och inspiration vågar våra medarbetare att ta sig utanför sin komfortzon. Varje medarbetares insats är viktig. Vi arbetar mot tydliga mål och är fokuserade på att skapa en verksamhet med hög servicenivå och effektivitet. Vi arbetar för jämställdhet och mångfald. Vi vill vara en attraktiv arbetsplats där medarbetarna får växa och utvecklas både i sin profession och som människa. Vi erbjuder en god arbetsmiljö där alla medarbetare trivs, utvecklas och är stolta över sitt arbete. Vi främjar hälsa och eftersträvar att alla medarbetare har balans mellan arbete och fritid. Stufvenäs Gästgifveri, med anor som gästhus sedan slutet av 1700-talet, är ett klassiskt småländskt gästgifveri där du får en genuin helhetsupplevelse för alla sinnen. Vi utmärker oss med ett personligt värdskap med både värme och omtanke i en harmonisk och inspirerande miljö. Vi är ett modernt hotell med 52 rum och välrenommerad restaurang som serverar traditionell husmanskost i modern tappning. Vi anpassar våra menyer efter säsongens skiftningar och försöker i mån av tillgång använda lokala eller svenska råvaror som är noga utvalda. På anläggningen har vi ett uppskattat spa med fantastisk utsikt över Kalmarsund. Vi är även en välbesökt konferensanläggning med kongresshall för upp till 220 deltagare, 10 konferenslokaler och 6 grupprum. Med vårt natursköna läge precis intill havet erbjuder vi en trevlig och njutningsfull vistelse oavsett om det är för att fira, konferera eller bara ta det lugnt. Vår vision är att bli Sveriges bästa gästgiveri och tillsammans ska vi med mod, glädje, kärlek och engagemang ta Stufvenäs Gästgifveri in i framtiden.

25 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Lärare spanska åk 6-9, gärna i kombination med ämnet svenska

Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Då värderar du förmodligen, precis som vi, ett jobb som är viktigt på riktigt. Här på Kalmar kommun arbetar vi tillsammans för att hela tiden göra Kalmar ännu bättre - för alla som lever sina liv här, driver företag eller besöker vår fina kommun. Utbildningsförvaltningens verksamheter har utvecklats starkt under de senaste tio åren, med ökande resultat för eleverna, höga värden när det gäller nöjdhet och trygghet, och inte minst en av Sveriges högsta lärarbehörigheter. Vi vill fånga alla barns och elevers lust att lära samt uppmuntra varje individ att vilja utvecklas. Lindsdalsskolorna är 1 enhet men består av två skolor: Lindsdalsskolan och Sjöängsskolan. Vi finns i norra delen av Kalmar. Här går ca 1 100 elever och vi är ca 140 personer som arbetar här. På Lindsdalsskolan har vi förskoleklass - åk 9 och Sjöängsskolan förskoleklass-åk 6. Välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER Är du den vi söker? Vi söker dig som vill arbeta i åk 6-9 med spanska och gärna kombination med ämnet svenska tillsammans med våra härliga elever och medarbetare. KVALIFIKATIONER Legitimerad lärare åk 6-9 med behörighet i spanska och gärna i kombination med ämnet svenska. Du har lätt för att samarbeta med andra och tillmötesgående i ditt bemötande. I ditt arbete tillsammans med såväl elever som kollegor tillför energi och engagemang. Du har lätt för att anpassa dig efter ändrade förutsättningar och kan behålla fokus på rätt saker trots att det händer mycket runt omkring. Innan tillträde skall utdrag ur belastningsregistret visas upp. ÖVRIGT För att alla ansökningar ska bli likvärdigt granskade vid urvalsprocessen måste du söka via länken i varje specifik tjänst. OBS: Skicka INTE din ansökan via E-post eller brev. Vi undanber oss erbjudanden och försäljningssamtal om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst.

25 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
BUTIKSSÄLJARE - KALMAR

Söker du efter en ny utmaning där du får möjlighet att utvecklas och vara med och direkt påverka Ur&Penns fortsatta framgång? Vill du jobba i ett familjärt företag där vi har kul på jobbet och peppar varandra? Perfekt! Då kanske det här är början på din Ur&Penn resa! OM TJÄNSTEN Som medarbetare på Ur&Penn arbetar du med både service och hantverk. Du arbetar med försäljning av klockor och smycken, samt med enklare reparationer av klockor, som tex batteribyten och korta armlänkar. Vi har ett högt tempo med kunden i fokus! En stor del av arbetsuppgiften handlar om att driva den dagliga försäljningen genom kundservice och merförsäljning.  Hos oss arbetar man även med: • Kassahantering (försäljning, byten, returer). • Håltagning/piercing i öron/näsa (utbildning i det får man när man börjar hos oss). • Skyltning, påfyllning av varor och byte av kampanjer. • Inventering. Detta är en helt ny butik och vi söker därför efter 3 st stjärnor! Tjänsterna är tillsvidareanställningar med 6 månaders inledande provanställning på deltid (4, 10 och 19 timmar i veckan). Start i början av juni! Placering: Kalmar - Giraffen  OM DIG Vi tror att du är en energisk lagspelare med ett stort driv, och intresserar dig för mode och våra produkter. Vi tror att du beskriver dig själv som ansvarsfull, initiativtagande och tävlingsinriktad! Är du också serviceinriktad med ett “customer first” mindset, så skulle vi kunna passa bra ihop! Hos oss är intern utveckling viktigt och vi hoppas att du vill utvecklas och växa inom Ur&Penn! GRUNDLÄGGANDE KRAV • Flytande svenska i tal och skrift.  MERITERANDE • Tidigare arbetslivserfarenhet inom detaljhandel. • En fullständig gymnasieutbildning. • Ytterligare språkkunskap utöver svenska.  OM OSS Ur&Penn, med ca 120 butiker, är idag Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer! Ur&Penn är ett företag där samarbete står i fokus, och vi lever efter våra värdeord; glädje, tillit och vinnande attityd.  Som medarbetare hos oss blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj! Vi erbjuder en fartfylld vardag i en organisation som är i ständig rörelse. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer.  VAD VI HAR ATT ERBJUDA      • En stor möjlighet att klättra inom företaget och en stor möjlighet till personlig utveckling.      • En positiv och familjär arbetsmiljö.      • Personalrabatt på våra varumärke. PROCESSEN Processen består av ett första urval. Sedan följer en digital och fysisk intervju samt kontroll av belastningsregister.  Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 2024-05-15 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig, vi ses på Ur&Penn!

25 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024