Assistant Manager
Mister York AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Mister York expanderar och söker en Assistant Manager till Kalmar Baronen Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Kalmar Baronen är näst på tur. Är du den vi söker? Vi söker dig som har erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen. Erfarenhet inom fast food är meriterande. Du är en driftig person som trivs med att ha flera bollar i luften och arbetar lösningsfokuserat. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som Assistant Manager på Mister York? Du kommer tillsammans med din General Manager driva restaurangen framåt för att uppnå uppsatta mål, vilket inkluderar ekonomi, medarbetarutveckling, renlighet, kvalitet och service. En Assistant Manager beskrivs generellt som General Managers högra hand, där du utvecklar dina egenskaper och skapar förutsättningar till att driva en egen restaurang i framtiden. Du är ansvarig för restaurangens drift när din General Manager inte är närvarande. Tillsammans med General Manager och Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Arbetsuppgifterna innefattar att vara fullt upplärd och assistera inom samtliga följande områden som General Manager bär huvudansvar för: Optimering av restaurangens drift. Utbildning. Miljö, renlighet och hälsa. Försäljningsprognoser. Inventering av varulager och inköp av varor. Schemaläggning Behovsanalys och rekrytering Att restaurangens produkt och bemötande håller Mister Yorks standard. Coachning av medarbetare. Ekonomiskt ansvar - resultat och budgetefterlevnad. Säkerställning av att restaurangen levererar på uppsatta mål i styrkort. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som ledare är det viktigt att du bidrar med positiv energi på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 100% Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstider: Varierande (dag, kväll, helg) Mister York är anslutna till kollektivavtal.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Sommarjobba hos oss - på lager eller kundservice!
Nordic Nest AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara en del av Nordic Nest Group och hjälpa oss skapa världens bästa kundupplevelse i sommar? Vi söker drivna och engagerade medarbetare till vårt lager och vår kundservice. Vi hjälper kunder i hela världen att skapa hem att älska genom att leverera skandinavisk design och heminredning. Hos oss blir du en del av ett starkt team där vi värdesätter gemenskap, engagemang och arbetsglädje. Vad innebär det att sommarjobba hos oss? Beroende på vilket team så ser de dagliga arbetsuppgifterna olika ut på vårt lager respektive vår kundserviceavdelning. Gemensamma arbetsuppgifter för teamen är att: Leverera en förstklassig service med omtanke och lösningsorientering. Skapa en kundnöjdhet i världsklass i varje arbetsmoment. Arbeta mot uppsatta mål. Som lagermedarbetare kommer dina dagliga arbetsuppgifter variera beroende på avdelning, det kan innebär allt från att lagerföra produkter till att plocka och packa våra kunders ordrar. Gemensamt för alla avdelningar är att arbetet är väldigt fysiskt och präglas av ett högt tempo. Som kundservicemedarbetare kommer du bemöta och hjälpa våra kunder via mejl, chatt och telefon. Din främsta uppgift är att bemöta våra kunders olika behov och att leverera en fantastisk kundupplevelse. Vem är du? För att lyckas i rollen behöver du ha ett enormt engagemang, tycka om att utmana dig själv och andra samt vilja bidra till ett starkt teamwork. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du: Är engagerad och älskar att jobba i ett högt tempo. Har ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Är en lagspelare som bidrar till teamets framgång. Är snabblärd, flexibel och gillar utmaningar. Är pålitlig och ansvarsfull – du håller vad du lovar och passar tider. För sommarjobb på vårt lager ser vi att du älskar att arbeta fysiskt i ett högt tempo, att slå rekord och att jobba i ett lag tillsammans med dina kollegor. För sommarjobb på vår kundserviceavdelning ser vi att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Vi är ett internationellt bolag och ser därför att det är meriterande om du även behärskar ytterligare språk, främst tyska, nederländska, danska eller norska. Vi ser även att du älskar att bemöta kunder och att bidra med kundservice i världsklass. Är du redo att bli en del av teamet? Vi erbjuder en deltidsanställning under sommaren, med möjlighet till förlängd säsongsanställning under hösten – vår mest intensiva och roliga period på året! Vi tror på talang och personliga egenskaper, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede. För kundservice genomför vi även arbetsprover för att testa skriftlig kommunikation. Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande! Frågor? Kontakta Elin Friman, Talent Acquisition Lead, via [email protected]. VÄLKOMMEN HEM till Nordic Nest Group i sommar!

22 februari 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Personlig assistent till tjej i Trekanten
Assistanspoolen Omsorg Sweden AB
Personliga assistenter

Är du en ansvarsfull och engagerad person, med erfarenhet inom autism? Vill du dessutom ha ett roligt och stimulerande arbete, där du får möjlighet att göra skillnad i en annan människas vardag? Nu söker vi timvikarer som även vill jobba i sommar! Till det här uppdraget söker vi personliga assistenter till en av våra barn kunder, en autistisk 14-årig tjej, som bor i Trekanten. Då flickan även har utåtagerande beteende behöver du som assistent vara lyhörd och orädd, samt duktig på att läsa av signaler då hon saknar tal. Du förväntas att aktivera och stimulera utifrån kundens behov och förmåga. Vi vill att du ska vara en bra lagspelare, då du kommer att ingå i ett team där viss tid är dubbelassistans tillsammans med annan kollega. Passen kommer vara förlagda till eftermiddag/kväll på vardagar då kunden då går i skola dagtid. Helger och lov - dag och kvällspass, samt vaken natt alla dagar. Timvikarer vid behov. Då kunden är en barnkund, så behöver vi utdrag från belastningsregistret. Körkort krävs för uppdraget. Ansök idag! Urval görs löpande. Vilka är vi på Assistanspoolen? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!

21 februari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Vikariat ca 30% hos barnkund i Kalmar
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi en trygg, lyhörd, kvinnlig Personlig assistent i åldern 20-50 år till en av våra barnkunder i Kalmar. Du kommer mestadels arbeta i kundens hem med allt som tillhör vardagen och tillsammans hitta på aktiviteter som tex lyssna på musik, sjunga och ta promenader m.m Arbetstiderna kan variera mellan dag, kväll, både vardagar och helg. Du behöver vara lyhörd och ha lätt för att kunna läsa av kunds mående samtidigt som du är duktig på att ta ansvar och skapa trygghet. Då vår kund oftast är mycket aktiv så krävs det bra fysik för att man skall hinna med i svängarna. Vi ser gärna att du som söker behärskar svenska eller svenska teckenspråk samt svenska i skrift då vår kund har svårare med kommunikationen. Ett plus om du har erfarenhet av autism, självskadebeteende och teckenspråk, men det är inget krav. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Vikariat ca 30% med möjlighet till mer över sommaren Omfattning: deltid, enligt överenskommelse Arbetstid: Dag, kväll, helg. Tillträde: omkring v 25 efter överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 250415 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Linda Eliasson | 010 130 30 06 | [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Fast tjänst 63% Personlig Assistent i Kalmar
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Vår kund söker en kvinnlig assistent på en visstidsanställning!Du är en glad, positiv och pigg tjej på ca 35-65 år. Du bör ha lite erfarenhet av vård och omsorg men det viktigaste är att du passar in i teamet och hos våran kund. vår kund behöver ha hjälp med allt i sin vardag och du har en kollega vid din sida då kunden har dubbelassistans.Schemat är 11 pass på 31 dagar enligt ett fyraveckors schema. Arbetstiderna är 08,00-20,00, 08,00-14,30 eller 14,30-20,00. Inga nätter eller jour. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: visstidsanställning så länge uppdraget varar Omfattning: deltid Arbetstid: dag, kväll, helg Tillträde: 1 april med introduktion i mars Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 20250316 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef Katarina Weiman tel 010-1303157 eller mail: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Sjuksköterska Vasallparken sommar/höst 2025
Humana AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du vara en del av ett arbetsteam som dagligen arbetar för att ge andra människor möjligheten till ett bra liv? Då har du hamnat på rätt plats! Just nu söker vi efter en passionerad och ansvarsfull sjuksköterska till Vasallparken för arbete under sommaren med en möjlighet till förlängning under hösten 2025. En sjuksköterska som vill hjälpa oss att leva ut vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Det är en möjlighet för dig att utvecklas och göra skillnad samtidigt som du arbetar på ett företag som värdesätter glädje och engagemang. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team! Om oss Hos oss på Humana kommer du att arbeta utifrån ett personcentrerat förhållningssätt, där varje persons individuella önskemål och behov står i fokus. Du kommer att bidra till en meningsfull vardag som präglas av god omsorg. Du, tillsammans med dina kollegor, är en viktig del för en trygg och meningsfull tillvaro för våra seniorer. Hos oss på Humana Vasallparken får du chansen att arbeta i en engagerad och glädjefylld arbetsmiljö där du dagligen gör stor skillnad i andra människors liv. Arbetsbeskrivning Som sjuksköterska på Humana Vasallparken kommer du bland annat ansvara för att omvårdnadsåtgärder planeras, genomförs, följs upp och utvärderas. Du är även en viktig del i verksamhetens och dina medarbetares kompetensutveckling då du vid behov även utbildar och handleder omvårdnadspersonalen. Exempel på arbetsuppgifter Utföra självständiga bedömningar, medicinska behandlingar och omvårdnadsinsatser Hantera och följa upp dokumentation och avvikelser Vara med vid inflyttning av nya kunder och ansvara för delegering av hälso- och sjukvårdsuppgifter Om anställningen Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Arbetstiderna i nuläget är dagtid måndag-fredag kl. 07-16 oavsett röd dag eller ej. Tjänstgöringsgrad mellan 75-100% Lön: Lönen sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse från maj och framåt. Vad får du? Möjligheten att dagligen ge god vård och omsorg till de äldre, samt skapa en meningsfull och trygg tillvaro för varje individ En chans att utveckla din kompetens och erfarenhet inom vård och omsorg En möjlighet att vara en del av ett företag som värdesätter glädje, ansvar och engagemang Vem är du? För denna tjänst så krävs det att du är legitimerad sjuksköterska, gärna med erfarenhet från äldreomsorg. Som person är du prestigelös, lösningsorienterad, organiserad och ansvarsfull. Du har ett positivt synsätt och trivs med att arbeta i en snabbrörlig och dynamisk miljö. För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du har lätt för att skapa relationer och har god samarbetsförmåga. Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska Har kunskap att dokumentera i journalsystem (ex. cosmic) Besitter goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har: Erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorg eller hemtjänst Erfarenhet av att arbeta med personer med demenssjukdom Erfarenhet av verksamhet som drivs i privat regi Erfarenhet av dokumentationsarbete En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Catrin Lamell Sjögren, Verksamhetschef [email protected] 073-0593609

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Customer Care Hero - Norska
Nordic Nest AB
Kundtjänstpersonal

Det flesta företag skulle skriva under på att kundnöjdheten är viktig, och något som man aktivt strävar efter. Men hos oss på Nordic Nest Group är det mer än så. Vi vill inte bara ha nöjda kunder, vi vill skapa ett värde långt bortom själva köpet. Vår allra första grundsten är att vi ska skapa världens bästa kundupplevelse, och det gör vi genom att vi faktiskt bryr oss om våra kunder, på riktigt. För att säkerställa att vi kan leverera kundservice i världsklass stärker vi upp med fler norsktalande hjältar till vårt kundserviceteam! Vad innebär rollen som kundservicemedarbetare på Nordic Nest Group? I team Customer Care kommer du tillhöra ett glatt, internationellt gäng med kollegor från flera olika länder med en fantastisk gemenskap och sammanhållning. Vi är engagerade, älskar utmaningar och det bästa vi vet är att jobba tillsammans! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att: Hjälpa och ta hand om våra kunder via telefon, mejl och chatt Leverera förstklassig service med omtanke och lösningsorientering Skapa en kundnöjdhet i världsklass i varje arbetsmoment Arbeta mot uppsatta mål Utöver ovanstående kommer du dessutom ha möjligheten att försöka vinna förstaplatsen i någon av de populära pingis-turneringarna som pågår under rasterna samt att rasta kroppen med ett härligt gympass i vårt gym efter jobbet. Vem tror vi att du är? Vi värdesätter personliga egenskaper och söker dig som har en passion för kundservice och förstår att de små detaljerna kan göra den stora skillnaden. Du är lyhörd, kommunikativ och brinner för att hjälpa andra. Det är viktigt att du trivs i en tempostark och energifylld miljö med snabba förändringar. För att lyckas i rollen behöver du vara strukturerad och noggrann i ditt arbete, ha förmåga att ta eget ansvar och drivas av att tillsammans med teamet jobba mot mål. För denna rollen söker vi kollegor som är flytande i tal och skrift i norska samt engelska,. Teamkänsla och engagemang är en viktig del av vår kultur. Det är därför viktigt att du trivs med att vara del av ett engagerat team och att bidra till teamkänsla för att vi tillsammans ska kunna nå våra uppsatta mål. Så, är du redo att bli en del av teamet? Vi erbjuder ett vikariat på deltid med start 2025-05-01 och som sträcker sig fram till 2025-12-31. Våra arbetstider är förlagda till vardagar och kontorstider och vi arbetar tillsammans på vårt härliga kontor i Kalmar. Vi jobbar ständigt för att skapa världens bästa kundupplevelse och med det kommer vi utöka arbetstiderna till kväll och/eller helg vid behov. Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din prestation än dokumenterad erfarenhet. Därför använder vi personlighetstester i det tidiga skedet av rekryteringsprocessen. För tjänsten genomför vi även arbetsprover i syfte att testa skriftlig kommunikationsförmåga. Låter detta som rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan redan idag - vi arbetar med ett löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Oscar Gorton, Department Lead Nordics, på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Liten tjänst/vikariat hos ung tjej i Kalmar
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Vill du göra skillnad i en annans människas liv? Vill du ha ett viktigt, roligt och varierande arbete? Då kommer du att trivas i rollen som Personlig assistent hos mig! Jag är en 20-årig tjej med intellektuell funktionsnedsättning, CP-skada och autism som behöver hjälp med det mesta i vardagen. Det kan t ex vara matning, personlig hygien och förflyttning. Jag har daglig verksamhet tre dagar i veckan. Jag tycker om att pyssla och baka hemma, bada, ta promenader och göra utflykter på stan. Jag tränar regelbundet i bassäng och därför är det bra om du är trygg och trivs i vatten. Som assistent hos mig ingår du i en arbetsgrupp med 16 andra härliga och kunniga assistenter. Vi jobbar alltid i team om två vilket skapar en trygghet och gemenskap. Du erbjuds löpande handledning och kompetensutveckling som gör att du stärks och utvecklas i din roll. Du bjuds också in till regelbundna arbetsplatsträffar och gemensamma aktiviteter som stärker sammanhållningen i gruppen. Som anställd hos Frösunda har du tjänstepension och försäkringar enligt avtal. Här får du också förmåner som friskvårdsbidrag. Om dig: Jag söker dig som är empatisk med en varm och omhändertagande personlighet. Du är lyhörd och kan se mina behov, även om jag inte kan uttrycka dem med ord. Du har en god samarbetsförmåga, är tydlig och kommunikativ. Är du initiativ och kreativ är det ett stort plus-jag vill gärna att du ser möjligheter snarare än hinder med min funktionsnedsättning. Övrig information Anställningsform: Visstidsanställning-så länge assistansuppdraget varar Omfattning: Deltid Arbetstider: varierat dygnet runt alla dagar i veckan Tillträde: enl överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2025-03-28 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Linda Eliasson, Verksamhetschef 010-130 30 06 Katarina Weiman, Verksamhetschef 010-130 31 5 Varmt välkommen med din ansökan!

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Sommarjobba som personlig assistent i Kalmar
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team i sommar och som vill jobba som personlig assistent i Kalmar med omnejd! Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Vi har kunder i olika åldrar och med olika funktionsvariationer.Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg. Vissa av våra tjänster förutsätter även att du kan arbeta natt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Heltid, deltid eller timanställning Tillträde: Juni, juli och augusti 2025 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-04-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: 010 130 46 20 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Matinspiratör Kalmar med omnejd
Brand Impact Sweden AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför alltpå To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan!

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025