Lediga deltidsjobb i Karlskrona
Det finns totalt 71 lediga deltidsjobb att söka i Karlskrona
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Vill du bidra till god hälso- och sjukvård och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en legitimerad sjuksköterska som har minst två års yrkeserfarenhet däribland erfarenhet från kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan bemanningssjuksköterska och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som bemanningssjuksköterska. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom SÄBO och/eller hemsjukvård. Arbetet innefattar bland annat att du har ansvaret för vårdtagarnas omvårdnad genom bland annat rådgivning, medicinska bedömningar och läkemedelshantering. I rollen förväntas du även ge handledning, rådgivning och stöd till omvårdnadspersonalen samt vara flexibel till verksamhetens rutiner och villkor. Även om det står en kommun i annonsen kan uppdragen finnas på annan plats. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som bemanningssjuksköterska och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal Tjänstepension genom en av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring, sjukförsäkring etc Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Friskvård- och fortbildningsbidrag Stöd av konsultchef som själv är sjuksköterska Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Vill du hellre börja med att höra mer så är du välkommen att kontakta Alice Åsbrink på [email protected] eller 073-585 66 36. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar så att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi kan erbjuda dig en heltidstjänst men du kan även välja att jobba deltid – tillsammans kommer vi fram till det som fungerar bäst för dig. Även om du inte hittar ett specifikt uppdrag som passar dig just nu, välkomnar vi spontanansökningar. Vi är ständigt på jakt efter nya talanger och ser fram emot att utforska hur vi tillsammans kan skapa en perfekt matchning för dig. Vi har ramavtal med flera svenska kommuner, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Din kontaktperson hos oss kommer att vara en utbildad sjuksköterska med erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Vi har blivit utsedda till Skåne Läns snabbast växande bolag (Gasell) två år i rad (2022 och 2023) samt Sveriges tredje snabbast växande bolag år 2022. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se.
Telenor söker Butikssäljare till butiken i Karlskrona på ca 50%! Vilka är vi? Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. För att trivas i denna roll är det viktigt att du gillar att förklara på ett inspirerande och medryckande sätt. Du är bra på att avläsa kundens behov och kan hantera olika typer av människor. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformationsresa och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis! Vem är du? Som Butikssäljare på Telenor är du vårt ansikte utåt och vi sätter därför stort värde i att hitta dig som är nyfiken, serviceinriktad och en lagspelare. Du brinner för försäljning och mötet med kunden och är en otroligt bra lyssnare. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundkontakt, till exempel kundservice och försäljning över telefon eller i butik. Det är också ett stort plus om du behärskar grunderna i säljteknik. För oss, liksom för dig, är det en självklarhet att teamkänsla och samarbete är en nyckel till framgång. Vi söker dig som har fyllt 18 år och behärskar svenska i tal och skrift. Vad vi erbjuder: * När du börjar hos oss får du en flygande start med onboarding i vår akademi Telenor Växa, som följs upp med utbildning och kompetensutveckling * Telenor arbetar kontinuerligt för förbättrad mångfald. Det är viktigt för oss att våra medarbetare återspeglar våra kunder. Telenor arbetar aktivt med att bygga team med mångfald samt inkludering * Goda förmåner så som friskvårdsbidrag och rabatter * Goda karriärmöjligheter. Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och dina färdigheter. Syftet med testerna är att vi på ett rättvist och objektivt sätt ska bedöma dina kompetenser i förhållande till tjänsten. Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på ca 50% Placeringsort: Karlskrona Ansök: Sök tjänsten via länken nedan gärna redan idag, då vi anställer löpande. För frågor om tjänsten kontakta rekryterande ledare Frida Lundquist +46766476477 Bra att känna till: Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidater för samtliga rekryteringar. Vi ser fram emot din ansökan! Vi för människor närmare varandra och ger dem tillgång till den allra senaste tekniken. Vi står mitt i den digitala förändringen. Vi lever och utvecklas med den. Nu behöver vi din hjälp för att utvecklas ännu mer.
OM TJÄNSTEN Till vår kund NKT i Karlskrona söker vi dig som vill arbeta extra. NKT bedriver konstruktion, utveckling och tillverkning av kraftkabellösningar för högspänning som möjliggör överföring av förnybar energi. När dessa kablar ska testas behövs vakter som spärrar av områden och ser till att inga obehöriga kommer in på området. Arbetet är inte komplicerat men väldigt viktigt. Det är viktigt att du vågar stå på dig och neka inträde till obehöriga. Du kommer bli anställd av Adeccos studentbolag för extraanställda. Här finns ett krav att du har en annan sysselsättning på minst 50 % av en heltid. Detta kan antingen vara ett annat jobb, studier, pension etc. Arbetsmängden varierar men det rör sig om cirka 1 pass i veckan. Ett pass kan variera i längd, men minst 3 timmar och som mest 8. OBS! Majoriteten av passen sker under vardagar mellan 9-17. Det är därför viktigt att du är tillgänglig då. I vår rekryteringsprocess kommer följande steg göras: • Videointervju där du får möjlighet att presentera dig själv. • Bakgrundskontroll • Drog- och alkoholtest • SSG utbildning Under processens gång kommer du ha tät kontakt med Adecco och våra rekryterare finns tillgängliga för dig och dina frågor. När stegen ovan har gjorts kommer du bli en del av Adeccos Studentpool för arbete hos NKT. OM ADECCO Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus. Vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar. KONTAKTINFORMATION Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringen i övrigt vänligen kontakta Sebastian Baard på [email protected] Om du har frågor gällande registrering av konto, vänligen kontakta vår support på [email protected]
Aimo Park vill spela en viktig roll i övergången till smartare städer och mer miljövänliga transporter. Genom att fortsätta tänka nytt och fokusera på människan och hennes behov tror vi att vi kan göra skillnad. Vi tror på en framtid där parkering inte bara är en slutdestination utan även en del av resan. Vill du ha ett omväxlande, fritt och ansvarsfullt arbete? Vi söker nu Parkeringsvakter till vårt kontor i Karlskrona Om rollen Som parkeringsvakt hos oss har du en viktig funktion och erbjuds ett omväxlande och roligt arbete med stor frihet under eget ansvar. Arbetet innebär parkeringsövervakning inom tilldelat område (tomtmark). Genom din närvaro ute på fältet med bevakningsbil och till fots ger du den service och hjälp som behövs för att parkeringsreglerna ska följas och tillsammans hjälps vi åt att säkerställa hög trivsel och god framkomlighet. Arbetet erbjuder mycket variation, stor frihet och ett viktigt ansvar. Du kommer till exempel att: Bevaka ditt arbetsområde med bil och till fots. Kontrollera att parkeringsregler följs. Säkerställa att korrekt och tydlig skyltning finns inom området. Utfärda kontrollavgifter vid behov. Hjälpa våra kunder på plats med parkeringsrelaterade frågor. Hjälpa våra kunder på plats med frågor gällande våra digitala tjänster. Tjänsten är en behovsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Tiderna varierar efter schema och natt- och helgarbete förekommer. Våra parkeringsvakter utgår från vårt kontor i Karlskrona. Om dig För att passa för tjänsten har du en positiv attityd, social förmåga och agerar omdömesfullt. Du har ett systematiskt och noggrant tillvägagångssätt med ett öga för detaljer, att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga. Krav för tjänsten: Innehar B-körkort Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Gymnasiekompetens Tidigare erfarenhet från ett serviceyrke Meriterande: Tidigare erfarenhet som parkeringsvakt Tidigare erfarenhet inom bevakning Vid utvärdering av sökande till tjänsten ser vi alltid över personlig lämplighet sett till krav, personliga egenskaper, meriter och referenser. Innan anställning begärs ett utdrag från Polisens belastningsregister. Ansökan Vi ser fram emot att få in din ansökan, sista ansökningsdag är 2025-03-01. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum, så skicka in din ansökan redan idag! För mer information om företaget hänvisar vi till vår hemsida www.aimopark.se Har du frågor om tjänsten kontakta Områdesansvarig, Mikkel Röygaard Bylund på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Om oss Aimo Park ägs av det japanska företaget Sumitomo Corporation. Med fokus på innovation och människans behov jobbar Aimo Park kontinuerligt med att ta fram nya mobilitetslösningar och innovationer som underlättar människors vardag. Vi är Nordens ledande parkeringsbolag och har idag cirka 800 anställda. Aimo Park står nu inför en spännande förändringsresa där vi strävar efter att bli det mest innovativa företaget i branschen. Hos oss kommer du att få vara med och skapa något nytt! Vi vill berika våra kunders vardag genom smart parkering och mobilitetslösningar där vi är övertygade om att allt ska ledas av innovation. Hur kommer framtidens smarta städer att se ut med självkörande bilar, en anpassning efter fler elbilar i städerna är några av de frågor som väntar. Vi vill vara med och svara på dessa frågor och bidra till ett samhälle där människan alltid kommer först. Det genom att bevisa att saker som trafiksäkerhet och "sharing economy" kommer att gynna inte bara dagens människor utan även kommande generationer.
Vi söker en engagerad och ansvarstagande nattreceptionist som är intresserad av ett utvecklande jobb där yrkesstoltheten är ledordet. Som nattreceptionist kommer du att vara hotellets ansikte utåt och ansvara för att gästerna får en trygg och smidig vistelse under nattens timmar. Arbetsuppgifter: Hantera in- och utcheckning av gäster, betalningar och kassahantering, bokningar, besvara telefonsamtal och e-post, administrativa uppgifter, ansvara för brand och säkerhet under natten. Tjänsten innebär nattskift- och helgarbete. Vem är du: • Du har förmågan att ge bra service • Förmåga att arbeta självständigt och fatta snabba beslut • Du är driven, lyhörd och flexibel • Lösningsorienterad och tar eget ansvar • Gillar att jobba natt • Du har goda datorkunskaper Du som söker ska uppfylla följande kvalifikationer: • Erfarenhet av arbete inom hotellbranschen, gärna som receptionist eller liknande roll • Tidigare erfarenhet från andra servicerelaterade yrken • Utbildning inom hotell och turism är meriterande • Goda kunskaper i olika digitala verktyg och system • Meriterande kunskaper inom Opera, Cenium, Hotsoft, Mews, HMS eller liknande bokningsystem) • Vara ostraffad • Är trygg med att jobba ensam • God kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift (övriga språk är meriterande) Om du trivs med att arbeta i en nattlig miljö och har ett genuint intresse för gästservice, är du varmt välkommen att söka tjänsten som nattreceptionist. Vi ser fram emot din ansökan! Top Solution är ett entreprenadföretag inom hotell och nattreception.
Blekinge Tekniska Högskola är en av Sveriges tydligast profilerade högskolor, där samhällets digitalisering och hållbarhet står i fokus. Vi söker nu en ny medarbetare som vill vara med att utveckla vår verksamhet. Låter det som din framtid?Vi söker en uppdragsledare för insatsen kulturell transformation inom BAUHAUS4EU, en allians av tio universitet från nio länder inom Europauniversitetsinitiaitvet (EUI). EUI är ett ambitiöst EU-initiativ som syftar till att skapa allianser mellan lärosäten från hela Europa, till gagn för deras studenter och personal och för samhället. Detta syftar till att bidra till europeiska universitets internationella konkurrenskraft och ökade möjligheter till internationalisering av utbildning, forskning och andra former av samverkan. BTH är medlem i BAUHAUS4EU Alliance, som har beviljats finansiering av EU-kommissionen för projektperioden 2025–2028. Uppdragsledaren kommer att vara placerad vid enheten för samverkan och innovation vid BTH, Campus Karlskrona, Sverige, och kommer att ha ett nära samarbete med BTH:s projektkoordinatorer och BTH:s interna styrgrupp för BAUHAUS4EU. Arbetsbeskrivning Som uppdragsledare kommer du att samordna arbetet inom Europauniversitetens allians Bauhaus4EU och vid Blekinge Tekniska Högskola (BTH), med särskilt fokus på att initiera och leda en kulturell förändringsprocess inom alliansen. Detta arbete sker i linje med samhällsutvecklingen i Europa och alliansens vision om en gemensam akademisk kultur. Ditt uppdrag innebär att du tar en proaktiv roll för att främja engagemang och samarbete inom BTH, med internationella partners i alliansen samt med externa samarbetspartners. Ditt arbete syftar till att inspirera och stödja dem i att arbeta mot målen för Bauhaus4EU-alliansen. Detta innefattar att väcka intresse, uppmuntra aktivt engagemang i projektet och motivera dem att acceptera potentiella förändringar genom ett strukturerat och systematiskt tillvägagångssätt. Genom att främja tvärvetenskapligt samarbete, innovation och en inkluderande akademisk miljö, bidrar du till alliansens övergripande mål att stärka Europas kunskapssamhälle och forma en gemensam framtid. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: • Utforma en strategi baserad på deltagande och medskapande processer, med fokus på: • Anpassning kring vision och gemensamma värderingar • Skapande av gemensam mening och motivation för transformationsprocessen • Implementera strategin vid BTH i samarbete med nyckelintressenter, genom workshops och andra deltagandeprocesser • Samordna utformningen och genomförandet av strategin inom alliansen • Ansvara för rapportering och leverans av milstolpar och dokument inom alliansen Kvalifikationer Utbildning och erfarenhet: • Akademisk examen (magisterexamen eller högre är meriterande) • Relevant utbildning och arbetslivserfarenhet inom projektets kärnområden, inklusive förändringsledning och kulturell omvandling. • Van vid att facilitera deltagandeprocesser samt utforma och implementera engagemangsstrategier. • Erfarenhet av arbete inom den svenska högskolesektorn (kunskap om BTH:s verksamhet är meriterande) • Dokumenterad och omfattande kompetens inom projektledning, särskilt EU-projekt är en fördel av projektledning • Erfarenhet av att genomföra pilotprojekt och/eller använda prototypmetoder för projektledning Språk och kommunikation: • God skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga på engelska och svenska • Kunskaper i andra europeiska språk är meriterande Övriga meriter: • Kunskap om högre utbildning • Internationell arbetslivserfarenhet • Erfarenhet av att arbeta i multidisciplinära projekt och miljöer Personliga egenskaper: • Självständig, men trivs med och har förmåga att samarbeta • Lyhörd och skicklig på att förstå olika perspektiv • Förmåga att engagera och motivera andra i förändringsarbete • Strukturerad men flexibel och anpassningsbar till förändrade förutsättningar Tjänstgöringsort: Karlskrona. Tjänstgöringsomfattning: 50%. Tillträde: Februari 2025 eller enligt överenskommelse. Varaktighet: 4 år. Sista ansökningsdag: Välkommen med din ansökan senast 2025-02-20. Du ansöker via vårt rekryteringssystem genom att klicka på knappen ”ansök” nedan. Om du har skyddade personuppgifter så ska du inte registrera din ansökan i vårt rekryteringssystem. Kontakta istället HR-specialisten som står som kontaktperson i annonsen för mer information. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och anvisningarna. Anvisningar till sökande finns på https://www.bth.se/om-bth/lediga-tjanster/#section-anvisningar-till-sokande. BTH välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi arbetar aktivt för att ta tillvara de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi har valt medier för denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare för rekryteringstjänster.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov.Du värnar om kundens självbestämmande och integritet samt bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nudig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en mani 40 års åldern bosatt i Karlskrona har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift har god fysik vill arbeta i en aktiv assistans tål pälsdjur är bekväm med att det förekommer arbete i krogmiljö Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete delar kundens intressen för sportoch föreningsliv Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på ca 71%. Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid och nattetid.Dygnspass och arbetstiderna ärkl. 08:00-08:00 på vardagar och kl. 10:30-10:30 på helger och det är 6,5h jourtid på natten. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgåendeellerenligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Katarina Roos [email protected]
Om ossLyckeby vårdcentral ligger centralt i Lyckeby, nära Lyckeby ån. På vår arbetsplats lägger vi stort fokus på god arbetsmiljö, möjlighet till utveckling och en god vård till våra patienter. Vi är en stor vårdcentral med 11400 listade. Det allmänmedicinska området med varierad mottagning, hemsjukvård och barnhälsovård. Vårdcentralerna är invånarnas väg för att får tillgång till hälso- och sjukvård som inte kräver sjukhusresurser. Vården ges i länets samtliga städer, på flera mindre orter och ibland i hemmen. Vårt mål är att vara en modern öppenvård där lagarbete och patienternas behov står i centrum. Vi arbetar för att vi som personalgrupp ska ha stordelaktighet i verksamheten och möjlighet till stor flexibilitet både på och utanför arbetet. Vårt mål är att alla läkare ska få sin patientlista med individuellt listningstak utgående från socialstyrelsens rekommendationer. Om jobbet Som läkare på Lyckeby vårdcentral kommer du att arbeta brett inom det allmänmedicinska området med växlande mottagningar, både akut och planerad, BVC samt hembesök. Om du har extra intresse för ett särskilt område försöker vi såklart tillgodose din kompetens och önskan. Handledarutbildning kommer att erbjudas om du saknar det. Region Blekinge har en generös policy gällande deltagande i externa utbildningar och kurser. Region Blekinge ordnar dessutom regelbunden intern fortbildning för primärvården och det finns möjlighet att delta i FQ/Balint-grupper. Vårdcentralen arrangerar också regelbunden internutbiIdning för läkargruppen och övrig personal. Vi erbjuder dig en välfungerande arbetsplats med god sammanhållning, välfungerande team med god kompetens inom samtliga professioner, och nya spännande projekt och utmaningar. Om dig Du har svensk läkarlegitimation med specialistkompetens inom allmänmedicin. Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete på vårdcentral. Som ny läkare får du handledning och en utsedd mentor som trygghet. Du behärskar svenska språket i tal och skrift. Du har ett genuint intresse för att hjälpa människor och arbetar alltid med patienten i fokus. Du är trygg i din yrkesroll och är en positiv kollega som bidrar till vårt goda arbetsklimat. Vidare har du god samarbetsförmåga, initiativförmåga och organisationsförmåga. Eftersom vi är måna om att hitta en kollega som kompletterar vårt team kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering. Vill du vara en del av vårt team och arbeta med oss? Vi kommer att intervjua fortlöpande så välkommen med din ansökan redan idag! Region Blekinge krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Vissa av våra tjänster är säkerhetsklassade där medarbetaren ska genomgå säkerhetsprövningsintervju och registerkontroll enligt säkerhetsskyddslag (2018:585). Sökande som är aktuell för anställning ska uppvisa utdrag från Polismyndighetens belastningsregister före anställning. Vi erbjuder dig: -En vårdcentral som ligger centralt i Lyckeby, nära Lyckeby ån och fin skärgårdsmiljö. Här tar du dig in till Karlskrona Centrum snabbt med bil, cykel eller buss. I Lyckeby finns möjligheter till många aktiviteter, såsom löpträning, cykling, styrketräning, paddel, köpcenter, segling. -fri parkering -Vi erbjuder dig ett stimulerande och betydelsefullt arbete med många personliga möten och stort eget ansvar. -Hos oss har du förmånliga semestervillkor, friskvårdsbidrag, tillgång till gym och möjlighet till flexibel arbetstid och ledighet. -Vi hjälper dig med kontakter för boende. -möjlighet till utbildning och utveckling. Om Region Blekinge I Region Blekinge är vi 5 000 medarbetare som ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhälsa, regional tillväxt, infrastruktur, kollektivtrafik, kultur och bildning. Varje dag arbetar vi för att skapa livskvalitet för Blekinges invånare och växtkraft för länet. Tillsammans leder vi också utvecklingen för ett attraktivt Blekinge och vi arbetar för att bidra till att göra Blekinge till den bästa livsmiljön för hållbar tillväxt och god hälsa. Nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad tillsammans med oss - för att livet är viktigt! Varmt välkommen med din ansökan! Tack för att du ansöker via länken i annonsen. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. https://regionblekinge.se/
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 71 jobb