Lediga deltidsjobb i Kristianstad

Det finns totalt 107 lediga deltidsjobb att söka i Kristianstad

Är du vår nya bussförare på VR i Kristianstad?
VR Sverige AB
Buss- och spårvagnsförare

Just nu söker vi nya bussförare till VR i Kristianstad!  Vem är du? ✓ Tycker om att köra på ett säkert och ansvarsfullt sätt?  ✓ Är du noggrann och punktlig?  ✓ Är du serviceinriktad och vill ge resenärer en trygg och säker resa?  ✓ Tycker om att hjälpa människor?  ✓ Är du bra på att hålla dig lugn och hantera stressade situationer?  ✓ Kan du prata och förstå svenska? ✓ Har du D-körkort och YKB?  Då har vi jobbet som passar dig!  Vi erbjuder dig en spännande arbetsplats tillsammans med många goda kollegor och dessutom en god och öppen arbetsmiljö. Du blir en del av en mångkulturell och internationell organisation i utveckling där vi uppmuntrar initiativ i vardagen och där din utveckling är viktig för oss. Självklart har vi kollektivavtal och friskvårdsbidrag på 2 000kr till alla anställda och bra rabatt på träningskort.   För anställning krävs D-körkort och YKB. Vi kommer även vid urvalet att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet för yrket och ser att du som person bidrar till att skapa en god och respektfull stämning bland passagerare och kollegor. Meriterande är erfarenhet från kollektivtrafik i storstad samt arbete med kommunikation och service. Ansökan Då vår urvalsprocess sker löpande ser vi gärna att din ansökan är oss tillhanda så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten kontakta enhetschef Emma Sandström 076 644 84 01. Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk och kulturell mångfald och ser gärna kvinnliga sökande då det är en underrepresenterad grupp bland bussförare. Innan du kan bli aktuell för anställning måste du genomgå en hälsounder­sökning och lämna ett utdrag från belastningsregistret. VR har nolltolerans mot alkohol och droger. Din anställning inleds med betald praktisk utbildning.   I dagsläget erbjuder vi en behovsanställning men med möjlighet till förlängning. Vi hanterar endast ansökningar genom hemsidan. Intervjuer sker löpande.     På VR arbetar vi tillsammans för världens bästa kollektivtrafik. På den svenska marknaden bedriver vi upphandlad busstrafik och upphandlad och kommersiell tågtrafik på nationella tågnätet. Tillsammans med våra kollegor i Finland är vi en av de största aktörerna inom kollektivtrafik i Norden. Vårt mål är att öka vår konkurrensförmåga genom att jobba med utveckling och innovationer samt förbättrad operativ kvalitet. Vi arbetar utifrån våra värderingar Vi bryr oss, Vi arbetar tillsammans och Vi bidrar till utveckling. VR, Valtion Rautatiet, är det statliga järnvägsbolaget i Finland.

7 februari 2025
Sista ansökan:
31 mars 2025
Sommarpersonal till Hotel Park Allé i Kristianstad
Got City Center Hotels AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om tjänsten: Hotel Park Allé är ett mindre hotell i centrala Kristianstad, endast några minuters gångpromenad från Resecentrum. Park Allé är ett klassiskt hotell som har välkomnat gäster sedan 1936. Hotellet är fristående från kedja men ingår i hotellgruppen GCCH. Arbetsuppgifter: I arbetsuppgifterna ingår sedvanliga receptionsuppgifter som in- och utcheckning. Du svarar i telefon, lägger in bokningar, tar betalningar och liknande. Det är även receptionen som städar hotellrum och tar hand om frukostbuffén, då hotellet endast har 20 rum. Vem vi söker: Vi söker dig som är serviceinriktad med en stor passion för service och som framför allt har en positiv och proffsig attityd mot våra gäster. Du ska vara flexibel, trivas med att arbeta i team samtidigt som du klarar av att vara självständig då man ofta arbetar ensam i receptionen. Du får gärna tycka om att hålla rent och snyggt omkring dig. Vad vi söker: Vi söker en sommarpersonal till hotellet.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Legitimerad sjuksköterska till kortidsboende Stafvre
Kristianstads kommun
Grundutbildade sjuksköterskor

Kristianstads kommun har drygt 7 000 medarbetare som gör skillnad i människors vardag, varje dag. Hos oss hittar du medarbetare som brinner för välfärden och vill utveckla idéer till verklighet. Kristianstads kommun erbjuder flera olika karriärvägar så att du kan utvecklas genom hela arbetslivet. Sjuksköterska till korttidsenheten Stafvre – Bli en del av vårt härliga team! Just nu söker vi en ny kollega eftersom en av våra sjuksköterskor går på föräldraledighet! Detta är en fantastisk möjlighet för dig som vill bli en del av vår engagerade och professionella arbetsgrupp. Vill du arbeta i en positiv och utvecklande miljö där du verkligen kan göra skillnad? Vi söker en legitimerad sjuksköterska som är trygg i sin yrkesroll och har en genuin vilja att utveckla vården. Hos oss får du möjlighet att arbeta i ett kompetent team där vi stöttar varandra, delar kunskap och alltid har patienten i fokus. Korttidsboendet Stafvres bedriver växel- och korttidsvård med ett rehabiliterande och flexibelt arbetssätt. Vi arbetar aktivt för att våra patienter ska bibehålla och stärka sina funktioner – alltid med individens behov i fokus. Vi ser fram emot dina ansökan! ARBETSUPPGIFTER Som sjuksköterska på korttidsenheten Stafvres får du en central roll med varierande och utvecklande arbetsuppgifter. Du kommer bland annat att: • Ansvara för och arbeta i olika register såsom Senior alert • Delegera och handleda undersköterskor för att säkerställa hög vårdkvalitet • Bedöma och överrapportera enligt HSL vid in- och utskrivning av patienter • Samverka i team med arbetsterapeuter, fysioterapeuter och biståndshandläggare samt regionen. • Ha nära kontakt med patienter och deras anhöriga för att skapa trygghet och kontinuitet KVALIFIKATIONER Du är en engagerad, kommunikativ och lösningsorienterad sjuksköterska som brinner för att skapa trygghet och kvalitet i vården. Du trivs i en roll där du får ta ansvar, fatta beslut och bidra till utveckling. För oss är det viktigt att du har ett gott bemötande och en positiv inställning, både gentemot patienter, närstående och kollegor. Har du förmåga att, både självständigt och tillsammans med andra fatta snabba beslut är det ett plus liksom att du kan planera och organisera ditt arbete. Självklart är du legitimerad sjuksköterska och det är en fördel om du har erfarenhet från den kommunala hälso-och sjukvård. Det är meriterande om du även har erfarenhet av Lifecare dokumentationssystem och mina planer. Du har vana av IT-baserade journalsystem och vi förutsätter att du kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. ÖVRIGT Omsorgsförvaltningens verksamhet riktar sig till äldre och personer som har behov av funktionsstöd samt till personer med behov av hemsjukvård. Verksamheten är funktionsindelad i fyra verksamhetsområden: stöd i ordinärt boende, stöd i vård- och omsorgsboende, hälso- och sjukvård samt funktionsstöd. I förvaltningen finns också myndighetsenheten, riksgymnasiet och hjälpmedelscentrum i Östra Skåne. I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid. Har du skyddade personuppgifter skickar du in din ansökan via post märkt med titel och referensnummer alternativt lämna din ansökan på Rådhus Skåne. Har du frågor kan nå oss via medborgarcenter 044-13 50 00. Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

7 februari 2025
Sista ansökan:
28 februari 2025
Parkeringsvakt
Aimo Park Sweden AB
Övrig bevaknings- och säkerhetspersonal

Aimo Park vill spela en viktig roll i övergången till smartare städer och mer miljövänliga transporter. Genom att fortsätta tänka nytt och fokusera på människan och hennes behov tror vi att vi kan göra skillnad. Vi tror på en framtid där parkering inte bara är en slutdestination utan även en del av resan. Vill du ha ett omväxlande, fritt och ansvarsfullt arbete? Vi söker nu Parkeringsvakter till vårt kontor i Kristianstad Om rollen Som parkeringsvakt hos oss har du en viktig funktion och erbjuds ett omväxlande och roligt arbete med stor frihet under eget ansvar. Arbetet innebär parkeringsövervakning inom tilldelat område (tomtmark). Genom din närvaro ute på fältet med bevakningsbil och till fots ger du den service och hjälp som behövs för att parkeringsreglerna ska följas och tillsammans hjälps vi åt att säkerställa hög trivsel och god framkomlighet. Arbetet erbjuder mycket variation, stor frihet och ett viktigt ansvar. Du kommer till exempel att: Bevaka ditt arbetsområde med bil och till fots. Kontrollera att parkeringsregler följs. Säkerställa att korrekt och tydlig skyltning finns inom området. Utfärda kontrollavgifter vid behov. Hjälpa våra kunder på plats med parkeringsrelaterade frågor. Hjälpa våra kunder på plats med frågor gällande våra digitala tjänster. Tjänsten är en behovsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Tiderna varierar efter schema och natt- och helgarbete förekommer. Våra parkeringsvakter utgår från vårt kontor i Kristianstad. Om dig För att passa för tjänsten har du en positiv attityd, social förmåga och agerar omdömesfullt. Du har ett systematiskt och noggrant tillvägagångssätt med ett öga för detaljer, att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga. Krav för tjänsten: Innehar B-körkort Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Gymnasiekompetens Tidigare erfarenhet från ett serviceyrke Meriterande: Tidigare erfarenhet som parkeringsvakt Tidigare erfarenhet inom bevakning Vid utvärdering av sökande till tjänsten ser vi alltid över personlig lämplighet sett till krav, personliga egenskaper, meriter och referenser. Innan anställning begärs ett utdrag från Polisens belastningsregister. Ansökan Vi ser fram emot att få in din ansökan, sista ansökningsdag är 2025-03-01. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum, så skicka in din ansökan redan idag! För mer information om företaget hänvisar vi till vår hemsida www.aimopark.se Har du frågor om tjänsten kontakta Områdesansvarig, Mikkel Röygaard Bylund på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Om oss Aimo Park ägs av det japanska företaget Sumitomo Corporation. Med fokus på innovation och människans behov jobbar Aimo Park kontinuerligt med att ta fram nya mobilitetslösningar och innovationer som underlättar människors vardag. Vi är Nordens ledande parkeringsbolag och har idag cirka 800 anställda. Aimo Park står nu inför en spännande förändringsresa där vi strävar efter att bli det mest innovativa företaget i branschen. Hos oss kommer du att få vara med och skapa något nytt! Vi vill berika våra kunders vardag genom smart parkering och mobilitetslösningar där vi är övertygade om att allt ska ledas av innovation. Hur kommer framtidens smarta städer att se ut med självkörande bilar, en anpassning efter fler elbilar i städerna är några av de frågor som väntar. Vi vill vara med och svara på dessa frågor och bidra till ett samhälle där människan alltid kommer först. Det genom att bevisa att saker som trafiksäkerhet och "sharing economy" kommer att gynna inte bara dagens människor utan även kommande generationer.

7 februari 2025
Sista ansökan:
1 mars 2025
Jobba Som Festsäljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

6 februari 2025
Sista ansökan:
8 mars 2025
Undersköterska till Kungsvägens demensavdelning
Kristianstads kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Kristianstads kommun har drygt 7 000 medarbetare som gör skillnad i människors vardag, varje dag. Hos oss hittar du medarbetare som brinner för välfärden och vill utveckla idéer till verklighet. Kristianstads kommun erbjuder flera olika karriärvägar så att du kan utvecklas genom hela arbetslivet. Vi söker en ny kollega till en av våra demensavdelningar Nu rekryterar vi en undersköterska till vårt nya boende i Tollarp. Boendet har fem enheter, varav en med allmän inriktning, tre med inriktning demens och en specialenhet med inriktning psykiatri/demens. Kristianstads kommun har som mål att erbjuda vård- och omsorg som är anpassad efter varje individs unika behov och önskemål. Vi arbetar personcentrerat, vården och omsorgen ska vara lättillgänglig och flexibel. Vi arbetar med de nationella riktlinjerna som grund. För tjänsten krävs det att du har ett stort intresse för att utveckla en ny verksamhet med utgångspunkt i rutiner för det dagliga arbetet kopplat till en hög kvalité i omsorgen om våra boende. Vi ser fram emot din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Att arbeta som undersköterska innebär att du får arbeta med något av det bästa och mest berikande som finns - att hjälpa till att göra vardagen meningsfull för våra kunder. Ett professionellt förhållningsätt och ett gott bemötande är en självklarhet för oss. Vi arbetar ständigt efter kundfokus, där vi har kundernas behov och önskemål i centrum. En viktig del i arbetet är att arbeta i team kring kunden för en god helhetssyn. I arbetet ingår att vara kontaktperson samt att inneha ett eller flera ansvarsområden. Du erbjuds ett omväxlande arbete med omvårdnadsinsatser, aktiviteter och delegerade arbetsuppgifter från sjuksköterska och rehabpersonal. KVALIFIKATIONER Du som söker har godkänt omvårdnadsprogram eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Vi ser gärna att du har vidareutbildning som specialistundersköterska inom vård och omsorg av äldre, inom demens eller psykiatri. Vi vill att du har erfarenhet inom vård och omsorg och har du erfarenhet från vård och omsorgsboende är det meriterande. Även erfarenhet av arbete med dementa personer är en fördel. Eftersom arbetet kräver kommunikation och dokumentation förutsätter vi att du har datorvana och behärskar svenska i tal och skrift. Som person har du en positiv inställning till ditt arbete. Du har lätt för att samarbeta, är flexibel och har en kreativ förmåga att hitta lösningar. Du kan motivera och entusiasmera och har ett professionellt bemötande mot alla du möter i ditt arbete. ÖVRIGT Omsorgsförvaltningens verksamhet riktar sig till äldre och personer som har behov av funktionsstöd samt till personer med behov av hemsjukvård. Verksamheten är funktionsindelad i fyra verksamhetsområden: stöd i ordinärt boende, stöd i vård- och omsorgsboende, hälso- och sjukvård samt funktionsstöd. I förvaltningen finns också myndighetsenheten, riksgymnasiet och hjälpmedelscentrum i Östra Skåne. I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid. Har du skyddade personuppgifter skickar du in din ansökan via post märkt med titel och referensnummer alternativt lämna din ansökan på Rådhus Skåne. Har du frågor kan nå oss via medborgarcenter 044-13 50 00. Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

6 februari 2025
Sista ansökan:
23 februari 2025
Butiksmedarbetare Café, extra- och sommarjobb
Biltema Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/teknik, Bygg, Bilvård och Verktyg. Totalt marknadsför Biltema mer än 19 000 artiklar. Vår vision är att underlätta ekonomiskt för människor att ha bil, båt, bostad, verktyg samt fritidsartiklar av hög kvalitet och därigenom skapa en rikare fritid för alla. Biltema har idag totalt 161 varuhus i Sverige, Norge, Danmark och Finland varav 60 varuhus finns i Sverige. Biltema är ett starkt varumärke i en spännande expansion, som de närmsta åren kommer öppna ett 50-tal nya varuhus i Norden. Om tjänsten Som butiksmedarbetare i vårt café kommer du att ta hand om våra kunder i caféet. Du kommer att arbeta med försäljning, ta emot leveranser från olika leverantörer, se till att caféet hålls rent och fräscht, ta hand om kunderna med ett leende på läpparna och arbeta tillsammans med kollegor i ett högt tempo. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag. Utöver de uppgifter som är specifika för tjänsten kommer du att arbeta tillsammans med dina kollegor i den dagliga driften av varuhuset. Tillsammans ser ni till att varuhuset alltid är redo för försäljning och att alla kunder får bästa tänkbara service. För dig som visar framfötterna finns goda möjligheter till extrajobb även under höst/vinter. Om Dig Det är viktigt att du är intresserad av arbete i café. Då arbetsbelastningen periodvis är hög så behöver du vara stresstålig, glad och framåt och inte är rädd för att komma med egna idéer och initiativ. Vi söker dig som är en utpräglad servicemänniska och har kunden i fokus. Du gillar ett arbete där du ständigt ställs inför nya utmaningar och du har lätt både för att lära och för att lära ut. Vi söker dig som tidigare har arbetat i café med förekommande arbetsuppgifter. Om du dessutom tycker att det är viktigt med ordning och reda kommer du att trivas hos oss. Givetvis delar Du Biltemas värderingar Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet. Tveka inte att söka redan idag då urval sker fortlöpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Sista ansökningsdag: 2025.03.07 Arbetsplats/placering: Biltema Kristianstad Anställningsform: Deltid och visstid Lön: Enligt avtal Arbetstider: Varierar och innefattar kvällar och helger Frågor kring tjänsten: Varuhuschef, Emil Sjögren, [email protected] För att säkerställa hög kvalitet på vår rekryteringsprocess genomför vi referenstagning, kreditupplysning och bakgrundskontroller. Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller e-post. Välkommen att ladda upp ditt CV samt Personliga brev på Biltemas hemsida. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Vänta därför inte för länge med att registrera din ansökan. Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

6 februari 2025
Sista ansökan:
7 mars 2025
Säsong Kassamedarbetare 12 h/veckan
Hornbach Byggmarknad AB
Kassapersonal m.fl.

HORNBACH Byggmarknad AB Har du har en utpräglad känsla för service och brinner för försäljning? HORNBACH framgång bygger på medarbetarnas genuina engagemang och där vi alltid följer vår strategi som innebär att vi ställer höga kvalitetskrav på våra varuhus och vårt Sortiment. Stämmer detta in på dig? Då kan du vara den vi söker! Om rollen Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och kundservice. I rollen som kassamedarbetare består dina huvudsakliga arbetsuppgifter att expediera kunder i kassan. Exempel på förekommande arbetsuppgifter * Säkerställa att de dagliga rutiner i kassan efterföljs * Returhantering * Lyhörd för kundens önskemål och behov * Vid behov vara behjälplig på andra avdelningar Din profil * Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av detaljhandeln * Meriterande om du har tidigare erfarenhet av kassa * Utpräglad känsla för service och kundorientering samt kunskap av försäljning * Som person är du noggrann och lösningsorienterad. * Meriterande om du har truckkort (A1-A4 & B1-B4) Vi erbjuder * Strukturerad inarbetningsplan * Interna möjligheter till kvalificering och utvecklingsmöjligheter För denna tjänsten tillämpas bakgrundskontroll Arbetstid/Varaktighet: Säsongsanställning, visstid. Deltid 12 tim/veckan. Helgarbete förekommer.  Lön: Lön enligt kollektivavtal Tillträde: 26/5 - 7/9 - 2025

6 februari 2025
Sista ansökan:
8 mars 2025
Säsong Kassamedarbetare 12 h/veckan
Hornbach Byggmarknad AB
Kassapersonal m.fl.

HORNBACH Byggmarknad AB Har du har en utpräglad känsla för service och brinner för försäljning? HORNBACH framgång bygger på medarbetarnas genuina engagemang och där vi alltid följer vår strategi som innebär att vi ställer höga kvalitetskrav på våra varuhus och vårt Sortiment. Stämmer detta in på dig? Då kan du vara den vi söker! Om rollen Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och kundservice. I rollen som kassamedarbetare består dina huvudsakliga arbetsuppgifter att expediera kunder i kassan. Exempel på förekommande arbetsuppgifter * Säkerställa att de dagliga rutiner i kassan efterföljs * Returhantering * Lyhörd för kundens önskemål och behov * Vid behov vara behjälplig på andra avdelningar Din profil * Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av detaljhandeln * Meriterande om du har tidigare erfarenhet av kassa * Utpräglad känsla för service och kundorientering samt kunskap av försäljning * Som person är du noggrann och lösningsorienterad. * Meriterande om du har truckkort (A1-A4 & B1-B4) Vi erbjuder * Strukturerad inarbetningsplan * Interna möjligheter till kvalificering och utvecklingsmöjligheter För denna tjänsten tillämpas bakgrundskontroll Arbetstid/Varaktighet: Säsongsanställning, visstid. Deltid 12 tim/veckan. Helgarbete förekommer.  Lön: Lön enligt kollektivavtal Tillträde: 21/4 - 31/8 - 2025

6 februari 2025
Sista ansökan:
8 mars 2025
Säsong Kassamedarbetare 30 h/veckan
Hornbach Byggmarknad AB
Butikssäljare, fackhandel

HORNBACH Byggmarknad AB Har du har en utpräglad känsla för service och brinner för försäljning? HORNBACH framgång bygger på medarbetarnas genuina engagemang och där vi alltid följer vår strategi som innebär att vi ställer höga kvalitetskrav på våra varuhus och vårt Sortiment. Stämmer detta in på dig? Då kan du vara den vi söker! Om rollen Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och kundservice. I rollen som kassamedarbetare består dina huvudsakliga arbetsuppgifter att expediera kunder i kassan. Exempel på förekommande arbetsuppgifter * Säkerställa att de dagliga rutiner i kassan efterföljs * Returhantering * Lyhörd för kundens önskemål och behov * Vid behov vara behjälplig på andra avdelningar Din profil * Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av detaljhandeln * Meriterande om du har tidigare erfarenhet av kassa * Utpräglad känsla för service och kundorientering samt kunskap av försäljning * Som person är du noggrann och lösningsorienterad. * Meriterande om du har truckkort (A1-A4 & B1-B4) Vi erbjuder * Strukturerad inarbetningsplan * Interna möjligheter till kvalificering och utvecklingsmöjligheter För denna tjänsten tillämpas bakgrundskontroll Arbetstid/Varaktighet: Säsongsanställning, visstid. Deltid 30 tim/veckan. Helgarbete förekommer.  Lön: Lön enligt kollektivavtal Tillträde: 21/4 - 21/9 - 2025

6 februari 2025
Sista ansökan:
8 mars 2025