Lokalvårdare till Lokalvårdsenheten, Kristianstad

Gör skillnad. Varje dag. Nu välkomnar vi dig som vill arbeta som lokalvårdare hos oss i Kristianstad och som vill bidra med ditt engagemang och arbetsglädje till vårt team. Tjänsten innebär att du arbetar som timanställd i Regionservice vilket betyder att du stöttar Lokalvårdsenheten med din kompetens i det dagliga arbetet. Det är ett arbete som erbjuder stor variation och omväxling. Lokalvårdsenheten är ett team på 45 personer som städar sjukhusets övriga ytor så som mottagningar, operationsavdelningen, kontor, toaletter, omklädningsrum med mera. Lokalvården har ett smittstädningsteam som utföra all smittstädning. Vi finns på plats 365 dagar om året mellan klockan 06.00 och klockan 15.00 och vissa arbetsuppgifter utförs dygnet runt. ARBETSUPPGIFTER Vi erbjuder timanställning i grunden. Detta innebär att antal arbetstimmar i veckan kan variera. I rollen som lokalvårdare arbetar du med städning/lokalvård av mottagningar, avdelningar, kontorsutrymmen och allmänna ytor. Även patientnära städ och smittstäd ingår. Arbetet sker i sjukhusmiljö och du jobbar sida vid sida med bland annat sjuksköterskor, läkare, undersköterskor och vaktmästare. I ditt dagliga arbete har du även kontakt med de patienter som vistas i lokalerna. Då vi har verksamhet måndag till söndag kan arbetstiden innehålla både helg-, kväll- och nattjänstgöring. Arbetstiderna kan variera från tidigast klockan 06.00. Då de flesta pass börjar kl. 06.00 är det av största vikt att du kan vara på plats då arbetspasset börjar. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är minst 18 år och har datorvana. Tjänsten kräver att du har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har lokalvårdsutbildning, SRY, dansk hygienstandard, INSTA800 och/eller arbetslivserfarenhet inom lokalvård. Även tidigare erfarenhet av arbete inom lokalvård är meriterande. Vi söker dig som brinner för att ge god service och som vill vara med och skapa en bra och trevlig vårdmiljö för Skånes patienter. Ett gott bemötande och en hög servicenivå har en avgörande betydelse för patientens sjukhusvistelse. Därför vill vi att du är positiv, tillmötesgående och har ett genuint intresse för lokalvårdsyrket. Det är också viktigt att du är ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. Känner du igen dig på denna beskrivning så kommer vi att trivas tillsammans! Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Vi arbetar så fort vi kan efter sista ansökningsdag för att ge återkoppling till dig som sökt och uppskattar ditt tålamod. Varmt välkommen med din ansökan ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Regionservice är Region Skånes serviceförvaltning med ansvar för måltider, lokalvård, inrednings- och textiltjänster samt administrativa tjänster inom ekonomi- och HR. Vi utför även patienttransporter inom sjukhusområdet samt transporterar av olika sorters gods i hela Skåne. Att arbeta med servicelösningar för sjukvården i Region Skåne är ett stort och utmanande uppdrag. Vi är 2 200 engagerade, kompetenta och stolta kollegor vars verksamheter tillsammans omsätter cirka två miljarder kronor årligen. Vårt viktigaste uppdrag är att ge den skånska hälso- och sjukvården de bästa förutsättningarna för att patienterna ska få en god och säker vård. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

8 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Servitör / Servitris
Bishop Scandinavia AB
Hovmästare och servitörer

Vi söker nu en utåtriktad person med flerårig erfarenhet av bar-/servisarbete.  För att lyckas som servitör/servitris inom The Bishops Arms krävs stort intresse inom Öl, mat, dryck i allmänhet och en stor passion för service.  Du bör vara stresstålig och kunna ta initiativ för att lösa de utmaningar som kan uppstå under arbetstid och bör ha erfarenhet av att läsa av olika gästers behov. Arbetstiderna är framförallt kvällar och helger då vi inte har någon verksamhet under dagtid. Utöver ordinarie servisarbete ansvarar du som servitör/servitris för att kassa- och alkoholhantering följs enligt gällande rutin och regelverk.

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Hästtjej söker assistent i Kristianstad
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en tjej i 27-årsåldern som har en cp-skada med synnedsättning, vilket innebär begränsad syn. Jag söker en personlig assistent som kan hjälpa mig i min vardag. Jag behöver hjälp med olika sysslor, såsom hushållsarbete, inköp, matlagning, vägledning i min omgivning och stöd vid personlig hygien.  Jag bor i Kristianstad och lever ett aktivt liv med många intressen - jag älskar ridning, simning, shopping och umgås med vänner och familj. Smink och hår är också något jag tycker är roligt, så jag ser gärna att du kan hjälpa mig med det. Jag jobbar 2 dagar i veckan på en ridskola, där jag behöver stöd och assistans. Eftersom ridning är en stor passion för mig, vore det fantastiskt om du har hästvana och känner dig bekväm med att vara runt hästar. Tjänsten innebär arbetspass under följande arbetstider vardag som helg: Dagpass 7:30-13:30, 9:00-13:00 Kvällspass 14:00-18:00, 18:00-22:00 Omfattning: 60% Antal tjänster: 1 deltid Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Vi söker dig som är lyhörd, ansvarstagande, har goda kunskaper i det svenska språket, god kommunikativ förmåga samt vana vid hjälpmedel och stöttning. Vi ser även att du har tidigare erfarenhet inom personlig assistans. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Krav på att du Har tidigare erfarenhet inom personlig assistans Har manuellt körkort Har stor hästvana Inte är pälsdjursallergiker. Meriterande om du  Har tillgång till egen bil Är rökfri Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Aktiv handledare inom Rusta och Matcha
Sveriges Guiderna AB
Arbetsförmedlare

Brinner du för att hjälpa andra människor och leverera resultat! Då brinner vi för att anställa dig! Finderz AB växer nu snabbt och vi behöver fler medarbetare till vårt team. Just nu söker vi en handledare /jobbcoach till Kristianstad. I rollen som handledare /jobbcoach arbetar du med arbetsmarknadsprogrammet "Rusta och Matcha" där vi hjälper och guidar dem som står utanför arbetsmarknaden till att komma närmare arbetslivet. Vårt mål är att hjälpa deltagarna till ett arbete genom workshops, coachning och vägledning. Vem är du? Vi söker i första hand dig som har ett bra nätverk lokalt och regionalt inom näringslivet. Du ser möjligheter och gillar att arbeta i en dynamisk miljö. Du har lätt för att bygga relationer med människor, du är målinriktad och drivs av att nå resultat. Vi uppskattar din säljande personlighet. Dina arbetsuppgifter: • Tillsammans med deltagaren planera, följa upp och handleda i olika aktiviteter mot arbete/studier. • Hålla fokus på den snabbaste vägen till arbete/studier. • Administrera och skriva uppföljningar/rapporter. • Sköta kontakter med Arbetsförmedlingen och med företag. • Vara en god representant för företaget. • Hålla gruppaktiviteter och seminarier. • Hålla i rekryteringsmässor och kandidatträffar. • Arbeta med rekryteringsverktyg såsom sociala medier för att smidigt marknadsföra våra deltagare gentemot arbetsgivare. Kompetenskrav (alternativ 1) Utbildning: Minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system) Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. Kompetenskrav (alternativ 2) Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid i något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: Arbetsledning med personalansvar Rekrytering Omställningsarbete för arbetssökande Studie- och yrkesvägledning Handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration) Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor Arbete med social- och grupp-psykologi Karriärvägledning Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

2 maj 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Sommarvikariat sökes till kille i Tollarp på ca 80%! Chans till förlängning
Karin Ståhlnacke Juridik AB
Personliga assistenter

Vi på KSJ AB jobbar med personlig assistans – som det är tänkt! Här möter du Karin, Magnus, Sylvia och Bibban med lång erfarenhet, stort engagemang och ett hjärta för människor. Vi vet att bra assistans bygger på trygghet, respekt och ett nära samarbete. Med lång och gedigen erfarenhet inom personlig assistans, både från stora och mellanstora bolag, vet vi vad som krävs för att skapa trygghet, kontinuitet och livskvalitet för våra kunder - men också för våra viktiga assistenter. Som arbetsgivare är vi måna om att du ska må bra. Därför erbjuder vi bra villkor, är anslutna till kollektivavtal och ger ett generöst friskvårdsbidrag. Hos oss är du viktig – både för kunden och för oss! Hälsa gärna på oss på Elbegatan 5 i Malmö - stäm bara av så vi är på plats först. Hej! Jag är en tonårskille på 19 år som bor tillsammans med min familj i Tollarp. Mina utmaningar är autism, en kraftig hörselnedsättning, synskada (blind) samt diabetes. Detta medför att jag har ett stort hjälpbehov av dig som assistent. En person som alltid kan stå vid min sida och som jag kan känna mig trygg bredvid! Jag älskar att lyssna på sagor och fantisera tillsammans med dig. Mina favoriter är Thomas tåg, My Little Pony, Star Wars och Minioner. Som person behöver du på så sätt kunna läsa, förstå och tala det svenska språket obehindrat. Jag älskar när vi tillsammans lever oss in i olika sagovärldar, där du emellanåt går in i olika karaktärer och låter fantasin flöda! Du får gärna skapa och hitta på dina egna sagor - Jag lyssnar och drömmer mig bort allt jag bara kan! För att jobba med mig behöver du vara lugn, ansvarstagande. Men också ha ditt barnasinne kvar! Vi ser gärna att du är en trygg och stabil person som är flexibel och har en god förmåga att ta egna initiativ. Arbetet kräver ett stort tålamod med en nyfikenhet och en vilja om att ständigt lära sig nytt! Under v. 28-35 kommer du som assistent att arbeta ca 80%. Arbetspassen förekommer såväl dag- och kvällstid, som nattetid (med 3 timmars väntetid). (Dubbelassistans förekommer under ca 10 h/v.) Vi ser fram emot att höra från dig och hoppas att du vill bli en del av ett härligt arbetsteam! Skicka in en intresseanmälan med CV och personligt brev till [email protected] Har du några frågor så är du välkommen att ringa Sylvia på 073-706 49 94.

2 maj 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Tandsköterska (behovsanställning) till Oral Care klinik i Kristianstad
H.F. Oral Care AB
Tandsköterskor

Vi söker en erfaren tandsköterska för behovsanställning på timmar till vår klinik i Kristianstad. Tjänsten är en behovsanställning på timmar, vilket innebär att du arbetar vid extra behov, exempelvis vid sjukfrånvaro eller andra tillfälliga arbetstoppar. Vi söker dig som är flexibel och kan hoppa in vid kortare eller längre perioder. Är du en engagerad och ansvarsfull person som brinner för att ge patienter vård av högsta kvalitet? Då kanske du är den vi söker! Om oss Oral Care är en av Sveriges största privata vårdgivare inom tandvård med över 30 års branscherfarenhet. Idag är vi över 600 anställda och erbjuder allmäntandvård för patienter i alla åldrar på våra allmänkliniker samt mobil tandvård för patienter i hemmet. Oral Care har idag kliniker i Mjölby, Särö, Kristianstad, Malmö, Lund, Helsingborg, Göteborg, Sundsvall, Härnösand, Umeå, Bjärta, Köping, Västerås, sju kliniker i Stockholmstrakten samt Norge och Nederländerna. Planen är att expandera ytterligare. För den mobila verksamheten finns våra kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Linköping. Arbetsuppgifter och Ansvar Assistera tandläkare vid behandlingar. Upprätthålla sterilitet och hygienrutiner. Ge service och stöd till patienter för att skapa bästa möjliga vårdupplevelse. Sköta administrativa arbetsuppgifter, inklusive patientregistrering och bokningar. Hjälpa till med klinikens dagliga drift vid behov. Kvalifikationer Utbildad tandsköterska med tidigare erfarenhet är meriterande. God kommunikativ förmåga och en stark patientorientering. Flexibilitet och förmåga att anpassa sig till olika situationer. Förmåga att arbeta både självständigt och i team. Erfarenhet av journalsystem är en fördel. Vad vi erbjuder En dynamisk arbetsmiljö med god sammanhållning och högt till tak. Konkurrenskraftig lön och anställningsförmåner. Möjlighet till vidareutbildning och personlig utveckling. Friskvårdsbidrag och andra hälsoförmåner. Flexibel anställningsform efter överenskommelse. Om tjänsten Tjänsten är en behovsanställning på timmar, vilket innebär att du arbetar vid extra behov, exempelvis vid sjukfrånvaro eller andra tillfälliga arbetstoppar. Vi söker dig som är flexibel och kan hoppa in vid kortare eller längre perioder. Skicka din ansökan Om du tror att du är rätt person för rollen, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Skicka ditt CV och ett personligt brev där du berättar varför du skulle passa som tandsköterska hos oss på Oral Care i Kristianstad. Vi ser fram emot att höra från dig!

30 april 2025
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Städerska

Vi söker en utåtriktad person med erfarenhet av hotellstäd  I arbetsuppgifterna ingår: - House keeping, städning av pub, hotellrum och allmänna ytor. Flexibel, deltid, behovsanställning.

28 april 2025
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Frukostvärd / Städerska
Bishop Scandinavia AB
Städledare och husfruar

Vi söker en utåtriktad person med erfarenhet av hotellstäd och frukostarbete. I arbetsuppgifterna ingår: - House keeping, städning av pub, hotellrum och allmänna ytor. - Servering av frukost. - Förberedelser för incheckning. Du bör vara stresstålig och kunna hålla många bollar i luften.

28 april 2025
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Personlig assistent sökes till kvinna i Kristianstad
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en tjej i 27-årsåldern som har en cp-skada med synnedsättning, vilket innebär begränsad syn. Jag söker en personlig assistent som kan hjälpa mig i min vardag. Jag behöver hjälp med olika sysslor, såsom hushållsarbete, inköp, matlagning, vägledning i min omgivning och stöd vid personlig hygien.  Jag bor i Kristianstad och lever ett aktivt liv med många intressen - jag älskar ridning, simning, shopping och umgås med vänner och familj. Smink och hår är också något jag tycker är roligt, så jag ser gärna att du kan hjälpa mig med det. Jag jobbar 2 dagar i veckan på en ridskola, där jag behöver stöd och assistans. Eftersom ridning är en stor passion för mig, vore det fantastiskt om du har hästvana och känner dig bekväm med att vara runt hästar. Tjänsten innebär arbetspass under följande arbetstider vardag som helg: Dagpass 7:30-13:30, 9:00-13:00 Kvällspass 14:00-18:00, 18:00-22:00 Omfattning: 60% Antal tjänster: 1 deltid Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Vi söker dig som är lyhörd, ansvarstagande, har goda kunskaper i det svenska språket, god kommunikativ förmåga samt vana vid hjälpmedel och stöttning. Vi ser även att du har tidigare erfarenhet inom personlig assistans. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Krav på att du Har tidigare erfarenhet inom personlig assistans Har manuellt körkort Har stor hästvana Inte är pälsdjursallergiker. Meriterande om du  Har tillgång till egen bil Är rökfri Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

28 april 2025
Sista ansökan:
27 september 2025
Behovsanställd sökes till kvinna i Kristianstad
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Beskrivning av tjänsten som personlig assistent Vi söker nu kvinnliga assistenter för behovsanställning till en härlig  kvinna boendes i Kristianstad. Gärna pensionär som har möjlighet att hoppa in vid kort varsel och har möjlighet att arbeta i juli månad.   Till kundens intresse hör bland annat att gå ut på dans och fixa i trädgården. Vi ser gärna att du som assistent delar liknande intressen. Vidare är kunden en djurälskare och då det ibland förekommer hundar i hemmet är det viktigt att du som söker inte är hundrädd. Arbetsuppgifterna innebär att i nära samarbete med kunden sköta om hemmet och hjälpa henne i hennes dagliga livsföring, exempelvis i hygiensituationer och att vara ett allmänt stöd i hennes vardag. Du som söker tjänsten behöver vara trygg, ansvarstagande och mogen. Du behöver även kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ med kundens bästa i åtanke och samtidigt känna av när du behöver ta ett steg tillbaka.  Vi ser gärna att du som söker tjänsten har körkort och ett krav är att du behärskar svenska i tal och skrift. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Behovsanställning  Omfattning: pass under juli månad samt vid behov.   Arbetstid:  Passen är förlagda 15.10-12.00 ( väntetid 22.30-07.00) Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2025-05-30 Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta: Linda Laulumaa, Verksamhetschef, 010 130 30 82 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

28 april 2025
Sista ansökan:
15 oktober 2025