Lediga deltidsjobb i Landskrona
Det finns totalt 52 lediga deltidsjobb att söka i Landskrona
Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som hjälper ICA-butiker med deras personalbehov. Vi stärker bland annat upp i kassan eller bemannar upp på golvet vid sjukdom. Via oss kommer du att jobba på olika ICA-butiker i Landskrona, Lund och Malmö. Vi på Bemannica försöker dock alltid att minimera mängden olika butiker du är på, för både din och kundens skull. Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar och uppgifter som du har tidigare erfarenhet från. Vem är då du? Vår erfarenhet säger att de som utför sitt arbete som butikskonsult allra bäst är de som tycker att det är kul att arbeta i butik! Vi söker dig som tidigare varit anställd i livsmedelsbutik och som har erfarenhet av antingen kassaarbete eller varuplock. Har du dessutom erfarenhet från arbete med post, spel eller delikatess anses det mycket meriterande. Som person är du väldigt serviceorienterad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.
Om tjänsten Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Du kommer att jobba i olika ICA-butiker i Landskrona, Lund och Malmö. Som delikatessbiträde är din huvudsakliga uppgift att arbeta med försäljning av manuella färskvaror i ICAs delikatessdisk. Du kommer att betjäna kunder utifrån deras behov och du navigerar dem med råd och idéer rörande deras produktval. Du kommer att arbeta med charkuterier, ost, fisk och kött. Du känner dig trygg med att hantera skärmaskiner, packa in produkter och sköta annan allmän drift på avdelningen. Om dig För att passa för tjänsten ska du ha varit anställd på ICA-butik och genom det fått stor förståelse för ICAs arbetssätt. Vi söker dig som gillar att jobba med mat och har erfarenhet av arbete i manuell delikatessdisk i butik. Du har arbetat med flera olika produkter i delikatessen såsom charkuterier, fisk, ost och kött. Du har god produktkunskap och utnyttjar detta i ditt arbete genom att ge kunderna råd och tips. Du ska vara serviceinriktad och trivas i kontakt med kunder. Du bör även vara stresstålig och trivas med att ha fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.
Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som hjälper ICA-butiker med deras personalbehov. Du kommer att jobba på olika ICA-butiker i Landskrona med omnejd. Vi försöker dock alltid att minimera mängden olika butiker du är på, för både din och butikernas skull. Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar och uppgifter som du har tidigare erfarenhet från. Vi söker dig som tidigare varit anställd i livsmedelsbutik och som har erfarenhet av kassaarbete. Har du dessutom erfarenhet från arbete med post, spel eller delikatess anses det mycket meriterande. Som person är du väldigt serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.
Landskrona är på frammarsch på många plan. Nya områden med havsnära boende växer fram och allt fler företag väljer att etablera sig just här. Läget mitt i Öresundsregionen med närhet till bad och stad, natur och kultur lockar allt fler till inflyttning, etablering och besök. I Landskrona stad med drygt 3300 medarbetare arbetar vi efter vår värdegrund BRA, där B står för bemötande, R för resultat och A för ansvar. Vår värdegrund ska genomsyra all vår verksamhet och vi ska vara en arbetsplats där du känner arbetsglädje och stolthet. Här finns utrymme för dig med mod och handlingskraft och du får möjlighet att utvecklas. Vill du vara med och påverka utvecklingen i en av Skånes mest spännande städer? Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Som invånare, företagare eller besökare i Landskrona ska man inte behöva veta hur staden är organiserad för att veta vart man ska vända sig med sin fråga, ärende eller fundering. Genom att förenkla, förbättra och effektivisera information, vägledning och handläggning av enklare ärenden förbättras möjligheterna att få rätt hjälp redan vid en första kontakt med staden. Sommaren 2022 öppnade Landskrona stad porten till sin kontaktcenterverksamhet i stadshusets entréplan. I servicehandläggarnas arbetsuppgifter ingår alla delar av ett kontaktcenters serviceverksamhet såsom telefonservice, besöksservice, service via olika digitala kanaler, administration och förenklad myndighetsutövning. Arbetsuppgifterna är mycket varierande. För dig som har rätt attityd, ambitioner och redo för en riktigt spännande resa tillsammans med hela Landskrona stads organisation blir detta en mycket rolig och givande arbetsplats i trevliga lokaler i hjärtat av Landskronas stadshus. För att trivas hos oss krävs det att du gillar att arbeta i en miljö med ständiga förändringar och ett högt tempo. Du drivs också av att vara med och utveckla genom att se möjligheter och lösa utmaningar. Arbetstiden är förlagd enligt schema och innebär i huvudsak arbete under dagtid, men vid särskilda evenemang kan även helg- och kvällsarbete förekomma. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har/är: · Eftergymnasial utbildning eller arbetslivserfarenhet som bedöms likvärdigt · En riktig stjärna på att ge service · Trivs i rollen att vara stadens ansikte utåt · Har hög social kompetens · Har starkt kundfokus och har lätt för att skapa goda relationer med andra · Är lösningsorienterad och trivs i högt tempo · Hög IT-mognad då du kommer att arbeta i många IT-baserade system samtidigt · God samtalsteknik i telefon · Vana och skicklighet i informationssökning via internet samt en god förmåga att hantera sociala medier · Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Andra språk är meriterande. För att lyckas ser vi att du är självgående, drivande och har förmågan att skapa förtroende hos de du är i kontakt med. Du har ett genuint intresse för teknik och dess utveckling i en serviceorganisation men kan också kommunicera det på ett begripligt sätt till din omgivning. Din verbala förmåga gör att du har lätt att ta information och omsätta den till handling. På ett kontaktcenter är sammanhållning och laganda viktigt, därför är det viktigt att du trivs med att jobba i grupp, att hjälpas åt hela tiden för att gemensamt hantera arbetsdagen så att den blir bra för hela arbetsgruppen. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Landskrona stad använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du till Visma Recruit 0771-693 693. En ansökan till Landskrona stad är en allmän handling och dina personuppgifter hanteras enligt personuppgiftslagen. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling samt annonserings- och rekryteringshjälp.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent som vill arbeta hos en av våra kunder i Saxtorp. Vi erbjuder ett vikariat på ca 42%. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att stödja med dagliga rutiner. Som vikarie för denna tjänst hoppar du in och arbetar torsdagar och fredagar. Vi ser gärna att du är flexibel och har möjlighet att hoppa in vid behov även andra dagar. Det är ett utmärkt tillfälle för dig som har gott om tid och vill samla på dig värdefull arbetslivserfarenhet. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Torsdagar 07:00 - 17:00 Fredagar 07:00 - 14:00 Om kunden Kunden är en tjej i 17-årsåldern med Celebral Pares. Hon använder sig ibland av rullstol och behöver hjälp i vardagen med samtliga moment i sin vardag. Hon är en glad och kreativ tjej som älskar sång, dans och musik. Hon pysslar gärna när tid finns och gillar att vara ute. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du har körkort & tillgång till bil är rökfri inte är allergisk mot pälsdjur Omfattning: deltid 42% Antal tjänster: 1 Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Landskrona är på frammarsch på många plan. Nya områden med havsnära boende växer fram och allt fler företag väljer att etablera sig just här. Läget mitt i Öresundsregionen med närhet till bad och stad, natur och kultur lockar allt fler till inflyttning, etablering och besök. I Landskrona stad med drygt 3300 medarbetare arbetar vi efter vår värdegrund BRA, där B står för bemötande, R för resultat och A för ansvar. Vår värdegrund ska genomsyra all vår verksamhet och vi ska vara en arbetsplats där du känner arbetsglädje och stolthet. Här finns utrymme för dig med mod och handlingskraft och du får möjlighet att utvecklas. Vill du vara med och påverka utvecklingen i en av Skånes mest spännande städer? Välkommen med din ansökan! Pilängskolan är en f-6 skola med 260 elever och Titanskolan är Landskrona stads resursskola med plats för 25 elever från åk 1-9 med diagnos inom autimsspektrum. Skolorna har gemensam ledningsgrupp. Båda skolorna är placerade i Karlslundsområdet, ett bostadsområde som är i en aktiv och spännande utvecklingsfas, nya bostäder växer fram och ett nytt idrotts- och rekreationsområde planeras. Karlslundsområdet ska bli en naturlig mötes- och rekreationsplats för Landskronaborna och stadens föreningsliv. Mitt i området ligger Pilängskolan och Titanskolan. Gemensamt för båda skolorna är personalens engagemang för att alla elever ska känna sig sedda och välkomna. Genom engagerad och kunnig personal skapar vi likvärdiga möjligheter för alla elever att känna sig stolta, uppnå målen och bli delaktiga i samhället. I våra verksamheter står undervisning och kunskap i fokus. Vi arbetar systematiskt med att analysera våra elevers kunskaper och utifrån de behov vi ser arbetar vi med att utveckla vår pedagogiska kompetens. Det kollegiala lärandet är centralt och tillsammans strävar vi efter att ligga i framkant för att ge våra elever den bästa undervisningen. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta mot två skolenheter som ligger 200 meter från varandra i ämnena textilslöjd och bild. I båda verksamheterna arbetar vi tillsammans för att varje elev ska nå sin fulla potential och ska kunna möta framtidens utmaningar med tillförsikt och tilltro till sin egen förmåga. Du skapar förutsättningar för detta genom att utveckla din undervisning till att vara språkutvecklande och stödjande, inspirerande och utmanande. I ditt uppdrag ingår bland annat att planera, genomföra och utvärdera undervisningen utifrån skolans styrdokument och elevernas behov. Du samarbetar med dina kollegor och övrig skolpersonal för en god lär- och arbetsmiljö för såväl elever som personal. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en lärarutbildning för grundskola eller fritidshem och som har kompetens och eller kunskap i att undervisa i textilslöjd och bild. Du har erfarenhet av eller nyfikenhet kring att undervisa elever med diagnoser inom autismspektrum. Vi förutsätter att du har en positiv elevsyn och kan anpassa ditt förhållningssätt och din undervisning utifrån den individuella elevens eller elevgruppens behov. Du har en god förmåga att kommunicera och att skapa positiva relationer med elever, föräldrar och kollegor. Genom din undervisning och ditt ledarskap skapar du förutsättningar för trygghet, delaktighet och lärande för eleverna. Har du mod, handlingskraft kompetens och vill vara med och göra skillnad? Välkommen, vi behöver dig! Vi kallar till intervjuer fortlöpande så skicka in din ansökan redan idag. Rekryteringen kan komma att avslutas tidigare om vi hittar rätt kandidat. Varmt välkommen! ÖVRIGT Arbetsgivarinformation: https://www.landskrona.se/jobbailandskronastad För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Landskrona stad använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. En ansökan till Landskrona stad är en allmän handling och dina personuppgifter hanteras enligt GDPR. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling samt annonserings- och rekryteringshjälp. Om du som sökande har skyddade personuppgifter skickar du in ansökan till HR-avdelningen via post eller lämnar in den i receptionen, ställd till HR-enheten där du också anger vilket referensnummer annonsen har. I din ansökan behöver du ange hur du vill bli kontaktad av rekryterande chef. Din ansökan kommer sekretessmarkeras och bevaras i två år även om du inte blir anställd hos oss. Därefter gallras handlingarna. Du kan läsa mer om hur vi behandlar dina personuppgifter på https://www.landskrona.se/kommun-och-politik/sa-behandlar-landskrona-stad-personuppgifter/.
Landskrona är på frammarsch på många plan. Nya områden med havsnära boende växer fram och allt fler företag väljer att etablera sig just här. Läget mitt i Öresundsregionen med närhet till bad och stad, natur och kultur lockar allt fler till inflyttning, etablering och besök. I Landskrona stad med drygt 3300 medarbetare arbetar vi efter vår värdegrund BRA, där B står för bemötande, R för resultat och A för ansvar. Vår värdegrund ska genomsyra all vår verksamhet och vi ska vara en arbetsplats där du känner arbetsglädje och stolthet. Här finns utrymme för dig med mod och handlingskraft och du får möjlighet att utvecklas. Myndighetsenheten i Landskrona stad skall leverera värdeskapande välfärdstjänster till stadens medborgare. Nu söker vi dig som vill tänka nytt och annorlunda och som vill utveckla handläggningsprocessen, så att den blir mer tillgänglig och inkluderande. Allt för att verksamheten ska kunna möta medborgaren, framtidens utmaningar och leverera till lagstiftarens intentioner. Vi erbjuder dig - ett tillitsbaserat ledarskap och tydlig målbild - engagerade kollegor - handledning och kompetensutveckling - Hälsofrämjande aktiviteter Vill du vara med och påverka framtidens omsorg och utvecklingen i en av Skånes mest spännande städer? Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER I tjänsten ingår att aktualisera ansökningar, utreda, bedöma och fatta beslut om bistånd enligt socialtjänstlagen, utifrån delegation. Vidare att samverka med andra aktörer för att tillsammans med medborgaren/ patienten i fokus planera för trygga hemgångar eller förflyttningar i vårdkedjan efter sjukhusvistelse. Verksamheten bedrivs utifrån politiska mål, aktuell lagstiftning och rättspraxis. KVALIFIKATIONER Socionomexamen 180 högskolepoäng alternativt annan likvärdig utbildning, som innefattar socialrätt. Tidigare erfarenhet av Myndighetsutövning och eller verkställighet av insatser enligt SOL är meriterande. Du arbetar både självständigt och strukturerat genom att planera, organisera och prioritera ditt arbete väl. Du är relationsskapande och har en god förmåga att etablera kontakt med människor i en utsatt situation och har ett respektfullt bemötande Du är lugn, stabil och har förmågan att behålla ett realistiskt perspektiv på situationer som uppstår i det dagliga arbetet som myndighetsutövare. ÖVRIGT Arbetsgivarinformation: landskrona.se/jobbailandskronastad För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Landskrona stad använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. En ansökan till Landskrona stad är en allmän handling och dina personuppgifter hanteras enligt GDPR. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling samt annonserings- och rekryteringshjälp.
Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som lagerarbetare hos en av våra kunder i Landskrona. Som lagerarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagerarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Exempel på arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Lastning av kurirbilar Om dig: Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Eftersom du är vårt ansikte utåt hos våra kunder är det utav oerhörd vikt att du är kvalitetsmedveten. Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Krav: Truckkort!!! Meriterande: Truckkort A+B Arbetstider: Morgon & kvällsskift Start: Så fort som möjligt med hänsyn till uppsägningstid Plats: Landskrona Lön: Enligt ök Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Om tjänsten Vi söker en engagerad och noggrann person som kan arbeta brett inom ekonomi och administration. I denna roll kommer du att ha varierande arbetsuppgifter och stötta ekonomiansvarig. Du tillhör en mindre ekonomiavdelning och arbetar i Ax Dynamics. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Löpande bokföring och leverantörsreskontra - Avstämningar kring månadsbokslut, balansavstämningar - Hantering av betalfiler till bank - Intrastat - Periodisk sammanställning - Eventuellt arbete med enklare lönehantering - Kontakt med externa parter som leverantörer, kunder och myndigheter Lämplig bakgrund - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Goda kunskaper i ekonomisystem och Excel - Noggrann och strukturerad - God kommunikationsförmåga - Kunskap inom lönehantering är meriterande - Svenska och engelska i tal och skrift Personliga egenskaper - Noggrann och strukturerad - God kommunikationsförmåga - Självständig och initiativrik - Flexibel och anpassningsbar - God samarbetsförmåga Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Carin Forsén på 0704-715912. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-06-05. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling. #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2024/06/SJ-Bakgrundsbild-annons.jpg
Nu söker vi på Skiftevägeni Landskrona sommarvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Skiftesvägen Skiftesvägen är ett särskilt boende för personer med demenssjukdom. Här finns 58 platser varav 7 är korttid. Vardaga tog över driften den 1 april-24. Skiftesvägen är ett konceptboendet där Vardaga har konceptet ’Hem och hälsa’. Hem och hälsa-konceptet innebär att Vardaga erbjuder satsningar inom trivselskapande åtgärder för de boende på Skiftesvägen. Det innebär satsningar på både inne och utemiljön samt det hälsofrämjande arbete i verksamheten. Vi kommer fortsätta med Silviahemmets certifieringsprogram vilket bland annat innebär att all personal ges grundutbildning i demenskunskap. Vi inför Vardagas omsorgskoncept Den Goda Dagen som innebär att den boende själv väljer hur hen vill forma sin dag utifrån förmåga och önskemål. Den boende är huvudperson i sitt liv. Medarbetarna är vår viktigaste tillgång, deras kunskap och engagemang gör skillnad och skapar kvalitet för de boende. För att fullgöra vårt uppdrag kommer det finnas omsorgspersonal och legitimerad personal för att tillgodose de boendes behov samt för att vi ska kunna realisera de erbjudanden vi lovat. Genom vår utbildningsorganisation Lära erbjuder vi Skiftesvägens medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling under avtalstiden. Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Löpande Sista ansökningsdag: 15/6-2025 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Irena Skala [email protected]. Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 52 jobb