Lediga deltidsjobb i Ludvika

Det finns totalt 45 lediga deltidsjobb att söka i Ludvika

Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Instruktör i första hjälpen & HLR | Ludvika

Är du utbildad instruktör inom första hjälpen och HLR? Vill du bidra till att göra arbetsplatser och samhället säkrare? Då letar vi efter dig! Vår kund erbjuder högkvalitativ utbildning och träning till företag runt om i Norden. Vi söker nu passionerade och engagerade instruktörer som brinner för att dela med sig av sin kunskap inom första hjälpen och HLR till företagskunder i området från Västerås till Ludvika. Arbetsuppgifter • Leverera inspirerande och interaktiva utbildningar inom första hjälpen och HLR till företagskunder av varierande storlek. • Anpassa utbildningsprogrammet efter kundens specifika behov och krav. • Skapa en trygg och engagerande lärandemiljö där deltagarna får praktiska färdigheter och kunskap som är relevanta för deras arbetsmiljö. • Följa upp och utvärdera utbildningens effektivitet och kvalitet. • • Krav • Certifierad instruktör inom första hjälpen och HLR. • B-körkort och egen bil (milersättning). • Erfarenhet av att hålla utbildningar inom området. • God kommunikationsförmåga och förmåga att anpassa sig till olika målgrupper. • Flexibilitet att resa inom det angivna området från Västerås till Ludvika. • Högt engagemang och en passion för att bidra till ökad säkerhet och välmående på arbetsplatser. • • Övrigt Placeringsort: Bro, Stockholm Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsform: Uthyrd konsult genom Lernia Bemanning Hur du ansöker För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta rekryterare Adrian Runsten via e-post: [email protected] om du har några frågor eller funderingar. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Välkommen med din ansökan! Forma framtiden med oss! Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Timanställd Yrkeslärare/Instruktör Fordon och Transport till VBU, Malmen

Västerbergslagens utbildningsförbund, VBU, är ett kommunalförbund som bedriver gymnasial utbildning, vuxenutbildning, yrkeshögskoleutbildning och uppdragsutbildning. Vi arbetar på uppdrag av Ludvika och Smedjebackens kommuner. VBU har ca 250 anställda, ca 1 800 elever och omsätter ca 225 Mkr. Vår verksamhet bedrivs i Ludvika, Smedjebacken och Grängesberg. Mer information om våra olika skolor hittar du på vår hemsida. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som vill undervisa på Fordon och Transportprogrammet. Du vill handleda och stötta elever i deras lärande utbildning gällande B, C, CE-körkort,truck, hjullastare. Som lärare på VBU står du för ett ledarskap som utmanar och skapar förtroendefulla relationer med hög delaktighet. Du finns till för eleverna och anpassar undervisningen utifrån deras olika förutsättningar. Kvalifikationer/ Meriter Du har yrkeserfarenhet från fordons och transportbranschen och innehar körkort B,C,CE. Det är också meriterande att du har erfarenhet av grävmaskin då det även finns möjlighet till vikariera på anläggningsprogrammet. Dock inget krav. En förutsättning för att kunna trivas hos oss är att du, på samma sätt som vi, tror på att det går att skapa en av Sveriges bästa skolor och arbetsplatser genom hög kvalitet, delaktighet, trygghet, samarbete, tydlighet och respekt. Som person vill vi att: Du har goda ledaregenskaper. Du tycker om att samarbeta och ser vinster i att tillsammans arbeta mot uppsatta mål. Du möter alla elever utifrån deras individuella förutsättningar. Du är pedagogisk och har ett stort tålamod.              Du har en positiv människosyn och kan skapa goda relationer samt förmåga att förebygga och lösa eventuella konflikter. Du är noggrann, flexibel och lyhörd för eleverna och kollegornas behov. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, dokumentera och använda digitala verktyg.                             Vi vill att du är en nyfiken person som söker utmaningar, är en lugn, positiv, stresstålig och ansvarstagande. Du arbetar självständigt samt har god förmåga att samarbeta med elever, personal och föräldrar. Du bidrar med en positiv attityd - Vi lägger mycket stor vikt vid din personlighet och sätter värde på att du ständigt vill utveckla dina arbetsuppgifter, såväl i arbetslaget och som person. Vi är varandras arbetsmiljö. Om anställningsvillkoren                                                                                                                                 Tjänsten är en timanställning vid behov. Start enligt överenskommelse. Vi begär utdrag ur belastningsregistret vid anställning. Vi ser gärna att personer med olika åldrar och kön söker tjänsten. Kanske är du nybliven pensionär och vill arbeta några dagar i månaden? Om ansökan                                                                                                                                                          Du ansöker genom att registrera din profil och bifoga ett personligt brev och CV i vårt rekryteringssystem. Sista ansökningsdag är den 10/5-24, intervjuer kommer ske löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Vi undanber oss alla erbjudanden om kandidatförmedling och annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Varmt välkommen med din ansökan!   Kontaktperson Daniel Grenehag 0240-667789 [email protected] TF Rektor   Sveriges Lärare Expeditionen Facklig representant 0240-86758

24 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Sommarjobb receptionist

Är du en riktig glädjespridare som brinner för service och som gillar nya utmaningar? Nu söker vi en driven och engagerad receptionist som vill arbeta tillsammans med oss under den kommande sommarperioden! Är du den vi söker?  I ett nära partnerskap med vår kund spänner sig Coors uppdrag inom konferens, helpdesk, reception och vaktmästeri.  Kunskap, service och tillgänglighet står i fokus där vi ska lämna ett positivt avtryck hos både kundens medarbetare samt besökare. Som receptionist kommer du att arbeta inom en prestigelös, varm och utvecklingsinriktad kultur där du får ta stort ägarskap och eget ansvar samtidigt som det finns en stor hjälpsamhet bland kunniga kollegor och chefer som ställer upp och hjälper varandra till att tillsammans nå en framgång.  Vill du vara med och ta detta samarbete till nästa nivå tillsammans med oss?  Om rollen  Som receptionist är du Coors ansikte utåt som alltid har ögon och öron öppna för att fånga upp behov på kontoret för att skapa den bästa möjliga arbetsplatsupplevelsen. Du upprätthåller goda relationer till kunden och är den naturliga kontakten i operativa frågor kring kontorsdriften. Med professionalitet och engagemang hittar du de bästa servicelösningarna och ansvarar för att de utförs på ett effektivt och servicefokuserat vis.   Exempel på arbetsuppgifter:  • Välkomna både besökare och kunder med en hög servicegrad • Planering och förberedelse av lokalerna inför möten och konferenser • Iordningsställande av mat och dryck till konferensgäster • Hantering av kaffemaskiner samt pentryn. • Post och pakethantering samt löpande hantering av mail och telefon. • Administration som t.ex uppföljning av följesedlar, fakturor, passerkort, beställningar av kontorsmaterial m.m  • Vårda samt utveckla kontakten med kunden och vara aktiv i förbättringsarbetet mot kund. Tjänsten är en timanställning under kommande sommarperiod med goda möjligheter till en förlängning längre fram. Placeringsort är Ludvika och du kommer till en arbetsplats med trevliga kollegor och kunder som värnar om en inbjudande och välkomnande atmosfär.   Vår kandidat  Vi ser att du har en tidigare erfarenhet från serviceinriktad bransch där gott bemötande varit en stor del av din vardag. Du har god datavana främst i Officepaketet samt systemförståelse. Vidare ser vi att du har en god kommunikationsförmåga där du talar och skriver obehindrat på svenska och behärskar engelska. Körkort är meriterande. Din personlighet  Med din självgående personlighet, initiativförmåga och strukturerade arbetssätt har du lätt för att prioritera bland uppgifter och olika arbetsmoment. Du är tillmötesgående och professionell i kontakt med kollegor och kunder samt har förmågan att se behov innan de uppstår. Att flexibelt växla mellan olika arbetsuppgifter ger dig energi och en naturlig känsla för service är en av dina absoluta styrkor. Självklart ska du också ha roligt på jobbet – arbetsglädje syns och sprids! För att lyckas med detta tror vi därför att du är en utåtriktad lagspelare och att du gillar att utvecklas med andra. Tillsammans med dig vill vi skapa en levande och dynamisk arbetsplats där du och ditt team är de främsta ambassadörerna!   Vi erbjuder  Här får du en roll med stor frihet under ansvar i en välkomnande miljö i stark partnerskapsanda. Medarbetarna är Coors viktigaste tillgång och för oss är det viktigt att erbjuda en trevlig och trygg arbetsmiljö med schyssta villkor, gott ledarskap och möjligheter till utveckling. Vår ambition är att du som medarbetare ska känna att du inte bara är din jobbtitel, du är mycket mer än så. Vi levererar meningsfull service och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten.  Övrig information  För frågor om rollen är du välkommen att kontakta rekryterande chef Rebecca Bergnér via [email protected] eller via telefon 070-109 44 29. Intervjuer genomförs löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut så vänta inte med att skicka in din ansökan.  Som en del av rekryteringsprocessen så kommer en bakgrundskontroll genomföras på slutkandidat, vill du veta mer? kika in här https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/   Om Coor Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.

23 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Vill du jobba extra i butik? - Ludvika

Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba inom dagligvaruhandeln? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss! - Srb Butikservice Som Merchandiser kommer du jobba med ett brett produktutbud från flera välkända varumärken inom dagligvaruhandeln. I butik säkerställer vi att kundens produkter är väl påfyllda, exponeras på rätt sätt och ger ett säljande och attraktivt intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, ansvara för påfyllnad och skötsel, kontrollera skyltning, skylta om vid behov, lägga beställningar samt ser över lagerstatus. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på Srb Butiksservice som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Är intresserad av ett uppdrag om ca 1h vart 4e vecka Framför allt är intresserad av att jobba med rengöring och påfyllning av butikens räkbox Har tidigare erfarenhet av att jobba i butik eller inom dagligvaruhandeln Bor i eller i närheten av Ludvika Har körkort och tillgång till egen bil är meriterande Vidare ser vi gärna att du: Lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning och kan arbeta effektivt Morgonpigg person som kan starta upp runt 08.00 i butik Trivs med att ha ett fysiskt aktivt arbete Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Långsiktigt samarbete med ev. fasta timmar framöver Möjlighet att ingå i vikariepoolen och jobba extra vid behov ex. arbetstoppar, kampanjer, sjukdom eller semester Om Srb Butikservice Sedan 1995 har vi på Srb Butiksservice hjälpt våra kunder med allt som rör merchandising. Vi säkerställa att deras varor ute i butik är påfyllda och exponeras på rätt sätt, samt ser till att det är fräscht och säljande för deras konsumenter. Med runt 300 anställda Merchandiser har vi en oslagbar närvaro i hela landet - från Ystad till Kiruna - och vi utför över 3000 butiksbesök varje vecka. Vi jobbar för kunder som exempelvis Axfood och Cloetta. Ansökan Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi granskar ansökningar allt eftersom och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu

22 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Utvecklingsingenjör till Quant

Quant är världsledande inom industriellt underhåll. I över 30 år har vi förverkligat den fulla potentialen av underhåll för våra kunder. Från att inkludera god säkerhetspraxis och bygga rätt underhållskultur, till att optimera underhållskostnader och förbättra anläggningens prestanda – våra medarbetare gör skillnad! Vi brinner för underhåll och är stolta över att se att vi uppnår våra kunders mål på det mest professionella sättet. Vårt huvudkontor finns i Stockholm och vi finns över hela världen inom ca. 90 anläggningar och är ca 3400 anställda.   Vad innebär jobbet som Utvecklingsingenjör? Du kommer att ingå i ett härligt team av drivande och engagerade utvecklingsingenjörer, spridda över flera av våra siter i Europa. Mycket av jobbet sker i projektform och du kommer att ha omfattande kontakter både inom och utanför företaget. Din arbetsdag spenderas ofta ute hos kund, varpå resande förekommer i stor omfattning. Quant driver ett fokuserat arbete inom digitalisering och här vill vi gärna att du bidrar och ligger i framkant för att nå maximal potential ute hos våra kunder, både vad gäller inom våra maskiner men också för våra medarbetare. Andra arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är till exempel omvärldsbevakning inom branschen, tekniska utredningar och kvalitetsarbete. Du kommer att driva utvecklingsprojekt framåt och stötta säljorganisationen med teknisk kunskap vid införsäljning och uppstarter av nya uppdrag. Vem söker vi? - Du har en relevant teknisk högskoleutbildning i bagaget, gärna inom Industriell ekonomi.  - Erfarenhet från att driva projekt mot uppsatta mål - Du kommunicerar både svenska och engelska väl i både tal och skrift. - Du behöver vara kommunikativ och samarbetsvillig och som motiveras av att få utmaningar - I rollen behöver du ta eget ansvar och att vara drivande i vårt förbättringsarbete. - Du är målinriktad och kreativ i ditt problemlösande, och du tar de beslut och kontakter som arbetet kräver. - B-körkort - Möjlighet att resa inom Sverige och ibland resten av Europa. Meriterande för befattningen är om du arbetat med underhåll, produktutveckling, kvalitetsarbete eller produktionsteknik. Har du erfarenhet från tidigare chefsroller ser vi som positivt! Ansökan Vi lägger stor vikt vid ditt intresse för tjänsten och din personliga kompetens och arbetslivserfarenhet inom området. Motivera väl i din ansökan varför du valt att söka just denna tjänst, via CV och personligt brev. Vi intervjuar kandidater löpande, så vänta inte med din ansökan.

22 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Aktiv tjej söker personlig assistent!

Vi har valt att själva genomföra rekryteringsprocessen och undanber oss alla former av erbjudande från annonserings- och bemannings-/rekryteringsföretag. Vi tillämpar individuell lönesättning, semester och OB enligt kollektivavtal med Vårdföretagarna. Om Kompis Assistans Kompis Assistans EF gör det möjligt för personer med funktionsnedsättning att kunna leva sina liv som alla andra, utifrån sin egen förmåga och vilja. Hos oss är alla lika mycket värda och vi strävar efter rättvisa förhållanden för våra assistansberättigade och medarbetare.  Vår vision är att vara det tryggaste valet, nu och i framtiden. Kompis Assistans EF erbjuder sedan 1995 personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning i hela Sverige. Vi verkar i hela Sverige och vårt huvudkontor är placerad i Borlänge och har även kontor i Sundsvall, Stockholm och Hässleholm. Kompis Assistans är en av de 25 största assistansanordnarna i Sverige med cirka 650 medarbetare. Att arbeta som personlig assistent hos oss Personlig assistent är ett kvalificerat och ansvarsfullt arbete. Det innebär att du behöver vara trygg i dig själv och lyhörd för andras behov. Självbestämmande, valfrihet, integritet och delaktighet är Kompis Assistans värderingar och något som du förväntas arbeta utifrån. Belastningsregistret För att få arbeta som personlig assistent hos oss måste du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister - utdrag (442.3). Viktigt att tänka på är att polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor så beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Utdraget kommer att efterfrågas vid en eventuell intervju. Hej! Jag är en glad aktiv tjej som är 32 år och bor i egen lägenhet i centrala Ludvika. Jag söker nu timvikarier som kan hoppa in vid ordinarie personals frånvaro. Du ska vara med och stötta mig i mitt vardagliga liv i hemmet och på mina fritidsaktiviteter. Jag har inget talat språk utan kommunicerar med alternativa kommunikationsstöd, och det är viktigt att du är lyhörd och kan hjälpa mig att föra min talan med andra. Har du erfarenhet av detta sedan tidigare är det en merit men inget jag ställer krav på. Det är viktigt att du behärskar svenska språket i tal och skrift till fullo. Jag har diagnosen Retts syndrom. Jag tycker om att du som personlig assistent ligger steget före så att du kan hjälpa mig igenom mina aktiviteter.  Jag tycker om fartfyllda aktiviteter och vistas mycket utomhus. Jag badar 1 gång i veckan så du måste vara simkunnig och tåla klor. Din arbetsplats kommer att vara där jag befinner mig, även när jag åker bort på semester, gör utflykter eller besöker släktingar och vänner. Du som söker detta vikariat vid behov ska kunna förstå, tala och skriva på svenska, önskvärt inneha B-körkort, ser helst att du är rökfri och önskvärt är kvinnliga sökanden och självklart är alla välkomna att söka. Anställningsvillkor: Timvikarie vid behov Arbetstider: Dag, kväll, helg, natt (vaken) Tillträde: Enligt överenskommelse Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. För oss på Kompis Assistans är det viktigt att kunna ha en god kommunikation med våra kandidater samt kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och vi ber därför vänligen att skicka in ansökan via länken digitalt och inte genom e-post. Det här erbjuder vi dig som anställd hos oss! * Längre uppsägningstider än vad kollektivavtalet regler * Marknadsmässiga löner * Kompetens- och utvecklingsmöjligheter * Friskvårdsbidrag * Handikappanpassade semesterhus i Sälen och Spanien att semestra i * Profilkläder från vår egen webbshop * Assistentträffar runt om i landet

18 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024