Lediga deltidsjobb i Lycksele
Det finns totalt 6 lediga deltidsjobb att söka i Lycksele
Med 1 000 experter på närmare 100 enheter över hela landet är Falck Sveriges mest kompletta leverantör av tjänster inom hälsa och arbetsliv. Vi erbjuder företagshälsovård, kris- och personalstöd, organisations- och ledarskapsutveckling, omställnings- och karriärtjänster samt primärvård och hälsotjänster för privatpersoner. Falcks tjänster inom hälsa och arbetsliv når 1,2 miljoner människor över hela Sverige och bidrar till ett hållbart arbetsliv och privatliv för alla. Är du specialistläkare som månar om balans mellan arbete/privatliv samtidigt som du vill fortsätta utvecklas? Nu söker Falck läkare med placering i Västerbotten för både fysisk och digital leverans! Vi erbjuder dig: • Arbete under helgfria vardagar 8-17, inga akuta insatser eller jour/beredskap förekommer • Kompetensutveckling, mentor vid introduktion samt vid behov handledning • Kollektivavtal med marknadsmässiga attraktiva förmåner • Tillgång till ett nära och coachande ledarskap • Inspirerande kundkontakter och möjlighet att skapa resultat på individ, team och organisationsnivå. • Trevliga kollegor med olika spetskompetens och ett omväxlande, meningsfullt och utvecklande arbete i tvärvetenskapliga team Som läkare på Falck hälsa och arbetsliv får du jobba i partnerskap med stora rikstäckande bolag men även mot lokala kundföretag inom en mängd branscher, både privat och offentlig sektor. Detta ger en intressant bredd på tjänsten samtidigt som det ger en strukturerad arbetsdag med förutsättningar för att planera din tid. Du har en viktig medicinsk roll internt och på uppdrag av våra kunder arbetar du med: • Lagstadgade undersökningar/Medicinska kontroller inom olika områden • Arbetslivsinriktade rehabiliteringsåtgärder som tex sjukskrivningar, utfärdande av förstadagsintyg, arbetsförmågeutredningar • Hälsofrämjande insatser som föreläsningar och rehabråd för ledningsgrupper • Arbetsmiljöundersökningar • Vi söker dig som är Specialistläkare inom • Arbetsmedicin, Arbets- och miljömedicin, Företagshälsovård eller Yrkes- och miljömedicin. Alternativt annan specialitet (tex rehabilitering, allmän medicin, internmedicin, psykiatri mfl) och är nyfiken på sambandet mellan arbete och hälsa • Har förmåga och intresse av att leverera i digitala verktyg • Behärskar svenska i tal och skrift Som person är du • God lagspelare som trivs med att dela med dig och samarbeta med andra yrkeskategorier • Affärsmässigt och konsultativt förhållningssätt – förstår ditt och Falcks uppdrag mot kunder • Strukturerad och mån om att lämna ett kvalitativt resultat • Flexibel och prestigelös inställning Du känner igen dig i våra Winning Behaviours: • Vi bryr oss om • Vi bygger förtroende • Tillsammans skapar vi mer värde Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsgrad och tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten innehåller resor inom Västerbotten efter verksamhetens behov, vilket innebär att du måste ha B- körkort och gärna egen bil i tjänsten. Är du intresserad? Vid frågor är du välkommen att kontakta Konsultchef Helen Salomonsson på [email protected]. Välkommen med din ansökan senast 2025-08-31. Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum för ansökan. Vi undanber oss kontakt med annonserings- och rekryteringsföretag. #LI-UT1
På Aktiv Assistans arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Aktiv Assistans söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos en av våra kunder i Lycksele. Det är en tjänst på 75-80% och du arbetar dag, kväll och natt med sovande jour. Tillträde sker enligt överenskommelse. OM KUNDEN I arbetet som personlig assistent hjälper du kunden till att leva sitt liv fullt ut, genom att stötta upp vid de delar kunden själv har svårigheter att utföra. Det viktigaste är att vi tillsammans utgår ifrån kundens behov, stora som små för att möjliggöra en självständig och delaktig vardag. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker en engagerad person som har ett genuint intresse för att arbeta med människor och en god förmåga att förstå och anpassa sig efter individens behov. Du är initiativrik, lyhörd och har lätt för att hitta meningsfulla aktiviteter att göra tillsammans med kunden, både i och utanför hemmet. Kunden önskar kvinnliga sökanden. Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! Sysselsättningsgrad: 75-85%. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Aktiv Assistans, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Aktiv Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Jobba hos Aktiv Assistans Norr AB Aktiv Assistans Norr AB är ett familjärt assistansföretag med huvudsaklig verksamhet i Västerbotten. Vi brinner för att hjälpa personer med funktionsvariationer att leva ett så meningsfullt och rikt liv som möjligt, utifrån deras behov och önskemål. Våra ledord – inflytande, trygghet, tillgänglighet och kompetens – genomsyrar allt vi gör. Vi är lika måna om våra kunder som om våra anställda och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Aktiv Assistans Som personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad både under arbetstid och på väg till och från jobbet, så att du kan känna dig trygg om något oförutsett skulle ske. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag till alla våra medarbetare och arrangerar regelbundet aktiviteter för både personal och kunder. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och känna dig som en del av gemenskapen! Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjliga chanser att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt – alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.
På Aktiv Assistans arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? Om tjänsten Vi söker efter kollegor som vill jobba hos oss över sommaren med möjlighet till fortsatt arbete som timvikarie till hösten! Hos oss jobbar vi alla med människor, för människor - med målet att våra kunder / brukare ska få leva sitt liv fullt ut. Vi letar just nu efter fler kollegor i Lycksele som vill jobba som personlig assistent. Om dig För att trivas hos oss är du en person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du lyhörd, ansvarstagande och flexibel samt en bra lagspelare. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet i rollen kopplat till matchning hos kund/brukare. Meriterande är om du har: Erfarenhet av arbete inom omsorg eller personlig assistans Hur ser en vanlig dag ut? Det är olika! Hos oss är alla våra kunder/brukare unika och rutiner och aktiviteter kan skilja sig beroende på vem du arbetar hos. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är t. ex. att hjälpa till med dagliga rutiner, personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider. Din arbetsplats är i kundens hem men du följer också med kunden vid diverse utflykter samt olika ärenden, exempelvis handling, läkarbesök, fika på stan osv. Du finns där för kunden/brukaren när denne lever sitt liv utifrån sina förutsättningar. Det kan även förekomma lyft vid förflyttningar, beroende av respektive kunds behov (om det behövs finns även hjälpmedel på plats). En tjänst hos någon av våra kunder kan även innebära att du får chansen att testa på arbete under olika tider på dygnet, såsom dag, kväll eller natt under vardag samt helg. Omfattning: Varierande sysselsättningsgrad utifrån respektive uppdrags behov. Tillträde: Enligt överenskommelse vid eventuell vakans hos våra kunder. Start kan förekomma omgående såväl som senare under sommaren eller under hösten. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Aktiv Assistans, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Aktiv Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Jobba hos Aktiv Assistans Norr AB Aktiv Assistans Norr AB är ett familjärt assistansföretag med huvudsaklig verksamhet i Västerbotten. Vi brinner för att hjälpa personer med funktionsvariationer att leva ett så meningsfullt och rikt liv som möjligt, utifrån deras behov och önskemål. Våra ledord – inflytande, trygghet, tillgänglighet och kompetens – genomsyrar allt vi gör. Vi är lika måna om våra kunder som om våra anställda och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Aktiv Assistans Som personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad både under arbetstid och på väg till och från jobbet, så att du kan känna dig trygg om något oförutsett skulle ske. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag till alla våra medarbetare och arrangerar regelbundet aktiviteter för både personal och kunder. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och känna dig som en del av gemenskapen! Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjliga chanser att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt – alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.
Region Västerbotten arbetar för att god hälsa och hållbar utveckling ska stärka varandra. Vi tar ansvar för en jämlik välfärd och för att forskning och innovation ger resultat. Lycksele sjukhus är ett lagom stort, välutrustat sjukhus. Vi bedriver ett nära samarbete med alla kliniker på sjukhuset. Närheten till varandra ger en unik möjlighet till utveckling och till stark gemenskap. Kirurgiskt centrum södra Lappland är en klinik med bred verksamhet och hög kompetens. Inom kliniken finns vårdavdelning, mottagning, operationsavdelning, akutmottagning, intensivvårdsavdelning, uppvakningsavdelning och helikopterverksamhet. Vårdavdelningen har 21 vårdplatser på vardagar och 16 vårdplatser på helger som ska bemannas dygnets alla timmar. Vi har stor variation av diagnosgrupper på vår kirurgortopediska avdelning. Vi bedriver elektiv vård till största delen i form av höft-, knä- och överviktskirurgi. Den akuta verksamheten består bland annat av bukobservationer och trauman av skiftande slag. Vi söker nu ett köksbiträde under helgerna. ARBETSUPPGIFTER Som köksbiträde hos oss ger du viktig service och möjliggör insatser som påverkar många. Du kommer ansvara för patientköket under helgtid, lördag och söndag kl 07.00-14.00. Detta innebär att iordningsställa frukost, lunch och eftermiddagsfika, göra livsmedelsbeställningar sköta disk och rengöring samt övriga kökssysslor. Du kommer att ha ett nära samarbete med undersköterskor och sjuksköterskor på avdelningen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har avklarad gymnasieutbildning. Det är meriterande med utbildning i vårdservice samt erfarenhet av arbete som köksbiträde. Tycker du om att ha kontakt med människor, är social och har blick för service är detta rätt plats för dig. Är du flexibel, tycker om att arbeta i team såväl som självständigt och är pålitlig och noggrann besitter du rätt egenskaper för arbetet. Det är viktigt att du har ett gott bemötande till personal, patienter och anhöriga i sjukhusmiljö. ÖVRIGT Läs mer om våra förmåner för dig som jobbar med oss på webbsidan https://www.regionvasterbotten.se/nar-du-jobbar-hos-oss/formaner Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Om du har skyddad identitet och vill ansöka så kontaktar du rekryterande chef och skickar sedan in dina ansökningshandlingar via post.
I Lycksele kommun är vi övertygade om att ett välkomnande förhållningssätt och gemensamma värderingar stärker kommunen och dess attraktionskraft. Kommunen vill utvecklas till en välkomnande kommun med högt attraktionsvärde, där talanger tas om hand och utvecklas och kommunmedborgare, kunder, leverantörer och andra som en kommun har kontakt med får ett professionellt bemötande och god service. Lycksele kommun har en framtidstro, drivkraft och engagemang som för oss framåt. Vår värdegrund bygger på Medkänsla, Tillsammans och Drivkraft. OM JOBBET Vill du växa i din yrkesroll och utveckla din kompetens såväl praktiskt som teoretiskt? Nu söker Lycksele kommun en driven och engagerad sjuksköterska för uppdrag inom hemsjukvård och särskilt boende. I Lycksele kommun strävar vi efter att erbjuda kvalitativ service till våra medborgare. Som sjuksköterska i Lycksele kommun har du ett spännande och givande arbete där vi ständigt jobbar med förbättringar för framtiden. Vi erbjuder stimulerande arbetsuppgifter som utvecklar och tillvaratar din kompetens. Vi värnar om att ha en öppen dialog medarbetare emellan, men också mellan medarbetare och arbetsgivare. Vi arbetar med mottot ”kvalitet före kvantitet”, där brukaren och din arbetsmiljö är i fokus. Ditt jobb är att ansvara för patientens omvårdnad där bland annat medicinska bedömningar, hantering av läkemedel samt stöd och rådgivning till dina medarbetare ingår. Arbetet innebär ett stort eget ansvar eftersom du är ansvarig sjuksköterska för våra särskilda boenden och hemsjukvård under natten. Vi är måna om att du ska få en bra inskolning och får därmed arbeta tillsammans med en rutinerad kollega inledningsvis. Detta då vi vet att introduktionen är väldigt viktig för både dig och oss. Hos oss har du goda möjligheter att själv planera ditt arbetspass. Du har stor frihet i ditt uppdrag, vilket underlättas av en egen arbetsplats där du kan arbeta ostört. Du får goda möjligheter till kompetensutveckling, vi vill helt enkelt att du ska känna att du får möjlighet att utvecklas och växa i arbetet. Vårt uppskattade inskolningsprogram anpassas utifrån din erfarenhet och kunskap, så att du ska känna dig bekväm i ditt uppdrag. DIN PROFIL Vi tror på rätt kompetens på rätt plats. Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Erfarenhet av vård av äldre ses som positivt. Är du vidareutbildad inom äldrevård, psykiatri och/eller som distriktsköterska är det meriterande. Körkort B och körvana är ett krav för tjänsten. Det är viktigt att du tycker om att träffa människor, har stor ansvarskänsla, god samarbetsförmåga samt god kommunikativ förmåga. Du bör även uppskatta utmaningar och vi ser gärna att du vill bidra med nya idéer och tankesätt i vår verksamhet. Vi söker dig som är intresserad av att arbeta självständigt med eget ansvar. Vi är en värderingsstyrd organisation och vill att ditt bemötande och dina handlingar samspelar med vår värdegrund – Medkänsla, Tillsammans och Drivkraft. VI ERBJUDER DIG I Lycksele kommun är människor den främsta resursen. Det är personalresurserna som genererar värde, kvalitet och innehåll i våra verksamheter. Vi eftersträvar att vara en attraktiv arbetsgivare där varje medarbetares förmågor får komma till uttryck och utvecklas genom ett arbetsklimat som är baserat på öppenhet, tillit och dialog. Medarbetare i Lycksele kommun ska ha möjlighet till balans i arbetslivet, vara delaktig och få möjligheten att stärkas och utvecklas i sin yrkesroll. Som anställd i Lycksele kommun följer ett antal personalförmåner. För mer information om personalförmåner, se länk: www.lycksele.se/kommun/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/lycksele-kommun-som-arbetsgivare/vart-erbjudande/ För mer information om hur det är att leva, bo och arbeta i Lycksele, se länk: www.lycksele.se/levailycksele OM ANSTÄLLNINGEN Varaktighet: Tillsvidare Omfattning: Deltid 78% (heltid = 34,20 h/v), möjlighet finns att fylla ut till heltid med kväll eller dagpass. Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuella löner, vänligen ange löneanspråk i din ansökan. Är du intresserad av att veta löneintervall för tjänsten kan du ta kontakt med våra löneadministratörer på tel. 0950-162 00. I Lycksele kommun arbetar alla tillsammans och den mångfald som kommunen representerar är en drivkraft i utvecklingen framåt. Vi arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför organisationen. Eftersom Lycksele kommun är ett samiskt förvaltningsområde kan kunskaper i samiska vara meriterande i vissa fall. I Lycksele kommun kan du inom ramen för din ordinarie tjänst arbeta med vår värdegrund som värdskapare. För mer information prata med rekryterande chef. I Lycksele kan du kombinera ditt vanliga arbete med en deltidsanställning som brandman-/kvinna. Kontakta räddningstjänsten, 0950-162 06, om du är intresserad av att arbeta som deltidsbrandman-/kvinna. Vi undanber oss all kontakt från annonssäljare som inte söker tjänsten. Känner du, utifrån vad du läst om oss – att du skulle passa in hos Hälso- och sjukvårdsenheten i Lycksele kommun? Varmt välkommen med din ansökan märkt med ref nr 1159, senast 2025-09-30. Rekrytering sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag. Du ansöker via knappen nedan eller via brev till Lycksele kommun, Kommunstyrelsens förvaltning, 921 81 Lycksele.
I Lycksele kommun är vi övertygade om att ett välkomnande förhållningssätt och gemensamma värderingar stärker kommunen och dess attraktionskraft. Kommunen vill utvecklas till en välkomnande kommun med högt attraktionsvärde, där talanger tas om hand och utvecklas och kommunmedborgare, kunder, leverantörer och andra som en kommun har kontakt med får ett professionellt bemötande och god service. Lycksele kommun har en framtidstro, drivkraft och engagemang som för oss framåt. Vår värdegrund bygger på Medkänsla, Tillsammans och Drivkraft. OM JOBBET Nu söker vi timvikarier till Lycksele kost! På måltidsservice arbetar vi med att tillaga och servera måltider till barn och elever i kommunens olika skolverksamheter. Som restaurangbiträde hos oss arbetar du i första hand ute i verksamheten på någon av våra förskolor eller skolor. Arbete kan också förekomma på något av våra produktionskök, Tannbergsskolan eller Forsdala. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att tillaga och servera frukost, servera lunch och mellanmål, hålla rent i köket och diska. I arbetsuppgifterna ingår också att samverka med barnen och den pedagogiska personalen, allt för att göra måltiden till en fin upplevelse för våra matgäster. DIN PROFIL Vi tror på rätt kompetens på rätt plats. Vi tror att det är en fördel, men inte ett krav, om du har erfarenhet från kök/restaurang och har kunskap i livsmedelshygien. Har du inte det ger vi dig utbildning. Körkort B och körvana krävs. Som restaurangbiträde hos oss är det viktigt att du tycker om att ge service till våra olika målgrupper, att du har lätt för att möta andra människor och att samarbeta tillsammans med andra. Det är också viktigt att du är noggrann och följer de hygienrutiner som finns i köket. Vi är en värderingsstyrd organisation och vill att ditt bemötande och dina handlingar samspelar med vår värdegrund – Medkänsla, Tillsammans och Drivkraft. Stor vikt kommer därför att läggas vid personlig lämplighet. Utdrag ur belastningsregistret lämnas in vid intervju. Blankett finns på Polisens hemsida. VI ERBJUDER DIG I Lycksele kommun är människor den främsta resursen. Det är personalresurserna som genererar värde, kvalitét och innehåll i våra verksamheter. Vi eftersträvar att vara en attraktiv arbetsgivare där varje medarbetares förmågor får komma till uttryck och utvecklas genom ett arbetsklimat som är baserat på öppenhet, tillit och dialog. Medarbetare i Lycksele kommun ska ha möjlighet till balans i arbetslivet, vara delaktig och få möjligheten att stärkas och utvecklas i sin yrkesroll. Som anställd i Lycksele kommun följer ett antal personalförmåner. För mer information om personalförmåner, se länk: https://www.lycksele.se/kommun/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/lycksele-kommun-som-arbetsgivare/vart-erbjudande/ För mer information om hur det är att leva, bo och arbeta i Lycksele, se länk: https://www.lycksele.se/levailycksele OM ANSTÄLLNINGEN Varaktighet: 6 månader eller längre Omfattning: Timanställning Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuella löner, vänligen ange löneanspråk i din ansökan. Är du intresserad av att veta löneintervall för tjänsten kan du ta kontakt med våra löneadministratörer på tel. 0950-162 00. I Lycksele kommun arbetar alla tillsammans och den mångfald som kommunen representerar är en drivkraft i utvecklingen framåt. Vi arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför organisationen. Eftersom Lycksele kommun är ett samiskt förvaltningsområde kan kunskaper i samiska vara meriterande i vissa fall. I Lycksele kommun kan du inom ramen för din ordinarie tjänst arbeta med vår värdegrund som värdskapare. För mer information prata med rekryterande chef. I Lycksele kan du kombinera ditt vanliga arbete med en deltidsanställning som brandman-/kvinna. Kontakta räddningstjänsten, 0950-162 06, om du är intresserad av att arbeta som deltidsbrandman. Vi undanber oss all kontakt från annonssäljare som inte söker tjänsten. Känner du, utifrån vad du läst om oss – att du skulle passa in hos Lycksele kommuns måltidsservice? Varmt välkommen med din ansökan märkt med ref nr 733, senast 2025-07-25. Du ansöker via knappen nedan eller via brev till Lycksele kommun, Kommunstyrelsens förvaltning, 921 81 Lycksele.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 6 av 6 jobb