Lediga jobb i Lycksele

Sök totalt 85 lediga jobb i Lycksele

Husvagns- och Husbilstekniker till Lycksele!
Camping & Fritidsspecialisten i Lappland AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Vi söker en noggrann och engagerad tekniker för montage, felsökning och reparation av husvagnar & husbilar. Arbetsuppgifterna för husvagns- och husbilstekniker är många och varierande. Kan vara tillexempel; fuktkontroller, inbyteskontroller, reparationer och nymontering av tillbehör. Arbetet omfattar även felsökning, framförallt inom el, gasol och vatten. El kunskap, framförallt erfarenhet av 12 volt är nödvändigt då det förekommer överallt i husvagnar och husbilar. Tjänsten är väldigt varierad och inte en dag är lik den andra samtidigt som den ställer höga krav på problemlösningsförmåga samt tekniskt kunnande. Arbetet kräver att du är allmänt händig, då både snickerier, dragning av vattenledningar och reparationer av el och värmesystem är vanligt förekommande. Tjänsten är heltid och kräver B-körkort, gärna BE / C körkort. Vi tänker oss att du jobbar med liknande uppgifter idag, inte nödvändigtvis inom husvagn & husbil. Vi lär oss tillsammans på specifika specialområden för just husvagn & husbil om behövligt. Men du måste så klart ha grundförutsättningar och erfarenhet som servicetekniker sedan tidigare. Vi är ett litet jordnära företag som vill växa. Hel- eller deltid kan båda vara intressant. Vi går igenom ansökningar och kan tillsätta tjänsten löpande. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Igår
Sista ansökan:
23 maj 2025
Lediga uppdrag för Anestesisjuksköterskor!
Palmelind Konsult AB
Anestesisjuksköterskor

Är du Anestesisjuksköterska och letar nytt jobb? Välkommen till Magnifiq! Vi erbjuder ett brett utbud av jobbmöjligheter för dig som konsultsjuksköterska, oavsett om du har lång erfarenhet eller är relativt ny inom branschen. För att hjälpa dig att komma igång som konsult erbjuder vi en smidig och stöttande process från start till mål. Kontakta oss för att få veta mer om våra lediga jobb för dig som Anestesisjuksköterska. Magnifiq - Anestesisjuksköterska Du som läser detta hoppas vi är legitimerad Anestesisjuksköterska och har några års erfarenhet från yrket. Som person tror vi att du är glad, trivs med att träffa nya människor och vill axla rollen som ambassadör ute på uppdrag hos våra kunder. För oss är det viktigt att du får de rätta förutsättningarna, mår bra och känner dig motiverad under ditt uppdrag, så att du kan utföra ditt viktiga arbete på bästa möjliga sätt. Därför erbjuder vi alltid trygga och givande uppdrag åt våra hyrsjuksköterskor. Du får alltid en personlig konsultchef som hjälper dig med alla dina frågor och självklart har du rätt till både pension och sjuklön. Välkommen till oss! Magnifiq – det Familjära vårdbemanningsbolaget Magnifiq är ingen vårdjätte. Istället bygger vår framgång på nöjda medarbetare med trygga anställningar och tjänster av högsta kvalitet. Idag har vi avtal med Sveriges samtliga Regioner samt ett stort antal Kommuner och Privata Vårdgivare. Vår ambition har alltid varit att kunna erbjuda våra konsulter bästa tänkbara uppdrag, trygga villkor och höga ersättningar oavsett var i landet du önskar arbeta. För mer information är du varmt välkommen att kontakta oss.

Igår
Sista ansökan:
23 maj 2025
Administrativ assistent inom Sjukförsäkringen, stöd för återgång, Lycksele
Försäkringskassan
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Varje år fattar Försäkringskassan cirka 20 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan.   Avdelningen Stöd för återgång (SFT) Norra ansvarar för Försäkringskassans samordningsuppdrag i länen Norrbotten, Västerbotten, Västernorrland och Jämtland. Administrativt ledningsstöd Som administrativ assistent inom SFT Norra ger du i första hand administrativt stöd till områdes- och enhetscheferna och bidrar därmed till att chefernas vardag fungerar smidigt. Rollen innebär ett nära samarbete med verksamheten och i arbetet tar du egna initiativ till förbättring. I arbetet hanterar du mötesdokumentation, personaladministration, behörigheter och inköp. Du koordinerar och följer upp aktiviteter inom arbetsmiljö, verksamhetsplanering, konferenser med mera. Tjänsten innebär också arbete med diarieföring och du assisterar chefen med bland annat attestering av fakturor och statistikuppföljning. Du samarbetar med och är kontaktperson åt andra verksamheter både internt och externt. Som medarbetare på Försäkringskassan har du ett högt säkerhetsmedvetande eftersom myndigheten kommer i kontakt med sekretessbelagda uppgifter. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Vi söker dig som • har slutbetyg från gymnasiet eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga • har ett systematiskt och noggrant arbetssätt • samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål • har god kommunikativ förmåga, i både tal och skrift • agerar på eget initiativ, jobbar proaktivt och tar ansvar för att nå goda resultat • är trygg och förtroendeingivande, även i belastade situationer • identifierar snabbt problem och löser dessa på ett relevant sätt.  Det är meriterande om du • har goda kunskaper i teknik och it och har mycket goda kunskaper i Officepaketet (främst Excel) • har goda kunskaper i systemen Hapo och Agresso • har erfarenhet av administrativt arbete, gärna från myndighet • har kunskap om förvaltningslagen. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. Möjlighet till distansarbete finns om arbetet tillåter. I den här rekryteringen kan arbetspsykologiska test användas som en del i urvalsarbetet. Placeringsort är någon av våra arbetsplatser i området Norra d v s Kiruna, Gällivare, Kalix, Piteå, Luleå, Skellefteå, Lycksele, Umeå, Sundsvall, Sollefteå eller Östersund. Kontaktpersoner Områdeschef Mikael Broman 010-1115423 (för frågor om tjänsten). HR-specialist Carin-Maria Dahlberg 010-1131047 (för frågor om rekryteringsprocessen). ST Ida Roos 010-1118519, Saco-S Carin Eriksson 010-1118261. Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 16 maj. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id ringer du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen via telefon så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Vi ska i allt vi gör, agera med utgångspunkt i principen om alla människors lika värde, rättssäkerhet och med god service till medborgarna.

Igår
Sista ansökan:
16 maj 2025
Administrativ assistent inom Sjukförsäkringen, stöd för återgång, Lycksele
Försäkringskassan
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Varje år fattar Försäkringskassan cirka 20 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan.   Avdelningen Stöd för återgång (SFT) Norra ansvarar för Försäkringskassans samordningsuppdrag i länen Norrbotten, Västerbotten, Västernorrland och Jämtland. Administrativt ledningsstöd Som administrativ assistent inom SFT Norra ger du i första hand administrativt stöd till områdes- och enhetscheferna och bidrar därmed till att chefernas vardag fungerar smidigt. Rollen innebär ett nära samarbete med verksamheten och i arbetet tar du egna initiativ till förbättring. I arbetet hanterar du mötesdokumentation, personaladministration, behörigheter och inköp. Du koordinerar och följer upp aktiviteter inom arbetsmiljö, verksamhetsplanering, konferenser med mera. Tjänsten innebär också arbete med diarieföring och du assisterar chefen med bland annat attestering av fakturor och statistikuppföljning. Du samarbetar med och är kontaktperson åt andra verksamheter både internt och externt. Som medarbetare på Försäkringskassan har du ett högt säkerhetsmedvetande eftersom myndigheten kommer i kontakt med sekretessbelagda uppgifter. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Vi söker dig som • har slutbetyg från gymnasiet eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga • har ett systematiskt och noggrant arbetssätt • samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål • har god kommunikativ förmåga, i både tal och skrift • agerar på eget initiativ, jobbar proaktivt och tar ansvar för att nå goda resultat • är trygg och förtroendeingivande, även i belastade situationer • identifierar snabbt problem och löser dessa på ett relevant sätt.  Det är meriterande om du • har goda kunskaper i teknik och it och har mycket goda kunskaper i Officepaketet (främst Excel) • har goda kunskaper i systemen Hapo och Agresso • har erfarenhet av administrativt arbete, gärna från myndighet • har kunskap om förvaltningslagen. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. Möjlighet till distansarbete finns om arbetet tillåter. I den här rekryteringen kan arbetspsykologiska test användas som en del i urvalsarbetet. Placeringsort är någon av våra arbetsplatser i området Norra d v s Kiruna, Gällivare, Kalix, Piteå, Luleå, Skellefteå, Lycksele, Umeå, Sundsvall, Sollefteå eller Östersund. Kontaktpersoner Områdeschef Mikael Broman 010-1115423 (för frågor om tjänsten). HR-specialist Carin-Maria Dahlberg 010-1131047 (för frågor om rekryteringsprocessen). ST Ida Roos 010-1118519, Saco-S Carin Eriksson 010-1118261. Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 16 maj. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id ringer du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen via telefon så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Vi ska i allt vi gör, agera med utgångspunkt i principen om alla människors lika värde, rättssäkerhet och med god service till medborgarna.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
16 maj 2025
Skåpbilschaufför, Lycksele Sommarvikariat
PostNord Sverige AB
Lastbilsförare m.fl.

Vi hanterar mer än leveranser, vi hanterar mening. PostNord är Sveriges kanske mest kända varumärke - och vi finns överallt. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta brevet eller paketet ända fram. Vi är länken mellan människor och företag, och har en ambition att genom vårt jobb göra vardagen enklare för alla i Sverige. Du & Vi & Jobbet Som skåpbilschaufför hos PostNord är du oersättlig. Du hittar vägen och ditt jobb är en resa mot klimatneutrala godstransporter. Transporter är ett måste för att nå hela Sverige och vi tar ansvar från söder till norr, från landsbygd till storstad. Vi arbetar målmedvetet för att minska vår miljöbelastning och du kommer att vara en viktig del av detta genom att bland annat att utbildas i sparsam körning. Tillsammans jobbar vi för att bli fossilfria år 2030. Den här tjänsten är en tidsbegränsad anställning med en sysselsättningsgrad på 80%. Anställningen startar vecka 23 och pågår fram till och med vecka 33. Dina arbetstider kommer att vara förlagda på dagtid måndag till fredag. Du kommer att utgå från Alfavägen 2, Lycksele. Vad du kommer att göra - Lastning, hämtning och distribution av paket. - Möta våra kunder, där de är. Oavsett om de är ombud, privat- eller företagskunder. Vem du är - Nyfiken och självgående: En stor del av jobbet gör du ensam, men lagandan är viktig. - Tålmodig & trygg: Livet på väg är en blandning av lugn och stress. Du håller balansen. - Ordningsam: Smart packning (tänk pussel) förberedelser och leverans är nyckelord. Liksom ordning och punktlighet. Våra kunder ska kunna räkna med att du och deras försändelser kommer i tid. - Har god fysik: Ja, du är stillasittande under färd, men behöver kunna ta i vid hämtning och lämning. För detta behöver du ha en god styrka och rörlighet. - Anpassningsbar: Oplanerade saker kräver flexibilitet. - Serviceinriktad: Kundrelationer behöver rätt attityd och känsla. - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad du tar med dig - Gymnasieexamen - B-körkort samt vana av att köra bil - Svenska i tal och skrift - God kundservice- och kommunikationsförmåga - Positiv attityd och en förmåga att hitta lösningar Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på postnord.se. Vad väntar du på? Du ansöker genom att klicka på ”Ansök nu” och bifoga ditt CV. Se till att ha betyg redo från gymnasiet alternativ från högre utbildning när du påbörjar ansökan, dessa ska laddas upp i din ansökan och är viktigt för att du ska kunna gå vidare i processen. Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För Fackliga kontaktpersoner se Facklig kontakt | PostNord. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
30 april 2025
Personlig assistent till ung kvinna

Vi söker dig som är positiv, ansvarstagande, har humor och nära till skratt! Du blir personlig assistent till en ung kvinna i Lycksele. Tjänsten är ett vikariat med möjlighet till förlängning. Tillträde sker snarast. Om jobbet: Du stöttar i vardagen – hemma och vid aktiviteter. Det är viktigt att du är trygg, social och har god fysik. Vi söker dig som: • Har erfarenhet av personlig assistans • Talar flytande svenska • Har god fysisk förmåga • Är ansvarsfull och flexibel Villkor: • Ort: Lycksele • Anställning: Vikariat med möjlighet till förlängning • Tillträde: Snarast • Arbetstid: Rullande schema med dag-, kvälls- och helgpass • Lön enligt överenskommelse, kollektivavtal finns Skicka din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande. Glöm inte ditt utdrag ur belastningsregistret, det begärs ut via Polisens hemsida och måste visas upp innan anställning.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
2 maj 2025
Lediga uppdrag för Intensivvårdssjuksköterskor!
Palmelind Konsult AB
Intensivvårdssjuksköterskor

Är du legitimerad Sjuksköterska och söker nytt jobb inom bemanning? Magnifiq har flera intressanta uppdrag för just dig. Med uppdrag tillgängliga från norr till söder kan du hitta ditt nästa jobb precis där du vill arbeta. Kontakta oss idag för att utforska hur vi kan hjälpa dig att ta nästa steg i din yrkeskarriär. Magnifiq - Intensivvårdssjuksköterska Du som läser detta hoppas vi är legitimerad Intensivvårdssjuksköterska och har några års erfarenhet från yrket. Som person tror vi att du är glad, trivs med att träffa nya människor och vill axla rollen som ambassadör ute på uppdrag hos våra kunder. För oss är det viktigt att du får de rätta förutsättningarna, mår bra och känner dig motiverad under ditt uppdrag, så att du kan utföra ditt viktiga arbete på bästa möjliga sätt. Därför erbjuder vi alltid trygga och givande uppdrag åt våra hyrsjuksköterskor. Du får alltid en personlig konsultchef som hjälper dig med alla dina frågor och självklart har du rätt till både pension och sjuklön. Välkommen till oss! Magnifiq – det Familjära vårdbemanningsbolaget Magnifiq är ingen vårdjätte. Istället bygger vår framgång på nöjda medarbetare med trygga anställningar och tjänster av högsta kvalitet. Idag har vi avtal med Sveriges samtliga Regioner samt ett stort antal Kommuner och Privata Vårdgivare. Vår ambition har alltid varit att kunna erbjuda våra konsulter bästa tänkbara uppdrag, trygga villkor och höga ersättningar oavsett var i landet du önskar arbeta. Vi tillhandahåller intern HLR-utbildning med våra egna instruktörer och samarbetar även med externa partners.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
22 maj 2025
Vikarie butiksmedarbetare varuplock/kassa
Lycksele Mat AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om tjänsten: Anställningsform: Vikariat varuplock Omfattning: 30 h/vecka (ca 78%) Tillträde: Snarast, senast 1 maj Vikariatets längd: Korttidsvikariat med möjlighet till förlängning Arbetstider: Tidiga morgnar, visst kvälls- & helgarbete enligt schema Plats: ICA Supermarket Lycksele Vad vi erbjuder: Massor av gott fika i fikarummet: kaffe/te/choklad, smörgås och frukt för en energifylld arbetsdag En trygg och utvecklande arbetsmiljö med familjär känsla Om jobbet: Som butiksmedarbetare hos oss kommer du att vara viktig! Dina arbetsuppgifter inkluderar: Kassa & kundbemötande i både självutcheckning, kassor och postutlämning Varuplock och kundkontakt GOLV/Jour-arbete där du ansvarar för att hålla alla avdelningar fräscha och välfyllda Vår butik ska ligga i framkant när det gäller kvalitet, effektivitet och service! Du kommer att arbeta med butikens utveckling och bidra till förbättringsområden i det dagliga arbetet. Vi söker dig som: Är serviceminded och brinner för att göra våra kunder nöjda! Är engagerad, driven, noggrann och effektiv Du är gärna lite tävlingsinriktad, trivs med ett högt tempo och har en positiv framåtanda Har lätt för att samarbeta i team och är bekväm i mötet med både kollegor och kunder Är flexibel och inte rädd för att ta dig an nya arbetsuppgifter och komma med idéer Är nyfiken på branschen, inte rädd för att fråga frågor och sugen på att lära dig mer Krav/meriter: Du ska vara minst 18 år gammal och ha avslutat dina studier så att du kan arbeta även dagtid. Du ska ha möjlighet att arbeta enligt schema Tidigare butiksarbete är meriterande ANSÖKAN: Sök tjänsten enkelt & smidigt direkt via mobilen - inget CV eller personligt brev behövs i första steget. Vi kan komma att göra löpande urval om vi hittar rätt person - så vänta inte - ansök direkt! Vår ansökningsprocess ligger digitalt i framkant och låter dig ansöka direkt från din mobil på några få minuter utan varken CV eller personligt brev. Istället får du svara på några frågor om din erfarenhet och kompetens samt göra en kort video-presentation. Vi använder den senaste teknologin för att kunna erbjuda en rättvis bedömning av alla kandidater. Men vem äger då din film? Vi vill vara tydliga med vad som händer med din video: Din film kommer inte att klippas om eller användas i något annat syfte än rekryteringen. Endast de personer som är direkt involverade i rekryteringsprocessen kommer att se den. Videon kommer att sparas i max 24 månader tillsammans med din ansökan och raderas därefter. Vi är stolta över att följa GDPR fullt ut och ser till att din information hanteras med största säkerhet och omsorg. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att lära känna dig!

6 dagar sedan
Sista ansökan:
30 april 2025
Almia söker sjuksköterska till avdelning Lycksele
Almia AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Leg. Sjuksköterska med erfarenhet från Avdelning. Finner du tjänsten som Leg. Sjuksköterska till Lycksele intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

6 dagar sedan
Sista ansökan:
3 maj 2025
Almia söker sjuksköterska till avdelning Lycksele
Almia AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Leg. Sjuksköterska med erfarenhet från Avdelning. Finner du tjänsten som Leg. Sjuksköterska till Lycksele intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

6 dagar sedan
Sista ansökan:
4 maj 2025