Vad innebär tjänsten? Vi söker nu en personlig assistent till vår kund boendes i Bjärred. Kunden är en man i 55-årsåldern. Han har en cerebral pares och är rullstolsburen. Mannen är döv och kommunicerar med teckenspråk eller med skriven kommunikation. Kunden söker en omtänksam, varm assistent som kan hjälp honom i vardagen med bland annat förflyttningar, personlig hygien och vid matsituationer. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Timanställning Omfattning: Deltid Arbetstid: 07:30-17 eller 12 (13:30)-22:00 eller 21:20-08:45 Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2025-07-31 Vid frågor om tjänsten kontakta: Kim Andersson, verksamhetschef, 010 130 33 23 Varmt välkommen med din ansökan!
OCCO Dinner Club är en exklusiv libanesisk restaurang belägen i centrala Malmö. Restaurangen erbjuder en unik upplevelse som kombinerar modern libanesisk matlagning med levande underhållning, inklusive dansare och live-musik. Menyutbudet består av ett brett urval av dryck, varma och kalla rätter som är noggrant utvalda och tillagade. OCCO Malmö har fått erkännande för sin exceptionella mat och atmosfär, och utsågs till "Bästa libanesiska restaurang i Skandinavien 2024". OCCO familjen expanderar och vi söker dig som brinner för service i världsklass! OCCO i Malmö söker nu engagerad och erfaren restaurangpersonal för att stärka deras team! Vi söker dig som brinner för god mat, förstklassig service och att skapa en unik upplevelse för gästerna. Är du en erfaren servitris, runner, bartender eller hovmästare som vill arbeta heltid eller deltid kvällar och samtliga helger? Vi letar efter dig som har passion för service, är noggrann och kan arbeta i högt tempo. Tidigare erfarenhet inom restaurangbranschen är ett krav. Du ska kunna arbeta sena kvällar och alla helger. Du kommer att vara en viktig del av OCCO teamet där du bidrar till att skapa en trevlig och välkomnande atmosfär till restaurangens gäster. Du är serviceminded ut i fingertopparna och utför alltid ditt arbete med ett stort leende på läpparna. Tjänster som vi söker Servitörer/Servitriser Bartender Runners Vi söker dig som Har erfarenhet från restaurangbranschen Är positiv, serviceinriktad Kan arbeta både självständigt och i team Är flexibel, stresstålig och har god förmåga att hantera högt tempo Har ett genuint intresse för mat och dryck Vi erbjuder En kreativ och dynamisk arbetsmiljö Möjligheter att utvecklas inom branschen Ett team av passionerade kollegor Tjänsterna är heltid/deltid och tillämpar provanställning. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast. Rekrytering Tjänsten avser en anställning hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är det lokala företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv! Vi letar efter dig som tycker att kombinationen av att jobba med försäljning, sport och människor vore ditt drömjobb. Är du redo att ge dig in i matchen? Tjänsten är tillsvidare på 75% och du förväntas kunna arbeta såväl dagtid som vissa kvällar och helger. (Vi tillämpar 6 mån provanställning) Det här innebär rollen Rollen som Säljare på INTERSPORT är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss på INTERSPORT innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetsförsäljning med de bästa lösningarna! Den här tjänsten har ett särskilt fokus på försäljning inom cykelavdelningen – därför söker vi dig som brinner för cykel och har god produktkunskap inom området. Förutom kundmötet och försäljning finns det även andra arbetsuppgifter i butiken, som att beställa och packa upp varor samt se till att butiken alltid är ren och fräsch. Hos oss får du en varierad vardag med möjligheten att arbeta på flera av våra avdelningar. Vad vi förväntar oss av dig INTERSPORT andas sport och utmaningar, därför ser vi det som självklart att du som Säljare gör detsamma. Det viktigaste för oss är att du som söker har ett genuint intresse för försäljning och kundservice i kombination med en inre drivkraft och en vilja att fortsätta utvecklas. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete i butik. Har du tidigare bakgrund inom sport/träning eller erfarenhet av arbete i sportbutik ser vi det som ett stort plus i kanten. Vi hoppas att du som söker är en gladlynt lagspelare, som är bra på att ta initiativ och som tycker om utmaningar. Du älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina kollegor. Vi ser gärna att du är en person som bidrar till ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar utmana. På INTERSPORT är personliga egenskaper och rätt inställning minst lika viktigt som erfarenhet och kunskap. Det här tror vi på Vi tycker det är viktigt att alla våra medarbetare utmanas och utvecklas. Vi har därför flera intressanta utbildningar gällande allt från försäljning och service till produktkunskap och ledarskap. Vi tycker att passion och inspiration inte bara är till för våra kunder, det är till för alla som arbetar hos oss. Din ansökan Vill du bli en av oss? I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök redan idag! Välkommen med din ansökan!
Personlig assistent till man i Malmö (Hyllie) För vår kunds räkning i Malmö (Hyllie), söker vi en mogen personlig assistent som är lyhörd för vår kunds behov och önskemål. Som personlig assistent till kunden spelar du en viktig roll i hans dagliga livsföring. Du är initiativtagande, har en förmåga att vara kreativ men också ta ett steg tillbaka när situationen kräver det. Du är en del i att stötta och assistera kunden i bland annat personlig omvårdnad och förflyttningar. Du har med fördel ett intresse för musik och trivs med att hitta på saker tillsammans med kunden. Vi söker dig som: • Kan tillträda 1/8 2025 • Vill jobba heltid • Vill jobba som timvikarie För oss är det viktigt att du klickar med kunden som du ska jobba hos och att du är lyhörd för kundens behov och önskemål. Du ska vara empatisk och respektera kundens integritet. Du har nära till skratt och är beredd att ta egna beslut. Du är ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Du har förmågan att ta ett steg tillbaka när det behövs. Du är duktig på att entusiasmera och tycker det är roligt med utmaningar i arbetet. Du kan jobba dag som kväll och helger. Personlig assistans utförs under dygnets alla timmar. Meriterande om du har erfarenhet av personlig assistans. Du blir en del av ett team som jobbar tillsammans med och för kunden. Monument Assistans begär alltid utdrag ur belastningsregistret : "Kontroll av egna uppgifter". Dina arbetsuppgifter För yrket förekommande uppgifter. Det kan vara allt från individanpassad omvårdnad till hushållssysslor. Assistansen bedrivs främst i kundens hem men innebär också att följa med på aktiviteter utanför hemmet. Du arbetar stödjande och motiverande. Utbildning får du på plats och via Monument Assistans. Om företaget Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete. Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare är både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare. Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Vi tar gärna fram individuella fortbildningslösningar beroende på i vilken typ av uppdrag du arbetar i. Hos oss får du möjligheten att växa!
Malmö Arena är beläget centralt i den expansiva öresundsregionen Hyllie. Vår verksamhet är av bred karaktär som tillgodoser olika inriktningar både inom sport, underhållning och mat. Vi erbjuder förstklassiga evenemang av alla dess slag och hos oss kan ni arrangera bland annat konferenser, kongresser, mässor, utställningar, mingel och fester. Malmö Arena har varje säsong en mängd olika event såsom shower, sportevenemang, konserter och företagsfester. Som serveringspersonal på Malmö Arena arbetar du i våra restauranger i samband med våra olika event. Som serveringspersonal på Malmö Arena ingår du i ett team mellan 2 och 150 personer beroende på event. Tjänsten är en timanställning och arbetet sker oftast eftermiddag/kväll. Arbetstiderna är oftast förlagda från ca: 15.00-22:00 på vardagar och på helgerna varierar det med starttider som kan vara mellan 10:00 och 17:00. De flesta passen är ca 5–8 timmar långa med vissa undantag för större event där det ibland kan vara 9–10 timmars pass. Det är alltid eventet som styr arbetstiderna och du ansöker själv om vilka dagar du vill arbeta via vår bemannings-app. På så sätt kan du själv anpassa dina arbetspass med annat arbete, studier och privatliv. Vi har vid några tillfällen per säsong även dagspass och nattpass Din vardag Som extrapersonal hos oss börjar du ditt pass med att stämplar in och registrerar din ankomst till vakten. Du möter upp dina kollegor och arbetsledare för briefing inför dagens arbetspass. Arbetsledaren berättar om eventet för samt informerar om vad du har för arbetsuppgifter. Normalt sätt har vi 2h förberedelsetid för dukning och iordningställande och personalmat innan gästerna kommer. I regel så öppnar restaurangerna 2 h före match/show, dvs att har vi en konsert kl 19.00 öppnar restaurangerna 17.00 och servicen börjar 15.00. Beroende på i vilken restaurang man jobbar i så lämnar gästerna restaurangen eller så sitter de kvar och ser matchen/showen från sin plats. När gästerna lämnar så återställer vi restaurangen inför nästa evenemang. Arbetet innefattar följande bland annat följande arbetsuppgifter: • Dukning • Servering av mat och dryck • Diskplock • Möblering • Diskning • Kassahantering Vem är du? Vi söker dig som är glad och positiv, trivs med full fart, har teamkänsla samt gillar utmaningen av att servera tusentals gäster på Sveriges finaste och näststörsta multiarena. Vi har en lång tradition av att alltid leverera den bästa upplevelsen och servicen till våra gäster och vi hoppas att du vill vara en del av att upprätthålla detta framöver. Har du erfarenhet av att arbeta med servering eller i bar är det jättebra. Du ska behärska det svenska språket. Är du intresserad av att lära dig arbetet men inte har någon erfarenhet, då kan Malmö Arena vara det rätta stället för dig förutsatt att du har ambitionen och motivationen samt rätt inställning. Lön enligt HRF:s kollektivavtal. Intresserad? Välkommen med din ansökan senast 2025-08-11. Du ansöker via länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Har du frågor om tjänsten, kontakta Emil Abrahamsson, Restaurant Manager, på [email protected]. Under veckorna 25-32 kan svar på frågor dröja då det vankas semestertider på arenan. Intervjuer kommer ske under veckorna 28-35. Vi ser fram emot att höra av dig!
Är du student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill kombinera detta med att arbeta inom lager? Vill du vidare bli del av ett härligt gäng konsulter som brinner för lager och logistik? Tveka då inte med din ansökan! Om tjänsten Som student eller extrapersonal hos oss kommer du att få arbeta vid behov ute hos våra kunder. Dessa är placerade runt om i Malmöområdet och arbetsuppgifterna kan innebära allt från orderplock till lastning/lossning av gods. Som konsult innebär det att du kan komma att variera vilken arbetsplats du är på samt vilka arbetsuppgifter du utför. Arbetstiderna är varierande men arbetet är främst förlagt mellan mån-fre 07:00-16:00. Utöver dessa tider finns det även möjlighet att arbeta helg vid behov. Arbetsuppgifter Tidigare erfarenhet av lager är väldigt meriterande och truckkort är ett krav för att vara aktuell hos många av våra kunder. Våra kunder arbetar inom e-handel och har ett förväntat högt tryck under hösten och vintern. Såldes blir det viktigt att man trivs att arbeta i ett högt tempo och är bekväm med ett mer fysiskt arbete då det även kan förekomma tunga lyft. Orderplock av varor Paketering Truckkörning Containertömningar Profil och tidigare erfarenheter Vi ser gärna att du är tillgänglig minst 2–3 dagar i veckan för att du ska kunna vara aktuell för tjänsten. Då det främsta arbetet är förlagt mån-fre är det under dessa dagar vi har mest behov. För att kunna lyckas i din roll som konsult tror vi vidare att du är flexibel och kommunikativ kring din tillgänglighet. Krav Truckkort A + B + D1 Tidigare erfarenhet av lagerarbete Meriterande Körkort och bil Känner du att följande beskrivning och arbetsuppgifter passar dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan. Vi har flera positioner lediga men dessa tillsätts löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan slutdatum. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller telefon. Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad och Perstorp. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 500 miljoner 2025 med fler än 1100 anställda.
Skolia söker skolsköterskor! Vill du arbeta med oss på Skolia? Vill du styra din arbetstid själv? Vill du jobba några månader och sen vara lite ledig eller vill du bli tillsvidareanställd? Välj själv. Kontakt oss redan nu! Vi diskuterar gärna tjänstgöringsgrad. Just nu söker vi en eller två skolsköterskor i Helsingborg på 50-80% till en alternativt två gymnasieskolor. Kan du börja arbeta med kort varsel är det en fördel. Är du barnsjuksköterska, distriktssjuksköterska eller har du gått skolsköterskeutbildningen är det de utbildningsvarianterna vi söker mellan. Brinner du för att arbeta med skolbarn och skolungdomar och vill vägleda dem så har du möjligheten att göra det nu. Du kan hjälpa till och ge barnen och ungdomarna de bästa förutsättningarna för att klara sin skolgång. Skolia servar i dagsläget ca 24000 elever runtom i Skåne och Stockholm både på kommunala och privata uppdrag. Tveka inte sök idag. Läs mer om oss på www.skolia.se Vårt kontor är idag på Stadiongatan 65 i Malmö.
Vi söker en kreativ kock till vår förskola som vill vara med och skapa matglädje varje dag för våra barn -från grunden med hjärtat. Som kock har du nyckelroll i att ge barnen en god start genom näringsrikt ekologiskt och lustfyllt mat. Du ansvarar för hela processen från planering och inköp till matlagning och servering. Hos oss lagas maten från grunden med fokus på hållbarhet, smak och näring. Vi söker dig som vill: -Skapa innovativa , säsongsbaserade menyer -Arbeta med ekologiska varor och minimera matsvinn -Ta hänsyn till olika specialkost och allergier med omsorg -Bidra till inspirerande matmiljö där barnen får utforska och lära om mat -Samarbeta med pedagoger kring måltidspedagogik och matglädje Vem är du ? Du har utbildning som kock och erfarenhet från restaurang , storkök eller liknande .Du brinner för att laga mat från grunden och har ett genuint intresse för barns hälsa och välmående. Vi erbjuder: En 75% tjänst som kock med tillträde den 15 september eller enligt överenskommelse där 6 månaders provanställning tillämpas En varm och välkomnande arbetsplats med engagerade kollegor Möjlighet att vara kreativ och påverka meny och inköp Tydliga arbetstider på dagtid, vardagar Fortbildning och stöd inom hållbar matlagning och specialkost
På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv! Vi letar efter dig som tycker att kombinationen av att jobba med försäljning, sport och människor vore ditt drömjobb. Är du redo att ge dig in i matchen? Tjänsten är tillsvidare på 75% och du förväntas kunna arbeta såväl dagtid som vissa kvällar och helger. (Vi tillämpar 6 mån provanställning) Det här innebär rollen Rollen som Säljare på INTERSPORT är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss på INTERSPORT innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetsförsäljning med de bästa lösningarna! Den här tjänsten har ett särskilt fokus på försäljning inom cykelavdelningen – därför söker vi dig som brinner för cykel och har god produktkunskap inom området. Förutom kundmötet och försäljning finns det även andra arbetsuppgifter i butiken, som att beställa och packa upp varor samt se till att butiken alltid är ren och fräsch. Hos oss får du en varierad vardag med möjligheten att arbeta på flera av våra avdelningar. Vad vi förväntar oss av dig INTERSPORT andas sport och utmaningar, därför ser vi det som självklart att du som Säljare gör detsamma. Det viktigaste för oss är att du som söker har ett genuint intresse för försäljning och kundservice i kombination med en inre drivkraft och en vilja att fortsätta utvecklas. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete i butik. Har du tidigare bakgrund inom sport/träning eller erfarenhet av arbete i sportbutik ser vi det som ett stort plus i kanten. Vi hoppas att du som söker är en gladlynt lagspelare, som är bra på att ta initiativ och som tycker om utmaningar. Du älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina kollegor. Vi ser gärna att du är en person som bidrar till ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar utmana. På INTERSPORT är personliga egenskaper och rätt inställning minst lika viktigt som erfarenhet och kunskap. Det här tror vi på Vi tycker det är viktigt att alla våra medarbetare utmanas och utvecklas. Vi har därför flera intressanta utbildningar gällande allt från försäljning och service till produktkunskap och ledarskap. Vi tycker att passion och inspiration inte bara är till för våra kunder, det är till för alla som arbetar hos oss. Din ansökan Vill du bli en av oss? I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök redan idag! Välkommen med din ansökan!
Välkommen till West Dental, en exklusiv nischad klinik inom högkvalitativa estetiska behandlingar. Vi är belägna i centrala Malmö och erbjuder allmäntandvård av absolut högsta standard. Nu söker vi en passionerad tandsköterska som vill vara en del av vårt växande team. Vårt Uppdrag: Hos West Dental strävar vi efter att erbjuda en högkvalitativ tandvårdsupplevelse för våra patienter. Vi är stolta över att ha en bred kompetens inom olika områden inom tandvården, vilket möjliggör en heltäckande och skräddarsydd vård för våra patienter. Genom vår moderna utrustning och dedikerade personal skapar vi en arbetsmiljö där varje medarbetares utveckling främjas för att uppnå de bästa resultaten för våra patienter. Vad vi söker: Vi välkomnar både erfarna tandsköterskor och nykomlingar inom yrket att ansöka hos oss. Du som har erfarenhet inom allmäntandvården och särskilt inom kirurgi eller protetik, kommer att finna en plats att växa och utvecklas hos oss. Vi ser även att du har en stark önskan att både utveckla dig själv och vår verksamhet på denna moderna klinik. Din förmåga att arbeta självständigt och flexibelt, tillsammans med din ordningssinne och noggrannhet, är av stor betydelse för oss. För att kunna kommunicera effektivt med våra patienter och kollegor är det viktigt att du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift. Dina ansvarsområden: Som tandsköterska på West Dental kommer dina arbetsuppgifter att vara varierande och inkludera assistans vid tandläkarbehandlingar, röntgentagning, digitala avtryck, profylaktiskt arbete, sterilarbete och receptionsuppgifter. Observera att tidigare erfarenhet inom estetisk tandvård är en fördel men inte ett krav. Vi välkomnar även nyutbildade tandsköterskor med en vilja att lära och växa. Ansökningar behandlas konfidentiellt. Vänligen skicka ditt CV och ett personligt brev till oss. Vi ser fram emot att lära känna dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer