Lediga deltidsjobb i Malmö
Det finns totalt 446 lediga deltidsjobb att söka i Malmö
Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 2 Ålder: 3 & 10 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
Ref: 20250744 Malmö växer! Nu söker vi en driven och engagerad enhetschef till vår GIS-enhet, vilken är en del av avdelningen Geodata & Digitalisering på Stadsbyggnadskontoret. Arbetsuppgifter Som enhetschef har du fullt ledningsansvar, vilket inkluderar personal-, verksamhets- och budgetansvar för enheten. Din främsta uppgift är att skapa tydliga målbilder och förutsättningar för verksamheten, främja en god arbetsmiljö samt balansera operativ leverans med strategisk utveckling. Du följer upp och utvärderar prestationer, säkerställer kvalitet och effektivitet och driver innovation och utveckling. En viktig del i tjänsten är att samarbeta tvärfunktionellt med andra avdelningar och andra interna och externa samarbetspartners. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att ansvara för informationsförvaltningen för geodata, Stadsbyggnadskontorets GIS-miljö, adressregister, lägenhetsregister samt namnsättningen inom Malmö stad. Det innebär också att arbeta med förbättringsarbete som bidrar till utvecklingen mot en smart samhällsbyggnadsprocess. Du ansvarar för att verksamheten bedrivs effektivt utifrån ansvarsområdet med beaktande av lagstiftning, reglemente, informationssäkerhet och övriga styrdokument. Kvalifikationer Du är en relationsbyggare som trivs med att skapa effektiva nätverk både inom och utanför organisationen. Du har ett starkt resultatfokus och strävar alltid efter att leverera hög kvalitet och produktivitet. Med din systematiska och pålitliga arbetsstil håller du dig uppdaterad om marknadstrender, identifierar nya behov av nya produkter och arbetssätt och visar en god finansiell medvetenhet. För att vara aktuell för tjänsten krävs att du: • Har en högskole-/universitetsutbildning motsvarande 180 hp inom relevant område. • Bred kunskap inom geodata/GIS-området. • Chefserfarenhet innefattande budget-, verksamhet- och personalansvar. • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är meriterande om du också har: • Erfarenhet av att arbeta med utveckling. • chefserfarenhet från offentlig sektor. Om arbetsplatsen (Information om avdelningen) Stadsbyggnadskontoret är en myndighet för plan-, bygg- och lantmäterifrågor. Förvaltningen arbetar med översiktlig planering, detaljplanering, fastighetsbildning, bygglov, mätning och kartläggning. Stadsbyggnadskontoret arbetar för Malmöborna, byggmarknadens olika aktörer och övriga verksamma i Malmö. Tillsammans med andra förvaltningar skapar våra 230 medarbetare förutsättningar för en stad som är hållbar och attraktiv att bo och verka i. Hos oss får du alla förmåner av trygghet och flexibilitet man kan förvänta sig av en offentlig arbetsgivare. Den allra största förmånen, som vi ser det, är att tillsammans med professionella kollegor få göra skillnad på riktigt för Malmö och Malmöborna. Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här. Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb Information om tjänsten Anställningsform: tillsvidare Omfattning: heltid Antal tjänster: 1 Tillträde: enligt ök Övrigt Observera att vi i Malmö stad tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med urvalsfrågor, detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska representera den mångfald som finns i vår stad. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan uppfylla Malmöbornas behov. Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Det innebär att vi inte behandlar din jobbansökan konfidentiellt. Har du beslut om skyddade personuppgifter ber vi dig kontakta annonsens kontaktperson för alternativ sökväg.
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö, bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomsyrar hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera bolag och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system Retailer. Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och det är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Är tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga och gillar att förhandla Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Kan jobba minst 3 dagar i veckan. Vi erbjuder: En deltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan fokusera 100% på dina mål, är fri från administrativt arbete samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som anställt hos oss tillgång till åtta duktiga agenter som jobbar heltid med supporten. 0735 bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
Beskrivning av tjänsten som Personlig assistent Vi söker en erfaren personlig assistent som vill arbeta som vikarie/inhoppare omgående samt över jul och nyår. Kunden är en äldre man med MS som bor i en villa med sin katt. Han är historiskt och kulturellt intresserad och personkemin är avgörande. Exempel på förekommande arbetsuppgifter Personlig hygien Förflyttningar Matlagning Städning Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet inom vård Lyhörd, respektfull och uppmärksam Kunna laga mat Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Timanställning Omfattning: Vid behov Arbetstid: Dag/kväll/natt Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2025-04-30 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef: Love Sennerdal [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Insatserna förekommer i Arlöv/Burlöv/Åkarp kommun med omnejd avseende biståndsbedömd hemtjänst hemma hos brukarna. Du bör vara service minded, öppen, noggrann och ha ett gott öga för renlighet. Du måste vara självständig då en stor del av din tjänst innebär självständighet att själv hitta till dina kunder och utföra insatsen på egen hand. Arbete i grupp förekommer lika ofta. Vi är ett service företag som finns i hela Nordvästra Skåne. Vi utför hemservice hos våra kunder både kommunalt och privat. Vi arbetar också gentemot olika företag samt privatpersoner med storstädningar. Du kommer att komma i kontakt med olika sorters människor som har behov av hjälp med städ, tvätt och inköp. Vi lägger därför stor vikt vid att du är öppen, social och tycker om att arbeta med olika människor som behöver vår hjälp. Vi arbetar med människor i åldrarna 30-95 år som alla har olika behov av våra insatser. Du behöver inte ha någon utbildning för att arbeta hos oss men måste vara villig att starta din anställning med en kortare praktik där du också kommer att få en utbildning tillsammans med en ansvarig handledare för att lära dig arbetet både praktiskt samt teoretiskt. Vi tar emot även emot sökande för denna tjänst för dig som är berättigad för Nystarts arbete/Introduktions arbete samt har rätt till anpassad arbetsplats. Brukarna bor ganska nära varandra. Du kan behöva ta dig fram med buss till dina brukare. Resekort ingår i anställningen. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Är du student och vill spendera sommaren med att fördjupa dig i siffror och utveckla dina kunskaper inom leverantörsfakturering? Då ska du söka rollen som ekonomiassistent hos Baltic Gateway! Rollen Ditt arbete kommer främst att bestå av: · Kontrollera, prioritera och registrera leverantörsfakturor · Kontroll av momsuträkning och registrering · Reklamationer av fakturor och kontakt med leverantörer Vi erbjuder dig en produktiv arbetsplats där du får möjligheten att arbeta i en familjär och internationell miljö. Din profil · Krav för tjänsten är att du har en annan huvudsaklig sysselsättning dvs. studier eller annat deltidsarbete på minst 50 % · Junior roll där viss arbetslivserfarenhet och/eller utbildning till ekonomi krävs · Goda kunskaper i Excel · Engelska, såväl i tal som skrift då vi är ett internationellt bolag. Meriterande med förståelse för de skandinaviska språken Som person är du strukturerad, noggrann, med stor nyfikenhet och du vill utvecklas. Din analyserande förmåga gör att du är bra på att prioritera på ett systematiskt sätt. Bra att veta Uppdragsperiod: juni-oktober Plats: Malmö Arbetstid: 8:30-17.00 Anställningsform: Behovsanställning Du kommer att anställas som konsult hos oss på Temp-Team. Som konsult omfattas du av gällande kollektivavtal och får en engagerad konsultchef som finns där för dig. Uppdraget kommer mellan juni-augusti vara på heltid och mellan september-oktober vara på deltid. Låter detta som jobbet för dig? Ansök redan idag genom att bifoga CV för att bli en del av vårt team. Ansökningar behandlas löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-mail. Har du frågor? Kontakta vår rekryterande konsultchef, Johan Friberg på Temp-Team. Varmt välkommen med din ansökan!
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 6h/vecka i vår butik i Emporia i Malmö. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Josefin Linde, People and Culture Partner, Kjell & Company
Söker du efter en ny utmaning där du får möjlighet att utvecklas och vara med och direkt påverka Ur&Penns fortsatta framgång? Vill du jobba i ett familjärt företag där vi har kul på jobbet och peppar varandra? Perfekt! Då kanske det här är början på din Ur&Penn resa! OM TJÄNSTEN Som medarbetare på Ur&Penn arbetar du med både service och hantverk. Du arbetar med försäljning av klockor och smycken, samt med enklare reparationer av klockor, som tex batteribyten och korta armlänkar. Vi har ett högt tempo med kunden i fokus! En stor del av arbetsuppgiften handlar om att driva den dagliga försäljningen genom kundservice och merförsäljning. Hos oss arbetar man även med: • Kassahantering (försäljning, byten, returer). • Håltagning/piercing i öron/näsa (utbildning i det får man när man börjar hos oss). • Skyltning, påfyllning av varor och byte av kampanjer. • Inventering. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 15h/v med 6 månaders provanställning, start 2025-04-16 Arbetstiden är förlagd 3-4 vardagar i veckan, enstaka helger. Möjlighet att arbeta extra vid behov. Placering: Södergatan 21 OM DIG Vi tror att du är en energisk lagspelare med ett stort driv, och intresserar dig för mode och våra produkter. Vi tror att du beskriver dig själv som ansvarsfull, initiativtagande och tävlingsinriktad! Är du också serviceinriktad med ett “customer first” mindset, så skulle vi kunna passa bra ihop! Hos oss är intern utveckling viktigt och vi hoppas att du vill utvecklas och växa inom Ur&Penn! GRUNDLÄGGANDE KRAV • Flytande svenska i tal och skrift. MERITERANDE • Tidigare arbetslivserfarenhet inom detaljhandel. • En fullständig gymnasieutbildning. • Ytterligare språkkunskap utöver svenska. OM OSS Ur&Penn, med ca 120 butiker, är idag Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer! Ur&Penn är ett företag där samarbete står i fokus, och vi lever efter våra värdeord; glädje, tillit och vinnande attityd. Som medarbetare hos oss blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj! Vi erbjuder en fartfylld vardag i en organisation som är i ständig rörelse. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer. VAD VI HAR ATT ERBJUDA • En stor möjlighet att klättra inom företaget och en stor möjlighet till personlig utveckling. • En positiv och familjär arbetsmiljö. • Personalrabatt på våra varumärke. PROCESSEN Processen består av ett första urval. Sedan följer en digital och fysisk intervju samt kontroll av belastningsregister. Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 15/4 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig, vi ses på Ur&Penn!
Välkommen till Mobilia Vårdcentral! Vi är en vårdmottagning som befinner oss i en spännande utvecklingsfas, och just nu söker vi en engagerad undersköterska för att stärka vårt team. Med 7 400 listade patienter i alla åldrar och med varierande bakgrund strävar vi efter att erbjuda hög tillgänglighet och kvalitet i vården. Hos oss arbetar medarbetare som tillsammans skapar en positiv och trivsam arbetsmiljö, med arbetsglädje och fokus på våra patienters välmående. Som undersköterska hos oss får du en varierad och meningsfull arbetsdag, där du arbetar både i vårt laboratorium och i receptionen. Dina arbetsuppgifter i laboratoriet inkluderar provtagning och hantering av prover, vilket kräver noggrannhet och tidigare erfarenhet inom området. I receptionen är du en viktig del av vårt team där du välkomnar patienter, hjälper till med tidsbokningar och svarar på frågor. Att ha erfarenhet från både laboratoriearbete och reception är därför ett krav. Vi söker dig som är utbildad undersköterska med erfarenhet från primärvården. Du är en person som är trygg i din yrkesroll, flexibel och lösningsorienterad, och du trivs med att arbeta tillsammans med andra för att skapa ett positivt och effektivt arbetsklimat. Vi värdesätter också att du har ett stort engagemang för våra patienter och är intresserad av att bidra till förbättringar i arbetet. Är du nyfiken på vår verksamhet och vill veta mer om hur det är att arbeta hos oss på Mobilia Vårdcentral? Tveka inte att kontakta oss! Ansök idag och bli en del av vårt team – vi ser fram emot att lära känna dig!
Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens främsta lärosäten. Här finns omkring 47 000 studenter och mer än 8 800 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor. Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer för alla delar av vår verksamhet. Musikhögskolan i Malmö söker universitetsadjunkt i ensemble och gitarr med inriktning folk- och världsmusik Anställningens omfattning är 50 % med placering på Musiker- och Kyrkomusikerutbildningarna. Anställningen är tillsvidare från och med 2025-09-01. Arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår bland annat: - Undervisning i ensemble och gitarr med inriktning folk- och världsmusik, även annan undervisning kan ingå, - administrativt arbete/kursledaransvar för folk- och världsmusikutbildningen med särskilt ansvar för organisation och samordning av konsertverksamhet, - att delta vid antagningsprov, examination och liknande arbetsuppgifter. I arbetsuppgifterna ingår också att stimulera den konstnärliga och pedagogiska utvecklingen av musikerutbildningen. Behörighet - Examen på avancerad nivå från musikhögskola eller annan högre utbildning i musik, - stor erfarenhet och yrkesverksamhet som musiker på hög konstnärlig nivå med djup förankring inom folk- och världsmusik, - dokumenterad erfarenhet av undervisning i aktuellt ämne inom högre musikutbildning, i första hand i ensemble och gitarr med inriktning folk- och världsmusik, - erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter som är relevanta för anställningen, - mycket goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som i skrift. För anställningen krävs också att du har högskolepedagogisk utbildning om minst fem veckor, eller på annat sätt har inhämtat motsvarande kunskaper. Om särskilda skäl finns kan den som anställs genomgå utbildningen under de två första åren. Sökande ska också kunna uppvisa dokumenterad pedagogisk skicklighet från undervisning i ämnet inom högre utbildning i musik. Bedömningsgrunder Följande kommer att utgöra grund för bedömning - god nivå som konstnärlig utövare, dokumenterad och gärna vitsordad, - god pedagogisk förmåga, vilket innebär god förmåga att bedriva, utveckla och leda undervisning och annan pedagogisk verksamhet, på olika nivåer och med varierande undervisningsmetoder, - stor vikt läggs vid väl dokumenterad hög nivå som konstnärlig utövare, - god förmåga att sprida engagemang och intresse för anställningens ämnesområden samt förmåga att engagera och inspirera studenter till eget lärande, - utvecklat engagemang, drivkraft och initiativförmåga att leda och bedriva undervisning i ämnet, liksom god förmåga att planera, strukturera och genomföra utbildning på hög nivå, - god förmåga att samverka med det omgivande kulturlivet. Ett brett nätverk både nationellt och internationellt inom konstnärlig verksamhet, företrädesvis inom musik- och scenkonstområdet, samt erfarenhet av inspelnings- och ljudteknik är meriterande. Hänsyn kommer att tas till god samarbetsförmåga samt hur du genom din erfarenhet och kompetens bedöms komplettera och stärka ämnesområdet inom institutionen, samt bidra till dess framtida utveckling. Vid bedömning av den sökande kommer hänsyn också att tas till god samarbetsförmåga samt hur den sökande genom sin erfarenhet och kompetens bedöms komplettera och stärka ämnesområdena inom institutionen. Instruktioner för ansökan Vid ansökan ska den https://lu.app.box.com/s/29u65uwqa659d55zjtzdjlh3fno9kwcz/file/765474094074 användas. Ladda upp dina handlingar som PDF-filer i rekryteringssystemet. Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i din ansökan Konstnärliga fakulteten i Malmö är en av åtta fakulteter inom Lunds universitet och består av Konst-, Musik- och Teaterhögskolan, samt Inter Arts Center. Vid konstnärliga fakulteten finns kandidat-, magister- och mastersprogram inom fri konst, musik och teater, samt ett antal kurser av olika omfattning. Här bedrivs också forskarutbildning och forskning med konstnärlig inriktning och i musikpedagogik. Vid Musikhögskolan utbildas musiker, kyrkomusiker, tonsättare/arrangörer och musiklärare. Dessutom ges forskarutbildning i musikpedagogik och konstnärlig forskning i musik, samt fristående kurser. Musikhögskolan samverkar med det omgivande musik- och kultursamhället. Musikhögskolan är en relativt stor arbetsplats med ca 200 anställda och över 1000 studerande och erbjuder en kreativ och stimulerande miljö med höga konstnärliga och pedagogiska mål. Den dynamiska kunskapsmiljö som råder vid institutionen ger studenterna goda förutsättningar att utvecklas till kompetenta och självständiga musiker, pedagoger och forskare. Musikhögskolan i Malmö har en tydlig internationell profil med ett brett internationellt kontaktnät. Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 446 jobb