Lediga deltidsjobb i Malmö
Det finns totalt 403 lediga deltidsjobb att söka i Malmö
Om jobbet Vi är en växande tandvårdsklinik i hjärtat av Malmö som även erbjuder estetiska injektioner. Vi söker nu en legitimerad läkare, sjuksköterska eller tandläkare med erfarenhet av estetiska behandlingar som vill vara med och utveckla vår verksamhet. Ditt uppdrag Som en del av vårt team kommer du att arbeta med estetiska injektioner som fillers och botox. Du ansvarar för att utföra behandlingar med högsta precision och säkerhet, samt för att ge våra patienter ett tryggt och professionellt bemötande. Tjänsten innefattar även möjlighet att utveckla din roll i takt med att kliniken växer. Din kompetens Vi söker dig som är legitimerad läkare, sjuksköterska eller tandläkare och har erfarenhet av att utföra estetiska injektioner. Du har ett öga för detaljer och är van vid att arbeta med människor. Vi värdesätter att du är noggrann, stresstålig och har ett genuint intresse för estetik och patientvård. Vi erbjuder Ett marknadsmässigt avtal Friskvårdsbidrag: 3000 kr per år Arbetsskor: Ett par per år Möjligheten att vara en del av en nystartad och expansiv klinik Tjänsten är på deltid enligt överenskommelse. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper och tidigare erfarenhet. Tillträde sker snarast möjligt. Vi intervjuar löpande. Vill du veta mer? För mer information om tjänsten, kontakta oss: Amir E-post: [email protected] Telefon: 0760-351545 Välkommen med din ansökan!
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Storesupport är en del av Job&Talent. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Job&Talent. VÅRT ERBJUDANDE Vi söker nu efter dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning, Såsom annat arbete eller studier på minst 51%. Vi vill ge dig möjligheten att visa intresse för att jobba som truckförare/lagermedarbetare i Malmö med omnejd, detta då Job&Talent att expandera och får fler förfrågningar från olika kunder inom lager & logistik branschen. Annonsen är en spontanansökan vilket innebär att vi kommer hålla intervjuer löpande i kombination med att behoven skall tillsättas hos olika uppdragsgivare i området. Det innebär att när vi har haft en intervju med dig och matchat dig mot rätt uppdrag, kan vi enkelt & snabbt få ut dig i arbete. ARBETSBESKRIVNING Truckkörning Lastning & Lossning Sedvanliga arbetsuppgifter inom lageryrket. DINA KVALIFIKATIONER Du bör kunna vara flexibel i din tillgänglighet (Mån-Fre), helgarbete kan förekomma men behovet är oftast Mån-Fre. Du behöver ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 51% Körkort och tillgång till bil är ett krav för att vara aktuell för tjänsten Flytande svenska i både tal och skrift då det är viktigt att du kan tillgodogöra dig skriftliga säkerhetsinstruktioner och utbildningsmaterial. Truckkort A 1-4 - B 1-5. Truckkort är ett KRAV för att vara aktuell för tjänsten. Körkort är ett KRAV för tjänsten. MERITERANDE Erfarenhet ut av truckkörning/lagerarbete D1 behörighet DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du: Har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Jobandtalent. Är ansvarsfull har god känsla för detaljer. Har en hög servicenivå. Är strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment. Är självständig i din roll kommer du ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse. OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Jobandtalent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Har du tidigare erfarenhet av lokalvård på hotell eller liknande verksamhet och letar efter ett nytt spännande jobb i Malmö? Vi på RestaurangAssistans söker en duktig och erfaren medarbetare inom lokalstäd till vårt grymma städteam på ett av våra hotell i Malmö. Om jobbet: städning av hotellets publika ytor, konferensavdelning samt enstaka städning av hotellrum Vem är du? har minst 12 månaders erfarenhet av lokalvård på hotell i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo har en positiv attityd och viljan att utvecklas Vi erbjuder dig: lön enligt kollektivavtal möjlighet att jobba på olika arbetsplatser anställningsform 50% eller extra vid behov arbetet är förlagt under kvällstid, vardagar och helger Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? 🌟 Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! 📅Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! 🎈Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. 🏋️♀️ Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! 🎓 Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. 💙 Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Varmt välkommen med din ansökan! Vi tar ej emot ansökningar via telefon eller e-mail.
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker dig som har tidigare städ erfarenhet från att ha jobbat på hotell i Sverige! Om jobbet: städning av hotell och hotellrum runt om i Skåne Vem är du? har minst 6 månaders tidigare erfarenhet av hotellstäd är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo har en positiv attityd och viljan att utvecklas Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? 🌟 Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! 📅Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! 🎈Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. 🏋️♀️ Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! 🎓 Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. 💙 Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Varmt välkommen med din ansökan! Vi tar ej emot ansökningar via telefon eller e-mail.
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Spännande tjänst som städande teamleder inom housekeeping på hotell Vad är det för tjänst? Vi söker en städande teamleder till vårt team inom housekeeping på ett av våra hotell. Tjänsten är på 50-75% med arbete varannan helg under dagtid. Vem är du? Du ska ha erfarenhet av att ha jobbat med hotellstädning tidigare och har ett öga för detaljer och service. Vi ser även att du har några års erfarenhet inom arbetsledning och tycker det är viktigt att motivera och utbilda personal. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? 🌟 Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! 🎈Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. 🏋️♀️ Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! 🎓 Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. 💙 Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana. Vi på Humana söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Oxie. Tjänsten är en timanställning vid behov och arbetstiderna är kl. 14:00/16:00 - 21:00, 14:00 - 21:00, 08:00 - 16:00 på vardag och helg. Vår kund är en aktiv man i ständig rörelse som tillbringar mycket av sin tid utomhus. Han tycker om att cykla, gunga och gå promenader. Kunden har epilepsi, autism samt behöver ständig tillsyn. Om tjänsten I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att: - vara behjälplig med personlig omvårdnad - hjälpa till med vardagssysslor som matlagning och övriga hushållssysslor - vara behjälplig vid kundens aktiviteter utanför hemmet - stötta och träna kunden kring kommunikation Arbetstid: Kl. 14:00/16:00 - 21:00, 14:00 - 21:00, 08:00 - 16:00 på vardag och helg. Tjänstgöringsgrad: Timanställning Lön: Fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående enligt överenskommelse Vem är du? Vi söker dig som är aktiv och tycker om att vara utomhus. Vidare bör du vara ansvarstagande, noggrann, positiv, flexibel och ödmjuk. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Krav - Har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - Kan arbeta i ett hem med hundar då kunden har hundar Meriterande - Har erfarenhet av att arbeta med personer med autism och epilepsi - Goda kunskaper i matlagning En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Vill du ha ett aktivt extrajobb på ett Tryckeri i Malmö? Är du målmedveten, har ett öga för detaljer? Sök då detta spännande extrajobb redan idag! Vår kund är specialister i en föränderlig värld. De har i över 45 år levererat skolkataloger till sina kunder. Idag befinner de sig i en expansiv fas och arbetar med allt från visitkort till fasadvepor. De har all samlad kunskap och erfarenhet för att skapa enkla lösningar till deras kunder. Ta chansen att bli en del av teamet på deras Malmötryckeri redan idag! I detta uppdrag arbetar du på kundens packavdelning, där arbetsuppgifterna består av att plocka och packa diverse produkter såsom skolkataloger, kalendrar och posters. Du kommer även vara behjälplig i att fylla på packmaterial. Arbetet sker i ett högt tempo tillsammans med kollegor, varpå tjänsten ställer krav på att du trivs med att arbeta i team och arbeta mot uppsatta mål. På detta uppdrag har du möjlighet att påverka dagarna du vill jobba, då du själv lägger in din tillgänglighet i vårt system för att kunna kombinera med dina studier eller annan huvudsaklig syssla. Arbetstiderna kan variera. De olika skifttiderna är: 06.00-14.00, 14.00-22.00 och 22.00-06.00. Vi förväntar oss att du är tillgänglighet och kan arbeta 2-3 pass i veckan. Framförallt måndagar och tisdagar. Tjänsten förväntas starta omgående med introduktion. Din profil För att trivas i rollen ser vi att du trivs att arbeta i ett högt tempo och mot uppsatta mål. Vi ser gärna att du har ett öga för detaljer i ditt arbete. Då mycket av arbetet sker tillsammans med kollegor, behöver du även ha en god samarbetsförmåga. Ingen tidigare erfarenhet krävs för arbetet. Krav för tjänsten är att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Detta är ett extrajobb vid sidan av dina studier. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana. Vi på Humana söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Oxie. Tjänsten är en SLUV på 35%. Arbetstiden är förlagd varje måndag kl. 14:00/16:00 - 21:00, varannan lördag jämn vecka kl. 14:00-21:00 och varannan söndag jämn vecka kl. 08:00-16:00. Vår kund är en aktiv man i ständig rörelse som tillbringar mycket av sin tid utomhus. Han tycker om att cykla, gunga och gå promenader. Kunden har epilepsi, autism samt behöver ständig tillsyn. Om tjänsten I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att: - vara behjälplig med personlig omvårdnad - hjälpa till med vardagssysslor som matlagning och övriga hushållssysslor - vara behjälplig vid kundens aktiviteter utanför hemmet - stötta och träna kunden kring kommunikation Arbetstid: Varje måndag kl. 14:00/16:00 - 21:00, varannan lördag jämn vecka kl. 14:00-21:00 och varannan söndag jämn vecka kl. 08:00-16:00. Tjänstgöringsgrad: SLUV 35%. Lön: Fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående enligt överenskommelse Vem är du? Vi söker dig som är aktiv och tycker om att vara utomhus. Vidare bör du vara ansvarstagande, noggrann, positiv, flexibel och ödmjuk. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Krav - Har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - Kan arbeta i ett hem med hundar då kunden har hundar Meriterande - Har erfarenhet av att arbeta med personer med autism och epilepsi - Goda kunskaper i matlagning En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Om UNIQ DIALOG År 2007 slog Uniq Dialog upp sina dörrar och sedan dess har vi format oss till att bli en ledande kraft i Malmö, en plats där ungdomar tar sina första förtroendefulla steg in i arbetslivet. Sedan starten har vi äran att ha blivit utsedda till "Årets Jobbkomet" i Malmö. Vi är inte bara en arbetsplats; Vi är en familj som delar en gemensam vision. På UNIQ Dialog är vi ivriga efter att fortsätta växa, lära och uppnå tillsammans. Vi är engagerade i att främja utvecklingen av högkvalitativ och seriös distansförsäljning. Ta steget in i en värld av möjligheter och bli en del av vår framgångsrika resa. Om arbetet Söker du ett extrajobb som du kan kombinera med skola eller liknande? Vill du lära dig mer om försäljning? Då har du hittat rätt! Vi på UNIQ Dialog söker efter nya kandidater som behärskar det danska språket till vår säljavdelning! Arbetet består av att erbjuda prenumerationsprodukter till kunder som sedan tidigare har en koppling till produkten, men kan även omfatta försäljning av tjänster, marknadsundersökningar eller mötesbokning. Du representerar alltid välkända varumärken inom respektive segment. Kunderna som kontaktas har i de flesta fall använt produkten tidigare vilket gör att försäljningen bygger på en befintlig relation med kunden. De första dagarna kombinerar vi teori med praktik och du kommer att få lära dig allt du behöver för att sälja på alla typer av kundunderlag. Alla som jobbar här är måna om att du som börjar hos oss ska trivas och få den hjälp som just du behöver för att lyckas riktigt bra! Vi erbjuder alla verktyg som du behöver i form av utbildning, kontinuerlig coachning och säljtävlingar. Du väljer ditt eget schema och får dessutom lön varje fredag! För att söka till oss behöver du nödvändigtvis inte ha erfarenhet från försäljning sedan tidigare - men givetvis är det meriterande! Det absolut viktigaste för oss är att du som söker är: - En mästare på svenska i tal och skrift - Du gillar utmaningar och älskar tanken på att din insats bestämmer din lön - Du är en energibomb, alltid på G och vet hur man kommunicerar effektivt - Du siktar alltid högt, har en tävlingsinstinkt och älskar att nå dina mål - Du förstår att framgång tar tid och är beredd att visa både tålamod och envishet för att utvecklas Resten bidrar vi med! Du bokar själv ditt schema med vilka kvällar och helger du vill jobba och du får jobba hur mycket du vill utifrån de pass som vi erbjuder men minst 2 pass i veckan. Har du drivet, hungern och motivationen för att kunna bli en av våra nya toppsäljare? Tveka inte, skicka in din ansökan redan idag! Vi erbjuder dig Omfattande produkt- och säljutbildningar för att du ska bli en expert inom området Daglig coachning och stöd för att du ska nå din fulla potential En fartfylld och dynamisk arbetsplats där du utmanas och får möjlighet att växa Spännande utvecklingsmöjligheter som hjälper dig att bygga din karriär inom försäljning Inspirerande tävlingar som ger dig chansen att belönas för ditt hårda arbete Trygghet genom kollektivavtal som värnar om dina rättigheter och förmåner Möjligheten att arbeta med välkända varumärken och skapa starka relationer Vårt fulla engagemang för att stötta din framgång och personliga utveckling Ett team av likasinnade personer som delar din entusiasm och passion för försäljning Om anställningen Lön: Provisionsbaserad lön med garantilön - utbetalning varje fredag! Arbetspass Måndag 16:45 -21:00 Tisdag 16:45 - 21:00 Onsdag 16:45 - 21:00 Torsdag 16:45 -21:00 Söndag 12:30 - 16:45 Vi förväntar oss att man arbetar minst 2 pass i veckan utifrån schemat ovan, t.ex måndag och torsdag, däremot bokar och planerar man sitt eget personliga schema.
Visar 1 till 10 av 403 jobb