Ängsdals skola är en två-parallellig, fristående skola i Bunkeflostrand med ca 500 elever i årskurserna F-9. Vi arbetar med att kunna erbjuda elever och vårdnadshavare en röd tråd genom hela skolgången. Företaget ägs av personalen och driver även tre förskolor. Som anställd har du förmåner som friskvård, sjukförsäkring, personlig Mac-dator och goda möjligheter till fortbildning. Ängsdals skolas vision På Ängsdals skolor får varje barn och elev möjlighet att utvecklas i en trygg miljö utifrån sina egna individuella förutsättningar. Vår personal verkar alltid utifrån barnets bästa och ser möjligheter och lösningar istället för hinder och problem. Alla barn och elever hos oss tillåts att lyckas. Vi bedriver en verksamhet som ständigt utvecklas. Vi är stolta över vad vi erbjuder men vill ständigt bli bättre. Ängsdals skolor ska bidra till samhällsutvecklingen, inte anpassa sig efter den. De barn och elever som lämnar oss ska vara rustade för att kunna fortsätta lyckas. Mer om Ängsdals Verksamheten och arbetet med eleverna utgår från våra ledord kreativitet, stolthet, lust och självständighet. På Ängsdals skola är goda relationer centralt, en trygg och trivsam skolmiljö gynnar och stimulerar lärandet. Tidig kartläggning tillsammans med omfattande och utbredd specialpedagogisk kompetens ger oss goda förutsättningar att sätta in tidiga och förebyggande åtgärder, vilket gynnar elever i behov av extra stöd för sitt lärande. Vår utgångspunkt är att eleverna ska ges rätt förutsättningar att lyckas utifrån sina behov och möjligheter. För att utveckla verksamheten är ett kollegialt lärande en förutsättning och vår Skolutvecklingsgrupp möjliggör detta genom att kontinuerligt följa upp verksamhetens behov för att planera och organisera kompetenshöjande insatser. Hos oss ges stora möjligheter att arbeta i nära samarbete med övriga lärare, pedagoger och ledning. Utgångspunkten ska vara ”vi” i större utsträckning än ”jag”. Vi söker lärare i spanska, åk 6 - 9 I tjänsten verkar du i första hand som lärare i SP samt mentor för elever. Du är utbildad lärare med behörighet och legitimation i ämnet. Du kommer att ha ett nära samarbete med övriga lärare och pedagoger. Du ska vara kunnig i dina ämnen, men också väl förtrogen med riktlinjerna i styrdokument och nyfiken på att arbeta med ett modernt pedagogiskt tänkande och digitala verktyg. Du tror på att öppenhet och samarbete gynnar elevernas och skolans utveckling och att goda relationer mellan lärare, elever och vårdnadshavare samt ett formativt arbetssätt, främjar lärandet. Du är en god kommunikatör och ser samarbete med kollegor som självklarhet i det dagliga arbetet. Samarbetet med andra lärare och fritidspersonal bidrar till att främja arbetet med eleverna och det gemensamma ansvaret för verksamheten. Intervjuer kommer påbörjas fortlöpande.
- Ett arbete med plats för engagemang, omtanke och utveckling! Kooperativet Vilja söker en personlig assistent till 8-årig pojke boende i Malmö. Han letar efter dig som har barnasinnet kvar och hittar på roliga saker! Då han trivs bäst med kvinnliga assistenter välkomnar vi kvinnliga sökande. Pojken har omfattande flerfunktionshinder med återkommande (dagliga) epilepsianfall och är rullstolsburen. Med din hjälp vill han utforska vardagen med träning och stimulering av de 5 sinnena. Hans största intressen är bad, musik och promenader. Som barn har han behov av omtanke och närhet och håller gärna dig i handen när det känns oroligt. Vi söker dig som vill arbeta vaken natt, varannan helg. Fredag kl. 22-08, Lördag kl. 22-08, Söndag kl. 22-08. Det är uppskattat om du kan vara behjälplig mitt i veckan om någon av dina kollegor blir sjuk, eller vill vara ledig. Eftersom dagsformen varierar är det viktigt att du som assistent är anpassningsbar. Att vara ansvarsfull och kunna följa rutiner är en förutsättning för tjänsten. Det är meriterande med erfarenhet av vårdrelaterat yrke. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. För att vara aktuell för rollen krävs det att du har goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. Har god fysisk förmåga samt är rökfri. Vi vill uppmärksamma lite extra att vi söker dig som: Är bekväm att arbeta med ett barn med stort omvårdnadsbehov Är inkännande för att dagsformen kan variera. Är barnkär och har barnasinnet kvar Är lyhörd och uppmärksam på signaler/ kroppsspråk Har någon form av erfarenhet av vårdrelaterat yrke För att söka tjänsten, skicka ditt cv och personliga brev till [email protected] Ange referens "16" i din ansökan. Urval sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsen löpt ut. I enlighet med gällande bestämmelser för arbete med minderåriga, är inlämnande av belastningsregisterutdrag ett obligatoriskt krav innan anställning kan inledas. Vi tillämpar tidsbegränsad anställning inledningsvis för att säkerställa assistansens kvalitet. Kooperativet Vilja är ett brukarkooperativ, en organisation utan vinstintresse där assistansanvändarnas behov står i fokus. Genom medlemskap i Kooperativet ges assistansanvändarna en unik möjlighet att påverka sin egen assistans och hur kooperativet drivs. Kooperativet är en IfA godkänd assistansanordnare och följer verksamhetsanpassat kollektivavtal mellan Fremia och Kommunal. Som anställd erbjuds du friskvårdsbidrag efter 6 månaders anställning samt kontinuerligt kompetenshöjande utbildningar.
Ängsdals skola är en två-parallellig, fristående skola i Bunkeflostrand med ca 500 elever i årskurserna F-9. Vi arbetar med att kunna erbjuda elever och vårdnadshavare en röd tråd genom hela skolgången. Företaget ägs av personalen och driver även tre förskolor. Som anställd har du förmåner som friskvård, sjukförsäkring, personlig Mac-dator och goda möjligheter till fortbildning. Ängsdals skolas vision På Ängsdals skolor får varje barn och elev möjlighet att utvecklas i en trygg miljö utifrån sina egna individuella förutsättningar. Vår personal verkar alltid utifrån barnets bästa och ser möjligheter och lösningar istället för hinder och problem. Alla barn och elever hos oss tillåts att lyckas. Vi bedriver en verksamhet som ständigt utvecklas. Vi är stolta över vad vi erbjuder men vill ständigt bli bättre. Ängsdals skolor ska bidra till samhällsutvecklingen, inte anpassa sig efter den. De barn och elever som lämnar oss ska vara rustade för att kunna fortsätta lyckas. Mer om Ängsdals Verksamheten och arbetet med eleverna utgår från våra ledord kreativitet, stolthet, lust och självständighet. På Ängsdals skola är goda relationer centralt, en trygg och trivsam skolmiljö gynnar och stimulerar lärandet. Tidig kartläggning tillsammans med omfattande och utbredd specialpedagogisk kompetens ger oss goda förutsättningar att sätta in tidiga och förebyggande åtgärder, vilket gynnar elever i behov av extra stöd för sitt lärande. Vår utgångspunkt är att eleverna ska ges rätt förutsättningar att lyckas utifrån sina behov och möjligheter. För att utveckla verksamheten är ett kollegialt lärande en förutsättning och vår Skolutvecklingsgrupp möjliggör detta genom att kontinuerligt följa upp verksamhetens behov för att planera och organisera kompetenshöjande insatser. Hos oss ges stora möjligheter att arbeta i nära samarbete med övriga lärare, pedagoger och ledning. Utgångspunkten ska vara ”vi” i större utsträckning än ”jag”. Vi söker lärare i engelska, åk 7 - 9 I tjänsten verkar du i första hand som lärare i EN samt mentor för elever. Du är utbildad lärare med behörighet och legitimation i ämnet. Du kommer att ha ett nära samarbete med övriga lärare och pedagoger. Du ska vara kunnig i dina ämnen, men också väl förtrogen med riktlinjerna i styrdokument och nyfiken på att arbeta med ett modernt pedagogiskt tänkande och digitala verktyg. Du tror på att öppenhet och samarbete gynnar elevernas och skolans utveckling och att goda relationer mellan lärare, elever och vårdnadshavare samt ett formativt arbetssätt, främjar lärandet. Du är en god kommunikatör och ser samarbete med kollegor som självklarhet i det dagliga arbetet. Samarbetet med andra lärare och fritidspersonal bidrar till att främja arbetet med eleverna och det gemensamma ansvaret för verksamheten. Intervjuer kommer påbörjas fortlöpande.
Om rollen Som kundservicemedarbetare kommer du att vara en viktig del av ett serviceinriktat team där du hjälper kunder via telefon och mejl. Du besvarar frågor, ger vägledning och hanterar olika typer av ärenden – allt med målet att ge en positiv och professionell kundupplevelse. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco på deltid. Arbetstiderna är förlagda under kontorstid, måndag till fredag, och start sker enligt överenskommelse. Om dig Vi söker dig som är pensionär eller studerar minst 50 % och har minst tre terminer kvar av dina studier. Du är flexibel, tillgänglig under terminerna och har möjlighet att arbeta extra vid behov. Du har ett genuint intresse för service och trivs i en roll där du har telefon och dator som främsta arbetsredskap. Som person är du social, lösningsorienterad och kommunicerar tydligt och professionellt – både i tal och skrift. Vi kommer att lägga stor vikt på personlig lämplighet. Viktigt för tjänsten är: • Du är pensionär eller studerar minst 50 % och har minst tre terminer kvar • Du har möjlighet att arbeta cirka 15–20 timmar/vecka • Tidigare erfarenhet av service eller kundkontakt • Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Svensson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos support via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du på jakt efter ett flexibelt och utvecklande extrajobb vid sidan av studierna samt har erfarenhet av rekryterings-och konsultbranschen? Du kommer i denna roll ha stor fokus på att jobba mot Skåne-regionen och vi ser därför att du bor i Malmö-området och har möjlighet att ta dig ut till våra kunder inom regionen. Du kommer att samarbeta med kollegorna på huvudkontoret i Stockholm och även om du primärt har fokus på våra kunder i södra Sverige så kommer du även att stötta upp i andra regioner utefter behov. Start: mitten av augusti Vårt team Vi är idag ett sälj-och leveransteam på 11 personer som har ett nära samarbete med varandra, våra kunder och kandidater. Eftersom vi är i ett expansivt skede stärker vi nu upp på leveranssidan som du även kommer ingå i. Hos oss på EdZa erbjuds stor flexibilitet kring hur du utformar din arbetstid. Vi ser dock att du gärna arbetar 1-2 gånger i veckan utifrån behov och möjlighet. Passar det dig bäst att pussla ihop plugget och jobbet med att jobba halvdagar, så är även det möjligt. Eftersom att du är bosatt i Malmö-området och vårt huvudkontor är baserat i Stockholm, så kommer du att jobba remote/ hemifrån och besöka kunder vid behov. Du kommer att få introduktion och onboarding både på distans och på plats. Vi räknar med att du gör ett platsbesök i Stockholm under en av introduktionsdagarna. Om rollen Som rekryteringstkoordinator kommer du vara en viktig spelare i stora delar av våra processer. Du kommer jobba med både EdZa och ambition:x som är våra två varumärken med olika inriktning. EdZa jobbar med tjänster/uppdrag inom teknik och IT medan ambition:x jobbar med tjänster inom försäljning, ekonomi, administration, HR och kommunikation. Du kommer bland annat att: Vara med och utforma bra och tilltalande annonser Kandidaturval Search Telefonintervjuer Referenstagning Vara med och skapa content till våra sociala medier Komma med idéer och utvecklingsförslag Detta är de arbetsuppgifter vi ser initialt och i takt med att du kommer in i arbetet ser vi också att du kommer att kunna ta större ansvar och större del av våra processer. Så långt som du upplever att du har tid och utrymme. Vem är du? Studerar inom HR/beteendevetenskap eller annan relevant utbildning Du har tidigare erfarenhet från rekrytering, med stor fördel inom IT/tech Helst har du 1-2 år kvar till examen Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Vi letar efter dig som är ansvarstagande och serviceminded som har kunden och kandidaten i fokus. Du är en nyfiken och orädd person som tar dig an uppgifter oavsett om du tidigare testat eller om det är nytt för dig. För att passa in i teamet tror vi också att du har en resultatinriktad sida och gillar det snabbrörliga arbetet. Om Ed:za Vi är ett rekrytering-och konsultbolag med mål att vara nytänkande och flexibla kring våra kunders behov av att få saker gjorda och samtidigt lösa deras utmaningar kring att hitta rätt kompetens. Detta gör vi genom att erbjuda tjänster och lösningar som levererar på specifika projekt och behov. Vi erbjuder en hybrid arbetsplats vilket innebär att du har möjlighet att arbeta från vårt härliga kontor som är beläget i centrala Stockholm och hemifrån. Vi ser dock att du jobbar från kontoret minst en gång i veckan. Ansökan Du är välkommen att höra av dig till [email protected] om du har frågor eller funderingar. (Vi tar dock ej emot ansökningar via mail). Vi ser fram emot din ansökan!
The Domino’s Pizza driver/ kitchen staff position is important for exceptional customer experiences. They will need to be an enthusiastic role model and promote a respectful team environment. As a passionate employee they will focus on the importance of the daily business to ensure high standards of customer service, quality, and food hygiene are achieved. KEY DUTIES AND RESPONSIBILITIES: Driving deliveries by moped or bike. Opening or closing the store by running the daily business. Pizza maker and handling customer orders. Dough production. Handling food/dry deliveries and storage them. Prepping the store to manage the daily business. Daily cleaning checklist to be completed. ENTRY REQUIREMENTS FOR THE JOB: Driving licence is a plus. Be flexible and be able to work morning shifts/ evening shifts, weekends and including red days. 1-year minimum relevant experience required in Quick Service Restaurant environment. Fluent in the Swedish or English Language. Prepared to work under pressure in this rewarding yet physically demanding role. The position is part timer, with permanent employment that begins with a 6-month probationary period. Collective agreement via Visita. Domino’s was founded in the United States in 1960 and is today considered the world leader in the pizza delivery market. With over 19 000 restaurants in over 90 markets, we are a big family that keeps on growing. Our commitment is built on a foundation of teamwork, friendship – and of course – a great passion for pizza. Since we established our first store in Sweden in 2016, we have worked continuously to spread our love for great pizza across the country. Join us in the quest of providing more Swedes with the great taste of fresh, handmade American pizza!
Älskar du kaffe lika mycket som vi? Vi söker Baristor som vill sprida kaffeglädje varje dag! Som Barista på Espresso House, Sveriges ledande cafékedja, får du vara med i en tempofylld miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Givetvis blir du del av ett fantastiskt team där vi har kul bakom baren. Din allra främsta uppgift är att erbjuda våra gäster en kaffeupplevelse som överträffar deras förväntan! Vad erbjuder vi dig? Flexibelt schema och arbetstider förekommer under dag, kväll och helg. Utvecklingsmöjligheter inom Espresso House Academy. Personalrabatt i alla våra shopar, i alla länder! Tillsvidaretjänst som inleds med 6 månaders provanställning. Ekonomisk trygghet i form av extra ersättning från oss under din föräldraledighet. Hur vet du att du är den vi söker? • Jo, du är nyfiken på människor, gillar det här med sälj och service och är den som sätter laget före jaget.. • Vi tror att du är tävlingsinriktad, initiativrik och drivs av utveckling. • Du har snabbt till handling att berätta vad just du tycker, tänker och känner. Det säger oss att du är mån om både din, och andras, förbättring och kvalitet. • Du älskar att ha kul på jobbet! Join the brew crew! Jobbet som Barista kräver inga förkunskaper, vi utbildar våra nya medarbetare till Baristor! För att börja jobba som Barista behöver du vara myndig. Är du minderårig kan du i stället söka tjänsten som Host, håll koll på hemsidan när nya tjänster läggs upp. Det är meriterande om du tidigare jobbat som cafébiträde, butiksbiträde eller inom service tidigare. I rollen kommer du göra goda drycker, bereda och servera fika. Du ser till att shopen är härligt välkomnande, ren och prydlig så som du själv skulle vilja ha det. Och du, tillsammans med dina kollegor, ser till att ni har det bra bakom baren! Låter det här kul? Sök direkt, vi kollar ansökningar löpande! Om du går vidare kommer ett litet test också, inget krångligt, bara en del av vägen framåt. Let us brew our future together!
Om Rollen: I denna rollen kommer du att ha en nyckelposition i vårt team. Du kommer att ansvara för att leda och koordinera serveringspersonalens arbete, säkerställa att alla arbetar mot gemensamma mål och upprätthålla hög servicenivå. Du kommer att vara ansiktet utåt för vårt team och spela en avgörande roll i att skapa en välkomnande och effektiv arbetsmiljö. Viktiga Egenskaper: Starka ledaregenskaper och förmåga att motivera och inspirera ditt team. Utmärkt serviceförmåga och känsla för detaljer. Förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera stressiga situationer på ett professionellt sätt. Kvalifikationer: Erfarenhet av en liknande roll inom restaurangbranschen är mycket meriterande. God kommunikationsförmåga på svenska och engelska. Flexibilitet med arbetstider och förmåga att arbeta både dag- och kvällspass. Vi erbjuder en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö där du har möjlighet att utveckla dina ledaregenskaper och servicekunskaper. Om du är den drivna och engagerade person vi söker, skicka in din ansökan idag! Anställningsform Tjänsten passar de som vill arbeta extra vid sidan av studier eller annat arbete. Lön Enligt avtal och erfarenhet. Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Din Profil Tjänsten passar de som vill arbeta extra vid sidan av studier eller annat arbete och vill fylla upp lite timmar med bemanning, trivs att arbeta i olika miljöer och ser det som en rolig utmaning att inte ha en fast plats att arbeta på. Du har lätt att ta till dig nya instruktioner, har en god förmåga att samarbeta och vågar ta för dig på en ny arbetsplats. Du är självgående men har inga problem att arbeta i team. Då man ofta byter arbetsplats ligger det en stor vikt att du har en hög social kompetens, är ansvarstagande, organiserad och flexibel. Arbetstiderna är varierande och det förekommer både dagtid, kvällar och helger. Krav för tjänstenHar en avslutad kockutbildning och minst 2 år arbetslivserfarenhet från olika hotell och restauranger, alternativt har du ingen kockutbildning men minst 5 års arbetslivserfarenhet från att arbeta i storkök, med bankett och eller a la carte. Kan kommunicera obehindrat på svenska eller engelska i tal och skrift. Körkort är meriterande Anställningsform och Lön Tjänsten passar de som vill arbeta extra vid sidan av studier eller annat arbete. Lönesättningen är individuell med kollektivavtalet som bas. Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Har du tidigare erfarenhet av hotellstädning och letar efter en arbetsplats där du kan använda dina färdigheter? Vi på RA Hospitality söker nu en erfaren städare för hotell! Om rollenVi söker en noggrann och detaljorienterad person för städning av hotellrum. Vi erbjuder anställning för enstaka dagar med omedelbart tillträde. Arbetsuppgifter Städning av hotellrum och allmänna utrymmen Samarbete med andra teammedlemmar för att säkerställa högsta kvalitetsnivå Rapportering av eventuella skador eller behov av underhåll Krav och kvalifikationer Minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige Flexibel och kan arbeta vid behov Positiv, driftig och lojal, med en inställning att inte vara rädd för hårt arbete Kommunicerar flytande på svenska eller engelska Noggrann och med sinne för detaljer Trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö Vad vi erbjuder En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att lära känna nya kollegor och få ett starkt nätverk inom branschen Flexibla arbetstider där du själv kan välja när och var du vill arbeta Aktiviteter och personalförmåner för att stärka sammanhållningen i teamet Rabatterade träningskort och hotellrabatter i Norden Utbildningar och möjligheter till vidareutveckling inom branschen Trygg och säker anställning med konkurrenskraftig lön genom kollektivavtal Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Välj ett jobb för att visa detaljer