Nu söker vi på Jägersrohälsan förstärkning av dig som är legitimerad läkare med specialistkompetens inom Öron-näsa-hals för planerade besök samt uppbyggnad av tillhörande mottagning. Jägersohälsan startade 2023 på uppdrag av Region Skåne med erfaren akutvårdspersonal, från en värld där de räddade liv med sina händer, erfarenhet och kunskap till att nu rädda liv innan det blir akut. Värdegrunden kompetens, tillgänglighet, säkerhet, integritet, smittskydd och akutberedskap följde med. Idag består teamet bland annat av erfarna sjuksköterskor, allmänspecialistläkare, fysioterapeuter, undersköterskor, psykolog, kurator, arbetsterapeut och dietist inom både primärvård och akutsjukvård, alla experter på just sitt område. Rätt kompetens på rätt plats vid rätt tillfälle strävar vi alltid efter. Är du nyfiken på dina framtida kollegor kan du läsa mer om dem längre ner! Om tjänsten Du kommer ansvara för och arbeta med mottagning i dialog med övrig sjukvårdspersonal på vårdcentralen men även med försäkringsbolag samt vara delaktig och drivande i uppbyggnaden av ÖNH-mottagning. Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne och kommer under året även starta upp BVC, Barnmorske- och gynmottagning. Sysselsättningsgraden är flexibel och förhandlas i samråd med dig som sökande, i dagsläget motsvarar behovet en dag per vecka och kan anpassas utifrån din tillgänglighet samt öka utifrån processens behov. Start enligt överenskommelse, vi arbetar med löpande urval vid denna rekrytering. Du ansvarar för att: Bedöma patienter Dokumentera Samarbeta med försäkringsbolag Medverka vid uppbyggnad av ÖNH-mottagning Din kompetens: Vi söker dig som är självgående, flexibel, ansvarsfull, socialt utåtriktad och har en utmärkt samarbetsförmåga. Du behöver vara trygg i din roll och kunna arbeta självständigt med bedömning och behandling. Vi ser att du delar våra värdegrunder för kompetens, tillgänglighet, säkerhet, integritet, smittskydd och akutberedskap Krav på specialisering inom Öron-näsa-hals Meriterande med erfarenhet av försäkringssjukvård. Meriterande med erfarenhet av journalsystemet PMO. Stor vikt under rekryteringen kommer ligga vid kompetens och personlig lämplighet. Vi erbjuder: En spännande och utvecklande tjänst i en organisation i tillväxt som alltid sätter patienten och våra medarbetare främst. En arbetsmiljö som präglas av en vilja att utvecklas och alltid göra bättre där vi har roligt tillsammans med kollegor som brinner för sin yrkesroll. Värdegrunder vi som vårdgivare står för och du som sjukvårdspersonal kan vara stolt över. Flexibla arbetstider Kollektivavtal Friskvårdsbidrag Bakgrundskontroller Som slutkandidat i vår rekryteringsprocess kan du komma att bli bakgrundskontrollerad. Vi genomför bakgrundskontroller för att säkerställa en trygg och rättvis anställning. Vi uppskattar om du vill granska ditt CV noggrant innan du skickar in din ansökan till oss. För att utföra dessa bakgrundskontroller har vi ett samarbete med 2Secure, ett internationellt säkerhetsföretag, för att säkerställa en trygg och rättvis process. Tack för din förståelse och ditt engagemang i att göra denna process så smidig och öppen som möjligt. Om oss Jägersrohälsan är en del av MACC People som sedan 2021 vaccinerat över 450 000 människor, är ensamt upphandlad vaccinatör för stora delar av Västra Götaland och utvecklar just nu ett unikt koncept för mobil preventiv sjukvård via vår rullande klinik, MACC-bilen. Vi arbetar utöver hälsofrämjande sjukvård även med olika typer av uppdrag inom skyddade miljöer som en del av en etablerad sjukvårdslösning och har stor betydelse för de patienter vi möter. Jägersrohälsan är navet i denna satsning på innovativ mobil och preventiv sjukvård i så väl våra egna fasta och mobila enheter som i de skyddade miljöer vi arbetar i. Jägersrohälsan finns i rymliga lokaler på Derbyvägen vid Jägersro i Malmö där det bedrivits läkarmottagning i 30 år. Frågor besvaras av vår verksamhetschef, Jessica Nilsson, tel. 076-888 90 98. Är du den vi söker och vi den du söker? Vi ser fram emot att höra från dig så fort som möjligt! Ansök genom att klicka på länken, vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Nu söker vi på Jägersrohälsan förstärkning av dig som är legitimerad gynekolog för planerade besök samt uppbyggnad av Barnmorskemottagning som ett vidare steg i arbetet med vår inriktning kvinnosjukvård och livsstil. Allt började med erfaren akutvårdspersonal, från en värld där de räddade liv med sina händer, erfarenhet och kunskap till att nu rädda liv innan det blir akut. Värdegrunden kompetens, tillgänglighet, säkerhet, integritet, smittskydd och akutberedskap följde med. Vårdcentralen Jägersrohälsan öppnade upp i oktober 2023 på uppdrag av Region Skåne. Vi finns i rymliga lokaler ute på Jägersro där det bedrivits läkarmottagning i många år. Idag består teamet bland annat av erfarna sjuksköterskor, allmänspecialistläkare, fysioterapeuter, undersköterskor, psykolog, kurator, arbetsterapeut och dietist inom både primärvård och akutsjukvård, alla experter på just sitt område. Rätt kompetens på rätt plats vid rätt tillfälle strävar vi alltid efter. Är du nyfiken på dina framtida kollegor kan du läsa mer om dem längre ner! Om tjänsten Du kommer ansvara för och arbeta med mottagning i samarbete med vår Barnmorska i första hand men även övrig sjukvårdspersonal på vårdcentralen samt vara delaktig i uppbyggnaden av vår barnmorskemottagning. Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne och kommer under året starta upp BVC, Barnmorske- och gynmottagning. Sysselsättningsgraden är flexibel och förhandlas i samråd med dig som sökande, i dagsläget motsvarar behovet 20% och kan anpassas utifrån din tillgänglighet samt öka utifrån processens behov. Start enligt överenskommelse, vi arbetar med löpande urval vid denna rekrytering. Du ansvarar för att: Bedöma patienter Dokumentera Jobba i team med barnmorska Medverka vid uppbyggnad av Gynmottagning Din kompetens: Vi söker dig som är självgående, flexibel, ansvarsfull, socialt utåtriktad och har en utmärkt samarbetsförmåga. Du behöver vara trygg i din roll och kunna arbeta självständigt med bedömning och behandling. Vi ser att du delar våra värdegrunder för kompetens, tillgänglighet, säkerhet, integritet, smittskydd och akutberedskap Krav på specialisering inom obstetrik och gynekologi Meriterande med bred erfarenhet av kvinnosjukvård och mottagningsarbete. Meriterande med erfarenhet av journalsystemet PMO. Stor vikt under rekryteringen kommer ligga vid kompetens och personlig lämplighet. Vi erbjuder: En spännande och utvecklande tjänst i en organisation i tillväxt som alltid sätter patienten och våra medarbetare främst. En arbetsmiljö som präglas av en vilja att utvecklas och alltid göra bättre där vi har roligt tillsammans med kollegor som brinner för sin yrkesroll. Värdegrunder vi som vårdgivare står för och du som sjukvårdspersonal kan vara stolt över. Flexibla arbetstider Kollektivavtal Friskvårdsbidrag Bakgrundskontroller Som slutkandidat i vår rekryteringsprocess kan du komma att bli bakgrundskontrollerad. Vi genomför bakgrundskontroller för att säkerställa en trygg och rättvis anställning. Vi uppskattar om du vill granska ditt CV noggrant innan du skickar in din ansökan till oss. För att utföra dessa bakgrundskontroller har vi ett samarbete med 2Secure, ett internationellt säkerhetsföretag, för att säkerställa en trygg och rättvis process. Tack för din förståelse och ditt engagemang i att göra denna process så smidig och öppen som möjligt. Om oss Jägersrohälsan är en del av MACC People som sedan 2021 vaccinerat över 450 000 människor, är ensamt upphandlad vaccinatör för stora delar av Västra Götaland och utvecklar just nu ett unikt koncept för mobil preventiv sjukvård via vår rullande klinik, MACC-bilen. Vi arbetar utöver hälsofrämjande sjukvård även med olika typer av uppdrag inom skyddade miljöer som en del av en etablerad sjukvårdslösning och har stor betydelse för de patienter vi möter. Jägersrohälsan är navet i denna satsning på innovativ mobil och preventiv sjukvård i så väl våra egna fasta och mobila enheter som i de skyddade miljöer vi arbetar i. Jägersrohälsan finns i rymliga lokaler på Derbyvägen vid Jägersro i Malmö där det bedrivits läkarmottagning i 30 år. Frågor besvaras av vår verksamhetschef, Jessica Nilsson, tel. 076-888 90 98. Är du den vi söker och vi den du söker? Vi ser fram emot att höra från dig så fort som möjligt! Ansök genom att klicka på länken, vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Vill du bli en viktig del av ett engagerat och erfaret team där struktur, service och noggrannhet värderas högt? Axion Revisionsbyrå AB söker, i samarbete med Adecco, en ansvarsfull och strukturerad receptionist/administratör till ett konsultuppdrag på 75?%. Detta är en varierad och viktig roll i en välrenommerad revisionsbyrå med lång erfarenhet och stark lokal förankring. Du blir anställd av Adecco och arbetar som konsult på plats hos Axion. Om tjänsten I denna roll är du byråns första kontaktpunkt – både för besökare och via telefon. Du ansvarar för receptionen och fungerar som administrativt stöd till övriga medarbetare på kontoret. Du är alltid på plats fysiskt och arbetar dagligen sex timmar, med tyngdpunkten på förmiddagarna. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Bemanning av receptionen samt telefon- och besöksmottagning • Diverse administrativa uppgifter • Kontakter med myndigheter • Uppdatering av företagets hemsida (förkunskaper krävs ej – introduktion ges) • Hantering av enklare uppgifter som involverar siffror (utan krav på ekonomisk utbildning) • Stöd med tidsredovisning i systemet Blick Vi söker dig som: • Är mycket strukturerad och har god administrativ förmåga • Trivs i en serviceinriktad roll med många kontaktytor • Har lätt för att ta egna initiativ och arbeta självständigt • Är noggrann, pålitlig och kommunikativ • Är villig att lära dig nya arbetsuppgifter och system • Tidigare erfarenhet från liknande roll är meriterande men inget krav. Placering: Limhamn Arbetstid: 6 timmar per dag, måndag–fredag (främst förmiddag) Tillträde: Mitten av juli Uppdragsform: Konsultuppdrag via Adecco Om Axion Revisionsbyrå AB Axion Revisionsbyrå AB grundades på 1990-talet av auktoriserade revisorn Mia Funder och är idag en privatägd revisionsbyrå med 12 medarbetare – auktoriserade revisorer, redovisningskonsulter och redovisningsekonomer. Byrån har kontor i Malmö/Limhamn och Staffanstorp och erbjuder tjänster inom revision, redovisning, beskattning, bolagsrätt och företagsrådgivning. Vi arbetar med över 600 kunder inom olika branscher, både inom privat och offentlig sektor. Axion är medlem i det internationella nätverket TAG Alliance, vilket möjliggör tillgång till ett brett kontaktnät av experter inom flera områden. Ansökan Vi arbetar med löpande urval och ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Kontakta gärna ansvarig rekryterare Matilda Nilsson på [email protected] om du har frågor om rekryteringsprocessen eller om tjänsten.
Behöve snickare för arbeta inom bygg in hus och ut hus för allt inom snickare monter fönster och dörr och ..... Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Personlig assistent sökes till kvinna boendes i Malmö. Kvinnan har MS och behöver omvårdnad dygnets alla timmar över veckans alla dagar. Erfarenhet från sondmat, kateter och lift är meriterade men inget krav. Utbildning sker på plats av ordinarie personal. Arbetstiderna är under dagen 8:00-21:45 samt 20:00 – 9:00 på natten med aktivtid. Viss överlappning morgon och kväll. Vi söker efter personer som vill göra det lilla extra för vår kund. Då hon inte kommunicerar verbalt måste du vara uppmärksam på små detaljer så som kroppsspråk och ansiktsuttryck. Meriterande om du behärskar något eller flera av de slaviska språken för att på så sätt lättare skapa en relation till kunden. Tjänsten är på ca 80% och ligger på ett fyra veckors rullande schema. På Björka är vi alla ett team med ett och samma mål – att leverera den bästa assistansen för dig. För oss är du som kund eller anställd aldrig en i mängden. Vi vet vem du är när du kontaktar oss. Det viktigaste för oss är dialogen med kunder och anställda. Det är nyckeln till en välfungerande assistans. Du kan alltid nå oss, och vi återkommer alltid om vi var upptagna. Vi ligger i absoluta framkanten avseende de system som används för att göra arbetet så effektivt som möjligt för dig.
Extrajobb som administrativ assistent - Perfekt för studenter! Vi söker en ansvarsfull och engagerad administrativ assistent som kan hjälpa till med en rad olika uppgifter inom administration, ekonomi och personalhantering. Detta är ett flexibelt extrajobb på ca 6-12 timmar i veckan, med möjlighet till mer intensivt arbete vid behov, t.ex. vid företagsfester eller konferensresor. Arbetsuppgifter: · Enklare bokföring och löneadministrering · Planering och koordinering inför företagsfester, konferensresor och andra evenemang · Städning och underhåll av kontorslokaler · Administrering av försäkringar och andra administrativa uppgifter · Stödja chefen i dagliga arbetsuppgifter och vara chefens högra hand Vi söker dig som: · Har erfarenhet av eller studerar ekonomi, HR eller ett annat relevant område · Är noggrann, strukturerad och har god organisatorisk förmåga · Är flexibel och kan hantera varierande arbetsbelastning · Då det är en del kommunikation på svenska så är svenska ett krav i både tal och skriftform. Vi erbjuder: · Ett flexibelt extrajobb som passar perfekt för studenter, då det erbjuder möjlighet att anpassa arbetsbelastningen efter dina behov, mindre intensivt under exempelvis tentaperioder, eller mer timmar när det passar dig. · Möjlighet att utveckla praktisk erfarenhet inom ekonomi, administration och HR Startdatum: 1 augusti Sista ansökningsdag: 30 juni (Vi intervjuar löpande så kan stängas tidigare) Är du en självgående och ordningsam person som söker ett meningsfullt extrajobb? Skicka in din ansökan och CV till oss. Vi ser fram emot att höra från dig!
Rosénssons Consulting & Bemanning söker just nu lagermedarbetare på uppdrag av ett företag i Jägersro-området i Malmö. Vi söker en lagermedarbetare för ett sommaruppdrag under veckorna 29–32. Tjänsten omfattar arbete cirka 2–3 dagar per vecka. Arbetet innefattar främst lageradministrativa uppgifter där affärssystemet Microsoft Dynamics 365 är centralt. Därför är goda kunskaper i D365 ett krav för att kunna utföra arbetsuppgifterna effektivt. Du kommer att arbeta i fraktbokningsystemet ''Zendr''. Exempel på arbetsuppgifter: Registrering och hantering av kundorder i D365 Beställningar hos leverantörer Orderplock, packning, bokning och utskeppning Mottagning och registrering av inkommande leveranser Utöver dokumenterad erfarenhet av arbete i D365 är giltigt truckkort ett krav. Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och har förmåga att arbeta självständigt. Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter ses som meriterande. Krav Tidigare erfarenhet av Microsoft D365 Truckkort Anställning Lön enligt avtal. 2-3 dagar i veckan mellan vecka 29-32 Bemanning Tjänsten avser en anställning direkt hos Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB som ansvarar för hela anställningen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Malmö universitet Malmö universitet är ett nyskapande, urbant och internationellt lärosäte som tack vare engagerade och erfarna medarbetare bidrar till samhällsutveckling. Hos oss arbetar lärare, forskare och andra medarbetare med olika kompetenser tillsammans för att bedriva utbildning och forskning av hög kvalitet. Alla yrkeskategorier och roller är viktiga. Du är välkommen att söka jobb hos oss! Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta på Malmö universitet: Jobba hos oss För att se annonsen i sin helhet samt ansöka, vänligen gå till Malmö universitets hemsida för lediga jobb Malmö University Malmö University is an innovative, urban, and internationally-oriented academic institution that, thanks to its committed and experienced staff, contributes to societal development. Here, teachers, researchers, and other employees with various competencies work together to conduct high-quality education and research. All professional categories and roles are important. You are welcome to apply for a job with us! Here you can learn more about what it's like to work at Malmö University: Work with us To see the advertisement and apply, please visit Malmö University’s website for job opportunities
Malmö universitet Malmö universitet är ett nyskapande, urbant och internationellt lärosäte som tack vare engagerade och erfarna medarbetare bidrar till samhällsutveckling. Hos oss arbetar lärare, forskare och andra medarbetare med olika kompetenser tillsammans för att bedriva utbildning och forskning av hög kvalitet. Alla yrkeskategorier och roller är viktiga. Du är välkommen att söka jobb hos oss! Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta på Malmö universitet: Jobba hos oss För att se annonsen i sin helhet samt ansöka, vänligen gå till Malmö universitets hemsida för lediga jobb Malmö University Malmö University is an innovative, urban, and internationally-oriented academic institution that, thanks to its committed and experienced staff, contributes to societal development. Here, teachers, researchers, and other employees with various competencies work together to conduct high-quality education and research. All professional categories and roles are important. You are welcome to apply for a job with us! Here you can learn more about what it's like to work at Malmö University: Work with us To see the advertisement and apply, please visit Malmö University’s website for job opportunities
Vill du vara en del av ett viktigt led inom logistik och leverans? Trivs du bäst med varierande arbetsuppgifter i en fartfylld miljö? Då har vi extrajobbet för dig! Just nu söker vi på Manpower engagerade individer som vill ta sig an ett spännande extrajobb som terminalarbetare hos PostNord i Malmö och Toftanäs. Låter detta som något för dig? Välkommen med din ansökan! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och PostNord. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos PostNord i Toftanäs och Malmö. Om jobbet som terminalarbetare hos PostNord PostNord är en av Nordens ledande logistik- och kommunikationsföretag och spelar en avgörande roll för samhället genom att föra människor och företag närmare varandra varje dag. PostNord erbjuder en stimulerande och dynamisk arbetsmiljö där din insats gör verklig skillnad. Som terminalarbetare hos PostNord får du ansvar för att hantera och sortera paket och brev på deras lager. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av hantering av inkommande och utgående gods. I arbetsuppgifterna ingår även att sortera brev, paket eller pallar - manuellt eller med hjälp av maskinskanning av streckkoder via handdator. Du ansvarar för att lossning och lastning av alla paket sker på ett effektivt och säkert sätt. Det är ett fysiskt krävande jobb som erbjuder variation och möjlighet att bidra till en effektiv logistikverksamhet! Övrig information Placeringsort: Toftanäs och Malmö - du kommer arbeta på båda terminalerna! Start: Omgående Arbetstider: Dag, kväll och natt - du ska vara flexibel! Är du rätt person för jobbet? För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du tycker om att arbeta fysiskt samt har ett driv som tar dig framåt i arbetet. Vi söker dig som känner igen dig i att vara självständig, noggrann och strukturerad. En del av jobbet sker i grupp, därmed är även teamkänslan viktig. Vidare är du positiv, effektiv och initiativtagande. Vi kommer lägga stor vikt vid din personlighet. Krav för tjänsten * En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - deltidsjobb, studier, pensionär, egenföretagare, elitidrottare mm. * Fullständig gymnasieutbildning * God teknisk förståelse * Flytande svenska i både tal och skrift * B-körkort och tillgång till egen bil Meriterande * Truckkort * Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vad erbjuder Manpower? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Sök tjänsten idag! Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Nordström via e-post: [email protected]. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidstjänst eller extrajobb vid sidan av studierna.
Välj ett jobb för att visa detaljer