Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 2 Ålder: 3 & 10 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
. Hej! Jag är en yrkesarbetande kvinna, som söker en driven kvinnlig assistent som kan stötta mig med praktiska moment i vardagen. Nu behöver jag rekrytera en assistent. Kanske är just Du den personen? Du som söker tjänsten är en kvinna som har mycket humor, skinn på näsan och tar egna initiativ. Det är inget krav att du har arbetat som personlig assistent tidigare. Det viktigaste är att personkemin mellan oss stämmer, resten kommer du att lära dig bara intresset finns där. Vem är det då du behöver ha personkemi med? Jag har en fysisk funktionsnedsättning och behöver hjälp med praktiska moment i vardagen som att t.ex. handla, laga mat, sköta om hemmet och finmotoriska moment. Du kommer arbeta med mig, en snart 30-årig tjej, som trots en funktionsnedsättning lever ett ganska vanligt liv med jobb, kompisar och familj - om än med lite mörkare humor än genomsnittet. På fritiden tycker jag om att resa, men även att ta det lugnt, träna, läsa och se på tv. Som assistent kan det bli aktuellt att följa med på resor som jag gör såväl i jobbet som privat. Arbetet varierar i tempo efter mitt hjälpbehov, min ork och min vardag. Det är därför viktigt att du är lyhörd för mina behov, men också bekväm med att kunna inta en mer avvaktande roll. När du blir varm i kläderna ser du vad som behöver göras utan att jag behöver säga något. Jag lever i en föränderlig värld, så det är viktigt att du kan ställa om och ställa upp med kort varsel. Några absoluta krav på dig som söker är att du skriver och talar svenska flytande, du tål katter och du är rökfri. Du har inte några problem med att ta dig fram på cykel, korta som långa sträckor. Det är ett starkt önskemål att du har B-körkort och kan köra automatväxlad bil. Rekrytering sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du blir kallad till intervju ska du ta med ett oöppnat utdrag från belastningsregistret. Du beställer utdraget här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/Belastningsregistret - begära utdrag - Polismyndigheten Du kan utan kostnad begära utdrag från belastningsregistret (straffregister, straffregistret) och misstankeregistret från polisen. polisen.se Jag är öppen för en dialog kring tjänstgöringsgrad. Tjänsten inkluderar helgpass. Preliminärt tillträde under andra halvan av augusti. Mina assistenter är anställda av ”Assistans i Balans”, vilket innebär en nära kommunikation med Personlig Samordnare, en noggrann och tydlig introduktion som vi kör igång direkt, personlig handledning samt ut- och fortbildning. Du kommer att få det stöd Du behöver för att vara trygg och professionell i Ditt uppdrag som min personliga assistent. Utvecklingsmöjligheter finns! Välkommen med din ansökan. Jag ser fram emot att träffa just Dig!
Vi serverar mat och utvecklar människor - Vill du vara med? ChopChop söker 3 nya stjärnor till vårt team! Gillar du att ge bra service, lära dig nya saker och vara en del av ett schysst gäng? Perfekt! Vi söker dig som vill jobba deltid 1 50% och 2 extra (5–10 h/vecka) – arbetet är förlagd på dagtid, kvällar och helger. Vad gör man egentligen på ChopChop? Bra fråga! Här kommer en tydlig bild av vad jobbet innebär – så att du vet vad du kliver in i (och förhoppningsvis blir taggad på att göra det!): Dina huvudsakliga uppgifter : Ta hand om våra gäster – med ett stort leende, genuint engagemang och schysst service. Vi vill att gästerna ska känna sig sedda och nöjda, oavsett om de är stressade lunchätare eller fredagsmysande familjer. Jobba i kassan – du tar beställningar, ger rekommendationer (ja, du kommer snart kunna vår meny utantill) och hanterar betalningar på ett smidigt och professionellt sätt. Förbered och servera mat – det ska gå snabbt, men aldrig slarvigt. Vi jobbar med kvalitet och stolthet, så vi vill att varje rätt du lämnar över ska kännas som en liten smaklig gåva. Hålla rent och snyggt – både för gästernas skull och din egen. Ingen gillar att jobba i kaos – så vi hjälps åt med städning, disk och att hålla ordning i kök och matsal. Samarbeta i team – här jobbar vi tillsammans. Ingen lämnas ensam med disken eller kvällspasset. Vi täcker för varandra, stöttar varandra och skrattar tillsammans – även när det är stressigt. Vad förväntar vi oss av dig? Att du dyker upp i tid, redo att ge 100 % (och gärna med ett leende). Att du är nyfiken, engagerad och inte rädd för att ta egna initiativ. Att du gillar att ha kul på jobbet – samtidigt som du är professionell. Att du visar respekt – både för kollegor, gäster och rutiner. Och vad kan du förvänta dig av oss? Ett roligt och omväxlande jobb där ingen dag är den andra lik. Kollegor som peppar dig, lär dig nytt och firar dina framsteg. Möjligheter att utvecklas – vill du bli skiftledare eller kliva upp i organisationen? Då hejar vi på dig! Det här är jobbet för dig som vill ha en arbetsplats där du får göra skillnad för människor varje dag, växa som person – och dessutom ha kul på vägen.
Är du en driven, kommunikativ och självgående person som söker en utvecklande roll inom fastighetsbranschen? Vi söker studenter som vill arbeta som kundservicemedarbetare hos Victoriahem! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare hos Victoriahem får du en unik inblick i fastighetsbranschen och blir en central del av vårt kundserviceteam, där vi alltid sätter våra hyresgäster i fokus! Du spelar du en nyckelroll i att skapa en positiv upplevelse för våra hyresgäster. Med telefon och mail som dina främsta arbetsverktyg ser du till att varje kund får snabb, professionell och högkvalitativ service. Du är skicklig på att hantera olika typer av frågor och utmaningar med ett lösningsorienterat och effektivt arbetssätt. Du blir en del av ett engagerat team, där samarbete och serviceanda genomsyrar vår vardag. Tillsammans med dina kollegor arbetar du i en öppen och modern kontorsmiljö, där vi alltid strävar efter att ge den bästa möjliga servicen till våra hyresgäster. I din roll som kundservicemedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Hjälpa kunder att lösa olika ärenden via telefon och mail • Hantera felanmälningar och säkerställa smidig hantering av ärenden • Utföra administrativa uppgifter kopplade till förvaltningen • Bidra till en hög kundnöjdhet genom ett professionellt och serviceinriktat bemötande Tjänsten som kundservicemedarbetare är ett konsultuppdrag via Adecco på deltid med start omgående. Arbetstiderna förläggs både dag, kväll och helg. Om dig Vi söker dig som är driven, målinriktad, serviceminded och är ute efter ett långsiktigt deltidsarbete. Du kan arbeta cirka 15 - 20h per vecka och är tillgänglig att arbeta heltid under kommande sommar. För att lyckas i rollen behöver du ha en god kommunikationsförmåga, vara lösningsfokuserad och prestigelös. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående med känsla för detaljer som gör skillnad för kundens upplevelse. Har du tidigare erfarenhet av service och studerar en fastighetsinriktad utbildning är detta meriterande. Vi ser att du har en förmåga att bygga relationer och skapa förtroende – både med våra hyresgäster och dina kollegor! Viktigt för tjänsten är: • Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i både i tal och skrift • Du är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% • Du har minst tre terminer kvar på din nuvarande utbildning Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Victoriahem Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Matilda Nilsson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Söker du ett extrajobb vid sidan av dina studier? Är du intresserad av att jobba som budbilschaufför? Då har vi uppdraget för dig? För kommande uppdrag söker vi dig som studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% till vår kund i Malmö. Arbetsuppgifterna består av att leverera bud hem till kund efter en förutbestämd rutt. Arbetstiderna kan variera men är oftast förlagda någon gång mellan måndag-fredag, 16:30-21:30 samt lördagar 09:30-14:30 och vi ser gärna att du är tillgänglig minst tre pass i veckan. Bokning kan ske med kort varsel, vilket ställer krav på flexibilitet. I detta uppdrag finns även möjligheten att jobba i sommar. Tjänsten planeras att starta omgående med upplärning. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting men utför arbetet hos vår kund. Vi ser långsiktigt på uppdraget och ser att du som söker har minst 2 år kvar av studier eller annan huvudsaklig syssla. För att vara aktuell för tjänsten behöver du vara tillgänglig tre pass i veckan. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som är noggrann, stresstålig, serviceinriktad samt har god teknisk förståelse. Du har körvana samt en god lokalkännedom i Malmö med omnejd. Arbetet är periodvis tungt, varför du bör ha en god fysik. Vidare klarar du av att arbeta självständigt i ett högt och tidsanpassat tempo utan problem. Då bilkörning är en naturlig del av arbetet är B-körkort är ett krav. Du som söker är gärna flexibel och kan arbeta eftermiddagar/kvällar på vardagar. Låter detta som något för dig? Skicka då in din ansökan redan idag! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vi söker nu dig som studerar, söker ett långsiktigt extrajobb och vill bli en del av det härliga teamet på Skånemejeriers kyllager. StudentConsulting söker nu studenter till en av våra största kunder, Skånemejerier. Företaget satsar fullt ut på en trivsam arbetsmiljö och du kommer att ingå i en pool av medarbetare som arbetar såväl dag som kväll på lagret. Arbetsplatsen kännetecknas av glädje och teamwork. Som orderplockare kommer din främsta uppgift vara att plocka ordrar till Skånemejeriers kunder. Du kommer vara anställd av StudentConsulting men uthyrd som konsult till Skånemejerier. Tjänsten tillsätts löpande och det är därför viktigt att du kan jobba hela hösten. Det finns dag och kvällspass där du behöver vara tillgänglig för båda. Störst behov har vi torsdag-söndag och vi vill att man ska kunna jobba 3 dagar i veckan varav ett pass varannan fredag samt en helgdag i veckan. Skånemejerier är Sveriges näst största mejeriföretag och verksamheten består i huvudsak av produktion och försäljning av mejeriprodukter (färskvaror och ost) samt fruktdrycker. De har fyra anläggningar i södra Sverige: på den största anläggning i Malmö tillverkas de flesta av våra färskvaror, på de två enheterna i Kristianstad produceras ost och förädlar och packar den. I Hjo finns den ekologiska tillverkningen. Sedan 2012 ingår Skånemejerier i franska Groupe Lactalis-koncernen, världens största ostproducent. DETTA SÖKER VI - du som söker skall vara studerande 2 år fram - du ska ha hög arbetsmoral - du ska vara punktlig och noggrann - du bör ha ett flexibelt schema och kan hoppa in med kort varsel - erfarenhet av lager- eller produktionsarbete sedan innan är meriterande men det är ännu viktigare att du har viljan att göra ett bra jobb - som person har du lätt för att samarbeta med andra och trivs med fysiskt och monotont arbete. Det är meriterande om du har truckkort men inget krav. Du ska ha möjlighet att ta dig till Fosie alla tider på dygnet. Låter detta som ett extrajobb för dig? Sök då tjänsten redan idag, vi arbetar löpande med urval och intervjuer. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Drömmer du om att göra vardagen roligare för människor och samhället lite bättre? Varje dag i över ett sekel har Pressbyrån funnits vid svenska folkets sida och gett service för människor på väg. Idag är vi Sveriges mest omtyckta servicehandel och har runt 300 butiker över hela Sverige. Pressbyrån engagerar sig dessutom i en rad sociala frågor. Vi samlar in pengar till välgörenhet, står upp för hbtq-rörelsens rättigheter, stödjer fri press och driver projekt för att få fler barn och ungdomar att läsa. Grunden i vår verksamhet är att vara enkel, snabb och tillgänglig för alla. Det avspeglas hos våra medarbetare som är lyhörda, välkomnande och engagerade – de som gör oss till ett folkligt företag där man trivs, helt enkelt. För oss är det viktigt att ha kul på jobbet. Och eftersom service självklart ligger i vår ryggrad är vi alltid måna om att vårda relationer med både medarbetare, samarbetspartners och kunder. Vi använder oss av test som matchas mot en kravprofil för att säkerställa en rättvis och träffsäker bedömning i vår rekryteringsprocess. För att kunna gå vidare i rekryteringsprocessen behöver du genomföra testet. Om du väljer att avstå innebär det tyvärr att vi inte kan ta din ansökan vidare. Du erhåller testlänk i ett separat mejlutskick när du skickat in din ansökan (kontrollera din skräppost om mejlet uteblir). Rollen som säljare Att vara butikssäljare passar dig som är social, serviceinriktad och älskar försäljning. Gillar du ett högt tempo, att möta nya människor varje dag och tycker att varierande arbetstider passar dig, från tidiga öppningar i butiken till att kunna arbeta helger? Gillar du dessutom att ha mycket kul på jobbet - då kommer du att trivas här! I jobbet som butikssäljare möter du nya utmaningar varje dag. Du arbetar självständigt och har ansvar för allt från försäljning, kassaarbete, bakning, varuhantering till städning. Men framför allt ge god och omtänksam service till både nya och kända kunder.
Är du intresserad av att arbeta med hemstädning i ett dynamiskt och samarbetsorienterat team? Vi söker nu flera engagerade medarbetare som vill bli en del av vår framgångsrika städfirma. Hos oss arbetar du alltid tillsammans med en kollega, vilket skapar en trygg och effektiv arbetsmiljö. Varje arbetsdag börjar på vårt kontor, där du tillsammans med ditt team förbereder material och utrustning. Därefter beger ni er ut till era städobjekt för att utföra ert arbete med noggrannhet och professionalitet. När arbetsdagen är slut återvänder ni till kontoret för att lämna in materialen för tvätt, och sedan är dagen avslutad. Huvudfokus för tjänsten är hemstädning, men det kan även förekomma uppdrag inom kontorsstädning och trappstädning. Tjänsterna är på deltid(morgon/dagtid) , 15-35 timmar per vecka med möjlighet till extra arbete på kvällar och helger för den som önskar. Om du är noggrann, ansvarstagande och trivs med att arbeta i team, då är detta jobbet för dig! Välkommen med din ansökan och bli en del av vårt härliga team. Körkort är ett krav
Vi söker dig som är utåtriktad, positiv och gillar utmaningar samt har servicekänslan i blodet och som brinner för varje gästs välbefinnande. Att jobba hos oss innebär hårt arbete, ofta i ett högt tempo med ett stort engagemang. I gengäld erbjuder vi dig goda möjligheter till en berikande karriär, varierande arbetsuppgifter och ett helt gäng nya vänner. Ett krav är att man måste vara flexibel i sitt schema då man jobbar över luncher 11:00-14:00, kvällar samt helger. Är du intresserad ? Maila till [email protected], bifoga CV, personligt brev samt foto.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Hej! Jag är en 51-årig kvinna med MS som söker assistenter. 2 deltidstjänster om ca 35-40% samt timanställningar. Om mig: Mitt i livet, frånskild och utan barn. Lever ett aktivt liv med nästintill heltidsarbete varav två dagar i veckan på distans. Är passionerad musikälskare, går gärna på konserter och konstutställningar och har ett nätverk av underbara vänner som jag älskar att bjuda hem på middag. Lever ett så fullt liv jag kan utifrån mina förutsättningar. Hjälpbehovet är allt från personlig hygien, på och avklädning, inköp mm till att få stöttning och handräckning i min vardag. Jag förflyttar mig i rullstol, gåstol och med hjälp av ditt stöd dvs inga lyft. Behöver assistans vid träning på brits och stående 1 timme per dag enligt program för att bibehålla funktioner. Det kan även förekomma att du får följa med under en arbetsdag utanför hemmet och då vara behjälplig vid förflyttningar, lunch och fika, handräckning mm. Jag ser helst att du är kvinna mellan 20-60 år, men det absolut viktigaste för mig är att personkemin stämmer och du är öppensinnad som jag. Alla etniciteter och religionstillhörighet är hjärtligt välkomna, queerpersoner likaså. (Är själv sekulär och hetro) Du har B-körkort (du får gärna ha tillgång till bil men inget krav), god hygien och ingen missbruksproblematik. Jag önskar att Du är: Rökfri Inte allergisk mot eller rädd för pälsdjur Har god kommunikationsförmåga och talar god svenska eller engelska Engagerad, flexibel och nyfiken Noggrann, strukturerad och trygg En person med mycket nära till skratt men också förmåga att ta ansvar Glad och positiv med ett kreativt sinne, lyhörd för andras behov Någon som med lätthet tar till dig instruktioner och tycker att det är roligt att lära dig nya saker. Om du tror att du är rätt person för rollen ser jag verkligen fram emot att höra från dig! Skicka gärna med en kort beskrivning i din ansökan om varför just du passar för jobbet. Tillträde: Omgående Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Välj ett jobb för att visa detaljer