Lediga deltidsjobb i Mölndal
Det finns totalt 82 lediga deltidsjobb att söka i Mölndal
Om Ågrenska Ågrenska är en unik, utvecklande mötesplats och ett nationellt kompetenscentrum. Vi bedriver olika verksamheter utifrån ett helhetsperspektiv för barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar, deras anhöriga samt professionella. Ågrenska ägs av Ågrenska Stiftelsen som är en icke vinstdrivande organisation. Som assistent på Ågrenska omfattas du av kollektivavtal, har rätt till ersättning för friskvård och får kontinuerlig utbildning i din roll som personlig assistent. Läs mer på www.agrenska.se Är du en person som motiveras av att skapa en meningsfull och rolig vardag för människor? Då kan du vara rätt person för Ebba! Vem ska du jobba med? Ebba är 15 år, har en sällsynt diagnos som heter Retts Syndrom och bor med sina föräldrar och sin lillasyster i Lindome, inte långt ifrån Lindome station, femton minuter med tåg från Göteborg. Ebba trivs med personer som är idérika, initiativtagande och gillar att hitta på saker. Hon älskar musik, rider och tycker om att bada. Som hennes assistent kommer du tillsammans med Ebba träna kommunikation med hjälp av ögonstyrd dator, genomföra träningsprogram från sjukgymnast samt hjälpa henne med andra grundläggande behov. Ebba har lindrig Epilepsi, behöver hjälp att matas och får medicin via PEG-knapp. Du kommer också vara Ebbas möjlighet till interaktion med andra i hennes omgivning och hennes stöttning i hennes kommunikation utåt. Omfattning av tjänst Ebba söker någon som kan jobba ca. 40% (15h/vecka) på ett rullande schema, eftermiddag/kväll på vissa vardagar, varannan helg samt extra vid skollov. Vissa nätter sover man även jour hos Ebba. Tjänsten är ett vikariat fram till februari 2026 med goda möjligheter till förlängning. Vem är du som söker? Vad som är viktigt för att du skall trivas i rollen som Ebbas assistent är framför allt rätt personkemi mellan dig, Ebba och familjen. Både Ebba och hennes familj sätter stort värde på personlig mognad hos dig som assistent, att du helt enkelt är lugn och trygg i dig själv, att du är självgående och initiativtagande, har en stor empatisk förmåga och vet när det är läge att ta plats och när det är läge att ta ett steg tillbaka. Ebba söker endast kvinnor då arbetet är integritetsnära. Körkort och bil meriterande med inte ett krav Du behöver kunna tala och förstå svenska. Vi kräver att du uppvisar utdrag från belastningsregistret. Ansök om detta redan nu via nedan länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Vill du läsa mer om Rett Syndrom så tipsar vi dig att läsa vidare på följande länkar: https://www.agrenska.se/globalassets/dokumentation/515-retts-syndrom-2016.pdf https://www.socialstyrelsen.se/kunskapsstod-och-regler/omraden/sallsynta-halsotillstand/retts-syndrom/ Intervjuer sker fortlöpande under ansökningstiden, så vänta inte med din ansökan!
Scandic Mölndal ligger centralt beläget vid Mölndals Galleria med goda kommunikationer till Göteborg. Vi är alla delar av samma team och jobbar tillsammans med mycket glädje och engagemang. Vi har alltid fokus på vårt gemensamma arbete och sluter upp tillsammans där det behövs. Vi är övertygade om att en god stämning bland oss medarbetare leder till enastående hotellupplevelser för våra gäster. Nu söker vi en kock till Scandic Mölndal Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Som kock agerar du värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad innebär rollen som kock? Här får du en mycket viktig uppgift på hotellet genom att säkerställa en gästupplevelse i världsklass när det kommer till våra mat- och dryckesmiljöer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att förbereda och tillaga mat samt att presentera maten på ett tilltalande sätt. Du stöttar även vid behov upp och hjälper teamet i andra delar av hotellet. Vem är du? För att passa i rollen behöver du ha ett brinnande matintresse och vara uppmärksam på detaljer och gästers individuella behov. Du uppskattar ordning och reda, både i ditt eget och dina kollegors arbete. Allt för att ge våra gäster en fantastisk måltidsupplevelse. För den här tjänsten vill vi att du genomgått kockutbildning eller har tillgodogjort dig motsvarande kompetens på annat sätt. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Information om tjänsten: Varannan helg samt vid behov. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa ännu mer om tjänsten, våra förmåner och om vår kultur! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Scandic Mölndal ligger centralt beläget vid Mölndals Galleria med goda kommunikationer till Göteborg. Vi är alla delar av samma team och jobbar tillsammans med mycket glädje och engagemang. Vi har alltid fokus på vårt gemensamma arbete och sluter upp tillsammans där det behövs. Vi är övertygade om att en god stämning bland oss medarbetare leder till enastående hotellupplevelser för våra gäster. Nu söker vi en Frukostvärd/Frukostvärdinna till Scandic Mölndal Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad är innebär rollen? Din främsta roll är att du tillsammans med dina kollegor skapa den bästa möjliga frukostupplevelsen för våra gäster. I rollen ingår att ge våra gäster ett positivt bemötande och en god service samt ansvara för att bufféerna alltid är uppfyllda och inbjudande. Det ingår även enklare matlagning, förberedelser och framplockning samt att hålla ordning i kök och allmänna utrymmen. Du ser till att disk, renhållning och egenkontroll flyter på och i enlighet med livsmedelspolicy, koncept och manualer. Vem är du? Du är morgonpigg, brinner för service och sätter alltid gästernas välbefinnande i centrum samt gillar att arbeta självständigt i ett fartfyllt tempo och kan kommunicera på svenska och engelska. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Vi ser att du har erfarenhet av liknande arbete. Information om tjänsten: Arbetstider är morgon/förmiddag helger samt vardagar under skollov. Startdatum så snart som möjligt. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa ännu mer om tjänsten, våra förmåner och vår kultur! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Är du på jakt efter ett jobb som ständigt bjuder på nya utmaningar och som dessutom bjuder på variationsrika arbetsdagar? Då kan det här vara din nästa utmaning! Just nu söker vi på Manpower lagerarbetare till ett välkänt lager i Mölndal. Vi ser gärna att du som söker drivs av att ha högt uppsatta mål och av att nå resultat tillsammans med ditt team. Vill du vara med på vår kunds resa? Välkommen med din ansökan till oss på Manpower! Det här uppdraget innebär att du kommer att bli anställd av oss på Manpower men arbeta på plats hos vår kund i Mölndal. Om jobbet som lagerarbetare Som lagerarbetare hos vår kund kommer du arbeta med att plocka och packa varor samt sortera och placera varor till rätt del av lagret. Det är ett fysiskt jobb som sker i högt tempo och du jobbar tillsammans med sociala och trevliga kollegor. Ditt arbete är avgörande för att vår kund ska kunna leverera högkvalitativa produkter till sina kunder i tid. Du kommer till exempel att: * packa och plocka varor * packa ordrar * sortera och placera varor Arbetet är förlagt på vardagar och dina arbetstider kan variera mellan 06:00 och 23:45, där både dag- och kvällstid är aktuellt för tjänsten. Uppdraget kommer främst vara på dagskift! Övrigt * Placeringsort: Mölndal * Anställningsform: Extrajobb vid behov * Arbetstider: Främst dagskift, men kvällsskift kan förekomma Är du rätt för rollen som lagerarbetare? Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med orderplock och lagerhantering. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta på lager. Vi söker dig som * har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - exempelvis: deltidsjobb, studier, elitidrott, egen företagare * har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom lager- eller servicebranschen * behärskar svenska i både tal och i skrift * kan jobba minst 2 pass i veckan Det är även meriterande för tjänsten om du * har erfarenhet av arbete inom lager och orderplock * har körkort och tillgång till bil * truckkort A1-A4 och B1-B4 För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har god förmåga att arbeta effektivt och att du har en förmåga att se till både helheten och detaljerna. Det är också viktigt att du sätter ambitiösa mål. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Sök tjänsten idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson, [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail. Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Just nu söker vi kvinnliga medarbetare till vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent till en ung kvinna i Kållered! Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. är kvinna. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll, natt och helg. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Så länge assistansuppdraget varar Omfattning: Deltid Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-04-10 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Madeleine Jönsson, Rekryteringsspecialist, 010-130 32 49 Malin Andersson, Verksamhetschef, 010-130 31 86 Varmt välkommen med din ansökan!
I Mölndals stad är vi stolta över att ha Sveriges viktigaste jobb där vi tillsammans skapar bästa möjliga vardag för våra medborgare. Med kunskap, mod och kreativitet utvecklar vi våra verksamheter och bidrar till att Mölndal blir en ännu bättre plats att leva och jobba i. Välkommen att göra skillnad i människors vardag varje dag! Mölndals Kulturskola är en kreativ verksamhet i framkant som möter ca 2000 barn i musik, dans, teater, bild och form och film. Vi har en väl utvecklad kör- och orkesterverksamhet och ett stort samarbete med skola och förskola. Vi vill vara en mötesplats där barn och ungas kulturutövande utvecklas och får synas och ta plats i stadens kulturliv. Därför är den sceniska verksamheten en självklar del av elevernas utbildning. Vår personal består av ca 60 lärare plus ledning och administrativ personal. Vi arbetar strategiskt med skolutveckling genom elevers delaktighet och undersökande undervisning. Där utmanar vi våra förhållningssätt och arbetsformer för att ständigt utveckla meningsskapande verksamhet. Kulturskolans lärare arbetar i olika grupper, arbetslag och sammanhang, både ämnesvis, tvärkonstnärligt och i olika samarbeten med verksamheter utanför kulturskolan. Kulturskolans ledning är navet i stadens Kulturgaranti, som är ett förvaltningsövergripande samarbete där alla barn 3-16 år får professionella kulturupplevelser och aktiviteter med eget skapande varje år. ARBETSUPPGIFTER Undervisning i småbarnsrytmik 0-4 år, barnrytmik 5-7 år, instrumentalrytmik 5-8 år samt rytmikworkshops på förskolor med 3-åringar inom ramen för stadens Kulturgaranti. I instrumentalrytmiken undervisar du tillsammans med en instrumentallärare. Du ingår i ett arbetslag tillsammans med andra lärare som undervisar i rytmik och instrumentalrytmik. Tjänsten är ett vikariat på 40-60% och kan ev. kombineras med annat uppdrag. Vi kontaktar sökande löpande under ansökningstiden. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad rytmik- eller musiklärare. Erfarenhet av undervisning med barn och unga är önskvärd. ÖVRIGT Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Behöver du hjälp med att söka tjänsten? Kontakta kundservice på 0771-693 693. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen. Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta ansvarig rekryterande chef för hantering av din ansökan. Kontaktuppgifter hittar du i annonsen. Enligt Skollagen(2010:800) skall den som erbjuds denna anställning visa upp ett utdrag ur belastningsregistret. Detta berör alla anställda som arbetar eller befinner sig i lokaler med elever under 18 år. Handläggningstiden för ett utdrag är cirka två veckor och du beställer det själv via polisens webbplats. Beställ gärna utdraget samtidigt som du skickar in din ansökan så att du har allting klart om du erbjuds tjänsten. Har du redan ett utdrag får det inte vara äldre än ett år. Utdraget "skola eller förskola" ska användas. Beställ ditt utdrag från belastningsregistret på polisens webbplats: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Innan en eventuell anställning kommer vi att kontrollera medborgarskap. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna uppvisa ett giltigt uppehåll-/arbetstillstånd eller kunna styrka att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Scandic Mölndal ligger centralt beläget vid Mölndals Galleria med goda kommunikationer till Göteborg. Vi är alla delar av samma team och jobbar tillsammans med mycket glädje och engagemang. Vi har alltid fokus på vårt gemensamma arbete och sluter upp tillsammans där det behövs. Vi är övertygade om att en god stämning bland oss medarbetare leder till enastående hotellupplevelser för våra gäster. Nu söker vi en Frukostvärd/Frukostvärdinna till Scandic Mölndal Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamet utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad är innebär rollen? Din främsta roll är att du tillsammans med dina kollegor skapa den bästa möjliga frukostupplevelsen för våra gäster. I rollen ingår att ge våra gäster ett positivt bemötande och en god service samt ansvara för att bufféerna alltid är uppfyllda och inbjudande, det ingår även enklare matlagning, förberedelser och framplockning. Du ser till att disk, renhållning och egenkontroll flyter på och i enlighet med livsmedelspolicy, koncept och manualer. Arbetstider är morgon/förmiddag med helgarbete varannan helg. I denna tjänst krävs att du kan börja kl 05.00. Vem är du? Du är morgonpigg, brinner för service och sätter alltid gästernas välbefinnande i centrum samt gillar att arbeta självständigt i ett fartfyllt tempo och kan kommunicera på svenska och engelska. För att passa i rollen tror vi att du har minst ett års erfarenhet av liknande arbete. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Information om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa ännu mer om tjänsten, våra förmåner och vår kultur! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Om tjänsten: Vi söker en ansvarsfull och flexibel personlig assistent till vår uppdragsgivare i Mölndal som vill arbeta under sommaren. Tjänsten är ett vikariat under juni–augusti, där du kommer att arbeta extra med en sysselsättningsgrad mellan 75–100%. Efter sommaren finns det möjlighet att fortsätta som timanställd vid behov. Är du redo för ett roligt jobb där du gör skillnad i vardagen? Vår uppdragsgivare är en kille med behov av hjälp och stöttning i sin vardag för att kunna leva ett självständigt och meningsfullt liv. Han behöver stöd med olika aktiviteter i hemmet och utanför, och din roll som personlig assistent kommer att vara att ge honom det stöd han behöver för att klara av vardagens utmaningar. Du kommer att hjälpa honom med uppgifter som förflyttningar, omvårdnad, sondmatning, att köra hans rullstol med mera. Han har assistans dygnet runt, men inte under skoltid. Vem är du? Vi söker en självständig, lugn och stabil person som tycker det är kul att hitta på olika aktiviteter. Ett allmänt musikintresse och sångglädje är ett starkt plus. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av personlig assistans och är bekant med olika hjälpmedel som liftar och gånghjälpmedel. Du behöver även vara en simkunnig person och känna dig trygg i vatten då han älskar att bada. Det är nödvändigt att du behärskar svenska mycket väl i både tal och skrift för att kunna tolka och översätta hans signaler till andra i hans omgivning. P.g.a. allergi i hemmet är det ett krav att du är rök- och snusfri. Omfattning: Tjänsten är ett sommarvikariat med en sysselsättningsgrad mellan 75-100%. Innan tillträde erbjuder vi introduktionspass så att du kan känna efter om rollen passar dig och om personkemin känns bra från båda håll. Arbetet sker enligt ett rullande schema och omfattar dagar, kvällar och vakennätter både under veckodagar och helger. Efter sommaren finns det möjlighet att fortsätta arbeta extra vid behov, om allt känns bra. Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess/ anställningsvillkor: Vi hör löpande av oss till dem som är aktuella för ett första samtal. Tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person för oss, vilket kan ske innan sista ansökningsdagen. Din ansökan kommer att behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. Bakgrundskontroller genomförs som en rutin för de kandidater som är aktuella i processen och polisutdrag begärs alltid ut vid anställning hos minderårig. ENKV arbetar enligt Barnkonventionen så om tjänsten du söker innefattar arbete med en minderårig uppdragsgivare kommer rekryteringen innehålla ytterligare steg där barnets vilja och önskemål kring rekryteringen säkerställs. Villkor för anställning: Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och kommande tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa kompetens och kvalitet i assistansutförandet ska nyanställda genomgå en webbaserad introduktionsutbildning, som tar cirka en timme, inom en månad från anställningens start, men helst redan innan anställningen påbörjas. Läs mer här. Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal Ser du fram emot att spela en viktig roll i en medmänniskas liv och samtidigt växa professionellt? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team! Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker en engagerad och ansvarstagande socionom som kan vikariera i en administrativ och koordinerande roll under en föräldraledighet med möjlighet till förlängning. Du kommer att arbeta med den dagliga driften där det ingår personalplanering, kvalitetsuppföljning, verksamhetsutveckling och samverkan. Om rollen Som vikarierande platsansvarig socionom kommer du att ha en stödjande funktion i verksamheten med fokus på personal, egenkontroll, utveckling och uppföljning. Vi ser gärna att rollen främst fokuserar på kvalitets- och verksamhetsstyrning. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Säkerställa att verksamheten följer lagar, riktlinjer och kvalitetskrav. • Arbeta med uppföljning och utveckling av hemtjänstens arbetssätt. • Stödja enhetschefen i verksamhetens strategiska arbete. Vi söker dig som: • Är utbildad socionom eller har likvärdig akademisk utbildning. • Har erfarenhet av äldreomsorg, hemtjänst eller socialt arbete. • Har goda ledaregenskaper och förmåga att arbeta självständigt. • Är tydlig i din kommunikation och kan skapa goda samarbeten. Vi erbjuder: • Ett spännande uppdrag i en välfungerande verksamhet. • Stöd från enhetschefen och övriga kollegor. • Möjlighet att bidra till kvalitetsutveckling inom äldreomsorgen. För frågor, kontakta: Ayrin khamoushi, [email protected]
Sökes: Unga och drivna säljare – inget krav på tidigare erfarenhet! Vi letar efter engagerade personer som antingen redan är skickliga säljare eller som vill lära sig försäljning från grunden! Om jobbet: Arbetsområde: Göteborgsområdet Arbetssätt: Tillsammans med teamet åker vi till olika villaområden. Vi kommer att gå från dörr till dörr och prata med folk om vår kombucha, bjuda på smakprov och ge dem chansen att köpa hem en riktigt god dryck! Arbetstider: Vardagar: 15:00–20:00 Helger: Du har även möjlighet att jobba helger - perfekt för dig som vill maximera din försäljning och tjäna extra! Ingen tidigare erfarenhet krävs! Gratis utbildning ingår! Du får en personlig coach som ger dig stöd och hjälper dig utvecklas som säljare. Lön: Ren provisionslön – vilket innebär att du har möjlighet att tjäna riktigt bra om du är driven och engagerad! En duktig säljare kan lyckas sälja upp till 500 flaskor per säljtillfälle! Vi söker dig som: Är utåtriktad och social Talar flytande svenska Vill ha ett flexibelt och roligt jobb där du utvecklas Kan jobba minst två tillfällen i veckan. Gillar att vara en del av ett säljteam där ni stöttar och motiverar varandra. Meriterande: Ha körkort och tillgång till egen bil men det är inget krav. Student eller har en annan sysselsättning som vill tjäna en bra extra lön. Vilka är vi? Vi är Quna, ett mikrobryggeri i Mölnlycke som producerar kombucha! Kombucha är en fermenterad tedryck som är både god och hälsosam! Vi är redan en av Sveriges största kombuchaproducenter och har sålt till över 300 företag och 10 000 privatpersoner. Vad kommer du att sälja? När du besöker kunder har du smakprover med dig, så att de själva får uppleva hur god vår dryck är innan de beställer hem. Responsen från kunderna är fantastisk – kombucha är väldigt eftertraktad. Låter detta som något för dig? Skicka ett personligt brev där du berättar varför just du skulle passa för jobbet
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 82 jobb