Lediga deltidsjobb i Motala
Det finns totalt 27 lediga deltidsjobb att söka i Motala
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Du kommer att få möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: ARBETSBESKRIVNING Nu söker vi dig som vill jobba extra hos våra olika kunder i områdena omkring Motala och Mjölby. Arbetstiderna kan variera allt från tidig morgon 05.00 till sen kväll 00.00, och eventuellt övertidsarbete. Vi ser gärna att du kan rycka in vid snabba behov och är en flexibel person som kan arbeta på olika arbetsplatser. Det är en förutsättning att du tar hand om din hälsa för att orka med tungt arbete och hålla ett bra tempo hela arbetsdagen. Exempel på arbetsuppgifter: Containerlossning på lager Tillverkning av mat DINA KVALIFIKATIONER Du är flexibel och kan rycka in med kort varsel. Du klarar av tyngre lyft. Har en positiv inställning till arbete. Vi ser gärna att du har körkort samt tillgång till egen bil, då det inte är säkert att det finns kollektivtrafik att tillgå under hela skiftet. Flytande svenska i både tal och skrift då det är viktigt att du kan tillgodogöra dig skriftliga säkerhetsinstruktioner och utbildningsmaterial. MERITERANDE Truckkort A 1-4 Du har tidigare arbetat på lager eller inom en tillverkningsindustri. DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du: har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Job&Talent. är ansvarsfull har god känsla för detaljer. har en hög servicenivå. är strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment. är självständig i din roll kommer du ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen. Jobb från jobbify.se
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vi söker nu personliga assistenter till kund som bor i Motala. Om jobbet som personlig assistent Som personlig assistent arbetar du nära en person med funktionsnedsättning i dennes dagliga liv. Du assisterar och stöttar personen både i vardagen och på fritiden. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och dina arbetsuppgifter innebär övergripande att du assisterar kunden så att kunden får förutsättningar att leva det liv som hen önskar. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter beror på kundens behov och livsstil. De kan innebära allt ifrån personlig hygien, assistans vid förflyttningar, hushållarbete, matlagning till att assistera kunden på jobbet eller vid aktiviteter utanför hemmet. Vi söker dig som: Vi söker dig som är ansvarsfull, lyhörd och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. På Särnmark får du alltid introduktion hos kunden samt tillgång till utbildning om rollen som personlig assistent. Erfarenhet av att jobba med trach är önskvärt. Vi anställer löpande i denna rekrytering. Du måste vara rökfri. Du måste behärska svenska i tal och skrift. Hund finns i hemmet Om anställningen Anställningsformen är För viss tid så länge assistansuppdraget varar och löneformen är timlön. Arbestiderna varierar utifrån kundens behov: dag, kväll, och vaken natt. Lön och övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du ska även bifoga ditt CV. Du behöver inte bifoga något personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
OM JOBBET Nu söker vi en personlig assistent till en äldre man bosatt ca 15-20 minuters bilfärd söder om Boxholm. Mannen är halvsidesförlamad, har afasi efter en stroke samt epilepsi. Han bor i en villa i naturskön omgivning och arbetet kommer främst utföras i hemmet. Mannen behöver stöd i vardagen med bland annat kommunikation och träning. I arbetet ingår även att hjälpa till med hushållssysslor samt att följa med på aktiviteter utanför hemmet. Eftersom arbetsplatsen ligger avsides kommer du arbeta främst dygnspass och andra längre pass, vilket också medför att du kommer få chans till mycket ledighet eller att jobba extra. Några kortare pass förekommer dock också. DU SOM SÖKER ÄR Vi söker dig som är mogen, glad och omtänksam. Det är meriterande om du har vårdutbildning eller erfarenhet av att jobba som personlig assistent, men dina personliga egenskaper är avgörande. Vi ser också gärna att du är självständig och trygg i dig själv. ÖVRIGA EGENSKAPER VI SER HOS DIG Du behöver ha körkort och tillgång till bil för att kunna ta dig till arbetsplatsen. DET HÄR ERBJUDS DU Vivida står för kvalitet. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra och känna stolthet i din yrkesroll. Som personlig assistent har du ett givande arbete där du är mycket viktig för en annan människa. Du får stöd av oss som arbetsgivare och möjlighet till personlig utveckling genom dina arbetsuppgifter och utbildning. Att vara anställd på Vivida innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd, schyssta semestervillkor och friskvårdsbidrag. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra – våra medarbetare är det viktigaste vi har! ARBETSTID OCH TJÄNSTGÖRINGSGRAD Kunden har assistans dygnet runt vilket innebär att du kan komma att jobba olika tider på dygnet, jour ingår i tjänsten. Du kommer främst arbeta dygnspass med sovande jour, men också något kortare pass på 6,5 - 13 h. Vi söker en assistent som kan jobba ca 75-85% LÖN På Vivida får du som assistent en fast grundlön per timme + semesterersättning samt eventuell OB-ersättning. Kollektivavtal finns. TILLTRÄDE Snarast enligt överenskommelse. ANSÖKAN Sista ansökningsdag är 2025-07-15. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan! UTDRAG UR BELASTNINGSREGISTRET På Vivida har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret för alla personer som arbetar hos våra minderåriga kunder och hos vissa vuxna kunder. Därför vill vi gärna att du som blir kallad på intervju tar med ett aktuellt belastningsregisterutdrag som inte är mer än ett år gammalt. Ansökan om registerutdrag får du via denna länk: https://polisen.se/Service/Belastningsregistret-begar-utdrag/belastningsregistret-barn-med-funktionsnedsattning/. Registerutdraget du ska använda heter "LSS – utdrag belastningsregistret". Om Vivida Vivida Assistans är en assistansanordnare som funnits sedan 2004. Med gedigen erfarenhet och trygg arbetsledning erbjuder vi en komplett helhetslösning för våra kunders assistans. Vi finns i hela landet och är en arbetsgivare som värnar om våra medarbetare på riktigt. Våra kunder har även tillgång till kvalificerad juridisk kompetens. Vår verksamhet bygger på en stark värdegrund, för vilken vi tilldelats den högsta R-licensen i etiskt företagande. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna. Läs mer om oss: http://www.vivida.se https://www.youtube.com/channel/UC-iIgCvlt8r5VH5UcKmLD8w https://www.instagram.com/vivida.se/ https://www.facebook.com/vividaassistans/ https://www.linkedin.com/company/vivida-assistans-ab?original_referer=https%3A%2F%2Fvivida.se%2F https://www.tiktok.com/@vividaassistans
Söker en Positiv och Lyhörd Assistent Hej! Jag är en aktiv och social kvinna som älskar att njuta av livet. Mina dagar fylls med träning, bad, shopping och att fixa i hemmet. Jag sjunger i kör och älskar att umgås med mina barn och barnbarn. Dessutom har jag en mysig båtstuga som jag ofta besöker. Blommor är en stor passion för mig, och jag tycker om att gå på stan eller ta en promenad i naturen. Jag söker nu en assistent som kan hjälpa mig i min vardag. Du bör vara lugn, positiv och lösningsfokuserad. Kompetens inom omvårdnad är meriterande. Det är viktigt att du bemöter mig med respekt i alla situationer och är lyhörd för mina behov. Om du tror att du är rätt person för detta, tveka inte att höra av dig! Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
. Hej! Jag bor i Stockholm men älskar att komma till Motala för att hälsa på familjen varje år. Söker därför en personlig assistent som bor i trakterna som kan hjälpa mig i min vardag. Jag behöver hjälp med det mesta praktiska i min vardag och jag kommunicerar med stödtecken och dator med talsyntes. Är en aktiv person som gillar att träna, simma och hänga med kompisar. Du behöver tala och förstå svenska utan problem. En god fysik är ett måste i arbetet hos mig. Meriterande är erfarenhet av assistans i någon form och körkort, men självklart är dina personliga egenskaper viktigast! Vi ser helst att: Du är en glad och öppen person som brinner för att jobba med människor. Du måste tåla katt och prata/förstå god svenska, vara lyhörd och mån om andra. Tjänsten: Sommarvikariat Arbetstider: Arbetstiderna är varierade mellan dag och kväll/natt (sovande jour). Du behöver ha möjlighet att jobba båda dagtid och nattetid för att kunna jobba hos mig. Tillträde: 7 juli (vecka 28) men jag vill gärna träffa dig först så vi lär känna varandra lite. Jag är även i Motala runt midsaommar. Jag träffar dig gärna då. Jag ser fram emot din ansökan! Ledorden för God Assistans är omtanke, enkelhet, öppenhet och inflytande. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens inom assistansyrket. Vidare betraktas engagemang och glädje som värdefullt, och att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan för verksamheten. Vi strävar efter att uppnå bästa möjliga personliga bemötande, en hög tillgänglighet och snabb service. För närmre information, läs gärna mer på God Assistans hemsida, www.godassistans.se. Vi har kollektivavtal och erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag upp till 4000 kr/år samt kontinuerlig utbildning. I samband med intervjun kommer du att bli ombedd styrka din rätt att arbeta i Sverige genom att uppvisa svenskt pass/personbevis, uppehållskort (EU) eller uppehålls- och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU).
Måltidsfabriken AB bedriver idag måltidsservice gentemot offentlig sektor och privata företag. Bolaget finns i 18 orter i Sverige och arbetar till stor del med måltidstransporter där man har ganska regelbundna transporter. Vi söker nu en person med B-kort som kan köra budbil på helger eller vardagar. Att arbeta hos oss innebär stort ansvar och kräver personligt engagemang. * Ansvarstagande och pliktotrogenhet är viktigt då du arbetar själv i detta uppdrag. * Du är en lagspelare som hjälper och är flexibel mot kundens önskemål. * B-Körkort är ett krav Arbetsuppgifterna kommer i huvudsak att bestå av Mattransporter: * Fylla i egen kontroll, körjournal och kvalitetsförebyggande arbete * Enklare lyft kan förekomma * Flexibilitet för förändringar * Förekommer sena kvällar, Omgående anställning! Ange referens Motala vid ansökan! #Jobbjustnu Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
. Inspirera Assistans AB jobbar för att kunden ska få den tryggaste assistansen och du som personlig assistent är en stor del i att det förverkligas. Är du bra på att skapa goda relationer, har ett stort engagemang , är lyhörd och är van att ta ansvar och anpassa dig till nya situationer? En bra personkemi mellan assistenten och kunden är avgörande för att trivas i rollen som personlig assistent. Varje kund är unik och deras individuella behov bestämmer vad du ska göra. Nu söker vi Personliga assistenter till en 66 årig rolig och skojfrisk gubbe . ( han säger sig vara 30 år i själen och 90 år i kroppen) Han lever med sin fru och sina 3 stora hundar i Motala . Behöver hjälp med det mesta i sin vardag . Har dubbelbemanning dygnet runt så de som söker bör vara samarbetsvilliga och vara en bra kollega. Kunden tycker om att ha en lättsam och glad omgivning omkring sig och människor som kan skämta och även ta skämt tillbaka. Det gör att livet blir lite roligare då. Du som söker ska vara: * Skojfrisk och tåla skämt * Krav på att du tål / inte är rädd för hundar! * Att man är positiv och glad är en förutsättning * Du får gärna vara pratsam men ändå lyhörd * Har du körkort för manuell bil så är det positivt men inget krav. * Ditt kön och ålder spelar ingen roll * Du ska ha förmåga att samarbeta då man aldrig jobbar själv. * Personkemin är A och O * Viktigt att du är noga med tystnadsplikten * Att du kan prata god svenska Arbetstider: 90% på ett 4 veckors schema med varierande arbetstider. Dubbelbemanning alla tider 08:00-20:00 08:00-14:00 14:00-20:00 20:00-08:00 (vaken natt) Arbetsuppgifter: * Kunden sitter i rullstol och du behöver hjälpa till med förflyttningar via lift. * Kunden har olika maskiner såsom hostmaskin, slemsug, osv * Trach vård * Att hjälpa kunden i hemmet och utanför hemmet med allt i dennes vardag. * Gärna ha vana med att laga mat. Övrigt: * Du behöver ha bank id/mobilt bank id för att kunna se schema, signera din tidrapport i slutet av månaden. * Lönebeskeden kommer till Kivra. * Urval sker löpande så ansök i god tid Lön och avtal: Inspirera Assistans tillämpar individuell lönesättning och du som assistent får en fast grundlön per timme + semesterersättning, samt Ob-ersättning kvällar, helger och nätter. Vi har kollektivavtal med Kommunal/Vårdföretagarna branch G Kort om arbetsgivaren: Inspirera Assistans är ett assistansföretag med kontor på Sparregatan i Linköping. Vi finns utspritt på 8 orter i Sverige. Vi tror på att närhet till våra kunder och medarbetare ger både trygghet och hög kvalité på den service vi ger. Vårt mål är att bistå människor oavsett funktionsnedsättning med den i särklass tryggaste personliga assistansen samt att vara den i särklass bästa arbetsgivaren. Vår verksamhet genomsyras av fem värdeord: engagemang, kompetens, respekt, omsorg och trygghet, vars initialer bildar ordet EKROT, ett ord som återfinns i allt vi gör. Är du en skojfrisk, glad prick som gillar att prata och vill göra en givande insats SÖK IDAG! Rekrytering kommer ske löpande !
Join our team – We're looking for new service workers in Motala! Are you looking for a job where you make a real difference in people’s everyday lives? Do you enjoy working independently, delivering excellent service, and leaving a home sparkling clean? Then we’d love to meet you! Your profile At Hemfrid, we’re passionate about making everyday life easier for our customers – and we’re looking for someone who shares that passion. You are: Independent and responsible Detail-oriented and thourough Punctual, positive and service-minded A people person who enjoys helping others About the role As a service worker at Hemfrid, you are responsible for creating a clean and welcoming home environment for our customers. You work independently and take full responsibility for customer satisfaction. Your tasks include: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. We're looking for someone who: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. What we offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. We offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid We are Sweden’s leading provider of household services. Our mission is to simplify life for our customers – through cleaning, laundry, moving services, gardening, and more. At Hemfrid, we work as a team to offer top-quality services that truly improve quality of life. What happens next? Please note that a background check is part of the process. Curious about where we’re hiring? Discover all our locations here! Welcome to Hemfrid! Bli en del av vårt team – vi söker efter nya servicemedarbetare i Motala! Vill du ha ett jobb där du gör skillnad i människors vardag? Tycker du om att arbeta självständigt, ge god service och lämna ett hem skinande rent? Då vill vi gärna träffa dig! Din profil Hos Hemfrid brinner vi för att förenkla vardagen för våra kunder – och vi söker dig som delar den passionen. Du är: Självständig och ansvarsfull Noggrann med ett öga för detaljer Punktlig, positiv oh serviceinriktad En person som gillar att arbeta med människor Om jobbet Som servicemedarbetare hos oss ansvarar du för att skapa trivsel i våra kunders hem genom noggrant utfört städarbete och hög servicenivå. Du arbetar självständigt och har ett eget ansvar för att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter inkluderar Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Vi ser gärna att du: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Det här får du hos oss Vi vill vara branschens bästa arbetsgivare – därför satsar vi stort på våra medarbetare. Hos oss får du trygghet, utveckling och en härlig gemenskap. Vi erbjuder dig bland annat: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Vi är Sveriges ledande företag inom tjänster i hemmet. Vårt uppdrag är att göra vardagen enklare för våra kunder – genom allt från städning och tvätt till flytt, trädgårdsarbete och enklare hantverk. Hos oss jobbar människor som brinner för service och som tillsammans skapar livskvalitet. Så här går det till Vi genomför en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Nyfiken på var vi söker personal? Upptäck alla områden här! Välkommen till Hemfrid!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 27 jobb