Lediga deltidsjobb i Ockelbo

Det finns totalt 7 lediga deltidsjobb att söka i Ockelbo

Timvikarier till förskolan
Ockelbo kommun
Förskollärare

Ockelbo kommun är en Plats att växa och vi som arbetar här värnar om våra medborgare och att ständigt utveckla kommunen. Vår vision är att vara en attraktiv arbetsgivare och att vi som arbetar här är stolta och engagerade i våra arbeten. En viktig framgångsfaktor tror vi är att skapa samma möjligheter att växa för våra medarbetare som för våra medborgare och i vår lilla kommun med ca. 500 medarbetare finns det möjligheter att göra skillnad, på riktigt! Här arbetar alla verksamheter i närhet till varandra och med korta beslutsvägar blir delaktighet och möjlighet att påverka en naturlig del i vardagen. Vi erbjuder alla våra månadsanställda medarbetare olika förmåner bl.a. möjlighet att semesterdagsväxla så beroende på ålder kan du ha upp emot 37 semesterdagar på ett år. Vi har även 2 000 kr i friskvårdsbidrag varje år samt tillgång till Falck Personalstöd. För oss är det också viktigt att alla medarbetare har möjlighet att kunna förena arbetsliv med privatliv. Ockelbo förskola genomför kontinuerligt olika fortbildningsinsatser för din personliga och utbildningens utveckling. Vi har 6 utvecklingsdagar per år som förläggs 3 per termin. Vi erbjuder även avgiftsfri pedagogisk lunch. Vill du ha ett meningsfullt arbete där du är med och utvecklar vår kommun tillsammans med oss? ARBETSUPPGIFTER Utbildningen i förskolan är första steget för barnen i utbildningskedjan och är en viktig del för att lägga grunden för barnens fortsatta utveckling och lärande. Vi söker engagerade medarbetare till Ockelbos förskola som vill vara med att skapa de bästa förutsättningarna för barnens utveckling. Som vikarie i förskolan kommer du på kort varsel ersätta ordinarie medarbetar vid deras frånvaro. Arbetet innebär pedagogiskt arbete i barngrupp 1-5 år på våra 5 förskoleenheter. Detta innebär att arbetsplats samt arbetstider kan variera beroende på verksamhetens behov. KVALIFIKATIONER Arbetet ställer krav på att du har en god samarbetsförmåga. Likaså att du tar ansvar för dina arbetsuppgifter samt kan planera och organisera ditt arbete på ett framgångsrikt sätt. Har du erfarenhet av arbete med barn är det meriterande. Som person har du lätt för att skapa nya relationer och är initiativtagande i sociala sammanhang. Du har en god kommunikativ förmåga och förstår vikten av att agera respektfulle mot både barn och vårdnadshavare såväl som mot dina kollegor. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att få arbeta inom pedagogisk verksamhet behöver du ha ett godkänt utdrag från Polisens belastningsregister. Beställ gärna ett direkt i samband med att du skickar in din ansökan. Blankett finns här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/. Körkort är meriterande, men inte ett krav. ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Bor du utanför Ockelbo? Det är närmare än du tror; med X-trafik tar det 22 minuter från Gävle, 35 minuter från Sandviken och 35 minuter från Bollnäs att komma hit. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan!

5 februari 2025
Sista ansökan:
23 februari 2025
Timvikarier till sommaren inom vård och omsorg samt LSS & Socialpsykiatri
Ockelbo kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Ockelbo kommun är en Plats att växa och vi som arbetar här värnar om våra medborgare och att ständigt utveckla kommunen. Vår vision är att vara en attraktiv arbetsgivare och att vi som arbetar här är stolta och engagerade i våra arbeten. En viktig framgångsfaktor tror vi är att skapa samma möjligheter att växa för våra medarbetare som för våra medborgare och i vår lilla kommun med ca. 500 medarbetare finns det möjligheter att göra skillnad – på riktigt! Här arbetar alla verksamheter i närhet till varandra och med korta beslutsvägar blir delaktighet och möjlighet att påverka en naturlig del i vardagen. Vi rekryterar flera medarbetare till timvikariat under sommaren 2025 för att säkerställa vård, omsorg och stöd till våra brukare i Ockelbo kommun. Vi söker dig som vill arbeta i någon av våra olika verksamheter inom Socialförvaltningen: ·  Hemtjänsten – Stöd våra äldre att klara vardagen i det egna hemmet ·  Särskilt boende – Var med och skapa trygghet och trivsel för våra äldre på Ockelbos enda äldreboende ·  LSS & Socialpsykiatri – Stötta personer med funktionsvariationer att leva ett självständigt och meningsfullt liv I din ansökan önskar vi att du anger vilken verksamhet du främst är intresserad av att arbeta inom: Särskilt boende, Hemtjänst eller LSS & Socialpsykiatri. Vi kan dock inte garantera att du vid anställning får arbeta inom den verksamhet du angett som mest intressant. ARBETSUPPGIFTER Särskilt boende Bysjöstrand På äldreboendet möter du äldre människor i behov av omsorg, vård och service i det dagliga livet, du arbetar tillsammans med dina kollegor på mindre avdelningar. På Bysjöstrand finns även en korttidsavdelning. På boende kommer du att hjälpa brukarna med bland annat personlig omsorg såsom hygien, måltider samt sociala aktiviteter. Du kommer också medverka vid social dokumentation och ha kontakt med anhöriga vid behov. Hemtjänst Arbetar du inom hemtjänsten möter du människor i sina egna hem, du arbetar ofta självständigt. Här kommer du hjälpa brukarna med personlig omsorg såsom hygien, måltider, sociala aktiviteter, ledsagning till läkare/samhällsbesök och vissa hälso- och sjukvårdsinsatser utifrån brukarnas individuella behov. I ditt arbete kan även vardagliga sysslor som att städa, tvätta och handla ingå. Du kommer också medverka vid social dokumentation och ha kontakt med anhöriga vid behov. LSS & Socialpsykiatri Här arbetar du med personer i olika åldrar som behöver olika mycket hjälp och stöttning i vardagen. Det kan bland annat handla om stöd med personlig omsorg såsom hygien, måltider, sociala aktiviteter och social samvaro. Praktiska uppgifter som till exempel matlagning och hushållsarbete kan också förekomma. Arbetet kan ibland vara utmanande vilket kräver att du är trygg i dig själv. Du kommer också medverka vid social dokumentation och ha kontakt med anhöriga vid behov. Som timvikarie inom socialförvaltningens verksamheter kommer du få introduktion i den verksamhet du arbetar i för att du ska känna trygg i din arbetsroll. Som timvikarie kan arbetet innefatta delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter. KVALIFIKATIONER För anställning krävs att du: • Har fyllt 18 år eller fyller 18 år innan 1: a juni 2025 • Har ett genuint intresse för att arbeta med människor och vill göra skillnad • Är ansvarstagande och har ett varmt bemötande • Har god förmåga att uttrycka dig i svenska, både i tal och skrift • Kan arbeta dagtid, kvällstid och helger Vid anställning som undersköterska behöver du kunna uppvisa bevis från Socialstyrelsen för att få använda titeln undersköterska. Erfarenhet och utbildning inom vård och omsorg är meriterande, men inget krav. Inom LSS & Socialpsykiatrin är det även meriterande med utbildning inom barn-och fritidsprogrammet, men inget krav. B-körkort är mycket meriterande för arbete inom Hemtjänsten och LSS & Socialpsykiatri. Som person är du ansvarstagande, idérik och har ett stort tålamod. Du ser och möter varje brukare utifrån dennes individuella behov och värderar ett gott bemötande högt. Du har förmågan att prioritera och arbeta metodiskt i ett högt arbetstempo och förstår vikten av ett väl fungerande samarbete med dina kollegor och andra funktioner inom verksamheten. Inom kommunen finns ett politiskt beslut om att utdrag ur belastningsregistret krävs vid nyanställning. ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Bor du utanför Ockelbo? Det är närmare än du tror; med X-trafik tar det 22 minuter från Gävle, 35 minuter från Sandviken och 35 minuter från Bollnäs att komma hit. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan!

29 januari 2025
Sista ansökan:
28 februari 2025
Lärare i Svenska till grundskolan inom Ockelbo kommun
Ockelbo kommun
Grundskollärare

Ockelbo kommun är en Plats att växa och vi som arbetar här värnar om våra medborgare och att ständigt utveckla kommunen. Vår vision är att vara en attraktiv arbetsgivare och att vi som arbetar här är stolta och engagerade i våra arbeten. En viktig framgångsfaktor tror vi är att skapa samma möjligheter att växa för våra medarbetare som för våra medborgare och i vår lilla kommun med ca. 500 medarbetare finns det möjligheter att göra skillnad, på riktigt! Här arbetar alla verksamheter i närhet till varandra och med korta beslutsvägar blir delaktighet och möjlighet att påverka en naturlig del i vardagen. Vi erbjuder alla våra månadsanställda medarbetare olika förmåner bl.a. möjlighet att semesterdagsväxla så beroende på ålder kan du ha upp emot 37 semesterdagar på ett år. Vi har även 2 000 kr i friskvårdsbidrag varje år samt tillgång till Falck Personalstöd. För oss är det också viktigt att alla medarbetare har möjlighet att kunna förena arbetsliv med privatliv. Vill du ha ett meningsfullt arbete där du är med och utvecklar vår kommun tillsammans med oss? ARBETSUPPGIFTER Vi söker en engagerad lärare till Ockelbo grundskola åk 7-9 som tillsammans med sitt arbetslag vill skapa de bästa förutsättningarna och en trygg skoldag för alla elever. Du ansvarar för att planera, genomföra och utvärdera din undervisning, i samarbete med dina kollegor. Som lärare har du även ett samarbete med Elevhälsan. Huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar • Planera, genomföra och utvärdera undervisningen. • Ämnesundervisning i Svenska i kombinerat med andra ämnen. • Skapa och utveckla en god miljö för lärande utifrån läroplan och styrdokument. KVALIFIKATIONER Vi söker en legitimerad lärare med behörighet att undervisa i Svenska. Behörighet i ytterligare ämnen är meriterande men inte ett krav. Tidigare erfarenhet som lärare är också meriterande. Du har god kännedom om skolans styrdokument och använder din kunskap effektivt i ditt dagliga arbete. För att lyckas i denna roll har du ett professionellt förhållningssätt och arbetar för att skapa goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor. Du är en engagerad pedagog som tar ansvar för elevernas resultat och anpassar din undervisning efter deras olika förutsättningar och behov. Utdrag ur belastningsregistret krävs vid anställning. Tjänsten är ett vikariat och intervjuer kommer att ske löpande under rekryteringen. ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Bor du utanför Ockelbo? Det är närmare än du tror; med X-trafik tar det 22 minuter från Gävle, 35 minuter från Sandviken och 35 minuter från Bollnäs att komma hit. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan!

23 januari 2025
Sista ansökan:
10 februari 2025
Vill du jobba som personlig assistent? Starta nu och fortsätt i sommar!

Vill du sommarjobba som personlig assistent? Kan du börja som vikarie redan nu? Då är du kanske den vi söker! Om jobbet Som personlig assistent har du ett viktigt uppdrag där du stöttar en individ för att han eller hon ska kunna leva ettsjälvständigt och meningsfullt liv, oavsett funktionsnedsättning. Ditt jobb är där kunden befinner sig, vilket kan vara både i och utanför kundens hem. Arbetet kan innebära att stötta vid personlig omvårdnad, hushållssysslor, socialt stöd, stöttning vid skola/arbete eller fritidsaktiviteter, kommunikation och samspel med mera. Är det dig vi söker? Vi söker dig som är ansvarsfull och pålitlig, med ett genuint intresse för att hjälpa andra. Som personlig assistent behöver du vara flexibel och öppen för att arbetet utgår ifrån kundens behov och önskan. Du behöver hantera det svenska språket mycket väl eftersom att kommunikationen är viktig.Har du erfarenhet av personlig assistans eller andra yrken inom omsorgen så är det meriterande. Men det är inget krav, då vi värdesätter den personliga lämpligheten och personkemin mellan dig och kunden allra mest. Ni kommer att spendera mycket tid tillsammans, så det är av högsta vikt att ni trivs ihop. Arbetstider och placering Arbetstiderna varierar utifrån vilken kund du jobbar hos. Hos de allra flesta av våra kunder arbetar assistenten dygnspass med väntetid. Andra arbetstider förekommer också, som till exempel dag, kväll och vaken natt. Kan du jobba alla typer av pass är det meriterande. Vi söker vikarier hos flera av våra kunder. Så placering diskuteras vid intervju. Vi erbjuder En trygg anställning med kollektivavtal Ett nära samarbete med ett engagerat team Friskvårdsbidrag till alla anställda Möjlighet att utvecklas inom företaget. Bland annat med samordnaransvar OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Dalarna, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 53 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle.Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se För anställning hos oss på OP Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum. Välkommen med din ansökan!

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Personlig Assistent till kund i Ockelbo

Vi söker en assistent till en 20-årig tjej som bor i egen lägenhet. På fritiden gillar hon att rida, bada, gå på bio och på bibliotek. Och förstås fika och hänga med sina kompisar. Hon behöver hjälp och stöd med kommunikation, förflyttningar, personlig omvårdnad. Som person behöver du vara trygg i dig själv och gilla utmaningar. Du har skinn på näsan och glimten i ögat. Erfarenhet av personlig assistans och lågaffektivt bemötande är meriterande. Men det är dina personliga egenskaper och personkemin mellan kund och dig som är det viktigaste. Kunden ser helst kvinnliga sökande. Krav: Rökfri B körkort Flytande svenska i tal och skrift Arbetstid: Dygn Tillträde: Betald introduktion påbörjas efter överenskommelse. Tjänsten: 60% på fast schemarad med goda möjligheter att få mer tid framöver. Du behöver uppvisa utdrag från belastningsregistret innan anställning påbörjas. Då detta kan ha lång handläggningstid rekommenderar vi att du begär ut det redan nu om du är intresserad av tjänsten. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Dalarna, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 53 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vi erbjuder: En trygg anställning med kollektivavtal. Ett nära, familjärt företag med starkt fokus på goda relationer. Friskvårdsbidrag till alla anställda. Både ordinarie personal och timvikarier. Möjlighet att utvecklas inom företaget. Kontinuerlig utbildning och kompetensutveckling. Gediget kvalitetsarbete kring våra kunder för att garantera en trygg och betydelsefull assistans. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.

20 november 2024
Sista ansökan:
9 maj 2025
Personliga assistenter med ambition att utvecklas

Är du redo för att ta nästa steg i din karriär som personlig assistent? OP Assistans söker nu engagerade personliga assistenter med ambition att utvecklas inom vårt företag. Med ett kontor beläget centralt i Gävle kan vi ha ett starkt fokus på närhet och goda, familjära relationer med våra assistenter, kunder och anhöriga. Du kan enkelt besöka oss för möten, stöd kring ditt arbete eller om du vill ta en kopp kaffe tillsammans med oss på kontoret. Din framtid hos oss: Just nu kan vi erbjuda både fasta tjänster och timvikariat hos några av våra kunder i Ockelbo. På OP Assistans tror vi på att investera i våra medarbetare och ge dem chansen att utvecklas. Hos oss kan du ta steget från personlig assistent till nya roller, som till exempel samordnare eller medarbetsledare. För oss är det viktigt att ge dig verktygen att växa. Faktum är att de flesta av oss på kontoret själva har börjat som personliga assistenter. Vi erbjuder därför en tydlig karriärväg inom företaget - här kan du också bli tjänsteman eller en del av vårt administrativa team. Vi söker dig som: Har ett stort hjärta och vill arbeta med människor Är lyhörd, flexibel och har en positiv inställning Har god kommunikationsförmåga och kan samarbeta väl med kunder och kollegor Gärna har erfarenhet inom vård och omsorg (men det är inget krav, vi lägger störst vikt vid personlig lämplighet) Gärna har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta dygnspass och på rullande schema Vi erbjuder: En trygg anställning med kollektivavtal. Ett nära, familjärt företag med starkt fokus på goda relationer. Friskvårdsbidrag till alla anställda. Både ordinarie personal och timvikarier. Möjlighet att utvecklas inom företaget. Kontinuerlig utbildning och kompetensutveckling. Gediget kvalitetsarbete kring våra kunder för att garantera en trygg och betydelsefull assistans. OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Dalarna, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 53 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle.Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.

20 november 2024
Sista ansökan:
9 maj 2025
Personliga assistenter - Möjlighet till samordnarroll

OP Assistans söker nu engagerade och empatiska personliga assistenter för att förstärkavåra team i Ockelbo. Som assistent hos någon av våra kunder kommer du att möta en omväxlande och meningsfull vardag där du verkligen kan göra skillnad i någons liv. För rätt person finns möjlighet till en samordnarroll. Om tjänsten: Som personlig assistent hos oss kommer du att stötta våra kunder i deras vardag, vilket kan innefatta allt från personlig omvårdnad och hjälp med vardagssysslor till att följa med på aktiviteter. Hos de allra flesta av våra kunder arbetar man dygnspass med väntetid. Vilket innebär att du kommer att jobba under dygnets alla timmar. Dag som natt. Omfattning: Vi söker både ordinarie personal och timvikarier som kan hoppa in vid behov. Arbetstiden är förlagd på dygnspass med väntetid. För rätt person finns även möjlighet att utvecklas inom organisationen och ta en samordnarroll. Som samordnare har du ett större ansvar i din arbetsgrupp och hanterar till exempel kundens schema, rekrytering av ny personal och viss planering i tätt samarbete med din närmaste uppdragschef. Du har ett större ansvar kring arbetsplatsträffar och fungerar som ett stöd för såväl assistenter som eventuella anhöriga. Vi söker dig som: Har ett stort hjärta och vill arbeta med människor Är lyhörd, flexibel och har en positiv inställning Har god kommunikationsförmåga och kan samarbeta väl med kunder och kollegor Gärna har erfarenhet inom vård och omsorg (men det är inget krav, vi lägger störst vikt vid personlig lämplighet) Gärna har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta dygnspass och på rullande schema Vi erbjuder: En trygg anställning med kollektivavtal Ett nära samarbete med ett engagerat team Friskvårdsbidrag till alla anställda. Både ordinarie personal och timvikarier Möjlighet att utvecklas inom företaget. Bland annat med samordnaransvar OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Dalarna, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 53 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle.Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.

23 september 2024
Sista ansökan:
12 mars 2025