Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare. Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning. Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker personliga assistenter till en flicka med glimten i ögat. Det är en tjej som vill ha trygga och medkännande assistenter som kan skapa roliga och innehållsrika dagar. Jobbet innebär att arbeta på olika platser som flickans hem, skola, utflykter och ibland på sjukhus. Flickan behöver hjälp med allt i sin vardag. Innan du börjar jobba kommer du att gå en introduktionsperiod där du lär lära dig alla arbetsuppgifter. Kvalifikationer God kommunikativ förmåga - och att tala och läsa bra svenska Empati - att ha förmåga att sätta sig in i vad uppdragsgivaren känner och behöver Lyhördhet - att kunna läsa av och avgöra vad som krävs i stunden. Att göra rätt sak vid rätt tillfälle. Medkänsla - att vilja förbättra situationer och visa omtanke för uppdragsgivaren Trygghet - en personlig mognad att kunna vara den trygga personen för en medmänniska Påhittighet - Det är en tjej som gillar att hitta på roliga saker och skapa ett innehållsrikt liv KRAV: Vi vill att du är rökfri och inte har djurallergi Vi söker kvinnliga assistenter Meriter: Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med personer med funktionsnedsättning. Körkort Du är med fördel 25 år eller äldre. Tjänsterna ligger på 75-90% främst dagtid, vardagar och helger, men även natt förekommer. Vi planerar att tillsätta dessa tjänster i september med start av introduktion i augusti. När du jobbar på Östersunds Assistansförmedling så omfattas du av Kommunal - Fremias kollektivavtal för personlig assistans. Vi erbjuder bland annat friskvård på 3000kr per år om du jobbar mer än 50%. Semester, OB- och andra tillägg tillkommer enligt avtal. Vår ambition är att skapa en glädjefylld trygg och meningsfull tillvaro för våra uppdragsgivare.
Som assistent hos denna busiga tjej blir din uppgift att ge stöd i allt hennes vardag innehåller. Du kommer till stor del att arbeta i hemmet då assistans utförs där kunden är. Du behöver ha egenskaper som empatisk, trygg med eget driv och samtidigt vara en lagspelare. Ni arbetar alltid 2 assistenter tillsammans. Känner du dig träffad, kan det vara dig vi söker till denna tjänst på 50-75% Flera av våra assistenter har arbetat många år här och det ser vi som ett gott betyg till denna arbetsplats. Det dagliga arbetet består av att finnas, stötta och stärka vår kund med vardagliga måsten som hygien och måltider men också inspirera och aktivera till lek och rörelse. Denna aktiva och busiga tjej behöver stort stöd i alla delar i sin vardag. Du kommer till stor del att arbeta i hemmet – assistansen utförs där kunden är. Här erbjuds du trevliga kollegor och en lekfull och aktiv kund som verkligen uppskattar sina assistenter. Du kommer att få individanpassad introduktion/utbildning i alla delar kring kundens hjälpbehov och rutiner – det är viktigt att både du som assistent och vår kund känner er trygga. Assistentens roll och erfarenhet Som person behöver du vara omtänksam, noggrann, ansvarstagande, lyhörd, initiativrik och positiv. Personlig lämplighet väger tyngst. Tillgänglig för arbete året runt. Meriterande erfarenheter • Körkort • Erfarenhet från arbete med barn • Erfarenhet från arbete med EP • Erfarenhet från arbete med autism • Flytande svenska Arbetstider/tjänstgöringsgrad • Vi behöver dig som kan arbeta 20–30 timmar per vecka och varannan helg. • Vardagar 13–21 och hela dagar varannan helg mellan 09–21. Om lön • Vi tillämpar lön enligt Fremia. Kollektivavtal. • Vi erbjuder friskvård. På FMF Assistans har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret på alla våra anställda då vi värnar om säkerheten för våra kunder. Blir du kallad till intervju vill vi gärna att du tar med aktuellt utdrag som inte får vara mer än ett år gammalt. Ett belastningsregister- LSS beställer du enklast på https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.
Vi söker en stabil och ansvarfull personlig assistent till en 25-årig kille med ett glatt sinne och ett passionerat intresse för musik. Som assistent kommer du att vara en viktig del av hans vardag. Jag som söker assistenter är 25 år gammal och har ett brett spektrum av intressen, inklusive musik, bad, bakning, sång, TV, teater och konserter. Jag har också ett antal medicinska tillstånd, inklusive autism, utvecklingsstörning och sällsynta epilepsikramper. Min kommunikationsförmåga är begränsad, vilket innebär att det är viktigt att den sökande pratar flytande svenska. Vi ser positivt på sökande med erfarenhet av utåtagerande beteende och autism, samt att dom är engagerade, lyhörda och har en positiv inställning. Tjänsten ligger på ca 70% och arbetspassen är förlagda på dygn med sovande jour, därför är det viktigt att du som söker inte ser några problem med att arbeta långa pass. Vi erbjuder en möjlighet att arbeta nära och göra verklig skillnad i någons liv, en dynamisk och givande arbetsmiljö samt utbildning och stöd för att säkerställa din kompetens och välmående. Om du är intresserad av att bli en del av vårt team som semestervikarie och hjälpa till att skapa en meningsfull och berikande vardag för vår kund, skicka in din ansökan snarast. Vi ser fram emot att höra från dig! Passar beskrivningen in på dig? Tveka inte att söka! Ansök genom att gå in på www.a-assistans.se och klicka sedan på "jobba hos oss". Där skapar du ditt eget konto och profil. När profilen är klar, klicka på "lediga tjänster" och sök denna tjänst. Ansökningarna behandlas löpande så tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du kan också skicka en ansökan med CV och personligt brev till: [email protected] (ange referens 378) A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har ca 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Karlstad, Göteborg, Stockholm, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner.
Har du ett genuint teknikintresse och brinner för att leverera bästa möjliga service? Är du den person som släkt och vänner vänder sig till när tekniken strular? Vill du vara med i vårt arbete för att göra Sverige smartare? Då kan du vara Smartifys nya extra servicetekniker i Östersund med omnejd. Som servicetekniker hos Smartify blir ditt uppdrag att hjälpa privatpersoner och företag med att få ordning på sin digitala teknik. Du tar dig runt via egen bil och genomför uppdrag i kunders hem och ute hos företag. Vi erbjuder dig ett självständigt och varierande arbete med möjlighet till utveckling och eget ansvar. Installation, konfigurering och felsökning av smart teknik i privata hem samt på företag inom teknikområden: Datorer och kringutrustning Nätverk och nätverksutrustning TV- och ljudanläggningar, inklusive montage på vägg Aktivering och konfigurering av bredbandstjänster i hushåll, exempelvis routers, Wi-Fi-nät, TV-utrustning och bredbandstelefoni Montering av kanalisation och kabeldragning för nya bredbandsuttag Digitala lås & larm Försäljning, installation och konfigurering av mjukvara och hårdvara Vad söker vi hos dig? Som person är du social och tycker om att träffa nya människor. Du är serviceinriktad, lösningsorienterad och gillar att arbeta självständigt och med eget ansvar. Du har en bred teknisk kompetens, är en sann teknik-entusiast, praktiskt lagd och älskar att lära dig nya saker. Du har goda kunskaper i det svenska språket, såväl i tal som i skrift. Körkort är ett krav. Tjänsten är en deltidsanställning och går perfekt att kombinera med studier eller annat deltidsjobb. Timmarna är förlagda under dagtid, kvällar och helger men vi är flexibla och vi bokar arbetstider utifrån vad som passar oss tillsammans. Tjänsten kräver att man har tillgång till egen bil som man använder i arbetet. Man får milersättning via Skatteverkets stadgar.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som teknisk kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad service och teknisk färdighet där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och teknik samt drivs av att utvecklas inom det Vill äga ärenden och på ett smidigt sätt lösa komplexa problem Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sina tekniska färdigheter till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse - vi är flexibla med startdatum. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång dygnet runt - vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare. Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning. Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Välj ett jobb för att visa detaljer