Lediga deltidsjobb i Östersund
Det finns totalt 73 lediga deltidsjobb att söka i Östersund
I Region Jämtland Härjedalen, med sina 132 500 invånare, står livskvalitén i fokus. Här samsas fridfull ro i en nära och storslagen natur med brokig stadspuls och rikt kulturutbud. Här erbjuds en trivsam boendemiljö och en upplevelsefylld fritid. Välkomnade, handlingskraftig och pålitlig är nyckelorden i regionens vision. Som medarbetare hos oss samverkar du med många olika yrkeskategorier med hög kompetens. Välkommen till Folktandvården! ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med samordning och fortsatt utveckling av den uppsökande verksamheten inom Folktandvården. Uppdraget innebär främst att: • skapa och utveckla rutiner/kontakter mellan regionen och kommunerna i länet • arbeta med kvalitetsutveckling av verksamheten • planering av utbildningsinsatser i munhälsa för kommunernas omvårdnadspersonal utifrån efterfrågat behov från kommunerna • vara sammanhållande länk för de medarbetare som arbetar med uppsök vilket även inkluderar sammanställning av statistik m.m Verksamheten ska bedrivas genom samarbete med: • beställarenheten • enhetschefer • medarbetare som resp. chef bedömt ska utföra uppsök • företrädare för kommunerna i länet • Folktandvårdens verksamhetsutvecklare • samt övriga verksamheter i regionen (exempelvis Barnhälsovården) Vi söker främst en tandhygienist men med rätt erfarenheter/kunskaper kan även en tandsköterska vara aktuell för uppgiften. Vi erbjuder en tillsvidareanställning inom grundprofessionen tandhygienist eller tandsköterska. Vår bedömning är att uppdraget är på ca 50 %, men det kan efter överenskommelse vara något högre i inledningsskedet och eventuellt mindre omfattande i framtiden. Vid heltid kan befattningen med fördel kombineras med eget uppsökeri och arbete som tandhygienist eller med arbete som tandsköterska vid aktuell klinik. KVALIFIKATIONER • Leg tandhygienist alt. tandsköterskeutbildning • Vi bedömer att du bör ha minst några års erfarenhet som tandhygienist alternativt som tandsköterska • Det är meriterande med erfarenhet av uppsökande verksamhet Vi vill att du är van datoranvändare och att du har lätt för att uttrycka dig i tal och i skrift. Du ska vara ordningsam, strukturerad och ha lätt för att skapa och behålla goda relationer. Vana vid att driva olika projekt är meriterande. ÖVRIGT Tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Urval och intervjuer kan ske löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Folktandvården i länet har femton allmäntandvårdskliniker, varav fyra kliniker är belägna i Östersundsområdet och resterande i övriga delar av länet. I Östersund finns specialisttandvård som också är en del i folktandvårdens verksamhet. För medarbetarna i Folktandvården Region Jämtland Härjedalen erbjuds olika förmåner som t.ex: • Glesbygdstillägg • Friskvårdsbidrag • Föräldrapenningstillägg • Tjänstepension • Personalförening • Förmånsportal via Benify • Extra semesterdagar efter 40 • Arbetstidsmodell 80-90-100 Ring oss gärna så berättar vi mer! https://regionjh.se/jobbfolktandvarden Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Just nu söker vi efter personal till våra restauranger inför sommaren! Uppstart kommer ske i mars/april och det finns goda möjligheter till fortsatt extrajobb till hösten! Välkommen med din ansökan. Vill du få möjligheten att spendera delar av sommaren tillsammans med ett härligt team där lagandan står i fokus? Är du även en person som har förmågan att se när något behöver göras och strävar efter att leverera en service i världsklass? Om du svarade ja på frågorna ovan och dessutom uppskattar en Big Mac nästan lika mycket som oss – då kanske vi är helt rätt för varandra! Hos oss är det av största vikt att varje kund får en unik upplevelse och det är naturligtvis inte möjligt utan våra medarbetare. McDonald’s erbjuder ett omväxlande och fartfyllt arbete med varierande arbetsuppgifter, alla med fokuset att leverera en ultimat restaurangupplevelse för våra gäster. Arbetsuppgifterna kan variera från att tillaga och servera vår goda mat till att säkerställa att matsal och kök är i toppskick. En anställning på McDonald’s ger dig erfarenheter som du har nytta av resten av livet! Våra förväntningar på dig: - Att du är en team player som sätter laget före jaget - Att du vill lära dig nya saker och utvecklas - Att du har rätt inställning och vill ha roligt på jobbet - Att du älskar burgare nästan lika mycket som vi Tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav, vi ser till att du får den utbildning du behöver för att kunna utföra ett arbete av högsta kvalitet. Med över 200 restauranger från norr till söder är McDonald’s Sveriges ledande restaurangkedja. De flesta av restaurangerna ägs och drivs lokalt av egna företagare. Med våra ca 12 000 medarbetare är vi Sveriges största privata ungdomsarbetsgivare. Vi vill göra det goda valet enkelt för våra gäster och har därför en bred meny med något för alla smaker, preferenser och plånböcker och serverar bara mat av högsta kvalitet med snabb och vänlig service i fräscha, moderna restauranger. Läs mer på www.mcdonalds.se eller följ oss på Facebook, Instagram och Twitter.
Genom att varje dag erbjuda våra kunder en inspirerande butik, hög kompetens och brett serviceutbud ska ICA Vallhalla vara den mest personliga och attraktiva matvarubutiken i regionen med lokal förankring. Nu söker vi butiksmedarbetare som vill vara med och utveckla butiken tillsammans med resten av teamet! Som butiksmedarbetare på ICA Vallhalla arbetar du i kassa och förbutik såväl som med varupåfyllnad i butikens olika avdelningar. Du kommer att arbeta aktivt med att alltid ge bästa tänkbara service till butikens kunder samt se till att butiken ger ett välfyllt och säljande intryck. Vi söker dig som är en flexibel lagspelare med stort servicetänk och som trivs med att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Vidare är du ansvarstagande, ambitiös och noggrann samt intresserad av att utvecklas i butik. Meriterande är om du har butiksvana eller har arbetat med service. Lön enligt avtal och tillräde enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag!
AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Sjuksköterska för uppdrag i Östersund! Perioden: 2025.03.03 - 2025.03.30 Arbetstid: ströpass natt Erfarenhet: 2 år som Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll. Journalsystem: Cosmic Ev. övrigt: Ring oss för mer info! Ref.nr: ANSKIR250203-4 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård. AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du: - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år. - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift. - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende! Om AnnSam AB: AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning. För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter. Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete. AnnSam har avtal och bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige, hos både offentliga och privata aktörer. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg! Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan! www.annsam.se [email protected] Tel: 016-55 12 450
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors Vem är du? Vi söker dig som har flerårig arbetslivserfarenhet inom optikbranschen, detaljhandeln, försäljning och/eller service. För att trivas och lyckas så bra som möjligt i rollen ser vi dessutom att du: Sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Är full av energi och har ett starkt engagemang Älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Låter detta som dig? Vad roligt! Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt referenstagning och bakgrundskontroll för slutkandidat. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Rollen är ett vikariat med start enligt överenskommelse och till och med sista september 2025. Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
Även om vi har funnits i 125 år händer det mer än någonsin hos oss på Åhléns just nu! Vårt löfte är att bjuda våra kunder på den bästa tänkbara upplevelsen och vara platsen där livet blir enklare, bättre och härligare. Hos oss blir du en del av ett folkkärt varumärke och ett passionerat team. Utvecklas tillsammans med oss - sök tjänsten som Lager- & driftledare! Vi erbjuder dig Som Lager- & driftledare är du ansvarig för att optimera våra logistiska varuflöden till, från och i varuhuset. Du har ett ansvar att tillsammans med Varuhuschefen förenkla arbetsprocesser och skapa ordning och reda på lagret och i varuhusets varuflöde för att effektivisera arbetet och öka försäljning Exempel på arbetsuppgifter: - Proaktivt arbeta för och säkerställa en god arbetsmiljö - Optimera och säkerställa ett säljdrivet varuflöde i varuhusen från lager till samtliga affärsområden i varuhuset - Förmedla hur lager och varuflöde ska driftas - Leda och driva löpande inventeringar och bokslutsinventering tillsammans med varuhuschef - Vara kontaktperson mot interna och externa samarbetspartner, gällande logistik och lager Du kommer att arbeta nära och tillsammans med andra Lagermedarbetare, Visual Merchandisers, Säljare och Varuhuschef för att ge den bästa upplevelsen till alla våra kunder. Du kommer att rapportera till Varuhuschef. Vi letar efter Vi ger dig förtroende och ansvar över ditt arbete med möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Till oss tar du med dig: - Några års erfarenhet av lager och logistik inom detaljhandeln där du haft ansvar för att skapa rutiner och struktur - Erfarenhet av att inventering - Det är meriterande om du har truckkort med A-behörighet För att lyckas i rollen ser vi att du är strukturerad och lösningsorienterad då din vardag kan bestå av oväntade utmaningar. Du skapar förtroende genom din affärsmässighet och kommunikativa förmåga. Du är serviceinriktad och uppskattar att jobba i team. Vidare har du en förmåga att leda andra människor genom att inspirera till samarbete och framgång vilket är avgörande för att vi ska nå våra gemensamma mål. Om rekryteringen Tjänsten är en tillsvidareanställning på 25 h/v och arbetstiderna kan variera mellan 7-19. Vi ser gärna att du kan börja hos oss 1/4-2025 Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som Lager- & driftledare på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år. Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se
Just nu söker vi efter personal till våra restauranger inför sommaren! Uppstart kommer ske i mars/april och det finns goda möjligheter till fortsatt extrajobb till hösten! Välkommen med din ansökan.Vill du få möjligheten att spendera delar av sommaren tillsammans med ett härligt team där lagandan står i fokus? Är du även en person som har förmågan att se när något behöver göras och strävar efter att leverera en service i världsklass? Om du svarade ja på frågorna ovan och dessutom uppskattar en Big Mac nästan lika mycket som oss – då kanske vi är helt rätt för varandra! Hos oss är det av största vikt att varje kund får en unik upplevelse och det är naturligtvis inte möjligt utan våra medarbetare. McDonald’s erbjuder ett omväxlande och fartfyllt arbete med varierande arbetsuppgifter, alla med fokuset att leverera en ultimat restaurangupplevelse för våra gäster. Arbetsuppgifterna kan variera från att tillaga och servera vår goda mat till att säkerställa att matsal och kök är i toppskick. En anställning på McDonald’s ger dig erfarenheter som du har nytta av resten av livet! Våra förväntningar på dig: - Att du är en team player som sätter laget före jaget - Att du vill lära dig nya saker och utvecklas - Att du har rätt inställning och vill ha roligt på jobbet - Att du älskar burgare nästan lika mycket som vi Tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav, vi ser till att du får den utbildning du behöver för att kunna utföra ett arbete av högsta kvalitet. Med över 200 restauranger från norr till söder är McDonald’s Sveriges ledande restaurangkedja. De flesta av restaurangerna ägs och drivs lokalt av egna företagare. Med våra ca 12 000 medarbetare är vi Sveriges största privata ungdomsarbetsgivare. Vi vill göra det goda valet enkelt för våra gäster och har därför en bred meny med något för alla smaker, preferenser och plånböcker och serverar bara mat av högsta kvalitet med snabb och vänlig service i fräscha, moderna restauranger. Läs mer på www.mcdonalds.se eller följ oss på Facebook, Instagram och Twitter.
ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi entusiastiskaoch engagerade personer som vill vara en del av vårt Gina Tricot-team i Östersund. Om du älskar mode och brinner för att skapa en bra kundupplevelse kan du vara precis den person vi letar efter! OM ROLLEN Som butikssäljare på Gina Tricot kommer du att spela en viktig roll i att skapa en positiv atmosfär för våra kunder. I dina arbetsuppgifter ingår det att tillsammans med ditt team ständigt driva försäljningen och att se till att vi alltid levererar en bra upplevelse för våra kunder. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är en utåtriktad, initiativrik och positiv person som brinner för mode och försäljning. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo där du alltid sätter kunden i fokus. Förutom det är du en teamplayer som är flexibel med arbetstider och kan arbeta under kvällar, helger och intensiva perioder som jul. Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av detaljhandeln eller sälj Passion för mode och trender Goda kommunikationsfärdigheter Flexibel gällande arbetstider VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Tjänsterna är på ca 15-20h/v. Vikariat 6 månadermed möjlighet till förlängning. Är du rätt person för utmaningen? Intervjuer och tillsättning sker löpande.
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, älskar försäljning och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in påResponda Groupoch läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00. Startdatum för tjänsterna är i Januari. Dina arbetsuppgifter:Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga förkvalitet. Har erfarenhet av kundservice eller försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontaktStartdatum för tjänsterna är februari-mars och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss.Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
På Erikslunds hemtjänst arbetar ett härligt arbetslag som tillsammans arbetar mot samma mål. Vi har ett bra kollegialt stöd och tillsammans skapar vi en god arbetsmiljö. Du har goda möjligheter att utvecklas i rollen som undersköterska där du dessutom lär dig nya saker varje dag. Vi söker 2 undersköterskor för tillsvidareanställning på 80% med möjlighet till utökad tjänstgöringsgrad upp till heltid inom vård- och omsorgsförvaltningen. Arbetstiden är förlagd till dag-kväll samt helgtjänstgöring. Ditt nya jobb Som undersköterska i hemtjänsten arbetar du med personlig omvårdnad och service i medborgares hem. Du arbetar för att främja fysisk, psykisk och social hälsa hos de medborgare du hjälper. Ditt uppdrag är att stötta medborgaren och underlätta vardagen i det dagliga livet. Du ger personlig omvårdnad utifrån individuella behov och utför delegerade hälso- och sjukvårdsinsatser såsom specifik omvårdnad och rehabilitering. I uppdraget ingår också att vara fast omsorgskontakt, vilket innebär att specifikt ansvara för vissa medborgare och deras omvårdnad. Du samarbetar med ett härligt gäng av fysioterapeut, arbetsterapeut, distriktsköterska, sjuksköterska och du dokumenterar i våra verksamhetssystem, vilket är en viktig del i dina arbetsuppgifter. Erikslunds hemtjänst har sin grupplokal på Österäng tillsammans med övriga centrala hemtjänstenheterna, legitimerad personal samt administrativ personal. Vanliga arbetsuppgifter • Hjälpa medborgare med personlig hygien och basal omvårdnad • Stötta vid förflyttningar • Administrering av läkemedel enligt medicinsk delegering och ordination • Tillredning av lättare måltider • Benlindning • Skötsel av olika inneliggande utfarter (exempelvis urinkateter eller stomi) • Enklare såromläggning • Omvårdnadsdokumentation • Disk och lättare städuppgifter Din kompetens Krav • Utbildad undersköterska • Du har körkort • Goda kunskaper i det svenska, i både tal och skrift Meriterande • Använda telefon och dator som arbetsverktyg • Vårderfarenhet • Tidigare arbetat inom Hemtjänst • Erfarenhet av att ge medicin, insulin, rikning och stomivård Vi söker dig Som har ett gott samarbete med andra medarbetare samt är tillmötesgående i ditt bemötande. Du har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter och kan ta egna initiativ. Du är självgående och lugn i stressiga situationer samt har en förmåga att sätta dig in i någon annans perspektiv. Dessutom behöver du även vara lojal och uttrycker en positiv attityd till ditt arbete. Du kan fatta snabba beslut och kan agera utifrån dessa samtidigt som att du kan vara lugn. Du behöver vara självgående, kunna se helheten samt är lugn och kontrollerad i stressiga situationer. Det är viktigt att du kan kommunicera på ett tydligt sätt och kan samarbeta med kollegor. Så går rekryteringen till Intervjuer kan ske löpande. Vi vill att du bifogar CV och personligt brev i din ansökan. Betyg/intyg behöver inte skickas med. Det ber vi dig komplettera med om det blir aktuellt med en intervju. Östersunds kommun har före annonsering övervägt val av annonseringskanaler och undanber sig därför samtal från rekryteringsfirmor och annonsförsäljare. Vad erbjuder vi? Östersunds kommun erbjuder dig förmåner så som betald semester från första anställningsåret, semesterväxling, friskvårdsbidrag eller friskvårdstimme. Via vår förmånsportal får du ta del av oberoende pensionsrådgivning och en mängd rabatter och erbjudanden. Du kan dessutom få snabbt och professionellt stöd från olika specialister, som till exempel psykologer, jurister och ekonomer, genom tjänsten Personalstöd. Du kan läsa mer om våra förmåner på vår hemsida: https://www.ostersund.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/sa-har-jobbar-vi/lon-och-formaner.html Om Vård- och omsorgsförvaltningen Att jobba med hjärtat hos oss på Vård- och omsorgsförvaltningen innebär att du bidrar till att skapa enklare, rikare och tryggare liv för invånarna i Östersund. Vi arbetar med människor i alla åldrar och strävar efter att alltid göra skillnad i vardagen. Det är viktigt. På riktigt.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 73 jobb