Lediga deltidsjobb i Östersund
Det finns totalt 141 lediga deltidsjobb att söka i Östersund
Kul att just du är nyfiken på vårt jobb! Vi på Brand Impact tycker att VÄRLDENS roligaste jobb är att jobba som Produktambassadör och efter att du läst den här annonsen hoppas vi att även du ska tycka det! Fortsätt läs och ansök så fort som möjligt om du är den vi söker! Söker du ett roligt och flexibelt extrajobb där du själv väljer vilka dagar du kan jobba? - Vi syr tillsammans ihop ett schema som passar dig och våra kunders bokningar. Kanske har du ett annat deltidsjobb, studerar, har ett rörligt schema eller av en annan anledning inte vill binda upp dig på ett fast schema. Då är detta jobb perfekt! Är du social och älskar att prata med allt och alla? - Varje uppdrag du har för oss och något av alla de varumärken vi samarbetar med är för dig som älskar att prata. Var beredd på att ha en fantastisk dag på jobbet med massa skratt och nya möten. Tycker du att jobb i livsmedelsbutik skulle vara superkul? - Du kommer framför allt få jobba i olika livsmedelsbutiker som ambassadör för olika varumärken. Vissa uppdrag kan även vara på en mässa eller ett större event i vår regi. Du bjuder oftast på ett smakprov och berättar för kunderna vad det är för något. Du har det absolut roligaste jobbet i en butik då du får bjuda på något helt gratis samt skapa en härlig stämning bland butikernas alla kunder. Dessutom lär du dig väldigt mycket om marknadsföring vilket är en ovärderlig kunskap i de flesta yrkesroller. Jobbet som ambassadör är kreativt då du alltid ska exponera varumärket på ett inbjudande sätt. Har du ett öga för färg och form så är det en klar fördel men inget krav då du kommer få utbildning av oss gällande allt i från hygien, marknadsföring och exponering. Är du sugen på att söka Sveriges roligaste extrajobb? - Lägg in dina kontaktuppgifter samt svara på 8 snabba frågor så kontaktar vi dig ifall du passar in hos oss! Vi på Brand Impact ser fram emot att välkomna dig som vår nya kollega! Stort Lycka till!
Nu söker vi på Myran en undersköterska till nattjänstgöring. I våra nattjänster ingår att arbeta både vaken natt samt journatt. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. Det här får du hos oss: Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi. Förmånsportal med rabatter och erbjudanden. Till exempel kan du köpa biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra pris. En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen. Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb. Karriär- och utvecklingsmöjligheter. Till exempel kan du bli gruppchef med personalansvar eller få ett specifikt ämnesansvar som demensansvarig eller hygienombud. Om Myran Myran är ett litet boende som ligger i centrala Östersund vilket innebär att det är nära till apotek och hälsocentral. Vi har 2 parkeringsplatser i garaget. Vi har 22 platser fördelat på tre plan. Myran drivs på entreprenad vilket innebär att vi använder oss av Östersunds kommuns dokumentationssystem så som Viva och MCSS. Vi tillämpar behovsbaserat önskeschema. Det innebär att du som medarbetare har möjlighet att påverka din egen arbetstid, utifrån behov och önskemål. Vi lägger schema för 10 veckor i taget. Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Att bli gruppchef kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Som undersköterska är du oerhört viktig! Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor. Du står närmast den boende och har därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du medverkar också vid vårdplanering och skriver social dokumentation. Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund. Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Tillsammans jobbar vi kontinuerligt med att säkra att värdegrunden genomsyrar vårt bemötande, både till varandra och alla som bor hos oss. Ett krav är att du är utbildad undersköterska och gärna har jobbat ett par år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vi tror att du: - lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 250606 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: [Fyll i] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Institutionen för psykologi och socialt arbete bedriver sin verksamhet vid Campus Östersund. Vi forskar och utbildar inom socialt arbete och psykologins grundläggande områden. Arbetsuppgifter Vi söker en engagerad och ansvarsfull amanuens till Avdelningen för psykologi (PSO) vid Mittuniversitetet, Östersund. Tjänsten riktar sig till dig som hösten 2025 inleder ditt andra år på psykologprogrammet vid Mittuniversitetet. Som amanuens kommer du att bistå med olika administrativa uppgifter som stöd till avdelningens verksamhet. Exempel på arbetsuppgifter inkluderar: - Administration av utlägg och ersättningar - Beställning och hantering av psykologiskt testmaterial - Bokning av lokaler och möten - Administration runt externa aktörer och samarbetsparter - Övrigt administrativt stöd vid behov Arbetet kräver självständighet, god organisationsförmåga och flexibilitet. Du förväntas kunna hantera flera uppgifter parallellt och bidra till en välfungerande verksamhet. Behörighet Den som ska anställas som amanuens ska vara behörig enligt de krav som beskrivs i https://www.miun.se/medarbetare/styrdokument/ny-styrning-planering-och-uppfoljning/Personal/Anstalla-personal/?item=311447. Behörig att anställas som amanuens är den som är antagen till utbildning på grundnivå eller avancerad nivå. För denna specifika tjänst krävs dessutom att du till höstterminen 2025 har avslutat minst två terminer på psykologprogrammet vid Mittuniversitetet, campus Östersund. Övriga krav - God datorvana och förmåga att snabbt sätta dig in i nya system - Intresse för och fallenhet för administrativt arbete Vi söker dig som är: - Noggrann och strukturerad - Ansvarstagande och självständig - Lösningsorienterad och serviceinriktad - Bra på att samarbeta och kommunicera Bedömningsgrunder Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper i urvalsprocessen. Du ska ha en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Det är meriterande om du har: - Dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete - Erfarenhet av liknande uppgifter inom universitet/högskola eller annan relevant organisation Handläggning Beredning av anställningen följer de former som anges i högskoleförordningens 5 kap. och fortgår i enlighet med https://www.miun.se/medarbetare/styrdokument/ny-styrning-planering-och-uppfoljning/Personal/Anstalla-personal/?item=311447. Anställning och tillträde Anställningen omfattar 10% av heltid från och med 2025-08-18 eller enligt överenskommelse dock längst tom 2026-06-30. Anställningen kan komma att förnyas i enlighet med 5 kap. 12§ Högskoleförordning (1993:100). Obs! Den sammanlagda anställningstiden för en amanuens får omfatta totalt högst tre år (5 kap 12§ HF). En anställning som amanuens får motsvara högst 50 % av en heltid (5 kap. 9§ HF). Anställningsort: Östersund Information Närmare upplysningar lämnas av proprefekt Anna Bjärtå, [email protected], 010-142 81 63, studierektor Lena Werner, [email protected], 010-142 87 77, eller praktikansvarig Fredrik Nower, [email protected] Ansökan Ansökningshandlingar ska vara på svenska eller engelska. Till din ansökan bifogar du CV, personligt brev och styrkta handlingar. Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem senast 2025-06-10. Mittuniversitetet, med campus både i Sundsvall och Östersund, är ett lärosäte med närhet till studenter, kollegor och det omgivande samhället. Samtidigt befinner vi oss intill hav, skog och fjäll vilket skapar förutsättningar för en fantastisk livskvalitet. Här skapas ny kunskap genom internationellt framgångsrik forskning och utbildningar som bidrar till samhällsutvecklingen. På så sätt medverkar vi till en hållbar framtid och en bättre värld. Som anställd vid Mittuniversitetet ska du kunna förena arbete med fritid och ha en bra balans i livet. Vi erbjuder bland annat flexibla arbetstider, stöd för friskvårdsaktiviteter, löneutfyllnad vid föräldraledighet och sjukdom. Du får också generöst med semesterdagar. Mittuniversitetet arbetar aktivt för lika villkor och strävar efter att ta tillvara de kvaliteter som mångfald och jämställdhet ger verksamheten. Dina personuppgifter behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Vi tar gärna emot frågor från dig som är intresserad av att jobba hos oss men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst. Bli en del av oss och var med på vår framgång! Älskar du att bidra till en fantastisk kundupplevelse? Vi söker nu en Service Advisor som levererar service i världsklass och brinner för att ta hand om våra kunder på bästa sätt! Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att kunna påverka våra kunders uppfattning om oss. Din roll som Service Advisor Som Service Advisor kommer du arbeta inom området Operations som består av kassa, lager, support och merchandising. Det är en varierande roll där du kommer arbeta med flera olika uppgifter där du med din kompetens gör skillnad och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen, du är helt enkelt en stjärna på kundvård. Förutom att vara ansvarig för att ta betalt, assistera vid servicetjänster, produktlogistik och garantiärenden ska du även se till att det är lätt för våra kunder att handla och att de kan få med sig rätt produkt hem. Genom att optimera köpupplevelsen i varuhuset och säkerställa nöjda kunder kan vi nå våra mål, att ha förmåga att lösa problem på vägen till framgång är en annan avgörande del i rollen. Du kommer att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag. Vem är du? Som Service Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det! Vi tror att du • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa • Trivs när det är ordning och reda och gillar att skapa struktur Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss. Vilka är vi? Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together. På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar. Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledanande provanställning Omfattning: 50%. arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-05-31 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.
Letar du det perfekta sommarjobbet? Nu söker vi våra nya stjärnor som kan komplettera teamet hos DB Schenker! Som terminalarbetare hos DB Schenker så kommer du vara en viktig medarbetare i teamet. Ni är flera kollegor som tar hand om allt inkommande och utgående gods under natten samt sortering/förflyttning av pall till rätt linje. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat truckkörning, hantering av gods och paket, lastning och lossning av fordon gör chaufförerna. sommarjobb där du kommer framförallt jobba 14:00-17:00 men kan också vara längre pass och nattjobb. Detta är ett bemanningsuppdrag där du är anställd av oss på StudentConsulting och jobbar som uthyrd konsult hos DB Schenker. Vi erbjuder en trygg anställning och är kollektivavtalsanslutna samt följer transportavtalet-terminal. Du som söker är student på minst 50% med minst 1 år kvar på dina studier, med fördel längre, alternativt har du ett annat deltidsjobb på minst 50% som passar med arbetstiderna ovanför. Som bemanningskonsult hos oss på Student Consulting så har du alltid din konsultchef nära till hands för frågor eller funderingar, samt en trygg anställning och arbetsplats. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som gillar ett fysiskt arbete och har lite arbetserfarenhet, gärna inom liknande uppgifter. Du som söker har truckkort som du kan uppvisa samt erfarenhet från körning av truck. • Truckkort, Läst A och B Teori samt fysiskt plastkort. • Lättlärd och stresstålig • ADR 1.3 är meriterande, annars erbjuds utbildningen internt. • Hög arbetsmoral och ansvarstagande • Trivs med fysiskt arbete • Tidigare erfarenheter inom lager/logistik (meriterande) • Behärskar svenska i tal/skrift eftersom instruktioner, rutiner, fraktdokument är skrivna på svenska • Flexibel och är öppen för både dagpass och nattpass. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du social, glad och framåt och vill tjäna en extra slant? Vi söker dig som är student, pensionär eller har en annan huvudsaklig sysselsättning till kort uppdrag i Östersund! Nu erbjuder vi ett perfekt extrajobb för dig som gillar att möta människor! Under lördagen den 7 juni söker vi dig som mellan kl. 10-16 vill snacka med folk och dela ut flyers åt vår kund. Du kommer att stå centralt beläget i Östersund och får allt material som behövs av oss innan uppdragsdagen. För uppdraget krävs det att du är student, pensionär eller har en annan huvudsaklig sysselsättning. DETTA SÖKER VI Som person är du glad, effektiv och självgående. Du är flexibel och lösningsorienterad där du har en positiv inställning och värdesätter service. Du trivs med kundkontakt och representerar bolaget med ett leende på läpparna samtidigt som du sprider glädje till både kunder och kollegor. B-körkort är meriterande men inget krav. Sök så snart som möjligt! Vid eventuella frågor vänligen kontakta [email protected]. Varmt välkommen in med din ansökan! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på söndagar kl. 09.00-11.00 i Fagervallsskolans idrottshall. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
(deltid/helg – heltid i sommar) Är du serviceinriktad, gillar att arbeta i en omväxlande miljö och har ett intresse för matlagning? Då kan du vara den vi söker! Vi på Hotell Jämteborg söker en medarbetare som kan arbeta helger vår/höst/vinter och heltid under sommaren. Arbetsuppgifter: Checka in och checka ut gäster Laga enklare rätter och förbereda frukost Servera och arbeta i baren Bidra till en trevlig upplevelse för våra gäster Vi söker dig som: Har fyllt 20 år, krav enligt alkohollagen Behärskar både svenska och engelska Är social, ansvarstagande och gillar att ge god service Har en vilja att lära dig och utvecklas Gärna har ett intresse för matlagning Tidigare erfarenhet är meriterande men inget krav – vi värdesätter rätt inställning. Vi ser gärna att du studerar eller har annan sysselsättning i Östersund under vår/höst/vinter
På Assistanslotsen arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Assistanslotsen söker en personlig assistent för en deltidsanställning på 15% hos vår kund i Nälden, cirka 3 mil väster om Östersund. Tjänsten innebär arbete två lördagar i månaden (ojämna veckor) kl. 08.00–20.00. Vi ser gärna att du även har möjlighet att arbeta extra vid behov. Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Vår kund är en 19-årig tjej som uppskattar tid med familjen, utflykter och promenader. Hon är rullstolsburen och behöver ditt stöd i vardagen för att kunna leva ett självständigt och meningsfullt liv. Som personlig assistent får du en betydelsefull roll i att ge henne den hjälp hon behöver i dagliga sysslor och aktiviteter. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som är flexibel, positiv och omsorgsfull. Du trivs med att arbeta med omvårdnad och tycker om att finnas där för någon annan. Du uppskattar också en varierande tillvaro på jobbet. Vidare ser kunden gärna kvinnliga sökande. Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Körkort och tillgång till bil Ej allergisk mot pälsdjur Rökfri MERITER Erfarenhet av förflyttningshjälpmedel Sysselsättningsgrad: 15% med möjlighet till mer arbete vid behov. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Assistanslotsen, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Assistanslotsen behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som teknisk kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad service och teknisk färdighet där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och teknik samt drivs av att utvecklas inom det Vill äga ärenden och på ett smidigt sätt lösa komplexa problem Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sina tekniska färdigheter till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse - vi är flexibla med startdatum. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång dygnet runt - vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 141 jobb