Jobba som trafiklärare i Partille

Om oss Din Trafikskola Partille är en växande och modern trafikskola som sätter kvalitet, engagemang och elevens individuella utveckling i fokus. Vi erbjuder körkortsutbildningar för B-behörighet och jobbar med både intensivkurser och traditionell utbildning. Vi har ett starkt digitalt fokus och en trivsam arbetsmiljö där du som lärare får stort utrymme att påverka och utvecklas. Vi söker dig som: Har godkänd utbildning som trafiklärare och är godkänd av Transportstyrelsen Är pedagogisk, tålmodig och engagerad Trivs med att arbeta självständigt men även i team Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift (andra språk är meriterande) Är flexibel och kan anpassa undervisningen efter elevens behov Har B-körkort och gärna erfarenhet som trafiklärare Dina arbetsuppgifter: Planera och genomföra körlektioner enligt kursplan för B-körkort Följa upp och dokumentera elevernas utveckling Bidra till en trygg och trivsam lärmiljö Möjlighet att hålla teorilektioner och riskutbildning (om behörighet finns) Vi erbjuder: Flexibla arbetstider Trevliga kollegor och en modern, elevfokuserad miljö Möjlighet till vidareutbildning och kompetensutveckling Möjlighet att arbeta med både traditionell och intensivutbildning Ansökan: Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected]. Urval sker löpande, så vänta inte med att höra av dig! Välkommen till oss på Din Trafikskola Partille – här formar vi framtidens förare!

11 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Elgiganten Partille söker Service Advisor
Elgiganten AB
Butikssäljare, fackhandel

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Älskar du att bidra till en fantastisk kundupplevelse? Vi söker nu en Service Advisor som levererar service i världsklass och brinner för att ta hand om våra kunder på bästa sätt!  Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att kunna påverka våra kunders uppfattning om oss.   Din roll som Service Advisor  Som Service Advisor kommer du arbeta inom området Operations som består av kassa, lager, support och merchandising. Det är en varierande roll där du kommer arbeta med flera olika uppgifter där du med din kompetens gör skillnad och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen, du är helt enkelt en stjärna på kundvård. Förutom att vara ansvarig för att ta betalt, assistera vid servicetjänster, produktlogistik och garantiärenden ska du även se till att det är lätt för våra kunder att handla och att de kan få med sig rätt produkt hem. Genom att optimera köpupplevelsen i varuhuset och säkerställa nöjda kunder kan vi nå våra mål, att ha förmåga att lösa problem på vägen till framgång är en annan avgörande del i rollen. Du kommer att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag.    Vem är du?  Som Service Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste.  Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!    Vi tror att du  • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service  • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor  • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas  • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa  • Trivs när det är ordning och reda och gillar att skapa struktur  Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss.    Vilka är vi?  Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.   På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss  Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.  Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension  • Generöst bonusavtal  • Förmåner inom friskvård och personalköp  • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare  • Goda karriärmöjligheter  Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledanande provanställning Omfattning: 50%. arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-07-31 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

11 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Personlig assistent
Enkv Assistans AB
Personliga assistenter

Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Jag söker nu ytterligare två personliga assistenter som vill arbeta hos mig i Partille! Jag är 21 år och bor tillsammans med sin mamma. Jag går mitt sista år på gymnasiet och tar studenten nästa sommar. Mina intressen varierar från elinnebandy och springlopp (framerunning) till att åka skoter, fyrhjuling och skidor – här händer det saker! Jag har en spastisk funktionsnedsättning och använder rullstol. Jag talar inte med ord, men kommunicerar med hjälp av min iPad – därför är det viktigt att du är lyhörd och engagerad i vår kommunikation. Jag klarar mycket själv, men med rätt stöd blir jag både starkare, tryggare och gladare i vardagen.  Jag söker både dig som vill ha en fast schemarad på 80 %, och dig som vill arbeta som timanställd vid behov – för att täcka upp vid sjukdom eller ledighet hos ordinarie personal. I ansökan väljer du vilken av tjänsterna som passar dig bäst. Arbetstiden är huvudsakligen förlagd till eftermiddagar, kvällar och vissa nätter med jour då jag går i skolan på dagtid.  Hos oss får du chansen att vara med på allt från träningar, skoterutflykter till att stötta i de vardagliga sysslorna som matlagning, förflyttningar, kommunikation och personlig omvårdnad.  Jag söker dig som:  Har körkort.  Gillar att hitta på saker och vara aktiv – gärna träningsintresserad!  Har god fysisk förmåga.  Kan laga mat och gärna gillar det.  Talar och skriver svenska obehindrat.  Är driven, positiv, initiativtagande och har lätt för att anpassa dig. Omfattning & Arbetsupplägg: Tillträde: Enligt överenskommelse.  Sysselsättningsgrad: 80 % + timanställning. Avtal: Introduktionspass och cirka en månads timanställning innan ordinarie sysselsättningsgrad tilldelas, förutsatt att allt har gått bra. Detta ger dig en chans att känna dig trygg och väl förberedd inför din nya roll. Arbetspass: Främst eftermiddag/ kväll, natt med jour samt dagtid under helg. Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess & AnställningsvillkorRekryteringsprocess Vi kontaktar löpande de kandidater som är aktuella för en första intervju. Tjänsten tillsätts när vi har funnit rätt person, vilket kan ske innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. För de som går vidare i processen genomförs bakgrundskontroller. Om tjänsten innebär arbete med en minderårig uppdragsgivare krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Barnperspektiv i rekryteringen Vi på ENKV följer noggrant Barnkonventionen, vilket innebär att om du söker en tjänst som innebär arbete med minderåriga, kommer rekryteringsprocessen att omfatta specifika steg för att säkerställa att barnets vilja och behov tas i beaktande. Vid anställning där du arbetar med minderårig uppdragsgivare ingår även en utbildning om barnperspektivet. Anställningsvillkor Om du går vidare i rekryteringsprocessen behöver du kunna styrka din identitet och bevisa att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och dina tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa att vi håller hög kvalitet i assistansen kommer nyanställda att genomgå en webbaserad introduktionsutbildning (ca 1 timme), helst innan anställningens start men senast inom en månad från anställningens början. Läs mer om utbildningen här. Lön & Ersättningar Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal. Vill du göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team

11 juni 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Butikssäljare till Partille
Telenor Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Letar du efter en arbetsplats för framtiden?   Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Så letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna mellan människor? Då är du välkommen till oss på Telenor!    Är du den vi söker?   Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon.     Driv och engagemang är något vi värderar högt, och vi ser det som en grund för att skapa resultat och långsiktig framgång. Vi söker dig som har disciplin i ditt arbete – tar ansvar och arbetar strukturerat och pålitligt – även när ingen annan ser. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv.      För att söka denna tjänst behöver du ha fyllt 18 år och behärska svenska i både tal och skrift. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning, antingen över telefon eller i butik. Har du dessutom grundläggande kunskaper i säljteknik ser vi det som ett stort plus.    Våra löften till dig  Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.     Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.    Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående.    Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här.     Sök till oss idag          Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.     Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på uppskattningsvis 50%   Frågor? Kontakta Anas Binsidin på [email protected] (vi tar ej emot ansökningar via mejl).     Bra att känna till   Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och färdigheter. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Boendeassistent till Göteborgs Stadsmission, Öjersjöhemmet
Göteborgs Kyrkliga Stadsmission Bistånd och Entr
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Göteborgs Stadsmission är en idéburen, ickevinstdrivande organisation som arbetar för att stödja människor som lever i utsatta livssituationer. Tillsammans vill vi skapa ett Göteborg där alla är inkluderade. En stad där vi möter människan, inte problemet. Stadsmissionens boende, Öjersjöhemmet är ett drogfritt boende i Partille kommun, som vänder sig till män och kvinnor från 21 år med beroendeproblematik, psykosociala faktorer och/eller hemlöshet. Boendet består av två hus med 14 rum och 7 lägenheter. Boendet erbjuder en lugn och harmonisk miljö med fokus på att stödja individen till en ökad livskvalitet. Boendet är avtalsfinansierat och placering sker efter beslut av socialtjänsten. Verksamheten bedrivs dygnet runt och vi arbetar med sovande jour/ 2 personer natt. Personalgruppen består av enhetschef, samordnare, boendeassistenter och en kock. Vi erbjuder våra boenden möjlighet till olika aktiviteter och har ett gym på tomten där våra boende också kan spela pingis och biljard. Vi erbjuder bland annat körningar till NA/AA möten. Boendet ligger i en vacker miljö med nära till både sjö och skog och i vår trädgård finns utrymme för olika bollsporter såväl som grillkvällar. Våra helgaktiviteter formuleras tillsammans med de boende och kan vara allt ifrån en fritidsaktivitet som fiske till shoppingresor. Vi arbetar utifrån socialtjänstens uppdrag och som boendeassistent har du ett kontaktmannaskapsansvar där stöd och motivationsarbete är den huvudsakliga arbetsuppgiften. Vi arbetar utifrån MI som metod och förhållningssätt.  I arbetsuppgifterna ingår daglig dokumentation, upprätta samt följa upp genomförandeplan, psykosocialt stöd samt att tillse drogfrihet i boendemiljön. Du samverkar såväl internt som externt inom Stadsmissionen och med olika myndigheter för den enskildes bästa. Du kommer ha ett tätt samarbete med socialtjänsten, öppenvård och nätverket runt den boende. Arbetsgruppen ansvarar gemensamt för verksamheten och en del praktiska göromål förekommer i form av matinköp/matlagning, städ, iordningställande av rum/lägenheter inför in/utflytt I arbetet ingår Metod-möten, APT och extern handledning. Vem är du? Vi vill att du är socionom, behandlingspedagog, socialpedagog eller har utbildning som bedöms likvärdig av arbetsgivaren. Vidare har du erfarenhet av att arbeta med målgruppen, missbruk-och psykisk ohälsa. Vi söker dig som är trygg i dig själv, är självständig, ansvarstagande och har en god människosyn. Du har ett stort intresse och engagemang för målgruppen. Verksamheten utgår ifrån de boendes behov, det fordras därför att du är inlyssnande och kan härbärgera känslor samtidigt som du kan sätta gränser på ett tydligt och konsekvent sätt. Vi vill att du är kreativ och kan se individens möjligheter till förändring. Du skall ha goda kunskaper om socialtjänstlagen då vi arbetar på uppdrag från socialtjänsten. Du förväntas vara van att dokumentera, göra sammanställningar och arbetsplaner med hjälp av datorn. Har du erfarenhet av MI, Återfallsprevention är det meriterande. Vi förutsätter att du har en god samarbetsförmåga med, laganda, kreativitet och en lust att vara med och utveckla vår verksamhet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Körkort är önskvärt. Vi utgår i från att du som söker jobb hos oss delar vår syn att alla människor har rätt till en plats i vår stad, ett eget hem och en röst. https://www.stadsmissionen.org/om-oss/var-vardegrund/ Vi ser mångfald som en styrka och ser fram emot sökande med olika bakgrunder, intressen och erfarenheter. Tjänsten är en tillsvidareanställning med en provanställning de första 6 månaderna. Varmt välkommen med din ansökan senast 20250710. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Innan anställning kan ges skall ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas.  Vi ser mångfald som en styrka och ser fram emot sökande med olika bakgrunder, intressen och erfarenheter. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om Göteborgs Stadsmission?  Hemsida: https://www.stadsmissionen.org/ Facebook: http://www.facebook.com/GbgStadsmission/ Linkedin: https://se.linkedin.com/company/g-teborgs-stadsmission Instagram: https://www.instagram.com/gbgstadsmission/ https://www.instagram.com/stadsmissionenssecondhand_gbg/ https://www.instagram.com/restaurangsvinn/ Vill du stödja Göteborgs stadsmissions arbete? https://www.stadsmissionen.org/ge-stod/. Till säljare av annonserings- och rekryteringstjänster  Göteborgs Stadsmission gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Personliga assistenter till 7-årig flicka i Sävedalen
Levanda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Levanda Personlig Assistans är ett litet och personligt assistansföretag med stor omsorg för våra anställda. Vi önskar engagerade och positiva medarbetare som brinner för att arbeta med människor. Levanda Personlig Assistans är ett litet och personligt assistansföretag med stor omsorg för våra anställda. Vi önskar engagerade och positiva medarbetare som brinner för att arbeta med människor. En 7-årig multifunktionsnedsatt flicka är på jakt efter hjärtliga, busiga och uthålliga personliga assistenter som vill följa med på nya äventyr. Flickan har behov av assistans dygnet runt (vaket) och behöver hjälp med det mesta såsom blöjbytan, matsituationer (manuell sondmatning), tillsyn p.g.a. epilepsi och kräkproblematik m.m Behovet just nu är kvällar (måndag - fredag), någon helg samt vid behov natt, fast tjänst om c:a 80%. Då flickan är i behov av hämtning och lämning av assistent på förskola är det ett krav på att du har körkort. Arbetsuppgifterna är sedvanliga uppgifter inom personlig assistans: *  Hjälp med matsituationer *  Ledsagning *  Personlig hygien *  Bus och lek *  Följa med på aktiviteter Du bör vara rökfri! Du som söker bör vara en glad och humoristisk person med glimten i ögat. Tidigare erfarenhet av personlig assistans eller andra vård- och omsorgsyrken är meriterande, men inte ett krav. Det viktigaste är att du har rätt personlighet och attityd för att fungera bra tillsammans med kunderna. Du bör vara lyhörd, flexibel och ansvarstagande som person.

9 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Distributör Sävedalen| Behovsanställning
Västsvensk Tidningsdistribution AB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid, året runt. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial i (plats) och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har B-körkort eller tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Tjänsten startar enligt överenskommelse och är en behovsanställning. Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Sävedalen. Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet. Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] Sociala medier: @vtd.se Karriärsidan: https://jobb.vtd.se/

3 april 2025
Sista ansökan:
20 september 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Allum i Partille. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på apotek Allum kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Allum är ett av Göteborgs största och finaste köpcenter här finns allt man kan behöva. Apoteket är välbesökt och har både stor omsättning på receptsidan sidan samt en stor egenvårdsförsäljning. Vi är en grupp på åtta medarbetare och behöver nu tillskott på en farmaceut som naturligt rör sig mellan receptkanal och egenvård. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 10.00-20.00 helger 10.00-18.00. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75 %. Välkommen till Apoteket!

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Massör till Flexmassage i Partille!
Flexmassage AB
Massörer och massageterapeuter

Vi söker massörer till Partille! Just nu söker vi endast redan utbildade massörer som vill fortsätta utvecklas i vårt framgångsrika koncept och bli en del av teamet i Partille. Är du inte utbildad finns det en annan tjänst du kan söka där du får utbildning till massör! Våra tjänster är på 75-80% vilket innefattar dagtid, kväll och varannan helg. Är du utbildad massör sedan tidigare så erbjuder vi även en lägre tjänstegrad mellan 25-75%, men då är det endast arbetspass på kvällar och helger. Är du den vi söker? Vi söker personer som delar våra värderingar och engagemang för hälsa. Dessa människor erbjuder vi sedan att utbilda från grunden. Vi är säkra på att det finns många personer som skulle passa hos oss och arbeta med massage och få människor att må bättre, men att det kan vara utmanade att först utbilda sig utan att veta att man har ett nytt arbete som väntar. Vi söker självklart dig som redan är utbildad massör, men även dig som vill utbilda dig och som vill vara med och göra skillnad för våra kunder. För att trivas som massör hos oss behöver du, förutom att tycka om att hjälpa människor med olika typ av smärta, även vara flexibel, utåtriktad och självständig. Du tycker om att arbeta både i team och individuellt. Vi söker dig som känner dig trygg att bygga relationer och skapa ett förtroende hos dina kunder som gör att de vill komma tillbaka. Din arbetsuppgift som massör är att ge massage i form av djup klassisk massage, gravidmassage och bindvävsmassage samt hantera kassan och ta hand om mottagningen. Ett service arbete som passar dig som tycker om att ta hand om andra människor och få dem att må bättre! Hur vi går till väga för att hitta rätt personer? Du gör en ansökan för tjänsten. De som är av intresse kallas sedan till intervju. Rätt person är en person som passar in i vår beskrivning. Vad vi erbjuder dig? Korta arbetsdagar (6 - 6,5 tim.) En härlig gemenskap med kollegor som är omtänksamma. Ett fysiskt arbete med god ergonomi och noggrann utbildning. Kontinuerlig vidareutveckling. Ett lugnt och harmoniskt arbete där du hjälper en kund i taget. En arbetsplats som är mån om sina anställda. Bara trevliga och tacksamma kunder. Utöver detta erbjuder vi även: Friskvårdsbidrag En massage i månaden i utbildning och friskvårdssyfte. Engagerade kollegor och ledare. Intern hälsostrategi för all personal. Fina och fräscha miljöer. Möjlighet att vidareutvecklas och arbeta med support, utbildningar inom massage eller i en ledande roll inom kedjan. Vår rekrytering: Att vara massör handlar till största delen om personlighet, engagemang, intresse och service. Att lära sig massera är inte svårt om man har intresse och uppfyller allt ovan och verkligen vill lära sig. Kika gärna runt på vår rekryteringssida för att läsa mer om hur det är att arbeta hos oss. Ett av våra viktigaste värdeord är Flexibilitet! Vi har under de senaste åren framgångsrikt anställt över 120 massörer den här vägen. Att först ha intervju, anställa och sedan utbilda till massör från grunden. Det är ett vinnande koncept där vi fått många väldigt nöjda kunder samt nya medarbetare. Något vi är glada för är att våra massörer kan ha långa anställningar och att vårt koncept har gjort att det är hållbart att arbeta som massör så länge man vill, inte så länge kroppen orkar! Anställningsform/villkor Vi har seriösa avtal på 75-80% med 6-6,5 timmars arbetsdag (våra tjänster är på minst 126tim/månad) fast månadslön samt en bonusdel som ger dig ökad motivation samt extra tillägg. Vi har självklart semesterlön, OB, sjuklön och följer LAS. Grundlönen sätts utifrån ålder, erfarenhet samt utbildning: Lönen kan variera och vara som lägst 22000kr men också som högst 29000kr. Variationen beror på ingångslönen, men även på hur många pass du har per månad - februari är t.ex. en kortare månad medan mars är längre så du har 21-24 arbetspass (á 6-6,5tim) per månad med ett rullande 2 eller 3 veckors schema. Du får även en bonus utifrån hur mycket bokad du är. Den högsta bonusen är på 4500kr och är i stor grad påverkningsbar genom att du bygger upp relationer med dina kunder som är återkommande. För att vi skall kunna ge dig en kostnadsfri utbildning så behöver du så behöver du ha en långsiktig målbild med arbetet hos oss. Vi lägger ner mycket tid och engagemang för att göra dig till en fantastisk massör så självklart är målsättningen för oss att det skall bli en lång anställning! Varaktighet Tjänsten startar efter utbildning i Flexmassage koncept som är 3-5 dagar beroende på hur snabbt du tar till dig alla delar inom konceptet. Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Under utbildningsperioden ska du göra praktik på vänner och familj, antingen hemma om du kan låna en bänk, men helst på den mottagning du ska arbete på så får du in rutiner och en känsla för arbetsplatsen samtidigt. Du kommer även att få utbildning i våra administrativa verktyg lokalt på din mottagning samt gå bredvid erfarna massörer (om det finns behov av det) och se hur de bemöter kunder, är med i behandlingsrummet hos några kunder för att se upplägg och anpassning, förstå rutiner samt att ta betalt. Allt för att du ska bli så redo som möjligt för ditt arbete som massör hos oss! Flex-konceptet Vi arbetar med ett koncept som du får utbildning i och som gör det enklare för dig som massör att kunna arbeta hållbart och skonsamt med djupgående massage. Alla mottagningar har öppet alla dagar i veckan och du arbetar på ett "rullande schema". Vi ser fram emot din ansökan!

17 mars 2025
Sista ansökan:
3 september 2025
Jobba som Personlig Assistent i Partille i sommar!

Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

3 mars 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025