Vi söker en lönekonsult (deltid) till vår kund i Stockholmsområdet
People Experience AB
Löne- och personaladministratörer

Om uppdraget och dig vi söker Är du en trygg lönekonsult som gillar att kliva in och göra skillnad där det behövs som mest? Nu söker vi dig som vill stötta upp vår kund under en viktig övergångsperiod i deras lönefunktion. Start: Maj 2025 Omfattning: 50 % Period: Maj–juli 2025 Kunden befinner sig i ett skifte där lönehanteringen successivt tas hem internt från en tidigare extern lösning. En nyanställd löneadministratör har nyligen börjat, och du kommer att fungera som ett kvalificerat stöd under hennes introduktion och första lönekörningar. Arbetet sker i Visma, och från och med juni kommer kunden att göra sina första egna lönekörningar i systemet Agda. Du kommer att vara med och säkerställa att processen fungerar smidigt, att rätt kompetens finns på plats och att nya rutiner implementeras korrekt. Om rollen: Du kommer att arbeta nära både kundens interna löneroll och övriga relevanta funktioner. Din uppgift blir att: Säkerställa lönekörningar i Visma under övergångsperioden Arbeta operativt med lön från ax till limpa Stötta och vägleda kundens interna löneperson i det dagliga arbetet Vara ett tryggt bollplank i rutiner och processer Fånga upp och lösa eventuella problem innan de påverkar leveransen Vi söker dig som: Har minst 5–7 års erfarenhet av kvalificerat lönearbete Har mycket god erfarenhet av Agda Är van vid att arbeta självständigt och med stort eget ansvar Är en god kommunikatör och van att introducera och stötta andra Har erfarenhet av dygnet runt-verksamheter, exempelvis inom vård och omsorg (meriterande men inte ett krav) Det här uppdraget passar dig som är van vid att hoppa in med kort startsträcka, skapa struktur, sprida trygghet och bidra till både kvalitet och kompetensöverföring. Vi startar urvalet omgående så sök gärna redan idag! Om att vara konsult hos People Experience Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult – men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans – för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv! Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & Finance Consultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande. På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss – oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss! Om din ansökan Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla! Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka! Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på [email protected]. People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance. Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & Finance Professionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Serviceinriktad Event Personal - Årsta
Submit AB
Hovmästare och servitörer

Vi på Submit söker nu efter Event personal till vår samarbetspartner i Stockholm. Om företaget Vår samarbetspartner är ett catering-företag som arrangerar minnesvärda event för både privatpersoner och företag. Just nu söker de serviceinriktad personal som vill vara en del av deras team och bidra till att skapa fantastiska upplevelser – med fokus på grill och matlagning! Arbetsuppgifter Som en del av teamet kommer du att: Förbereda lokalen eller uteplatsen inför eventet och säkerställa att alla stationer är redo. Hjälpa till vid grillen genom att grilla kött och andra produkter. Servera mat och dryck till gästerna med ett leende. Packa ihop och städa efter eventet för att lämna platsen i toppskick. Krav B-körkort Social och serviceinriktad Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Meriterande Erfarenhet av matlagning eller arbete inom restaurang/catering. Plats: Stockholm Start: April Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: 14.00 - 22.00 Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Office Assistant (deltid)
Westerberg & Partners Advokatbyrå AB
Domstols- och juristsekreterare m.fl.

Vi söker ännu en juridikstuderande som vill kombinera sina studier med att arbeta deltid hos oss som Office Assistant. Westerberg & Partners är en advokatbyrå med topprankade jurister som arbetar med immaterialrätt, tvister och transaktioner med IP-koppling. Vi fokuserar på det vi gör bäst och företräder flera av världens starkaste varumärken och bolag. Vi har ett trettiotal medarbetare och vårt kontor ligger i centrala Stockholm. Vi månar om våra medarbetare och vårdar vårt goda arbetsklimat. Tjänsten som Office Assistant ingår i Office Support och du stöttar alla våra medarbetare, vilket främst innebär omväxlande administrativa, men också en del enklare juridiska uppgifter, och kontakt med hela organisationen. Dina uppgifter inkluderar följande: samordning av interna och externa events på vårt kontor kopiering, inbindning, skanning, utskrift informationssökning och sammanställning av information översättning korrespondens på svenska och engelska transkribering rättsutredningar och andra enklare juridiska uppgifter ansvar för att sköta våra konferensytor och hålla vårt kontor fint inköp av kontorsmaterial, blommor, frukt etc. tidvis ansvar för växel och porttelefon tidvis ansvar för post- och budhantering Tjänsten är en visstidsanställning på deltid under kontorstid, ca 15 timmar/vecka med start under våren 2025. Vi uppskattar din flexibilitet vid de få tillfällen vi har möten/events som kräver din närvaro tidig morgon eller tidig kväll. Din profil Du studerar juridik på termin fyra eller senare med dokumenterat goda resultat och behärskar både svenska och engelska mycket väl, både i tal och skrift. Språkkunskaper därutöver värderas positivt. Du har erfarenhet av kontorsarbete med administrativa inslag, god datorvana och goda kunskaper i Office-paketet. Du har lätt för att lära, är positiv, lösningsorienterad och professionell i ditt arbete. Du uppmärksammar detaljer och engagerar dig i dina uppgifter för att uppnå högsta möjliga servicenivå. Du tycker om samarbete och låter inget falla mellan stolarna. Ansökan Din ansökan ska bestå av ett personligt brev, CV och betygskopior från pågående juristutbildning. Vi arbetar med löpande urval och du ansöker via vår karriärsida. Enbart kompletta ansökningar går vidare till granskning i rekryteringsprocessen.

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Eventvärdar till Funding day!⭐
Wrknest AB
Kundtjänstpersonal

Om tjänsten Breakit söker nu ett gäng effektiva personer som letar efter en möjlighet att tjäna lite extra pengar! Breakit är Sveriges nyhetssajt om techbolag och startups. De bevakar digitaliseringen och berättar om entreprenörerna som förändrar näringslivet. Nu håller Breakit i Funding day den 10/4 där du kommer ansvara för förberedelse och registrering av deltagarna. Du kommer ingå i en grupp på några personer där ni kommer att få jobba med registrering, organisering och service. Vi söker personer som kan jobba den 10/4 och är tillgängliga dagtid Dina framtida arbetsuppgifter Ta emot och checka in gäster Förbereda material Vara behjälplig med allmänna frågor Vi söker dig som Studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Tycker det är roligt med service och att jobba med människor Vi ser det som meriterande Erfarenhet som värd/värdinna på event Erfarenhet inom service Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, självgående och serviceinriktad. Övrig information Start: 10/4 Plats: Stockholm Detta är en konsultanställning under en dag på Wrknest där du arbetar ute hos kund. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Avlösare och ledsagare sökes till Stockholm och Nacka
Bonzi Personligt Stöd AB
Personliga assistenter

Om tjänsten Nu söker vi dig som vill göra skillnad för barn, ungdomar och vuxna med olika funktionsvariationer, bland annat autism och ADHD. Du kommer arbeta extra på främst kvällar och helger cirka 2-8 timmar per vecka. Uppdragen finns i södra Stockholm. Som ledsagare och avlösare fungerar du som ett stöd åt personen både i hemmet, närområdet och på olika aktiviteter som bidrar till glädjefyllda, givande och utvecklande stunder för personen. Vi försöker matcha intressen mellan dig och personen. Därför skulle vi uppskatta om du i ansökan skriver om du har några speciella intressen, talanger eller kunskaper. Om dig Som person är det viktigt att du är pålitlig, empatisk och lyhörd. Det är även viktigt att du är ansvarsfull och kan arbeta självständigt. Du har en god pedagogisk förmåga samt är bra på att motivera andra. Det är meriterande men inte ett krav om du har erfarenhet eller en utbildning med inriktning mot barn, vård- och omsorg eller pedagogik. Men har du framförallt viljan, engagemanget och är ute efter ett långsiktigt uppdrag, tveka inte att söka! Omfattning: 2-8 timmar i veckan, 5 tjänster Tillträde: Omgående Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För att underlätta processen vid eventuell anställning krävs att du har ett BankID och godkänner att använda detta i tjänsten samt att du uppvisar ett aktuellt utdrag ur polisens belastningsregister, vilket du snabbt kan beställa här och ta med till intervjutillfället. Registret du ska beställa heter "Arbete med barn med funktionsnedsättningar", då vi använder detta för alla våra anställningar. Bonzi är ett företag som administrerar personlig assistans, boendestöd ledsagar- och avlösarservice. Vårt kontor finns i Skarpnäck. Vi har kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till arbetet. För denna tjänst krävs det att du har ett Bank-id som du godkänner att använda i tjänsten. Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia .Vid eventuell anställning kan du komma att bli ombedd för att uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret från polisen. För dig med anställningsstöd: Bonzi är ett inkluderande företag.Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Hallvärd med fotoinriktning (timanställning)
Carla AB
Marknads- och försäljningsassistenter

Om Carla Vi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper bil. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa en bil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. Vårt mål är att fler människor ska kunna uppleva fördelarna med att köra elbilar. Därför har vi skapat det säkraste, mest bekväma och transparenta sättet att sälja, köpa en elbil på. Carla grundades år 2020 i Stockholm och vi befinner oss i en spännande tillväxtfas. Om rollen Vi söker nu en Hallvärd med fotoinriktning för en timanställning, där du är vår back up när livet händer, vid sjukfrånvaro eller arbetstoppar. Du kommer att arbeta på vårt nya servicecenter i Kungsängen. Arbetsuppgifter: I din roll som Hallvärd kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att fotografera alla bilar som ska publiceras på carla.se Extern och intern 360-foto gör vi i en modern fotobox, medan detaljbilder på highlights och eventuella brister fotas manuellt Tillhörande arbete med bilen, såsom att lyfta i och ur i hjul vid fotografering och parkering efter att den är klar vid fotostationen Uppladdning av bilder i vårt interna affärssystem samt uppdatera bilens status i produktionsflödet Nära samarbete med Content-teamet som skapar annonserna till hemsidan Omfattning: Timanställning vid behov Vanligaste arbetstiderna: Måndag till fredag kl: 8-17, 11-20 eller 16-20. Körkort: B-körkort krävs Ort: Stockholm, Kungsängen Vi söker dig som Gillar ordning och reda, arbetar strukturerat samt har ett öga för detaljer Är flexibel i ditt arbetssätt och gillar att lära dig och bli bra på nya saker Är en god kommunikatör och teamplayer som enkelt driver en tydlig dialog både i tal och skrift med ditt team och andra kollegor Gärna har någon erfarenhet av att arbeta med bilar eller ett intresse av det Har fotografering som hobby och vill skaffa dig ytterligare erfarenheter inom område Vad har vi att erbjuda dig? Först och främst så erbjuder vi en fantastisk möjlighet att ansluta till ett bolag som bygger en ny onlinemarknad, med starka värderingar och en affärsmodell som ska vara hållbar på alla sätt. Utöver det så erbjuder vi: En chans att skapa din egen väg på ett relativt nystartat bolag, med möjligheten att växa och lära sig av duktiga och trevliga medarbetare. En arbetsplats som på riktigt tror på mångfald. Vi har anställt och fortsätter anställa helt oberoende av etnisk bakgrund, utbildning, erfarenhet, sexuell läggning och allt annat som borde vara självklart 2024. Konkurrenskraftig och marknadsmässig ersättning. Vill du bli vår nya kollega? Se till att ansöka redan idag! Urval och intervjuprocessen sker löpande så säkerställ att skicka din ansökan snarast.

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Stockholm City

We are looking for new home cleaners to join our team in region Stockholm City. Right now, we are hiring employees who can work in areas such as Stockholm city, Lidingö, Södermalm and Kungsholmen . Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i region Stockholm City. Just nu är vi i behov av medarbetare som kan arbeta i områden Stockholm city, Lidingö, Södermalm och Kungsholmen. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Personliga assistenter för sommarvikariat i Stockholm
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg , Malmö, Örebro och Trollhättan. OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Beskrivning: Vi söker nu personliga assistenter för olika uppdrag i Stockholm under sommaren och för dem som vill finns chans till fortsättning efter sommaren. Som personlig assistent på OmsorgsCompagniet förväntar vi oss att du är pålitlig, engagerad och en varm person. Du bör vara flexibel och tillgänglig att arbeta både dagtid och kvällstid. Arbetsuppgifter: Assistera med dagliga sysslor såsom matlagning, tvätt, städning och inköp Hjälpa till med att planera och genomföra aktiviteter utanför hemmet Assistera med personliga ärenden såsom läkarbesök med mera Krav: Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ En god förmåga att planera och prioritera uppgifter Meriterande om du arbetat som assistent eller liknande tidigare Vi erbjuder: En meningsfull och givande roll En unik möjlighet att göra en skillnad i någon annans liv En stöttande och engagerad arbetsgrupp som arbetar tillsammans för att möta våra kunders behov Kollektivavtal Uppdragen tillsätts löpande så skicka in din ansökan redan idag! För våra kunders och anställdas säkerhet begär vi in registerutdrag på samtliga personer som anställs hos bolaget. Du hittar och beställer utdraget själv på polisens hemsida, utdraget heter kontrollera egna uppgifter.

25 mars 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Timanställning Vårdbiträde/Undersköterska till hemtjänst på Lidingö.
Carico AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Om tjänsten Anneli & Ritwa Lidingö hemtjänst söker nu Vårdbiträden/Undersköterskor till vårt engagerade team på Lidingö. Hos oss får du möjligheten att göra skillnad i våra kunders vardag genom att erbjuda högkvalitativ och personcentrerad omsorg. I rollen ingår nära kontakt med våra kunder där ditt stöd bidrar till deras trygghet och välmående. Ansvarsområden för Vårdbiträde/Undersköterska Erbjuda stöd och omvårdnad i hemmet i enlighet med individuellt anpassade vårdplaner. Bidra till en säker och omsorgsfull hemmiljö för våra kunder. Dokumentera och rapportera vårdinsatser samt observerade förändringar i kundernas tillstånd. Delta i teammöten och kommunicera med kollegor för att säkerställa en integrerad och effektiv vård. Önskade kvalifikationer och egenskaper Empatisk och flexibel: Du har förmågan att förstå och anpassa dig efter kundernas behov. Kommunikativ: Du har en god förmåga att kommunicera klart och effektivt med både kollegor och kunder. Självständig och initiativrik: Du kan arbeta självständigt och ta initiativ för att förbättra kvaliteten på omsorgen. Relevant erfarenhet är meriterande: Tidigare erfarenhet inom hemtjänst eller liknande vårdverksamhet är en fördel. Vi erbjuder våra medarbetare Möjligheten att utföra ett betydelsefullt arbete och bidra till ökad livskvalitet för våra kunder. En positiv och stöttande arbetsmiljö där du uppmuntras att utveckla dina färdigheter. Erfarenhet och utvecklingsmöjligheter inom vård- och omsorgssektorn. Att arbeta i ett engagerat och dynamiskt team som sätter kundens väl i främsta rummet. Om Anneli & Ritwa Lidingö Hemtjänst Anneli & Ritwa Lidingö Hemtjänst är en respekterad verksamhet på Lidingö känd för att erbjuda individanpassad omsorg och högkvalitativt stöd till våra kunder. Vårt mål är att skapa en trygg och positiv hemmiljö där kunderna känner sig värderade och självständiga. Vi värderar empati, professionalism och teamwork högt och söker därför individer som delar dessa värderingar och vill bidra till att göra skillnad i våra kunders liv.

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Timanställning: Undersköterska hemtjänst
Aariya Omsorgsgruppen AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi söker nu timanställda undersköterskor till vår enhet i Hägersten. Start omgående. Om jobbet Sedvanliga arbetsuppgifter som omvårdnad- och serviceuppgifter inom hemtjänst ingår. Tjänsten avser dag-, kvälls- och helgarbete. Krav För att söka tjänsten behöver du uppfylla samtliga krav nedan: Du behöver ha gått vårdbiträdesutbildning, omvårdnadsprogrammet eller ha likvärdig utbildning. Du behöver ha B-körkort. Du ska kunna tala och skriva svenska. Du behöver goda kunskaper i matlagning och hushållssysslor som städning och klädvård. Om dig Utöver ovan söker vi dig som kan och vill se helhetsbilden utifrån kundens behov och perspektiv. Du är initiativtagande och arbetar kvalitetsmedvetet. Du kan arbeta lika bra på egen hand som i grupp. Du är en flexibel lagspelare som gärna ställer upp och hjälper kollegor. Lön Timlön. Arbetsplats Tjänsten utgår från vårt kontor på Tegelbruksvägen 4, BV, 126 32 Hägersten Vi begär utdrag från belastningsregistret från samtliga sökande.

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025