Undersköterska timanställning inom hemtjänst med placering i Söderort
Aariya Omsorgsgruppen AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi söker nu flera medarbetare till våra olika enheter i Söderort. Om jobbet Sedvanliga arbetsuppgifter som omvårdnad- och serviceuppgifter inom hemtjänst ingår. Tjänsterna avser både dag- och kvällsarbete. Krav För att vara aktuell för någon av tjänsterna ska du uppfylla samtliga krav nedan: Du behöver vara utbildad undersköterska. Du behöver ha B-körkort. Du ska kunna tala och skriva svenska. Du behöver goda kunskaper i matlagning och hushållssysslor som städning och klädvård. För att jobba på vår enhet på Södermalm behöver du kunna cykla (ej krav på övriga enheter) Om dig Utöver ovan söker vi dig som kan och vill se helhetsbilden utifrån kundens behov och perspektiv. Du är initiativtagande och arbetar kvalitetsmedvetet. Du kan arbeta lika bra på egen hand som i grupp. Du är en flexibel lagspelare som gärna ställer upp och hjälper kollegor. Lön Timlön. Arbetsplats Tjänsterna utgår från någon av våra enheter i Söderort (Bandhagen, Södermalm, Skärholmen, Hägersten eller Enskede-Årsta). Vi begär utdrag från belastningsregistret från samtliga sökande.

24 mars 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Undersköterska timanställning inom hemtjänst med placering Norr-/Västerort
Aariya Omsorgsgruppen AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi söker nu flera medarbetare till våra olika enheter i Akalla och Vällingby. Om jobbet Sedvanliga arbetsuppgifter som omvårdnad- och serviceuppgifter inom hemtjänst ingår. Tjänsterna avser både dag- och kvällsarbete. Krav För att vara aktuell för någon av tjänsterna ska du uppfylla samtliga krav nedan: Du behöver vara utbildad undersköterska. Du behöver ha B-körkort. Du ska kunna tala och skriva svenska. Du behöver goda kunskaper i matlagning och hushållssysslor som städning och klädvård. Om dig Utöver ovan söker vi dig som kan och vill se helhetsbilden utifrån kundens behov och perspektiv. Du är initiativtagande och arbetar kvalitetsmedvetet. Du kan arbeta lika bra på egen hand som i grupp. Du är en flexibel lagspelare som gärna ställer upp och hjälper kollegor. Lön Timlön. Arbetsplats Tjänsterna utgår från någon av våra enheter i Akalla eller Vällingby. Vi begär utdrag från belastningsregistret från samtliga sökande.

24 mars 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Kökbiträde Boqueria Torget
Boqueria Göteborg AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Boqueria Stockholm som ligger i MOOD Gallerian centralt i Stockholm. Det är en spansk restaurang som består av två delar, matsalen och Torget. I matsalen, som är integrerad med ett öppet kök, serverar vi hela menyn med tapas, raciones, paella m.m. Det råder en familjär stämning i en stimmig miljö - med spansk mattradition i centrum. Torget är Boquerias mötesplats och är som en saluhall och servering i ett, där alla platser och bord är lediga för drop in. Det är här vi håller våra event med DJs eller liveakter. På Torget säljer vi även spanska delikatesser som ostar, charkuterier, konserver och autentiska pintxos. Nu söker vi ett köksbiträde till Torget! Tycker du om människor, högt tempo, har erfarenhet från yrket och en stjärna i köket? Då är vi arbetsplatsen för dig! Arbetet: Du kommer att arbeta i vårt spanska kök. Där kommer du att vara en del av vårt fantastiska team på härliga medarbetare som tillsammans jobbar mot samma mål, att ge våra gäster en fantastik service. Vem söker vi: Vi söker dig som brinner för service, har talang för att skapa en god gästupplevelse samt minst 3 års erfarenhet av arbete i restaurangkök eller på café. Du är effektiv och har självklart ett stort intresse för matlagning och råvaror. Hos oss får du möjlighet att jobba i en pulserande miljö där din talang för service får komma till användning varje dag. Erfarenheter du tar med och delar med oss: Vi ser gärna att du har en relevant utbildning samt yrkeserfarenhet. Vi ser gärna att du talar flytande svenska och engelska. Vi erbjuder: Vi kan erbjuda timanställning extra med möjlighet till fast anställning. Alla anställningsformer startar med en provanställning. Du kommer kunna erbjudas arbete på kvällar samt helger. Bifoga ett fullständigt CV med bild och övriga uppgifter. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Huvudtränare innebandy
Norrtulls Sportklubb
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Vi söker dig som vill inspirera barn födda mellan 2008-2016 att utvecklas som innebandyspelare! Hos Norrtulls Sportklubb erbjuder vi goda personliga utvecklingsmöjligheter i en förening med lång erfarenhet av flera idrotter, däribland fotboll, bordtennis och innebandy. Vi utbildar löpande våra tränare såväl internt som externt, eftersom vi tror på en klubb med hög inneboende kompetens. Hos oss får du chansen att träffa andra som delar din passion för idrott och rörelse, med korta beslutsvägar och möjligheter att påverka på riktigt. I rollen som huvudtränare ansvarar du för ett lag med två träningar och en match i veckan, där den individuella utvecklingsresan för varje spelare står i fokus. Utöver den löpande verksamheten ansvarar du även för lagets långsiktiga utveckling, säsongsplanering, uttagning av lag till matcher och utformning av träningsupplägg. Du jobbar även aktivt med andra ledare i klubben samt med klubbens Sportchef i syfte av att utveckla verksamheten och samtidigt få ett aktivt stöd. Rollen lämpar sig väl för att kombinera med studier eller annat arbete. Du som söker bör ha erfarenhet av arbete med barn och unga ha flerårig erfarenhet av innebandy, som aktiv eller tränare vara välstrukturerad och kunna kommunicera tydligt med såväl föräldrar som spelare vara självgående, ta egna initiativ och inte vara rädd att ta för dig vara intresserad av att bidra till verksamhetens övergripande utveckling Det är även meriterande om du har en formell tränarutbildning, inom innebandy eller annan Lön och villkor Tillsättning omgående Arvode 130-250 kr/timme, baserat på relevant tidigare erfarenhet Timanställning om ca. 10% per lag, möjlighet att ansvara för flera lag finns Vid tillsättningen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan! Norrtulls Sportklubb

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Receptionist på deltid till Primär
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Vill du arbeta deltid och är du en serviceinriktad person som trivs i en roll med många kontaktytor? Kan du börja omgående och vill arbeta på ett samhällsviktigt företag? Då kan denna tjänst vara helt rätt för dig! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som vara i inledningsvis 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Primär. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget samt möjlighet att på sikt arbeta heltid. Om företaget Primär har ett komplett tjänsteerbjudande inom Facility Management. Oavsett bransch levererar Primär fastighets- och arbetsplatsservice. Primär erbjuder och utvecklar administrativa och tekniska tjänster och metoder inom fastighet, lokalvård, arbetsplatsservice, infra- och IT-området. Primär är stolta över att leverera service till alla olika typer av fastighetsägare och hyresgäster såsom bostadsrättsföreningar, kontor och tillverkande industri. De ser till att infrastrukturen kring kollektivtrafik fungerar, levererar fastighetsservice och lokalvård till skolor, äldreomsorg och myndigheter. Arbetsuppgifter I rollen som receptionist kommer du att arbeta hos ett av Primärs kundföretag. Som receptionist kommer du vara den centrala kontaktpunkten mellan organisationen och dess besökare. Du tar emot företagets besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. I rollen som receptionist är du därtill ansvarig för att svara på mejl och telefonsamtal i växeln, ta emot leveranser, köpa och beställa material till kontoret och köket, samt vara dina kollegor behjälplig. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Placeringen för denna tjänst är centralt i Stockholm. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Arbetslivserfarenhet av service • Tidigare arbete som receptionist är mycket meriterande • Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska För att trivas i tjänsten är du serviceminded och tycker om att hjälpa andra. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och gillar att ha ordning och reda omkring dig. I ditt bemötande till andra är du alltid trevlig och professionell. Det är även viktigt att du är flexibel och kan hantera oförutsedda situationer. Övrig information Start: Maj Plats: Central i Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Specialist i allmänmedicin

Specialist i allmänmedicin till trivsam och uppskattad vårdcentral. Vi söker dig som vill bli en del av vårt team på en mindre, personlig och välfungerande vårdcentral mitt på Östermalm. Hos oss får du arbeta i en stabil och sammansvetsad arbetsgrupp med korta beslutsvägar och ett stort engagemang för patienterna. Vi är en omtyckt vårdcentral som arbetar aktivt med att skapa en trygg och tillgänglig vård för våra patienter. Vi erbjuder: En varierad tjänst med mottagningsarbete och goda möjligheter att påverka arbetets utformning. Nära samarbete med våra sjuksköterskor. En arbetsplats med fokus på kvalitet, arbetsmiljö och teamkänsla. Låg personalomsättning. Möjlighet till fortbildning och professionell utveckling. Vi söker dig som: Är specialist i allmänmedicin. Har ett gott bemötande och värnar om långsiktiga patientrelationer. Trivs i mindre sammanhang där din kompetens gör skillnad. Tycker om att arbeta i team och är engagerad i utvecklings-arbete. Vill arbeta 100 - 50%. Om oss: Vår vårdcentral är en mindre mottagning centralt belägen på Östermalm i Stockholm. Vi värnar vår goda arbetsmiljö och det förtroende vi byggt upp hos våra patienter. Varmt välkommen med din ansökan.

24 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Fastanställd sjuksköterska på deltid till Aleris Basal hemsjukvård Inner...
Aleris Sjukvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som sjuksköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Vi söker just nu en fast sjuksköterska till vår enhet i Innerstaden. Det finns möjlighet att jobba vardag och helg, men vi kan även erbjuda en tjänst på endast helger. Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen Som sjuksköterska hos oss har du ett varierande arbete där du både arbetsleder undersköterskor och utför hembesök hos våra patienter. Arbetsuppgifterna innefattar enklare medicinska insatser till insatser med avancerad medicinsk utrustning och teknik. Vi hanterar även larm från 1177 och SOS Alarm. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg ute på slingorna. Hos oss har du alltid ett team av administrativ personal som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Vi utgår från kontoret på Sabbatsbergs sjukhus vid Odenplan, och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesök använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska och minst två års erfarenhet Har B-körkort Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet TakeCare Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Tidigare arbetslivserfarenhet inom hemsjukvården är mycket meriterande. Du är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du är en positiv, engagerad och kommunikativ person som aktivt vill bidra till vår gemenskap och utveckling. Du är trygg i din yrkesroll, har lätt för att samarbeta och har en bred medicinsk kompetens. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Fastanställning heltid mellan 65-75%. Alternativt fast enbart på helger. Omfattning: Deltid eller heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
IT intresserad student sökes för extrajobb i Rosersberg!
Insitepart AB
Lager- och terminalpersonal

Dina arbetsuppgifter och profil Vi söker dig som är strukturerad, tekniskt intresserad och vill anta nästa utmaning som Konfigurationstekniker i Rosersberg. I denna roll kommer du att ansvara för att planera och utföra olika produktlivscykeltjänster (PLS). Detta innebär att du planerar arbetsflödet för serviceordrar, utför de beställda tjänsterna och kommunicerar med både interna och externa intressenter. För att lyckas i rollen ser vi att du är en lagspelare med förmåga att lösa problem och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är självgående och kan hantera en föränderlig arbetsmiljö där planering och flexibilitet är avgörande. Vi söker dig som alltid strävar efter att förbättra arbetsflödet och utvecklas i din roll. För att kunna gå vidare i denna process behöver du vara student på heltid (100%) eller ha en annan sysselsättning på minst 50% (deltidsjobb). I denna tjänst finns det goda utvecklingsmöjligheter. Om detta låter som något för dig, tveka då inte att söka redan idag Villkor Arbetstiderna är förlagda vardagar dagtid Du ska vara tillgänglig för arbete 2-3 dagar i veckan Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav Du ska ha truckkort Insitepart tillämpar utdrag ur brottsregistret hos samtliga kandidater Kvalifikationer: Förmåga att arbeta väl i team och bidra till en positiv arbetsmiljö. Utmärkt problemlösningsförmåga med ett strukturerat arbetssätt. Självledarskap och initiativtagande för att driva arbetet framåt. God organisationsförmåga för att hantera flera uppgifter samtidigt. Vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och bidra till företagets utveckling. Stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. Samarbeten med kunniga kollegor och intressenter inom flera områden. På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Lagerpersonal till lager i Bromma och Sköndal
Lex-Man i Stockholm AB
Lager- och terminalpersonal

Lexman Bemanning söker just nu fler engagerade medarbetare till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder som hanterar läkemedel i Stockholm. Kunden levererar viktiga läkemedel och förbrukningsmaterial till Region Stockholm, Region Västmanland, Region Uppsala och Region Gotland, samt till ett stort antal privata aktörer som veterinärer och tandläkare. Om tjänsten: Som lagerarbetare hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av: Varuhantering (in- och utleveranser) Plock och sortering av varor Packning och inventering Du kommer att använda handdator som stöd i ditt dagliga arbete. Uppdraget sker på två lager i Stockholm: Bromma och Sköndal, och du behöver ha möjlighet att arbeta på båda platserna. Vem söker vi? Vi söker dig som trivs med ett aktivt och varierat arbete och som kan hantera flexibla arbetstider. Du bör kunna arbeta varierade tider mellan 06:00 och 21:00, då schemat kan innebära tidiga morgnar såväl som sena eftermiddagar och kvällar. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är: Ansvarstagande och noggrann Effektiv och lösningsorienterad Bekväm med att använda handdator eller liknande teknik Flexibel med möjlighet att arbeta både i Bromma och Sköndal Vi söker dig som har: Har god kunskap i svenska i både tal och skrift Innehar Truckkort A1-A4 (Vid moment där truck nyttjas) Har god fysik Har erfarenhet av lagerarbete/orderhantering (meriterande men ej krav) Har god samarbetsförmåga, är noggrann, stresstålig och socialt kompetent Har fyllt 18 år vid anställningstillfället Tidigare erfarenhet från lager eller logistik är meriterande, men inget krav. Stor vikt kommer läggas vid din personliga lämplighet och inställning. Anställningsform och start: Tjänsten är en behovsanställning med start den 1 maj. Vi håller intervjuer löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum – så ansök redan idag! Välkommen med din ansökan till Lexman Bemanning – vi ser fram emot att höra från dig!

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Sales Development Representative deltid till First Camp
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du en driven och social student som trivs med att skapa nya relationer? Motiveras du av att arbeta målinriktat och bidra till nya affärsmöjligheter för företaget? Då kan du vara den vi söker till rollen som SDR hos First Camp! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i cirka tre månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos First Camp. Arbetstiderna är flexibla och det finns möjlighet att arbeta både hel- och halvdagar. Om företaget First Camp är Skandinaviens ledande campingkedja, med över 70 destinationer spridda över Sverige, Norge och Danmark. Företaget erbjuder ett brett utbud av boendealternativ för såväl semesterfirare som företagsgäster och grupper. Hos First Camp står service, kvalitet och gästupplevelse alltid i fokus. Med en stark tillväxt och fokus på gästupplevelsen strävar First Camp efter att skapa minnesvärda vistelser och har upplevt en imponerande tillväxt de senaste åren, genom både förvärv och expansion till nya marknader. Under högsäsong fokuserar destinationerna på att locka privata semesterfirare. Under övriga delar av året är affärsmodellen inriktad på företagsboende, konferenser och föreningsresor, vilket bidrar till ökad beläggning och affärsverksamhet. -Och söker nu dig som vill vara med och bidra till den fortsatta framgången! Arbetsuppgifter Som SDR på First Camp ansvarar du för att skapa nya affärsmöjligheter genom aktiv kundbearbetning och mötesbokning. Genom uppsökande kontakt med företag och organisationer identifierar du potentiella kunder och matchar dem med relevanta erbjudanden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Mötesbokning via telefon och mejl till Key Account Manager Prospektering och identifiering av nya affärsmöjligheter. Hantering och uppföljning av leads i CRM-systemet. Rollen passar dig som trivs i en dynamisk miljö, gillar att skapa relationer och drivs av att nå resultat. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasial utbildning • Meriterande med tidigare erfarenhet inom mötesbokning eller sälj där du kan uppvisa goda resultat • God dator- och systemvana, meriterande med erfarenhet av Salesforce • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Vi tror på människors potential att utvecklas. Med rätt inställning och engagemang kan du uppnå vad som helst. I rollen som mötesbokare pratar du med många kunder dagligen och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Därtill lyssnar du in andra och har lätt för att anpassa dig och din kommunikation efter person och situation, du styr samtalet med professionalitet och leder kunden med en tydlig strategi. Du är noggrann och arbetar på ett strukturerat sätt för att hela tiden föra ditt arbete framåt och du motiveras av att nå uppsatta mål. Vidare jobbar du ständigt för att varje dag utvecklas och bli bättre i din roll. I denna rekrytering kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Övrig information Start: Omgående Plats: Centralt i Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025