Varmt välkommen till vår rekryteringsdag! Vi söker nya medarbetare! Högsäsongen närmar sig och RestaurangAssistans söker just nu personal till massor av spännande tjänster! Därför bjuder vi nu in till en rekryteringsdag på vårt kontor där du får träffa rekryterare från Hotell-, Kök- och Matsalsavdelningen. Vi söker servispersonal, restaurangbiträden, bartenders, receptionister, hotellstädare, kockar, köksbiträden och diskare. Hos oss får du möjlighet att jobba med massor av roliga uppdrag och på några av Stockholms mest största och häftigaste hotell och restauranger! Vi kommer att ha öppet hus klockan 10.00-12.00 så det går bra att komma förbi när du vill. Ta med dig ditt CV och ditt bästa mingelhumör! Datum: 25 mars Tid: 10.00-12.00 Adress: Norra Stationsgatan 93D, 113 64 Stockholm. Vi bjuder på kaffe & fika och hoppas på att på att få träffa just dig denna dag! Tipsa gärna dina vänner och bekanta. Läs mer på vår Facebooksida och Anmäl ditt intresse här RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Våra kunder är allt från prisade stjärnkrogar och guldkantade galor till rikstäckande hotellkedjor, företagsrestauranger, konferensanläggningar, kursgårdar och stora arenor. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar.
Om jobbet AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg , Malmö, Örebro och Trollhättan. OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och stödboende. Nu söker vi personal vid behov till vår kund i Bandhagen. Kunden är en man med assistans dygnet runt som behöver hjälp med all omvårdnad, slemsug, matlagning, städning, med mera. Han har en ryggmärgsskada som gör att han saknar all funktion i nedre extremiteter samt i händer och armar. Arbetspassen är förlagda under dygnets alla timmar och vi söker personer som kan arbeta dag, kväll och vaken natt. Mer information om kunden ges ut vid intervjutillfället. För att du ska kunna ge den bästa assistansen till våra kunder tror vi att du ska vara lyhörd, och ha en god förståelse för vad ett bra bemötande innebär för våra kunder. Att man brinner för att hjälpa andra, du gör ditt yttersta för att kunden ska få den hjälp hen behöver. Att du är ansvarsfull och ödmjuk trygg i dig själv, och du behärskar det svenska språket. Våra kunder har olika behov men alla behöver stöd i vardagen. Kunden talar svenska och arabiska. Vi tror även att du är: - Noggrann - Tålmodig och ödmjuk - Serviceinriktad - Initiativtagare - Ansvarsfull OmsorgsCompagniet värnar om både kunder säkerhet och trygghet samt personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...
Familjeläkarna söker nu en passionerad och engagerad undersköterska till vår avancerade sjukvård i hemmet (ASIH) i Innerstaden. Vi erbjuder en arbetsmiljö där ditt engagemang kan bidra till meningsfulla förändringar i patienternas liv. Med fokus på högkvalitativ vård och patientvänlighet, är vi ett hängivet team som söker fler att arbeta tillsammans med. Om Vår Organisation och VisionFamiljeläkarna grundades 2008 med en tydlig vision: att erbjuda vård av högsta kvalitet, precis som vi skulle göra för vår egen familj. Vi strävar efter kontinuerlig tillväxt och utveckling inom vår vårdpraktik, alltid med patientens bästa i fokus. Ansvarsområden för Undersköterska inom ASIHRollen innefattar ett brett spektrum av arbetsuppgifter som stödjer patienter i deras hem. Du kommer att arbeta i nära samarbete med sjuksköterskor, läkare och annan vårdpersonal för att säkerställa att vi levererar högkvalitativ vård. Viktiga Arbetsuppgifter Genomföra dagliga vårdinsatser i patienters hem. Dokumentera och följa upp patienternas vårdprocesser i våra journalsystem. Bidra till patientens delaktighet och trygghet genom kommunikativt arbete. Stödja det multiprofessionella teamet i vårdinsatser och vårdplanering. Kvalifikationer och Kompetens Godkänd undersköterskeutbildning är obligatorisk. Erfarenhet av hemsjukvård eller liknande vårdmiljö är meriterande. Vi söker dig som vill cykla till våra patienter i Innerstaden. Personliga Egenskaper Flexibel och initiativrik för att hantera föränderliga vårdsituationer. Förmåga att arbeta självständigt men även i team. Positiv och kommunikativ för att bygga relationer med patienter och kollegor. Arbetstider och Anställningsform Timanställning dagtid Tjänsterna erbjuder flexibilitet beroende på dina personliga behov och scheman. AnsökningsprocessOm denna roll låter som något för dig, välkomnar vi varmt din ansökan. Vi hanterar ansökningarna löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vänligen bifoga din utbildningslegitimation och eventuella arbetsintyg som kan stärka din ansökan. Vänligen observera att vi undanber oss kontakt från bemanningsföretag och rekryteringsbyråer. Vi ser mycket fram emot att få din ansökan!
Dina arbetsuppgifter Omniglot söker nu en modersmålslärare i mongoliska på 10% med start omgående (mars 2025). Som modersmålslärare undervisar du barn och ungdomar i ditt modersmål på olika skolor i hela Stockholms region. Undervisningen sker utanför ordinarie skoltid, i regel på eftermiddagen mellan 14.00-17.00, ibland mellan 8:00 och 9:00 på morgonen. Reseersättning utgår ej. Dina arbetsuppgifter är: - planering och genomförande av modersmålslektioner; - när- och frånvarohantering av dina elever; - mejlkontakt med vårdnadshavare; - betygsättning och omdöme; - rapportering av dina arbetstimmar och tät kontakt med Omniglots centrala enhet; - deltagande i kompetensutveckling tillsammans med övriga lärarkollegor. Din profil För att bli anställd måste du uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret som är mindre än ett år gammalt. Beställ här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vi söker dig som: - Bor i Stockholmsområdet; - Har mongoliska som modersmål; - Talar och skriver svenska eller engelska obehindrat; - Har god datorvana; - Är lyhörd för elevens behov och intresse; - Är flexibel och trivs med att samarbeta med både kollegor, vårdnadshavare och personal på skolorna. Undervisningserfarenhet är meriterande. Vi tar emot ansökningar endast genom denna plattform och intervjuer sker löpande. Om oss Omniglot – En del av Tellusgruppen Omniglot har över 200 modersmålslärare i 70 språk som arbetar på 60 olika skolor i Stockholmsområdet samt i andra delar av landet. Vi erbjuder även studiehandledning, fjärrundervisning och tolk. Vår vision är att ge alla elever, oavsett bakgrund, samma möjligheter och förutsättningar för en bra utbildning genom modersmålsundervisning. Tellusgruppen är en långsiktig ägare av välskötta bolag inom sektorerna för utbildning och för barnomsorg. Koncernen är för närvarande huvudman för 25 förskolor, sju grundskolor och tillhandahåller även barnpassning och läxhjälp.
Våra assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare är alla överens: vi sitter still för mycket, övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Forskningen är tydlig, och på STC vill vi vara en del av lösningen genom att få fler människor i rörelse. Men vi behöver din hjälp! Vi söker nu en Gymansvarig på 75% som vill ta ansvar för att driva tillväxten i ett av våra viktigaste gym i Nynäshamn och utveckla vårt ledarskap i linje med vår mission och värdegrund. Ditt uppdrag Som Gymansvarig har du ett helhetsansvar för den dagliga driften, servicen och tillväxten och rapporterar till Distriktschefen i Stockholm. Du ansvarar för att säkerställa en utmärkt medlemsupplevelse, coachar och utvecklar ditt team samt ser till att gymmet är väl underhållet. Tillsammans med ditt team av gymvärdar driver du schemaläggning, bemanning och försäljning för att inspirera fler människor att komma i rörelse men inkluderar inte personalansvar. Du följer också upp gruppträning och personlig träning i nära samarbete med din distriktschef och gruppträningsansvarig (GTA) samt central träningschef. Din roll är central för gymmets utveckling och framgång, och du har ett helhetsperspektiv som täcker allt från daglig drift till långsiktig tillväxt och medlemsnöjdhet. Din roll kommer vara operativt aktiv där du befinner dig nära medlemmen för bästa service. Observera att arbetstiden kommer att vara schemalagd under dagtid, kvällstid samt under helger. Detta innebär att flexibilitet kring arbetstider är ett krav för tjänsten. Du förväntas kunna anpassa dig till ett varierande schema och vara tillgänglig för arbete under olika tidpunkter för att möta verksamhetens behov och säkerställa en hög servicenivå för våra medlemmar. Vem är du? Som person drivs du av att inspirera andra och har en stark känsla för service och ledarskap. Du trivs i en dynamisk miljö där du har möjlighet att påverka och utveckla både ditt team och gymmets verksamhet. Med en positiv och lösningsorienterad inställning är du duktig på att bygga relationer, såväl internt som externt, och du har en förmåga att engagera både medarbetare och medlemmar. Du har en förmåga att växla mellan operativa och strategiska uppgifter och känner dig bekväm med att ta initiativ och fatta beslut. Du är en naturlig ledare som inte bara motiverar andra utan också ständigt utvecklar dig själv och söker nya sätt att förbättra och effektivisera arbetet. Du har också en stark affärsmässig förståelse och förmåga att identifiera tillväxtmöjligheter, samtidigt som du alltid sätter medlemmarnas upplevelse i första rummet. Krav: God förmåga att arbeta resultatinriktat med fokus på försäljning och medlemsnöjdhet. Vana att arbeta med schemaläggning och personalplanering. Talar och skriver flytande på svenska och engelska. B-körkort Meriterande: Erfarenhet av att arbeta som team lead, gärna inom tränings-, service- eller detaljhandelsbranschen. Erfarenhet av att leda och coacha personal. Om STC Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 215 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding. Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra klubbar där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv. Varför STC? Om du vill vara med på en spännande tillväxtresa och få chansen att spela en nyckelroll i en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv, så är STC bolaget för dig. Vi har en stark kultur där vi delar passionen för en aktiv och hälsosam livsstil men där vi även värdesätter att ha roligt tillsammans! Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna! Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Distriktschef Daniel Filipsson på ([email protected]). Sista ansökningsdag: 2025-04-15
Vad roligt att du vill jobba hos oss! När du registrerat dig kan du hittas och kontaktas av våra arbetsledare i de olika assistanserna. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Varmt välkommen med din Intresseanmälan! Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Rozen Clean är en av Stockholms bäst rekommenderade städfirmor både bland kunder och personal. Vi hjälper våra kunder runt om i Stockholm till en enklare vardag med städning varje varannan eller var fjärde vecka i deras hem och vill ge dem den bästa service med ett skinande rent hem med det lilla extra. Just nu söker vi personal som kan jobba i förorter så som Lidingö, Danderyd, Täby och liknande. Arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för städningen hos cirka 10-15 egna kunder som du återkommer till varje, varannan eller var fjärde vecka där du kommer att hjälpa dem med att få en enklare vardag med ett skinande hem. Du ingår även i ett härligt team med många duktiga kollegor där du ibland kommer att jobba tillsammans på stor- och flyttstädningar. Vi söker dig som: Har minst 2 års erfarenhet eller mer av hemstädning Tycker om att göra ett bra jobb och ger alltid 100% Ser detta jobb mer långsiktigt för att stanna hos oss länge Noggrann & ordningsam Självgående & ansvarsfull Pålitlig & lojal Positiv inställning Bra på att passa tider och följa instruktioner Behärskar antingen svenska eller engelska språket någorlunda Arbetstillstånd i Sverige Rozen Clean erbjuder: Kollektivavtalsenliga löner Individuell lönesättning Reseersättning 12% i semesterersättning (betalas ut 25 augusti) Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Foraförsäkring med tjänstepension Städutbildning Trevliga kollegor med god sammanhållning och stämning bland våra medarbetare Vi åker kommunalt till våra kunder, alternativt med egen bil Arbetstider måndag till fredag 8-17 eller enligt överenskommelse Rozen Clean AB är ett växande och familjärt städföretag med privat- och företagskunder i Stockholm, Uppsala och Nyköping. Vi har mycket fina recensioner från våra kunder och anställda. Rozen Clean is one of Stockholm's best recommended cleaning companies among both customers and staff. We help our customers around Stockholm to a easier everyday life with cleaning every, every other or every fourth week in their homes and want to give them the best service with a shiny clean home with that little extra touch. Right now we are looking for staff who can work in suburbs such as Lidingö, Danderyd and Täby. Responsibilities: You will be responsible for the cleaning of about 10-15 own customers who you will return to every, every other or every fourth week where you will help them to have an easier everyday life with a shiny home. You are also a part of a wonderful team with many talented colleagues where you will sometimes work together on deep-cleanings and move-out cleanings. We are looking for someone who: Have at least 2 years experience or more in home-cleaning Likes to do a good job and always gives 100% See this job more long-term to stay with us for a long time Accurate & orderly Self-motivated & responsible Reliable & loyal Positive attitude Always arrive on time and good at following instructions. Speak and understand either Swedish or English Work permit in Sweden Rozen Clean offer: Salary in line with the collective agreement Individual salary setting Travel compensation 12% in vacation pay (paid out on August 25) Permanent employment with 6 months probationary period Fora-insurance with pension Training in cleaning Nice colleagues with good cooperation and atmosphere among our employees We travel by public transport to our customers, or buy own car Working hours Monday to Friday 8-17 or as agreed Rozen Clean AB is a growing and family-oriented cleaning company with private and corporate customers in Stockholm, Uppsala and Nyköping. We have very good reviews from our customers and employees.
Rozen Clean är en av Stockholms bäst rekommenderade städfirmor både bland kunder och personal. Vi hjälper våra kunder runt om i Stockholm till en enklare vardag med städning varje, varannan eller var fjärde vecka i deras hem och vill ge dem den bästa service med ett skinande rent hem med det lilla extra. Just nu söker vi personal som kan jobba i förorter så som Lidingö, Danderyd, Täby och liknande. Arbetsuppgifter Du kommer att utföra fönsterputsning, flyttstädning och storstädning hos våra kunder. Vissa uppdrag utför du själv och på andra uppdrag arbetar du tillsammans med vårt härliga Storstädningsteam. Anställningen inleds med fönsterputs- och städutbildning med en av våra kvalitetschefer. Vi söker dig som: Har minst 2 års erfarenhet eller mer av fönsterputsning Tycker om att göra ett bra jobb och ger alltid 100% Noggrann & ordningsam Självgående & ansvarsfull Pålitlig & lojal Positiv inställning Bra på att passa tider och följa instruktioner Behärskar antingen svenska eller engelska språket någorlunda Arbetstillstånd i Sverige Rozen Clean erbjuder: Individuell lönesättning Reseersättning 12% i semesterersättning Säsongsanställning Foraförsäkring med tjänstepension Städutbildning Trevliga kollegor med god sammanhållning och stämning bland våra medarbetare Vi åker kommunalt till våra kunder, alternativt med egen bil Arbetstider måndag till fredag 8-17 eller enligt överenskommelse Rozen Clean AB är ett växande och familjärt städföretag med privat- och företagskunder i Stockholm, Uppsala och Nyköping. Vi har mycket fina recensioner från våra kunder och anställda. Rozen Clean is one of Stockholm's best recommended cleaning companies among both customers and staff. We help our customers around Stockholm to a easier everyday life with cleaning every, every other or every fourth week in their homes and want to give them the best service with a shiny clean home with that little extra touch. Right now we are looking for staff who can work in suburbs such as Lidingö, Danderyd and Täby. Responsibilities: You will perform window-cleaning, move-out cleaning and deep-cleaning for our customers. You will be responsible for some assignments yourself and on other assignments you will work together with our wonderful deep cleaning-team. The job will start with training together with one of our quality managers. We are looking for someone who: Have at least 2 years experience or more in window-cleaning Likes to do a good job and always gives 100% Accurate & orderly Self-motivated & responsible Reliable & loyal Positive attitude Always arrive on time and good at following instructions. Speak and understand either Swedish or English Work permit in Sweden Rozen Clean offer: Salary in line with the collective agreement Individual salary setting Travel compensation 12% in vacation pay Seasonal employment Fora-insurance with pension Training in cleaning Nice colleagues with good cooperation and atmosphere among our employees We travel by public transport to our customers, or buy own car Working hours Monday to Friday 8-17 or as agreed Rozen Clean AB is a growing and family-oriented cleaning company with private and corporate customers in Stockholm, Uppsala and Nyköping. We have very good reviews from our customers and employees.
Beskrivning av tjänsten som Personlig Assistent Vi söker dig som vill arbeta extra som personlig assistent hos en lugn och trevlig kvinna på Södermalm, Stockholm. Exempel på arbetsuppgifter är hjälp vid måltider, förflyttning, skötsel av personlig hygien, av- och påklädning och hushållssysslor. Viktigt är att du även fungerar i samverkan med anhöriga. Kunden kommunicerar utan problem men har en hjärnskada som bidrar till nedsatt minne, problem med orientering i tid och rum samt svårigheter med de executiva förmågorna. Kunden gillar att läsa korsord och äta prinsesstårta. Din roll som assistent blir utöver att stötta i det vardagliga livet fungera som en drivkraft i att få saker utförda. Det är även en fördel om du som assistent är stark då hjälp i förflyttningsmoment förekommer. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Det söker vi hos dig Kunden önskar endast kvinnliga assistenter. I detta uppdrag är det viktigt att du som assistent är lyhörd, strukturerad och noggrann. Personliga egenskaper som lugn, flexibel, och tålmodig är något som uppskattas av kunden. Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Timvikariat Omfattning: Vid behov Arbetstid: Dagtid, vardagar. Se separat schema. Tillträde: enl. överenskommelse Vi söker någon som kan arbeta följande tider & dagar i samband med ordinarie assistents semester. Vecka 16 (14/4-21/4). Vecka 23-27. Måndag: 09:00-16:00 Tisdag: 09:00-15:30 Onsdag & torsdag: 09:00-15:00 Utöver dessa tider kan det bli aktuellt att arbeta extra vid annan oplanerad frånvaro. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och tillgänglighet för samtliga datum. Sista ansökningsdag 250331 Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer