REKRYTERINGSDAG 25 MARS!
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hovmästare och servitörer

Varmt välkommen till vår rekryteringsdag! Vi söker nya medarbetare! Högsäsongen närmar sig och RestaurangAssistans söker just nu personal till massor av spännande tjänster! Därför bjuder vi nu in till en rekryteringsdag på vårt kontor där du får träffa rekryterare från Hotell-, Kök- och Matsalsavdelningen. Vi söker servispersonal, restaurangbiträden, bartenders, receptionister, hotellstädare, kockar, köksbiträden och diskare. Hos oss får du möjlighet att jobba med massor av roliga uppdrag och på några av Stockholms mest största och häftigaste hotell och restauranger! Vi kommer att ha öppet hus klockan 10.00-12.00 så det går bra att komma förbi när du vill. Ta med dig ditt CV och ditt bästa mingelhumör! Datum: 25 mars Tid: 10.00-12.00 Adress: Norra Stationsgatan 93D, 113 64 Stockholm. Vi bjuder på kaffe & fika och hoppas på att på att få träffa just dig denna dag! Tipsa gärna dina vänner och bekanta. Läs mer på vår Facebooksida och Anmäl ditt intresse här RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Våra kunder är allt från prisade stjärnkrogar och guldkantade galor till rikstäckande hotellkedjor, företagsrestauranger, konferensanläggningar, kursgårdar och stora arenor. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar.

14 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
REKRYTERINGSDAG 25 MARS!

Varmt välkommen till vår rekryteringsdag! Vi söker nya medarbetare! Högsäsongen närmar sig och RestaurangAssistans söker just nu personal till massor av spännande tjänster! Därför bjuder vi nu in till en rekryteringsdag på vårt kontor där du får träffa rekryterare från Hotell-, Kök- och Matsalsavdelningen. Vi söker erfarna hotellstädare, servispersonal, restaurangbiträden, bartenders, receptionister, kockar, köksbiträden och diskare. Hos oss får du möjlighet att jobba med massor av roliga uppdrag och på några av Stockholms mest största och häftigaste hotell och restauranger! Vi kommer att ha öppet hus klockan 10.00-12.00 så det går bra att komma förbi när du vill. Ta med dig ditt CV och ditt bästa mingelhumör! Datum: 25 mars Tid: 10.00-12.00 Adress: Norra Stationsgatan 93D, 113 64 Stockholm. Vi bjuder på kaffe & fika och hoppas på att på att få träffa just dig denna dag! Tipsa gärna dina vänner och bekanta. Läs mer på vår Facebooksida och Anmäl ditt intresse här RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Våra kunder är allt från prisade stjärnkrogar och guldkantade galor till rikstäckande hotellkedjor, företagsrestauranger, konferensanläggningar, kursgårdar och stora arenor. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar.

14 mars 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Sjuksköterska till Aleris Basal hemsjukvård Bromma eller Solna
Aleris Sjukvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som sjuksköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen Som sjuksköterska hos oss har du ett varierande arbete där du både arbetsleder undersköterskor och utför hembesök hos våra patienter. Arbetsuppgifterna innefattar enklare medicinska insatser till insatser med avancerad medicinsk utrustning och teknik. Vi hanterar även larm från 1177 och SOS Alarm. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg ute på slingorna. Hos oss har du alltid ett team av administrativ personal som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Just nu söker vi sjuksköterskor till båda våra kontor i Västerort. Du kan antingen utgå från vår Brommaenhet, med kontor beläget vid Brommaplan eller vår Solnaenhet med kontor i Sollentuna. Patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område och för att ta dig mellan patientbesök använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi dig även: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska eller distriktssköterska med minst två års erfarenhet Har B-körkort Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet TakeCare Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Tidigare arbetslivserfarenhet inom hemsjukvården är mycket meriterande. Du är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du är en positiv, engagerad och kommunikativ person som aktivt vill bidra till vår gemenskap och utveckling. Du är trygg i din yrkesroll, har lätt för att samarbeta och har en bred medicinsk kompetens. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

13 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Undersköterska till Aleris Basal hemsjukvård Solna
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Vi utgår från vårt kontor i Solna och arbetstiden är förlagda till kvällar, helger och röda dagar - under tider när vårdcentralen är stängd. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret i Sollentuna och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi använder specialanpassade tester i denna rekryteringsprocess för att objektivt bedöma relevant kompetens hos våra kandidater. Om du uppfyller våra grundläggande krav kommer de första testerna att skickas ut automatiskt. För att gå vidare i processen är det viktigt att du genomför testerna och uppnår godkänt resultat. Vi ser fram emot att höra från dig!

13 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Merchandiser till en välkänd kund i Stockholmsområdet
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om tjänsten I rollen som merchandiser/varuplockare kommer du att vara nyckeln till att skapa en inspirerande och lockande butiksmiljö. Vi erbjuder dig ett arbete där du kan påverka och styra ditt arbete till stor del själv men såklart även i samråd med oss. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att besöka olika butiker i Stockholmsområdet för att fylla på, fronta, underhålla samt beställa varor för våra kunder. Då du arbetar själv är det viktigt att du är handlingskraftig, självgående och har förmågan att planera ditt arbete effektivt. Personliga egenskaper Vi söker dig som är kreativ, självgående och har en god förmåga att ta egna initiativ. Du trivs med varierande arbetsuppgifter och har en flexibel inställning, vilket gör att du kan anpassa dig efter olika situationer. Som person är du serviceinriktad och ansvarstagande, med ett starkt driv att hitta lösningar i det dagliga arbetet. Du har ett öga för detaljer och arbetar noggrant för att säkerställa hög kvalitet i det du gör. Erfarenhet av varuplock, merchandising eller liknande arbetsuppgifter inom detaljhandeln är meriterande. Krav B-körkort och tillgång till bil Anställningsform Tjänsten är en deltidsanställning på cirka 15 timmar per vecka med möjlighet till fler timmar vid behov. Arbetstiderna är förlagda på vardagar, måndag till fredag, under dagtid. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders prövotid. Du kommer att vara anställd av Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Startdatum sker enligt överenskommelse. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen!

13 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Polsktalande personliga assistenter sökes för sommarvikariat i Farsta
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en man i 70-årsåldern, boendes i Farsta är polsktalande är rökfri har erfarenhet av liknande arbete har god fysik Det är även meriterande om du: är undersköterska eller sjuksköterska Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: tjänst 1: dag/kvällspass (07:00–14:00 eller 14:00–21:00), omfattning ca 60–70%. tjänst 2: Nattpass (21:00–07:00) med 3 timmars jour, omfattning ca 50–60%. dubbelassistans dygnet runt tjänsterna gäller under 14/7-14/8 Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Ellionor Koll | [email protected]

13 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Arbetsledare foodora market - Stockholm
Foodora AB
Butikssäljare, dagligvaror

foodora Market fortsätter att växa, utvecklas och expandera i ett extremt snabbt tempo! Vi bryter just nu ny mark för hela dagligvaruhandeln. Vi tillhandahåller så kallade DMarts (darkstores) och ser till att våra kunder, utifrån ett brett sortiment av livsmedel, får hem sina varor från 15 minuter. Häftigt va? foodora market är en gamechanger och vi hoppas du vill vara med på vår fortsatta resa! Vi söker nu en arbetsledare till vår butik i Stockholm, som är redo att axla en ledarroll inom dagligvaruhandeln och vill vara med oss på vår spännande resa mot att bli marknadsledande på snabb e-handel. Som arbetsledare ansvarar du för att den dagliga operativa verksamheten fungerar på ett effektivt vis med visionen Sveriges snabbaste livsmedelsbutik. Tjänsten är på deltid där du förväntas arbeta cirka 30 timmar per vecka. VAD DU KOMMER (MEN INTE UTESLUTANDE) ATT GÖRA Du leder dig själv och övrig personal så att alla arbetsmoment utförs enligt våra gemensamt framtagna arbetssätt Du hjälper till att ta ett helhetsansvar för verksamheten Du arbetar aktivt med att förbättra våra gemensamma arbetssätt samt hittar nya effektivare lösningar Du testar nya arbetssätt, utvärderar dessa och sprider lyckade lösningar vidare till övriga i bolaget för best practice Agera föredöme för andra gällande bolagets värderingar och vision VEM DU ÄR Prestigelös - Du är inte rädd för att hugga in där det behövs Lösningsorienterad - Du tycker om att ställas inför nya utmaningar i en verksamhet som förändras snabbt Samarbetsvillig - Du har den självklara energin som smittar av sig till andra KVALIFIKATIONER Du har troligen jobbat något eller några år inom butik, lager, restaurang eller liknande verksamhet Du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift Har du erfarenhet av en ledarroll ses det som meriterande VILKA VI ÄR Vi på foodora är ett gäng matälskare som drivs av att skapa framtidens leveranstjänst, där ödmjukhet, innovation och team work står oss allra närmast om <3. Vi bryter just nu ny mark för vad en leveranstjänst faktiskt är och uppfattas, därför är högt tempo och flexibilitet vardagsmat för oss - varje dag är (på riktigt) inte den andra lik! Vi på foodora är människor från olika bakgrunder, med olika erfarenheter i bagaget och med vitt skilda synsätt och idéer. Det här ser vi som självklarheter, då vi helt och fullt tror att mångfald bygger grunden till vår kultur och framgång. Vi är stolta att kunna vara en arbetsgivare för människor från alla världens hörn och samtidigt utmärka oss som en av de snabbast växande bolagen inom LMD*! För oss är det också viktigt att snabb tillväxt och framgång inte sker på bekostnad av vårt hållbarhetsarbete. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala, inte bara i Sverige utan i hela vår europeiska verksamhet, och våra mål inför framtiden är högt satta för att bli ledande för hållbarhet inom branschen. Allt från att ta fram fler elfordon i våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår plattform - vi vill stå för en grön framtid! Vill du vara med? :) *LMD står för Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjat hos oss. Kolla gärna in vår instagram lifeatfoodora_se och utforska vad våra foodorians håller på med just nu. Vem vet, de kanske är dina framtida kollegor!

13 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Öppningsansvarig på KAJSAS PÅ KAJEN
Segerblom Invest AB
Hovmästare och servitörer

Bli en del av vårt fantastiska team på KAJSAS på KAJEN! Vi söker en ansvarsfull och morgonpigg medarbetare till vår populära servering vid Barnängsbryggan på Södermalm. Är du erfaren inom café/restaurang och redo att ta ansvar för både öppning och stängning? Då är det dig vi söker! Som öppnings person hos oss får du en nyckelposition där du säkerställer att allt är redo inför dagens verksamhet. Vi söker någon som trivs med ansvar, har ett öga för detaljer och gillar att arbeta självständigt. Om du dessutom är en engagerad och positiv lagspelare, kommer du att passa perfekt i vårt härliga team! Vi serverar smashburgare, pommes, premiumkorvar, grillade paninis, kaffe, glass, fika och mycket mer! KAJSAS är en av Söders mysigaste mötesplatser, där vi vill att både våra gäster och medarbetare ska trivas. Här får du vara en del av ett team där gemenskap, kul stämning och kvalitet går hand i hand. Om oss: KAJSAS är ett familjeföretag där vi lagar maten själva med bra råvaror och massor av kärlek. Vi är ett tight team som jobbar nära varandra, där personlighet, samarbete och god stämning är lika viktigt som att maten och servicen håller högsta kvalitet. Vi strävar efter att alla trivs och har kul på jobbet. Vi är en familj tillsammans som tillsammans med dig hjälps åt för att skapa den bästa möjliga upplevelsen för våra gäster. Vem söker vi? Vi söker dig som har stort engagemang och brinner för att ge våra gäster en fantastisk upplevelse. Du är en person som vill börja din dag tidigt och trivs med att ta ansvar. Du har god simultankapacitet och kan hålla ett högt tempo, särskilt under våra soliga och välbesökta timmar när köerna kan vara långa och tempot är högt. Stresstålighet är en viktig egenskap för att kunna leverera bra service även under pressade perioder. Du trivs med att arbeta självständigt, särskilt under öppning, när du har fullt ansvar för att organisera och prioritera din tid. Med en positiv inställning och vilja att vara en del av ett härligt team bidrar du till att skapa en arbetsplats där vi hjälps åt och har kul tillsammans. Har du dessutom erfarenhet från branschen ser vi det som ett stort plus. Det viktigaste för oss är att du är redo att arbeta, ha roligt på jobbet, samarbeta med dina kollegor och att du har ett genuint intresse av att utvecklas. Om tjänsten: Under handledning av nuvarande platsansvarig kommer du steg för steg att lära dig arbetsuppgifterna. Du kommer bland annat ha ansvar för: Öppning av enheten och med tiden även stängning. Kassa och service Ta emot leveranser och säkerställa att allt är på plats för dagens arbete. Matberedning, frallor, förbereda kök för lunch och löpande påfyllning under dagen. Hantering av espressomaskin och andra köksmaskiner. Öppna och stänga uteserveringen Arbetet kräver att du är noggrann, har en känsla för ordning och reda och kan se till att allt är i ordning innan gästerna anländer. Du är personen som sätter grunden för att dagen flyter på smidigt och effektivt. Villkor: Vi erbjuder en deltidsanställning på ca 50–75 % för kommande säsong, med möjlighet till extra timmar vid behov. Lön enligt överenskommelse. Rekrytering sker löpande. Så här ansöker du: Skicka din ansökan med CV och en kort film där du berättar lite om dig själv! Vi ser fram emot att höra från dig och hoppas att du vill vara en del av vårt härliga team. För mer info om KAJSAS, kika gärna på vår hemsida www.kajsas.se eller följ oss på våra sociala medier.

13 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Kökspersonal KAJSAS I TULLEN
Segerblom Invest AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Är du redo att jobba i ett högt tempo och trivs med att vara snabb om fötterna när stressen stiger? KAJSAS söker nu engagerade och drivna köksbiträden för sommaren 2025. Här får du möjlighet att arbeta på en plats med en härlig familjär stämning, samtidigt som du får vara med och skapa den bästa möjliga upplevelsen för våra gäster. Vem är du? Vi söker dig som brinner för service och matlagning. Du har erfarenhet av att arbeta i högt tempo och hantera många bollar i luften samtidigt. Du trivs med att vara flexibel och har en god förmåga att växla upp under stressiga perioder med mycket gäster och bongar i köket. Du är van vid gästbemötande och tycker om att laga mat. Kommunikation och lagarbete är avgörande för oss, och du är en teamplayer som ser till att alla arbetar tillsammans för att hålla högsta kvalitet både i köket och i bemötandet av våra gäster. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt och ta eget ansvar när det behövs. Om oss: KAJSAS är ett familjeföretag, och KAJSAS I TULLEN ligger mitt i folkmyllret vid Hornstulls strand. Här serverar vi färgglada drinkar, de saftigaste burgarna och premiumkorv – allt tillagat med kärlek och noggrant utvalda råvaror. Vi arbetar som ett tajt team och ser till att alla trivs på jobbet. För oss är personlighet, samarbete och en härlig stämning lika viktiga som att maten och servicen håller högsta kvalitet. Vi har tre fasta enheter på Södermalm och vår vision är att skapa mötesplatser runt om i Stockholm, där varje gäst lämnar som en vän. Rollen och arbetsuppgifter: Som köksbiträde på KAJSAS får du ett varierat och ansvarsfullt arbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: Beredning av mat/ fastfood Förberedelser inför service, inklusive disk och städning för att hålla arbetsområdet rent och organiserat. Kassahantering och att ta emot beställningar. Ansvara för öppning och stängning av köket, inklusive att säkerställa att alla rutiner följs. Stödja och hjälpa andra stationer i verksamheten vid behov, för att säkerställa ett effektivt och bra flöde under hela arbetsdagen. Det viktigaste är att du är redo att arbeta, ha kul på jobbet, samarbeta med dina kollegor och har ett genuint intresse av att utvecklas. Kvalifikationer: Minst några års erfarenhet som kock eller fastfood Du känner dig trygg i köket och är van vid att arbeta självständigt Utbildning inom restaurang är meriterande men inget krav Du har en genuin glädje och kunskap om råvaror Anställning: Tjänsterna vi söker är både hel- och deltid med varierande arbetstider under dag, kväll och helg. Intervjuer sker löpande med uppstart i mars/april. Lönesättning sker individuellt enligt överenskommelse. Arbetstider under högsäsong är mellan 09:00 - ca 23:00 Såhär ansöker du: För att ansöka ber vi dig att skicka en fullständig ansökan med ditt CV, ett personligt brev samt en kort video där du berättar lite om dig själv. Ansökningar tas endast emot via länk. Hoppas vi hörs snart – vi ser fram emot att få veta mer om dig!

13 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Kassa / Bar KAJSAS I TULLEN

Har du ett stort intresse för mat och dryck och är van att arbeta under högt tempo? KAJSAS I TULLEN söker nu driven och engagerad kassa och barpersonal till sommarsäsongenOm oss KAJSAS är ett familjeföretag, och KAJSAS I TULLEN ligger mitt i folkmyllret vid Hornstulls strand. Här serverar vi färgglada drinkar, de saftigaste burgarna och premiumkorv – allt tillagat med kärlek och noggrant utvalda råvaror. Vi arbetar som ett tajt team och ser till att alla trivs på jobbet. För oss är personlighet, samarbete och en härlig stämning lika viktiga som att maten och servicen håller högsta kvalitet. Vi har tre fasta enheter på Södermalm och vår vision är att skapa mötesplatser runt om i Stockholm, där varje gäst lämnar som en vän. På KAJSAS jobbar vi i en familjär miljö där personlighet och gruppsammanhållning är lika viktigt som kvaliteten på maten och servicen. Därför lägger vi stor vikt på att du är en öppen person som vill bidra med positiv energi till ett tight team. Vi hjälper varandra, behandlar varandra med respekt oberoende på person eller anställningsgrad, vågar fråga och visar stor omtanke för våra kollegor. Vem är du? Du är en serviceinriktad person som drivs av att skapa bra upplevelser för våra gäster. Du är resultatinriktad, driven och passionerad, och trivs i en miljö där du får ta egna initiativ och ansvar. Du är självgående och kan hantera självständiga arbetsmoment, särskilt under öppning eller när det är lugnare på dagen. Samtidigt tycker du om att jobba i team och presterar bäst som del av en grupp. Kvalitet och service är det allra viktigaste för oss, och därför tror vi att du är noggrann men samtidigt effektiv och trevlig i ditt arbete. Du gillar att hålla högt tempo och har förmågan att hantera snabba förändringar. Periodvis kan arbetet vara fysiskt krävande och arbetsdagarna långa, men du ser det som en utmaning och är motiverad av att leverera på topp. Om tjänsten Som medarbetare på KAJSAS får du lära dig jobbet direkt på plats under handledning av vår nuvarande platsansvarig. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: Öppna och stänga enheten Arbeta i kassa och bar, där ordning och reda är särskilt viktigt Alkoholservering Hantera espressomaskin och andra köksmaskiner Hjälpa köket vid behov med beredning av mat och enklare prepp/påfyllning Städning/disk och hålla ordning på arbetsplatsen Hantera beställningar och leveranser tillsammans med kollegor och platsansvarig Du kommer också att dela ansvar med dina kollegor och platsansvarig för de olika uppgifterna. Under din uppstart får du material som hjälper dig att förstå våra arbetsprocesser. Vi ser gärna att du har minst ett till två års erfarenhet i branschen och brinner för att organisera och leda arbetsplatsen framåt. Arbetstiderna varierar med morgnar, dagar, kvällar och helger. Våra öppettider är för närvarande 10:00-19:00, och under vår/sommaren håller vi öppet till 23:00. Villkor Tjänsten vi erbjuder är en säsongsanställning med möjlighet för förlängning. Lön enligt överenskommelse. Ansökningar tas emot löpande med uppstart under mars/april. Såhär ansöker du: För att ansöka ber vi dig att skicka en fullständig ansökan med ditt CV, ett personligt brev samt en kort video där du berättar lite om dig själv. Ansökningar tas endast emot via länk. Hoppas vi hörs snart! För mer info om KAJSAS, kika in på kajsas.se eller på våra sociala medier.

13 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025