Bagare - Är du vår nästa stjärna?🌟
Lex-Man i Stockholm AB
Bagare och konditorer

Lexman, ett av Sveriges ledande bemanningsföretag, söker just nu fler passionerade och dedikerad bagare för att ansluta sig till vårt team i Stockholmsområdet. Som bagare hos Lexman är ingen dag lik den andra. Hos oss får du möjligheten att arbeta hos fler av våra kunder. Om rollen Som bagare hos Lexman kommer du att spela en central roll i vårt team och hos våra kunder. Du kommer att arbeta i förstklassiga kök hos några av de mest välkända företagen i Sverige som t.ex. ICA, Willys, Hemköp, City Gross och Coop. Dina huvuduppgifter kommer att omfatta följande: Förberedelse och tillverkning av en rad bakverk, inklusive matbröd, kaffebröd och tårtor. Din förmåga att skapa högkvalitativa produkter kommer att vara avgörande för att upprätthålla vår höga standard och våra kunders tillfredsställelse. Övervakning av ingredienskvalitet och lagernivåer för att säkerställa att alla produkter är färska och av bästa kvalitet. Bidra till teamarbetet och samarbeta med kollegor för att säkerställa en effektiv arbetsprocess och ett positivt arbetsklimat. Upprätthållande av stränga hygien- och säkerhetsstandarder i hela köket för att säkerställa en säker och ren arbetsmiljö. Vem är du? Vi söker efter en kandidat som är hängiven, noggrann och har en stark passion för bakning. Du har en bageriutbildning, vilket ger dig en gedigen kunskapsgrund och tekniska färdigheter inom bakning. Du har förmågan att skapa en mängd olika bakverk, från traditionellt matbröd till utsökta tårtor. Du har också följande kvalifikationer och egenskaper: Avslutad bageriutbildning är ett krav. Stark arbetsmoral. Du är engagerad, pålitlig och tar ansvar för ditt arbete. Utmärkt kundservice. Du förstår vikten av att uppfylla och överträffa kundförväntningar. Teamspelare. Du kan samarbeta effektivt med dina kollegor och bidra till en positiv och produktiv arbetsmiljö. Om du har ett genuint intresse för bakning, vill ta din karriär till nästa nivå och är redo att bidra till vårt team med ditt engagemang och din expertis, vill vi gärna höra från dig! Ansök idag och bli en del av vårt team på Lexman. Om oss LeXman AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Bemanningsföretagen via Almega. LeXman ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. Är du intresserad? Om du uppfyller ovanstående kvalifikationer så vill vi att du söker till oss redan idag! Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mejl eller telefon. Välkommen!

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Demonstratör med passion för mat och service
Lex-Man i Stockholm AB
Butikssäljare, dagligvaror

Är du en social person med ett brinnande intresse för mat och service? Då har vi drömjobbet för dig! Vi på Lexman söker just nu efter en engagerad demonstratör till vårt team. Här får du chansen att jobba med förstklassiga produkter och vara en del av unika matbjudningar i butiker och på olika event. Ingen dag är den andra lik, och du kommer ha en varierande roll där din kreativitet och serviceanda får blomstra. Om tjänsten:Som demonstratör hos oss kommer du att: Presentera och bjuda på högkvalitativa produkter på ett professionellt och tilltalande sätt. Arbeta med matbjudningar i butiker och på event, där du skapar köplust och sprider glädje. Ha en dynamisk roll där du möter nya utmaningar varje dag. Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete med matbjudningar, men det är inget krav. Det viktigaste är att du har ett stort intresse för mat och att du är öppen för att lära dig uppdraget. Tidigare erfarenhet från butik och en utpräglad social kompetens är meriterande. Kvalifikationer: Svenska i tal och skrift. Körkort och tillgång till bil. Stort matintresse. God social kompetens och ett utpräglat servicefokus. Butikserfarenhet är ett plus. Möjlighet att resa och arbeta på annan ort vid behov. Arbetstider: Varje fredag samt andra dagar vid behov. Helgarbete kan förekomma. Anställningsform: Behovsanställning. Missa inte chansen att bli en del av vårt team! Du kommer att få en professionell utbildning på plats av vår uppdragsgivare, så du kan känna dig trygg i din nya roll. Ansök nu och bli en del av Lexman AB, där passion för mat och service möts! Vi ser fram emot din ansökan!

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Butiksmedarbetare i Stockholmsområdet
Lex-Man i Stockholm AB
Butikssäljare, dagligvaror

Hej där! Vill du vara en del av vårt team på Lexman? Vi söker nu efter fler ambulerande butikskonsulter i Stockholm med omnejd. Du kommer att vara på plats i livsmedelsbutiker där vi behöver dig som mest. Hos oss får du chansen att arbeta i flera olika butiker och kedjor, vilket ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Dina arbetsuppgifter kommer att vara att sitta i kassan och/eller plocka varor i butikerna med stora karriärmöjligheter att vidareutbilda dig inom andra avdelningar. Om du söker en utmaning och vill utveckla dina kunskaper inom handeln, så är det här jobbet för dig! Ansök nu och bli en del av vårt fantastiska team. Personliga egenskaper Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av plock- och/eller kassaarbete på någon av de största dagligvarukedjorna som ICA, City Gross, Coop, Willys eller Hemköp. Vi vet att du är en person som är full av servicekänsla och positiv energi gentemot kunderna samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du jobbar hos våra kunder är det viktigt att du agerar professionellt och har en naturlig känsla för service. Kunden är alltid i fokus och du ska bemöta dem på ett proffsigt sätt enligt vår standard. Anställningsform Som behovsanställd är det ditt ansvar att varje vecka ange när du är tillgänglig för arbete. Vi förväntar oss att du kan arbeta mellan två och tre dagar varje vecka, huvudsakligen under dagtid från måndag till fredag, men det kan även bli aktuellt med arbetspass under helgerna. Ditt arbete kommer att innefatta både förutbestämda och oförutsedda arbetspass, vilket kräver att du är både flexibel och tillgänglig. Vi erbjuder dig: Välbetald och trygg anställning med kollektivavtal. Möjlighet till vidareutbildningar. Fasta tider. En spännande utmaning med fantastiska kollegor. Om oss LeXman AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Bemanningsföretagen via Almega. LeXman ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. Är du intresserad? Om du uppfyller ovanstående kvalifikationer så vill vi att du söker till oss redan idag! Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mejl eller telefon. Välkommen!

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Språkcoach - Extrajobb för språkentusiaster i Stockholm
SpeakCharlie AB
Grundskollärare

Har du ett brinnande intresse för språk, pedagogik och integration? Då vill vi komma i kontakt med dig! Vi på SpeakCharlie har siktet inställt på att förbättra integrationen för internationella talanger i Sverige. Det här gör vi genom att erbjuda skräddarsydda kurser i det svenska språket och svensk kultur. Just nu förstärker vi utbildningsteamet i Stockholm och söker dig som vill använda och utveckla dina kunskaper inom pedagogik, retorik och ledarskap. Om rollen Som språkcoach hos oss får du utbilda och coacha internationell talang i det svenska språket och samtidigt guida dem genom vardags- och arbetslivet i Sverige på ett engagerat och kreativt sätt. Vi erbjuder både grupp- och privatkurser genom klassrumsbaserad undervisning. En eller flera gånger i veckan träffar du dina deltagare på våra kunders kontor och hjälper dem att lära sig svenska med hjälp av vårt skräddarsydda material. En standardkurs hos oss är 16 lektioner à 90 minuter. Du väljer själv hur många kurser du har samtidigt utefter din tillgänglighet och efterfrågan från våra kunder. Förfrågan för nya kurser förmedlas smidigt via vår kursportal där du enkelt anmäler intresse på de kurser som passar dig. Arbetet är flexibelt och på timbasis, och passar därför utmärkt för dig som har någon annan huvudsaklig sysselsättning. För att förtydliga är detta således ett extrajobb där arbetstiderna oftast ligger inom 8-17. Vem är du? Vi söker dig som har passion för att lära ut och ett nyfiket förhållningssätt. Du har god problemlösningsförmåga och gillar att vara kreativ i ditt arbete. Vi ser att du har svenska som modersmål, och mycket goda kunskaper i engelska. Meriterande är avslutad eller pågående utbildning inom exempelvis lingvistik, språk, pedagogik, eller retorik. Har du erfarenhet av att bo och/eller resa i olika länder samt erfarenhet av att själv ha studerat flera språk kommer det att vara till din fördel i tjänsten. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt då vi just nu söker språkcoacher till alla kommande spännande uppdrag. Varmt välkommen med din ansökan!

10 mars 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Personliga assistenter vid behov till man i södra Stockholm
Bonzi Personligt Stöd AB
Personliga assistenter

På Bonzi arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? Om tjänsten Vi på Bonzi söker nya kollegor som vill arbeta som personlig assistent vid behov hos vår kund som bor i Södra Stockholm i Bagarmossen. Som vikarie vid behov arbetar du vid ordinarie assistenters frånvaro vid tex semester eller sjukdom. Kan du även arbeta i sommar så är det extra meriterande Arbetsuppgifter: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Lyft kan förekomma vid förflyttningar Följa med på aktiviteter Tjänsten innebär varierande arbetspass vardag som helg främst dag och kväll: Kl. 08.00-16.00 KL. 07.00-15.00 KL. 11.00-18.00 KL. 09.00-18.00 KL. 12.00-21.00 KL. 21.00-08.30(vaken natt vardag) KL. 21.00-10.00(vaken natt helg) Om kunden Kunden är en man i 25-års åldern med stort intresse för musik, film, dans. Kunden behöver din hjälp som assistent i sin vardag på grund av sina symptom av autism och Cp-skada. Måndag till fredag dagtid är vår kund på daglig verksamhet där du som assistent följer med. Är du den vi söker: Vi och vår kund tror att du som söker denna tjänst är en person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du empatisk, socialt lyhörd, lösningsfokuserad, initiativtagande samt pålitlig. Är du även en person som har lätt att sätta dig in i andra personers livssituation så har du alla möjligheter till att bli en bra assistent. Du arbetar lätt ihop med andra då vår kund har dubbelassistans dag och kvällstid. Meriterande är om du har: Erfarenhet inom kommunikationsstöd. Yrkesmässig erfarenhet av att arbete som personlig assistent. Erfarenhet av tecken som stöd. Krav: Ej allergisk mot pälsdjur då katter finns i hemmet. Fysisk stark manuella förflyttningar förekommer. Mycket god Svenska i tal och skrift. Omfattning: 2 vikarier vid behov. Tillträde: Omgående. Tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia . För dig med anställningsstöd: Bonzi är ett inkluderande företag.Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Bonzi är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om oss: Bonzi är ett företag som administrerar personlig assistans, boendestöd ledsagar- och avlösarservice. Vårt kontor finns i Skarpnäck.

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Sommarvikarier och timvikarier till Sofiagården på Södermalm
Vardaga AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nu söker vi på Sofiagården sommarvikarier och timvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Sofiagården Sofiagården ligger i ett mysigt kvarter på Södermalm i Stockholm med Vitabergsparken som granne. Vi har 50 lägenheter, varav 30 platser med demensinriktning och 20 platser med somatisk inriktning. Du kommer lätt till oss med kommunala transportmedel. Ta busslinje 2 till hållplats Erstagatan eller busslinje 76 till hållplats Åsögatan. • Demenscertifiering: Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Demensakademin. • Behovsbaserat önskeschema: Vi tillämpar behovsbaserat önskeschema. Det innebär att du som medarbetare har möjlighet att påverka din egen arbetstid, utifrån behov och önskemål. Vi lägger schema för 10 veckor i taget. • Ung Omsorg: Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende. • Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025/04/30 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Städare i Stockholm
Hembry AB
Städare

Som städare på Hembry ansvarar du för att dina återkommande hemstädningskunder är nöjda! För att du ska ha rätt förutsättningar att göra ett bra arbete skickas vi professionell utrustning direkt hem till dig. Av Hembry får du även arbetskläder, Service-ID, stöd av dina kollegor och din områdeschef samt bidrag till att köpa bra inneskor. Tydlig information om rutiner och ditt arbete finns lättillgängligt i våra system som du ser genom telefonen. Om dig: Du har tillstånd att visats och arbeta i Sverige. Du talar svenska eller engelska. Du förekommer inte i polisens belastningsregister. Körkort och tillgång till egen bil är meriterande. För att få en tillsvidareanställning hos oss behöver du ha hög kompetens inom städning, god arbetsmoral, samt ställa upp för dina kollegor och kommunicera professionellt. Då vi erbjuder grundutbildning i samband med anställning har vi förväntningar på att du tar ansvar för när du behöver ytterligare utbildning eller stöd. Arbetstiden är förlagd till vardagar kl 07:30-18:00, men det finns möjlighet till att även arbeta kväll och helg. Vi erbjuder en provanställning som efter 6 månader övergår i tillsvidareanställning. Våra fördelar: Trygg anställning Kollektivavtal Kommunal Hemserviceföretag ISO 9001- och 14001-certifierade Personalförsäkring Ansvarsförsäkring Tjänstepension Friskvårdsbidrag 1 500 kr/år Arbetskläder och bidrag till bra inneskor Bonus vid rekrytering av duktiga städar Underbara kollegor Nästa steg:Har du de kompetenser och erfarenheter som vi eftersöker så kommer du att bli inbjuden till en intervju med vår områdeschef. Där får du möjlighet att berätta mer om du själv och höra mer om tjänsten. Vid anställning kommer vi att efterfråga kopia på ID-kort, ev. uppehållstillstånd samt utdrag från Polisregistret.

10 mars 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Nattreceptionister med erfarenhet från Opera, MEWS & HMS
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om jobbet: Nattreceptionist på varierande arbetsplatser i Stockholm. Vi bemannar Stockholms mest attraktiva hotell med alltifrån enstaka pass till längre uppdrag. Arbeta när det passar dig och på den arbetsplats du trivs bäst. Arbetet är nattetid och varierar om du arbetar själv på hotellet eller med kollegor. Tjänsten passar dig som vill kombinera med studier eller annat arbete. Vem är du? Är du en nattuggla som trivs bäst när alla andra sover? Arbetar du kanske redan på ett hotell som nattreceptionist men vill arbeta extra under din lediga vecka? Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet från hotellreception och känner dig trygg med något av följande bokningssystem: Opera, Opera Cloud, Mews, Hotsoft, HMS. Som person ser vi att du är flexibel, serviceminded och ordningsam. Du behöver kunna kommunicera obehindrat på engelska i tal och skrift. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

10 mars 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Extrajobb inom Administration & IT - Södra Stockholm
Jobwise AB
Kundtjänstpersonal

Om rollen Är du student och letar efter ett flexibelt extrajobb som kan anpassas efter ditt schema? Vi erbjuder extrajobb vid sidan av studierna och inför kommande sommarbehov i södra Stockholm. Vi söker engagerade och motiverade studenter för jobb inom kundtjänst/support, administration och IT/Data. Oavsett om du vill arbeta med kundkontakt, administration eller teknik, har vi möjligheter för dig! Vi erbjuder: Flexibla arbetstider som passar ditt studieliv. En chans att samla på dig värdefull arbetslivserfarenhet inom en rad olika områden. En inkluderande arbetsmiljö där ditt bidrag värderas högt. Möjligheter att utveckla och fördjupa dina färdigheter genom varierade arbetsuppgifter. Vi söker dig som: Är inskriven i minst 50% studier vid en högskola eller universitet. Är ansvarstagande, flexibel och har en positiv attityd till arbete. Har möjlighet att arbeta regelbundet, och kan ange specifika dagar och tider som passar för dig. Har relevanta färdigheter eller certifikat (t.ex. affärssystemsvana) – meriterande men inte ett krav för alla positioner. Positioner vi rekryterar för: Administration: Tjänstemannaroller inom administration, orderhantering, kundtjänst och ekonomi där dina organisatoriska och kommunikativa färdigheter kommer till sin rätt. IT/Data: Positioner som omfattar reparation och byte av hårdvara, samt enklare programmering av mjukvara i enheter som datorer, telefoner och surfplattor. Intresserad? Skicka in din ansökan där du berättar om dig själv, din studieinriktning och hur du kan bidra till vårt team. Vi ser fram emot din ansökan! Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal

10 mars 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Sommarjobb inom lager & produktion
Jobwise AB
Lager- och terminalpersonal

Om rollen Är du student och letar efter ett flexibelt extrajobb som kan anpassas efter ditt schema? Vi erbjuder extrajobb vid sidan av studierna och inför kommande sommarbehov i norra Stockholm. Vi söker engagerade och motiverade studenter för jobb inom transport, lager, produktion och montering. Oavsett om du vill vara på vägen, i en aktiv lagermiljö, arbeta med tillverkning eller utveckla dina monteringsfärdigheter, har vi möjligheter för dig! Vi erbjuder: Flexibla arbetstider som passar ditt studieliv. En chans att samla på dig värdefull arbetslivserfarenhet inom en rad olika områden. En inkluderande arbetsmiljö där ditt bidrag värderas högt. Möjligheter att utveckla och fördjupa dina färdigheter genom varierade arbetsuppgifter. Vi söker dig som: Är inskriven i minst 50% studier vid en högskola eller universitet. Är ansvarstagande, flexibel och har en positiv attityd till arbete. Har möjlighet att arbeta regelbundet, och kan ange specifika dagar och tider som passar för dig. Har relevanta färdigheter eller certifikat (för vissa roller kan detta tex inkludera truckkort, C-körkort) – meriterande men inte ett krav för alla positioner. Positioner vi rekryterar för: Transport: Lastbilschaufförer med ansvar för att säkerställa effektiva och säkra leveranser. Lager: Truckförare, orderplockare och andra lagerrelaterade roller där du bidrar till vår logistik- och distributionsverksamhet. Produktion: Roller inom tillverkning och produktion där noggrannhet och effektivitet är nyckeln. Montör: Monteringsjobb inom olika områden där verktygsvana och erfarenhet av att läsa och följa monteringsanvisningar och el-schema kan förekomma. Intresserad? Skicka in din ansökan där du berättar om dig själv, din studieinriktning och hur du kan bidra till vårt team. Vi ser fram emot din ansökan! Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025