Välkommen på Öppet Hus på Basal hemsjukvård i Sollentuna/Upplands Väsby!
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nyfiken på Aleris basala hemsjukvård Sollentuna eller Upplands Väsby? Kom på öppet hus! Den 25 mars kl. 17–19.00 öppnar vi dörrarna hos oss på Basal hemsjukvård i Sollentuna! Är du utbildad undersköterska eller sjuksköterska? Då har du chansen att träffa vårt fantastiska team och få en inblick i hur vi arbetar. Vi söker just nu timanställda, fast anställda på deltid och sommarvikarier till våra kontor i Sollentuna och Upplands Väsby. Är du intresserad av att bli en del av vårt gäng? Då kan du träffa chefer och rekryterare för en första intervju. Det är ett perfekt tillfälle att få svar på dina frågor och se om vi är rätt plats för dig! Vi bjuder självklart på fika under kvällen. Adress: Turebergsvägen 5, Sollentuna (nära centrum). Observera att för rollen som undersköterska krävs en skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen samt ett giltigt B-körkort. Du är varmt välkommen – registrera gärna ditt CV i förväg. Vi ser fram emot att träffa dig!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Mood Manager på deltid till kreativ byrå
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid, 16h/veckan Arbetstider: Måndagar och Torsdagar kl.08-17.00 Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Omgående start Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi en Mood Manager på deltid, 2 dagar i veckan till vår kund som är ett svenskt influerarnätverk med närvaro i flera europeiska länder. Du kommer att arbeta på vår kunds kontor som är centralt beläget i Stockholm. Där arbetar cirka 27 medarbetare, och kulturen präglas av en lättsam, ödmjuk och hjälpsam anda. Tjänsten är inte hybrid, vilket innebär att du utgår från kontoret. Annonsen är anonym. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLL Som Mood Manager är din huvuduppgift att skapa en härlig och inspirerande atmosfär på kontoret. Du ser till att kaffet är på plats, beställer frukost, hämtar nybakat bröd och dukar upp. Med ditt kreativa sinne sätter du ett tema på frukostarna för att skapa en rolig twist. I rollen ingår även att hjälpa till med resebokningar, som att kolla upp vilken restaurang i Berlin som är het just nu, eller andra liknande uppgifter. Du kommer även att stötta i planering och genomförande av aktiviteter, AW:s och andra sociala event. Ad hoc-uppgifter kan även förekomma. VEM ÄR DU? I den här rollen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som älskar att arbeta med service och har en positiv inställning! Som person är du social, kreativ och vågar ta initiativ. Du är proaktiv och har förmågan att ligga ett steg före i dina arbetsuppgifter. Vi söker dig som har: Tidigare arbetslivserfarenhet av en serviceroll. Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift. God datorvana. Behärskar Office-paketet och Outlook. Det är meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjutillfället med oss på Inte Bara Post Bemanning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Farsta Centrum. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Just nu letar vi efter dig som har möjlighet att jobba antingen deltid eller heltid. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Farsta Centrum kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Farsta Centrum är ett livligt och kommersiellt apotek beläget mitt i Farsta centrum, där shopping möter hälsa. Här möter vi en mix av stamkunder som uppskattar vår personliga service och besökare från shoppingcentrumets pulserande kundflöde. Med totalt 12 engagerade medarbetare, varav 7 farmaceuter, erbjuder vi en högkvalitativ och trygg service inom både recept och egenvård. Vi är också stolta över att vara ett studentapotek, där vi välkomnar och handleder många studenter som vill utveckla sina färdigheter och bygga en framtid inom apoteksbranschen. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 08-20, lördagar 09-18, söndagar 10-18. Välkommen till Apoteket!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Undersköterskor hemtjänsten Danderyd
Nordisk Hemservice AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

OM OSS Nordisk Hemservice AB är ett privat hemtjänstfamiljeföretag som har funnits sedan 2002. Vi har tre kontor belägna i Danderyd, Södermalm och på Östermalm. Hela vår verksamhet genomsyras av vår värdegrund som vi har tagit fram tillsammans med våra medarbetare. Den utgår från att vi lyssnar på kundens behov för att vår hemservice ska bli så bra som möjligt. Vi söker dig som delar vår värdegrund och har ett stort intresse av omsorg och att hjälpa våra kunder att få bo kvar hemma och känna sig trygga. Arbetsuppgifter Att arbeta inom hemtjänsten innebär att du arbetar självständigt med stort ansvar. Samtidigt är du en del av vårt team och har daglig kontakt med våra kunder och närstående. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att planera och utföra omvårdnadsarbete i kundernas hem såsom: - Personlig omvårdnad (hjälp med personlig hygien, förflyttning, påklädning). - Service (matlagning, inköp av dagligvaror, städning och tvätt). - Ledsagning (följa med kunden till aktiviteter utanför hemmet). Du tar dig mellan kunderna genom att promenera, cykla eller köra bil. Efter varje besök kommer du att göra noggrann dokumentation samt tidsregistrering i en mobilapplikation. Besök hos kunderna sker kl. 07:00-22:00, årets alla dagar. Vi ser gärna att du är flexibel och kan arbeta både dag- och kvällstid samt helger. Kvalifikationer - Vård- och omsorgsutbildning - Goda kunskaper i svenska (både tal och skrift) Meriterande - B-körkort - Skyddad yrkestitel som undersköterska - Erfarenhet inom hemtjänsten - Kunskaper i flera språk Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du har ett gott bemötande och vill ta ansvar. Du har också en förmåga att planera och organisera, samt är positiv, glad och hjälpsam. Varaktighet, tillträde och arbetstid: Enligt överenskommelse. Ansökan ska bestå av ett CV, personlig brev samt bifoga gärna betyg och intyg/studieintyg från undersköterskeutbildning. För att vara förberedd vid eventuell intervju, så beställ ett registerutdrag via E-tjänster från polisen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Sommarjobb/Extrajobb, Butiksplock - Norra Stockholm
Retail24 Sweden AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om jobbet Retail24 söker nu sommar/extrapersonal för butiksplock med möjlighet till mer jobb inom Retail24! Vi söker dig som brinner för serviceyrket och gillar att arbeta både självgående och vara en del av ett team med högt tempo. Att jobba som merchandiser för Retail24 kan innebära att du jobbar i flera olika butiker under samma dag. Som merchandiser besöker du butiker för att hjälpa till med varuplock på uppdrag av våra kunder. Ditt jobb är att se till att vår kunds hylla i butiken är välfylld och fin! Du ansvarar också för att fylla upp respektive kunds exponeringar och gavlar under butiksbesök. Vi söker dig med hög arbetsmoral är en positiv lagspelare, utåtriktad och noggrann i ditt arbete. I denna roll kommer du få arbeta under eget ansvar. Retail24 erbjuder dig: Lön enligt handelskollektivavtal + milersättning. Utvecklingsmöjligheter hos Retail24. Arbeta med stora kända varumärken. Självständigt och flexibelt arbete. Krav är följande: Svenska, flytande. Körkort & Bil Du behöver i denna tjänst ha körkort samt egen bil, detta då du kan komma att besöka flera olika butiker under samma arbetsdag. Du behöver även ha en smartphone med bra kamera då vi tar bilder av alla uppdrag vi gör i butik. Rekrytering sker löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan!

6 mars 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Säljare till Fredmans nya butik på Arlanda. Klockor & Accessoarer
Slashten AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du arbeta med exklusiva klockor och accessoarer i en inspirerande flygplatsmiljö? Slash.ten söker nu engagerade och serviceinriktade säljare för att representera Fredmans i deras nya butik på Arlanda! Detta är en unik möjlighet att arbeta med exklusiva varumärken i en internationell miljö, samtidigt som du blir en del av Slash.ten – en ledande kundupplevelsebyrå med spetskompetens inom retail och service. Om rollen Som säljare hos Slash.ten, stationerad i Fredmans butik på Arlanda, kommer du att arbeta med försäljning av premiumklockor och accessoarer från flera välkända varumärken. Ditt uppdrag är att skapa en förstklassig kundupplevelse genom professionell och inspirerande rådgivning, anpassad efter varje kunds behov. I den dynamiska flygplatsmiljön krävs flexibilitet och ansvarstagande. Du är en lagspelare som ser möjligheter i varje kundmöte, trivs med att arbeta mot säljmål och alltid strävar efter att överträffa förväntningarna. Dina arbetsuppgifter: Ge högklassig service och skapa långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta försäljningsmål och säkerställa butikens framgång Upprätthålla butikens rutiner och visuella koncept Hantera lager, kassaarbete och dagliga butiksuppgifter Vi söker dig som: - Har en naturlig känsla för försäljning och kundbemötande - Motiveras av att arbeta mot säljmål och skapa kundrelationer - Trivs i en internationell och tempofylld miljö - Är flexibel och anpassningsbar till olika kundtyper och behov - Har ett intresse för klockor och accessoarer – och en vilja att lära dig mer! - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift (ytterligare språk är meriterande) Vi erbjuder: - En spännande arbetsplats i en unik miljö - Möjlighet att arbeta med exklusiva varumärken - Ett engagerat team med passion för kundupplevelser - Utbildning och produktkunskap för att du ska bli expert inom ditt område Start: I början av maj. Om Slash.ten Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med lång erfarenhet inom retail, event och service. Vi arbetar med några av världens största varumärken och är stolta över att ha byggt starka team som levererar exceptionella kundupplevelser. Vår kultur präglas av passion, teamwork och en ständig strävan att bli ännu bättre. Läs mer på www.slashten.net. Som en del av Slash.ten blir du vår och våra varumärkens främsta ambassadör – och vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Låter detta som rätt utmaning för dig? Ansök redan idag!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Välkommen på Öppet Hus på Basal hemsjukvård i Bromma!
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nyfiken på Aleris basala hemsjukvård Bromma eller Ekerö? Kom på öppet hus! Den 25 mars kl. 17–19.00 öppnar vi dörrarna hos oss på Basal hemsjukvård i Bromma! Är du utbildad undersköterska? Då har du chansen att träffa vårt fantastiska team och få en inblick i hur vi arbetar. Vi söker just nu timanställda och sommarvikarier. Är du intresserad av att bli en del av vårt gäng? Då kan du träffa oss för en första intervju. Det är ett perfekt tillfälle att få svar på dina frågor och se om vi är rätt plats för dig! Vi bjuder självklart på fika under kvällen. Du hittar oss på Tunnlandsvägen 99 i Bromma. Observera att för rollen som undersköterska krävs en skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen samt ett giltigt B-körkort. Du är varmt välkommen – registrera gärna ditt CV i förväg. Vi ser fram emot att träffa dig!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Undersköterska till Capio Hemsjukvård i Vårby
Capio Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du arbeta inom hemsjukvården i Vårby ? Trivs du med tempo i arbetet och vill utvecklas i din roll som undersköterska så ska du söka dig till oss!Vi kan erbjuda dig som medarbetare: Kollektivavtal Flexibla arbetstider Schemalagd kompetensutvecklingstid Friskvård Kompetensutveckling via våra kliniska utbildningar För den här tjänsten erbjuder vi en timanställning som passa perfekt för dig som studerar eller är intresserad av ett arbete som innebär kortare arbetspass under de tidiga morgontimmarna. Arbetsuppgifter Som undersköterska hos oss kommer du att utföra basal hemsjukvård i våra patienters hem. Vi arbetar när vårdcentralerna är stängda så arbetstiderna är därmed förlagda under de tidiga morgontimmarna 05.00-08.00. Arbetsuppgifterna är delegerade från sjuksköterska och inkluderar bland annat att ge läkemedel, ta blodsocker och ge insulin, lägga om sår, omvårdnad av stomier samt sondmatning. Du dokumenterar i TakeCare och använder Epsilon som arbetsredskap. Arbetet innebär mycket bilkörning och du utgår från vårt kontor i Vårby med fasta besök. Kvalifikationer Vi söker dig som: * Är utbildad undersköterska * Har körkort och god körvana * Har haft delegering på läkemedel och insulin Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvården. Vi ser även att du har en god samarbetsförmåga, är ansvarsfull och har ett stort engagemang i ditt arbete. Vi vill att du alltid arbetar för en god och patientsäker vård. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Villkor Som medarbetare hos oss är du vår viktigaste resurs och därför erbjuder vi vår interna Academy som är en utbildning för undersköterskor. Vi har regelbundna arbetsplatsträffar och i schemat ingår kompetensutvecklingstid. I och med att undersköterska blir en skyddad yrkestitel från och med 1 juli 2023 kan du komma att anställas under en annan titel fram till dess att du visat upp intyg. Du kan ansöka på socialstyrelsen om du inte redan gjort det genom att klicka på länken. https://legitimation.socialstyrelsen.se/skyddad-yrkestitel-for-underskoterska/ Rekryteringsprocessen När du ansökt kommer du ta del av Aon testverktyg där du kommer att genomföra två tester varav ett kunskapstest och ett personlighetstest. Vänligen håll utkik i er mejlkorg och skräppost för att ta del av testerna. Rekrytering sker löpande med sedvanlig rekryteringsprocess samt kunskapsprov. Varmt välkommen med din ansökan!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Sällskap till seniorer - Hemfrid

Hemfrid söker timanställda för sällskap till seniorer! Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Just nu söker vi seniorassistenter till våra kunder! Vi söker dig som är trygg, flexibel och såklart – har ett genuint engagemang för äldre! Arbetsbeskrivning Som seniorassistent hos oss får du en viktig roll där du skapar trygghet och social gemenskap. Dina uppgifter kan inkludera: - Ta promenader och vara socialt sällskap - Följa med på aktiviteter - Hjälpa till med handling och enklare sysslor Det är en stor fördel om du tidigare har arbetat på ett demensboende eller har erfarenhet av att arbeta med äldre. Vi söker dig som… - Är empatisk, lyhörd och pålitlig - Har erfarenhet av arbete med äldre, gärna inom demensvård - Är flexibel och kan arbeta vid behov - Talar och förstår svenska flytande - Kan arbeta dagtid, kvällar eller helger efter kundens önskemål Vi erbjuder - Ett flexibelt extrajobb, perfekt för dig som studerar eller vill jobba deltid - Timanställning med OB-tillägg (kvällar, helger och storhelger) - Kollektivavtal och goda anställningsvillkor Vill du bli en del av vårt team? Välkommen med din ansökan! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. Vi genomför alltid en bakgrundskontroll innan anställning.

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Ledsagare till en 15-årig pojke i Älvsjö 16h/mån
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Vindeln. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en ledsagare till en 15-årig pojke i Älvsjö. Tjänsten är på 16 timmar i månaden och dessa timmar delas upp till två helger per månad. Vi söker en ledsagare som har energi och tycker om att arbeta med barn. Vår kund tycker om att gå simma, åka kollektivt, titta på tåg och ta en fika. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, ha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. E-tjänsten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

6 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025