Jag är en utåtriktad, glad och positiv man på 45 år. Boende på Söder i Stockholm. Till mina intressen hör musik, träning och att umgås med min familj och nära vänner. När jag gick på gymnasiet råkade jag ut för en svår trafikolycka. Efter olyckan behöver jag hjälp med de flesta vardagliga bestyren. Nu söker jag en person som ser mina behov och som vill hjälpa mig att få den normala och välfungerande vardagen som jag vill ha. Du kommer att ingå i ett väl sammansvetsat team där vi har en god stämning. Vem söker jag? Jag söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Du ska veta vad det betyder att assistera en person i stort och smått. Du får jättegärna vara intresserad av att laga mat, då jag själv är det. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg. Vissa av våra tjänster förutsätter även att du kan arbeta natt. har erfarenhet av vård och omsorg samt epilepsi Övrig information Anställningsform: Tillsvidaretjänst ca 50% Arbetstider: Dag, kväll och journatt Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-03-31 Varmt välkommen med din ansökan!
Är du undersköterska eller sjuksköterska och nyfiken på Aleris Basal hemsjukvård? Välkommen på öppet hus hos oss! Tisdagen den 4 mars kl. 17.00–19.00 öppnar vi dörrarna till Aleris Basal Hemsjukvård för att träffa dig! Är du legitimerad sjuksköterska eller utbildad undersköterska med skyddad yrkestitel? Då är du varmt välkommen att träffa våra chefer och få en inblick i hur vi arbetar för att göra skillnad i våra patienters vardag. Inom Basal hemsjukvård utför vi hemsjukvårdsbesök och arbetspassen är förlagda till kvällar, nätter och helger. Just nu söker vi sommarvikarier, tillsvidare anställda på deltid och timanställda. Vi hoppas att du vill ingå i vårt team i sommar! Under kvällen kommer vi att berätta om hur trevligt och givande det är att arbeta hos oss och svara på dina frågor. Chefer och rekryterare är på plats för att träffa dig och eventuellt erbjuda en första intervju. Under kvällen bjuder vi på dryck och tilltugg och ser fram emot en trevlig kväll tillsammans! Plats: Aleris Huvudkontor, Olivecronas väg 7, plan 1. Datum & tid: 4 mars kl. 17.00–19.00 För rollen som undersköterska hos oss krävs: Skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Giltigt B-körkort med undantag för vår verksamhet i Innerstaden som har gåslingor För rollen som sjuksköterska hos oss krävs: Att du är legitimerad sjuksköterska Har giltigt B-körkort Välkommen att registrera ditt CV hos oss! Vill du veta mer om oss på Aleris Basal hemsjukvård kan du klicka här. Vi ser fram emot att träffa dig, varmt välkommen!
Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Om Aleris Närsjukvård Aleris Närsjukvård AB bedriver ASIH, sluten palliativ vård, Rehab Station, närakuter och basal hemsjukvård. Ett tydligt vårdkoncept med god samverkan möjliggör säkra vårdövergångar för våra patienter. Våra medarbetare drivs av stort engagemang och hög delaktighet. Sista ansökningsdag 2025-04-30 Plats: Stockholm- Södra Om Aleris ASIH Syd Våra team utgår från Årstaberg, Gustavsberg, Tyresö, Haninge, Tullinge, Nynäshamn och Södertälje. Palliativa avdelningen ligger på Handens sjukhus. Mer info om våra team hittar du på: https://www.aleris.se/asih/vara-team/ - Södertälje: lokalerna vid Södertälje Centrum vid Pendeltågstation - Nynäshamn: lokalerna intill Nynäshamns sjukhus - I Tullinge Centrum intill Pendeltågstationen har vi 2 team, Botkyrka-, och Huddingeteamet - Haninge Östra-, och Västra: lokalerna ligger på Handens sjukhus - Tyresö: lokalerna ligger 5 min promenad från Tyresö Centrum - Söderort: lokalerna ligger i Årstaberg med fem minuters promenad från pendeltågsstation och tvärbanans station och ca tio minuters promenad från Midsommarkransens tunnelbana. - Värmdö: Lokalerna i Gustavsbergs centrum Se även specifika annonser för respektive ort. Vårt mål är att patienten alltid ska erhålla vård av högsta kvalitet och tack vare ett stort förtroende hos våra patienter och beställare växer vår verksamhet. Vi har behov av specialistläkare med huvudplacering i ett av våra team eller palliativa avdelningen och med flexibilitet att arbeta i våra andra team om behovet uppstår. Vi är certifierade inom kvalitet och miljö. Arbetsuppgifter Du som läkare inom ASIH har helhetsansvar för dina patienter. Vi arbetar på uppdrag av Region Stockholm med patienter med komplex sjukdomsbild och ofta i olika palliativa skeden. Vårt uppdrag består av palliativ vård samt avancerad medicinsk vård i hemmet. Vi arbetar i multiprofessionellt team bestående av läkare, enhetschef, sjuksköterska, arbetsterapeut, sjukgymnast, dietist, kurator och undersköterska. Vi söker Vi söker en kollega som har vana att arbeta i multidisciplinärt team. Samarbetsförmåga med olika personalkategorier är ett grundkrav liksom ett genuint intresse för ASIH arbete. Vi arbetar i en kunskapsintensiv verksamhet där Aleris värderingar: ansvarsfullt, enkelt, innovativt vägleder oss i vårt dagliga arbete. Vi söker dig som är erfaren, engagerad, kompetent, noggrann och positiv. Att kunna ge ett trevligt patientbemötande och ha humor är också viktiga egenskaper. Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper som initiativförmåga, flexibilitet och god samarbetsförmåga. Vi söker dig som är specialistläkare med erfarenhet inom ASIH och har en grundspecialist inom något av dessa områden, allmänmedicin, geriatrik, onkologi, lungmedicin, hematologi, njurmedicin, anestesiologi, infektionssjukdomar eller internmedicin. Övrigt Anställningsform: visstidsanställning, Tim/behovsanställning Arbetstid per vecka: 40 timmar Tillträde: Enligt överenskommelse Individuell lönesättning En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Ansökan och kontakt Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du genom att fylla i formuläret nedan. Sista ansökningsdag är 2025-04-30 men i och med att vi löpande gör urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thays Alé Gonzalez, Läkarchef och Medicinskt ansvarig läkare på tel. 08-606 40 38/070 484 51 79 eller [email protected] Hoppas att vi hörs! Kontaktperson Thays Alé Gonzalez
Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell och vill ha hela Stockholm som din arbetsplats? Vi på RestaurangAssistans söker nu duktig och erfaren extrapersonal inom hotellstäd. Om tjänsten städning av hotellrum du kommer att arbeta på flera olika hotell runt om i Stockholm du får möjlighet att jobba på allt från stora hotellkedjor, boutiquehotell och konferenshotell till 5-stjärniga hotell vi erbjuder en anställning för enstaka dagar tjänsten beräknas tillträdas snarast Vi söker dig som: har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo tycker att det är spännande att få arbeta på flera olika hotell, viktigt då du kommer arbeta ute hos våra kunder i Stockholmsområdet Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semestersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Varmt välkommen med din ansökan! Vi tar EJ emot ansökningar via telefon eller e-mail!
Om oss Vårdcentralen i Farsta är en positiv och utvecklande arbetsplats med tydligt patientfokus. Arbetsplatsen ligger vid tunnelbanan i Farsta Centrum, en hållplats från pendeltåget i Farsta Strand. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Barnteamet består i dagsläget av tre psykologer där det kollegiala samtalet präglas bland annat av evidensbaserade metoder, barnperspektiv och ett jämlikt bemötande av patienter oavsett bakgrund. Vi tar emot barn från sex vårdcentraler runt omkring Farsta. Vårt upptagningsområde har växt under våren och vi behöver därför utöka vårt team. Syftet med de utökade insatserna för barn och unga, på vårdcentral, är att det ska vara lätt att få behandling tidigt. För mer bakgrund till uppdraget kan du läsa på Handläggning av barn och unga med psykisk ohälsa - Viss.nu Din roll Vi söker en vik. leg Psykolog till vårt team som arbetar med barn 6-17 år på vårdcentralen i Farsta. Tjänsten innebär bland annat psykologisk rådgivning, diagnostik och behandling riktad till barn och föräldrar. Vi erbjuder dig • Kollektivavtal • Närvarande chef • Kompetensutveckling, både internt och externt • Friskvårdsbidrag • Frukost varje fredag • En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig Du ska ha utbildning i KBT och känna dig trygg i att behandla lindrig till måttlig nedstämdhet, och ångest, hos barn och unga. Tidigare erfarenhet från arbete eller praktik i primärvård och/eller med barn är meriterande. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet där bland annat personlig mognad, integritet och samarbetsförmåga är viktiga egenskaper.
Älskar du mode, design och att ge fantastisk service? Vill du vara med och bygga något nytt från grunden? Då kan det här vara ditt nästa steg! Chimi expanderar och har nyligen öppnat en fantastisk butik på Arlanda – och vi letar nu efter en ny stjärna till detta team! Om du har ett genuint intresse för mode, tycker om att möta människor från hela världen, då är detta chansen du har väntat på! Om Chimi: Chimi är ett svenskt varumärke som kombinerar mode och funktion i våra noggrant utformade solglasögon. Vår vision är att göra varje dag lite mer färgstark, stilfull och inspirerande. Med vår nya butik på Arlanda vill vi skapa en plats där kunderna kan upptäcka vår värld och uppleva något utöver det vanliga – och det är här du kommer in i bilden! Tjänstebeskrivning: Som butikssäljare på Chimi blir du en viktig ambassadör för varumärket. Din roll är att skapa en atmosfär där varje besökare känner sig sedd och uppskattad, samt att hjälpa dem att hitta de perfekta solglasögonen som matchar både deras stil och personlighet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Välkomna och ge ett personligt bemötande till varje kund. Presentera och sälja Chimis produkter med passion och expertis. Hjälpa kunder att hitta rätt solglasögon baserat på deras behov och stil. Skapa en inbjudande butiksmiljö som speglar Chimis identitet och höga kvalitetsstandard. Bidra till att bygga upp och forma en butik som andas både kreativitet och professionalism. Vi söker dig som: Har erfarenhet av kundservice och försäljning, gärna från detaljhandeln. Är kommunikativ, social och har en naturlig känsla för service. Är en modeentusiast och älskar att inspirera andra med din stil och kunskap. Är flexibel och trivs i en internationell miljö med högt tempo. Om Slash.ten: Slash.ten är en kundupplevelsebyrå som driver butiker, pop-up:er och events åt några av Sveriges och världens främsta varumärken. Vi tror på mångfald och kraften i att arbeta som team. Vi är individer som har byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa kundservice flera år i rad. Vår målsättning är tydlig: vi vill bli ihågkomna för att vara fantastiska i allt vi gör. Som stjärna på Slash.ten är du vår och de varumärken vi representerar främsta ambassadör och ansikte utåt. Omfattning: Deltid Tillträde: Tjänsten kommer att tillsättas så fort vi hittat den vi söker, urval sker löpande. Läs mer på: www.slashten.net
We are looking for new home cleaners to join our team in region Stockholm City. Right now, we are hiring employees who can work in areas such as Stockholm city, Lidingö, Södermalm and Kungsholmen . Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i region Stockholm City. Just nu är vi i behov av medarbetare som kan arbeta i områden Stockholm city, Lidingö, Södermalm och Kungsholmen. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Välj ett jobb för att visa detaljer