Driven lagerarbetare till AutoStore-lager i Rosersberg
Insitepart AB
Lager- och terminalpersonal

Dina arbetsuppgifter och profil Vi söker engagerade och målinriktade medarbetare till vår kunds AutoStore-lager i Rosersberg. Här arbetar vi i en högteknologisk och tempofylld miljö med tydliga måltal, där du som trivs med att arbeta mot uppsatta mål och ständigt förbättra dina prestationer kommer att passa perfekt. Som en del av teamet kommer du att hantera orderplock och packning med hjälp av AutoStore-robotar, där noggrannhet, effektivitet och siffror står i fokus. Vi söker dig som har en tävlingsinriktad inställning, gillar att mäta din prestation och drivs av att slå tidigare resultat. Du är student på heltid (100 %) eller har en annan sysselsättning på minst 50 %. Du trivs i en dynamisk miljö och motiveras av tydliga mål och uppföljning. Du gillar siffror, effektivisering och att ständigt förbättra dina resultat. Om detta låter som något för dig, tveka då inte att söka redan idag Villkor Arbetstiderna är förlagda mån-fre 07:00-16:00 & 10:00-19:00. Du ska kunna arbeta minst 3 dagar i veckan. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Du ska ha truckkort. Insitepart tillämpar utdrag ur brottsregistret hos de kandidater vi väljer att anställa På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025
Tävlingsinriktad person till lager i Rosersberg
Insitepart AB
Lager- och terminalpersonal

Dina arbetsuppgifter och profil Vi söker driven och målinriktade medarbetare till vår kunds AutoStore-lager i Rosersberg. Här arbetar vi i en högteknologisk och tempofylld miljö med tydliga måltal, där du som trivs med att arbeta mot uppsatta mål och ständigt förbättra dina prestationer kommer att passa perfekt. Som en del av teamet kommer du att hantera orderplock och packning med hjälp av AutoStore-robotar, där noggrannhet, effektivitet och siffror står i fokus. Vi söker dig som har en tävlingsinriktad inställning, gillar att mäta din prestation och drivs av att slå tidigare resultat. Du är student på heltid (100 %) eller har en annan sysselsättning på minst 50 %. Du trivs i en dynamisk miljö och motiveras av tydliga mål och uppföljning. Du gillar siffror, effektivisering och att ständigt förbättra dina resultat. Om detta låter som något för dig, tveka då inte att söka redan idag Villkor Arbetstiderna är förlagda mån-fre 07:00-16:00 & 10:00-19:00. Du ska kunna arbeta minst 3 dagar i veckan. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Du ska ha truckkort. Insitepart tillämpar utdrag ur brottsregistret hos de kandidater vi väljer att anställa På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

2 juni 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Säljare till Stockholm
Andara Group AB
Företagssäljare

Vill du ta steget in i en spännande säljkarriär? Vi söker dig som är driven, social och vill arbeta 75% som säljare på ett nystartat bolag i Stockholm! Vår kund är ett nystartat företag med kontor i centrala Stockholm. Hos vår kund får du möjlighet att påverka och forma företagets utveckling samtidigt som du får värdefull erfarenhet av försäljning och företagsutveckling.  Arbetsuppgifter – sälj, kundkontakt och affärsutveckling  Kontakt med nya kunder genom telefon, mejl och personliga möten Boka och genomföra kundmöten Presentera tjänsten på ett professionellt och engagerande sätt Assistera vid offert- och orderhantering Bidra till att utveckla och förbättra försäljningsprocesser Vem söker vi? En engagerad, kommunikativ och resultatinriktad junior säljare som Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har ett stort intresse för försäljning och vill utvecklas i rollen som säljare Är van vid dator och har ett strukturerat arbetssätt Kommunicerar enkelt och trivs med många kontaktytor Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, försäljning eller motsvarande, men det viktigaste för oss är din attityd och vilja att utvecklas! Mer om tjänsten Arbetet är på 75 % med möjlighet till utökning på sikt Vår kund sitter i moderna och lättillgängliga lokaler i centrala Stockholm Introduktion och löpande coachning för att du ska lyckas i rollen Konkurrenskraftig timlön och möjlighet till provision Start: omgående Tjänsten är ett ”konsultuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till vår kund om båda parter så önskar. Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, vänligen kontakta vår Konsultchef på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025
Personliga assistenter sökes till en kille i Hägersten
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten?  Jag är en glad och social kille på 23 år som bor i Hägersten. Jag har en cp-skada och sitter i rullstol. Jag har inget tal men kommunicerar med tecken, ljud och bliss. Som personlig assistent förväntas du vara mina armar och ben, vilket innebär att du kommer hjälpa mig med vardagliga sysslor som att laga mat, städa, diska, duscha och övrig personlig hygien. Mina intressen är musik, jag gillar framförallt dansbandsmusik. Det är inget krav att vi ska dela det intresset, men det är en fördel om du gillar att lyssna på musik eftersom jag ofta gör det. Jag tycker även om att resa med Viking Line samt till släktingar i Göteborg och varje år besöker vi Böda Camping. Detta innebär att resor i arbetet förekommer. Jag går även på daglig verksamhet fyra dagar i veckan mellan 9-15 där jag har med mig min assistent. Tjänsten är vid behov och ordinarie personals frånvaro. Den fördelas på dag- och nattid, mån-sön. Det är ca. 7,5 timmars väntetid/natt. Omfattning: Behov/extra. Antal tjänster: 2. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Som person vill vi att du ska ha en positiv grundsyn, vara social och gilla att vara aktiv. Du behöver ha "skinn på näsan", kunna ta egna initiativ och vara intresserad av att lära känna mig och mina behov. Det finns hund i hemmet så du får inte vara allergisk mot pälsdjur eller hundrädd. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg, Har erfarenhet av kommunikation med bliss, Kan hoppa in med kort varsel. Det är krav på att du: Inte är pälsdjursallergiker, Har flytande kunskaper i det svenska språket i såväl tal som skrift. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025
Parkourtränare till hösten
Stockholm Sport Academy AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Stockholm Sport Academy söker nu nya parkourtränare med start i augusti. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn och ungdomsträning, nybörjare till avancerad. Det finns möjligheter att arbeta mellan 2-10 timmar per vecka. Träningen sker i idrottshallar runt om och i Stockholm.  Vi erbjuder: Utbildning (Idrottskoncept, HLR och metodik) Personlig utveckling med möjlighet att avancera Trevliga kollegor Möjlighet att jobba på flera platser runt om i Stockholm Ledarskapsmerit till CV Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för parkour och som vill vara med att utbilda andra inom sporten. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare då du kommer få utbildning inom ledarskap och metodik från oss. Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket även ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025
Ålderskontrollant 20-24 år / Mystery Shopper med manuellt B- körkort – S...
Better Business Sweden AB
Butikssäljare, dagligvaror

Som ålderskontrollant och Mystery Shopper arbetar du dig runt i landet på en så kallad "slinga" i ett team av två medarbetare. Ni kommer att köra våra företagsbilar och bo på hotell under slingorna. Kostnader så som boende och bränsle står självklart företaget för. Där av är det viktigt att du har manuellt B-körkort och god körvana så att du känner dig trygg på vägarna. Slingorna kan variera mellan 2-5 dagar i sträck. Det vill säga att beroende på månad och uppdrag så kan det variera hur mycket man arbetar och sover utanför Stockholm. Ensamarbete förekommer också, men oftast är man team av två. Under arbetet kommer ni att besöka butiker, caféer, restauranger och liknande typer av enheter, för att göra så kallade provköp på t.ex spel, tobak, läkemedel och alkohol. Detta för att mäta om försäljningsenheten begär legitimation på ålders begränsade varor. Tjänsten startar med intro i augusti (v. 33 eller v.34), du behöver kunna vara tillgänglig då för att kunna börja tjänsten. Form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Dessa uppdrag handlar om just säkerställande av ålderkontroll genom provköp, för att vara provköpare i det åldersspann där ålderskontroll krävs behöver du alltid vara 20 år fyllda och/eller i närliggande högre ålder som är åldersrepresentativ för det lagliga inköpet av alkoholhaltig vara. Detta för att säkra att alla provköp genomförs av en ålders representativ kontrollant och alla butiker kontrolleras på samma grunder. Själva ålderskontrollerna genomförs i förebyggande syfte. Vidare ingår det som Mystery Shopper att genomföra anonyma kvalitets mätningar. Vilket innebär att du kommer besöka en enhet och agera som en vanlig kund där du följer ett specifikt scenario för att kunna bedöma specifika kriterier i upplevelsen av ditt besök. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande. Kunskapskrav: Du som söker ska ha manuellt B-körkort och kunna svenska språket i både tal och skrift. Det är av en stor merit att vara duktig på att uttrycka sig i skrift, samt att ha ett öga för detaljer då det ingår mycket rapportskrivning i arbetet. Har du tidigare arbetat med serviceyrken och / eller har kassa erfarenhet så ser vi detta som meriterande. Arbetet går att kombinera med lättare distansstudier eller annat flexibelt extrajobb. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid. Du behöver kunna arbeta minst 3 veckor i månaden och då även kunna sova borta måndag-fredag.  Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma ibland. Det går att söka tjänsten ihop med en vän, vänligen ange din väns namn i din ansökan så att vi vet att vi får information om vem du söker tjänsten ihop med. Ansökningar tas endast emot via ansöknings portalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen. Better Business är ett nischat säkerhets- och undersökningsföretag med mer än 25 års erfarenhet och med över 12 000 kund objekt täcker vi idag upp landets samtliga orter. Vi är stolta över att vara ett ledande bolag i branschen och ett av Sveriges snabbast växande företag. Vårt huvudsyfte är att förebygga och avslöja internt svinn samt att mäta och förbättra kund upplevelsen. Våra tjänster används inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln, hotell, restaurang/nattklubbar, spelbolag, rederier, tåg och flygbolag för att ge våra kunder ökad kunskap och en god kontroll över sin verksamhet. Varmt välkommen med din ansökan!

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025
Nu söker IntegreLär en studievägledare
Vikarielänken AB
Studie- och yrkesvägledare

Nu söker IntegreLär en SYV. Vi söker dig som vill vara med att utveckla IntegreLär vuxenutbildning. Som SYV jobbar du som "spindeln i nätet", där intagning och administration av elever är något som görs löpande. Du har erfarenhet av att arbeta i systemet Alvis, är strukturerad, självgående och en problemlösare. Du behöver vara tillgänglig för elever och lärare, och drivande i de administrativa rutiner som behövs under en kursperiod. Deltid: Som SYV ca 20%-30% IntegreLär vuxenutbildning har funnits i 5 vår och vi utvecklas och växer mycket just nu. Gillar du utvecklingsarbete och vill vara med att påverka utformningen av utbildningen är detta arbetsplatsen för dig! Vi är ett litet team och vårt ledord är elevnära. Välkommen att ansöka.

2 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Intresseanmälan - Personlig Assistent

Vad roligt att du vill jobba hos oss! När du registrerat dig kan du hittas och kontaktas av våra arbetsledare i de olika assistanserna. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Varmt välkommen med din Intresseanmälan! Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

2 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
Studentinformatör Stockholm
Fackförbundet St
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Fackförbundet ST är det största fackförbundet inom statlig verksamhet med 100 000 medlemmar som arbetar inom statliga myndigheter och verk, bolag, universitet, högskolor och statligt finansierade stiftelser. ST har även medlemmar i privata företag med anknytning till statligt uppdrag. Fackförbundet STs studentverksamhet arbetar med att informera studenter om arbetsmarknaden inom statlig sektor och facklig organisering, samt att värva studentmedlemmar och doktorander. Vi vill vägleda och inspirera våra studentmedlemmar att hitta drömjobbet i staten, få koll på sina rättigheter och få en bra start på sitt arbetsliv. Som fackförbund arbetar vi för ett hållbart arbetsliv och vi vill förbättra medlemmars anställningsvillkor när det gäller lön, utvecklingsmöjligheter, inflytande och delaktighet. Förbundet växer och befinner sig i en spännande period av förändring där många arbetssätt och metoder är under utveckling och där du kan se fram emot ett omväxlande och utvecklande jobb. Fackförbundet ST är medlem i TCO och partipolitiskt obundet. När vi tar ställning i politiska frågor gör vi det utifrån medlemmars intressen och i syfte att förbättra medlemmars villkor aldrig utifrån partipolitisk grund. Läs mer om oss på www.st.org. ARBETSUPPGIFTER Som studentinformatör jobbar du med att arrangera aktiviteter med fokus på att värva och bibehålla studentmedlemmar till Fackförbundet ST. Du synliggör STs verksamhet och fackliga värderingar genom att göra klassrumspresentationer, arrangera föreläsningar, hålla infobord och aktiviteter med samarbetsföreningar samt delta vid mässor och arbetsmarknadsdagar. För att arbeta som studentinformatör måste du vara utåtriktad och trivas i mötet med nya människor. Du är ansvarstagande och har samarbetsförmåga. Tillsammans med din arbetsgrupp ansvarar ni för att planera arbetstiden och genomföra aktiviteter. I gruppen har ni stor möjlighet att påverka arbetet samt hur och var ni möter studenter. Arbetstiden som studentinformatör är 20 timmar per månad. Vad kan vi erbjuda dig - Ett meriterande och flexibelt extrajobb där du tillsammans med dina kollegor planerar arbetet. - Utbildning i kommunikation, medlemsvärvning och fackliga frågor. - 147 kr i timlön + 12 % semesterersättning. Du får en terminsvis löneutveckling. - 5 kr per timme i friskvårdsbidrag (skattepliktigt bidrag) KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • Är student vid universitet eller högskola • Har erfarenhet av att arbeta i grupp, antingen som student eller på en arbetsplats Det är meriterande om du: • Har erfarenhet av arbete inom försäljning eller service • Har erfarenhet av arbete där du tilldelas arbetsuppgifter som du haft eget ansvar över Som person är du: • Kommunikativ (muntligt) • Självgående • Strukturerad • Samarbetsförmåga Vi utgår ifrån att du delar fackföreningsrörelsens värderingar, men du behöver inte ha några förkunskaper om Fackförbundet ST eller facket - det får du av oss. Urval kommer att ske löpande ÖVRIGT ST använder sig av e-post för att kalla till intervju. Vi välkomnar sökande oberoende av kön, ålder, etnisk bakgrund, funktionsvariation eller sexuell läggning och vi förutsätter givetvis att du delar våra fackliga värderingar. Inför rekryteringsarbetet har Fackförbundet ST tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

2 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Ekonomistudent till Tibnor
Clevry Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Om företaget Tibnor förser industrin i Norden och Baltikum med stål, metaller och bearbetningstjänster. Genom lokal närvaro och ett brett produktutbud kombinerat med effektiva logistiklösningar och hög leveransprecision hjälper Tibnor sina kunder att förbättra sina materialflöden. Företaget har cirka 1000 medarbetare i 7 länder och är ett dotterbolag till SSAB. Läs gärna mer på www.tibnor.se Din roll I samarbete med Tibnor söker vi nu en noggrann och ansvarstagande student för ett deltidsuppdrag inom ekonomi. Under sommaren arbetar du 1–2 dagar i veckan, och därefter fortsätter du under terminerna med cirka 2 dagar i veckan. Du kommer att arbeta på plats på Tibnors kontor. Som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med löpande bokföring men även hantera post och utföra enklare kontorsärenden. Du kommer att arbeta i affärssystemet SAP. Huvudsakliga arbetsuppgifter Löpande bokföring i SAP Hantering av post Övriga enklare kontorsuppgifter Din profil Vi söker dig som studerar ekonomi eller liknande område på universitet eller högskola och har minst 2 år kvar av dina studier. Tidigare erfarenhet av bokföring eller ekonomiadministration är meriterande, men inte ett krav. Som person är du noggrann och strukturerad med ett öga för detaljer. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och trivs med att arbeta självständigt. Samtidigt har du ett serviceinriktat förhållningssätt och är lösningsorienterad när du ställs inför nya utmaningar. Start: Omgående Omfattning: Timanställning Placering: Sundbyberg Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Tibnor med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Referenstagning genomförs under rekryteringsprocessens gång.  Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025