Lediga deltidsjobb i Umeå

Det finns totalt 205 lediga deltidsjobb att söka i Umeå

Städ med utvecklingsmöjligheter

Du är välkommen att söka till ett lönsamt städföretag med utvecklingsmöjligheter. Rumsrent i Umeå AB söker en medarbetare med hög arbetsmoral och som tycker att noggranhet och därigenom nöjda kunder är viktigt. Du är motiverad och trivs med varierande arbetsuppgifter ofta i ett högt tempo.

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Extrajobba som kundvärd/kundvärdinna!

Är du en driven och serviceinriktad person som trivs med att vara spindeln i nätet? Vi letar efter dig som kan axla rollen som kundvärd/kundvärdinna med inslag av lokalvård. I denna roll är du ansiktet utåt för företaget och du kommer att vara ansvarig för att bemöta besökare och hantera växeltelefoni. Du utför även vissa uppgifter relaterade till lokalvård, såsom att torka bord, dammtorka och dammsuga. Detta avser en extraanställning med start omgående och chans att jobba extra även under sommaren. Vid gott arbete finns god chans att jobba extra även efter sommaren. Din profil Krav: • Erfarenhet av reception och/eller växelarbete är meriterande. • Studier eller annat arbete på minst 50% krävs. • Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. • Flexibilitet att hantera både högt och lågt tempo. Detta är ett konsultuppdrag via StudentConsulting med placering hos vår kund. Jobbet innebär möjlighet till extraarbete både före och efter sommarperioden. Om du tror att du har det som krävs för att vara en del av vårt team, skicka in ditt CV och ett personligt brev idag! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

7 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Butikssäljare till Synsam Umeå Kungsgatan 75% - Vikariat

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team beståendeav Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Varaen del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Detta är ett vikariattill och med2024-12-31 med start omgåendeoch med goda chanser till förlängning. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

7 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Medarbetare Cykelverkstad, Sommarvikariat

Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXLUmeå! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Vi söker nu ett sommarvikariat till verkstaden. På verkstaden arbetar vi med skidor och cyklar. Primärt arbetar vi med service och underhåll samt montering av nya produkter. Vid behov bistår vi även i varuhuset. För rätt personer finnas de goda möjligheter till extrajobb efter sommaren. Extrasäljare hos oss innebär jobb någon helg i månaden samt vardagar efter behov. Vi ser gärna att ni är universitetsstudent i dagsläget och vill ha ett utmanande och roligt sommarjobb och fortsätta som extra. Du kan jobba hela sommaren. Sommarextra verkstadssäljare: Gillar du att lägga mil efter mil på en cykel bakom dig, eller trivs med snötäckt mark under dig? I så fall är detta avdelningen för dig. Vi ser att du har ett stort intresse eller är aktiv utövare av framförallt cykling, meriterande med intresse för längd och alpint. Du har tidigare erfarenhet kring underhåll avcyklar. Arbetsuppgifter: Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter och identifiera behov av montering och service Montering av skidor och cyklar Service av skidor och cyklar Hålla verkstaden ren och snygg För att lyckas i rollen tror vi att du: Har relevant erfarenhet från en liknande position Har ett intresse för produkterna och tjänsterna vi säljer Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har god samarbetsförmåga Är effektiv, lösningsorienterad och har förmågan att snabbt anpassa dig till förändringar Är strukturerad och ordningsam Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi söker? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Sommarvikariat 60-70%, mellan v23-34. Mertid kan ev vara aktuellt. Varierande arbetstider samt arbete varannan helg. Ni måste vara över 18år. Introduktion vecka 23. Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

7 maj 2024
Sista ansökan:
24 oktober 2024
Butiksmedarbetare Byggmax Umeå, Sommarvikariat 80%

Vill du hjälpa människor förverkliga sina drömmar? Byggmax affärsidé är att sälja byggmaterial av hög kvalitet till lägsta möjliga pris för att på så vis ge människor råd och möjlighet att förverkliga sina byggdrömmar. Vi erbjuder dig en möjlighet att bidra på vår resa mot att bli världens bästa byggvaruhandel! Alla medarbetare utför samtliga arbetsuppgifter på våra anläggningar, vilket gör arbetet väldigt roligt och varierande. En arbetsdag kan bland annat innehålla kundservice, prismärkning, inventering, samt mottagande och uppackning av varor. Du kommer arbeta i en snabbrörlig och föränderlig organisation med trevliga kollegor och en stark företagskultur! På Byggmax jobbar vi med friskvård och för att ha en god balans i livet. Vi hittar på roliga teamaktiviteter ihop för att stärka gruppen och hos oss finns det alltid möjlighet för utveckling. Som butikssäljare är dina viktigaste uppgifter att: - Arbeta aktivt med kundbemötandet – vi vill ge alla kunder en förstklassig service. - Sälja högkvalitativa byggvaror till marknadens bästa pris. - Hålla ordning och reda i lokalerna och se till att hyllorna alltid är välfyllda. - Plocka virke, inventera, hantera inleveranser och prismärka varor för att säkerställa att kundens upplevelse blir positiv - Hjälpa till att mäta och räkna kundernas varor Kvalifikationer: - Ha ett intresse av renovering och bygg, detaljhandel och kundbemötande - Drivs av försäljning och att överträffa kundens förväntningar - B-Körkort - Kunna räkna och mäta kundernas varor obehindrat - Har goda kunskaper i svenska och kan göra sig förstådd på engelska - Tillgänglig att arbeta under anläggningens öppettider - Kan stå för och arbeta efter våra värderingar Önskvärda personliga egenskaper: - Serviceinriktad – har en vilja att arbeta med service och brinner för att arbeta med försäljning - Snabb, effektiv, lyhörd, flexibel – egenskaper som kan ge en god kundupplevelse - Ansvarstagande - för egen utveckling och för anläggningens framgång – inställningen laget före jaget - Har driv och engagemang för anläggningen - Kan arbeta självständigt och är självgående - Är van att ta egna initiativ och ser vad som behöver göras - Nyfiken på att lära sig nya saker Övrigt: - Erfarenhet av bygg, detaljhandel och kundbemötande är meriterande - Truckvana är meriterande - Truckutbildning och körtillstånd ges internt på anläggningen Arbetstider: - Enligt anläggningens öppettider, inklusive tidig morgon, kvällar och helger. - Tjänsten är semestervikariat med start mitten av juni till och med början av augusti. Byggmax präglas av en stark företagskultur där respekt och trivsel på jobbet är viktiga ingredienser och där varje individ förväntas bidra. Vi värdesätter dina personliga egenskaper framför erfarenhet och ser gärna att du är snabb, effektiv och lyhörd på samma gång – egenskaper som kan ge en god kundupplevelse. Det du inte redan har kunskap kring, har vi utbildningar för. Vi har en väldigt stark företagskultur med mycket glädje och starkt samarbete i grunden och vi söker dig som vill vara en del av detta. För att matcha oss är du redo att ta ansvar för både din utveckling och för anläggningens framgång, med inställningen laget före jaget. Vi värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande, vår rekryteringsprocess är därför byggd för att ge oss en objektivitet. Känner du att detta är rätt utmaning för dig? Tveka inte att ansöka om tjänsten! Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Alla hemmasnickare ska kunna förverkliga sina byggdrömmar, det tycker i alla fall vi på Byggmax. Oavsett om det handlar om inomhus-, utomhus- eller trädgårdsprojekt. Därför jobbar alla Byggmaxare mot samma mål: att ge dessa hemmasnickare både råd och möjlighet till det! Byggmax har totalt över 190 butiker fördelat i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Utöver de fysiska butikerna finns även en ständigt växande e-handel. Sedan starten 1993 har Byggmax haft som affärsidé att vara det bästa och billigaste alternativet för hobbysnickare och proffs som vill köpa byggmaterial av bra kvalitet. Vi har gått från att vara en ettrig uppstickare till att bli en av Sveriges största byggmaterialkedjor. Med hjälp av ständiga förbättringar, löpande effektiviseringar och en förändringsbenägen företagskultur har bolaget blivit ett av branschens lönsammaste. I koncernen Byggmax Group ingår även Skånska Byggvaror, Buildor, Right Price Tiles och Næstved Lavpristræ. Varmt välkommen till Byggmax, både som kund och som potentiell medarbetare!

7 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Grundskollärare i musik, Mariebergsskolan

Vi har en gemensam strategi för utbildningen i vår kommun: att skapa en sammanhållen utbildningskedja som bidrar till ökad likvärdighet, förbättrade studieresultat och attraktiv utbildning. Hos oss ska alla barn, unga och vuxna ha möjlighet att nå sin fulla potential och utveckla sina kunskaper och färdigheter. Vi vet att det bygger på engagerade, kunniga och professionella medarbetare som bedriver en undervisning av hög kvalitet. Vi gör skillnad varje dag och är stolta över vårt uppdrag. Vårt arbete bidrar till barn och ungas framtidstro. Vi samverkar för att barn och elever ska utvecklas och ha en trygg uppväxt. Vi lär barn att läsa, skriva och räkna. Vi bidrar till att utveckla barns fantasi och tro på sin egen förmåga. Vi stödjer barn och elever att leva ett självständigt liv. Vi har Sveriges viktigaste jobb - vårt uppdrag är att ge unga framtidstro Mariebergsskolan är en F–6 skola med cirka 330 elever. Vi är stolta över vår fina närmiljö med Bräntbergsbacken, Gammliaskogen, Nydalasjön och Mariehemsängarna. Vi strävar efter att hålla en hög IT-kompetens och erbjuder läxhjälp en dag i veckan.Häng med på en digital rundtur på skolan här: Mariebergsskolan - Umeå Kommun (umea.se) Vi söker en passionerade musiklärare för att inspirera och vägleda elever mot deras musikaliska potential! Anställningsinformation Anställningen avser ett vikariat, deltid 80%, med start 2024-08-09 till och med 2025-06-16. rekrytering sker löpande. Arbetsuppgifter Din uppgift som lärare i grundskolan är att utifrån läroplanen planera undervisning i musik men också göra en mer övergripande planering tillsammans med kollegor. Du ska enskilt och tillsammans med kollegor följa upp, utvärdera och analysera undervisning samt bedöma och dokumentera elevers kunskapsutveckling. Du ansvarar för att skapa en trygg och inkluderande lärmiljö som bidrar till elevernas måluppfyllelse. Som lärare ansvarar du för att informera elev och vårdnadshavare om elevens kunskapsutveckling och att ibland, enskilt eller tillsammans med kollega, ha mentorsansvar. Om dig Du är en tydlig ledare i klassrummet med förmåga att skapa en trygg, inkluderande och stöttande lärmiljö, struktur och sammanhang för alla elever. Du är väl insatt i skolans styrdokument. Du differentierar och varierar undervisningen utifrån elevernas behov. Du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter för att bidra till det kollegiala lärandet. En viktig del av lärarrollen är att bygga goda relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Krav Lärarlegitimation och behörighet i musik för åk 1-6 Giltigt utdrag ur belastningsregistret Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Meriterande Erfarenhet av arbete i årskurs 1-6 i musik Erfarenhet av arbete med barn och unga Varmt välkommen med din ansökan! Om Umeå kommun Umeå kommun är regionens största arbetsgivare med över 13 000 medarbetare. Kommunen har ca 440 chefer och verksamheten är indelad i åtta förvaltningar. Våra jobb och vår värdegrund utgår från medborgarfokus, öppenhet, tillit och ständiga förbättringar. Umeå är en kulturstad i ständig utveckling. För att klara målet 200 000 invånare år 2050 behöver vi bli fler som arbetar för tillväxt och välfärd. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss. De närmaste tio åren kommer vi att anställa omkring tusen medarbetare varje år. Vill du bli en av oss? Här kan du ta del av hur det är att leva och bo i Umeå: https://www.gatewayumea.se/sv/move-to-umea Umeå kommun ingår i tre förvaltningsområden för finska, meänkieli och samiska www.umea.se/minoriteter.  Som medarbetare hos oss i Umeå kommun kan du ta del av ett antal förmåner. Ta del av våra förmåner https://umea.se/jobbochforetagande/jobbochpraktik/kommunensomarbetsgivare/varaformaner.4.1b4d24fb1752122eb843bf.html Säljer du annonser eller erbjuder rekryteringsstöd? Var vänlig, kontakta inte kommunen om det! Vi väljer och kontaktar själva företag vi samarbetar med.

7 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Vi söker en personlig assistent för deltidstjänst i Umeå

Arbetsuppgifter: Som personlig assistent kommer du att bistå en självständig 44-årig kvinna under dagtid på ett flexibelt 4-veckorsschema. Ditt arbete kommer att innebära både assistans och tillsyn, med arbetspass mellan 07.00 och 21.00, fördelat över vardagar och helger. Du kommer att arbetsledas direkt av mig, och tydliga arbetsbeskrivningar för varje situation kommer alltid att vara tillgängliga. Om Mig: Jag är en yrkesverksam kvinna med medfött assistansbehov. På min fritid ägnar jag mig åt att skriva, läsa och delta i kulturevenemang. Jag bor tillsammans med min sambo och våra två katter. Om tjänsten: Arbetstider: I genomsnitt 32 timmar per vecka på ett 4-veckorsschema, vilket innebär 1-3 pass per vecka i snitt. Arbetspassen är från 07.00 till 21.00, både på vardagar och helger. Anställningsform: Deltid 80% Krav för tjänsten: • B-körkort • Endast kvinnliga sökande • Rökfri • Tålighet för katter är ett måste Din arbetsgivare: STIL, eller Stiftarna av Independent Living i Sverige, är ett ickevinstdrivande assistanskooperativ och en ideell förening av personer med normbrytande funktionalitet. Vi värdesätter självbestämmande och lika möjligheter oavsett funktionsförmåga och har varit pionjärer inom personlig assistans i Sverige sedan 1984. Läs mer om oss på www.stil.se. Önskade egenskaper: Vi söker dig som är empatisk, tålmodig och flexibel. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande. Det är viktigt att du är psykiskt stabil, stresstålig och kan ta egna initiativ baserat på de arbetsbeskrivningar som finns. Introduktion: Sker snarast och löpande under ansökningsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
TJÄNST PÅ 36% MED CHANS TILL MER HOS KREATIV KVINNA I UMEÅ

Jag är en 44-årig kvinna med medfött assistansbehov. Jag yrkesarbetar och på fritiden gillar jag att skriva, läsa och besöka olika kulturevenemang. Har sambo och två katter. Som person är jag självständig, men eftersom jag har en funktionsnedsättning som fysiskt begränsar mig så behöver jag assistans med det praktiska här i livet. Jag behöver alltså ingen vård eller omsorg utan mina assistenter möjliggör för mig att leva precis som jag vill med de förutsättningar jag har vilket innebär att jag kan jobba, vara i ateljén, resa, träffa vänner, ta hand om katterna, städa, testa nya saker… Jag söker nu en person till en liten schemarad på 36% och jag tänker att det skulle passa utmärkt för dig som frilansar, studerar eller kanske är nybliven pensionär och vill dryga ut kassan lite. Oftast finns det chans till fler pass än de schemalagda varje månad om du skulle vilja det. Det är ett rullande 4-veckors schema och passen ligger på lördag vecka 1 kl 07-22, måndag vecka 2 kl 07-21, fredag kl 07-22 och söndag kl 07-21 vecka 3. Vecka 4 ledig. Viss variation kring arbetstiderna kan förekomma, t ex när jag reser. Jobbet innehåller integritetskänsliga arbetsuppgifter och därför ser jag främst kvinnligt identifierade sökanden. Du behöver ha körkort då det ingår att köra min bil, du ska vara rökfri och eftersom jag har katter måste du tåla pälsdjur. Som person är du trygg i dig själv, pålitlig och har ett öppet sinne för människors olikheter. Assistentrum finns med bäddsoffa, kylskåp, mikrovågsugn och tv. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet av yrket, det viktigaste för mig är att vi trivs tillsammans och kan ha en bra kommunikation. Individuell lönesättning plus OB. Fremia kollektivavtal. Din arbetsgivare blir Stil Assistans AB. Välkommen att ansöka med CV och personligt brev. Berätta varför du tror att jobbet skulle passa just dig! STIL står för Stiftarna av Independent Living i Sverige. Vi är ett ickevinstdrivande assistanskooperativ och en ideell förening av personer med normbrytande funktionalitet. I STIL är det medlemmarna som själva arbetsleder sina personliga assistenter. Vi jobbar för självbestämmande, frihet och lika möjligheter oavsett funktionsförmåga. STIL bildades 1984 och vi var med och införde personlig assistans i Sverige. Läs mer på www.stil.se.

7 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Jobba socialt med hemstäd på Aleva

Jobba socialt med hemstäd på Aleva Aleva söker en vikarie till städteamet i Umeå! Vi söker dig som är positiv, har hjärtat på rätt ställe och trivs med att ta stort eget ansvar. Saknar du erfarenhet? Då löser vi det tillsammans. Alevas introduktionsprogram och erfarna medarbetare ger dig förutsättningarna som krävs för att göra ett bra jobb. Kvalifikationer Svenska B-körkort när du påbörjar din anställning. Omfattning och start Tjänsten är ett vikariat på 80% under ett år. Arbetstid vardagar dagtid. Tillträde sker i juni, alternativt enligt överenskommelse. Vad du kan förvänta dig av oss Personlig atmosfär, korta beslutsvägar och frihet under ansvar Litet team med nära samarbete och närvarande teamledare Generöst friskvårdspaket En möjlighet att växa – tre av fyra ledare på Aleva har börjat som vårdbiträde/ undersköterska Vad går jobbet ut på? Dagarna är varierande med stor möjlighet att bidra till människors livskvalitet. Som hemstädare utför du städ- och serviceinsatser med utgångspunkt från kundens individuella behov och önskemål. Det absolut viktigaste är att du tycker om att bygga relationer och är bra med människor. Vilken bakgrund behöver jag? För någon kanske det är en bra chans att få ett första jobb, för en annan handlar det om att man tröttnat på sin nuvarande bransch och vill göra något meningsfullt och för en tredje kan det handla om en längtan att fortsätta inom lokalvård men byta arbetsgivare. Det finns inget facit – vi rekryterar personer som har en lösningsfokuserad inställning, empatiska värderingar och vill växa med oss. Så det spelar ingen roll om jag har relevant erfarenhet? Jo, självklart ser vi det som positivt om du arbetat som lokalvårdare eller inom vård/ omsorg och gjort det bra! Utbildning och/ eller erfarenhet inom städ, gärna hemstäd, flyttstäd och fönsterputsning är meriterande men inget krav. Är det inte väldigt tufft att jobba som hemstädare inom omsorgen? Det kan det absolut vara och så ser utvecklingen inom vård och omsorgen ut generellt. Det var också en av anledningarna till att vi startade 2013, med en övertygelse om att vi kan göra saker lite annorlunda och hela tiden förbättra verksamheten med fokus på dem vi finns till för – de äldre. Och hur gör man det? Tar hand om sina medarbetare såklart. Därför värmer det lite extra att vi fick 9 av 10 i stolthet över att arbeta hos Aleva och 9,5 av 10 på frågan om våra kunder skulle rekommendera oss till en vän. Här ser du hela resultatet från våra kund- och medarbetarundersökningar. Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan! Om oss Aleva är ett växande företag med stora visioner. Vi vill skapa framtidens omsorg genom nytänkande och ett tydligt fokus på att leva - inte bara överleva. Företaget grundades 2013 och bedriver idag hemtjänst i Umeå tätort, Holmsund-Obbola samt Nordmaling och personlig assistans i hela landet. För att passa hos oss är det viktigaste att du är prestigelös, engagerad och har en genuin vilja att arbeta med människor. Hos oss råder en personlig atmosfär med korta beslutsvägar och möjlighet till stor frihet under ansvar. Vi är ett ambitiöst team med positiv atmosfär som arbetar tillsammans för att leverera omsorg i världsklass. För mer information gå in på www.alevaomsorg.se

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Butiksmedarbetare (sommarjobb), Willys Hemma Umeå Rådhusesplanaden

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Visstidsanställning på varierande antal timmar i veckan under sommaren Tillträde: Enligt överenskommelse. Möjlighet till introduktion samt extrajobb innan tillträde till visstidsanställningen Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger Krav: Med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 18 år. Du behöver ha goda kunskaper i svenska (tal och skrift) Du kanske tror att det är tråkigt och enformigt att jobba i en matbutik? Då är det dags att tänka om! När du jobbar på Willys Hemma får du en fartfylld vardag. Du gör allt ifrån att packa upp varor, jobba i kassan, hjälpa våra kunder till rätta och hålla rent och fräscht i butiken. Som sommarjobbare på Willys Hemma får du snabbt ta eget ansvar och du blir en viktig del av butiksteamet som ska se till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen, varje dag. I utbyte kan vi lova att du får erfarenheter – om till exempel försäljning och service – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Kanske jobbar du kvar hos oss även efter sommaren? Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Hemma Umeå Rådhusesplanaden! Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Vi ser till att du får en bra introduktion när din anställning börjar. Vi är ett gott gäng som anstränger oss för att alla ska trivas och känna sig som en viktig del i teamet. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Sandra Gillberg, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2024-05-21. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna process kommer be dig logga in med ditt Bank-id, uppge något lösenord eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

7 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024