Lediga deltidsjobb i Umeå
Det finns totalt 227 lediga deltidsjobb att söka i Umeå
Skolinspektionen arbetar för en skola där alla barn, elever och vuxenstuderande oavsett kön får en god kvalitet i sin utbildning, en likvärdig utbildning och kunskaper i en stimulerande och trygg miljö. Vi arbetar för en skola där alla barn, elever och vuxenstuderande ska ges möjlighet att utvecklas så långt som möjligt utifrån sina förutsättningar. Myndigheten är lokaliserad på fem orter. Gillar du ordning och reda? Då är denna roll som vaktmästare på Skolinspektion något för dig? Rollen som vaktmästare är en central del för att underlätta den dagliga verksamheten på de fem orter Skolinspektionen har verksamhet på. Resor i tjänsten förekommer. Tjänsten är placerad på Skolinspektionens kontor i Umeå. Arbetsuppgifter Din uppgift är att hantera och bistå med service och administrativt stöd till all personal på Umeåkontoret samt Skolinspektionens IT-avdelningen. Du är det naturliga stödet i teknik- och IT-relaterade frågor. Du kommer också vara kontaktperson för Umeåkontoret i lokalfrågor inklusive lås- och larm, samt i övrigt hantera och lösa frågor inom internservice. I arbetet ingår bland annat • It- och teknik frågor samt praktiska kontorssysslor • Administration av behörigheter och IT-utrustning för nyanställda och konsulter • Kontakt med leverantörer, it-service och hyresvärd Arbetsuppgifterna ställer krav på hög serviceförmåga och flexibilitet samt att du som person är social och trivs med att arbeta med andra och på ett lyhört sätt kan ge god service. Tjänsten innebär många kontakter både internt och externt. Ska krav Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter på en myndighet Goda kunskaper i IT och teknik relaterade frågor Meriterande Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter på Skolinspektionen Personliga egenskaper I rollen som administratör är det viktigt att du har god förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt. Du har vana av att arbeta strukturerat och noggrant där du kan hantera många detaljer utan att tappa helheten. Du behöver ha god förmåga att prioritera och kommunicera. Vi fäster stor vikt vid den personliga lämpligheten och ser det som självklart att du bidrar till ett gott arbetsklimat. Vissa arbetsuppgifter är fysiskt tunga och kräver en allmänt god hälsa. Omfattning Tjänsten är en visstidsanställning från 1 januari till och men den 21 juni 2024. Arbetstiderna är måndag-fredag 9.00 till 15.00 (ca 70% av en heltidstjänst). Ansökan Klicka på ansök nedan, bifoga personligt brev och cv. Välkommen med din ansökan senast den 25 december 2023. Ansökan har dnr 2023:9643 För upplysningar om tjänsten kontakta enhetschef Eva-Lena Ölund Brändström. Om du har frågor om rekryteringen är du välkommen att kontakta Mary Cairns eller Kristin Annerstedt. Alla nås via växeln 08-586 080 00. Fackliga företrädare Birger Österberg (Saco-S), Samuel Sjöberg (OFR/s), båda nås via växeln 08-586 080 00. Skolinspektionen har tagit ställning till rekryteringskanaler och önskar inte kontakt med mediesäljare gällande förslag till rekryteringslösningar.
Storesupport är en del av Jobandtalent. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Storesupport. Arbetsuppgifter Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden. Personliga egenskaper/kvalifikationer Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom sällanköpshandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet. Vår kund verkar inom sällanköpshandeln och vi ser gärna att du är bekväm att arbeta med teknisk utrustning. För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år. Anställningsform/arbetstid Inventeringen kommer att äga rum: Plats: Umeå Dag: 8 januari Tid: 07.00-16.00 Detta är ett endagsuppdrag med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver. Om oss Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi på Inre Kraft söker nu dig som vill arbeta 75% på en fast rad fr om mitten på Januari 2024 hos vår kvinnliga kund boendes i centrala Umeå. Om tjänsten: Fast rad med start i mitten på Januari 2024, introduktion sker med fördel innan dess. Arbetstiderna är förlagda under dagtid, sen kväll samt en del helger. Din arbetsplats är där kunden befinner sig. I arbetet ingår att bistå henne i hennes behov av stöd och hjälp under vardag och fritid, såsom personlig omvårdnad, förflyttningar, träning, sysslor i hemmet, fritidsaktiviteter med mera. Då vi utgår från kundens önskemål vid rekrytering så vill vi att du som söker är tjej/kvinna ca 25-45 år gammal, samt att du pratar och förstår det svenska språket på en god nivå. Vidare önskar vi att du har en god social kompetens, är lyhörd och har en hög arbetsmoral. Körkort är ett krav Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Tveka inte att skicka in din ansökan omgående, rekrytering sker löpande och vi på Inre Kraft ser fram emot att höra från just dig! OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.
På Scandic Plaza i Umeå bor våra gäster i avslappnad miljö med utsikt över Umeå Älv, bara några kvarter från gågatans shopping och nöjesliv. De kan strosa på stan, spendera tid i vår relaxavdelning eller avsmaka en god middag på hotellets restaurang. Vi är ett team som jobbar med mycket glädje och engagemang- vi är stolta över vår arbetsplats. Våra medarbetare är vår främsta tillgång: hos oss ska man trivas och utvecklas vidare. Genom ett gott ledarskap och ett gott samarbete mellan avdelningarna skapar vi fantastiska hotellupplevelser till våra gäster. Nu söker vi en Service Host till hotellet Scandic Plaza, Umeå. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Som Service Host agerar du värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. I rollen som Service Host arbetar du inom ett eller flera ansvarsområden som alla bidrar till gästens helhetsupplevelse. Under din tid hos oss kan dessa områden variera i takt med att du och affären utvecklas. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad innebär rollen som Service Host? Som Service Host inom Front of House arbetar du med service och stöd till våra gäster men också med förberedelser för möten. Du kan till exempel hälsa gästerna välkomna och hjälpa dem med bagage, förbereda deras konferenslokal men också genomföra enklare fastighetsservice på gästens hotellrum. Även reparation och rengöring av möbler och inredning samt brandskyddsarbete ingår i rollen. Vem är du? Det är viktigt att du är praktiskt lagd, gillar varierande arbetsuppgifter och har en bra fysik då tunga lyft förekommer. Du behöver ha kunskap om fastighetsskötsel och ha goda kunskaper i svenska. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och samarbetsförmåga då alla medarbetare tillsammans ansvarar för gästens upplevelse. Information om tjänsten: Tjänsten är en anställning med vikariat på deltid. Vikariat till och med 2024-08-31 med chans till förlängning Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa ännu mer om vår kultur, våra förmåner och hur vi arbetar på Scandic! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Brinner du för att hjälpa människor och vill ha ett meningsfullt och roligt extrajobb? Då är det dig vi söker! Vi på Inre Kraft söker vikarierande assistenter för att stärka upp våra redan befintliga personalgrupper vid akut frånvaro, ofta med kort varsel men också vid planerade ledigheter såsom skollov och semester. Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt. Vi söker dig som är lyhörd, flexibel och arbetsvillig. Alla kunder som finns hos oss skiljer sig i behov och intressen, därför ser vi gärna sökanden av olika kön, i olika åldrar med varierande erfarenheter och arbetssätt. Dock kommer kvinnliga sökande att prioriteras. Vi ser även att du fungerar att arbeta både självständigt och i grupp. Det viktigaste är att vi tillsammans utgår ifrån kundens behov, stora som små för att möjliggöra en självständig och delaktig vardag. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Du kan uppvisa ett brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Vi ser det även som en stor fördel om du som söker har körkort och tillgång till bil då bussförbindelserna inte stämmer överens med arbetstiderna, men det är inget krav. Känner du att beskrivningen av detta extrajobb är någonting som passar dig? Tveka inte att skicka in din ansökan omgående, rekrytering sker löpande och vi på Inre Kraft ser fram emot att höra från just dig! OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.
Har du lätt att prata med folk och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då har du bra förutsättningar att kunna bli en skicklig säljare hos oss. Vi söker dig som vill jobba med försäljning i vår butik Elgiganten Phonehouse Avion. Den viktigaste uppgiften för dig som säljare är att hitta den perfekta lösningen för din kund genom att lyssna, svara på frågor och vägleda kunden till bästa köp. Du genomför kampanjer tillsammans med kollegor och får säljträning och coachning. Arbetsuppgifter: • Möta kunder, försäljning • Hantera frågor och kundärenden • Fylla på varor och hålla butiken säljande och konceptenlig • Genomföra kampanjer • Kassa, Öppning-Stängning • Träning och utbildning Du går på rullande schema och arbetstider kan variera mellan dagtid, kvällstid och helger. Att arbeta för Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Tillsammans med dina kollegor är uppgiften att göra våra kunder 100 % nöjda varje dag - och att ha roligt under tiden! Profil & Bakgrund Dina egenskaper och sätt att vara är viktigare för oss än en imponerande meritförteckning. Du älskar att uppnå dina mål och när du gör det vill vi fira det med dig. Vi tror att du: • Tycker om att arbeta med människor • Resultat- och lösningsorienterad • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas • Vill göra ditt absolut bästa Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel, men inte ett krav. Du får en bra introduktion som kommer att förse dig med de kunskaper och expertis som du behöver samt som ger dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas. Arbetsglädje Här jobbar ett gäng personer som är drivna och intresserade i kontakt med kunder och kollegor. Vi är ärliga, ödmjuka och lyssnar på kunden och kundens behov. Vi söker en kollega som är en peppande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Som löser problem som uppstår på ett effektivt sätt och håller dig uppdaterad på företagets produkter. Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet. De som har affärssinne, gillar att tävla och vill bidra till positiva resultat för företaget brukar trivas väl hos oss. Det är personer som gillar att utvecklas och tar sig an sina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Är du en av dem? Då gillar du säkert snabba förändringar och det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ. Vi kommer att ha kul tillsammans! Utveckling på Elgiganten Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling. Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård. Elgiganten erbjuder: • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre. Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Alexander Sahlman på [email protected] Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss! Varmt välkommen med din ansökan. Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering.
Att rycka in som vikarie kan det passa för dig som studerar? Vår kvinnliga kund i centrala Umeå är i behov av vikarierande personliga assistenter. Du blir en viktig länk till henne när/om den ordinarie personalen blir sjuk eller önskar ledigt. Krav: - Endast kvinnliga sökande. (kundens önskemål) - Du talar och förstår det svenska språket på en mycket bra nivå, då kunden har nedsatt talförmåga. - Omvårdnads erfaren. (Du kommer att få delegering) - Ej rökare. - Du har ett belastnings utdrag från Polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Kunden lider av Addison sjukdom, är säng liggandes, har ett stort vårdbehov, mycket medicinering och sondmatning. Vi är trygg med att du som blir anställd är lyhörd, självgående och har en förstående och god människosyn. Känner du att beskrivningen av detta extra jobb är någonting som passar dig? Tveka inte att skicka in din ansökan omgående, rekrytering sker löpande och vi på Inre Kraft ser fram emot att höra från just dig! OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk (i annonsen) med ditt CV och personliga brev.
I Umeå kommun finns cirka 90 förskolor, ett 50-tal grundskolor och 4 gymnasieskolor. Här samverkar pedagoger och personal för att barn och unga ska utvecklas och ha en trygg uppväxt. Det är här som barn lär sig att läsa, skriva och räkna. Det är här som ungdomar utvecklar sina kunskaper och förmågor inför framtiden. Här utförs Sveriges viktigaste jobb - att skapa framtidstro bland unga! Om tjänsten Utbildningsförvaltningen söker efter korttidsvikarier till skolans verksamhetsområden som med kort varsel kan arbeta och stötta upp vid tillfällen då den ordinarie personalen inte finns till förfogande. Vi söker vikarier i roller som barnskötare, förskollärare, fritidspedagoger, lärare i fritidshem, elevassistenter, lärare och skrivvakter som vill arbeta extra. Uppdraget som korttidsvikarie Som korttidsvikarie i Umeå kommun har du möjlighet att arbeta på olika arbetsplatser inom förskola, grundskola eller gymnasium. Du arbetar mot flera arbetsplatser som bestäms utifrån dina förutsättningar och verksamheternas behov. I rollen som korttidsvikarie anger du själv vilka dagar och tider du kan arbeta med hjälp av vårt digitala vikariehanteringssystem. Dina uppdrag kan variera mellan några timmar upp till 14 dagar. Om din tillgänglighet matchas mot något av verksamheternas behov kommer ditt arbetspass att bokas och bekräftas via SMS. Läs mer om att jobba som vikarie hos oss på vår webbplats https://www.umea.se/jobbochforetagande/nyhetsarkiv/arkivjobbochpraktik/jobbasomvikarieiforskolaochskola.5.39959517ddadc6508478d.html Kvalifikationer Vi söker dig med fullständiga gymnasiebetyg från avslutad gymnasieutbildning. Arbetet ställer krav på att du har goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift. Det är meriterande om du har en slutförd eller pågående pedagogisk utbildning, detsamma gäller tidigare arbetslivserfarenhet från skolverksamhet. Det är också meriterande om du har körkort och regelbunden tillgång till bil för arbete i våra ytterområden. Du bör även i genomsnitt kunna vikariera fem dagar/månad. Som person trivs du med en omväxlande arbetsmiljö och är flexibel. Du är initiativtagande och engagerad. Du lägger stor vikt vid ett gott bemötande och är punktlig. Du tycker om att samarbeta och är en god förebild bland barn och ungdomar. För att bli aktuell för arbete som korttidsvikarie i Umeå kommun begär vi referenser och ett giltigt utdrag ur Rikspolisens belastningsregister. Observera att utdraget endast är giltigt i ett år från utskriftsdatum, se därför till att du har ett aktuellt utdrag. Du beställer ett utdrag för arbete inom skola och förskola kostnadsfritt via länken: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Vad händer med din ansökan? När du har lämnat in din ansökan till oss är du med i urvalet. Alla ansökningar hanteras i turordning vilket kan medföra att en viss handläggningstid kan uppstå. Om din profil stämmer överens med våra krav och verksamheternas behov kommer du att bli kallad till en intervju. För att kallas till en intervju behöver du ha relevanta betyg, belastningsregister, examensbevis, referenser och/eller studieintyg. Vi återkopplar till dig via e-post, håll därför utkik i din inkorg! Välkommen med din ansökan! Om Umeå kommun Umeå kommun är regionens största arbetsgivare med över 13 000 medarbetare. Kommunen har ca 440 chefer och verksamheten är indelad i åtta förvaltningar. Våra jobb och vår värdegrund utgår från medborgarfokus, öppenhet, tillit och ständiga förbättringar. Umeå är en kulturstad i ständig utveckling. För att klara målet 200 000 invånare år 2050 behöver vi bli fler som arbetar för tillväxt och välfärd. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss. De närmaste tio åren kommer vi att anställa omkring tusen medarbetare varje år. Vill du bli en av oss? Umeå kommun ingår i tre förvaltningsområden för finska, meänkieli och samiska www.umea.se/minoriteter. Som medarbetare hos oss i Umeå kommun kan du ta del av ett antal förmåner. Ta del av våra förmåner https://umea.se/jobbochforetagande/jobbochpraktik/kommunensomarbetsgivare/varaformaner.4.1b4d24fb1752122eb843bf.html Säljer du annonser eller erbjuder rekryteringsstöd? Var vänlig, kontakta inte kommunen om det! Vi väljer och kontaktar själva företag vi samarbetar med.
Brinner du för att hjälpa människor och vill ha ett meningsfullt och roligt arbete? Nu söker vi på Aktiv Assistans sju nya medarbetare för fasta tillsvidareanställningar, med tjänstgöringsgrader varierande mellan 75-100%. Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt. Vi söker dig som är lyhörd, flexibel och arbetsvillig. Alla kunder som finns hos oss skiljer sig i behov och intressen, därför ser vi gärna sökanden av olika kön, i olika åldrar med varierande erfarenheter och arbetssätt. Dock kommer kvinnliga sökande att prioriteras. Vi ser även att du fungerar att arbeta både självständigt och i grupp. Det viktigaste är att vi tillsammans utgår ifrån kundens behov, stora som små för att möjliggöra en självständig och delaktig vardag. Krav: - Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. - Du har ett utdrag från polisens belastningsregister. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Vi ser det även som en stor fördel om du som söker har körkort och tillgång till bil då bussförbindelserna inte stämmer överens med arbetstiderna, men det är inget krav. Känner du att detta jobb är någonting som passar dig? Tveka inte att skicka in din ansökan omgående, rekrytering sker löpande och vi ser fram emot att höra från just dig! OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev. Aktiv Assistans Norr AB är ett familjärt assistansföretag som i huvudsak är verksamma i Västerbotten. Vi hjälper personer med funktionsnedsättningar att utifrån sina behov och önskemål kunna leva ett så rikt liv som man vill och kan. Våra ledord är inflytande, trygghet, tillgänglighet och kompetens. Vår filosofi är att ta väl hand om både kund och personal. Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år.
Brinner du för att hjälpa människor och vill ha ett meningsfullt och roligt extrajobb? Då är det dig vi söker! Vi på Aktiv Assistans söker vikarierande assistenter för att stärka upp våra redan befintliga personalgrupper vid akut frånvaro, ofta med kort varsel men också vid planerade ledigheter såsom skollov och semester. Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt. Vi söker dig som är lyhörd, flexibel och arbetsvillig. Alla kunder som finns hos oss skiljer sig i behov och intressen, därför ser vi gärna sökanden av olika kön, i olika åldrar med varierande erfarenheter och arbetssätt. Dock kommer kvinnliga sökande att prioriteras. Vi ser även att du fungerar att arbeta både självständigt och i grupp. Det viktigaste är att vi tillsammans utgår ifrån kundens behov, stora som små för att möjliggöra en självständig och delaktig vardag. Krav: - Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. - Du har ett utdrag från polisens belastningsregister. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Vi ser det även som en stor fördel om du som söker har körkort och tillgång till bil då bussförbindelserna inte stämmer överens med arbetstiderna, men det är inget krav. Känner du att beskrivningen av detta extrajobb är någonting som passar dig? Tveka inte att skicka in din ansökan omgående, rekrytering sker löpande och vi ser fram emot att höra från just dig! OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev. Aktiv Assistans Norr AB är ett familjärt assistansföretag som i huvudsak är verksamma i Västerbotten. Vi hjälper personer med funktionsnedsättningar att utifrån sina behov och önskemål kunna leva ett så rikt liv som man vill och kan. Våra ledord är inflytande, trygghet, tillgänglighet och kompetens. Vår filosofi är att ta väl hand om både kund och personal. Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år.
Visar 1 till 10 av 227 jobb