Lediga deltidsjobb i Umeå

Det finns totalt 178 lediga deltidsjobb att söka i Umeå

2st kvinnliga personliga assistenter.
Inkludera assistans i Sverige AB
Personliga assistenter

Inkludera assistans i Sverige AB tidigare MR Assistans grundades år 2015 och jobbar hårt för sina kunders rättigheter och sina anställdas status i samhället. Hållbarhet gäller inte bara luften vi andas, bilarna vi kör eller energislagen vi använder. Hållbarhet är så mycket mer än så och omfattar oss alla. Vi vill verka för hållbar omsorg, för hållbara arbetsplatser och –villkor och för ett hållbart och ansvarsfullt välfärdssystem där privata och kommunala aktörer agerar tillsammans med myndigheter mot ett gemensamt mål: en hållbar välfärd. Med tydlighet och transparens inom både kvalitet, ekonomi och miljöpåverkan vill vi leda utvecklingen av en ny, ansvarstagande branschrörelse. Vi vill att varje människa ska kunna känna sig trygg med att det finns en god välfärd, inte bara idag utan även i framtiden. Vi söker två personliga assistenter till en glad dam i Holmsund. Du jobbar utifrån ett fast schema fördelat på dag-,kvälls- och helgspass samt väntetid på natten. Vi söker endast kvinnliga assistenter och som behärskar svenska i både tal och skrift. Tryggheten mellan dig och kunden samt i dina göromål säkerställs genom introduktionspass. Med tydliga rutiner arbetar du aktivt med kundens behov i hemmet och vid aktivitet. Vi ser därav att du är van att arbeta efter rutiner och därtill har hög arbetsmoral och ansvarskänsla. - Jag är en 60 årig kvinna med Dystrofia Myitonica samt Diabetes., som behöver stöd och hjälp med allt i min vardag, här i mitt hem i Holmsund. Då jag har diabetes så krävs delegering. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg, gärna som personlig assistent. Kunden väljer själv sina assistenter och stor vikt läggs kring personlighet. Intervjuer sker löpande varvid tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen in med din ansökan!

6 september 2024
Sista ansökan:
30 november 2024
Butikssäljare Bik Bok deltid Umeå Avion
Varner Retail AB
Butikssäljare, fackhandel

Well Hello There! Nu öppnar sig chansen för dig som önskar att jobba inom Bik Bok! Vi söker en modeintresserad säljare som älskar trender och vill vara vårt ansikte utåt. Som säljare hos oss ger du bästa service till alla våra kunder genom att lyssna, hjälpa, inspirera och sälja. Med din positiva attityd hjälper du till att skapa underbara kundupplevelser i en inbjudande och inspirerande butik, tillsammans med dina kollegor. För att bli vår nya stjärna behöver du: - Vara utåtriktad och social - med god samarbetsförmåga - Ha en passion för mode, försäljning och kundbemötande - du sätter alltid kunden först! - Lösningsorienterad och strukturerad, du kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt - Ha en god förståelse för e-handel/digital utveckling inom detaljhandeln - Vara flexibel på både arbetsuppgifter och arbetstider - Vara pålitlig och ansvarsfull Vi kan erbjuda: - En spännande, kreativ och social arbetsdag, i en ung och inspirerande miljö - Värdefull erfarenhet av kundbemötande, försäljning och teamarbete som du kan dra nytta av under hela din karriär - Bonusordning - Förmånlig personalrabatt i Varners butiker Är detta något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan idag. Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Bik Bok är en av Skandinaviens ledande modekedjor för tjejer. Kollektionerna uppdateras kontinuerligt, så att trend- och modeintresserade kunder alltid erbjuds nyheter som fångar förändringar i modebilden. Bik Bok består av mer än 1.500 entusiastiska medarbetare i 170 butiker i 3 länder. ​ Bik Bok är en del av modekoncernen Varner som består av flera profilerade kedjor; Cubus, Dressmann, Carlings, Volt, Junkyard och Levi’s Store. Verksamheten omfattar för närvarande 6 nätbutiker och över 1.200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland och Island.

6 september 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Butikssäljare Bik Bok deltid ca. 60%, Umeå Avion
Varner Retail AB
Butikssäljare, fackhandel

Well Hello There! Nu öppnar sig chansen för dig som önskar att jobba inom Bik Bok! Vi söker en modeintresserad säljare som älskar trender och vill vara vårt ansikte utåt. Som säljare hos oss ger du bästa service till alla våra kunder genom att lyssna, hjälpa, inspirera och sälja. Med din positiva attityd hjälper du till att skapa underbara kundupplevelser i en inbjudande och inspirerande butik, tillsammans med dina kollegor. För att bli vår nya stjärna behöver du: - Vara utåtriktad och social - med god samarbetsförmåga - Ha en passion för mode, försäljning och kundbemötande - du sätter alltid kunden först! - Lösningsorienterad och strukturerad, du kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt - Ha en god förståelse för e-handel/digital utveckling inom detaljhandeln - Vara flexibel på både arbetsuppgifter och arbetstider - Vara pålitlig och ansvarsfull Vi kan erbjuda: - En spännande, kreativ och social arbetsdag, i en ung och inspirerande miljö - Värdefull erfarenhet av kundbemötande, försäljning och teamarbete som du kan dra nytta av under hela din karriär - Bonusordning - Förmånlig personalrabatt i Varners butiker Är detta något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan idag. Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Bik Bok är en av Skandinaviens ledande modekedjor för tjejer. Kollektionerna uppdateras kontinuerligt, så att trend- och modeintresserade kunder alltid erbjuds nyheter som fångar förändringar i modebilden. Bik Bok består av mer än 1.500 entusiastiska medarbetare i 170 butiker i 3 länder. ​ Bik Bok är en del av modekoncernen Varner som består av flera profilerade kedjor; Cubus, Dressmann, Carlings, Volt, Junkyard och Levi’s Store. Verksamheten omfattar för närvarande 6 nätbutiker och över 1.200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland och Island.

6 september 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Lärare i musik

Vi söker dig som är legitimerad grundskollärare med behörighet för undervisning i musik. Du bör ha ett intresse för att utveckla lärandemiljön för skolans elever. I ditt arbete ansvarar du för att planera, genomföra, utvärdera och förbättra musikundervisningen. Undervisningen utformas utifrån läroplanens mål där planering, förberedelse, genomförande samt utvärdering är viktiga grundpelare. Du har positiva och höga förväntningar på eleverna och anpassar undervisningen utifrån alla elevers nivå, din bedömning av den enskilda eleven och med fokus på elevens bästa. Du jobbar för en tillgänglig skolmiljö där alternativa lärverktyg och dokumentation ingår som en naturlig del i ditt arbete. Med engagemang och entusiasm skapar du en trygg lärandemiljö som bygger på ömsesidig respekt och samarbete och som stimulerar elever till lärande och eget ansvarstagande. Du har ett gott ledarskap såväl i som utanför lektionssalen. Du har lätt att knyta relationer och är bekväm med att samarbeta med såväl elever, vårdnadshavare och personal på skolan. Som person är du kommunikativ, lyhörd och väl förtrogen och lever upp till de yrkesetiska principerna för lärare samt har fallenhet att analysera och dokumentera elevers förmågor och kunskaper. På ett systematiskt sätt reflekterar du över det praktiska arbetet och tillsammans med kollegor driver du utvecklingsarbete och tar gemensamt ansvar både för den egna samt gruppens planering och vidareutveckling. Du kommer ingå i ett av skolans arbetslag för samarbete och stöd. Då skolans vilar på en kristen värdegrund ser vi gärna att du har en kristen tro och delar skolans värderingar. Arbetsuppgifterna består av undervisning i musik för elever i åk 5 till åk 9. Från åk 6 erbjuds eleverna instrumentalundervisning, individuellt eller i mindre grupp, vilken ingår i tjänsten. Arbetet innebär också att vara mentor för en klass tillsammans med en kollega. Vi vill att du bifogar cv och personligt brev, dessa skickas till [email protected]. Intervjuer hålls löpande. Tjänstens omfattning: 40 % Tillträde: Oktober 2024

6 september 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024
Jobba kväll i hemtjänsten - 50-70%
Aleva Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Aleva behöver fler som vill ge äldre en god omsorg med guldkant i vardagen till vår enhet i Holmsund. Vi söker dig som är positiv, har hjärtat på rätt ställe och trivs med att ta stort eget ansvar. Saknar du erfarenhet? Då löser vi det tillsammans. Alevas introduktionsprogram och erfarna medarbetare ger dig förutsättningarna som krävs för att göra ett bra jobb. Kvalifikationer Svenska B-körkort när du påbörjar din anställning. Omfattning och start Tjänsten är på deltid mellan 50-70%, beroende på vad som passar dig bäst. Arbetet är förlagt till kvällstid och varannan helg på schema. Tillträde 1 september, alternativt enligt överenskommelse. Vad du kan förvänta dig av oss - Bra arbetstider – utan delade turer - Personlig atmosfär, korta beslutsvägar och frihet under ansvar - Små team med nära samarbete och närvarande teamledare - Generöst friskvårdspaket - En möjlighet att växa – tre av fyra ledare på Aleva har börjat som vårdbiträde/undersköterska Vad går jobbet ut på? Dagarna är varierande med stor möjlighet att bidra till människors livskvalitet. Du stöttar, hjälper till med praktiska saker och ger service utifrån kundens behov och önskemål. Det absolut viktigaste är att du tycker om att bygga relationer och är bra med människor. Vilken bakgrund behöver jag? För någon kanske det är en bra chans att få ett första jobb, för en annan handlar det om att man tröttnat på sin nuvarande bransch och vill göra något meningsfullt och för en tredje kan det handla om en längtan att fortsätta inom omsorgen men byta arbetsgivare. Det finns inget facit – vi rekryterar personer som har en lösningsfokuserad inställning, empatiska värderingar och vill växa med oss. Så det spelar ingen roll om jag har relevant erfarenhet? Jo, självklart ser vi det som positivt om du arbetat inom vård/omsorg och gjort det bra! Utbildning som undersköterska eller motsvarande är också meriterande men inget krav. Är det inte väldigt tufft att jobba inom hemtjänsten? Det kan det absolut vara och så ser utvecklingen inom vård och omsorgen ut generellt. Det var också en av anledningarna till att vi startade 2013, med en övertygelse om att vi kan göra saker lite annorlunda och hela tiden förbättra verksamheten med fokus på dem vi finns till för – de äldre. Och hur gör man det? Tar hand om sina medarbetare såklart. Därför värmer det lite extra att vi fick 9 av 10 i stolthet över att arbeta hos Aleva och 9,5 av 10 på frågan om våra kunder skulle rekommendera oss till en vän. Här ser du hela resultatet från våra kund- och medarbetarundersökningar. Under semestertider sker återkoppling i början på augusti. Medan du väntar på återkoppling, följ gärna oss på vår instagram - alevaomsorg. Om oss Aleva skapar framtidens omsorg genom nytänkande och ett tydligt fokus på att leva - inte bara överleva. Företaget grundades 2013, har ca 200 anställda och bedriver hemtjänst i Umeå tätort, Holmsund-Obbola och Nordmaling samt personlig assistans i hela landet. Vi har en positiv atmosfär, medarbetare med hjärtat på rätt ställe och arbetar tillsammans för att leverera omsorg i världsklass. Läs mer på www.alevaomsorg.se

6 september 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Personlig assistent sökes till härlig tjej i Botsmark, 70%
Aktiv Assistans Norr AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent till en glad och härlig tjej i 18-års åldern autism och utvecklingsstörning. Vi söker dig som är empatisk,glad, och påhittig. Det är meriterande om du tidigare jobbat som personlig assistent, men du kommer att få en inskolning inför jobbet. Dock är personlig lämplighet viktigast. Krav på dig som söker:Förstå svenska i både tal och skrift.RökfriTillgång till bil då det saknas bussförbindelser till kunden. Vi söker:-Dag/kväll/natt -tjänst ca 70% Aktiv Assistans Norr AB är ett familjärt assistans företag som i huvudsak är verksamma i Västerbotten. Vi hjälper personer med funktionsnedsättningar att utifrån sina behov och önskemål kunna leva ett så rikt liv som man vill och kan. Våra ledord är inflytande, trygghet, tillgänglighet och kompetens. Vår filosofi är att ta väl hand om både kund och personal. Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss innehållande ett cv samt ett personligt brev.

6 september 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Customer Representative - Swedish market - Part-time
Webhelp Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Intresserad av försäljning och äventyrslysten? Dags att ta steget till Medelhavet och leva i en varm och välkomnande kultur! Välkommen till vårt livliga team på Concentrix europeiska kundtjänstcenter, och njut av solskenet, den kulturella rikedomen och den fantastiska livsstilen Malaga-området erbjuder. Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb, härliga kollegor och utveckling Bli en del av en livfull arbetsplats med spännande utvecklingsmöjligheter! Vi förbereder dig med en 4-veckors utbildning på Allentes produkter, tjänster och system. Du kommer att varva din träning mellan teori och praktiska uppgifter, med support från din trainer, så att du känner dig säker på hur du ska hantera support och merförsäljning. Det du kommer att lära dig hos oss kommer att göra dig till en värdefull medlem av vårt team, eller vilket annat team som helst. Vi erbjuder dig: - Attraktiva lönevillkor, som gör att du kan leva gott i Spanien - Obegränsad provision på din försäljning! - En bonus på 300 euro och uppåt när du får vänner anställda - Relocation Package - vi hjälper dig med flyttningen och pappersarbetet som behövs för att arbeta i Spanien - Fastanställning, deltid med fullt spanskt kontrakt från dag ett - Betald semester, med semesterdagar från det första året du börjar arbeta* - Ett stort utbud av rabatter på sportartiklar, resor, hemelektronik, osv. hos våra partners - En fot in i ett företag där vi i första hand rekryterar internt för högre roller. Vi främjar rörlighet inom företaget, och är idag verksamma i mer än 60 länder runtom i världen - Spanska klasser Vad du kommer att uppleva hos oss Vårt team består av ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att vinna, vi jobbar tillsammans med vår Team Manager mot uppsatta mål, utvecklas och når nya höjder tillsammans! För oss är det viktigt att du ska lyckas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling. För oss är lagandan A och O; firar våra framgångar dagligen, arbetar tillsammans och har roligt ihop. Vår aktivitetsgrupp fixar sammankomster och utflykter året runt! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består att svara på inkommande samtal från Allentes befintliga kunder. Oavsett om du tar ett samtal gällande beställning, faktura eller teknisk support ska försäljning vara en naturlig del av varje samtal. Vi skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Vem vi skulle vilja ha med i laget Vi vill träffa människor från alla typer av bakgrunder, som tycker om att lära sig nytt och är nyfikna. Din naturliga talang för att hjälpa andra och göra det lilla extra för våra kunder kommer att passa in i det vi gör på Concentrix. Vi letar efter dig som: - Har modersmålsnivå i svenska och är flytande i engelska - Är proaktiv i ditt sätt att arbeta och vill lära dig merförsäljning av produkter och kampanj erbjudanden - Har god erfarenhet av att arbeta med dator - Har hög serviceförmåga, är tålmodig och kan hantera missnöjda kunder på ett professionellt och positivt sätt - Är öppen för en ständigt omväxlande arbetsmiljö - Delar våra värderingar om engagemang, sammanhållning, integritet, erkännande och WOW - Kan arbeta roterande skift 08:00 - 14:00 eller 13:00 - 19:00, mån – sön Det skulle vara toppen om du dessutom: - Har erfarenhet av att arbetat med liknande produkter tidigare och är van att hantera flertal system samtidigt - Har erfarenhet av att arbeta B2C Uppfyller du inte alla krav? På Concentrix är vi engagerade i att skapa en mångsidig och inkluderande arbetsplats där alla kan lära sig och utvecklas professionellt. Om du känner att du inte kryssar i alla kvalifikationer i arbetsbeskrivningen uppmuntrar vi dig att ansöka hur som helst. Vi kommer att göra vårt bästa för att matcha dig med rätt jobb, oavsett om det är det här jobbet eller en framtida roll. Låter det som dig? Välkommen till Concentrix! Lite praktisk information Arbetsplats: Vårt kontor på Plaza Solymar i Benalmadena (Malaga) Du kommet att: - Ha fullt och lagligt spanskt kontrakt från dag ett, med tillgång till det spanska sjukförsäkringsskyddet - Ha betalt under utbildningen och att ha betald semester (4 veckor + 4 dagar per kalenderår), med semesterdagar från det första året du börjar arbeta* - Arbeta 30 timmars arbetsvecka, med roterande skift måndag till söndag, och minst 2 fria helger per kalendermånad Who we are We're the tech-powered customer experience (CX) company that's creating game-changing journeys for our people and our clients and their customers. Our people around the world have devoted their careers to ensuring every relationship is exceptional. So naturally, we're committed to creating game-changing career journeys that power our people towards greater opportunities and brighter futures. In short: You will be joining over 440.000 passionate game-changers across more than 70 countries that strive to enjoy every day, while making a difference for the people they help every day! And we will offer you a fun and challenging job that will allow you to develop and grow. Concentrix is an equal opportunity employer We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. * Våra rekryterare kommer att förklara vilka villkor som gäller. RRQ24-000729-1-SWEDEN Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

6 september 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
FOREX i Umeå söker säljare för extraarbete
FOREX AB
Kassapersonal m.fl.

Är du en säljande person som vill vara med och skapa de bästa förutsättningarna för kundernas resa? - Då har vi det perfekta extrajobbet för dig! Vi letar nu Säljare till vår butik i Umeå. Tjänsten är en deltidsanställning med varierande sysselsättningsgrad. Dina nya arbetsuppgifter Som Säljare inom FOREX kommer du arbeta med alla steg i processen för att sälja våra tjänster till kund. Ditt uppdrag är att bidra till en fantastisk kundupplevelse genom att bidra med din expertis kring våra produkter och valuta. Du arbetar i en miljö där du skapar skillnad och som kännetecknas av driv, glädje och samspel med teamet. Du ska även aktivt bidra till att butikens försäljningsmål uppnås, både genom din egen försäljning och genom att hjälpa andra. Det är tillsammans i teamet som vi driver affären framåt. Arbetsuppgifterna är varierande, du kommer exempelvis att: • Sälja valuta och samtliga FOREX produkter • Arbeta aktivt med kundservice och alltid se till att kunden är i fokus. • Bidra till att butikens administration följs i enighet med interna rutiner och arbetspassbeskrivningar • Bidra till att butiken i övrigt håller god ordning och är välstädad Våra förväntningar på dig Vi vill att du som söker tjänsten som säljare på FOREX har en god förmåga att identifiera olika kunders behov för att uppnå förstklassig service samt att du drivs av att jobba mot individuella mål och har ett affärsmässigt tänk. Du är en lösningsorienterad lagspelare som alltid har ett högt kundfokus. Detta är förutsättningar för att kunna bli en framgångsrik säljare hos oss. Krav för tjänsten: • Avslutad och fullständig gymnasieutbildning samt att du är 18 år • God systemvana • Flytande svenska i tal och skrift • Mycket goda kunskaper i engelska, du är bra på att tala, skriva och läsa engelska utan större svårigheter. • Meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning inom detaljhandel eller annat likvärdigt yrke. Talar du andra språk än svenska och engelska, och/eller har erfarenhet från andra kulturer än den svenska, ser vi det som meriterande. Vi har öppet på tider som passar våra kunder. Det innebär att du är flexibel då bemanningen styrs efter kundernas behov. Det här kan du förvänta dig av oss Vi erbjuder dig ett stimulerade och omväxlande jobb där din kompetensutveckling är en naturlig del av arbetet. Vi ger dig kunskap om och erfarenhet inom finans, service och försäljning. Du och dina framtida kollegor bildar tillsammans ett härligt team, där ert gemensamma samarbete ligger till grund för att tillsammans nå butikens mål. Vi vill att du skall utvecklas hos oss och vara ajour med ditt arbete och erbjuder därför flertalet internutbildningar. Efter ett par år hos oss är du en excellent säljare med dokumenterad kunskap om regelverk inom finansiell verksamhet. Vi är ett familjärt företag som speglar mångfalden i samhället. FOREX tar ett samhällsansvar genom våra samarbeten med ECPAT och Rädda Barnen. Om det här låter intressant och om du tillsammans med oss på FOREX vill fylla din ryggsäck med erfarenhet är du varmt välkommen att söka tjänsten! Om ansökan Av säkerhetsskäl kommer vi att ta en kreditupplysning samt be om ett utdrag ur belastningsregistret innan anställning kan ske. Alla som söker jobb på FOREX får också genomgå ett kortare test som skickas via mejlen. Frågor om rekryteringsprocessen besvaras av Affärschef Sandra Wiklund, Tel: 070-284 01 49 Vid frågor till fackliga företrädare, Unionen, kontaktas [email protected] Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Ansök senast 18 september 2024. Urvalet sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har passerat.   FOREX är ett familjeägt företag som sedan 1965 är Nordens marknadsledare på resevaluta. Vi erbjuder dig även reseförsäkringar, kreditkort och att skicka pengar utomlands. Våra butiker finns på centralt belägna platser i Sverige, Norge, Finland och Danmark.

6 september 2024
Sista ansökan:
18 september 2024
Coop Mariehem Umeå - Två Säljare
Coop Nord Ekonomisk Fören
Butikssäljare, dagligvaror

Hos oss på Coop står värdskap och matglädje i fokus. Vi söker Dig med erfarenhet av kundservice, gärna i butik. Vi söker två säljare. Tjänsterna  är på 20 timmar i genomsnitt per vecka respektive 30 timmar i genomsnitt. Skriv vilken tjänst du söker i första hand. Intervjuer sker löpande. Skicka in din ansökan nu! Du är en positiv och ansvarsfull person med trevligt sätt! Din känsla för struktur och ordning är utpräglad. Som säljare krävs det att du trivs med ett omväxlande och tempofyllt arbete. Ditt sätt att vårda och exponera varorna ska inspirera och skapa matglädje hos våra kunder. Som säljare arbetar du i huvudsak med arbetsuppgifter inom kassa, varuplock och exponering. Du arbetar även med övriga förekommande arbetsuppgifter inom butiken. Har du erfarenhet och fallenhet för service? Vi erbjuder ett omväxlande och tempofyllt arbete. Vi är en stor organisation med många butiker. Det innebär att det också finns många möjligheter att vidareutvecklas. Om du vill och har potential kan du växa med oss!. Frågor Butikschef Robert Lundgren 090-13 89 09 Du är lyhörd för trender i matkultur och vad som händer inom branschen och på din lokala marknad. Du trivs i och stimuleras av en händelserik vardag och har förmåga att ur det skapa en positiv arbetsmiljö. Du är drivkraftig, självgående och kommunikativ och vill samarbeta mot ett gemensamt mål för butiken. Verklig framgång bygger på att vi älskar vårt jobb och visar äkta omtanke och glädje för våra kunder! Coop Nord strävar efter att få allsidigt sammansatta personalgrupper med avseende på kön, kulturellt ursprung och ålder. Facklig kontakt Handels, Mattias Rustan, 076-724 7665 Besök vår hemsida www.coopnord.se för mer information om Coop Nord, vår organisation och vårt hållbarhetsarbete. Coop Nord är en av Sveriges största konsumentföreningar. Vi ägs av över 300 000 medlemmar och driver fler än 80 Coop-butiker i Västerbotten, Västernorrland och Jämtland. Några av våra butiker drivs i franchiseform, som Coopföretag. Varje dag hittar våra medlemmar och kunder prisvärd, hållbar matglädje till fest och vardag i våra butiker. Vi arbetar med något livsviktigt – mat. Vill du vara en del i vårt lag?

6 september 2024
Sista ansökan:
17 september 2024
Barnskötare, förskolan Dungen
Umeå kommun
Barnskötare

Vi har en gemensam strategi för utbildningen i vår kommun: att skapa en sammanhållen utbildningskedja som bidrar till ökad likvärdighet, förbättrade studieresultat och attraktiv utbildning. Hos oss ska alla barn, unga och vuxna ha möjlighet att nå sin fulla potential och utveckla sina kunskaper och färdigheter. Vi vet att det bygger på engagerade, kunniga och professionella medarbetare som bedriver en undervisning av hög kvalitet. Vi gör skillnad varje dag och är stolta över vårt uppdrag. Vårt arbete bidrar till barn och ungas framtidstro. Förskolan Dungen är en liten förskola med två avdelningar. Förskolan ligger i hjärtat av Sofiehem med närhet både till universitetet och Norrlands universitetssjukhus. Vi arbetar för att ge barnen möjlighet att utveckla sin kreativitet, skapande, nyfikenhet och lärande. Vi söker dig som vill bli en del av vårt arbetslag. Du kan läsa mer om verksamheten här. Anställningsinformation Anställningen avser ett vikariat från och med snarast enligt överenskommelse till och med 2025-06-27.  Vikariatet gäller onsdagar med varierande tider. Möjlighet finns till mer tid vid frånvaro bland personalen.  Dina arbetsuppgifter Som barnskötare har du en viktig del i att ge alla barn i förskolan en bra start i livet och lägga grunden för fortsatt utbildning. Du är insatt i läroplanen och delaktig i planering, genomförande och utvärdering av undervisningen. Som barnskötare ingår du i ett arbetslag och det är därför viktigt att kunna samarbeta utifrån förskolans yrkesroller. Du har daglig kommunikation med vårdnadshavare om hur barnen haft det under dagen men även om deras utveckling och eventuella utmaningar. Om dig Som person är du engagerad, flexibel och positiv. Du kan leda barn och barngrupper, väcka nyfikenhet och arbeta lösningsfokuserat. Du har lätt för att skapa relationer och samarbeta med barn, kollegor och vårdnadshavare. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Krav Barnskötarutbildning Giltigt utdrag ur belastningsregistret Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Erfarenhet av arbete i förskola Meriterande Erfarenhet av arbete med barn Varmt välkommen med din ansökan! Om Umeå kommun Umeå kommun är regionens största arbetsgivare med över 13 000 medarbetare. Kommunen har cirka 440 chefer och verksamheten är indelad i åtta förvaltningar. Våra jobb och vår värdegrund utgår från medborgarfokus, öppenhet, tillit och ständiga förbättringar. Umeå är en kulturstad i ständig utveckling. För att klara målet 200 000 invånare år 2050 behöver vi bli fler som arbetar för tillväxt och välfärd. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss. De närmaste tio åren kommer vi att anställa omkring tusen medarbetare varje år. Vill du bli en av oss? Här kan du ta del av hur det är att leva och bo i Umeå: https://www.gatewayumea.se/sv/move-to-umea Umeå kommun ingår i tre förvaltningsområden för finska, meänkieli och samiska www.umea.se/minoriteter.  Som medarbetare hos oss i Umeå kommun kan du ta del av ett antal förmåner. Ta del av våra förmåner https://umea.se/jobbochforetagande/jobbochpraktik/kommunensomarbetsgivare/varaformaner.4.1b4d24fb1752122eb843bf.html Säljer du annonser eller erbjuder rekryteringsstöd? Var vänlig, kontakta inte oss om det! Vi väljer och kontaktar själva företag vi samarbetar med.

6 september 2024
Sista ansökan:
26 september 2024