Kjell & Company Umeå söker säljare med servicekänsla och teknikintresse!
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta ca 50% i våra butiker i Umeå. Den här tjänsten förutsätter att du kan jobba dagtid, men även kvällar och helger. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Eleonora, Talent Acquisition & Development Partner, Kjell & Company

19 mars 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Personlig assistent sökes – ett roligt och flexibelt extrajobb!
Assistera Skandinavien AB
Personliga assistenter

Jag är en 23-årig tjej som letar efter vikarier som kan hjälpa mig i vardagen, med möjlighet till en fast anställning längre fram. Jag föddes med AMC, en led- och muskeldiagnos, och använder rullstol och permobil för längre sträckor. Till vardags jobbar jag som parasportsamordnare, spelar elinnebandy och hänger med min familj, flickvän och min extremt gosiga katt. I mitt vardagsliv behöver jag hjälp med personlig hygien, av- och påklädning, hushållssysslor och handräckning. Jag har högt i tak, gillar humor och tycker att bra personkemi är det viktigaste. Du som söker är gärna en positiv och ansvarsfull tjej i åldern 23–30 år med körkort. Du är lyhörd, stöttande utan att vara för på och tycker om att ha roligt på jobbet. Det är viktigt att du inte är allergisk mot djur och att du är rökfri (snus går bra). Detta är en perfekt möjlighet för dig som exempelvis studerar eller vill ha en extra inkomstkälla.Till en början kommer det att vara en vid behovs anställning/ timanställning, men det finns chans till en mer stadig anställning på sikt. Välkommen in med din ansökan om det låter intressant, så ser vi om vi klickar!

18 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
Butikssäljare ca 50% - Umeå
Northern Skill AB
Butikssäljare, dagligvaror

Sommarjobb som driven Butikssäljare!Plats: Umeå Anställningsform: Deltid, ca 50% Älskar du att ge kunder förstklassig service och vill jobba med försäljning i butik? Vi söker nu en person till oss för att hjälpa till att stötta upp verksamheten under en tidsbegränsad period med start i Maj 2025 Om rollen: Som butikssäljare kommer du att spela en nyckelroll i att ge kunder en fantastisk upplevelse. Du ansvarar för försäljning, exponering och skötsel i dagligvaruhandeln. Arbetet är självständigt och socialt, där du skapar inspirerande kundupplevelser. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Sälja och rådge kunder om våra produkter Ge service i världsklass Se till att butiken är ren, organiserad och inbjudande Delta i lagerhantering och varupåfyllnad Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning och kundservice (meriterande men inget krav) Är utåtriktad, serviceinriktad och engagerad Har god kommunikationsförmåga och trivs i ett högt arbetstempo Är ansvarsfull, social och självgående Har körkort och egen bil Vi erbjuder: En spännande och varierande arbetsdag Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget Ett positivt och stöttande arbetsklimat Möjlighet att inom givna ramar kunna planera sin tid självständigt Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev. Vi ser fram emot att höra från dig!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Kvinnlig personlig assistent sökes till Gräsmyr
Assistera Skandinavien AB
Personliga assistenter

Assistera Skandinavien AB är ett familjärt företag som erbjuder personlig assistans till personer med funktionsnedsättning som är beviljad personlig assistans enligt lagen om stöd och service (LSS). Vi är ett mindre bolag med lång erfarenhet som ser hur viktiga alla i verksamheten är – assistansanvändare, anhöriga såväl assistenter. För att bedriva en bra assistans krävs det att alla parter är nöjda och har det bra, vårt jobb är att se till att det blir så för dig. Vi söker nu en kvinnlig personlig assistent med möjlighet till anställning på schemarad (tjänstgöringsgrad cirka 75%). Personliga egenskaper Det är väldigt viktigt att du behärskar det svenska språket både i skrift och tal på ett sätt så att du kan kommunicera med assistansanvändaren, kollegor och ev. vårdpersonal etc. utan att missförstånd uppstår. Viktiga egenskaper i arbetet som personlig assistent är att du är noggrann, ansvarsfull och försöker komma med lösningar. Ibland kan du behöva läsa av brukarens behov och önskemål utan att de är uttalade så lyhördhet och förståelse för behov är högt prioriterade egenskaper. Du är lugn, empatisk och ser möjligheter. När stressiga situationer uppstår är det bra om du är stabil och kontrollerad. Du har en positiv attityd till ditt arbete och kan kommunicera på ett tydligt sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Arbetsuppgifter Under din arbetsdag hjälper du assistansanvändaren med allt som hen själv inte klarar av, utifrån beviljad insats. Du hjälper till med förflyttningar och stöttar hen i alla aktiviteter, allt från hushållsuppgifter till hjälp med personlig hygien. Insatserna utgår från brukarens behov och önskemål. Vidare kan vissa brukare behöva stöd i kommunikationen och i samverkan med hens kontaktnät. I arbetet ingår även att föra dokumentation, rapportera tillbud och avvikelser och hos vissa brukare utföra delegerade arbetsuppgifter (t.ex. delegering och egenvård). I rollen som personlig assistent är din arbetsplats var assistansanvändaren än befinner sig. Det kan vara i hemmet och vid olika aktiviteter utanför hemmet. Övrigt B-körkort är meriterande och hos vissa assistansanvändare ett krav. Arbetstiderna varierar mellan dagar och kvällar. Urval och tillsättning av tjänsterna sker löpande. Om du som kandidat går vidare i processen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. Maila oss ditt CV och personliga brev redan idag så berättar vi mer om vad vi kan erbjuda just dig. Om anställningenLön Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Vi vill bli fler i köket på Pinchos Umeå
Pincho Nation AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker ny kollega till köket! Lön efter Överenskommelse, omgående provanställning upp till 65% Hos oss på Pinchos lever och utvecklas våra värderingar och vårt engagemang i varje medarbetare. Därför är det viktigt att hitta fina människor som passar in i just vår kultur och i vår restaurangmiljö för när alla trivs och mår bra så fungerar även jobbet bättre! Till köket på Pinchos välkomnar vi många gäster varje dag och gör allt för att bemöta deras förväntingar. Med många gäster kommer ett högt tempo och det gäller att behålla ett lugn, fokus och att hitta glädjen i mötet med våra gäster vid luckan. Vi arbetar för en blandning av kompetenser och erfarenheter i våra kök, vilket innebär att vi ska kunna erbjuda dig med kockerfarenhet en utvecklande arbetsplats. Men vi vill lika gärna välkomna dig som är helt ny i vår bransch. Då krävs det inte att du är utbildad kock eller har flera års erfarenhet, men det du saknar i kunskap får du ta igen med ett driv av att vilja lära! Vilka är vi? På Pinchos tror vi på att leverera en WOW-upplevelse både till våra kunder men också till våra anställda. Vi uppmuntrar alla anställda att vara sig själva, och att just din unika personlighet tillsammans med alla andras är det som utgör Pinchos personlighet! Pinchos är ett restaurangkoncept baserat på en svensk originalidé från Göteborg 2012. Huvudkontoret är tillika etablerat i Göteborg. Förutom att erbjuda ett brett, varierat utbud av smårätter i lokaler med extravagant dekor utmärker sig Pinchos också genom att vara världens första app-restaurang. Sedan starten har våra gäster tagit både oss, vår app och vår mat till sina hjärtan. 2014 öppnades konceptet upp för franchisetagare och 2017 startades en internationell etablering. I dagsläget har kedjan över 70 restauranger och expanderar stadigt. Vi kan erbjuda dig en rolig arbetsplats stora möjligheter att utvecklas i kedjan ett innovativt koncept fantastiska kollegor För att passar bra hos oss tror vi att du har tidigare erfarenheter från arbete i kök är flexibel och innovativ trivs med högt tempo uppskattar gästkontakten som våra öppna kök erbjuder sprider positiv energi omkring dig är bra på att säkerställa kvalitet uppskattar att vår mat tillagas efter recept är snabb, noggrann och effektiv kan och vill bjuda på dig själv Låter det som något för dig? Skynda dig att söka!

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Sommarjobb - Säljare - Deltid
Xxl Sport & Vildmark AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Umeå! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Vi söker nu 3 st Sommarvikariat, 55-70%. 1 st helgextra över sommaren, 13%. Som säljare hos oss bör du ha ett glödande intresse för de varor du ska sälja, och det är viktigt att du är utåtriktad och passionerad. Stor fördel om du är aktiv utövare av sporten på den specifika avdelningen. För rätt personer finnas de goda möjligheter till jobb efter sommaren. Extrasäljare hos oss innebär jobb någon helg i månaden samt vardagar efter behov. Vi ser gärna att ni är universitetsstudent i dagsläget och vill ha ett utmanande och roligt sommarjobb och vill fortsätta som extra efter sommaren. Du kan jobba hela sommaren. Vi söker dig med ett brett sportintresse, då du kommer att hjälpa till över hela varuhuset. Samtidigt som vi söker dig med fördjupad kunskap inom följande kategorier: Sports, Running & Training: På denna avdelning erbjuder vi produkter för en mängd olika sporter och aktiviteter. Oavsett om du har erfarenhet från lagsport eller individuella tävlingar är detta den perfekta platsen för dig som brinner för sport och träning. Som säljare på SRT förstår du vikten av rätt produkt vid rätt tillfälle. Vi ser gärna att du har ett stort intresse för eller själv är aktiv inom några av våra största sporter – hockey, fotboll, löpning, vattensport eller golf. Erfarenhet av hockey är en stor fördel, då det är en av våra viktigaste kategorier. Outdoor & Hunting: För att trivas på Outdoor bör du vara en friluftsmänniska. Du hjälper våra besökare med en mängd olika typer av varor inom Vildmarksegmentet. Vi ser att du från grunden har ett stort intresse eller är aktiv utövare inom våra största kategorier Friluftsliv, Vandring, Fiske eller Jakt. Jägarexamen är en merit, men inte ett krav. Kassan-Lager: Dina uppgifter är att möta våra gäster i kassan, att skapa försäljning genom mekaniskt försäljning och korta säljsamtal. Du är säljare i varuhuset, vilket betyder att du har arbetsuppgifter utanför det mer klassiska kassaarbetet. Arbetsuppgifter: Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter Packa upp och ställa upp varor, och bidra till att hålla avdelningen ren och snygg Bidra med utbildning av egna kollegor Praktisera XXL:s driftsstandarder och följa gällande rutiner och riktlinjer För att lyckas i rollen tror vi att du: Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har ett intresse för sport och friluftsliv, och för produkterna vi säljer Har god samarbetsförmåga och arbetar för att nå teamets gemensamma mål Trivs med att jobba i ett högt tempo Är självgående och tar initiativ Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Som säljare på XXL kommer du att få en spännande, lärorik och varierad arbetsdag. Vi har en inkluderande miljö där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi erbjuder bra personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi söker? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Sommarvikariat 55-70%, mellan v23-33. Mertid kan ev vara aktuellt. Varierande arbetstider samt arbete varannan helg. Samt helgextra 13% med fokus på helgarbete över sommaren. Ni måste vara över 18år. Introduktion vecka 23. (3-5 juni) Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Kvinnlig personlig assistent sökes till Gräsmyr
Assistera Skandinavien AB
Personliga assistenter

Assistera Skandinavien AB är ett familjärt företag som erbjuder personlig assistans till personer med funktionsnedsättning som är beviljad personlig assistans enligt lagen om stöd och service (LSS). Vi är ett mindre bolag med lång erfarenhet som ser hur viktiga alla i verksamheten är – assistansanvändare, anhöriga såväl assistenter. För att bedriva en bra assistans krävs det att alla parter är nöjda och har det bra, vårt jobb är att se till att det blir så för dig. Vi söker nu en kvinnlig personlig assistent med möjlighet till anställning på schemarad (tjänstgöringsgrad cirka 75%). Personliga egenskaper Det är väldigt viktigt att du behärskar det svenska språket både i skrift och tal på ett sätt så att du kan kommunicera med assistansanvändaren, kollegor och ev. vårdpersonal etc. utan att missförstånd uppstår. Viktiga egenskaper i arbetet som personlig assistent är att du är noggrann, ansvarsfull och försöker komma med lösningar. Ibland kan du behöva läsa av brukarens behov och önskemål utan att de är uttalade så lyhördhet och förståelse för behov är högt prioriterade egenskaper. Du är lugn, empatisk och ser möjligheter. När stressiga situationer uppstår är det bra om du är stabil och kontrollerad. Du har en positiv attityd till ditt arbete och kan kommunicera på ett tydligt sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Arbetsuppgifter Under din arbetsdag hjälper du assistansanvändaren med allt som hen själv inte klarar av, utifrån beviljad insats. Du hjälper till med förflyttningar och stöttar hen i alla aktiviteter, allt från hushållsuppgifter till hjälp med personlig hygien. Insatserna utgår från brukarens behov och önskemål. Vidare kan vissa brukare behöva stöd i kommunikationen och i samverkan med hens kontaktnät. I arbetet ingår även att föra dokumentation, rapportera tillbud och avvikelser och hos vissa brukare utföra delegerade arbetsuppgifter (t.ex. delegering och egenvård). I rollen som personlig assistent är din arbetsplats var assistansanvändaren än befinner sig. Det kan vara i hemmet och vid olika aktiviteter utanför hemmet. Övrigt B-körkort är meriterande och hos vissa assistansanvändare ett krav. Arbetstiderna varierar mellan dagar och kvällar. Urval och tillsättning av tjänsterna sker löpande. Om du som kandidat går vidare i processen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. Maila oss ditt CV och personliga brev redan idag så berättar vi mer om vad vi kan erbjuda just dig. Om anställningenLön Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

25 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Lager- och Kassamedarbetare – Organiserad med Kundfokus (Deltid)
Xxl Sport & Vildmark AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Umeå! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Lagret är en viktig avdelning och möjliggör ett välskött varuhus. På lagret tar vi emot och sorterar alla varor som ska distribueras vidare till varuhuset. Som Lager- och Kassamedarbetare hos oss har du en varierad roll med fokus på lagerarbete, samtidigt som du vid behov hjälper till i kassan. Vi söker dig som trivs i en dynamisk miljö, har en god känsla för ordning och effektivitet samt gillar att arbeta både självständigt och i team. Rollens ansvarsområden och arbetsuppgifter är: Mottagning och hantering av gods samt säkerställa en effektiv varuflödesprocess. Uppackning och påfyllning av varor för att hålla avdelningen välorganiserad och inbjudande. Bidra till att butiken och lagret hålls rent, strukturerat och i linje med våra driftsstandarder. Kassaarbete ett par dagar i veckan, där du ger kunderna en positiv upplevelse vid avslut av köp. Följa XXL:s rutiner och riktlinjer för en smidig och effektiv drift. Vi söker dig som är noggrann, serviceinriktad med energi och trivs i en roll där du får kombinera fysisk aktivitet med kundkontakt. För att lyckas i tjänsten tror vi att du: Har relevant erfarenhet från en motsvarande tjänst, gärna från lagerdrift i butik Har god samarbetsförmåga Är effektiv och lösningsorienterad Är strukturerad och ordningsam Truckkort är meriterande, men ej ett krav. Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi söker? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Tjänsten är 60% tillsvidare, framförallt morgontid på vardagar med start 06:00. Enstaka helger kan förekomma. För rätt och driven person kan det finns möjlighet till mer tid, speciellt om man vill hjälpa till på övriga avdelningar i Varuhuset. Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

25 februari 2025
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Kjell & Company Umeå söker säljare med servicekänsla och teknikintresse!
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta ca 12 timmar i veckan i våra butiker i Umeå. Den här tjänsten förutsätter att du kan jobba dagtid ett par dagar i veckan, men även kvällar och helger. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Eleonora, Talent Acquisition & Development Partner, Kjell & Company

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Kvinnliga assistenter söks till en brukare bosatt i Umedalen.
Assistera Skandinavien AB
Personliga assistenter

Om tjänsten: Vi behöver fler assistenter till vår team. Anställningen gäller timvikariat. Arbetstiderna varierar mellan dag, kvälls och nattpass (jour). Om brukaren Jag är en glad och trevlig kvinna med ett gott hjärta. Jag bor med min man på Umedalen i vårt hus sen 1996. Mina intressen som jag gärna ser att du delar med mig är bland annat: -Korsord -Sola ute -Äta/fika ute -Bada/basta -Träna -Lyssna på ljudböcker -Köpa och plantera blommor - Bio, shopping m.m. Om dig: Du är en positiv person som är mogen och lyhörd. Du tar ansvar för att dagliga rutiner blir utförda noggrant. Eventuella problem som dyker upp löser du på ett lugnt sätt med is i magen. Det är alltid meriterande att du har erfarenhet av arbetet inom vård och att du har ett körkort för att kunna köra min buss när vi ska på aktiviteter, men det är inget krav. Det är dock ett krav att du har flytande svenska i tal och skrift för att vi ska kunna kommunicera. Vi har ofta hundar som kommer och hälsar på oss så det är även viktig att du är hundvän eller inte har några allergier mot hundpäls. Assistans uppdraget är betydelsefull och ställer krav på att du är empatisk, förstår andra människors behov, försöker komma med lösningar i arbetet och ser möjligheter. Övrigt Urval sker löpande och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om du som kandidat går vidare i processen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. Välkommen med din ansökan!

19 februari 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025