Studiefrämjandet är ett partipolitiskt och religiöst obundet studieförbund som bedriver folkbildningsverksamhet i hela Sverige. Utifrån ett demokratiskt synsätt hävdar vi allas lika värde och rätt till kunskap, kultur och bildning. Studiefrämjandet är det största studieförbundet i Uppsala, där vi erbjuder en bred kulturverksamhet med bland annat vår Kulturskola. Kulturskolan vänder sig till alla barn och ungdomar i åldern 6-20 år och genomförs med stöd av Kulturnämnden i Uppsala kommun. Kulturskolan har funnits i Uppsala sedan 30 år och finns vi på ett flertal platser i staden. Kulturskolan har under många år erbjudit frivillig musikundervisning i piano, fiol, akustisk gitarr, elgitarr och trummor/slagverk. Inför höstterminen 2025 söker vi nu en engagerad fiollärare. Om tjänstenVi söker en passionerad och erfaren fiollärare för att ge enskilda lektioner till våra elever. Du kommer att ansvara för schemaläggning av lektioner och ha kontakt med föräldrarna. Undervisningen sker efter skoltid på en eller flera platser i Uppsala. För närvarande är det en eftermiddag/kväll i veckan, 14 veckor per termin. Beroende på elevvolym kan det bli aktuellt med fler undervisningsdagar i veckan. Din profilVi söker dig som har en högskoleutbildning i fiol eller fiolpedagogik. Du har gedigen erfarenhet av att undervisa barn och uppdaterade kunskaper inom fiolpedagogik. Vi värdesätter din goda samarbetsförmåga, pedagogiska skicklighet och förmåga att inspirera och stödja elever i deras individuella utveckling. Det är viktigt att du är ansvarstagande, initiativrik och har ett utåtriktat arbetssätt med hög servicegrad. AnsökanSkicka in din ansökan genom att klicka på "Ansök nu". Vänta inte med att ansöka, intervjuer kommer att ske fortlöpande, då planerad start för denna tjänst är den 28:e augusti. Vid frågor om tjänsten - kontakta skoladministratör Niklas Widén.
Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba med enklare hantverkstjänster hos våra kunder i Uppsala. Är du händig och gillar att arbeta praktiskt med att skapa och förbättra miljöer? Vi söker händiga medarbetare till hantverkstjänster inom exempelvis el, snickeri, måleri, VVS och liknande områden! Här får du möjligheten att arbeta med varierande uppgifter och hjälpa till att skapa trivsamma miljöer. Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll I denna roll får du möjlighet att arbeta med praktiska och hantverksrelaterade uppgifter. Du kan exempelvis få bygga, montera eller måla – både inomhus och utomhus. Du kan också få arbeta med att installera, underhålla och reparera system för vatten, värme och avlopp. Har du i stället erfarenhet som elektriker kan du få arbeta med att exempelvis dra el, installera belysning och felsöka elinstallationer i olika typer av fastigheter. Oavsett inriktning innebär rollen ett varierat och praktiskt arbete där du får använda dina händer, ditt kunnande och din problemlösningsförmåga i vardagen. Rollen är perfekt för dig som är händig och har erfarenhet av praktiska projekt, kanske har du tidigare byggt ditt eget hus, renoverat hem eller arbetat som snickare, målare eller liknande. Vi söker även dig som är allmänhändig och trivs med att variera dina arbetsuppgifter och vill ta dig an olika projekt hos våra kunder. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med erfarenhet av snickeribranschen Meriterande med erfarenhet av måleribranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!
Museiintendent paleontologi, 50% Uppsala universitet, Uppsala universitet Evolutionsmuseet har en av landets största naturhistoriska samlingar, omfattande botanik, zoologi, paleontologi och mineralogi. Våra anställda arbetar med samlingsvård, forskning, undervisning och förmedling inom dessa ämnen. Evolutionsmuseet är en del av Uppsala universitet, med mer än 300 år erfarenhet av insamlande, bevarande och tillgängliggörande av naturhistoriska samlingar. Samlingarna utgör en viktig resurs för såväl svensk som internationell forskning, utbildning och miljöförvaltning. Evolutionsmuseet förmedlar dessutom kunskap till allmänheten, främst inom evolution och biologisk mångfald. De paleontologiska samlingarna vid Evolutionsmuseet har i dagsläget cirka 300 000 föremål, med material av högt värde inom vetenskapshistoria och forskning. Museet är i ett avgörande organisatoriskt skede där det förväntas stora ändringar i lokalsituationen och en kraftigt utökad samlingsverksamhet inom de paleontologiska samlingarna, särskilt omfattande Sveriges undre paleozoikum. Mer om vår verksamhet finns på: https://www.uu.se/evolutionsmuseet Arbetsuppgifter Som intendent kommer du att arbeta med museets paleontologiska samlingar, arkiv och administration, i samarbete med ansvarig intendent, museets konservator och vår assistent. I detta ingår uppgifter som organisering, registrering, etikettering, databasregistrering, preparering och föremålsfotografering av befintliga samlingar men även omhändertagande av nyinsamlat material och donationer. Vidare ingår hantering av lån, stöd till gästforskare och förmedling, samt samarbete med museets utåtriktade verksamhet kring utställda föremål. Fältarbete med insamling samt övergripande organisatoriskt arbete inom museet kan också förekomma. I tjänsten ingår ingen egen forskning men vi söker en meriterad forskare som kan utveckla sitt eget forskningsprogram knutet till museet och främst samlingsbaserad forskning. Kvalifikationskrav Behörig att anställas som museiintendent är den som har avlagt doktorsexamen inom paleontologi. Dokumenterad erfarenhet av samlingsvård och arbete med paleontologiska museisamlingar krävs, samt kunskap om naturvetenskapliga samlingar och deras betydelse. Den sökande ska ha dokumenterad aktiv forskning inom systematisk paleontologi, evolution, stratigrafi och paleoekologi för att underbygga kompetensen med att arbeta med taxonomiska och stratigrafiska vetenskapliga samlingar. Till detta anses kunskap och eller forskning inom Skandinaviens senproterozoiska och underpaleozoiska lagerföljd nödvändigt. Dokumenterad förmåga att planera och organisera krävs. Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift krävs för att fullgöra anställningen väl, därför är dokumenterade kunskaper i svenska ett krav. Påvisad erfarenhet med utåtriktad verksamhet, så som utställningar, visningar och förmedling krävs. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet så som att du är självgående, initiativtagande, har god förmåga att planera och genomföra arbetsuppgifter, är serviceinriktad med god samarbetsförmåga. Det är av stor vikt att kunna interagera med anställd personal på museet och forskare, samt att ha god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt. Önskvärt/ meriterande i övrigt Dokumenterad handledning och undervisning på universitetsnivå. Erfarenhet inom: arbete med olika metoder inom virtuell paleontologi; av arbete i databas; föremålsfotografering, fältarbete med insamling. Meriterande är även språkkunskaper utöver svenska och engelska, och innehavande av körkort B. Ansökningsförfarande Ansökan ska skrivas på svenska. Sökande ansvarar för att intyg är översatta till svenska. Fullständig ansökan skall inges via Uppsala universitets elektroniska rekryteringssystem och omfatta: CV Personligt brev (max 1 sida) Beskrivning av primära vetenskapliga, pedagogiska och övriga meriter (max 3 sidor) Publikationslista Minst 2 referenser Utvärdering av inkomna ansökningar kommer att göras i senare delen av augusti och intervjuer i månadsskiftet augusti/september. Om anställningen: Anställningen är tillsvidare (provanställning kan komma att tillämpas). Omfattningen är deltid, 50%. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. https://www.uu.se/medarbetare/organisation-styrning/regler/anstallningsordning-for-uppsala-universitet Kompletterande riktlinjer till https://www.uu.se/medarbetare/organisation-styrning/regler/kompletterande-riktlinjer-till-uppsala-universitets-anstallningsordning-sprakvetenskapliga-fakulteten, Välkommen med din ansökan senast den fredag 15 augusti UFV-PA 2025/2091 Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla 7 600 anställda och 53 000 studenter som med nyfikenhet och engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser. Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom Uppsala universitet https://uu.se/om-uu/jobba-hos-oss/ Anställningen kan komma att säkerhetsprövas. Vid säkerhetsprövning är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd. Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp. Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.
Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vi söker nu en ny assistent till en kille på 24 år. Han bor i en egen lägenhet i Uppsala men på helgerna vistas han hos sina föräldrar. Han behöver stöd och hjälp vid ett hemets alla förekommande uppgifter såsom städ, tvätt och matlagning. Vi ser gärna dig med mycket driv som gillar ett aktivt liv och kan hjälpa kunden i olika sociala sammanhang och aktiviteter. Kunden har assistans pga. en svår sjukdom som medfört en funktionsnedsättning. I grunden finns en språkstörning så finns kunskap i teckenspråk eller tecken som stöd är det ett plus. Kunden tränar aktivt 3–4 dagar i veckan på gym och då är det viktigt att du som assistent är med och stöttar. Kunden studerar även engelska och det är viktigt att du hänger med och kan hjälpa kunden att komma ihåg vad det är för olika hemuppgifter. Kunden jobbar på att hitta någon form av sysselsättning/jobb och här kommer man som assistent få hjälpa till med olika kontakter. Tidigare erfarenhet är bra men det viktigaste är att du är genuint intresserad av att arbeta med människor och nyfiken på att lära dig nya saker. I arbetet kommer det att ingå att hjälpa till med personlig hygien så som toalettbesök, dusch, av och påklädning och att hjälpa till med sjukgymnastik. Det är viktigt att du är lyhörd, pålitlig, och ansvarskännande som person. Det är bra om du som söker uppskattar att följa med på aktiviteter som till exempel bio, att du gillar musik, film och datorer. Vi ser gärna manliga sökande i 20–35-årsåldern. Man jobbar i 3 skifit med aktiv tid på natten. Intervjuer kommer ske löpande Lön enl. kollektivavtalet Har du frågor om denna annons uppge 20250623-1189 I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Amanuens för fristående kursen Psykiatri Institutionen för medicinska vetenskaper är en stor klinisk institution med ca 250 anställda och över 900 personer som är anknutna via Akademiska Sjukhuset. Institutionen har en bred forskningsprofil med starka forskargrupper inom en rad områden. Forskningen äger rum i nära anslutning till den kliniska verksamheten vid Akademiska sjukhuset och omfattar såväl grundläggande studier kring sjukdomsorsaker som utveckling och utvärdering av förbättrad diagnostik och nya behandlingsmetoder. Mer om institutionens verksamhet finns på https://www.uu.se/institution/medicinska-vetenskaper Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom Uppsala universitet Arbetsuppgifter Amanuensens huvuduppgift är rättning av inlämningsuppgifter och kursadministration. Kursen är uppdelad i sex moment. I dessa ingår inlämningsuppgifter, både individuella och gruppuppgifter. Du kommer ha kontakt med studenterna digitalt, rätta deras uppgifter, ge återkoppling, monitorera deras gruppdiskussioner. Du rättar inlämningsuppgifterna med stöd från ordinarie lärare. Du arbetar i digitala plattformen Studium. Kvalifikationskrav Som sökande önskar vi att du är aktivt studerande på Läkarprogrammets senare del, och har godkänd psykiatrikurs, alternativt har motsvarande kompetens. Arbetet som amanuens innebär många sociala kontakter, varför det är viktigt att ha en mycket väl utvecklad samarbetsförmåga samt förmåga att kommunicera på ett lyhört sätt. Mycket stor vikt läggs vid personliga egenskaper som noggrannhet, struktur och flexibilitet. Goda kunskaper i svenska krävs. Önskvärt/meriterande i övrigt • Erfarenhet av undervisning • Erfarenhet och skicklighet i det administrativa systemet Studium Om anställningen Anställningen är tidsbegränsad t.o.m. 2026-01-18. Omfattningen är 40 %. Tillträde 2025-09-01. Placeringsort: Uppsala. Anställning som amanuens regleras i Högskoleförordningen 5 kap. Bara den som är antagen till utbildning på grundnivå eller avancerad nivå får anställas som amanuens (HF 5 kap §10). Upplysningar om anställningen lämnas av: Professor Robert Bodén [email protected] Välkommen med din ansökan senast 14 juli 2025, UFV-PA 2025/2125. Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla 7 600 anställda och 53 000 studenter som med nyfikenhet och engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser. Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom Uppsala universitet https://uu.se/om-uu/jobba-hos-oss/ Anställningen kan komma att säkerhetsprövas. Vid säkerhetsprövning är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd. Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp. Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.
JENSEN grundskola startade i Uppsala 2010 och är en omtyckt skola med nöjda elever och föräldrar. JENSEN grundskola Kåbo är en skola där eleverna kan gå från årskurs 4-9. Nu söker vi dig som kan undervisa i ämnet musik kombinerat med annat ämne. Vi kan erbjuda 50 % undervisning i musik och eventuellt upp till 80 % beroende på kombination av ämnen. Utöver att planera, genomföra och utvärdera undervisningen kommer du även att få ingå i skolans resursteam som syftar till att stötta lärare och elever vid behov. Som musiklärare hos oss får du möjligheten att undervisa åk 6-9 i halvklasser samt åk 4-5 i helklasser. Vi kan anpassa veckodagarna så det blir både optimalt för dig och för verksamheten. Vårt utbildningskoncept “Träning för verkligheten” genomsyrar hur vi arbetar på JENSEN. Det innebär att vi arbetar med studierna i fokus, hög grad av ordning och studiero, elevernas uppträdande och verklig bildning. Vi är en skola för elever och föräldrar med höga ambitioner, det betyder också att vi har höga positiva förväntningar på våra elever. Inom ramen för vår hälsoprofil får våra elever utöva mental träning varje dag och ta en pedagogisk promenad på dagens längsta lektion. Kvalifikationer Vi ser att du har lärarbehörighet och är mycket kunnig i dina ämnen samt drivs av att få lära ut det till andra. Som person har du, precis som vi, ett stort engagemang för att utvecklas. Du skapar inspirerande undervisning och trygghet i dina grupper. Du är strukturerad, drivande och en tydlig ledare i klassrummet. I våra rekryteringar läggs stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten. Anställningsform Tjänsten är en tillsvidareanställning med en tjänstgöringsgrad på ca 50-80% beroende på ämneskombination. Startdatum i augusti. För den här tjänsten tillämpar vi ferietjänst och sex månader provanställning. Din ansökan Du ansöker genom att registrera din profil och bifoga ett personligt brev och CV i vårt rekryteringssystem. Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annat sätt kan tyvärr ej behandlas. Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Första steget i vår rekryteringsprocess är att genomföra två arbetspsykologiska tester. Testlänkar skickas på mail direkt efter inskickad ansökan och du får återkoppling på testerna direkt efter genomförandet. Har du inte fått något mail med länk till tester, vänligen kolla i din skräppost då mailet kan hamna där. Inom skola måste du enligt lag (2000:873) visa upp ett utdrag från belastningsregistret. Beställningsblanketten kan hämtas på https://polisen.se/. Beställ i god tid, det tar minst 14 dagar att få utdraget. Kontaktuppgifter Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta rektor Leon Giang på [email protected]. Läs mer om oss på jenseneducation.se Du kan också följa oss på LinkedIn för att få de senaste uppdateringarna om JENSEN education. Varmt välkommen med din ansökan! JENSEN education är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med förtroendet att utbilda drygt 17 000 elever inom fem olika områden – förskola, grundskola, gymnasium, vuxenutbildning samt yrkeshögskola. JENSEN grundades 1996 av Håkan Jensen, företagets vd och ägare, och står för långsiktighet, kvalitet och ansvarstagande. Utbildningskonceptet ”Träning för verkligheten och bildning som mål” genomsyrar all verksamhet.
Vi tycker att hemelektronik är fantastiskt. Vi vill därför ge fler mer glädje, avkoppling, och produktivitet i vardagen! Vi gör prylar tillgängligt för alla så enkelt, billigt och hållbart som möjligt. För att lyckas är så klart våra grymma medarbetare det viktigaste vi har. Är du med? Om tjänsten Vi söker efter dig som älskar att sälja i mötet med kund. Du är nyfiken, drivs av försäljning och resultat samt att ge kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett utvecklande arbete där du tillsammans med fantastiska kollegor jobbar med alla arbetsuppgifter som kan förekomma i vår Lagershop - det är det vi kallar våra butiker. Det innebär att: Aktivt arbeta med försäljning i Lagershopen efter uppsatta säljmål Sälja produkter ur vår tjänsteportfölj, som trygghetsförsäkringar, abonnemang samt finansieringslösningar Fylla på varor i Lagershopen och se till att dessa exponeras enligt vårt koncept Ta emot inkommande varor Hjälpa kunder i informationsdisken, kassan och ute på golvet Vem söker vi? Du är en nyfiken säljare som motiveras av att leverera resultat. Du har driv och vilja att lära dig om våra produkter och genom att vara initiativrik får saker utförda med högt resultat! ”Vad kan jag hjälpa till med?” genomsyra din inställning och som den teamspelare du är ser du det som självklart att tillsammans med kollegorna i Lagershoppen hjälps åt att lösa dagens arbetsuppgifter. Arbetslivserfarenhet inom service och/eller försäljning i butik Intresse för att lära dig om våra produkter Goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Du behöver ha fyllt 18 år för att arbeta hos oss Jobbet kräver närvaro både vardag och helger och är c:a 26/timmar/vecka Det här är vi NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - #enkla, #nyfikna, #tillsammans och #handlingskraftiga - det är våra ledstjärnor i vardagen. För oss är också mångfald och inkludering viktigt, vi strävar efter att ha en bred mångfald på NetOnNet, dels för att vi ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas. Bli en del av vårt team Tycker du som oss att jobbet låter spännande, vänta inte med att skicka in din ansökan utan gör det redan idag! Vi läser ansökningarna och gör urval löpande. Vi accepterar enbart ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Har du referenser, ber vi dig att inte inkludera dem direkt i ansökan, utan lämna dessa vid en senare begäran.
Tjänstebeskrivning I rollen som personlig tränare och hälsocoach jobbar man nära medlemmarna och följer deras utveckling, både som vikt- och träningsmedlemmar. Din uppgift är att skapa långsiktiga och givande relationer som hjälper medlemmarna att lyckas med sin förändringsresa och att hålla i sin nya hälsosammare livsstil. Rollen är omväxlande och omfattar allt från individuell coaching till föreläsningar, personlig träning och försäljning. Vi arbetar i små, tajta team som hjälps åt med den dagliga driften. Vad det gäller försäljningen så stöttar vi såklart varandra men du bär huvudansvaret för att dina timmar och grupper är fullbokade. Anställningen är ett vikariat på minst ett år, med möjlig förlängning. Omfattning deltid, fast månadslön. Tillträde augusti 2025. Tjänsten innebär att arbetstiderna varierar och ibland omfattar tidiga morgnar, kvällar och helger. En hög grad av flexibilitet är därför viktigt. Låter den som ett roligt och stimulerande uppdrag för dig? Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Arbetsuppgifter Här är följer några exempel på arbetsuppgifter: - Hälsoanalys, hälsouppföljning och coachsamtal - Föreläsningar inom kost, träning och återhämtning - Träningsintroduktioner för nya medlemmar - Inspirera och hjälpa till i träningscirkeln EGYM - Medlemsutveckling och löpande träningsuppföljningar - Personlig träning, individuellt och i liten grupp samt gruppträning utomhus - Aktiv försäljning av varor och tjänster - Medlemskommunikation Kvalifikationer Vi söker dig som har en relevant bakgrund och/eller utbildning inom hälsa, coaching och försäljning. Väl på plats erbjuder vi alla våra coacher en grundutbildning i tre steg och löpande kompetensutveckling på specifika områden. Du bör också ha en utbildning som personliga tränare från någon av nedanstående aktörer. - SAFE - The Academy - PT-School - Eleiko Exceed Performance - DS PT School - MF Gruppen PT-utbildning - GIH hälsopedagogprogrammet - Fustra - Axelssons - Ylab Egenskaper Du har god planeringsförmåga och kan självständigt lägga upp ditt arbete. Du är målinriktad och drivs av att nå egna resultat, samt hjälpa andra att nå sina mål. Den breda rollen kräver att du uppskattar att växla mellan olika arbetsuppgifter, då det varierar under arbetspassen. Du behöver vara nyfiken på människor, vara kontaktsökande och uppskatta försäljningsarbete. Då vi arbetar i mindre team är samarbetsförmåga mycket viktigt, och en positiv inställning. Itrims koncept för hållbar viktminskning är ledande och bygger på beteendeförändring för en hälsosammare livsstil. Metoden är forskningsbaserad och vetenskapligt beprövad. Fokus ligger på kost, träning och återhämtning. Nyckeln till framgång är personligt stöd såväl som snabba och mätbara resultat. En studie visar att medlemmarna i snitt går ner 10,9 kg och minskar midjemåttet med 11,8 cm under de första veckorna, ett resultat som också håller i sig ett år senare. Itrim startade 2003 och har en kombination av franchise och helägda center. Kedjan har nyligen investerat i smarta träningsmaskiner från EGYM och vågar från InBody. All data och medlemsutveckling lagras i en molnbaserad app där den är lättillgänglig för medlemmar och medarbetare. Itrim har ett brett sortiment av egna varor som kostersättning, smoothies, bars och proteinberikade produkter som gröt och pannkakor. Teamen består av hälsocoacher och personliga tränare med ett genuint engagemang och medlemmens bästa i fokus. Vill du veta mer om Itrim och hur det är att jobba hos oss? Följ oss i sociala media eller lyssna på Itrimpodden!
Oniverse, tidigare känt som Calzedonia Group, är en italiensk modekoncern specialiserade på badkläder, strumpbyxor, underkläder och kashmirplagg. Sedan 1986 i Italien, har vi byggt upp ett globalt nätverk av mer än 5000 butiker i över 50 länder. I Sverige öppnade vi vår första butik år 2013 och har idag totalt 31 butiker av Calzedonia, Intimissimi och Falconeri. Du hittar oss i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Vi letar efter dig som vill ta dig an en ny utmaning, bygga en karriär inom retail och vill bli en del av oss! Vad du som Sales Assistant kommer göra: Som Sales Assistant kommer du att vara en viktig del av teamet och bidra till att skapa unika kundupplevelser med förstklassig service. Du kommer att bygga och upprätthålla kundlojalitet genom att agera som en förtroendeingivande och engagerad säljare. En del av ditt ansvar blir att driva försäljningen och utmanas av att arbeta mot dagliga mål och KPIer. Du kommer även att hantera leveranser, arbeta med merchandising och säkerställa en butik i Intimissimi-anda. Vem vi letar efter: Du är framåt, positiv, målmedveten och älskar mötet med nya människor Du har passion för service och att överträffa kundens förväntningar är en självklarhet för dig Du är nyfiken och strävar efter att bli en stark och förtroendeingivande säljare Mode är din grej och du gillar våra varumärken Du är flexibel och kan jobba deltid (25 timmar) både vardagar och helger i vår butik I Gränbystaden i Uppsala! Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom retail-branschen Vi ser gärna att du är tillgänglig omgående och redo att bli en del av teamet. Vad vi erbjuder: Att bli en del av vårt fantastiska team Spännande karriärmöjligheter – väx och utvecklas inom Oniverse Exklusiv personalrabatt på våra varumärken i Sverige Attraktivt bonussystem Tillgång till vår unika läroplattform C-People – för att utveckla dina kunskaper Kontinuerliga utbildningar inom både produkter och service för att hålla dig i framkant Brinner du för mode och service och detta låter som en spännande möjlighet för dig? Hos oss på Intimissimi får du chansen att göra skillnad och skapa fantastiska kundupplevelser varje dag. Ansök redan nu och ta nästa steg i din karriär! Vi går igenom ansökningarna löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Välj ett jobb för att visa detaljer