Lediga extrajobb i Borlänge
Sök totalt 9 lediga extrajobb i Borlänge
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som trivs med att arbeta med kroppen samt har en god fysik. Du har ett bra sinne för detaljer och är strukturerad i ditt arbete. Du har förmågan att kombinera dessa egenskaper tillsammans med ett högt arbetstempo, vilket gör att denna tjänst passar dig. I arbetsuppgifterna ingår: - Sortera paket på terminalen – snabba skift som gör skillnad. - Lära dig köra budbil och leverera paket. - Arbetstiderna varierar mellan förmiddags- och eftermiddagspass. Din profil Om du är en person som gärna tar egna initiativ och hjälper till där det behövs, då är detta jobbet för dig! Vi söker dig som: - Du pluggar eller har en annan sysselsättning på minst 50 % och vill ha ett flexibelt extrajobb. - Du gillar att hålla igång och jobba i ett team med bra stämning. - Du är ansvarsfull, noggrann och gillar att ge bra service. - Möjlighet att jobba 2-3 pass i veckan (dag/kväll, mån-sön). - Giltigt B-körkort. Ansökan Vi arbetar löpande med intervjuer och tillsättningar, ansök gärna därför redan idag via www.clockworkpersonal.se, dock senast 2025-04-13. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Jasmin Muminovic på [email protected] eller Emma Gällstedt på [email protected].
Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 3 Ålder: 5 & 8 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 2 Ålder: 3 & 4 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
Är du intresserad av ett flexibelt arbete där du har möjlighet att själv bestämma dina arbets- och schemaläggningstider, samt välja arbetsplats? Söker du en tjänst som kan leda till fast anställning och erbjuder en god säljutbildning med potential för karriärutveckling? Har du ambitionen att arbeta utan lönetak och maximera din inkomstpotential? Vi erbjuder nu en unik möjlighet för dig som vill pröva på ett säljyrke eller utforska nya aspekter inom försäljning och fortsätta utvecklas inom säljbranschen. Vi expanderar för närvarande över hela landet och söker engagerade säljare till vårt team. Vårt huvudkontor är beläget i Västerås, men vi har också kontor i Uppsala. Vi välkomnar sökande utan tidigare erfarenhet inom säljbranschen, eftersom vi erbjuder internutbildning för alla våra anställda. Du kommer att sälja en innovativ universal städmaskin som är ledande inom sin teknik på marknaden. Roboclean, som grundades 1996, har vuxit till att sälja vår produkt i 53 länder. Vår städmaskin erbjuder omfattande rengöringslösningar, inklusive luftrening, rekonditionering och grovsanering. Som säljare hos oss utgår du från din hemort och besöker kunder som har bokat tid med oss. Kunderna är informerade om ditt besök och ser fram emot ditt ankomst. Vi erbjuder en garantilön på 27 450 kr (beräknat på heltid) plus provision, vilket ger dig möjlighet att påverka din inkomst direkt genom dina prestationer. Krav för tjänsten: - Giltigt körkort och tillgång till bil - Flytande svenska i tal och skrift Är du redo att ta dig an en ny utmaning och har de kvalifikationer som krävs? Tveka inte att höra av dig till oss! Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team.
Är du vår nya superhjälte som ser till att både små och stora får en oförglömlig upplevelse? Precis som namnet antyder tar du hand om våra gäster genom snabb och bra service med ett leende på läpparna. Som kalasvärd ser du till att våra kalas håller världsklass. Det här är med andra ord det perfekta extrajobbet - som så småningom kan leda till avancemang mot tjänster med utökat ansvar. Du arbetar som extraanställd, oftast helger och lovdagar. Kvalifikationer Arbetserfarenheter är inte ett krav utan vi söker dig med rätt attityd och som är en positiv person som tycker om att jobba i högt tempo. Du ska vara flexibel, stresstålig, strukturerad och självgående i ditt arbete. Eftersom jobbet tidvis är fysiskt krävande ser vi gärna att du delar vår syn på en sund livsstil och håller dig i form och tar ansvar för din hälsa. Tillsammans med dina kollegor ska du arbeta för att erbjuda den bästa servicen. Sist men inte minst älskar du kontakten med gäster och strävar alltid efter att överträffa gästens förväntningar! Utöver ovan sätter vi alltid Leo's värdeord i fokus när vi söker nya medarbetare: Lojalitet: Vi visar lojalitet mot företaget och kollegor genom att agera enligt våra budord. Engagemang: Vi bryr oss om hur det går för företaget och vill själva bidra till Leo's framgång. Omtanke: Vi bryr oss om och finns alltid tillhands för våra gäster och varandra. Samarbete: Vi arbetar tillsammans mot företagets mål. Leo's framgång är resultatet av allas insatser. Övrigt Du arbetar som extraanställd, oftast helger och lovdagar. Tjänsten tillsätts efter överenskommelse. Vi är anslutna till kollektivavtal. Intervjuer sker löpande - så sök tjänsten redan idag!
Dina Arbetsuppgifter och profil Vill du ha ett fartfyllt och flexibelt extrajobb där du får vara en del av ett engagerat team? Vi söker nu drivna personer som vill arbeta extra med paketsortering och som budbilsförare hos vår kund Instabee. Arbetet innebär att du till en början hjälper till med sortering utav paket som kommer in till terminalen. Sorteringen sker på varierande tider mellan kl. 08.00-00.00. Sedan kommer man få upplärning på att köra budbil. Arbetstiderna för chaufförsuppdragen varierar beroende på körningen. Vi letar efter dig som är noggrann, positiv och trivs med ett fysiskt arbete där tempot kan vara högt. Eftersom detta är en extratjänst krävs det att du är flexibel och kan hoppa in vid behov. Arbetsuppgifterna kan alltså variera mellan sortering i terminalen och rutt. Om du är en person som gärna tar egna initiativ och hjälper till där det behövs, då är detta jobbet för dig! Ta chansen att bli en del av vårt team och utöka poolen för Instabee – ansök redan idag! OBSERVERA: För att vara aktuell för denna tjänsten måste man ha en annan huvudsaklig sysselsättning - studier på 100% alternativt ett annat arbete på minst 20 timmar i veckan. Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor Du behöver ha ett giltigt B körkort Arbeta 2-3gånger i veckan fördelat på dag/kvällstid mån-sön Du kommer behöva gå en ADR- utbildning i samband med start Insitepart tillämpar bakgrundskontroll hos de kandidater som blir aktuella för anställning. OBSERVERA: För att vara aktuell för denna tjänsten måste man ha en annan huvudsaklig sysselsättning - studier på 100% alternativt ett annat arbete på minst 20 timmar i veckan. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.
Det perfekta extrajobbet! För mer information, besök gärna vår hemsida www.betterbusiness.se/for-shoppers/ Nu söker vi dig som är intresserad av att utföra mystery shoppinguppdrag i form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Enligt krav från vår uppdragsgivare behöver du vara mellan 20 – 24 år. Passar du inte in i just denna profil går det ändå bra att registrera sig hos oss för andra uppdrag. Vi erbjuder även uppdrag i butik, restaurang, webb och telefon som anonym kund/gäst. Som mystery shopper är du noggrann, är bra på att observera, har datorvana samt behärskar det svenska språket i tal och skrift. Uppdragens omfattning och arbetstiden varierar från 30 minuter till ca. 3 timmar att utföra. En shopper väljer själv hur många uppdrag den vill utföra. Att vara mystery shopper är inget heltidsarbete utan ett perfekt extrajobb som går utmärkt att kombinera med annat arbete eller studier. Du får betalt per utfört uppdrag. Vi på Better Business hjälper företag att förbättra sin kvalitet och sin service genom att erbjuda dem verktyg för att utvärdera sitt kundbemötande. Ett av våra viktigaste verktyg är anonyma kundbesök i olika serviceinrättningar, så kallat mystery shopping. Better Business Sweden är specialister på mystery shopping och våra shoppers är tillsammans med våra kunder företagets viktigaste personer. Registrera dig som mystery shopper på vår hemsida www.beonline1.com , där du fyller i ditt CV och relevanta uppgifter. Vi tar inte emot ansökan via mail men du får gärna höra av dig vid fler frågor. Välkommen med din ansökan!
Ser du lite längre? Är du lyhörd? Vill du skapa framgång? Har du ett genuint intresse för att ge service, har en lösningsfokuserad och positiv attityd och är lyhörd för kundens behov? Vi söker nu timanställda till vårt kontor i Borlänge! Söker du extrajobb vid sidan av dina studier eller nuvarande sysselsättning? Skicka då in din ansökan som Kundkommunikatör hos Coor! Om rollen Som kundkommunikatör är du den första kunden möter när den kontaktar företaget via telefon, chatt eller mail. Du kommer att hantera en stor mängd inkommande ärenden tillsammans med dina kollegor på kontoret. Exempel på arbetsuppgifter: • Hanterar inkommande ärenden • Hjälpa våra kunder med deras frågor direkt eller vägleda kunder vidare till rätt person/funktion på ett serviceinriktat och effektivt sätt. • Vara aktiv i förbättringsarbetet mot kund genom att löpande komma med förbättringsförslag för våra kunder och vår egen verksamhet. Arbetsort Vårt kontor är placerat i Borlänge. Arbetstider Vardagar kl 07.00-18.00 Vi erbjuder Som kundkommunikatör på Coor får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär med härliga kollegor där varje medarbetare ses som en talang. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. På Coor i Borlänge och Västerås arbetar vi aktivt med kompetens- och karriärsutveckling, för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential inom arbetsgruppen utvecklas varje medarbetare vidare inom olika telefoniuppdrag. Personliga egenskaper Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt. Du är lösningsorienterad och tycker om att jobba i en ständigt föränderlig miljö. För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med en Kundkommunikatörsutbildning och därefter får du en utbildning i kunduppdraget. Kontaktuppgifter och övrig information Vi erbjuder flera olika tjänstealternativ såsom timanställning eller tillsvidareanställning på del eller heltid. Det som passar dig bäst passar också oss bäst. Våra tillsvidaretjänster inleds med sex månaders provanställning. Vi genomför bakgrundskontroll på all vår personal. Vill du veta mer klicka här För mer information vänligen kontakta oss via [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Coor Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Sedan 2021 har Coor årligen tilldelats topplaceringar i att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och är utsedda till karriärföretag enligt Karriärföretagen.
Arbetsuppgifter Vi söker medarbetare för en inventering till envälkänd butikskedja i Borlänge. Om du är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer är detta uppdraget för dig.I rollen kommer du att ingå i ett team som gemensamt ansvarar för att inventera alla artiklar i butikens sortiment. Personliga egenskaper/kvalifikationer Vi letar efter dig som är organiserad och arbetar effektivt på ett systematiskt sätt.Du trivs medatt arbeta självständigt och inventerar på ett strukturerat sätt.Erfarenhet av större inventeringar är en fördel, men inte ettkrav.Vår kund verkar inom sällanköpshandeln och vi ser gärna att du är bekväm med att arbeta med teknisk utrustning. Arbetstider Inventeringen kommer att äga rum: Plats:Borlänge Dag:15 januari Tid:07:00-16:00 Detta är ett uppdrag under en dag, medeventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver. Om oss Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 9 av 9 jobb