Lediga extrajobb i Falun
Sök totalt 9 lediga extrajobb i Falun
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 3-6 timmar i veckan i våra butiker i Borlänge och Falun med möjlighet till större tjänst under sommaren. Den här tjänsten passar därför perfekt för dig som studerar och vill ha ett långsiktigt extrajobb under terminstid! En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Kjell & Company
Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Timanställning vid behov. Tillträde: Enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Krav: Med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 16 år och gått ut nian. Du behöver ha goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys XX, och som kan arbeta extra vid behov. Det perfekta jobbet för dig som pluggar eller som har en annan sysselsättning och vill jobba lite mer. Många som jobbar hos oss idag har börjat med ett extrajobb – ett bra tillfälle att testa på att jobba i butik! Tjänsten innebär kort och gott att du bidrar till att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser. Du är en viktig del av butiksteamet som ser till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Här kommer lite mer om tjänsten: Tillsammans med dina kollegor sköter du den dagliga driften i butiken. Du packar upp varor och ser till att våra hyllor är välfyllda och ser fina ut. Du ser till att det är rent och snyggt i butiken. Du hjälper våra kunder i kassan eller något av våra andra utcheckningsalternativ. Du hjälper våra kunder till rätta och möter dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Vi är ett gott gäng som anstränger oss för att alla ska trivas och känna sig som en viktig del i teamet. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Magnus Graf, 0702793413. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-05-08. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
Deltids- och Extrajobbsmöjlighet! Är du intresserad av ett flexibelt arbete där du har möjlighet att själv bestämma dina arbets- och schemaläggningstider, samt välja arbetsplats? Söker du en tjänst som kan leda till fast anställning och erbjuder en god säljutbildning med potential för karriärutveckling? Har du ambitionen att arbeta utan lönetak och maximera din inkomstpotential? Vi erbjuder nu en unik möjlighet för dig som vill pröva på ett säljyrke eller utforska nya aspekter inom försäljning och fortsätta utvecklas inom säljbranschen. Vi expanderar för närvarande över hela landet och söker engagerade säljare till vårt team. Vårt huvudkontor är beläget i Västerås, men vi har också kontor i Uppsala. Vi välkomnar sökande utan tidigare erfarenhet inom säljbranschen, eftersom vi erbjuder internutbildning för alla våra anställda. Du kommer att sälja en innovativ universal städmaskin som är ledande inom sin teknik på marknaden. Roboclean, som grundades 1996, har vuxit till att sälja vår produkt i 53 länder. Vår städmaskin erbjuder omfattande rengöringslösningar, inklusive luftrening, rekonditionering och grovsanering. Som säljare hos oss utgår du från din hemort och besöker kunder som har bokat tid med oss. Kunderna är informerade om ditt besök och ser fram emot ditt ankomst. Vi erbjuder en garantilön på 27 450 kr (beräknat på heltid) plus provision, vilket ger dig möjlighet att påverka din inkomst direkt genom dina prestationer. Krav för tjänsten: - Giltigt körkort och tillgång till bil - Flytande svenska i tal och skrift Är du redo att ta dig an en ny utmaning och har de kvalifikationer som krävs? Tveka inte att höra av dig till oss! Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team.
Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/
Finns det något viktigare än att ta hand om vår framtid? I sommar har vi behov av flera serviceinriktade chaufförer med glatt humör som vill bidra till ett fungerande och hållbart samhälle! Som chaufför ansvarar du för att hämta avfall från villor, flerfamiljshus och företag i Falu kommun – ett viktigt uppdrag som gör skillnad varje dag. Låter det som ett sommarjobb för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Arbeta som chaufför Att arbeta som chaufför innebär ett ansvarsfullt och självgående arbete där du dagligen ger Falu kommuns invånare bästa tänkbara service. Ditt huvudsakliga uppdrag är att hämta avfall hos villahushåll, flerfamiljshus och företag i Falu kommun. Med hjälp av en surfplatta rapporterar du vilka jobb som utförs samt eventuella avvikelser eller anmärkningar. Det kan också vara aktuellt att du arbetar som teamkollega och hjälper befintlig chaufför med diverse arbetsuppgifter under rutten. I rollen ingår även underhåll av återvinningsfordonen, som till exempel in- och utvändig tvätt, mindre reparationer och dagliga kontroller av säkerhetsfunktioner. Du ingår i gruppen Insamling tillsammans med tio chaufförer, tre servicetekniker, planerare och arbetsledare. Det är en härlig grupp med många erfarna kollegor där du kommer få ett bra stöd i din nya roll. Arbetstiderna är förlagda till dagtid, måndagar till fredagar. Du arbetar stora delar av sommarperioden och sedan finns det goda möjligheter till extrajobb efter sommarperioden. Emil om det bästa med att jobba som chaufför: Det bästa är friheten att själv eller tillsammans med en kollega lägga upp arbetsdagen så som vi känner är bäst. Det är också alla bra kollegor och trevliga falubor jag träffar när jag är på jobbet. Din profil Vi söker dig som är noggrann, självgående, ansvarsfull och gillar att samarbeta med andra. Du har ett naturligt engagemang i att vilja göra ditt bästa och samtidigt vara med och bidra till att utveckla verksamheten. Vidare så har du en social förmåga och att kommunicera med många olika människor är något du trivs med. Om du är en positiv person som bidrar till god stämning i gruppen och ger ett trevligt bemötande mot våra kunder så är det här en tjänst för dig. Du som söker har: •Körkort med C-behörighet och giltigt yrkeskompetensbevis (YKB) •God fysik då arbetet tidvis är fysiskt krävande •God datorvana då återrapportering sker via surfplatta/dator och visst administrativt datorarbete förekommer. Det är meriterande om du har: •Erfarenhet av sopbil och/eller lastbilskörning •Krankort/bakgavellyftutbildning •Erfarenhet från serviceyrken med kundkontakter I denna rekrytering kommer stor vikt läggas vid personliga egenskaper snarare än yrkeserfarenhet, dock så är C-körkort och giltigt YKB ett krav. Det bästa med att jobba hos oss Hos oss får du en arbetsplats som ger dig möjlighet att förena ett spännande jobb med livskvalité. Vi kännetecknas av att vara en öppen, lyhörd och innovativ arbetsgivare där varje medarbetare är viktig. Alla ska känna att de vill, vågar och kan fatta beslut i sin vardag. Alla medarbetare ska känna en stark gemenskap och erbjudas utvecklingsmöjligheter inom företaget. Vi är måna om våra medarbetare och erbjuder flera förmåner som till exempel friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring, pensionsrådgivning, flextid, arbetstidsförkortning, personalklubb och fri tillgång till gymnastikhall/gym. Anställningsvillkor •Vikariat (sommar) •Tillträde enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan via länken senast 2025-04-30. Bifoga CV som beskriver utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev. I den här rekryteringen samarbetar vi med rekryterings- och bemanningsföretaget Adecco. Som en del av urvalsprocessen kan automatiserade videointervjuer komma att användas. Vid frågor Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta driftchef Daniel Stenvall på Falu Energi & Vatten via 023-77 49 15 alt. [email protected] eller ansvarig rekryterare Ulrika Struve på Adecco via [email protected] alt. 073-684 70 83. Tillsammans skapar vi framtidens Falun Falu Energi & Vatten är ett kommunägt företag som omsätter cirka 1085 miljoner kronor per år och har cirka 235 anställda. Med våra verksamheter inom el, kraftproduktion, värme & kyla, stadsnät, återvinning samt vatten är vi en viktig del av infrastrukturen i Falu kommun. Vi ser oss som en engagerad samhällsbyggare som med hållbarhet och kundens bästa i fokus utvecklar samhället. Det gör vi genom en kultur där vi vågar utmana och utvecklas, där vi alla känner ansvar och möter varje människa med öppenhet
5Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 1 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 3-4 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
Vill du ha ett aktivt och flexibelt sommarjobb där du får arbeta med kända varumärken i butik? Trivs du med eget ansvar och gillar att se resultat av ditt arbete? Då kan rollen som Merchandiser vara perfekt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Som merchandiser hos SRB Retail House ansvarar du för att butikshyllorna alltid är välfyllda och att produkterna exponeras på ett säljande sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Påfyllning och skötsel av varor, t.ex. konfektyr (lösvikt och förpackat) Kontroll av skyltning och omexponering vid behov Beställning av varor och uppföljning av lagerstatus Kontakt med butikspersonal och säkerställande av butikens behov Arbeta självständigt i butik och eventuellt besöka flera butiker under en dag I denna roll är frihet under ansvar viktigt - du planerar och genomför ditt arbete självständigt men har alltid stöd från din områdesansvariga och andra stödfunktioner på SRB Retail House. Vem vi söker Vi söker dig som vill arbeta under sommaren veckorna 27, 28, 29 och 30. Tjänsten är på ca 6h/vecka. För att trivas i rollen ser vi att du: Har ett intresse för dagligvaruhandeln och gillar ett fysiskt aktivt arbete Är lösningsorienterad, kommunikativ och arbetar effektivt i högt tempo Trivs med att arbeta självständigt och byta miljö under arbetsdagen Är morgonpigg - vi startar arbetsdagarna tidigt på morgonen Har körkort och tillgång till egen bil (meriterande) Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete i butik eller inom dagligvaruhandeln Vad vi erbjuder Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning - start och slut vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildning i butik vid start Möjlighet till fortsatt extraarbete efter sommaren - vid kampanjer, arbetstoppar och semestervikariat Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu
Vill du ha ett aktivt och flexibelt sommarjobb där du får arbeta med kända varumärken i butik? Trivs du med eget ansvar och gillar att se resultat av ditt arbete? Då kan rollen som Merchandiser vara perfekt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Som merchandiser hos SRB Retail House ansvarar du för att butikshyllorna alltid är välfyllda och att produkterna exponeras på ett säljande sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Påfyllning och skötsel av varor, t.ex. konfektyr (lösvikt och förpackat) Kontroll av skyltning och omexponering vid behov Beställning av varor och uppföljning av lagerstatus Kontakt med butikspersonal och säkerställande av butikens behov Arbeta självständigt i butik och eventuellt besöka flera butiker under en dag I denna roll är frihet under ansvar viktigt - du planerar och genomför ditt arbete självständigt men har alltid stöd från din områdesansvariga och andra stödfunktioner på SRB Retail House. Vem vi söker Vi söker dig som vill arbeta under sommaren veckorna 28, 29, 30, 31 och 32. Tjänsten är på ca 8h/vecka. För att trivas i rollen ser vi att du: Har ett intresse för dagligvaruhandeln och gillar ett fysiskt aktivt arbete Är lösningsorienterad, kommunikativ och arbetar effektivt i högt tempo Trivs med att arbeta självständigt och byta miljö under arbetsdagen Är morgonpigg - vi startar arbetsdagarna tidigt på morgonen Har körkort och tillgång till egen bil (krav) då du kommer att besöka butiker i Borlänge och Falun Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete i butik eller inom dagligvaruhandeln Vad vi erbjuder Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning - start och slut vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildning i butik vid start Möjlighet till fortsatt extraarbete efter sommaren - vid kampanjer, arbetstoppar och semestervikariat Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu
Lustjakt söker nya homepartyförsäljare för att täcka efterfrågan av homepartytillställningar i området. Att arbeta för Lustjakt är ett roligt, lätt och utvecklande jobb. Du åker ut till det förbokade partyt och visar kunderna spännande och lättsålda produkter samt underhåller dem en stund. Lustjakts slogan är "mer lust och glädje i livet " - vem vill inte ha det?! Lustjakt är ett av Sveriges äldsta homepartyföretag inom sexleksaker. Vi har funnits på den svenska marknaden i 25 år. Vi har sedan dag ett valt en seriös framtoning och arbetssätt, vi jobbar inte med porr. Vi jobbar med fakta och information, som rör sex och samlevnad. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig trygga och bekväma. Vem jobbar hos oss? Våra säljare söker sig till oss av olika anledningar. Vissa vill ha ett roligt extrajobb t ex när man studerar eller vid mammaledighet, medan andra vill satsa fullt ut och jobba så mycket som möjligt. - Alla bestämmer själva hur mycket de vill jobba och planerar själva sina arbetstillfällen. Vad innebär det att vara säljare? Dina förbokade partyn genomför du hemma hos privatpersoner. Du informerar om sex och samlevnad och visar produkter ur din visningskollektion, samt ger gästerna möjlighet att klämma och känna på produkterna i verkligheten. Dessa partyn brukar också ge många glada skratt, vilket gör att du jobbar under mycket lättsamma och trevliga förhållanden. Du och kunden har tillgång till alla våra tusentals produkter i vår webbutik. Detta är ett positivt jobb, som ger mycket tillbaka genom att man hjälper människor till ett bättre liv. Du får också en mycket bra arbetslivserfarenhet, då du jobbar självständigt, sköter dina bokningar och blir van att tala inför grupp. Som säljare för Lustjakt så kan du till 100 % fokusera på att just informera och sälja. Hos oss behöver du aldrig fundera på att ta upp betalningar, att packa order eller ha hand om reklamationer - vi sköter allt detta efterarbete. Om du blir antagen så får du: Tillgång till visningskollektion Personligt säljstöd ex av en coach som hjälper dig igång. Tillgång till informationssidor och trycksaker. Personlig hjälp från huvudkontoret. Detta gör att du får mycket goda förutsättningar för att lyckas i ditt arbete. Anställningsform Du jobbar som anställd och bokar in dina egna visningar. Ersättning Provisionsbaserad. Poängteras bör att Lustjakt betalar alla skatter och avgifter. Du blir alltså anställd hos oss. Vi behöver säljare som kan åka i Falun med omnejd. Vad utmärker våra säljare? Våra säljare tycker att det är roligt att vara ute bland folk och på så sätt sprida glädje och få/ge personlig utveckling. Att informera om sex och samlevnad är ett kall och intresse. Lustjakts säljare hjälper människor att njuta mer av livet. De inspirerar och utvidgar kunskapszonen och kan ge konkreta tips och råd. De jobbar med fakta på ett seriöst och kundvänligt sätt. Våra krav på dig: Du har tillgång till Internet. Du är motiverad och engagerad. Du älskar att informera och inspirera. Du är ordningsam och ansvarsfull. Du är social och positiv. Du är ärlig och helst utan betalningsanmärkningar. Det är inte krav att du har bil och körkort, men det underlättar ditt arbete betydligt. Du kan underlätta ditt jobb om du har tillgång till bärbar dator med internetuppkoppling. Du har tystnadsplikt. Dina förbokade partyn genomför du hemma hos privatpersoner runt din bostadsort och ca 5-10 mils radie är normalt arbetsområde. Varaktighet, arbetstid Provisionsbaserad lön. Genomför förbokade partyn. Man kan få jobba så mycket man själv vill 20%-40% Kontakt Lis Jacobsson [email protected] 0522644444 Företag LUSTJAKT SVENSKA AB Adress LUSTJAKT SVENSKA AB Kristevik 421 45196 UDDEVALLA Kontorsadress Kristevik 421, Uddevalla
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 9 av 9 jobb