Lediga extrajobb i Helsingborg
Sök totalt 35 lediga extrajobb i Helsingborg
Är du social och älskar att prata med allt och alla? Vi på Brand Impact tycker att VÄRLDENS roligaste jobb är att jobba som Eventpersonal och efter att du läst den här annonsen hoppas vi att även du ska tycka det! Varje uppdrag du har för oss och någon av alla de butiker vi samarbetar med är för dig som älskar att prata. Var beredd på att ha en fantastisk dag på jobbet med massa skratt och nya möten. Söker du ett roligt och flexibelt extrajobb där du själv väljer vilka dagar du kan jobba? Kanske har du ett annat deltidsjobb, studerar, har ett rörligt schema eller av en annan anledning inte vill binda upp dig på ett fast schema. Då är detta jobb perfekt! Detta är våra vanligaste uppdrag: Produktdemonstrationer Event Samplings Barnevent Du kommer framför allt få jobba i olika livsmedelsbutiker med olika typer av event. Det är meriterande om du kan jobba med event som riktar sig till barn. Uppdragen kan variera från att anordna en bjudning av mat/dryck till att vara utklädd till butikens maskot eller en tomte inför jul. Arbetstiderna på vardagar är vanligtvis kl 11-19. På helger är den vanligaste tiden kl 10-15. Vem vi söker: Vi söker dig som älskar att sprida glädje omkring dig och är duktig på att representera vår kund på absolut bästa sätt. Viktigt att du behärskar det svenska språket då arbetet går ut på att interagera med kunder. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Om oss Brand Impact är Sveriges mest anlitade retailbyrå inom varumärkesupplevelser, med några av världens största varumärken i portföljen. Vi genomför årligen ca 20.000 olika typer av event. Vi har funnits sedan 1988 och har vårt huvudkontor i Stockholm. Vi har uppdrag och eventpersonal från Ystad i Syd till Kiruna i Norr. Vi ser fram emot din ansökan!
Vill du arbeta extra hos en av världens ledande logistikleverantörer? Då behöver du inte leta vidare! Vi söker nu lagerarbetare till DHL Freight i Helsingborg för ett flexibelt extrajobb inom lager och logistik. Vi erbjuder ett extrajobb med konkurrenskraftig lön som du kan kombinera med dina studier. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbetar på plats hos DHL Freight i Helsingborg. Om jobbet Som lagerarbetare på DHL Freight blir du en del av ett dynamiskt team där du hanterar och sorterar gods, lastar och lossar samt säkerställer att leveranser sker smidigt och effektivt. Du arbetar i en tempofylld miljö där noggrannhet och samarbete är nyckeln till framgång. Dessutom kommer du tillsammans med ditt team registrera leveranser i systemet samt sortera och lagra varor i rätt del av lagret. Det är ett perfekt jobb för dig som vill ha flexibla arbetstider och extra inkomst vid sidan av din huvudsakliga sysselsättning! Övrigt Placeringsort: Helsingborg Start: Omgående Arbetstider: Dagtid på vardagar Är du rätt person för jobbet? Vi söker dig som är en driven och effektiv lagspelare med en stark arbetsmoral. Du trivs i ett högt tempo, arbetar noggrant även under tidspress och har en positiv inställning till nya utmaningar. Med din initiativförmåga och ansvarskänsla bidrar du till en smidig och effektiv arbetsprocess. Om du gillar att arbeta fysiskt och har en lösningsorienterad inställning, kommer du att passa perfekt hos oss! Krav för tjänsten * En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - tex studier, deltidsjobb, F-Skattsedel etc * Truckkort A2 och B1 * God fysik * Fullständig gymnasieexamen * Flytande svenska i tal och skrift Meriterande * Körkort * Tidigare lagererfarenhet * Truckerfarenhet I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vad kan Manpower erbjuda dig? Som konsult hos Manpower har du alla möjligheter att forma din framtid utifrån din kompetens, dina behov och dina önskemål. Vi samarbetar med många populära arbetsgivare och kan öppna dörrarna till nya, spännande uppdrag. Du får en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson via e-post: [email protected] Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Pluggar du och letar efter ett fartfyllt extrajobb som ger mer än bara pengar på kontot? Vill du bli en del av ett engagerat team och knyta värdefulla kontakter inom logistikbranschen? Då har vi möjligheten för dig! Hos vår kund kommer du att ha en central roll i det dagliga flödet. Dina arbetsuppgifter kan bland annat vara att: - Lasta och lossa gods - Sortera paket med noggrannhet och tempo - Ta emot inkommande leveranser - Köra truck – främst A-truckar förekommer. Arbetsitderna kan komma att variera under veckans vardagar och vi ser därför gärna att du är flexibel! Under lov och ledigheter bör du även ha möjlighet att arbeta upp till heltid. StudentConsulting ansvarar för rekryteringsprocessen och slutgiltiga kandidater kommer bli anställda av oss och arbeta som uthyrda medarbetare till vår kund. DETTA SÖKER VI Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ser att du som person är ödmjuk, nyfiken och pålitlig. Du värnar om din omgivning och förstår vikten av att göra ett gott intryck, man kan lita på att du fullföljer dina åtaganden. Du är optimistisk och flexibel - du anpassar dig enkelt och har inte problem att behärska en snabbt föränderlig miljö. Du behärskar truckkörning väl och vi anser det vara starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom området. Du har inga problem att hugga i där det behövs och förstår att denna roll är ett fysiskt arbete, det är något du trivs med. Krav: - Truckkort (A+B) - B-körkort + tillgång till bil för att enkelt kunna ta dig till arbetet oavsett arbetstid - Student på minst 50% i minst 1 år framöver - Tillgänglig för arbete minst 2 vardagar i veckan och upp till heltid vid ledighet under sommar och juletid (samtliga veckor under terminstid, även tentaperioder). - Flytande svenska i tal och skrift - Anmärkningsfritt belastningsregister - 2 referenser att ange Redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Dina arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består huvudsakligen av paketsortering, men även andra arbetsuppgifter såsom lastning förekommer. All sortering, lastning och lossning sker för hand och detta innebär att tunga lyft förekommer. Arbetet kan vara förlagt både dag och kväll. Vanliga arbetstider som förekommer är 15:00 - 20:00. Vi ser gärna att du kan arbeta på deltid 4-5 arbetspass i veckan där du har möjlighet att påverka dagarna du vill jobba, för att kunna kombinera dina studier eller annan huvudsaklig syssla. Vi ser långsiktigt på uppdraget och ser att du som söker har minst ett år kvar av dina studier alternativt likvärdig nuvarande anställning. Stort önskemål är att du studerar på distans och är därmed väldigt flexibel med din tillgänglighet. Din profil Vi söker dig som känner igen dig i att vara självständig, noggrann och strukturerad. En del av jobbet sker i grupp, därmed är även teamkänslan viktig. Den här tjänsten passar dig som tycker att det är roligt att jobba fysiskt och i högt tempo. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta på lager. Vi kommer lägga stor vikt på din personlighet. I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundkontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Kravprofil: Fyllt 18 år En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - deltidsjobb, studier, pensionär, egenföretagare, elitidrottare mm ( i ntyg krävs). Bifoga ditt intyg med ansökan. Har god teknisk förståelse Behärskar svenska i både tal och skrift Rent belastningsregister Truckkort A 1-4 & B 1-4 Meriterande: Körkort och tillgång till bil Erfarenhet inom lager och logistik Om oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega! Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
Är du en fena på kommunikation och service? Söker du ett extrajobb där du får bidra till en kundupplevelse i toppklass? Hos oss på Resurs bank utgör Customer Service navet i kundupplevelsen. Här hanterar vi både kundservice och kundnära administration – och vi söker dig som brinner för att ge riktigt bra service! Hos oss får du en utvecklande roll med daglig kundkontakt, där telefon och chat är dina främsta arbetsverktyg. Efter en gedigen introduktionsutbildning inom våra system, produkter och försäljningsmetodik, är du redo att leverera kundupplevelser i toppklass – och ha kul på vägen! För att ytterligare öka upp flexibiliteten i vår bemanning, och därmed öka kundnöjdheten, söker vi nu fler timvikarier och deltidsanställda - ett bra alternativ för dig som inte önskar arbeta heltid, eller redan har en annan huvudsaklig sysselsättning. Ditt schema kommer således variera beroende på din tillgänglighet och dina önskemål - och beroende på våra behov, som skiftar under året. Behovet av personal är ofta stort på måndagar och runt lönehelger. Vad du kan förvänta dig: Ett team med hög energi, starkt kundfokus och tydliga mål Ett strukturerat arbetssätt där vi ständigt mäter, följer upp och firar våra framsteg Möjlighet att utvecklas inom service och försäljning i en dynamisk miljö En arbetsplats som uppmuntrar nytänkande och teknisk nyfikenhet Vi tror att du: Trivs i en roll där kunddialogen står i centrum Ser försäljning som en naturlig del av att skapa värde för kunden Är nyfiken på teknik och gillar när arbetssätt utvecklas Gillar högt tempo och tycker om att arbeta mot tydliga mål Vi söker dig som har en positiv inställning, en naturlig känsla för service och ett öga för kvalitet. Du är flexibel, gillar att lösa problem och trivs i en snabbrörlig organisation med tillväxtfokus. Vi ser gärna att du har: Några års erfarenhet av kundservice eller annan serviceinriktad roll Arbetat i Callcenter eller liknande miljö, med både chat och telefoni Goda kunskaper i svenska och engelska – och gärna ytterligare ett nordiskt språk Avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg Viktigt att känna till På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag. Om Resurs: Med över 40 års erfarenhet inom Retail Finance är vi idag en av Nordens ledande nischbanker. Vi erbjuder smarta betal- och finansieringslösningar till både företag och privatpersoner – och har över 6 miljoner kunder i ryggen. Vi erbjuder en modern arbetsplats i fräscha lokaler på vårt huvudkontor på Väla, Helsingborg. Vi har trygga anställningsvillkor och kollektivavtal, och alla anställda omfattas av förmåner som friskvårdsbidrag, massage, subventionerad lunch m.m. Ansök Genom att skicka in ditt CV och svara på en videofråga – enkelt och personligt. Intervjuer sker i första hand på plats på vårt huvudkontor i Helsingborg under juli månad. Tjänsterna som erbjuds är timanställning och deltidskontrakt tillsvidare (20-32 tim/v), med 6 månaders provanställning. Anställningen inleds med en tre veckor lång grundutbildning (på heltid) med start 18 augusti. Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig! #LI-LN1
Är du student och sugen på att tjäna extra pengar samtidigt som du bygger värdefull erfarenhet för framtiden? Då har vi jobbet för dig! StudentConsulting söker drivna och nyfikna studenter som vill bli en del av vårt konsultteam i Halmstad – ett perfekt extrajobb för dig som vill utvecklas, nätverka och utmana dig själv! Hos oss får du chansen att arbeta för välkända företag i regionen inom flera olika spännande områden - däribland: - Lager & Truck - Budbilsförare - Brevbärare - Produktionsmedarbetare - Administrativa tjänster - Inventering StudentConsulting ansvarar för rekryteringsprocessen och slutgiltig kandidat kommer bli anställd som ambulerande konsult via oss. DETTA SÖKER VI För att bli en del av vårt team vill vi att du: - Är registrerad student på minst 50 % i minst 1 år framåt. - Har en positiv attityd och en stark vilja att utvecklas. - Är flexibel och kan balansera studier med arbete. - Kan jobba minst 2 vardagar per vecka under terminerna. - Är tillgänglig upp till heltid under sommaren och extra under julen. Vi letar proaktivt efter studenter inför kommande uppdrag i höst - ansök redan idag! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du student och sugen på att tjäna extra pengar samtidigt som du bygger värdefull erfarenhet för framtiden? Då har vi jobbet för dig! StudentConsulting söker drivna och nyfikna studenter som vill bli en del av vårt konsultteam i Landskrona– ett perfekt extrajobb för dig som vill utvecklas, nätverka och utmana dig själv! Hos oss får du chansen att arbeta för välkända företag i regionen inom flera olika spännande områden - däribland: - Lager & Truck - Budbilsförare - Brevbärare - Produktionsmedarbetare - Administrativa tjänster - Inventering StudentConsulting ansvarar för rekryteringsprocessen och slutgiltig kandidat kommer bli anställd som ambulerande konsult via oss. DETTA SÖKER VI För att bli en del av vårt team vill vi att du: - Är registrerad student på minst 50 % i minst 1 år framåt. - Har en positiv attityd och en stark vilja att utvecklas. - Är flexibel och kan balansera studier med arbete. - Kan jobba minst 2 vardagar per vecka under terminerna. - Är tillgänglig upp till heltid under sommaren och extra under julen. Vi letar proaktivt efter studenter inför kommande uppdrag i höst - ansök redan idag! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du student och sugen på att tjäna extra pengar samtidigt som du bygger värdefull erfarenhet för framtiden? Då har vi jobbet för dig! StudentConsulting söker drivna och nyfikna studenter som vill bli en del av vårt konsultteam i Helsingborg – ett perfekt extrajobb för dig som vill utvecklas, nätverka och utmana dig själv! Hos oss får du chansen att arbeta för välkända företag i regionen inom flera olika spännande områden - däribland: - Lager & Truck - Budbilsförare - Brevbärare - Produktionsmedarbetare - Administrativa tjänster - Inventering StudentConsulting ansvarar för rekryteringsprocessen och slutgiltig kandidat kommer bli anställd som ambulerande konsult via oss. DETTA SÖKER VI För att bli en del av vårt team vill vi att du: - Är registrerad student på minst 50 % i minst 1 år framåt. - Har en positiv attityd och en stark vilja att utvecklas. - Är flexibel och kan balansera studier med arbete. - Kan jobba minst 2 vardagar per vecka under terminerna. - Är tillgänglig upp till heltid under sommaren och extra under julen. Vi letar proaktivt efter studenter inför kommande uppdrag i höst och ser fram emot din ansökan! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Om jobbet På uppdrag av Håll Sverige Rent ska Norstat genomföra en Skräpmätning, vi söker därför 2 personer. Arbetsbeskrivning Din arbetsuppgift innebär att räkna skräp på utvalda ytor och registrera det i en app som vi tillhandahåller, appen hjälper dig att hitta rätt koordinatpunkter. Med hjälp av måttband mäter du upp en mindre yta där du ska observera och räkna skräpet, denna information matar du sedan in i appen. Skräpet ska sedan plockas upp och i slutet av dagen och vägas enligt instruktion. Varje dag ska du observera/räkna/plocka skräp på 13 olika punkter. Arbetet sker under 7 dagar i rad, ca 5 timmar per dag. Det är oerhört viktigt att du genomför arbetet under dessa 7 dagar. Gällande arbetstider så är det flexibelt så länge du observerar de 13 punkterna under samma dag och i den ordning som appen beskriver. I vissa kommuner arbetar man två och två – känner du någon som kan vara intresserad går det bra att ansöka tillsammans. Du kommer att få en digital utbildning av oss, utbildningen sammanfattas också i en skriftlig instruktion. Materialet som du behöver för att genomföra arbetsuppgifterna kommer att skickas hem till dig. Vem är du? Du är självständig och trivs med ett fritt och flexibelt jobb där du delvis kan bestämma dina tider själv! Du är noggrann och ansvarstagande och du kan följa instruktioner till punkt och pricka. Vi tror att du trivs med att vara ute och röra på dig (undersökningen måste pågå oavsett väder) och du ska gå/cykla mellan de olika mätpunkterna. Det kan vara bra att ha tillgång till cykel eller elsparkcykel, framför allt i större städer. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Fast timlön. Uppdraget genomförs under följande vecka: VECKA:33, STAD: Helsingborg Kontakta Charis för mer information eller skicka din ansökan direkt. E-post: [email protected] Telefon: 0763-23 58 79
Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba med makeup och skönhetsprodukter? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Har du erfarenhet från arbete i detaljhandeln? Har du också god kännedom kring olika skönhetsprodukter? Då är du den vi letar efter! Som Merchandiser kommer du jobba i butiker inom dagligvaruhandeln samt H&M-, Kicks- och Åhléns med välkända varumärken som exempelvis L'Oréal. I butik säkerställer vi att varumärkets möbel uppdateras och mallas om för att få in till exempel säsongsnyheter. Vi ser till att produkterna exponeras på rätt sätt enligt planogram samt ger ett säljande intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, arbeta med kampanjinsatser och exponering av varumärkets produkter, arbeta med ommallning, ommöblering och skyltning efter ritning eller planogram samt hantera testers och returhantering av produkter. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på SRB Retail House som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning och kan arbeta effektivt Morgonpigg person och kan starta upp runt 08.00 i butik Finns tillgänglig måndag-fredag då uppdraget utförs vardagar Trivs med att jobba med kroppen Har tidigare erfarenhet av att jobba i detaljhandeln med skönhetsprodukter Meriterande om du har körkort och tillgång till egen bil Bor i eller i närheten av Helsingborg Tillgänglig för uppdrag mellan v.36-40 2025 – Extra arbete och antal timmar och dagar kommer att variera under det angivna veckorna och det finns, inom vissa ramar, möjligheter att själv vara med och styra över schemaläggningen för detta uppdrag. Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Stora möjligheter att förlägga uppdragen enligt dina önskemål och schema, vid behov kan det även finnas möjlighet att arbeta fler timmar på närliggande orter Goda chanser till ett långsiktigt samarbete med fler timmar och projekt framöver Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 35 jobb