Besöksintervjuare hos Verian Vi söker personal omgående och anställer allt eftersom. Därför kan tjänsterna vara tillsatta innan ansökningstiden har gått ut. Vi söker dig som är nyfiken, gillar att träffa nya människor och vill ha ett flexibelt extraarbete. Ditt uppdrag är att intervjua deltagare i deras hemmiljö. I vissa kommuner kan intervjuer förekomma i ditt närområde, i hela kommunen och i angränsande områden. Vi som anställer dig heter Verian och är en världsledande, oberoende expert på undersökningar, fakta och rådgivning. I Sverige går våra rötter tillbaka till 1954, då hette vi Sifo. Då liksom nu fokuserar vi på att förstå människors tankar, beteende och åsikter. De svar du samlar in, blir underlag för beslut som kopplar samman beslutsfattare med medborgare, världen över. Tillsammans ger vi kraft åt beslut som formar samhället. Läs mer om oss på www.veriangroup.com/se Vad jobbet kräver av dig · Arbetet ställer högsta krav på konfidentiell hantering av information och sekretess. · En hög grad av integritet. Du besöker människor i deras hemmiljö och tar del av deras åsikter. · Du håller god ordning och reda på ditt arbetsmaterial. · Du är bekväm i mötet med nya människor. · Du arbetar självständigt och strukturerat · Du tar ansvar och når överenskomna mål inom utsatt tid. · Du har god vana av digitala skärmar (surfplattor) och att kommunicera via epost. · Du talar och läser svenska obehindrat. Som besöksintervjuare gör du intervjuer med utvalda personer. Du besöker dem i hemmet eller på ett café, bibliotek eller liknande. Du utgår från en färdig lista med namn på utvalda personer som du kontaktar och bokar för en intervju. Intervjun är noggrant utformad och frågorna ställs på exakt samma sätt, av alla som är besöksintervjuare och i alla länder. Svarsalternativen är fasta och frågorna kan ha både nationella och internationella teman. Du hanterar frågor och svar med hjälp av en surfplatta. Vad vi erbjuder dig · Ett idealiskt extrajobb som är lätt att kombinera med andra sysselsättningar. Det är du och den du besöker som väljer en tidpunkt för intervjun som passar er. · Ett trevligt och socialt arbete med stor frihet kring arbetstider. · Du får kollektivavtalad ersättning per intervju. I ersättningen ingår restid och tid för att boka intervjun. Det är ett plus om du har · Gymnasiekompetens · Vana av intervjuer eller andra kontaktyrken · Regelbunden tillgång till wifi · Väldigt meriterande om du har körkort · Tillgång till bil Om du har frågor om tjänsten så hör av dig till oss på telefon 031 -727 39 44
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du på jakt efter ett flexibelt och utvecklande extrajobb vid sidan av studierna samt har erfarenhet av rekryterings-och konsultbranschen? Du kommer i denna roll ha stor fokus på att jobba mot Skåne-regionen och vi ser därför att du bor i Malmö-området och har möjlighet att ta dig ut till våra kunder inom regionen. Du kommer att samarbeta med kollegorna på huvudkontoret i Stockholm och även om du primärt har fokus på våra kunder i södra Sverige så kommer du även att stötta upp i andra regioner utefter behov. Start: mitten av augusti Vårt team Vi är idag ett sälj-och leveransteam på 11 personer som har ett nära samarbete med varandra, våra kunder och kandidater. Eftersom vi är i ett expansivt skede stärker vi nu upp på leveranssidan som du även kommer ingå i. Hos oss på EdZa erbjuds stor flexibilitet kring hur du utformar din arbetstid. Vi ser dock att du gärna arbetar 1-2 gånger i veckan utifrån behov och möjlighet. Passar det dig bäst att pussla ihop plugget och jobbet med att jobba halvdagar, så är även det möjligt. Eftersom att du är bosatt i Malmö-området och vårt huvudkontor är baserat i Stockholm, så kommer du att jobba remote/ hemifrån och besöka kunder vid behov. Du kommer att få introduktion och onboarding både på distans och på plats. Vi räknar med att du gör ett platsbesök i Stockholm under en av introduktionsdagarna. Om rollen Som rekryteringstkoordinator kommer du vara en viktig spelare i stora delar av våra processer. Du kommer jobba med både EdZa och ambition:x som är våra två varumärken med olika inriktning. EdZa jobbar med tjänster/uppdrag inom teknik och IT medan ambition:x jobbar med tjänster inom försäljning, ekonomi, administration, HR och kommunikation. Du kommer bland annat att: Vara med och utforma bra och tilltalande annonser Kandidaturval Search Telefonintervjuer Referenstagning Vara med och skapa content till våra sociala medier Komma med idéer och utvecklingsförslag Detta är de arbetsuppgifter vi ser initialt och i takt med att du kommer in i arbetet ser vi också att du kommer att kunna ta större ansvar och större del av våra processer. Så långt som du upplever att du har tid och utrymme. Vem är du? Studerar inom HR/beteendevetenskap eller annan relevant utbildning Du har tidigare erfarenhet från rekrytering, med stor fördel inom IT/tech Helst har du 1-2 år kvar till examen Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Vi letar efter dig som är ansvarstagande och serviceminded som har kunden och kandidaten i fokus. Du är en nyfiken och orädd person som tar dig an uppgifter oavsett om du tidigare testat eller om det är nytt för dig. För att passa in i teamet tror vi också att du har en resultatinriktad sida och gillar det snabbrörliga arbetet. Om Ed:za Vi är ett rekrytering-och konsultbolag med mål att vara nytänkande och flexibla kring våra kunders behov av att få saker gjorda och samtidigt lösa deras utmaningar kring att hitta rätt kompetens. Detta gör vi genom att erbjuda tjänster och lösningar som levererar på specifika projekt och behov. Vi erbjuder en hybrid arbetsplats vilket innebär att du har möjlighet att arbeta från vårt härliga kontor som är beläget i centrala Stockholm och hemifrån. Vi ser dock att du jobbar från kontoret minst en gång i veckan. Ansökan Du är välkommen att höra av dig till [email protected] om du har frågor eller funderingar. (Vi tar dock ej emot ansökningar via mail). Vi ser fram emot din ansökan!
Letar du efter ett extrajobb som passar perfekt ihop med skola, studier eller andra åtaganden? Då har du hittat rätt! Uniq Dialog söker just nu fler stjärnor till vårt drivna säljteam – och vi hoppas att det är DIG vi letar efter. Flexibla arbetstider – du bestämmer! Hos oss väljer du själv vilka pass du vill jobba – kvällar och helger. Det enda kravet är minst 3 pass i veckan. Arbetstiderna är: Måndag–Torsdag: 16:45–21:00 Söndag: 12:30–16:45 Veckolön och grym provision Vi erbjuder provisionsbaserad lön – utan tak! Du får dessutom din lön varje fredag, vilket betyder att du alltid har extra klirr i kassan inför helgen. Inga krav på erfarenhet – vi lär dig! Erfarenhet är ett plus, men absolut inget måste. Vi utbildar dig från grunden och ger dig allt du behöver för att lyckas – teori, praktik, coachning och pepp. Hos oss är det viktigt att du känner dig trygg och får rätt stöd från start. Vad gör du hos oss? Du ringer kunder som oftast redan har en koppling till det varumärke du representerar. Det kan handla om att: Erbjuda prenumerationer Göra marknadsundersökningar Boka möten Eller sälja tjänster från välkända varumärken Vi söker dig som: Är social, trevlig och gillar att prata med människor Har motivation, driv och vill utvecklas inom försäljning Behärskar svenska i tal och skrift Vill du bli en del av ett härligt team, tjäna pengar varje vecka och utveckla säljförmågan som tar dig långt – både i karriären och i livet? Sök redan idag! Kanske är du vår nästa toppsäljare!
Är du på jakt efter ett flexibelt och utvecklande extrajobb vid sidan av studierna samt har erfarenhet av rekryterings-och konsultbranschen? Du kommer i denna roll ha stor fokus på att jobba mot Skåne-regionen och vi ser därför att du bor i Malmö-området och har möjlighet att ta dig ut till våra kunder inom regionen. Du kommer att samarbeta med kollegorna på huvudkontoret i Stockholm och även om du primärt har fokus på våra kunder i södra Sverige så kommer du även att stötta upp i andra regioner utefter behov. Start: mitten av augusti Vårt team Vi är idag ett sälj-och leveransteam på 11 personer som har ett nära samarbete med varandra, våra kunder och kandidater. Eftersom vi är i ett expansivt skede stärker vi nu upp på leveranssidan som du även kommer ingå i. Hos oss på EdZa erbjuds stor flexibilitet kring hur du utformar din arbetstid. Vi ser dock att du gärna arbetar 1-2 gånger i veckan utifrån behov och möjlighet. Passar det dig bäst att pussla ihop plugget och jobbet med att jobba halvdagar, så är även det möjligt. Eftersom att du är bosatt i Malmö-området och vårt huvudkontor är baserat i Stockholm, så kommer du att jobba remote/ hemifrån och besöka kunder vid behov. Du kommer att få introduktion och onboarding både på distans och på plats. Vi räknar med att du gör ett platsbesök i Stockholm under en av introduktionsdagarna. Om rollen Som rekryteringstkoordinator kommer du vara en viktig spelare i stora delar av våra processer. Du kommer jobba med både EdZa och ambition:x som är våra två varumärken med olika inriktning. EdZa jobbar med tjänster/uppdrag inom teknik och IT medan ambition:x jobbar med tjänster inom försäljning, ekonomi, administration, HR och kommunikation. Du kommer bland annat att: Vara med och utforma bra och tilltalande annonser Kandidaturval Search Telefonintervjuer Referenstagning Vara med och skapa content till våra sociala medier Komma med idéer och utvecklingsförslag Detta är de arbetsuppgifter vi ser initialt och i takt med att du kommer in i arbetet ser vi också att du kommer att kunna ta större ansvar och större del av våra processer. Så långt som du upplever att du har tid och utrymme. Vem är du? Studerar inom HR/beteendevetenskap eller annan relevant utbildning Du har tidigare erfarenhet från rekrytering, med stor fördel inom IT/tech Helst har du 1-2 år kvar till examen Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Vi letar efter dig som är ansvarstagande och serviceminded som har kunden och kandidaten i fokus. Du är en nyfiken och orädd person som tar dig an uppgifter oavsett om du tidigare testat eller om det är nytt för dig. För att passa in i teamet tror vi också att du har en resultatinriktad sida och gillar det snabbrörliga arbetet. Om Ed:za Vi är ett rekrytering-och konsultbolag med mål att vara nytänkande och flexibla kring våra kunders behov av att få saker gjorda och samtidigt lösa deras utmaningar kring att hitta rätt kompetens. Detta gör vi genom att erbjuda tjänster och lösningar som levererar på specifika projekt och behov. Vi erbjuder en hybrid arbetsplats vilket innebär att du har möjlighet att arbeta från vårt härliga kontor som är beläget i centrala Stockholm och hemifrån. Vi ser dock att du jobbar från kontoret minst en gång i veckan. Ansökan Du är välkommen att höra av dig till [email protected] om du har frågor eller funderingar. (Vi tar dock ej emot ansökningar via mail). Vi ser fram emot din ansökan!
Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/
Om VR Sverige På VR arbetar vi tillsammans för världens bästa kollektivtrafik. På den svenska marknaden bedriver vi busstrafik och tågtrafik på nationella tågnätet. Tillsammans med våra kollegor i Finland är vi en av de största operatörerna inom kollektivtrafik i Norden. Vårt mål är att öka vår konkurrensförmåga genom att jobba med utveckling och innovationer samt förbättrad operativ kvalitet. Vi arbetar utifrån våra värderingar Vi bryr oss, Vi arbetar tillsammans och Vi bidrar till utveckling. Vi söker en extra löneadministratör – perfekt för dig som studerar! Är du noggrann, gillar siffror och har ett intresse för löneadministration? Studerar du ekonomi, HR eller liknande och vill kombinera dina studier med ett givande extrajobb? Då kan det vara dig vi söker! Om tjänsten Vi söker en flexibel och noggrann löneadministratör som kan arbeta vid behov, exempelvis några dagar i veckan samt under semestrar och vid frånvaro i teamet. Tjänsten passar perfekt för dig som är student och vill bygga relevant erfarenhet vid sidan av studierna. Huvudsakliga arbetsuppgifter • Löpande löneadministration för våra anställda • Uträkning och kontroll av löner, ersättningar och avdrag • Utförande av diverse intyg till våra anställda • Rapportering till myndigheter • Samarbete med HR och ekonomiavdelningen Dina egenskaper: Du är en noggrann och ansvarstagande person som trivs med att arbeta strukturerat. Med din höga känsla för konfidentialitet hanterar du känsliga uppgifter med omtanke och professionalism. Du har lätt för att samarbeta och gillar att bidra till ett gott arbetsklimat. Vi ser gärna att du har: • En pågående eftergymnasial utbildning inom ekonomi, HR eller liknande. • Grundläggande förståelse för löneprocesser. • God datorvana och erfarenhet av Excel. Det är meriterande om du har: • Arbetat i lönesystem. Placering: Tjänstens placering är vid vårt kontor beläget i centrala Malmö. Övrig information: Timanställning vid behov, med möjlighet att arbeta 1 dag i veckan samt under semestertider. Start: Enligt överenskommelse Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Emelie Lundebo [email protected] Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten: Du kommer att fungera som en ambulerande butikskonsult i Malmö med omnejd, vilket innebär att din huvudsakliga uppgift är att stödja och bistå våra kunders livsmedelsbutiker i området. Arbetsuppgifter: Vid start kommer du främst att vara involverad i kassaarbete och varuplock, vilket ger dig en grundläggande förståelse för butiksdrift och kundinteraktion. Detta ger dig mångsidig erfarenhet och möjlighet att utveckla en bred kompetens inom detaljhandeln. Personliga egenskaper: Vi ser att du som söker har erfarenhet av tidigare arbete i butik, såsom plockarbete och kassaarbete på ICA, Coop, Willys, Hemköp och City Gross. Du som person är serviceminded och positiv gentemot kunder samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Meriterande: Delikates erfarenhet Demo bakgrund Arbetat inom kassa och butik Körkort och tillgång till bil Anställningsform: Extra - Vi erbjuder arbete för dig som är student eller har en annan sysselsättning på minst 50%. Du lägger dig tillgänglig vecka för vecka så det passar dig perfekt som studerar eller arbetar vid sidan om. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Varmt välkommen!
Vi söker dig som har varit anställd i butik och har erfarenhet av arbete i kassa och post. Genom tidigare erfarenheter känner du dig bekväm i kassaarbete och du är van vid posthantering i Postnords system. Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Du kommer att arbeta med sedvanliga uppgifter i kassa och post på olika ICA-butiker i Malmö och Lund med omnejd. I kassan är service ditt signum och du navigerar vant i kassalinjen. Du kommer främst arbeta i kassasystemet Cashguard och ha ansvar för betalning samt returnering av varor. Det kommer även förekomma arbete på postavdelningen. I posten kommer du arbeta med att lämna ut och skicka brev, paket och rekommenderade försändelser. Du kommer att arbeta i Postnords interna system Pablo. Har du erfarenhet av arbete med ATG och Svenska spel kommer det bli aktuellt med arbete på de avdelningarna också. Som person är du väldigt serviceorienterad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och uppskattar fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.
Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som hjälper ICA-butiker med deras personalbehov. Du kommer att jobba på olika ICA-butiker i Lund och Malmö med omnejd. Vi försöker dock alltid att minimera mängden olika butiker du är på, för både din och butikernas skull. Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar och uppgifter som du har tidigare erfarenhet från. Vi söker dig som tidigare varit anställd i livsmedelsbutik och som har erfarenhet av kassaarbete. Har du dessutom erfarenhet från arbete med post, spel eller delikatess anses det mycket meriterande. Som person är du väldigt serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.
Om UNIQ DIALOG År 2007 slog Uniq Dialog upp sina dörrar och sedan dess har vi format oss till att bli en ledande kraft i Malmö, en plats där ungdomar tar sina första förtroendefulla steg in i arbetslivet. Sedan starten har vi äran att ha blivit utsedda till "Årets Jobbkomet" i Malmö. Vi är inte bara en arbetsplats; Vi är en familj som delar en gemensam vision. På UNIQ Dialog är vi ivriga efter att fortsätta växa, lära och uppnå tillsammans. Vi är engagerade i att främja utvecklingen av högkvalitativ och seriös distansförsäljning. Ta steget in i en värld av möjligheter och bli en del av vår framgångsrika resa. Om arbetet Söker du ett extrajobb som du kan kombinera med skola eller liknande? Vill du lära dig mer om försäljning? Då har du hittat rätt! Vi på UNIQ Dialog söker efter nya kandidater till vår säljavdelning! Arbetet består av att erbjuda prenumerationsprodukter till kunder som sedan tidigare har en koppling till produkten, men kan även omfatta försäljning av tjänster, marknadsundersökningar eller mötesbokning. Du representerar alltid välkända varumärken inom respektive segment. Kunderna som kontaktas har i de flesta fall använt produkten tidigare vilket gör att försäljningen bygger på en befintlig relation med kunden. De första dagarna kombinerar vi teori med praktik och du kommer att få lära dig allt du behöver för att sälja på alla typer av kundunderlag. Alla som jobbar här är måna om att du som börjar hos oss ska trivas och få den hjälp som just du behöver för att lyckas riktigt bra! Vi erbjuder alla verktyg som du behöver i form av utbildning, kontinuerlig coachning och säljtävlingar. Du väljer ditt eget schema och får dessutom lön varje fredag! För att söka till oss behöver du nödvändigtvis inte ha erfarenhet från försäljning sedan tidigare - men givetvis är det meriterande! Det absolut viktigaste för oss är att du som söker är: - En mästare på svenska i tal och skrift - Du gillar utmaningar och älskar tanken på att din insats bestämmer din lön - Du är en energibomb, alltid på G och vet hur man kommunicerar effektivt - Du siktar alltid högt, har en tävlingsinstinkt och älskar att nå dina mål - Du förstår att framgång tar tid och är beredd att visa både tålamod och envishet för att utvecklas Resten bidrar vi med! Du bokar själv ditt schema med vilka kvällar och helger du vill jobba och du får jobba hur mycket du vill utifrån de pass som vi erbjuder men minst 2 pass i veckan. Har du drivet, hungern och motivationen för att kunna bli en av våra nya toppsäljare? Tveka inte, skicka in din ansökan redan idag! Vi erbjuder dig Omfattande produkt- och säljutbildningar för att du ska bli en expert inom området Daglig coachning och stöd för att du ska nå din fulla potential En fartfylld och dynamisk arbetsplats där du utmanas och får möjlighet att växa Spännande utvecklingsmöjligheter som hjälper dig att bygga din karriär inom försäljning Inspirerande tävlingar som ger dig chansen att belönas för ditt hårda arbete Trygghet genom kollektivavtal som värnar om dina rättigheter och förmåner Möjligheten att arbeta med välkända varumärken och skapa starka relationer Vårt fulla engagemang för att stötta din framgång och personliga utveckling Ett team av likasinnade personer som delar din entusiasm och passion för försäljning Om anställningen Lön: Provisionsbaserad lön med garantilön - utbetalning varje fredag! Arbetspass Måndag 16:45 -21:00 Tisdag 16:45 - 21:00 Onsdag 16:45 - 21:00 Torsdag 16:45 -21:00 Söndag 12:30 - 16:45 Vi förväntar oss att man arbetar minst 2 pass i veckan utifrån schemat ovan, t.ex måndag och torsdag, däremot bokar och planerar man sitt eget personliga schema.
Välj ett jobb för att visa detaljer