Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 2 Ålder: 1 och 6 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
Vi söker just nu en pedagogisk barnvakt till en familj i Västra hamnen, Malmö. Om oss NPF Barnvakten erbjuder barnpassning till familjer med barn inom NPF. NPF står för neuropsykiatrisk funktionsnedsättning och de vanligaste funktionsnedsättningarna är: ADHD, Autism, ADD, AST, Tuorettes syndrom och Språkstörning. Vårt mål är att hjälpa så många som möjligt med speciella behov och därför kommer du att genomgå en internutbildning inom NPF innan du får börja ditt första uppdrag. Hos NPF Barnvakten får du ett utvecklande, glädjefyllt och otroligt givande extrajobb. Läs mer på vår hemsida: https://www.npfbarnvakten.com/ Uppdraget: Antal barn och ålder: Ett barn, 6år Dagar och tider: 1 gång varannan vecka, ca 4h/gång Önskat startdatum: Omgående Barnpassningen sker hemma hos familjen eller i närliggande park. Plats: Malmö Vi söker dig som: Har någon form av erfarenhet med barn och gärna barn med NPF Har erfarenhet av tydliggörande pedagogik & lågaffektivt bemötande Är ansvarsfull och har ett genuint intresse för barn Vill ha ett utvecklande och givande extrajobb Är pedagogisk, trygg och lugn Kan arbeta flexibelt både kvällar och helger Meriterande med körkort Fördelar med att arbeta som barnvakt hos oss: Du får ett flexibelt och glädjefyllt arbete Du får en viktig och relevant merit inför framtida arbeten Du skapar personliga relationer och kan få vänner för livet Du får en enorm personlig utveckling Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna kan variera utifrån behov från familjen. Sedvana arbetsuppgifter kan vara: Hämta från förskola/skola Hitta på aktiviteter i och utanför hemmet Agera stöd vid utflykter Laga enklare mat Nattning Aktivering, socialisering och avlastning Är du intresserad av ett utveckla extra jobb som ger otroligt mycket tillbaka? Mejla en beskrivning av vem du är och vad som gör dig till en trygg barnvakt hos oss. Om du inte kan hjälpa just den här familjen så rekommenderar vi att skicka en spontanansökan som en generell tjänst hos oss då vi erbjuder barnpassning i hela Sverige. För den som erbjuds anställning krävs enligt Lag om registerkontroll from 2001-01-01 utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Vill du vara en del av ett viktigt led inom logistik och leverans? Trivs du bäst med varierande arbetsuppgifter i en fartfylld miljö? Då har vi extrajobbet för dig! Just nu söker vi på Manpower engagerade individer som vill ta sig an ett spännande extrajobb som terminalarbetare hos PostNord i Malmö och Toftanäs. Låter detta som något för dig? Välkommen med din ansökan! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och PostNord. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos PostNord i Toftanäs och Malmö. Om jobbet som terminalarbetare hos PostNord PostNord är en av Nordens ledande logistik- och kommunikationsföretag och spelar en avgörande roll för samhället genom att föra människor och företag närmare varandra varje dag. PostNord erbjuder en stimulerande och dynamisk arbetsmiljö där din insats gör verklig skillnad. Som terminalarbetare hos PostNord får du ansvar för att hantera och sortera paket och brev på deras lager. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av hantering av inkommande och utgående gods. I arbetsuppgifterna ingår även att sortera brev, paket eller pallar - manuellt eller med hjälp av maskinskanning av streckkoder via handdator. Du ansvarar för att lossning och lastning av alla paket sker på ett effektivt och säkert sätt. Det är ett fysiskt krävande jobb som erbjuder variation och möjlighet att bidra till en effektiv logistikverksamhet! Övrig information Placeringsort: Toftanäs och Malmö - du kommer arbeta på båda terminalerna! Start: Omgående Arbetstider: Dag, kväll och natt - du ska vara flexibel! Är du rätt person för jobbet? För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du tycker om att arbeta fysiskt samt har ett driv som tar dig framåt i arbetet. Vi söker dig som känner igen dig i att vara självständig, noggrann och strukturerad. En del av jobbet sker i grupp, därmed är även teamkänslan viktig. Vidare är du positiv, effektiv och initiativtagande. Vi kommer lägga stor vikt vid din personlighet. Krav för tjänsten * En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - deltidsjobb, studier, pensionär, egenföretagare, elitidrottare mm. * Fullständig gymnasieutbildning * God teknisk förståelse * Flytande svenska i både tal och skrift * B-körkort och tillgång till egen bil Meriterande * Truckkort * Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vad erbjuder Manpower? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Sök tjänsten idag! Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Nordström via e-post: [email protected]. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidstjänst eller extrajobb vid sidan av studierna.
Är du intresserad av ett extrajobb som truckförare? Just nu finns det tillfälle att söka tjänsten som truckförare med start omgående! Om tjänsten: För vår kunds räkning i Malmö söker vi en erfaren truckförare. Arbetsuppgifterna innefattar sortering, uppmärkning av varor, utlastning/lossning och framförallt truckkörning. Truckkörningsvana samt annan sysselsättning på minst 50% (Studier eller annat arbete) är ett krav. Ort: Malmö Start: Omgående enligt överenskommelse Omfattning/schema: Extra vid behov (2-3 dagar i veckan). Dagtid 07:00-15:30 Varaktighet: Främst över sommaren, men med god möjlighet till förlängning för rätt person Krav för tjänsten är: • Annan sysselsättning på minst 50% så som annat arbete eller studier • Arbetserfarenhet inom produktion • Truckkort A och B (A1-4, B1-4) • Körkort B och tillgång till bil • Tillgänglig för dagtid 07:00-15:00 ca 2-3 dagar i veckan • Flytande svenska i tal och skrift För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se
Är du en noggrann ekonomistudent som söker ett meriterande extrajobb? Vill du få erfarenhet inom redovisning och ekonomiadministration hos en av Sveriges största koncerner? Då kan denna tjänst hos Lantmännen vara rätt för dig! Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. De ägs av 17 000 svenska lantbrukare, har 12 000 anställda, verksamhet i ett 20-tal länder och omsätter ca 70 miljarder kronor årligen. Med basen i spannmål förädlar de åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av deras mest kända varumärken är AXA, Kungsörnen, Korvbrödsbagarn, GoGreen, Finn Crisp och Bonjour. Genom forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan tar de ansvar från jord till bord. Läs mer på www.lantmannen.se. Vi söker nu en redovisningsassistent till Lantmännen, div Lantbruk, i Malmö. Du blir en del av ett team på 12–13 personer, där det råder ett öppet och välkomnande klimat med högt i tak och stark gemenskap. Du kommer att arbeta nära erfarna kollegor och vara ett viktigt stöd i teamet under både vardag och bokslut. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: - Kontroll av gemensamma mejlkorgar och hantering av ärenden - Stöd under bokslutsdagarna, med fokus på kontroll av felfiler, konteringar, kassaredovisning, valutaförfall och relaterade uppgifter - Ad hoc-uppgifter kopplade till ekonomi, exempelvis avstämningar, insamling av underlag eller enklare analyser Du kommer att vara anställd av oss på StudentConsulting men arbeta hos Lantmännen på deras kontor i centrala Malmö. Under terminerna arbetar du huvudsakligen dag 1, 2 och 3 varje månad i samband med bokslut, samt vid behov däremellan. Startdatum är i början av augusti. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som studerar ekonomi på högskola eller universitet, gärna i början av din utbildning, och har ett särskilt intresse för redovisning. Du är ödmjuk, frågvis och nyfiken – du lär dig gärna genom att prova, ställa frågor och ta dig an nya arbetsuppgifter. Du är prestigelös, trivs i team och bidrar med struktur och noggrannhet. Du behöver även vara flexibel och redo att agera backup för flera i gruppen. Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet, men vi lägger störst vikt vid din potential och motivation att utvecklas. Vill du hitta din framtida arbetsplats och tycker att beskrivningen ovan stämmer in på dig? Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du student och vill jobba för ett techbolag på tillväxtresa? Beskriver du dig som driven, flexibel och trygg i telefon? Då har vi det perfekta extrajobbet för dig! Mesh Nordic AI är ett bolag i tillväxtfas som utvecklat en AI-driven sökfunktion särskilt för e-handelsbutiker. Sökmotorn hjälper besökare till sajten att hitta rätt produkter i deras e-handel, ett hjälpmedel som både leder till nöjdare kunder och ökad försäljning. Nu skalar de upp och söker en driven mötesbokare som vill arbeta deltid med att boka kvalitativa möten med potentiella användare. Som mötesbokare kommer du att kontakta svenska e-handlare över telefon, utifrån en befintlig kundlista. Du kommer att ha fokus på B2B-försäljning och arbeta aktivt i CRM-system, där du dokumenterar samtal, följer upp och bokar in möten. Rollen är förlagd på ca. 10-25 h/veckan, där arbetstiderna anpassas utifrån din tillgänglighet. Du kommer arbeta på distans men Mesh Nordic AI har även ett kontor i centrala Malmö. Start är enligt överenskommelse. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som är: • Student på minst 50%, där det är mycket meriterande att läsa utbildning med fokus på B2B-försäljning, sälj eller marknadsföring. • Social, skärpt och trygg med telefon som arbetsredskap. • Driven och engagerad i sitt arbete. • Flytande i svenska i både tal och skrift. För att trivas i rollen ska du gilla att prata med människor, vara anpassningsbar till olika situationer och vågar testa dig fram för att uppnå bästa möjliga resultat. Du behöver inte ha en lång säljerfarenhet, men har du tidigare jobbat med försäljning, kundtjänst eller liknande är det mycket meriterande. Det här är en chans att bli en del av ett innovativt bolag i tillväxt, där rätt person kan få mer ansvar längre fram. Du blir en viktig del av resan mot att förbättra e-handeln för både företag och kunder. Låter det som något för dig? Ansök redan idag, urval sker löpande. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM VEM VI SÖKER: Erfaren och driven kock med passion för sitt yrke. Minst några års erfarenhet inom branschen, men inte nödvändigtvis från stjärnkrogar. Trivs med att jobba i olika miljöer och ser det som en möjlighet att utvecklas. Anpassar sig snabbt till nya rutiner och miljöer. En teamspelare med hög social kompetens. Har rätt inställning och ser den som en viktig del av jobbet. HUR DET FUNGERAR: Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag. Du får jobbförslag i god tid och bestämmer själv hur mycket och när du vill arbeta. Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på vad du vill. Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst. Ett extrajobb med en arbetsgivare som bryr sig. FRAM ERBJUDER 150 - 210 kr per timme med möjlighet att få lön inom 48h efter jobbet. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet vid längre resor. Jobba när du vill, som du vill. FLEXIBEL LÖN. Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? VILKA ÄR FRAM BEMANNING? FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö och Stockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö. Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning. ANSÖKAN I den här rekryteringen lägger vi stor vikt på personlig lämplighet och intervjuer sker löpande. Start: Enligt överenskommelse. Lön: 145-190 kr i timmen. Övriga villkor enligt rådande kollektivavtal. Sökord: souschef, a la carté, kök, kock, kallskänka, lunchrestaurang, konferens, service, matlagning, gastronomi, köksmästare, restaurang, hotell
Om tjänsten: Vi söker dig som vill arbeta extra som delikatessmedarbetare i livsmedelsbutiker runtom i Malmö regionen. Du kommer att vara anställd som ambulerande butikskonsult, vilket innebär att du hoppar in och stöttar våra kunder vid behov. Det här är ett perfekt extrajobb för dig som vill ha varierande arbetsuppgifter, gillar kundkontakt och har ett intresse för mat och livsmedel. Arbetsuppgifter: Som konsult arbetar du i butikens manuella delikatessdisk där du hanterar och säljer charkuterier, ost, färdigmat och andra delikatessvaror. Arbetet innebär kundservice, påfyllning, uppläggning och att hålla disken fräsch och inbjudande enligt butikens hygienregler och rutiner. Viss kassahantering eller varuplock kan också förekomma beroende på butikens behov. Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet från arbete i delikatessdisk är meriterande, men inte ett krav. Erfarenhet från butik, kassaarbete eller varuplock, gärna på ICA, Coop, Willys, Hemköp eller City Gross. Du är noggrann, stresstålig och har känsla för god service. Du är flexibel, självgående och trivs med att hoppa in där det behövs. God svenska i tal. Körkort och tillgång till bil är meriterande. Personliga egenskaper: Du är positiv, serviceminded och gillar att arbeta i ett högt tempo. Du bemöter kunder professionellt och är mån om att ge dem en positiv upplevelse i butiken. Som ambulerande konsult har du lätt för att anpassa dig till nya miljöer och rutiner – du tar ansvar och levererar alltid enligt hög standard Anställningsform: Extra - Vi erbjuder arbete för dig som är student eller har en annan sysselsättning på minst 50%. Du lägger dig tillgänglig vecka för vecka så det passar dig perfekt som studerar eller arbetar vid sidan om. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Varmt välkommen!
Studerar du personalvetenskap eller liknande och söker ett meriterande extrajobb? Bli en del av Uniflex i Skåne! Drivs du av mänskliga möten och att hitta den perfekta matchningen? Älskar du rekrytering och bemanning lika mycket som vi gör? Då kan du vara vår nya kollega! Uniflex i Skåne växer – och vi söker nu personalassistenter som vill utvecklas tillsammans med oss. Vi söker dig som är i början av dina studier inom personalvetarprogrammet, beteendevetenskap eller liknande. Har du tidigare erfarenhet av service och kundkontakt? Då har du de bästa förutsättningarna att lyckas hos oss! 💼 Om rollen som Personalassistent I rollen får du arbeta nära vår personalansvarig och stötta i det dagliga arbetet med fokus på att leverera hög service till både kunder och konsulter. Det här är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera dina studier med ett extrajobb som ger värdefull erfarenhet inom rekryteringsbranschen. Omfattning: Extra, ca 1–3 dagar/vecka Arbetstider: Vardagar kl. 08.00–17.00 Start: Augusti 🛠 Dina arbetsuppgifter Publicera platsannonser Göra urval och boka intervjuer Ta referenser Bemanna våra uppdrag Kandidatpresentationer Administration såsom tidrapportering och avtalshantering 👤 Vem är du? Vi tror att du: Är målinriktad och lösningsfokuserad Trivs med både självständigt och teamorienterat arbete Har lätt för att bygga relationer Är flexibel och gillar högt tempo Har god struktur och en positiv attityd Har B-körkort (krav) Meriterande: Tidigare erfarenhet inom rekrytering eller bemanning samt vana inom administrativt arbete 🧡 Vad du kan förvänta dig av oss Uniflex är en del av en börsnoterad koncern som erbjuder resurser för din framgång. Här får du: Kontinuerlig kompetensutveckling Möjlighet till karriärvägar inom organisationen Tjänstepension och försäkringslösningar En kultur präglad av passion, gemenskap och handlingskraft "A world where people matter – powered by tech." 📩 Ansök idag! Låter detta som rätt roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig!
Soldiers Incorporated är ett företag vars syfte är att kunna erbjuda framförallt värnpliktiga sin första anställning och språngbräda ut i sin framtida karriär. Vi vet att erfarenheter och kunskaper man för med sig efter värnplikten är högt efterfrågade i det privata näringslivet men ofta svåra att formulera i ett CV. Klassiska militära egenskaper som att leda sig själv och andra i en ständigt föränderlig omgivning, leta uppgifter, arbeta strukturerat och situationsanpassat. Arbeta i olika gruppkonstellationer där vi tillsammans löser uppkomna problem med hjälp av uppdragstaktik och under stort eget ansvar präglar vår personal och chefer. Även våra kunder uppskattar dessa erfarenheter och egenskaper, därför behöver vi bli fler. I dagsläget utför vi arbete framförallt i tre verksamhetsområden vilka består av installation, lagerarbete, fastighetsskötsel. Vi söker behovs- eller timanställning personal men även personal för extrajobb med annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%. Känner du igen dig i beskrivningen ovan och hellre anmäler förslag på lösning än begränsningar är du välkommen att skicka en ansökan! Exempel på arbetsuppgifter Fastighetsskötsel Lagerhantering Kvalifikationer Fyllda 18 år Personlig lämplighet Genomförd värnplikt med godkända resultat är meriterande Annan militär erfarenhet från t.ex. frivilliga försvarsorganisationer är meriterande B-Körkort är ett krav Vanlig arbetstid 07-16 (Obekväm arbetstid kan förekomma)
Välj ett jobb för att visa detaljer