Servicevärd I rollen som servicevärd blir du en viktig del av vårdapparaten och bidrar varje dag till att livsviktig vård kan utföras. Det här är jobbet för dig som vill arbeta extra vid sidan av studier eller annan sysselsättning, och som trivs i en fartfylld miljö. Hos oss får du inte bara ett meningsfullt extrajobb, utan också möjligheten att utvecklas i ett starkt team där samarbete, ansvar och service står i centrum. För denna tjänst söker vi dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning till exempel studier eller ett annat arbete. Om tjänsten Som en del av servicegruppen ute hos vår kund i Solna blir du en nyckelspelare i att stödja vårdpersonalen i deras viktiga arbete med att rädda liv. Du kommer att arbeta i en dynamisk och väl sammansvetsad grupp där vi fokuserar på just-in-time-leveranser, minimal lagerhållning och korta ledtider för att säkerställa att rätt resurser finns tillgängliga vid rätt tidpunkt. Arbetet är fysiskt ansträngande där du snittar 25-27000 steg/dag. För att du ska trivas i den här rollen är det viktigt att du har en bra kondition. Exempelvis på arbetsuppgifter: • Delta i avstämningsmöten. • Hantera beställningar och se till att varor levereras effektivt. • Fylla på Just-In-Time förråd för optimal tillgång. • Ta hand om textilflödet och farligt avfall enligt riktlinjer. • Utföra akuta leveranser och hantera förbättringsinitiativ. • • Om dig Vi söker dig som har god servicekänsla och förmåga att samarbeta effektiv i team. Vidare ser vi att du som söker är organiserad, metodisk och har en god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter. Du behöver också besitta förmågan att arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo. Formell kompetens: • Gymnasieutbildning eller motsvarande, tillsammans med tidigare erfarenhet av servicearbete. • God datorvana och bekantskap med Office-paketet. • Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. • Huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, studier eller annat arbete. Övrigt Placeringsort: Solna, Stockholm Tillträde: Enligt överenskommelse/omgående Arbetstider: Vi söker dig som kan jobba dagtid. Du behöver vara flexibel och kunna arbeta minst 2-3 dagar per vecka. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som ansvarar för ditt uppdrag, stöttar och utvecklar dig i din yrkesroll och ser till att du trivs på din arbetsplats. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och välkomnar din ansökan!
Med maten och drycken i centrum är Hufvudsta Gård Boutique House, Solnas skönaste mötesplats. En plats där människor träffas, har workshops och utbildningar, gör affärer och njuter av god mat och dryck, i en avslappnad och inspirerande miljö. Nu söker vi erfaren extrapersonal till servisen både kvällar och dagar. För att passa hos oss bör du ha ett genuint intresse för service, mat & vin. Du har minst tre års erfarenhet av a la cart-servering och kanske nu pluggar och behöver ett extrajobb. Du älskar serviceyrket och trivs som bäst med mycket människor runtomkring dig. Du ska tala svenska flytande och även ha lätt att uttrycka dig på engelska då vi har en hel del internationella gäster. Vi erbjuder dig: En citynära arbetsplats i inspirerande miljö där vi levererar kvalitet från början till sluts. Du får riktigt god personalmat och härliga kollegor där det är nära till skratt och vi har väldigt många nöjda och glada gäster. Lön enlig överenskommelse. Vi har självklart kollektivavtal. Är du den vi söker? Skicka in din CV och personliga brev via Teamtailor. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail eller telefon. Intervjuer kommer att ske löpande. Vi vill tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan idag!
Med maten och drycken i centrum är Hufvudsta Gård Boutique House, Solnas skönaste mötesplats. En plats där människor träffas, har workshops och utbildningar, gör affärer och njuter av god mat och dryck, i en avslappnad och inspirerande miljö. Nu söker vi erfaren extrapersonal till servisen både kvällar och dagar. För att passa hos oss bör du ha ett genuint intresse för service, mat & vin. Du har minst tre års erfarenhet från servering och kanske nu pluggar och behöver ett extrajobb. Du älskar serviceyrket och trivs som bäst med mycket människor runtomkring dig. Du ska tala svenska flytande och även ha lätt att uttrycka dig på engelska då vi har en hel del internationella gäster. Vi erbjuder dig: En citynära arbetsplats i inspirerande miljö där vi levererar kvalitet från början till sluts. Du får riktigt god personalmat och härliga kollegor där det är nära till skratt och vi har väldigt många nöjda och glada gäster. Lön enlig överenskommelse. Vi har självklart kollektivavtal. Är du den vi söker? Hör av dig nu! Vi vill tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan idag!
Med maten och drycken i centrum är Hufvudsta Gård Boutique House, Solnas skönaste mötesplats. En plats där människor träffas, har workshops och utbildningar, gör affärer och njuter av god mat och dryck, i en avslappnad och inspirerande miljö. Nu söker vi erfaren extrapersonal till servisen både kvällar och dagar. För att passa hos oss bör du ha ett genuint intresse för service, mat & vin. Du är minst 20 år och har minst två års erfarenhet från servering och kanske nu pluggar och behöver ett extrajobb. Du älskar serviceyrket och trivs som bäst med mycket människor runtomkring dig. Du ska tala svenska flytande och även ha lätt att uttrycka dig på engelska då vi har en hel del internationella gäster. Vi erbjuder dig: En citynära arbetsplats i inspirerande miljö där vi levererar kvalitet från början till sluts. Du får riktigt god personalmat och härliga kollegor där det är nära till skratt och vi har väldigt många nöjda och glada gäster. Lön enlig överenskommelse. Vi har självklart kollektivavtal. Är du den vi söker? Hör av dig nu! Vi vill tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan idag!
Tranpenad söker just nu morgonpigga konsulter som vill arbeta extra på ett butikslager i Solna, Mall of Scandinavia. Har du en annan huvudsaklig sysselsättning på 50%? Då är detta jobbet för dig! Om tjänsten Nu söker vi på Tranpenad efter medarbetare till ett butikslager i Solna. Ditt arbete består av att plocka upp, sortera, prismärka och hänga upp kläder på galgar i en butik i Mall of Scandinavia. Arbetsuppgifter Uppackning av kläder sortering prismärkning Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Vi tror att du har en positiv attityd, hög arbetsmoral och är van vid att arbeta mot högt uppsatta mål. Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med noggrannhet och engagemang. Du ska kunna arbeta i ett högt tempo med bibehållen kvalitét samt ha god fysik, och du är givetvis mycket punktlig. Krav Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Obehindrad svenska i tal och skrift, samt engelska basnivå. Meriterande Körkort B och tillgång till bil Erfarenhet av lagerarbete eller butiksarbete Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkor Arbetstider: måndag- fredag, kl. 06:00-10:00 ( störst behov ligger på måndagar och torsdagar) Lön: Enligt kollektivavtal Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Om Tranpenad Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Studerar du ekonomi på högskola/universitet och är sugen på att jobba extra vid sidan av dina studier? Vi söker nu en engagerad och noggrann ekonomiassistent som kan arbeta några timmar/veckan samt heltid under somrar och övriga lov. Du kommer bli en del av ett ambitiöst och härligt redovisningsteam på Sveas ekonomiavdelning! Om rollen I rollen som Ekonomiassistent hos oss kommer du att bli en del av ekonomiavdelningens redovisningsgrupp om ca tolv personer fördelade på olika team. I rollen ingår att sköta utbetalningar och den löpande bokföringen för dotterbolaget Svea Inkasso AB. Du kommer att arbeta med bland annat Visma Business, Excel samt Sveas interna produktionssystem. Dina arbetsuppgifter i urval: Utbetalningar Löpande bokföring Verifikationer Kundreskontra Leverantörsreskontra Övrig administration Vem är du? Vi söker dig som är i början av din ekonomiutbildning, fördelaktigt med inriktning redovisning, och som söker ett extraarbete vid sidan av dina högskolestudier. Du har goda kunskaper i Office-paketet, framför allt Excel, samt kommunicerar väl på svenska i tal och skrift. Vi tror att du som söker gillar siffror och trivs med att arbeta strukturerat och noggrant. Det är även viktigt att du är ansvarstagande samt har en god servicekänsla och kommunikativ förmåga. Vi lägger stor vikt vid din inställning till ditt arbete samt att du är lösningsorienterad, flexibel och prestigelös. Inga ekonomiska förkunskaper krävs förutom ett brinnande intresse för att lära dig redovisning. Vi ser också gärna att du vill vara med och bidra med en positiv inställning och stort engagemang till vår avdelning. Svea Bank Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med över fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Vår vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Vi sitter i nya och fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Välkommen att följa med oss på vår fortsatta resa! Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail utan ber dig att söka via den här annonsen. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att höra av dig till rekryterare Johanna Rooth på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas så snart som möjligt, så skicka in din ansökan redan idag!
Vi söker nu dig som studerar på universitet/högskola, och har några år kvar av dina studier, till en stimulerande och kvalificerad tjänst inom kredithandläggning. Här blir du del av ett team som är hjälpsamma och har roligt på jobbet! Vad kommer du att göra? I den här tjänsten tillhör du Sveas affärsområde Payments, som erbjuder finansieringslösningar i både butik och online. Arbetet består av att bedöma krediter och lån, ta emot samtal och besvara mail från både företags- och privatkunder. Samtalen behandlar frågor som rör bland annat fakturor, delbetalningar, påminnelser, returer av varor samt anstånd av betalning. Även scanning, insortering av avtal och andra administrativa uppgifter ingår i arbetet. Vi ser att du kan arbeta framför allt på helger och kvällar. Arbetstiderna som gäller på helgen är kl. 11.00–15.00 och på vardagar ca kl. 16.00–20.00 när ordinarie personal inte är på plats. Schemalagd arbetstid är minst 20-25 h i månaden med möjlighet till extratimmar. Utöver den schemalagda tiden finns i viss mån möjlighet att förlägga arbetstid på andra tider enligt överenskommelse. Vår jourpersonal har även förtur till jobb på heltid under jul- och sommarledigheter. Arbetsuppgifterna utförs på plats på Sveas kontor i Solna. Vi söker dig som: Studerar andra eller tredje universitetsterminen, gärna med ekonomisk inriktning och planerar att fortsätta studera minst 2 år framöver Har ett bra kundbemötande och en serviceinriktad inställning Klarar av att arbeta under ett tidvis högt tempo i stundtals mer intensiva arbetsperioder Vad vi erbjuder dig: En stimulerande och kvalificerad tjänst där du får ta mycket ansvar Flexibla arbetstider som gör att tjänsten går att kombinera väl med studierna En bra merit och möjligheten att få arbeta i ett team med mycket energi Om Svea Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail. Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar att tillsätta tjänsten så snart som möjligt så skicka in din ansökan redan idag. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterare Sanna Löfgren på [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 11 till 17 av 17 jobb