Receptionist (timanställning) till plastikkirurgisk verksamhet
Utbildning & Estetik 1 AB
Kontorsreceptionister

Receptionist (timanställning) till plastikkirurgisk verksamhet Söker du extrajobb? Är du en positiv och glad person? Har du hög social kompetens? Vill du jobba som receptionist med många bollar i luften och ett högt tempo på en populär mottagning för plastikkirurgi? Läs då vidare. Vi behöver stärka upp bemanningen i vår reception och söker därför en receptionist som vid behov kan hoppa in och jobba fredagar och lördagar. Dina arbetsuppgifter Du är vårt ansikte utåt då det är dig våra patienter möter när de kommer till kliniken. Du svarar även på frågor via telefon och mail. Din huvuduppgift är att arbeta i vårt journalsystem Metodika. Du kommer även fakturera, göra beställningar och registreringar. Sända ut kallelser, ge information och underlag till patienter inför operationer. Som person är du social och prestigelös. Gillar att arbeta både självständigt och i team, du är en flexibel person som alltid gör ditt bästa. Vi tror du trivs bäst hos oss om du är stresstålig då tempot tidvis kan vara högt. Du sköter logistik inför patienthantering av operation och service på operationsavdelning dvs vara allmän hjälpreda. Vad är nödvändigt? · Du har datorvana och arbetar i Microsoft Office. · Du behärskar svenska och engelska bra i tal och skrift. · Du har erfarenhet från tidigare receptionsarbete Vad är meriterande? · Du är utbildad undersköterska eller har liknande vårdutbildning · Tidigare arbete som receptionist inom plastikkirurgi är starkt meriterande Vårt erbjudande Tjänsten är en timanställning vid behov, fredagar och lördagar. 20-50 % tjänst. Tycker att det här låter spännande och roligt vill vi gärna höra från dig och lära känna dig. Skicka oss ditt CV med bild omgående tillsammans med ett kort personligt brev, max 150 ord, där du berättar varför du är intresserad av jobbet. Ansök snarast dock senast 15 juli 2025. Intervjuer genomförs löpande så tjänsten kan tillsättas innan detta datum. Har du frågor är du välkommen att kontakta vd Tobias Lange, [email protected].

9 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Student inom arbetsrätt till flexibelt extrajobb hos fackförbundet SRAT
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Studerar du och söker ett extrajobb inom arbetsrätt? Trivs du i en rådgivande roll där du får arbeta med att besvara enklare fackliga frågor? Här erbjuds du ett extrajobb i en spännande och gemytlig miljö där du får chansen att få in en fot i den fackliga världen! Om tjänsten Det här är ett deltidskonsultuppdrag där du ingår i en mindre bemanningspool tillsammans med andra studenter med goda möjligheter till förlängning. Du förväntas jobba minst 6 timmar per vecka fördelat på hel- eller halvdagar. I den här rollen får du en anställning hos Bravura och arbetar hos Fackförbundet SRAT. Om SRAT SRAT är fackförbundet för akademiker i samhällsbärande professioner och finns på hela arbetsmarknaden. SRAT står vid medlemmarnas sida och ger stöd och råd när det behövs. Det kan handla om rådgivning och stöd inför löneförhandling, varsel och omorganisationer, uppsägning eller karriärbyte. SRAT har många yrkesgrupper i sin medlemskår. Vilket innebär en mångfald och flexibilitet som gör de rustade att ta emot yrkesgrupper som är för små för att själva bilda fackförbund. SRAT har mycket lång erfarenhet av att arbeta med marknadsföring och professionsutveckling i sina yrkesföreningar. Arbetsuppgifter I rollen som medlemssupport kommer du att avlasta förhandlare genom att hantera ärenden av enklare karaktär som rör exempelvis frågor om semester eller uppsägningstid. Dessa inkommer via telefon eller mail via växel från föreningar eller genom ärendehanteringssystem. Du bör ha ett intresse och förståelse den svenska modellen och arbetsrätt, ha en personlig mognad samt vana att kommunicera med olika sorters människor. I introduktionen får du en upplärning av systemet, träffar alla funktioner inom kansliet samt får en egen mentor som stödjer dig i ditt initiala arbete. Kansliet är öppet måndag till fredag 08:00-16:30 och det är under dessa tider som arbetstimmarna förläggs relativt flexibelt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Du studerar på universitet inom juridik eller till personalvetare och har minst ett år kvar av dina studier • Arbetserfarenhet av liknande arbetsuppgifter • God datorvana, du får gärna ha arbetat och navigerat i något datorsystem tidigare • Uttrycker dig sakligt och väl i tal och skrift på svenska • Har du tidigare varit medlem i en förening av något slag är detta meriterande Som person tycker du om att hjälpa och stödja kollegor i de områden som behövs och trivs i situationer där du får tänka nytt och ompröva tidigare arbetssätt. Du har en förmåga att formulera dig sakligt och exakt i det du utrycker och är trygg i dialoger med olika typer av människor. Vidare är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Slutligen tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar själv ditt angreppssätt och driver dina processer vidare, men kan också be om hjälp när så krävs. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmskillnadsgatan 48, Stockhom Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Extrajobb som Eventsäljare | Grundlön + Provision
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök ett flexibelt extrajobb på helger och vid behov! Är du social, driven och letar efter ett roligt extrajobb vid sidan av studier eller annat arbete? Då kan detta vara något för dig! Vi på Impressive Relations söker nu säljare till ett av Sveriges mest välkända varumärken – för helgpass och extra inhopp vid behov. OM ROLLEN Som säljare i vårt team arbetar du med face-to-face försäljning i välbesökta köpcentrum, matbutiker och varuhus. Du blir ansiktet utåt för varumärket och får chansen att skapa starka kundrelationer – samtidigt som du bygger värdefull säljerfarenhet. Det här är ett extrajobb med arbetspass främst förlagda till helger, samt vid behov på vardagar. Perfekt för dig som vill kombinera jobb med studier eller andra åtaganden! VI SÖKER DIG SOM: Gillar att prata med människor och skapa nya kontakter Har energi, driv och en vilja att utvecklas Är flexibel och öppen för att hoppa in när det behövs Är pålitlig, ansvarstagande och trivs med att jobba i team VI ERBJUDER: Fast lön + provision utan tak Utbildning och coachning – vi lär dig allt du behöver kunna Utvecklingsmöjligheter om du vill jobba mer på sikt Ett härligt och peppande team där vi har kul tillsammans OM IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett växande företag inom försäljning och bemanning och har sedan 2012 hjälpt stora aktörer inom bl.a. solenergi, finans och IT att växa. Hos oss får du en plats där du kan utvecklas i din takt – på dina villkor. Ansök utan CV eller personligt brev! Vi letar efter rätt person – inte rätt papper. Därför har vi tagit bort krav på CV och personligt brev. Istället får du svara på några snabba urvalsfrågor – enkelt och rättvist! Låter det här som något för dig? Tveka inte – vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
QRF - Vi söker servicevärdar på deltid!
MW Group AB
Soldater m.fl.

MW Group är ett modernt nordiskt totalförsvarsbolag som levererar teknik, tjänster och personal för Nordens samhällskritiska infrastruktur, totalförsvar samt privata företag och myndigheter. MW Group levererar tjänster till samhällsviktiga funktioner på den nordiska hemmamarknaden och utomlands om behovet är globalt. MW Group är partner med den svenska, finska och danska försvarsmakten. Om tjänsten Vi söker just nu fler servicevärdar på deltid till vår kund inom mässor, konferenser och event– ett perfekt extrajobb för dig som studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som servicevärd är du en viktig del av kundens evenemang. Du är ute på mässgolvet, bemannar reception och informationsluckor, svarar på frågor, hjälper till med transporter och dirigerar trafik. Du stöttar också deras logistikavdelning när det väl behövs. Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och stresstålig, och som trivs med att samarbeta i ett team där tempot ibland är högt men stämningen alltid är god. Om dig Vi söker dig som vill jobba extra vid sidan av din huvudsakliga sysselsättning. Du är en individ som är tjänstvillig, lösningsorienterad och ödmjuk. Du kan föra dig i sociala sammanhang, är en lagspelare som förstår att alla uppgifter oavsett hur stora eller små dom är, är viktiga kuggar i en helhet. Du tar ansvar för tilldelade uppgifter och känner en stolthet i att alltid leverera det lilla extra. Formella krav • Minst 18 år fyllda • Godkänd bakgrundskontroll. • Då arbetet är ett extrajobb krävs det att du har en annan huvudsaklig sysslesättning eller studier på minst 50%. • Flytande svenska och engelska i tal och skrift. God erfarenhet av att arbeta i en service- eller kundtjänstroll tidigare. Meriterande • Erfarenhet från någon av de nordiska försvarsmakterna eller annan samhällsbärande organisation, exempelvis inom infrastruktur, polis, eller vård. • B-körkort. Vad vi erbjuder • En välkomnande företagskultur som vilar på MW Fundaments, där vi ställer höga krav på våra anställda för att säkerställa att dina kollegor är de bästa tänkbara. • Bidra till ett starkare samhälle. Våra tjänster och lösningar många gånger är direkt kopplade till att stärka och skydda samhällets motståndskraft under både fred, kris och under yttre påverkan. • Marknadsmässig lön med goda förtjänstmöjligheter, förmåner och kompetenta kollegor • Goda utvecklingsmöjligheter Om MW Group MW Group är ett modernt nordiskt totalförsvarsbolag som levererar teknik, tjänster och personal för nordens samhällskritiska infrastruktur, totalförsvar samt privata företag och myndigheter. MW Group levererar tjänster till samhällsviktiga funktioner på den nordiska hemmamarknaden och utomlands om behovet är globalt. MW Group är partner med de svenska, finska och danska försvarsmakterna. Läs mer på www.mw.group.

9 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Personlig Assistent - Det perfekta extrajobbet!

Vi på JAG Personlig Assistans letar efter flexibla och ansvarsfulla timmisar till flera av våra Uppdragsgivare runt om i hela Sverige. Studerar du eller vill du få ihop fler timmar utöver det jobb du redan har? Är du en empatisk och anpassningsbar person med en positiv inställning? Då kanske jobbet som Personlig assistent skulle vara nåt för dig! Det är ett givande och utvecklande jobb med varierande arbetstider som ofta passar bra att ha som extrajobb tex kvällar, nätter eller helger. Personlig assistans utgår alltid från varje enskild persons behov och önskemål och tidigare erfarenhet inom yrket kan vara meriterande men oftast är det personkemin som är avgörande. Varmt Välkommen med din ansökan redan idag så tar vi kontakt med dig om vi har ett uppdrag vi tror kan matcha din profil! Klicka på länken för att läsa mer om hur det är att jobba som personlig assistent: Vad gör en personlig assistent? – JAG.se Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag! Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

4 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
Sommarvikariat som administratör till PreZero
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och letar efter ett givande extrajobb i sommar? Har du dessutom möjlighet att börja arbeta omgående? Då kan det här vara rätt uppdrag för dig! PreZero söker nu noggranna och strukturerade personer som vill stötta upp med orderadministration. Här får du möjligheten att arbeta i en samhällsviktig verksamhet, i ett engagerat team och med tydliga rutiner. Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i cirka 1 månad. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns PreZero på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion. PreZero ser på mångfald som en av deras största styrkor och de strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. Vi välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation. Arbetsuppgifter Som orderadministratör kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att transport- och avfallsdata blir korrekt registrerad i samband med ett större systembyte. Du får en introduktion på plats och arbetar tillsammans med dina kollegor i ett administrativt team. Arbetet passar dig som gillar att arbeta med administration, tycker om att arbeta med detaljer och trivs i en fokuserad miljö. Arbetstider måndag till fredag mellan 07.00–16.00. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: • Överföra data från fysiska körlistor till digitalt system • Registrera orderinformation, som exempelvis kunduppgifter, avfallsvikt, datum och tidpunkt • Bidra till att arbetet sker effektivt och utan fel • Samarbeta med andra kollegor samt ha stöd från projektledare och kundtjänst • Rapportera eventuella avvikelser eller frågor vidare till ansvariga kontaktpersoner Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasiala studier med minst ett år kvar, eller annan huvudsaklig sysselsättning • God datorvana • Erfarenhet av administrativt arbete • Mycket goda kunskaper i svenska • God data- och systemvana I rollen som orderadministratör förväntas du vara noggrann, strukturerad och ha en god känsla för detaljer. Du har lätt för att sätta dig in i rutiner och processer, och tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir korrekt utförda. Arbetet kräver fokus och tålamod, särskilt eftersom du hanterar stora volymer data där varje registrering behöver bli rätt. Du har en positiv inställning och en god samarbetsförmåga – du trivs med att jobba i team men har också förmågan att arbeta självständigt. Du är lösningsorienterad, frågar när du behöver och bidrar gärna till att arbetet flyter på för hela gruppen. Att hjälpa till där det behövs och att hålla ett gott humör även under repetitiva uppgifter är naturligt för dig. Övrig information Start: Omgående Plats: Saltsjö-Boo, Nacka Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!  Sista ansökningsdatum är 2025-06-13. #Nextgen

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Butiksmedarbetare på deltid i Stockholm!
Astani Wear AB
Butikssäljare, dagligvaror

Deltidsjobb i sportig butik – bli en del av ett energifyllt team! Älskar du träning, hälsa och att ge riktigt bra service? Vi söker en engagerad och serviceinriktad butiksmedarbetare till vår kunds butik i centrala Stockholm – specialiserad på träningskläder och kosttillskott. Perfekt för dig som vill ha ett extrajobb och samtidigt utvecklas i en social och aktiv miljö! Här får du chansen att bli en viktig del av ett positivt och kunnigt gäng där vi varje dag hjälper våra kunder att hitta vad de söker och erbjuda dem service av världsklass. Vad innebär jobbet? Som butiksmedarbetare är du butikens ansikte utåt. Du hjälper kunder med allt från produktval till träningsråd, håller butiken snygg och inspirerande och ser till att våra hyllor är välfyllda. Dina arbetsuppgifter: Ge personlig och kunnig service till kunder Sälja träningskläder, kosttillskott och tillbehör Följa upp kampanjer och nyheter i sortimentet Packa upp och prismärka varor Hålla butiken ren, organiserad och inspirerande Hantera kassasystem och betalningar Vem söker vi? Vi söker dig som är positiv, nyfiken och gillar att jobba i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik. Du är social, serviceinriktad och gärna intresserad av träning, hälsa och kost. Vi ser gärna att du: Har tidigare erfarenhet av butik eller försäljning (meriterande men inget krav) Är lyhörd, lösningsorienterad och gillar att hjälpa människor Trivs i en aktiv miljö med högt kundfokus Är ansvarsfull och noggrann med god känsla för ordning Har goda kunskaper i svenska (tal och skrift) Om tjänsten: Plats: Centrala Stockholm Omfattning: Deltid, flexibla tider (dagar, kvällar och helger) Start: Omgående eller enligt överenskommelse Låter det här som du? Då vill vi gärna höra från dig! Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen till ett team som brinner för träning, service och att göra skillnad – varje dag! Om Onlinebemanning Vi är ett ungt och modernt rekryteringsbolag som eftersträvar ett mer rättvist, digitalt och mänskligt sätt att matcha människor med jobb. Hoss oss söker du jobb utan CV, allt sker online, och vi ser individen bakom ansökan. Vi riktar oss främst till enklare jobb och instegsroller, exempelvis inom lager, logistik, städ, butik och service. Roller som ofta är perfekta för den som vill börja jobba direkt – oavsett om man är student, ny i Sverige eller bara söker något nytt. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

4 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Städare på deltid i Stockholm!

Deltidsjobb som städare på kontor i centrala Stockholm – var med och skapa en trivsam arbetsmiljö! Letar du efter ett flexibelt deltidsjobb där du får ta eget ansvar, arbeta självständigt och bidra till en ren och välfungerande arbetsmiljö? Vi söker dig som är noggrann, pålitlig och har öga för detaljer – till ett fräscht och modernt kontor och lagerlokal i centrala Stockholm! Här får du chansen att bli en del av en trygg arbetsplats där din insats gör stor skillnad i vardagen. Perfekt för dig som studerar, jobbar deltid eller vill ha ett extrajobb med fasta rutiner och tydliga uppgifter. Vad innebär jobbet? Som städare ansvarar du för att kontorslokaler och lagerutrymmen hålls rena, fräscha och organiserade. Du arbetar enligt en fastställd städrutin och ser till att både allmänna ytor och arbetsutrymmen håller hög standard och trivsamma. Dina arbetsuppgifter: Daglig städning av kontor, konferensrum, kök, lagerlokaler och toaletter Tömning av papperskorgar och återvinning Påfyllning av förbrukningsmaterial Damma, dammsuga och moppa enligt städschema Säkerställa att lokalerna alltid känns välkomnande för både personal och besökare Vem söker vi? Vi söker dig som är ansvarsfull, gillar att arbeta självständigt och har ett naturligt sinne för ordning och renlighet. Erfarenhet från städning är meriterande, men inte ett krav – vi värdesätter din personlighet, inställning och noggrannhet! Vi ser gärna att du: Är noggrann, punktlig och självgående Har öga för detaljer och hygien, samt gillar att se resultatet av ditt arbete Har god fysik då vissa tunga lyft kan förekomma Talar och förstår svenska Har tidigare erfarenhet som städare/lokalvårdare (meriterande men inget krav) Om tjänsten: Plats: Centrala Stockholm (med goda kommunikationer) Omfattning: Deltid, flexibla arbetstider (morgon eller kväll) Start: Så snart som möjligt – vi anpassar oss efter dig Låter det här som något för dig? Då ser vi fram emot att höra från dig! Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen att bli en viktig del av teamet som ser till att kontorsmiljöer och lagerlokaler alltid håller toppklass! Om Onlinebemanning Vi är ett ungt och modernt rekryteringsbolag som eftersträvar ett mer rättvist, digitalt och mänskligt sätt att matcha människor med jobb. Hoss oss söker du jobb utan CV, allt sker online, och vi ser individen bakom ansökan. Vi riktar oss främst till enklare jobb och instegsroller, exempelvis inom lager, logistik, städ, butik och service. Roller som ofta är perfekta för den som vill börja jobba direkt – oavsett om man är student, ny i Sverige eller bara söker något nytt. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

3 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Lagerarbetare på deltid i Stockholm
Astani Wear AB
Lager- och terminalpersonal

Deltidsjobb på lager i centrala Stockholm – bli en del av ett härligt team! Letar du efter ett flexibelt deltidsjobb där du får vara aktiv, ta ansvar och arbeta tillsammans med glada kollegor? Vi söker dig som är noggrann, pålitlig och trivs med att ha ordning och reda omkring dig – till ett välskött och lättillgängligt lager mitt i Stockholm! Här får du chansen att bli en del av ett positivt och sammansvetsat team som varje dag ser till att logistiken fungerar som en väloljad maskin. Perfekt för dig som kanske studerar, jobbar deltid eller bara vill ha ett extrajobb som gör skillnad. Vad innebär jobbet? Som lagermedarbetare kommer du att spela en viktig roll i det dagliga arbetet på lagret. Du ser till att varor hanteras, packas och skickas på rätt sätt – och att det alltid är rent och organiserat omkring dig. Dina arbetsuppgifter: Plocka och packa ordrar med noggrannhet Ta emot och kontrollera inkommande leveranser och returer Hålla lagerytorna i ordning – struktur och städning är nyckeln! Arbeta med lagerhanteringssystem för att spåra produkter och flöden Vem söker vi? Vi söker dig som tar ansvar, gillar fysiskt arbete och trivs i ett högt tempo. Du behöver inte ha jobbat på lager tidigare – det viktigaste är rätt inställning och vilja att lära sig! Vi ser gärna att du: Är strukturerad, självgående och stresstålig Har god fysik – tunga lyft förekommer ibland Har grundläggande datorvana Talar och skriver svenska obehindrat Har tidigare erfarenhet av lager eller logistik (meriterande men inget krav) Om tjänsten: Plats: Centrala Stockholm (bra kommunikationer!) Omfattning: Deltid, flexibla tider Start: Så snart som möjligt – vi anpassar oss efter dina möjligheter Låter det här som något för dig? Då vill vi gärna höra från dig! Sök redan idag – vi rekryterar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan och bli en del av ett härligt gäng som varje dag gör skillnad bakom kulisserna! Om Onlinebemanning Vi är ett ungt och modernt rekryteringsbolag som eftersträvar ett mer rättvist, digitalt och mänskligt sätt att matcha människor med jobb. Hoss oss söker du jobb utan CV, allt sker online, och vi ser individen bakom ansökan. Vi riktar oss främst till enklare jobb och instegsroller, exempelvis inom lager, logistik, städ, butik och service. Roller som ofta är perfekta för den som vill börja jobba direkt – oavsett om man är student, ny i Sverige eller bara söker något nytt. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

3 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Ålderskontrollant 20-24 år / Mystery Shopper med manuellt B- körkort – S...
Better Business Sweden AB
Butikssäljare, dagligvaror

Som ålderskontrollant och Mystery Shopper arbetar du dig runt i landet på en så kallad "slinga" i ett team av två medarbetare. Ni kommer att köra våra företagsbilar och bo på hotell under slingorna. Kostnader så som boende och bränsle står självklart företaget för. Där av är det viktigt att du har manuellt B-körkort och god körvana så att du känner dig trygg på vägarna. Slingorna kan variera mellan 2-5 dagar i sträck. Det vill säga att beroende på månad och uppdrag så kan det variera hur mycket man arbetar och sover utanför Stockholm. Ensamarbete förekommer också, men oftast är man team av två. Under arbetet kommer ni att besöka butiker, caféer, restauranger och liknande typer av enheter, för att göra så kallade provköp på t.ex spel, tobak, läkemedel och alkohol. Detta för att mäta om försäljningsenheten begär legitimation på ålders begränsade varor. Tjänsten startar med intro i augusti (v. 33 eller v.34), du behöver kunna vara tillgänglig då för att kunna börja tjänsten. Form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Dessa uppdrag handlar om just säkerställande av ålderkontroll genom provköp, för att vara provköpare i det åldersspann där ålderskontroll krävs behöver du alltid vara 20 år fyllda och/eller i närliggande högre ålder som är åldersrepresentativ för det lagliga inköpet av alkoholhaltig vara. Detta för att säkra att alla provköp genomförs av en ålders representativ kontrollant och alla butiker kontrolleras på samma grunder. Själva ålderskontrollerna genomförs i förebyggande syfte. Vidare ingår det som Mystery Shopper att genomföra anonyma kvalitets mätningar. Vilket innebär att du kommer besöka en enhet och agera som en vanlig kund där du följer ett specifikt scenario för att kunna bedöma specifika kriterier i upplevelsen av ditt besök. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande. Kunskapskrav: Du som söker ska ha manuellt B-körkort och kunna svenska språket i både tal och skrift. Det är av en stor merit att vara duktig på att uttrycka sig i skrift, samt att ha ett öga för detaljer då det ingår mycket rapportskrivning i arbetet. Har du tidigare arbetat med serviceyrken och / eller har kassa erfarenhet så ser vi detta som meriterande. Arbetet går att kombinera med lättare distansstudier eller annat flexibelt extrajobb. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid. Du behöver kunna arbeta minst 3 veckor i månaden och då även kunna sova borta måndag-fredag.  Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma ibland. Det går att söka tjänsten ihop med en vän, vänligen ange din väns namn i din ansökan så att vi vet att vi får information om vem du söker tjänsten ihop med. Ansökningar tas endast emot via ansöknings portalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen. Better Business är ett nischat säkerhets- och undersökningsföretag med mer än 25 års erfarenhet och med över 12 000 kund objekt täcker vi idag upp landets samtliga orter. Vi är stolta över att vara ett ledande bolag i branschen och ett av Sveriges snabbast växande företag. Vårt huvudsyfte är att förebygga och avslöja internt svinn samt att mäta och förbättra kund upplevelsen. Våra tjänster används inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln, hotell, restaurang/nattklubbar, spelbolag, rederier, tåg och flygbolag för att ge våra kunder ökad kunskap och en god kontroll över sin verksamhet. Varmt välkommen med din ansökan!

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025