Lediga extrajobb i Stockholm

Sök totalt 371 lediga extrajobb i Stockholm

Norsktalande SEO-student till företag inom djurbranschen!

Studerar du inom eller har du tidigare erfarenheter av SEO och är du ute efter ett meriterande extrajobb? Är du också en djurfantast som trivs med att arbeta självständigt? Då kanske det är just dig vi söker, välkommen in med din ansökan! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för kunds räkning en SEO-student som är norsktalande, som ska avlasta med att utifrån ett SEO-perspektiv skriva produkt- och kategoritexter på hemsidan. Du kommer att arbeta i Arken Zoos egna plattform samt i SEO-verktyget Semrush. Arbetet i sig är självständigt och du förväntas arbeta cirka 10-20 timmar i månaden. Uppdraget inleds med introduktion och onboarding av kollegor i marknadsteamet. Du kommer att arbeta tillsammans med Sverigechefen för E-commerce som du också kommer att få som mentor. Det finns möjligheter att arbeta både från kontoret i Solna eller från distans. Som en del av Arken Zoos kultur finns det hundar på kontoret. Du erbjuds ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Skriva produkttexter på hemsidan * Skriva kategori/varumärkestexter på hemsidan * Övriga arbetsuppgifter i plattformen och SEO-vertyget VI SÖKER DIG SOM - Studerar på eftergymnasial nivå eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - Är obehindrad i norska språket - Har kunskap inom digital marknadsföring, SEO, E-commerce eller någon vi bedömer likvärdigt. Detta antingen genom din utbildning eller tidigare arbetslivserfarenhet. - Har god dator- och systemvana - Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt i engelska i skrift, då detta används i det dagliga arbetet. Det är meriterande om du - Har kunskaper att arbeta från ett SEO-verktyg och/eller inom E-com/ E-com-plattformar - Har ett starkt djurintresse! Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Självgående - Kvalitetsmedveten - Kommunikativ Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Information om kund delges i telefonavstämning

18 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Student sökes! Jobba vid behov på post & logistik-avdelningen hos en bank

Tillsammans med ISS söker vi en noggrann och flexibel student som vill arbeta vid behov på post & logistik-avdelningen hos en bank i Stockholm. Detta är rollen för dig som är strukturerad och som vill arbeta med arbetsuppgifter som kräver hög noggrannhet 📦 OM TJÄNSTEN Tillsammans med ISS söker vi en noggrann, positiv och flexibel student som vill arbeta som servicemedarbetare på post & logistik-avdelningen på en bank. Jobbet innebär att arbeta vid behov som vikarie när ordinarie personal är frånvarande. Du kan komma att bli inkallad på kort varsel - vilket kräver flexibilitet. Hur kan en dag se ut? Du kommer att jobba på plats hos en av ISS kunder, en bank, som har kontor på Norrmalmstorg i Stockholm. I denna roll kommer du att arbeta med sortering och registrering av inkommande och utgående post, sortera in post i kuvert samt ta emot gods och paket. I tjänsten förekommer en del tunga lyft av gods, vilket kräver att du har god fysisk förmåga. Du är en hjälpande hand till ordinarie personal och hjälper till där det behövs. Du kommer att hantera mycket sekretessbelagd information vilket kräver god hänsyn för detta. Dina arbetstider varierar beroende på behov - men kommer vara förlagda mellan kl. 07:00 och 17:00. Innan anställning kommer vi att kontrollera ett utdrag ur belastningsregistret. Du erbjuds - Ett meriterande extrajobb - Möjligheten att bli en del av ett härligt team som ser fram emot att välkomna dig - En dedikerad konsultchef från Academic Work som följer upp din trivsel VI SÖKER DIG SOM - Är studerande vid universitet / högskola eller annan eftergymnasial utbildning - Har erfarenhet av administrativa uppgifter - Har god fysisk förmåga och inte ser några problem med tunga lyft i tjänsten - Har flytande kunskaper i både svenska och engelska, då detta används i det dagliga arbetet Det är meriterande om du - Har arbetat i en liknande roll tidigare - Har flera år kvar av din utbildning och således kan arbeta långsiktigt i rollen För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Vi letar efter dig som är en team-player och har öga för detaljer. En stark serviceinriktad attityd är viktig, och din förmåga att vara noggrann och strukturerad är avgörande. Vi värdesätter prestigelöshet och uppskattar när du tar initiativ. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET ISS Facility Services är en ledande global leverantör av Facility Management-tjänster. Med expertis inom områden som reception, catering, säkerhet, städning och arbetsplatsadministration strävar ISS efter att skapa hållbara, trivsamma och effektiva arbetsmiljöer. ISS fokuserar på att leverera service av hög kvalitet till sina kunder och att skapa en positiv påverkan på människor och verksamheter över hela världen.

18 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Administratörer på deltid till Försäkringsgirot!

För Försäkringsgirots räkning söker vi nu tre studenter för ett uppdrag på deltid inom försäkringsadministration. Är du studerande inom ekonomi och besitter grundläggande kunskaper inom Excel? Är du dessutom strukturerad, noggrann och har en förmåga att arbeta självständigt och målfokuserat? Då kan det vara dig vi söker! Skicka in din ansökan redan idag - urval sker löpande. OM TJÄNSTEN Försäkringsgirot är ett marknadsledande försäkringsbolag som sedan cirka 10 år tillbaka ägs gemensamt av Länsförsäkringar, SEB Pension och Försäkring, Skandia och SPP. Försäkringsgirot består av engagerade och kompetenta medarbetare som varje dag arbetar med att erbjuda flexibla lösningar inom försäkringar till sina kunder. För Försäkringsgirots räkning söker vi nu tre studenter för ett konsultuppdrag på deltid inom försäkringsadministration. Under en dryg vecka i månaden (ungefär mellan den 10e-20e) har Försäkringsgirot en administrativt intensiv period där de behöver stöttning med att kontrollera, stämma av och analysera rapporter som omfattar kunders olika försäkringstyper. Du förväntas därför under denna period kunna arbeta cirka två dagar där arbetstiderna är mellan 8-17. Vi har i dagsläget fem andra studenter som arbetar i rollen och men söker nu förstärkning då två av dem tar examen inom kort. Du erbjuds - Ett meriterande extrajobb att kombinera parallellt med dina studier - Utökade kunskaper och erfarenheter inom försäkring, GDPR och administration - En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Ta fram, kontrollera samt analysera underlag från en månatlig rapport * Utifrån den månatliga rapporten göra jämförelser med fakturor samt säkerställa att all information är korrekt utifrån de regelverk som finns * Arbeta i Excel samt i Försäkringsgirots interna system VI SÖKER DIG SOM - Studerar en eftergymnasial utbildning inom ekonomi på minst 50% där studierna förväntas pågå minst 1 år till - Har goda kunskaper i Officepaketet och framförallt Excel - Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift Vi ser det som starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom försäkringar och/eller administration. För detta uppdrag lägger vi även stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker därför dig som är noggrann och strukturerad men som även även har en fallenhet för att arbeta analytiskt. Du har ett framåtlutat driv, ett starkt målfokus samt en positivitet som smittar av sig på dina kollegor. Vidare ser vi att du är ansvarstagande, pålitlig och har en förmåga att arbeta självgående. Bakgrundskontroll: För denna tjänst kommer det krävas ett utdrag ur belastningsregistret, vänligen beställ detta i samband med att du söker tjänsten här! Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Vill du läsa mer om Försäkringsgirot? Klicka här!

18 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Barnvakt/Nanny Extrajobb Kungsholmen 2 gånger/vecka - Kollektivavtal

Om Nannynu! / About Nannynu! Vi är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag och stolta över att ha kollektivavtal och bra villkor våra alla våra anställda barnvakter. Vi tror på att leverera barnvakter i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr som barnvakt/nanny. Vi ser till att du får jobba i en barnvaktsfamilj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba som barnvakt på nanny.nu. Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet! Om uppdraget / About the assignment Familj på Kungsholmen med ett barn (9 år) önskar hjälp med barnpassning ca 2 gånger varannan vecka, på mornar mellan ca kl. 07:30-08:15 och eller eftermiddagar mellan ca kl. 16:00-18:30. Familjen önskar även hjälp någon helgdag/kväll vid behov. Din profil / Your profile Är du en person som vill underlätta andra människors vardag i form av barnpassning samtidigt som du har ett roligt extrajobb? Vill du ansvara för det finaste en familj har, nämligen barnen, och samtidigt hjälpa föräldrar att få ihop barnpassningen? Vill du skratta, busa och bidra till att barnen får en fantastisk stund tillsammans med en person de kan se upp till? Vill du bli en del av ett företag som levererar barnpassning i världsklass? Då ska du söka jobbet som barnvakt hos en av våra familjer! Då barnvakt är ett extraarbete ser vi gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier eller deltidsjobb och för att det ska bli en långsiktig relation vill vi att du har en rimlig restid till familjen (vi brukar tänka oss runt 30 minuter). Här kan du läsa mer om oss och vår kravprofil https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/. Sök jobb som barnvakt hos oss idag! Vi erbjuder / What we offer Börjar du jobba som barnvakt hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt extraarbete med goda villkor då vi har kollektivavtal. Du får dessutom: – Nannycertifieringskurs där du lär dig mer om barnvaktsjobbet – Kurs i barn-HLR – Försäkring till, från och under arbetet – Vi vill ha ett löneupplägg som känns bra för alla kompetensprofiler och åldrar därför öppnar vi upp för individuell lönesättning för alla som en har gymnasieexamen. För alla som fortfarande går i gymnasiet har vi en fast timlön på 127.38 - 159.48 kr/timme inkl. semesterersättning. – Ob-tillägg samt storhelgstillägg – Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar – Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen Vid anställning som barnvakt hos oss begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan. Skicka gärna in den på https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/

18 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Extrajobb marknadsassistent

Vi på Future People söker dig som är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och somvill jobba ungefär en dag i veckan hos vår kund i centrala Stockholm. Vår kund är verksam inom affärsmodellering och verksamhetstransformation. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Har ett genuint intresse för bild, form, sociala medier och att underhålla hemsidor. Vi tror att du är student inom marknadsområdet och vill skaffa dig ovärderlig erfarenhet i en bred marknadsroll. Vår kund arbetar inom en komplex affär och hjälper verksamheter att få god kvalitet i sin tekniska anläggningsinformation. Det är därför bra om du själv har ett tekniskt intresse, du kommer självklart att få en introduktion och gedigen genomgång av kundens verksamhet. Du kommer att komma in i en bred roll där du är behjälplig med att hantera social medier uppdatera hemsidan och grafisk formgivning både i print och i digitala kanaler. Det kommer finnas goda möjlighet att arbeta mer under lov och vi ser att du har minst ett år kvar av dina studier. För rätt person så kommer det finnas möjlighet till anställning hos företaget efter studiernas slut. Krav för tjänsten: Erfarenhet av att underhålla hemsidor Van att arbeta med bildredigering Van att arbeta med social medier, framförallt Linkedin Mycket goda kunskaper i Wordpress Som person är du: Lättlärd, gillar att lösa dina uppgifter självständigt och vill utvecklas i din roll. Du trivs med att vara en del i ett mindre team och att hjälpa till där det behövs. Du har ett sinne för detaljer, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Start: Omgående. Sista ansökningsdagen: 2024-04-30 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

18 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Studerande Customer Support till välkänd ljudboksplattform!

För dig som motiveras av att ge utmärkt service, har tidigare erfarenhet från kundtjänst samt talar och skriver obehindrat på svenska finns nu möjligheten att ta dig an tjänsten som agent i vår kunds supportteam. Detta är ett perfekt extrajobb för dig som studerar då du kan arbeta hemifrån utifrån ett flexibelt schema. Välkommen in med din ansökan! OM TJÄNSTEN I dagsläget består vår kunds supportteam av en blandning av tysk-, svensk-, polsk-, holländsk-, dansk,- och finsktalande supportagenter som tillsammans arbetar för att ge så god service som möjligt till ljudboksplattformens användare. Behovet är långsiktigt och passen är förlagda främst på dagtid under måndag - söndag. Rollen är flexibel då du kan arbeta varifrån du vill och är således inte knuten till ett kontor. Som Customer Support förväntas du vara tillgänglig för att arbeta minst 20h/v. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. Som kundsupport kommer du främst att svara på svenska kunders frågor i vår kunds webbaserade supportsystem. Det kan vara frågor kring hur tjänsten fungerar, tekniska problem, kontoinställningar, försäljningsfrågor etc. Till din hjälp har du för de vanligaste frågorna färdiga mailmallar som du kan utgå från i din återkoppling till kund. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Svara på inkommande frågor rörande exempelvis innehåll, kontoinställningar och försäljning från företagets kunder via mail VI SÖKER DIG SOM - Är studerande på eftergymnasial nivå och har minst ett och ett halvt år kvar av dina studier - Har tidigare erfarenhet av kundtjänst och administrativt arbete - Har mycket goda kunskaper i svenska, såväl i tal som i skrift Det är även starkt meriterande: Om du talar och skriver obehindrat på tyska eller danska. Har du kunskaper i övriga språk (finska, holländska och polska) är även detta meriterande. Som person är du litteraturintresserad och duktig på att uttrycka dig skriftligt. Du är nyfiken på att lära dig hur saker fungerar samt har en god känsla för kundservice och kundbemötande. Då arbetet är självständigt krävs det också att du har en god problemlösningsförmåga, är kommunikativ och vågar ta egna initiativ. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Ålderskontrollant 20-24 år / Mystery Shopper med manuellt B-körkort - St...

Är du positiv, engagerad och vill ta mycket ansvar i ett självständigt arbete? Som ålderskontrollant och Mystery Shopper reser du runt i landet och besöker butiker, caféer, restauranger m.m för att göra s.k provköp på t.ex Spel, Tobak, Läkemedel och Alkohol för att se om försäljningsenheten begär legitimation på ålders begränsade varor. Vidare ingår det att som Mystery Shopper genomföra anonyma kvalitets mätningar. Du agerar helt vanlig kund och bedömer bl.a. miljö, försäljning och personal bemötande utifrån ett anpassat protokoll med olika mätpunkter, likt en kund- eller marknadsundersökning. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande. Form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Tycker du om att uttrycka dig i skrift, har manuellt B-körkort och är strukturerad i ditt arbete? Då har du goda förutsättningar att bli en bra Mystery Shopper hos oss. Har du även tidigare arbetat med service yrken och / eller har kassa erfarenhet så ser vi detta som meriterande. I tjänsten ingår även att man arbetar på resande fot några dagar per månad. Detta kan variera mellan 3-5 dagar i streck. Beroende på månad och uppdrag så kan det variera hur mycket man arbetar och sover utanför Stockholm. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med en kollega. Arbetet går att kombinera med lättare studier eller annat extrajobb men det finns också utrymme för rätt person att komma upp i närmare heltid. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma. Du behöver kunna arbeta minst 2 veckor i månaden och då även kunna sova borta. Tjänsten startar med intro i slutet av maj, du behöver kunna vara tillgänglig då för att kunna börja tjänsten. Ansökningar tas endast emot via ansöknings portalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen. Better Business är ett nischat säkerhets- och undersökningsföretag med mer än 25 års erfarenhet och med över 12.000 kund objekt täcker vi idag upp landets samtliga orter. Vi är stolta över att vara ett ledande bolag i branschen och ett av Sveriges snabbast växande företag. Vårt huvudsyfte är att förebygga och avslöja internt svinn samt att mäta och förbättra kund upplevelsen. Våra tjänster används inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln, hotell, restaurang och nattklubbar, spelbolag, rederier, tåg och flygbolag för att ge våra kunder ökad kunskap, minskat svinn och en god kontroll över sin verksamhet.

18 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Kock/Kallis Stockholm - Extrajobb - Lön inom 48h💰

JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM. VILKA ÄRFRAM BEMANNING? På FRAM är vi helt övertygande om att arbeta pårestaurang är ett av världens roligaste jobb. Energin, kollegorna och gästerna. Att få jobba med mat och dryck tycker vi slår slöa kontorsarbeten och gråa administrativa jobb i alla avseenden. Vi är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med hotell- och restaurangbranschen och ser på företag och personal lite annorlunda. Vi älskar våra medarbetare och på riktigtbrinner för restaurangbranschen. Självklart är vi ettauktoriserat bemanningsföretag,medlemmar i Visita och anslutna till kollektivavtal. Vi har framgångsrikt tagit över stora delar av marknaden i Göteborg, Malmö och nu har FRAM etablerat sig här i Stockholm på riktigt med ruttade kollegor som kan branschen i alla avseenden. Vi satsar stenhårt,tar inga fångar ochhar för avsikt att bli den i särklass bästa arbetsgivaren för oss branschfolk inom hotell- och restaurangbranschen. FRAM väljer vilka vi jobbar med. Våra kunder är allt från schyssta kvarterkrogar, ledande hotellkedjor, företagsrestauranger och mötesanläggningardär gemensamma nämnaren är att det är reko arbetsplaster med schysst nivå och god stämning.När du jobbar med oss behöver du aldrig att behöva skämmas för det som går ut genom luckan. Vi söker dig som vill vara en jäkla viktig pusselbit för gulduppdrag med oss och joinar du FRAM snart så kan du iskallt räkna med en plats i innersta kretsen,fastanställning (om du vill) med toppenpröjs där vi på FRAM, helt och hållet, anpassar oss efter dig (inget bullshit). VEM ÄR DU? FRAM söker dig som som är hel och ren,har några år under bältet som kock, kallis eller souschef och har lite koll på det mesta. Du behöver inte vara superuttad eller jobbat på stjärnkrogmen dina knivar ska vara slipade och dina dojjor snabba. Hos oss sitter du aldrig i skiten men du ska kunna beta av en micelista och hajja hur service funkar här i stan vare sig du vill köra på ettschysst lunchpang, en flashigbankett middag eller något hardcore a la carté ställe. Du är sådär lagom social som bara du är,kan tugget och genuint gillar ditt yrke. FRAM ERBJUDER! Låt oss skippa skitsnacket. Joinar du oss på FRAMså kommerdu, ditt välbefinnade alltid först och främst och vi kommer alltidatt hålla din rygg. Extra eller tillsvidareanställning efter provanställning om hellre vill det. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet vid längre resor. Jobba när du vill, som du vill. Utbildning inom mat, dryck och service. Busskort. Gymkort. Arbetskläder. FLEXIBEL LÖN. Vierbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat, tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va?ANSÖKAN. Du har bergis ett gäng frågor! Skicka in en ansökan så lovar vi att vi återkommer inom en arbetsdag.I denna här rekryteringen lägger vi stor vikt på personlig lämplighet och intervjuer sker löpande i april.Start: Mitten eller slutet påApril.Lön: Helt ok!Övriga villkor enligt rådande kollektivavtal. Sökord: köksbiträde, souschef, a la carté, kök, kock, kallskänka, lunchrestaurang, konferens, service,

18 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Extra jobb som Matchningsansvarig till Lernia i Stockholm

Sommarjobb- extrajobb som Matchningsansvarig till Lernia i Stockholm! Nu söker vi efter dig som är student och vill arbeta extra under sommaren som Matchningsansvarig till vårt team i Stockholm! Är det du? Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden! Vad blir dina arbetsuppgifter? Rusta och Matcha är en matchningstjänst och en del i arbetet med den fortsatta reformeringen av arbetsförmedlingen. Hos oss kommer du att vara en viktig del i att coacha och matcha vuxna ut till arbete eller hjälpa dem hitta vägen till arbete via studier. Vi skapar förutsättningar för arbetssökande att komma ut i arbetslivet och på så sätt bidra till samhället. I rollen som Matchningsansvarig hos oss möter du både deltagare och företag och din uppgift blir att bygga broar för att få dem att mötas. Företagskontakter är en viktig del i matchningen för att få ut deltagare i arbete vilket innebär att vi söker dig som har eller vill skaffa ett brett kontaktnät, samt har stor förmåga att skapa och vårda företags- och kundkontakter. Våra deltagare efterfrågar både kvalitativ och effektiv vägledning som leder till arbete. Du kommer att jobba med deltagare både enskilt och i grupp genom individuella samtal, gruppaktiviteter och företagsbesök. Arbetet innebär även administration kopplat till uppdraget. Du kommer att arbeta tvärfunktionellt tillsammans med kollegor från andra delar av Lernia inom både utbildning och bemanning för att på bästa sätt hitta rätt väg för varje deltagare. Vem söker vi? Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, där rätt inställning är av avgörande betydelse. Du är affärsdriven och arbetar på egna initiativ mot uppsatta mål. Det är viktigt att du ser möjligheter, har god pedagogisk förmåga och gillar en omväxlande arbetsvardag. Du har även förmåga och vilja att utveckla människor och tillämpa olika pedagogiska metoder. Tjänsten kräver att du har ett starkt engagemang och intresse för människor i förändring där du ser varje individs unika förutsättningar. Eftersom rollen innefattar aktiv dialog med deltagare, kollegor, chef och kund är det viktigt att du är kommunikativ och bra på att skapa goda relationer. Du är riktigt bra på att samarbeta och ser dig själv som en lagspelare där du möter både deltagares och kundens önskemål. För att vara aktuell för tjänsten har du: Minst 180 högskolepoäng (120 hp enligt tidigare system) inom relevant inriktning. Samt minst 2 års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Alternativt Eftergymnasial utbildning om minst 1 år. Samt minst 3 års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom till exempel jobbcoachning, rekrytering, arbetsledning med personalansvar, studie och yrkesvägledning eller arbete med arbetslivs och arbetsmarknadsfrågor. Utöver något av alternativen ovan ser vi även att du har: - Sälj- eller rekryteringsbakgrund med ett stort företagsnätverk - Körkort B och tillgång till egen bil - God system- och datorvana - Du kommunicerar väl på svenska och engelska i både tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper anses meriterande Vad erbjuder vi? Förutom en timanställning, erbjuder vi marknadsmässiga löner och möjlighet till vidareutveckling. Vi arbetar aktivt med arbetsmiljöfrågor så att våra medarbetare fortsätter att trivas och utvecklas hos oss. Du får möjlighet att vara med och påverka där du gör skillnad! Om anställningen • Placeringsort: Stockholm, arbete kan även förekomma på närliggande orter som Uppsala • Anställningsform: Timanställning • Tjänstgöringsgrad: Sommarjobb, med möjlighet till vid behov efter sommaren • Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse Ansökan och information Urvalet sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, skicka därför gärna in din ansökan redan idag. Om du vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande chef Rima Mouneimne, [email protected]. Som ett led i vårt rekryteringsarbete genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll. Du kommer att få ge ditt samtycke till detta innan bakgrundskontrollen genomförs. En av våra grundläggande värderingar är lika och unika, vilket innebär att vi strävar efter mångfald i vår verksamhet. Därför ser vi gärna sökanden med olika bakgrund. Välkommen med din ansökan! OBS, notera att vi inte tar emot ansökningar via mail, vänligen sök tjänsten via annonsen. Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta: [email protected]. Besök oss gärna på www.lernia.se

18 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Sommarjobb inom bank, finans, ekonomi och försäkring!

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Sommaren börjar närma sig och nu börjar det bli tid att tänka på sommarjobb! Varje år förmedlar Amendo många sommar- och extrajobb inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Skicka in din ansökan här inför kommande sommarjobb och ta chansen att skaffa dig värdefull erfarenhet ute hos våra kunder. Arbetsbeskrivning Våra kunder är främst inom ekonomi, bank, finans och försäkringsbranschen men tjänsterna vi tillsätter varierar. Vi tillsätter exempelvis tjänster inom ekonomiadministration, kundservice m.m. och du fungerar som en extra resurs under sommaren och stöttar den befintliga personalen. Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som studerar på universitet eller högskola inom exempelvis ekonomi eller liknande. Du kan vara i början av dina studier eller nära din examen. Vi ser gärna att du har ett stort intresse för ekonomi, bank eller finans och att du ser din framtida karriär inom branschen. För vissa av våra sommarjobb är det meriterande om du tidigare har arbetat administrativt, gärna inom ekonomiområdet. Som person är du flexibel och beredd att gå ut hos någon av våra kunder på uppdrag. I ditt arbete är du noggrann och strukturerad vilket innebär att du kan arbeta på ett effektivt sätt. Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll. Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta någon av Amendos Talent Acquisition Managers Jeanette Olsen, [email protected] eller Jenny Nenne Slättenhäll, [email protected].

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024