Arbetsbeskrivning Sales Operations Specialist till Capitainer AB! Om Capitainer Capitainer är ett svenskt medicintekniskt scale-up-bolag i framkant av en revolution inom blodprovtagning. Med sin banbrytande teknologi för kvantitativ mikrosampling (qDBS) gör Capitainer det möjligt för patienter att ta exakta blodprov hemma – snabbt, enkelt och tillförlitligt. Proverna skickas sedan smidigt med vanlig post till laboratorier för analys, helt utan krav på kylförvaring eller specialhantering. Capitainer söker ni en Sales Operations Specialist till sitt växande team. Genom strategiska samarbeten och en snabbt växande närvaro på den globala marknaden är Capitainer med och driver utvecklingen mot mer tillgänglig, träffsäker och personlig diagnostik. Hos Capitainer får du mer än bara ett jobb – du får vara med och göra verklig skillnad. Du kliver in i en dynamisk och samarbetsdriven miljö där din insats märks, uppskattas och påverkar på riktigt. Här blir du en del av ett engagerat team som brinner för effektivitet, ansvar och ständig utveckling – precis som du. Det bästa av allt? Du får vara med och bidra till ett företag med ett tydligt syfte – att göra skillnad i den globala hälso- och sjukvården- Välkommen till en arbetsplats med mening! Arbetsuppgifter: Som Sales Operations Specialist har du en central roll i att säkerställa effektiva och högkvalitativa supportprocesser inom försäljning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Stötta interna team med dagliga administrativa uppgifter Hantera interna förfrågningar relaterade till kundservice, försäljning, logistik, försäljningskontroll och administration Skapa och uppdatera interna rutiner kopplade till arbetsflöden inom försäljningsverksamheten Vara en nyckelkontakt för våra lager Ge logistiskt stöd till säljteamet och våra kunder Kvalifikationer För att lyckas i rollen tror vi att du: Har en Naturvetenskaplig högskoleutbildning alternativt över 3 års erfarenhet från liknande roll Har 2–3 års erfarenhet av liknande roller inom Sales Operations Talar Flytande svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Erfarenhet från liknande bransch Kunskap i Microsoft Business Central Dokumenterad erfarenhet av att utveckla och upprätthålla interna rutiner kopplade till försäljningsprocesser Personliga egenskaper: God kommunikativ förmåga och starka interpersonella färdigheter, med förmåga att bygga och underhålla relationer på alla nivåer i organisationen God planeringsförmåga God kommunikationsförmåga God förmåga att bygga och bibehålla relationer Driven med förmåga att ta egna initiativ Serviceminded Övrigt Sista ansökningsdag: 29 Juni Placering: Solna, Stockholm Tjänsten omfattning: Tillsvidare anställning 100%, provanställning kan komma att tillämpas. I denna rekrytering samarbetar Capitainer AB med Randstad Life Sciences. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Midia Hussein, [email protected]. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka därför in din ansökan så snart du kan. För mer information om Capitainer besök www.capitainer.com Ansvarsområden Stötta interna team med dagliga administrativa uppgifter Hantera interna förfrågningar relaterade till kundservice, försäljning, logistik, försäljningskontroll och administration Skapa och uppdatera interna rutiner kopplade till arbetsflöden inom försäljningsverksamheten Vara en nyckelkontakt för våra lager Ge logistiskt stöd till säljteamet och våra kunder Kvalifikationer Kvalifikationer För att lyckas i rollen tror vi att du: Har en Naturvetenskaplig högskoleutbildning alternativt över 3 års erfarenhet från liknande roll Har 2–3 års erfarenhet av liknande roller inom Sales Operations Talar Flytande svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Erfarenhet från liknande bransch Kunskap i Microsoft Business Central Dokumenterad erfarenhet av att utveckla och upprätthålla interna rutiner kopplade till försäljningsprocesser Om företaget Capitainer AB
Arbetsbeskrivning Nu söker vi CNC-operatör till kund i Nossebro med start omgående. En etablerad verkstad med över 70 års erfarenhet inom metallförädling, söker dig som är en driven och erfaren CNC-operatör. Kunden finns i Fåglum, strax utanför Nossebro, och är specialister på skärande bearbetning för industri-, fordons- och byggsektorerna. Vi kommer erbjuda ett långsiktigt uppdrag med goda chanser till en anställning direkt hos kund efter inhyrningsperioden Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansökningar bearbetas löpande så sök redan idag! Ansvarsområden Dina arbetsuppgifter Som CNC-operatör hos oss kommer din huvudsakliga uppgift att vara CNC-bearbetning i våra svarvar och fleroperationsmaskiner. Det innebär att du ansvarar för att ställa in maskinerna, byta verktyg och göra nödvändiga justeringar i programmet. Vi använder maskiner från ledande tillverkare som Mazak, Okuma och SMT. Om du är intresserad av att lära dig självständig programmering finns det goda möjligheter till det på plats, även om det inte är ett krav från start. Önskad starttid: Omgående. Arbetstiden är förlagd på dagtid 7-16 med möjlighet till att jobba in tid och gå tidigare på fredagar. Kvalifikationer Utbildning och gedigen arbetslivserfarenhet inom CNC-bearbetning. Säker kunskap i ritningsläsning. Erfarenhet av fleroperationsmaskiner är ett stort plus. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsbeskrivning Nu söker vi Brytpersonal till blockstenstäkten i Näsinge. Som Brytpersonal blir du en viktig del i vårt arbete med förädling av granit. Arbetet innebär att du i vår blockstenstäkt lär dig ett hantverk som innefattar vajersågning, kilning och losstagning av berg för vidare förädling till någon av våra produktionsenheter. Du kommer att ingå i ett arbetslag på ca 2-3 personer som gemensamt löser arbetsuppgiften. Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2025-08-08. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Johan Friberg på [email protected]. För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Den här anställningen är som konsult med mycket goda möjligheter till anställnings hos kund efter inhyrningsperioden. Att vara konsult Randstad Operational är karriärpartnern som hjälper dig att säkra ett jobb som kompletterar din kompetens, främjar god balans mellan jobb och fritid och bidrar till dina mål. Som konsult hos Randstad Operational är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra många spännande kunder. Du får konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Med oss som karriärpartner får du tillgång till en mängd olika karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och bygga ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som bryr sig om dig, ditt arbetsliv och ditt välmående, och erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Arbetet med att bryta berg är ett hantverk. Bergets riktningar och egenskaper är några av de moment som är svårast och tar längst tid att lära sig. Att borra kilsömmar för att losshålla berget och hål för att kunna utföra vajersågning är en del av vardagen. Att kila upp det losshållna berget i mindre och hanterbara bitar är också en del av det dagliga arbetet lika så att forsla bort de material som inte går att förädla. Att ta hand om sin utrustning och sköta det dagliga underhållet ser vi som en del i arbetet. Arbetet bedrivs utomhus, året runt och är fysiskt krävande. Kvalifikationer Som Brytpersonal på Bohusgranit arbetar du i brottet både enskilt och tillsammans med ditt team, där samarbete och kommunikation är framgångsfaktorer för att lyckas med arbetsuppgiften. Du har en god kommunikativ förmåga. Du har en positiv inställning, är initiativtagande i ditt arbete samt noggrann med tider och säkerhet. Eftersom vi jobbar i arbetslag är dina personliga egenskaper viktiga för att bidra till gruppens goda stämning och resultat. Körkort är ett krav för tjänsten och vi ser gärna att du har gymnasiekompetens. Att bidra till en säker arbetsplats och vara med på Risk och konsekvensanalyser ser vi som en viktig del av vardagen. Truck/Hjullastarkort och truckvana är meriterande men inget krav. Vi söker dig som trivs att arbeta med kroppen och har vana av att arbeta utomhus oavsett väder. Tidigare erfarenheter så som ställningsbyggare, grovarbetare, bergsprängare eller borrningsarbetare är meriterande. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsbeskrivning Vi söker en noggrann och strukturerad Dokument controller för ett spännande långt uppdrag till en våra kunder norr om Uppsala. Som Dokument Controller kommer du att säkerställa korrekt dokumentation, du kommer ansvara för att organisera, uppdatera och följa upp dokumentflöden. Arbetet är på heltid, dagtid. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Urval sker löpande. Välkommen med din ansökan redan idag! Ansvarsområden Hantera och arkivera dokumentation Säkerställa att alla dokument är aktuella och följer riktlinjer Samordna och stödja interna avdelningar med dokumenthantering Kvalifikationer Flera års erfarenhet av dokumenthantering eller arkivering Goda organisatoriska färdigheter Noggrann och ansvarsfull utmärkt svenska i tal och skrift Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsbeskrivning Är du en erfaren ledare med stort driv och engagemang som trivs i ett högt tempo? Blir du motiverad av möjligheten att utvecklas och strävar efter att leverera högsta kvalitén i ditt arbete. Då tror vi att det här är en tjänst för dig! Vi söker dig som vill arbeta som gruppchef inom lager till vår kund strax utanför Uppsala. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag på sex månader med möjlighet till direkt anställnings hos kund efter inhyrningsperiod. Omfattningen är heltid, måndag - fredag, dagtid. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Vi gör urval löpande, välkommen med din ansökan! Ansvarsområden I rollen kommer du tillsammans med övriga gruppchefer operativt leda och fördela arbetet samt säkerställa att man håller deadlines och uppfyller satta mål och KPI:er. Du kommer arbeta med att följa upp prestationer, utveckla och motivera medarbetarna i din grupp om cirka 25 personer som du har personalansvar för. Du ska arbeta för att personalen har de bästa möjliga förutsättningarna för att göra sitt jobb, såsom information, utbildning, coachning, rutiner och instruktioner. Vidare innebär rollen att rapportera avvikelser till närmsta chef samt övriga arbetsuppgifter och administration. Kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi att detta stämmer in på dig: van ledare som haft ansvar för en större personalgrupp vana av att arbeta i produktionsintensiv miljö (har du exempelvis jobbat som skiftledare inom restaurangbranschen, service eller liknande kan även detta vara intressant) erfarenhet av lager eller logistik flytande svenska avslutad gymnasieutbildning Du har lätt att förstå flöden och ta åt dig av arbetssätt. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att jobba inom lager, logistik eller produktion och har bevisad ledarskapsförmåga och mycket god kommunikationsförmåga. Som person är du prestigelös, stresstålig, engagerad och har förmågan att sprida detta till dina medarbetare. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsbeskrivning Är du en praktiskt lagd person som vill utvecklas inom elmontage? Kanske har du redan ett sommarjobb och söker nya utmaningar framåt hösten eller så söker du ditt första arbete efter studenten? Då kan det här vara jobbet för dig! Vi söker nu fibertekniker till ett konsultuppdrag med start under augusti/september. I rollen kommer du främst att arbeta med kabeldragning och förberedande elmontage. Du blir en del av ett stort arbetslag med stöd av en arbetsledare som planerar och leder arbetet. Du som söker behöver inte ha erfarenhet från liknande arbete om än det är meriterande. Konsultuppdraget innebär dagtid, heltid med chans till en tillsvidareanställning efter ett halvår. Tjänsten kan komma att tillsättas löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vid eventuella frågor går det bra att kontakta Fanny Lindgren via [email protected] eller Sandra Enbom via [email protected]. Ansvarsområden Kabeldragning Förberedande elmontage Montering Kvalifikationer Vi söker dig som är initiativtagande, noggrann och har lätt för att komma in i nya arbetsuppgifter samt gillar att arbeta praktiskt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och din vilja att lära dig och utvecklas i rollen. Krav: Svenska i tal och skrift Meriterande: Liknande arbetslivserfarenhet Gymnasial utbildning inom el och energi eller motsvarande utbildning på universitet Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsbeskrivning Nu söker vi erfarna lagermedarbetare till en av våra kunder i Landvetter, Göteborg! Vi söker dig som är ansvarstagande och driven med stort intresse för att jobba inom lager och logistik. Är du den vi söker? Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Du ansöker på www.randstad.se. Ansvarsområden Truckkörning ordermottagning orderplock In/Utleverans Kvalifikationer I din roll som skjutstativsförare ingår även sedvanliga arbetsuppgifter inom lager och orderplockning. Du behöver vara vid god fysik då vissa typer lyft kommer att förekomma. Vi ser gärna att du är kommunikativ och samarbetsvillig då man ofta jobbar i team och mot uppsatta gemensamma mål. Krav: Svenska i tal som skrift Gymnasial examen Erfarenhet från truckkörning behörighet A & B B-körkort och tillgång till egen bil Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsbeskrivning Är du utbildad socionom med erfarenhet av myndighetsutövning inom äldreomsorg? Nu söker Vaxholms stad en biståndshandläggare till enheten för äldre inom socialförvaltningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter i rollen är att utreda, bedöma behovet av stöd och hjälp, fatta beslut om bistånd och följa upp insatser. Du arbetar inom socialtjänsten och hanterar ärenden rörande hemtjänst och särskilt boende. Som biståndshandläggare avgör du vilken service eller vilket stöd från kommunen som behövs. Besluten tas utifrån gällande lagstiftning på området och bygger på den information som du som biståndshandläggare samlar in. En viktig del i arbetet är att ha kontakt med dem som ansökt om, eller har rätt till bistånd. Ofta möter du även deras anhöriga eller gode män. Det är viktigt att du både kan samtala med de äldre/brukarna och är kapabel att fatta beslut som kan upplevas som svåra och livsavgörande för den som söker hjälp. Enheten för äldre är en av tre enheter inom avdelningen för myndighetsutövning på Socialförvaltningen. Välkommen till ett härligt team med god sammanhållning, nära chefsstöd och där arbetet präglas av frihet under ansvar. Som person är du trygg i dig själv och din yrkesroll. Självklart har du ett genuint intresse att arbeta med målgruppen: äldre. Vi ser även att du är intresserad av att utvecklas och att du är engagerad i ditt arbete. Är du redo att göra skillnad för Vaxholmsborna? Välkommen in med din intresseanmälan! Tjänsten är ett vikariat 1 år med viss möjlighet till tillsvidareanställning därefter. I denna rekrytering samarbetar Vaxholms stad med Randstad. Välkommen med din intresseanmälan senast den 2025-07-01. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Kristina Rostedt på [email protected] För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Dina handlingar kan komma att bli en offentlig handling. Ansvarsområden Handläggning inom äldreomsorg Utreda, bedöma, besluta och följa upp insatser enligt Socialtjänstlagen (SoL) Boendesamordning Myndighetsutövning Delta i förbättringsarbete och målarbetet inom avdelningen Kvalifikationer Vi söker dig som är socionom och har erfarenhet av myndighetsutövning inom äldreomsorg. Det är meriterande om du har erfarenhet av boendesamordning. Vi värdesätter att du har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift, är flexibel samt har förmåga att ta eget ansvar och arbeta självständigt och strukturerat. Du är trygg och nyfiken på andra människor och duktig på att bygga relationer och skapa nätverk. För tjänsten krävs körkort. Om företaget Vaxholms stad I Vaxholms stad, en liten kommun med hög ambitionsnivå, ges stort eget ansvar och möjligheter att påverka. Här arbetar du i verksamheter med goda resultat, i en vacker och trygg miljö. I undersökningar rankar medarbetare oss som en av Sveriges bästa kommuner att arbeta i. Som anställd inom socialförvaltningen har du möjlighet att göra skillnad. Här har du goda möjligheter att utvecklas i din roll och närhet och stöd av kollegor och chefer. Vaxholms stad är en skärgårdskommun med 12 000 invånare och stora naturområden inom gång- och cykelavstånd. Varje år har Vaxholm nära en miljon besökare. Enligt undersökningar är Vaxholm länets tryggaste kommun. En utvecklad kollektivtrafik med goda buss- och båtförbindelser möjliggör god och naturskön pendling från centrala Stockholm och närliggande orter. Inom kommunens verksamheter är vi idag ca 500 tillsvidareanställda som jobbar med våra invånares, näringsidkares och medarbetares bästa för ögonen utifrån våra värdeord Samspel, Engagemang och Respekt – SER. Vi har möjlighet att växla semesterersättning mot ledighet och vi har flexibla arbetsformer. Som anställd i Vaxholms stad kan du komma att bli krigsplacerad i staden.
Job description Are you passionate about advancing healthcare through innovation and precision? We are seeking a dedicated product development project manager to join a growing MedTech company based in Gothenburg area. You are an experienced professional specializing in the full lifecycle management of a MedTech product. If you have 5 years of hands-on experience driving projects from design through manufacturing and testing, till commercialization, this could be the perfect role for you. This is a six months consultancy assignment (with possible extension) within Randstad Life Sciences offering a competitive salary, benefits, and a collective agreement. Apply before June 30th, 2025. Selection and interviews will be conducted on an ongoing basis. The start date will be agreed upon jointly. For more information, please contact: Meriem Echbarthi, PhD at: [email protected] Responsibilities Manage end-to-end product development lifecycle for medtech products Coordinate cross-functional teams to ensure timely delivery and quality Oversee design, manufacturing, testing, and compliance processes Maintain documentation and ensure regulatory standards are met Communicate effectively with stakeholders and vendors Qualifications 5 years’ experience managing MedTech product development from concept to commercialization. Strong understanding of design, manufacturing, and testing processes in MedTech. Excellent project management and organizational skills. Detail-oriented with a focus on quality and compliance. Ability to work collaboratively across teams. Master or Bachelor in biomedical engineering, electronics or physics. About the company Randstad At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential. With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.
Arbetsbeskrivning Är du noggrann, tekniskt lagd och trivs med att felsöka och analysera? Vill du arbeta praktiskt med funktionstester i en innovativ miljö där hållbar teknik står i fokus? PowerCell söker nu en testtekniker till sitt team i Göteborg. Här får du möjlighet att arbeta med avancerad bränslecellsteknik i en framtidsbransch där kvalitet och precision är avgörande. Tjänsten inleds på dagtid, men kan övergå till tvåskift (dag/kväll) längre fram. Välkommen med din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten är en konsultroll via Randstad, med stor möjlighet till övergång till PowerCell för rätt person. Ansvarsområden I rollen som testtekniker kommer du att arbeta med funktionstestning och felsökning av färdigbyggda bränslecellsmoduler innan leverans. Du kopplar upp systemen, genomför tester enligt instruktion, dokumenterar resultat och rapporterar avvikelser. Du samarbetar tätt med produktion, kvalitet och teknik. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra funktionstester enligt rutiner och instruktioner. Bedöma testresultat mot givna referensvärden Felsöka vid avvikelser, exempelvis sensorfel eller felkopplingar Arbeta med dokumentation i system (testdata och avvikelserapporter) Tätt samarbete med teamledare och andra funktioner vid behov Kvalifikationer Tidigare erfarenhet som testtekniker eller liknande roll där du arbetat med felsökning inom produktion eller testmiljö. God datorvana och förmåga att hantera IT- och testdokumentationssystem Svenska och engelska i tal och skrift Förståelse för el, elektronik eller mätteknik Meriterande: Kunskaper inom sensorsystem, signalflöden eller kretsscheman Tidigare erfarenhet från testmiljö inom industri eller energisystem Vi söker dig som har erfarenhet från en teknisk roll inom produktion, test eller elektronikmontage. Du är noggrann, strukturerad och analytisk i ditt arbetssätt, och har ett öga för detaljer. Erfarenhet Testutrustning Testteknik Felsökning Elektronisk testutrustning Tillverkningsteknik Om företaget Powercell Sweden AB (publ) At PowerCell Group, we are decarbonizing industries. We design, develop and manufacture hydrogen electric fuel cells and systems for aviation, propulsion, stationary, and marine applications. Our fuel cell systems have unparalleled power density, and the only emissions are water and heat. At our headquarters, located in Gothenburg, more than 150 employees work hard to deliver zero-emission solutions to customers around the world. We are growing fast and are always looking for new colleagues to add to our innovative, friendly, and ambitious culture.
Välj ett jobb för att visa detaljer