Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning Vi söker en engagerad och kvalitetsmedveten kundservicemedarbetare för ett spännande konsultuppdrag under sommaren, med start i maj. Du kommer att arbeta med att hantera och lösa kundärenden på ett effektivt sätt, samtidigt som du upprätthåller hög kvalitet i ditt arbete. Välkommen till en arbetsplats med trevliga och stöttande kollegor. Uppdraget startar med en bra och välorganiserad onboarding för en smidig start. Om du är en självständig och serviceinriktad person med erfarenhet av kundservice och vill vara en del av vårt team, ser vi fram emot din ansökan. Du ansöker på www.randstad.se, innan 2024-05-27. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected]. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden God kommunikationsförmåga för att skapa positiva relationer till kunder. Noggrannhet och strukturerat arbetssätt. Förmåga att utföra arbetsuppgifter med hög kvalitet. Kvalifikationer Ansvara för att professionellt hantera och lösa kundärenden inom reklamationsområdet. Säkerställa att varje ärende behandlas noggrant och strukturerat. Kommunicera effektivt med kunder för att skapa goda relationer och ge högkvalitativ service. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

27 februari 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Operatör

Arbetsbeskrivning Har du ett stort teknikintresse och har erfarenhet av att arbeta inom produktion? Då kan du vara den vi söker! Randstad söker nu flera operatörer till ett snabbväxande företag som arbetar med hållbar energi. Företaget har två olika arbetsplatser, en i Kista och en nära Kungliga Tekniska högskolan (KTH) i Stockholm. Arbetstiderna är för närvarande under dagtid men kan på sikt ändras till tvåskift. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer vara anställd som konsult hos Randstad men arbeta ute hos en av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har god förmåga att samarbeta. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansök på www.randstad.se, ansökan är öppen fram till 2024-04-30 men urval och rekrytering sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor, kontakta gärna [email protected]. För oss är det viktigt att all kompetens och alla färdigheter på arbetsmarknaden utnyttjas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Som operatör kommer du att arbeta med automatiska och semi-automatiska maskiner. Dina arbetsuppgifter kommer vara att kontrollera maskinerna och arbetsflödet. Beroende på avdelning och hur rollen kommer att se ut kan arbetsuppgifterna att variera. Kvalifikationer Mycket goda kunskaper i engelska, både tal och skrift (språket som används på företaget är engelska) Tidigare arbetserfarenhet från tillverkning- eller processindustrin (exempelvis läkemedel-, färg- eller livsmedelsproduktion, pappersindustri, tryckeri) Tidigare erfarenhet av att arbeta som operatör, maskinoperatör och/eller processoperatör. Flexibel med arbetstider och arbetsplats Meriterande om du har kemivana (utbildning- eller arbetslivserfarenhet) Som person ser vi att du är arbetsvillig, gillar problemlösning och har ett intresse för teknik och produktion. Det är viktigt att du trivs med att arbeta självständigt och att arbeta med monotona arbetsuppgifter. Vänligen notera att det är ett nödvändigt krav att sökande har ett giltigt arbetstillstånd i Sverige enligt gällande lagstiftning. Detta krav grundar sig på de regler och bestämmelser som styr arbetsmarknaden i landet. Tack för din förståelse och vi ser fram emot att ta del av din ansökan. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

27 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Administratör

Arbetsbeskrivning Vi på randstad söker just nu efter administratörer tillsammans med vår kund inom energibranschen. För att söka tjänsten ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativa arbeten, har lätt för att lära dig nya system och vill utvecklas inom administration. Tjänsten är säkerhetsklassad och du kommer därför komma att behöva genomgå en säkerhetsprövning för att gå vidare i processen. Arbetsplats: Solna Arbetsgivare: Randstad Arbetstider: 08-17 Som konsult på Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos oss på Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens samt får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Kontrollera och säkerställa att data och information är korrekt Kontrollera flöden och meddelande mellan olika system Hantering av ärende Föra dialoger med kunder och leverantörer via telefon och mail  Bidra till utveckling och förbättring av det dagliga arbetet IT-stöd  Kvalifikationer Krav: Gymnasieexamen Mycket goda kunskaper i svenska och engelska God vana av IT-system, samt lätt för att lära dig nya Goda kunskaper av Microsoft Office-paketet med fokus på Excel Tidigare administrativ erfarenhet God systemvana Meriterande: Tidigare erfarenhet inom energibranschen  Tidigare erfarenhet av SAP Som person ser vi gärna att du är strukturerad, trivs i en omväxlande miljö och är en problemlösare.  Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

27 februari 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Redovisningsekonom

Arbetsbeskrivning G-SP of Sweden, grundat år 2010, är en av Europas största återförsäljare av mobiltillbehör. De erbjuder ett brett utbud av produkter inklusive telefonfodral och skärmskydd, ljudtillbehör med mera. Till sitt huvudkontor i Skärholmen söker de nu en redovisningsekonom på en omfattning av 2-3 dagar i veckan. I rollen som redovisningsekonom hos G-SP of Sweden kommer du att ha en bred roll med varierande arbetsuppgifter och högt i tak med utvecklingsmöjligheter.  Arbetsuppgifter: - Löpande bokföring - Löner - Balansavstämningar - Skattedeklarationer - Månadsbokslut och avstämning - Aktiveringar och avskrivningar - Rapportering månadsvis  Utöver detta kommer du även att supportera organisationen i diverse redovisningsrelaterade frågor. I rollen som redovisningsekonom kommer du att rapportera till CEO. Rollen är en konsultroll via oss på Randstad Finance med placering hos G-SP of Sweden. Som konsult hos Randstad Finance får du inte bara konkurrenskraftig lön, generösa förmåner och kollektivavtalade villkor. Du får även fri tillgång till vårt omfattande utbud av kompetensutvecklande utbildningar inom system, språk och ekonomi. Såsom bokslut, Excel för ekonomer, SAP, IFRS, koncernredovisning och många fler. För dig som senior specialist som vill spetsa till dina personliga färdigheter finns det möjlighet att gå vårt soft skills program. Detta för att du som person ska vara så attraktiv som möjligt på arbetsmarknaden.  Vi vill vara en coachande karriärpartner för våra anställda, både gällande framtida uppdrag och färdigheter. Med ett tätt samarbete med din konsultchef får du kontinuerlig stöttning i hur dina kompetenser kan vässas ytterligare. I vår rekryteringsprocess kommer du genomföra ett färdighetstest, som är kopplat till den erfarenhet och kunskap du har inom ekonomi, för att sedan kunna matcha dig med rätt uppdrag och företag.  För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden - Löpande bokföring - Löner - Balansavstämningar - Skattedeklarationer - Månadsbokslut och avstämning - Aktiveringar och avskrivningar - Rapportering månadsvis  Kvalifikationer Din profil: Vi söker dig som är en erfaren och självgående redovisningsekonom med ett naturligt intresse för siffror och system.  - Du vet vad som krävs för att sköta redovisning från ax till limpa och du gör det med noggrannhet.  - Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.  - Du tidigare har arbetat inom större eller medelstort företag.  - Du har god systemvana och van vid att snabbt sätta dig in i nya verktyg.  - Du är social och utåtriktad, ser god kundservice som en självklarhet och har alltid kunden i fokus. System Fortnox, Specter Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

26 februari 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Planerare

Arbetsbeskrivning Har du erfarenhet inom logistik såsom planering, samt administration med fakturering?  Vi söker dig som har ett intresse av att nyttja dina kunskaper, utvecklas och lockas av att få gå in som konsult hos våra kunder.  Just nu har vi ett spännande uppdrag inom administration och logistik.  Vi erbjuder dig en möjlighet att ta anställning som konsult för att såväl bredda som fördjupa dina kunskaper och bygga ett starkt CV. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Administration inom fakturering Planering av tekniker  Kundregister Uppföljning av teknikers arbete  Kvalifikationer Akademisk examen eller motsvarande inom logistik. Ett par års erfarenhet av liknande tjänst. Erfarenhet inom fakturering och administration. Erfarenhet av planering. Mycket goda kunskaper i Officepaketet. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

26 februari 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Receptionist

Arbetsbeskrivning Är du i början av din karriär och vill arbeta med service där du får möjlighet att knyta många nya kontakter? Har du avklarad gymnasieutbildning samt beskriver dig själv som social, glad och positiv? Då har vi nästa uppdrag för dig! Randstad söker nu, för start enligt överenskommelse, ambulerande receptionister till vår servicepool till centrala och norra Stockholm. En perfekt tjänst för bland annat dig som de senaste åren har tagit studenten och nu är redo för andra utmaningar än studier. Låter det här som ditt nästa kliv? Då hoppas vi på din ansökan redan idag!  Vi har flera kunder med receptioner, till exempel advokatbyråer, banker och fastighetsbolag. Det kan göra din dag både spännande och omväxlande. Inte för att du jäktar mellan olika arbetsplatser, utan för att den ena dagen inte alltid är den andra lik. Du kan till exempel arbeta en – eller några – dagar på ett ställe och sedan få arbeta på andra arbetsplatser. Mestadels är du receptionist men det förekommer också dagar då du agerar Kontorsvärdinna, växelmedarbetare och kontorsvaktmästare. Självklart får du alltid en bra introduktion och upplärning så att du är bekväm med vad du förväntas göra.  Vi tror att du gillar omväxling och är flexibel, precis som dina kollegor i vår servicepool i dag. I rollen som ambulerande receptionist kommer du att bli upplärd på mellan 10-15 arbetsplatser och därefter ambulera där emellan. Här får du varierande arbetsplatser och arbetsmiljö samt möjlighet att bredda ditt kontaktnätverk – perfekt för dig som är i början av din karriär. Ansvarsområden Ansvarsområden Ta emot besökare Posthantering Se till att ytorna är representativa Underhållning av kaffemaskinen  Inköp av kontorsmaterial Förberedelse inför och efter konferens Växel/ Svara i telefon Inkommande samt utgående mail Kvalifikationer Här behöver du:  Avklarad gymnasieutbildning  Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.  Goda kunskaper i Engelska i både tal och skrift Modig och framåt Positivt inställd till förändring och utmaningar Flexibel Ansvarstagande Vi ser det som meriterande (ej krav) om du har servicevana (från exempelvis handel eller restaurang) och goda kunskaper i Officepaketet.  Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

26 februari 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Fullstack Developer Vehicle Controls

Job description As a Full-stack Developer–Vehicle Controls, working in Vehicle Controls department, you will develop and verify front-end and cloud back-end software within the motion control area. The role has a task range from early design, implementation, and function testing both in simulation environments and in vehicles. You will be part of a scrum team responsible for software development from early concept phase to industrialization. You use your skills and your passion to expand your technical insights and to build and maintain a network that includes people from many areas in the company. You are curious and want to contribute to develop our technologies. Driven by customer focus you get things done. You are committed to deliver high quality and you have the ability to proceed your work without having all facts at hand before you start. You are flexible and have excellent communication and documentation skills. You have a positive attitude and are a team player. You are experienced with Agile development and familiar with software development best practices. Responsibilities • Develop and verify software according to requirements • Develop software requirements and architecture • Design software test cases and perform tests • Evaluation and problem analysis • Planning of your activities to meet project milestones Qualifications Qualifications and skills required for the role • Experience in front-end software development for Android and Web environments. • Experience in back-end software development using Go. • Experience using Python is meritorious. • Experience in developing iOS apps is meritorious. • Experience developing microservice based products, using technologies such as Docker. • Have 5+ years work experience • Bachelor or Master of Science (or PhD) in Computer Science, Mechatronics, Control, Physics or similar Engineering • Fluent in English (spoken and written) • Knowledge of optimal control concepts and automotive domain are meritorious • Experience from agile way of working, Git, JIRA are meritorious • Driver license (level B) is meritorious About the company Randstad At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential. With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

25 februari 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
it-ansvarig

Arbetsbeskrivning Vill du ha ett helhetsansvar för en it-miljö som du och teamet driftar själva och därigenom stora möjligheter att påverka? Brinner du även för säkerhet och har erfarenhet som ledare? Då hoppas vi att du vill bli en del av oss på Konkurrensverket. It-funktionen är placerad på Enheten för kommunikation och it. På vår enhet får du 15 trevliga och engagerade kollegor som jobbar med it, kommunikation och digitalisering.  It-funktionen, som idag består av sex personer, ansvarar för utveckling, drift och underhåll av Konkurrensverkets it-miljö och ger support och stöd till samtliga medarbetare på Konkurrensverket. Vi är en liten grupp med ett nära samarbete och som tycker om att lösa tekniska problem. Funktionen har ett helhetsansvar för utveckling, drift och support av it-system, it-forensik, it-säkerhet och it-infrastruktur. Ansvarsområden Som funktionsansvarig ansvarar du för att leda en grupp som i dag består av tre drifttekniker och två supporttekniker. Du coachar och stöttar medarbetarna och skapar de bästa förutsättningarna för att gruppen ska klara sina uppdrag. Det är en roll där du får stort mandat och möjlighet att göra verklig skillnad.  Du kommer att leda och stödja våra drifttekniker och supporttekniker i deras dagliga arbete för att säkerställa en stabil, robust, säker och effektiv it-miljö. Vi driftar och underhåller vår IT-miljö själva. Detta kan i praktiken betyda allt från detaljerade tekniska frågeställningar till mer övergripande strategiska utvecklingsfrågor. Tillsammans med medarbetarna kommer du att arbeta med behovs- och riskanalyser, problemlösningar och ta initiativ till utvecklingsinsatser.  I rollen ingår att leda och driva Konkurrensverkets arbete med it- och informationssäkerhet, att utveckla den digitala arbetsplatsen och förvalta och utveckla digitala arbetssätt. En viktig del av uppdraget är därför att planera och genomföra olika utvecklingsprojekt inom dessa områden. I vidareutvecklingen av myndighetens it-säkerhetsarbete kommer du att ha en nära samverkan med andra funktioner som arbetar med säkerhetsfrågor på myndigheten.  Du kommer att arbeta med upphandlingar och avtalsarbete inom it-området, i samarbete med våra upphandlare. Tillsammans med medarbetarna kommer du att revidera och ta fram riktlinjer och rutiner inom it-området.  Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningstyp: Tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning Placering: Ringvägen 100, Skanstull I den här rekryteringen samarbetar Konkurrensverket med Randstad. Kontakta gärna Erik Perborn på 0768557612 för mer information om rekryteringsprocessen. För övriga frågor kontakta rekryterande chef Erika Svärdh, chef för enheten för kommunikation och it på 08-700 16 00. Fackliga företrädare är Johan Dorf (Saco) och Åsa Lövström (ST) som nås på 08-700 16 00. Kvalifikationer För att passa till tjänsten har du: Universitetets-, högskole- eller yrkeshögskoleutbildning inom IT eller annan utbildning i kombination med yrkeserfarenhet som vi bedömer som likvärdig. Minst tre års aktuell arbetslivserfarenhet med inriktning mot drift- och it-säkerhetsfrågor Erfarenhet av att arbeta operativt med it- och informationssäkerhet. Aktuell arbetslivserfarenhet av en ledande roll, t ex projektledare, förvaltningsledare eller gruppledare, där du har kommit i kontakt med frågor som it-infrastruktur, digitalisering och it-säkerhet. Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift  Egenskaper/förmågor: förmåga att leda, motivera och skapa engagemang och delaktighet hos ditt team initiativtagande, strukturerad, handlingskraftig och bra på att bygga relationer god kommunikationsförmåga, vilket innebär att du förmedlar budskap på ett enkelt och pedagogiskt sätt och att du anpassar din kommunikation till mottagaren Meriterande:  erfarenhet av och kunskap om offentlig upphandling inkluderat kravställning inom it-säkerhetsområdet erfarenhet av it-drift i egen regi Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

24 februari 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Laboratorieassistent patologi, timvikarie

Arbetsbeskrivning Nu söker vi dig som är intresserad av en timanställning och har viss erfarenhet av laborativt arbete vid patologi, snittning. Vi erbjuder en anställning hos oss som konsult med arbete hos vår kund i Solna. Har du möjlighet att arbeta varierande arbetspass dagtid, kväll och helg -tveka inte att ansöka! När du är konsult hos oss har du en konsultchef som är nära till hands och som har kunskap om Life Science branschen. Du är också en del av ett nätverk av konsulter som arbetar på olika uppdrag inom Life Science Mälardalen. En gyllene chans att nätverka och skapa kontakter! Urval och intervjuer kommer att ske löpande, skicka därför in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via email. Vi ser fram emot din ansökan. Vid frågor, kontakta Linda Nordström konsultchef: [email protected] Ansvarsområden Laborativt arbete vid patologiavdelning, snittning Som person är du noggrann, strukturerad och du har ett prestigelöst förhållningssätt till dina arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen som konsult är det viktigt att du är nyfiken och kan arbeta självständigt och på eget initiativ, förmåga att arbeta flexibelt är viktigt då prioriteringar ofta ändras. Vidare har du en god kommunikativ förmåga, och du är en lagspelare som gärna samarbetar med andra. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Kvalifikationer Studerande eller innehar naturvetenskaplig högskoleexamen ex biomedicinsk analytiker Laborativ erfarenhet av patologi, snittning Flytande engelska och svenska, tal och skrift Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

23 februari 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Laboratorieassistent patologi

Arbetsbeskrivning Nu söker vi dig som trivs med laborativt arbete och har erfarenhet av patologi, snittning! Är du Biomedicinsk analytiker eller har annan naturvetenskaplig utbildning och arbetslivserfarenhet av patologisk verksamhet, snittning, tveka inte att skicka in din ansökan. Arbetet är hos vår kund i Solna. Det finns möjlighet att bli anställd av kunden men även chansen att bli anställd hos oss på Randstad Life Sciences som konsult. Som konsult hos Randstad Life Sciences är det vi som är din arbetsgivare men du har din dagliga arbetsplats hos någon av våra kunder. Din konsultchef finns alltid nära till hands, både under och mellan uppdrag för att hjälpa dig att utveckla din karriär i den riktning du drömmer om. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Vi är lyhörda till dina önskemål kring uppdrag och arbetsuppgifter och i och med vårt breda kundportfölj i Mälardalen kommer vi tillsammans att anpassa din fortsatta karriär utefter din kompetens, erfarenhet och ambition. Du kommer ingå i ett större konsultteam inom Life Sciences och få möjligheten att bredda ditt nätverk och erhålla värdefull erfarenhet från olika arbetsplatser. Skicka in din ansökan. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, skicka därför in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via email. Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor, kontakta Linda Nordström konsultchef: [email protected] Ansvarsområden Laborativt arbete vid patologiavdelning, snittning mm Som person är du noggrann, strukturerad och du har ett prestigelöst förhållningssätt till dina arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen som konsult är det viktigt att du är nyfiken och kan arbeta självständigt och på eget initiativ, förmåga att arbeta flexibelt är viktigt då prioriteringar ofta ändras. Vidare har du en god kommunikativ förmåga, och du är en lagspelare som gärna samarbetar med andra. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Kvalifikationer Naturvetenskaplig högskoleexamen, ex biomedicinsk analytiker Laborativ erfarenhet av patologi, snittning Flytande engelska och svenska, tal och skrift Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

23 februari 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024