Maskiningenjör

Arbetsbeskrivning Nu söker vi för kunds räkning en maskiningenjör för ett långt uppdrag, med mycket goda möjligheter till anställning direkt hos kund efter inhyrningsperiod. Tjänsten är på heltid med start omgående. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Urval sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Ansvarsområden Produktutveckling Produktionsledning Kvalitetsteknik Projektleda och samarbeta med andra funktioner inom produktutvecklingsområdet Skapa produktionsritningar Utveckla instruktioner för tillverkningsprocessen Teknisk support Upprätthålla och revidera dokumentation avseende ex. konstruktion Uppdatera tekniska manualer för produkter Riskbedömningar Produktionsplanering Kvalifikationer För den här rollen ser vi att du har: Högskoleexamen inom maskinteknik alt. gymnasienivå med inriktning teknik/produktion kombinerat med arbetslivserfarenhet som vi bedömer likställd Erfarenhet av tillverkningsprocesser Goda kunskaper inom CAD-program Erfarenhet av arbete med LEAN Som person har du god problemlösningsförmåga och ett kreativt tänkande. Att du är driven, initiativtagande, noggrann och har god förmåga att driva dina arbetsprocesser framåt ser vi som en självklarhet. Vidare ser vi att du har en stark analytisk förmåga och alltid arbetar för att upprätthålla god kvalitet och säkerhet. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

15 maj 2024
Sista ansökan:
13 augusti 2024
Drug Product Delivery Distribution Operator, AstraZeneca

Job description AstraZeneca is a major international healthcare business engaged in the research, development, manufacture and marketing of prescription pharmaceuticals and the supply of healthcare services. AstraZeneca is proud to offer a unique workplace culture that inspires innovation and collaboration. Co-workers are empowered to express diverse perspectives - and are made to feel valued, energized and rewarded for their ideas and creativity. We are curious, creative, and open to new ideas and ways of working. Above all, we are passionate about science and driven to always put patients first. Join AstraZeneca and apply your expertise in a company that are following the science and turn ideas into life changing medicines. We now have an exciting opportunity for talented DPD Operators to be based in Gothenburg, Sweden. Drug Product Delivery (DPD) within Pharmaceutical Technology & Development is the sole internal AstraZeneca department that packs, labels and distributes investigational medicinal products to clinical trial patients. We support launched, pre-launched and products under development within all our therapeutic areas. We work in a fast-paced environment where flexibility and agility enable us to deliver high value to early phase clinical trials. The DPD Operator role will be a operational role within Distribution one of Drug Product Deliveries three operational skill areas, Material Management, Pack Label and Distribution. We work in an environment where flexibility and agility enable us to deliver high value to early phase clinical trials. To complement our existing team, candidates with the following experiences is of interest: Distribution experience from a complex supply chain organization Drug Product Knowledge including management of Item/article and lot/batch management to ensure traceability on items/articles in a patient kit including a drug product, packaging material and patient labels from the pharmaceutical industry AstraZeneca is one of the world’s most exciting bio-pharmaceutical companies. From scientists to sales, lab techs to legal, we’re on a mission to turn ideas into life-changing medicines that improve patients’ lives and benefit society. We need great people who share our passion for science and have the drive and determination to meet the unmet needs of patients around the world. Randstad Life Sciences is specialized in competencies within Life Science. As a consultant with us, you get a competitive salary, benefits, and collective agreements. Your consultant manager is always there for you and ensures that you get varying and developing assignments at different companies, within different industries. At Randstad Life Sciences, your personal development is in focus, and you are offered a large network and many activities. Deadline: 2024-05-25, selection and interviews will be ongoing. For more information please contact Malin Fridholm at [email protected] Responsibilities The role holder will contribute to the DPD organization applying their expertise in the complex and regulated GMP environment. The work is focused operational within Distribution. As a DPD operator you will perform and document all the operational work according to written procedures. Be engaged in the development and improvement of internal processes and manage deviations. Be responsible for writing of GMP and SHE procedures within own skill areas and will be responsible for related training and compliance activities. As required maintain defined facilities or equipment according to GMP standards and be proactive to contribute to projects/activities through applying specialist knowledge within appropriate areas. Distribution responsibilities example: Preparing documentation, receiving and packing of investigational medicinal products to clinical trials. Being the main point of contact when it comes to distribution questions for a number of studies. Qualifications BSc/MSc in chemistry/pharmacy/engineering or equivalent experience. Preferably 2 years experience within pharmaceutical development Understanding the disciplines in Drug Product Delivery, Supply Chain and Pharmaceutical development in order to contribute to an effective Supply Chain organization Understanding of principles, applications and management of SHE and GMP in an R&D environment Demonstrated ability to work with teams in a culturally diverse, complex and changing environment most internally but to some extent externally Good written and verbal English communication and understanding Soft skills: As a person, you should have a curious and innovative mindset with problem solving ability, resolving issues with minimal guidance. The perfect candidate should show interest in working operationally to learn and quickly adapt to the new tasks with a willingness to develop within this role About the company Randstad At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential. With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

15 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Process transfer specialist

Arbetsbeskrivning Polypeptide söker nu dig som vill bli vår nästa Process Transfer Specialist! Gruppen expanderar och därför söker vi nu två Process Transfer Specialists. I den här rollen får du möjlighet att jobba med nya spännande projekt samt med många olika kunder. Det är en roll där du hela tiden kommer att utvecklas och utmanas positivt, då inget projekt är det andra likt. Du blir en del av ett team som idag består av 7 professionella och engagerade kollegor med hög kompetens och stark samarbetsförmåga. Som avdelning är vi ansvariga för technology transfer av olika projekt från preklinisk fas fram till processvalidering har utförts. Som Process Transfer Specialist kommer du att vara produktionsrepresentant i nya kundprojekt, samt driva och koordinera produktionsrelaterade uppgifter. Du fungerar som spindeln i nätet och har en avgörande roll för produktionens framgång. Rollen omfattar även en del kundkontakt där du får möjlighet att bygga starka och professionella relationer.   Du får en gedigen ingång i bolaget och startar med en tid i produktionen för att lära dig produktionsprocessen från grunden så att du får en stabil kunskapsgrund i din roll som Production Specialist.   Kulturen du möts av präglas av trevliga människor, stor hjälpsamhet och en miljö där alla pratar med alla. Tempot är högt och syftet gott.   Vi kommer att arbeta med löpande urval och du är välkommen att söka via www.randstad.se, senast 2024-04-22. Vill uppmärksamma dig på att du endast kan ladda upp ett dokument, så önskar du både CV och personligt brev, ber vi dig sammanfoga det till ett dokument. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Karolina Andersson på [email protected]. Ansvarsområden Ansvarsområden i tjänsten, i breda drag: Arbeta med samtliga steg vad gäller processöverföring (technology transfer) från kund till Polypeptide eller inom Polypeptide Group Arbeta i nära samarbete med Process Development, för en lyckad processöverföring Skriva/driva/granska kvalitetsdokument så som MBPR, SOP, ändringsbegäran, CAPA, riskbedömningar, avvikelseutredningar Representera produktionen i projektteam både internt och externt Vara ansvarig för ett specifikt steg i peptidtillverkning (syntes, klyvning eller rening och isolering) och få möjlighet att utöka ansvaret och följa hela tillverkningen i framtiden I samarbete med chef, ansvara för den övergripande produktionsplaneringen, detaljplanering och beläggningsplaner för utrustning gällande tilldelade projekt, samt vara kontaktperson till planeraren Planering/initiering av rengöringsdokument av utrustningar Jobba med vårt ERP system (AX) för att bland annat beställa råvaror till produktionen Supportera och utbilda produktionspersonal när det gäller process- och kvalitetsrelaterade händelser Delta vid kundmöten, audits och inspektioner Kvalifikationer För att trivas och prestera väl i denna roll, ser vi att du har följande erfarenhet och kunskap med dig: Högskoleutbildning inom för tjänsten relevant område, exempelvis kemi eller bioteknik Arbetslivserfarenhet inom produktion i Life Science-industrin Processförståelse för läkemedelstillverkning Erfarenhet av GMP Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift, samt goda kunskaper i svenska Intresse för skrivande Vi ser det som meriterande om du även har erfarenhet av kvalitetsdokumentation, så som riskbedömningar, ändringsbegäran och/eller tillverkningsprotokoll. I ditt arbete är du driven, strukturerad och initiativtagande. Du är orädd och nyfiken, vilket gör att du tycker om att lära nytt. Du trivs i samarbete med andra och är prestigelös, samt har ett gott sinne för planering av ditt arbete. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Om företaget Polypeptide Laboratories (Sweden) AB PolyPeptide är en av världens största oberoende kontraktstillverkare av terapeutiska peptider för läkemedel och kosmetika. PolyPeptide är representerade i Frankrike, Belgien, Indien, Sverige samt USA och sysselsätter ca 1 200 medarbetare. Koncernen är börsnoterad i Schweiz och tillverkar mer än en tredjedel av alla godkända peptidläkemedel globalt.

15 maj 2024
Sista ansökan:
26 augusti 2024
konsultchef/talent manager till randstad i västerås

Rollen som konsultchef hos oss är mångfacetterad men består sammanfattningsvis av att du har ansvar för ett par kunder där några av våra duktiga konsulter arbetar. Konsulterna är anställda av oss så din roll omfattar rekrytering av konsulter och det fulla arbetsgivaransvaret för dessa liksom försäljning hos såväl befintliga kunder som hos helt nya. Plus allt däremellan som administration, skriva annonser, gå på nätverksträffar, träffa kandidater & medarbetare med mera. Kort och gott kan man beskriva det som att du tar ansvar för hela konsultaffären från ax till limpa. Det gör att det är världens roligaste jobb, väldigt varierande och att du hela tiden får möjlighet att lära dig nya saker och fortsätta utvecklas i din roll. Varje dag arbetar du för att dina kunder ska ha de bästa konsulterna på plats och att dina konsulter ska vara hos den bästa tänkbara arbetsplatsen för just dem. Rollen handlar mycket om att vara kreativ och ihärdig. Att kunna coacha, skruva och våga sälja till och utmana kunderna i vad de vill ha. Vi bollar, föreslår och konsulterar med våra värderingar som ledstjärna; to know, to serve, to trust och simultaneous promotion of all interest. Ansvarsområden: Försäljning: Att initiera kontakt med nya kunder och fördjupa relationen med befintliga med utgångspunkt i deras unika behov. Rekrytering: Annonsering, urval, intervjuer och testning av kandidater bland annat. Utöver detta kommer du arbeta proaktivt med att bygga spännande kontaktnät av kandidater genom search och andra nätverksaktiviteter. Personalansvar: Fullt personalansvar för en grupp duktiga konsulter på uppdrag där du jobbar med alla typer av personalrelaterade ärenden som kan dyka upp i vardagen i form av bland annat; utvecklingssamtal, rehab, karriärcoachning, arbetsmiljö m.m. Administration: Fakturering, avtalshantering, annonsering e.t.c Varför ska du jobba hos oss?På Randstad vet vi att våra medarbetare är vår absolut största tillgång och i utbyte mot ditt engagemang och den tid du spenderar tillsammans med oss erbjuder vi bland annat ett attraktivt förmånspaket och möjlighet till ständig utveckling genom bland annat en mängd interna utbildningar och en stor intern arbetsmarknad. Du kommer att trivas hos oss om du gillar att arbeta på ett värderingsstyrt och marknadsledande företag med kompetenta och prestigelösa kollegor som alla brinner för att göra skillnad. På riktigt. Vem är du och vad har du gjort innan? Vi sa att det var världens roligaste jobb, men inte alltid världens enklaste, därför söker vi dig som trivs i en dynamisk miljö och har stark drivkraft att lyckas med det du företar dig. Vi söker i första hand dig som har jobbat med bemanning tidigare och som nu är sugen på att ta nästa kliv i din karriär. Annars kan du ha bakgrund från service, ledarskap eller försäljning och vara van vid att ta ett stort eget ansvar. Du kan tidigare ha haft ansvar för uppsökande försäljning, personal, budget (kanske alla delar?) eller ansvar för en hel liten verksamhet som du har drivit. Kanske har du en eftergymnasial utbildning eller haft ett eget bolag men vill nu påbörja en ny karriär? Oavsett vad du har gjort sedan tidigare så är du en person som drivs av att samarbeta nära med andra och du har nått dina mål och inte givit upp när det har varit motigt utan fortsatt arbeta engagerat, målinriktat och alltid med fokus på målet. För det är det som behövs för att lyckas hos oss i rollen som konsultchef! Du är kommunikativ och säljande som person och framför allt älskar du att ge förstklassig service. Du har också mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då vi jobbar i en global koncern och möter mycket människor med olika typer av bakgrund. Du står eventuellt inför att byta riktning på din karriär eller vill fortsätta på inslagen bana men hos en ny arbetsgivare och tycker, precis som vi, att jobbet som konsultchef är drömjobbet. Vi ger dig möjlighet till en karriär på världens största HR-serviceföretag. Du kommer, å din sida, att bidra med din vinnande attityd, ditt stora engagemang i det du företar dig och inte minst din positiva inställning. Placering och omfattning:Tjänsten omfattar heltid och löper tillsvidare. Våra anställningar inleds med sex månaders provanställning. Du kommer utgå från Randstads kontor i Västerås men vi värnar om flexibilitet i arbetslivet, därför finns möjlighet att delvis arbeta hemifrån. Information om ansökan, rekryteringsprocessen och kontaktpersoner: Något för dig? Då är du varmt välkommen att visa intresse för tjänsten senast 2024-05-30. Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vår rekryteringsprocess består av ett par olika moment i form av intervjuer och tester och vi genomför kontroll av straffrättsligt register på samtliga slutkandidater. En del kommunikation i processen kommer ske via mail, vi ber dig därför ha uppsikt på din inkorg efter att du skickat in din ansökan. För frågor som rör tjänsten och dess innehåll är du varmt välkommen att vända dig till Erica Lingren, Manager operational via: [email protected]

15 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Sjuksköterska

Arbetsbeskrivning Vi letar efter bra medarbetare att gå med i vårt team. Om du brinner för att göra ditt bästa, göra skillnad och ha roligt då är detta tjänsten för dig! Söker du ett arbete där du möter många trevliga kunder i en positiv arbetsmiljö? Då har hittat rätt! Vi söker dig som vill jobba heltid på vår mottagning i Linköping. Tjänstgöringsgrad: Heltid, deltid går att diskutera (lägsta tjänstgöringsgrad 80/85%). Ansökan Senaste ansökningsdag: Intervjuer sker löpande så ansök redan idag. Randstad Care ansvarar för rekryteringsprocessen men du blir anställd av VaccinDirekt. För mer information om tjänsten eller för ett förutsättningslöst samtal kontakta gärna: Pernilla Håkansson Rekryteringskonsult Randstad Care 070-1606446 alt. [email protected] Ansvarsområden Som sjuksköterska hos oss arbetar du självständigt och i nära samarbete med vårt team av erfarna läkare och sjuksköterskor. Vi arbetar hårt för att erbjuda våra kunder marknadens främsta kunskap och kompetens inom vaccinologi och resemedicin. Detta gör vi genom att vi kontinuerligt uppdaterar och vidareutbildar våra sjuksköterskor och läkare i det egna utbildningscentret, VaccinDirekt Akademin. Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad sjuksköterska/distriktsköterska. Du är van vid att arbeta självständigt, är trygg i din yrkesroll och mån om att ge god service och gott bemötande. Vi ser gärna att du är ansvarstagande och gillar utmaningar.   Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

15 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Butikssäljare

Arbetsbeskrivning Vi söker just nu butikssäljare på deltid med start under sommaren 2024. Är du student och vill dryga ut studentkassan? Är du tillgänglig för heltidsjobb under juli - augusti för att sedan hoppa in vid behov? Då har vi extrajobbet för dig! Arbetet som butiksmedarbetare innebär ett varierande arbete med mycket kundkontakt. Som butikssäljare kommer du få en spännande möjlighet inom en organisation som är distributör av teknisk installation. För att trivas i tjänsten ser vi gärna att du tidigare har erfarenhet av service, inom butik eller liknande tjänster. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Bemöta kunder på ett professionellt sätt. Se till att det är ordning i butiken. Kvalifikationer En annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%. Tillgänglig under perioden juli-augusti samt deltid efter sommaren. Tidigare erfarenhet av service. Flytande svenska och engelska i tal och skift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från byggbranschen sedan innan. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

15 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Order to cash Agent

Arbetsbeskrivning Är du en ekonomiassistent som har erfarenhet av kundreskontra? Har du arbetat med kreditrisker, inkassoärenden och räntefakturor? Då har vi en roll för dig! Just nu söker vår kund i Solna en Order to Cash agent för ett konsultuppdrag under några månader! Ansvarsområden Hantera kundärenden via telefon, mejl och post Inkasso ärenden Avstämning av utbetalningar Utreda oplacerade betalningar Kreditbedömningar Bolagsändringar Hantering av konkurser, rekonstruktioner och depositioner Påminnelser Kvalifikationer Några års arbetslivserfarenhet inom kundreskontra och kreditbedömning Minimum 3-årig ekonomisk gymnasiekompetens med redovisningskunskaper Goda kunskaper i svenska och engelska PC-vana, mycket goda kunskaper i Excel Mycket god kommunikationsförmåga i både muntlig och skriftlig form Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Nätverkstekniker - Järfälla & Linköping

Arbetsbeskrivning Vi söker dig med god kunskap om supporterande element kring nätverksmiljöer, inklusive system för managering, övervakning, scripting och automatisering av deployment av switchar/routing. Uppdraget kan variera och omfatta drift, utveckling eller uppgraderingar för att säkerställa krav på säkerhet och funktion. OBS! Särskild säkerhetsprövning kommer att utföras samt du behöver ha svenskt medborgarskap. Ansvarsområden LAN baserat på Cisco CISCO ISE Fortigate/Checkpoint System för managering Övervakning Scripting och automatisering av deployment av switchar/routing Kvalifikationer Kompetenskategori och Kompetensnivå: IM/IA3 IM/IA4 Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

15 maj 2024
Sista ansökan:
13 augusti 2024
IT-administratör

Arbetsbeskrivning OBS! Särskild säkerhetsprövning kommer att utföras samt du behöver ha svenskt medborgarskap! Vi står inför en utmaning med ökad volym kring ett par specifika frågor. Detta tar stor kraft från vår befintliga breda leverans av IT support. Därför söker vi nu tre kandidater som ska jobba smalt med bara ett par olika arbetsuppgifter. Ansvarsområden Arbetsuppgifterna består i att hantera ärenden som kommer in via våra IT system och därefter ta kontakt med användaren och lösa problem efter en förutbestämd checklista. Kvalifikationer Du som söker denna tjänst trivs i en roll där du får ta mycket personligt ansvar. Du är verbal och gillar service. Med en positiv attityd antar du, och löser, de problem och utmaningar som du stöter på i rollen.  En vilja att jobba med service på distans och hjälpa människor med tekniska problem. Meriterande med kunskaper om Windows 10. Goda kunskaper i svenska och engelska - i tal och skrift Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

15 maj 2024
Sista ansökan:
13 augusti 2024
IT-koordinator

Arbetsbeskrivning Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av operativ och agilt ledarskap. Ditt uppdrag och ansvar kommer innefatta att fördela våra ärenden till rätt resurs med rätt kompetens. Du behöver vara social och ha en förmåga att bygga upp ett brett kontaktnät, för att skapa nöjda kunder, användare och gruppmedlemmar. För att trivas hos oss behöver du vara serviceminded och gillar att arbeta i en miljö där förutsättningarna kan förändras med kort varsel utifrån användarnas behov. OBS! Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt gällande bestämmelser för säkerhetsskydd och säkerhetsklassning och medför krav på svenskt medborgarskap. Ansvarsområden Du har dokumenterad erfarenhet av operativ ledning. Du har goda kunskaper i agilt arbete och ledarskap. Du innehar B Körkort Du har erfarenhet av Service Now Kvalifikationer Dina viktigaste egenskaper är att du har viljan, intresset och engagemanget. För att lyckas i rollen måste du vara proaktiv och framtidsorienterad och ha ett stort teknikintresse. Bra kommunikationsförmåga och lyhördhet är en förutsättning samt att kunna hantera många saker samtidigt. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

15 maj 2024
Sista ansökan:
13 augusti 2024