Telia Sverige AB jobb

Lediga jobb hos Telia Sverige AB

Söker säljare till Telias butik i Kungälv – Kongahälla Köpcentrum

Vill du bli en del av ett energiskt team som älskar att arbeta mot mål, kvalitativt kundbemötande och att tävla? Som säljare i Telias butik i Kongahälla är din uppgift att förstå varje kunds behov av tjänster och produkter och baserat på det skapa anpassade lösningar. Jag heter Linda Karlsson och är Store Leader med fokus på att coacha och stötta teamet. Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande. Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter i både vardag-, och arbetsliv. Ärenden handlar om allt från passande bredbandsabonnemang, tv-paket, senaste mobilen men också hur företagskunder kan sätta upp eller förbättra sin telefonväxel. Telia ligger i framkant vad gäller dessa tjänster och produkter och våra medarbetare är experter vad gäller kundlösningar. Vi söker dig som sätter kunden först, är förtroendeingivande, initiativtagande och motiveras av att sälja. Tidigare erfarenhet från serviceyrken är en fördel. Vi erbjuder dig förutsättningar att utvecklas. Rollen varvas med roliga tävlingar, teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken. Vi vill stötta dig att utvecklas både yrkesmässigt och på ett personligt plan. Hos oss blir du en del av ett produktivt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva. Intresserad? Vänta inte, ansök nu om du vill bli en del av vårt team! Söker 1-2 säljare med tillträde snarast. Tjänsten är en timanställningar med möjlighet till vikariat eller fast tjänst för den som visar framfötterna. Sista ansökningsdatum är 2024-05-05. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum så tveka inte att söka om du känner att det här skulle passa dig. Vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected] eller 072-733 26 25. Praktiska krav för den här rollen är att du har gymnasieutbildning och att du är flytande på både svenska och engelska. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum (notera att slutkandidater omfattas av bakgrundskontroll). Welcome to Telia – Let's make better happen! Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/

23 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Söker säljare till Telias butik i Jönköping

Vill du bli en del av ett energiskt team som älskar att arbeta mot mål, kvalitativt kundbemötande och att tävla? Som säljare i Telias butik i Jönköping är din uppgift att förstå varje kunds behov av tjänster och produkter och baserat på det skapa anpassade lösningar. Jag heter Alexander Åman och är Store Leader med fokus på att coacha och stötta teamet. Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande. Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter i både vardag-, och arbetsliv. Ärenden handlar om allt från passande bredbandsabonnemang, tv-paket, senaste mobilen men också hur företagskunder kan sätta upp eller förbättra sin telefonväxel. Telia ligger i framkant vad gäller dessa tjänster och produkter och våra medarbetare är experter vad gäller kundlösningar. Vi söker dig som sätter kunden först, är förtroendeingivande, initiativtagande och motiveras av att sälja. Tidigare erfarenhet från serviceyrken är en fördel. Vi erbjuder dig förutsättningar att utvecklas. Rollen varvas med roliga tävlingar, teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken. Vi vill stötta dig att utvecklas både yrkesmässigt och på ett personligt plan. Hos oss blir du en del av ett produktivt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva. Intresserad? Vänta inte, ansök nu om du vill bli en del av vårt team! Söker en säljare med tillträde snarast möjligt. Tjänsten är en timanställning med möjlighet till vikariat eller fast tjänst för den som visar framfötterna. Sista ansökningsdatum är 2024-05-10. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum så tveka inte att söka om du känner att det här skulle passa dig. Vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected] eller 073-0422861. Praktiska krav för den här rollen är att du har gymnasieutbildning och att du är flytande på både svenska och engelska. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum (notera att slutkandidater omfattas av bakgrundskontroll). Welcome to Telia – Let's make better happen! Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/

22 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Säljare till Telia butik i Trollhättan

Vill du bli en del av ett energiskt team som älskar att arbeta mot mål, kvalitativt kundbemötande och att tävla? Som säljare i Telias butik i Trollhättan är din uppgift att förstå varje kunds behov av tjänster och produkter och baserat på det skapa anpassade lösningar. Jag heter Jessica Brunberg och är Store Leader med fokus på att coacha och stötta teamet. Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande. Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter i både vardag-, och arbetsliv. Ärenden handlar om allt från passande bredbandsabonnemang, tv-paket, senaste mobilen men också hur företagskunder kan sätta upp eller förbättra sin telefonväxel. Telia ligger i framkant vad gäller dessa tjänster och produkter och våra medarbetare är experter vad gäller kundlösningar. Vi söker dig som sätter kunden först, är förtroendeingivande, initiativtagande och motiveras av att sälja. Tidigare erfarenhet från serviceyrken är en fördel. Vi erbjuder dig förutsättningar att utvecklas. Rollen varvas med roliga tävlingar, teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken. Vi vill stötta dig att utvecklas både yrkesmässigt och på ett personligt plan. Hos oss blir du en del av ett produktivt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva. Intresserad? Vänta inte, ansök nu om du vill bli en del av vårt team! Sista ansökningsdatum är 2024-05-05 Vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected] eller +46768302754. Praktiska krav för den här rollen är att du har en gymnasieexamen och att du är flytande på både svenska och engelska. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum (notera att slutkandidater omfattas av bakgrundskontroll). Welcome to Telia – Let’s make better happen! Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/

18 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Säljare till Telias Flaggskeppsbutik på Kungsgatan

Vill du bli en del av ett energiskt team som älskar att arbeta mot mål, kvalitativt kundbemötande och att tävla? Som säljare i Telias butik på Kungsgatan är din uppgift att förstå varje kunds behov av tjänster och produkter och baserat på det skapa anpassade lösningar. Jag heter och är Store Leader med fokus på att coacha och stötta teamet. Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande. Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter i både vardag-, och arbetsliv. Ärenden handlar om allt från passande bredbandsabonnemang, tv-paket, senaste mobilen men också hur företagskunder kan sätta upp eller förbättra sin telefonväxel. Telia ligger i framkant vad gäller dessa tjänster och produkter och våra medarbetare är experter vad gäller kundlösningar. Vi söker dig som sätter kunden först, är förtroendeingivande, initiativtagande och motiveras av att sälja. Tidigare erfarenhet från serviceyrken är en fördel. Vi erbjuder dig förutsättningar att utvecklas. Rollen varvas med roliga tävlingar, teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken. Vi vill stötta dig att utvecklas både yrkesmässigt och på ett personligt plan. Hos oss blir du en del av ett produktivt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva. Intresserad? Vänta inte, ansök nu om du vill bli en del av vårt team! Sista ansökningsdatum är 2024-05-05 Vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected] eller 072-4532241 Praktiska krav för den här rollen är att du har en gymnasieexamen och att du är flytande på både svenska och engelska. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum (notera att slutkandidater omfattas av bakgrundskontroll). Welcome to Telia – Let’s make better happen! Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/

18 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Säljare till Telia butik Triangeln

Vill du bli en del av ett energiskt team som älskar att arbeta mot mål, kvalitativt kundbemötande och tävling? Som säljare i Telias butik på Triangeln är din uppgift att förstå varje kunds behov av tjänster och produkter och baserat på det skapa anpassade lösningar. Jag heter Sanne Öland och är Store Leader i butiken där mitt fokus på att coacha och stötta teamet. Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande. Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter i både vardags- och arbetsliv. Kundmötena handlar om att hitta allt från passande bredbandsabonnemang, tv-paket, senaste mobilen men också hur företagskunder kan sätta upp eller förbättra sin telefonväxel. Telia ligger i framkant vad gäller dessa tjänster och produkter och våra medarbetare är experter vad gäller skapa och sälja den bästa lösningen. Du kommer att arbeta mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön, beroende på anställningstyp. Vi söker dig som sätter kunden först, är förtroendeingivande, initiativtagande, motiveras av att sälja och tar ansvar för att proaktivt hitta kunder där vi kan förbättra och erbjuda våra lösningar utifrån kundens behov. Tidigare erfarenhet från serviceyrken och försäljning är en fördel. Vi erbjuder dig förutsättningar att utvecklas. Rollen varvas med roliga tävlingar, teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken. Vi vill stötta dig att utvecklas både yrkesmässigt och på ett personligt plan. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva. Intresserad? Vänta inte, ansök nu om du vill bli en del av vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected]. I övrigt är det ett krav att du har fyllt 18 år och att du är flytande på både svenska och engelska. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum (notera att slutkandidater omfattas av bakgrundskontroll). Sista ansökningsdatum är 2024-04-28. Welcome to Telia – Let's make better happen!

18 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Store Leader Telia Butik Nyköping

Jag heter Nanette Gustafsson och arbetar som ansvarig för region Mitt i Telias butiksverksamhet och söker nu en säljande Store Leader till våran butik i Nyköping. Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka vårt team och för rätt person är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för. Din nästa utmaning? I rollen som Store Leader kommer du att leda och ansvara för den dagliga verksamheten i butiken. Jag söker ingen administrativ chef utan jag vill ha en ledare som brinner för att utveckla andra, älskar försäljning och som gärna står i butiken och säljer själv. Att ha extremt kul på jobbet tillsammans är avgörande för att lyckas! Dina viktigaste mål finns inom försäljning, kundupplevelse och personalens utveckling. Du är samtidigt en del av Region Mitts utveckling i en grupp med flera andra Store Leaders. Vår ledningsgrupp har högt i tak och älskar att vinna. Tillsammans inspirerar vi varandra att testa nya vägar, bidrar med tips och firar varandras framgångar. Och vem är du? Rollen som Store Leader är krävande. Du har ansvaret för butikens försäljningsmål, butikens kundupplevelse, lager och inte minst personal. Jag förväntar mig att du jobbar aktivt med coachning och finns på plats i butiken tillsammans med din personal, att vara en levande och närvarande ledare är avgörande. Detta innebär att du deltar i den dagliga verksamheten och t.ex. säljer, träffar kunder, inventerar och skyltar om, allt för att butiken ska fungera fläckfritt. För att lyckas som Store Leader hos oss ser jag att du måste ha förmågan att kunna prioritera och planera. Vill du bli en del av vårt team - sök jobbet! Om du har några frågor eller vill veta mer om tjänsten, ring mig på 070-3377873 Rekrytering sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är den 2024-04-30. Welcome to Telia - Let's make better happen! Nanette Gustafsson Paukkonen

18 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Säljare till Telia butik Väla

Vill du bli en del av ett energiskt team som älskar att arbeta mot mål, kvalitativt kundbemötande och tävling? Som säljare i Telias butik i Väla är din uppgift att förstå varje kunds behov av tjänster och produkter och baserat på det skapa anpassade lösningar. Jag heter Ahmed Salale och är Store Leader med fokus på att coacha och stötta teamet. Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande. Vår vardag består av att stötta kunder hitta rätt produkter i både vardag-, och arbetsliv. Ärenden handlar om allt från passande bredbandsabonnemang, tv-paket, senaste mobilen men också hur företagskunder kan sätta upp eller förbättra sin telefonväxel. Telia ligger i framkant vad gäller dessa tjänster och produkter och våra medarbetare är experter vad gäller kundlösningar. Jag söker dig som vill ta ett extra ansvar för proaktiv bearbetning, både till privat och företagskunder. Vi söker dig som sätter kunden först, är förtroendeingivande, initiativtagande och motiveras av att sälja. Tidigare erfarenhet från serviceyrken är en fördel. Vi erbjuder dig förutsättningar att utvecklas. Rollen varvas med roliga tävlingar, teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken. Vi vill stötta dig att utvecklas både yrkesmässigt och på ett personligt plan. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva. Intresserad? Vänta inte, ansök nu om du vill bli en del av vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected] I övrigt är det ett krav att du har fyllt 18 år och att du är flytande på både svenska och engelska. Tjänsten är en behovsanställning. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum (notera att slutkandidater omfattas av bakgrundskontroll). Sista ansökningsdatum är 2024-04-29 Welcome to Telia – Let's make better happen!

15 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Säljare till Telias butik i Uppsala

Vill du bli en del av ett energiskt team som älskar att arbeta mot mål, kvalitativt kundbemötande och att tävla? Som säljare i Telias butik i Uppsala är din uppgift att förstå varje kunds behov av tjänster och produkter och baserat på det skapa anpassade lösningar. Jag heter Sandra Bergström Nordin och är Store Leader med fokus på att coacha och stötta teamet. Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande. Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter i både vardag-, och arbetsliv. Ärenden handlar om allt från passande bredbandsabonnemang, tv-paket, senaste mobilen men också hur företagskunder kan sätta upp eller förbättra sin telefonväxel. Telia ligger i framkant vad gäller dessa tjänster och produkter och våra medarbetare är experter vad gäller kundlösningar. Vi söker dig som sätter kunden först, är förtroendeingivande, initiativtagande och motiveras av att sälja. Tidigare erfarenhet från serviceyrken är en fördel. Vi erbjuder dig förutsättningar att utvecklas. Rollen varvas med roliga tävlingar, teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken. Vi vill stötta dig att utvecklas både yrkesmässigt och på ett personligt plan. Hos oss blir du en del av ett produktivt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva. Intresserad? Vänta inte, ansök nu om du vill bli en del av vårt team! Sista ansökningsdatum är 2024-04-29 Vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected] eller +46706025566. Praktiska krav för den här rollen är att du har en gymnasieexamen och att du är flytande på både svenska och engelska. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum (notera att slutkandidater omfattas av bakgrundskontroll). Welcome to Telia – Let’s make better happen! Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/

15 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024