Processoperatör till ASM Foods i Mjölby
Adecco Sweden AB
Maskinoperatörer, mejeri

Sök till ett av Sveriges godaste jobb – Processoperatörer till ASM Foods Mjölby! Om tjänsten Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av ett företag som bokstavligen skapar Sveriges godaste produkter? Då är detta jobb för dig! ASM Foods söker nu flera processoperatörer till sin moderna och välsmakande produktion i Mjölby. Som processoperatör kommer du att introduceras till företagets olika tillverkningsprocesser och successivt få ansvar för ett eget processflöde. Det handlar om framställning och paketering av choklad- och livsmedelsprodukter i världsklass. Arbetet är varierat, kräver noggrannhet och ett högt kvalitetstänk. Vi verkar i en miljö där tempot är högt och förändring är en naturlig del av vardagen. Rollen passar dig som trivs med att hantera flera processer samtidigt och som motiveras av variation snarare än av en strikt och förutsägbar struktur. Tjänsten innebär två- eller treskift samt eventuellt helgarbete. Ständigt nattskift kan också förekomma. Tjänsten är en direktrekrytering till ASM Foods, vilket innebär att du blir anställd direkt av företaget. Observera att drogtester kommer att genomföras innan anställning samt löpande under anställningstiden i enlighet med företagets policy. Om dig Vi söker dig som: • Är noggrann, kvalitetsmedveten och ansvarstagande • Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift • Trivs i en målinriktad och strukturerad arbetsmiljö • Har engagemang och en stark arbetsmoral Erfarenhet från livsmedelsproduktion eller liknande industri är meriterande, likaså truckvana – men inget krav. Rekryteringsprocessen inkluderar videointervjuer och tester, så se till att skicka in din ansökan och genomföra intervjun och testen så snart som möjligt. Urval sker löpande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och tidigare erfarenhet från livsmedelsproduktion. Om ASM Foods ASM Foods AB är en del av Barry Callebaut-koncernen – världsledande inom choklad- och kakaoprodukter. I Mjölby utvecklar och tillverkar ASM Foods kundanpassade varor för bageri-, mejeri-, glass och konfektyrindustrin. Företaget har ett tydligt hållbarhetsfokus och arbetar mot målet att all choklad ska vara hållbart producerad. Hos ASM Foods blir du en del av ett engagerat team som skapar produkter som både smakar och gör gott. Missa inte chansen att få arbeta i en spännande och växande bransch – sök redan idag till ett av Sveriges godaste jobb! Kontakt Har du frågor om tjänsten? Vänligen kontakta rekryteringsansvarig: Marcus Björk 0736- 84 70 36, [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

20 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Processoperatör till ASM Foods i Mjölby
Adecco Sweden AB
Maskinoperatörer, mejeri

Sök till ett av Sveriges godaste jobb – Processoperatörer till ASM Foods Mjölby! Om tjänsten Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av ett företag som bokstavligen skapar Sveriges godaste produkter? Då är detta jobb för dig! ASM Foods söker nu flera processoperatörer till sin moderna och välsmakande produktion i Mjölby. Som processoperatör kommer du att introduceras till företagets olika tillverkningsprocesser och successivt få ansvar för ett eget processflöde. Det handlar om framställning och paketering av choklad- och livsmedelsprodukter i världsklass. Arbetet är varierat, kräver noggrannhet och ett högt kvalitetstänk. Vi verkar i en miljö där tempot är högt och förändring är en naturlig del av vardagen. Rollen passar dig som trivs med att hantera flera processer samtidigt och som motiveras av variation snarare än av en strikt och förutsägbar struktur. Tjänsten innebär två- eller treskift samt eventuellt helgarbete. Ständigt nattskift kan också förekomma. Tjänsten är en direktrekrytering till ASM Foods, vilket innebär att du blir anställd direkt av företaget. Observera att drogtester kommer att genomföras innan anställning samt löpande under anställningstiden i enlighet med företagets policy. Om dig Vi söker dig som: • Är noggrann, kvalitetsmedveten och ansvarstagande • Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift • Trivs i en målinriktad och strukturerad arbetsmiljö • Har engagemang och en stark arbetsmoral Erfarenhet från livsmedelsproduktion eller liknande industri är meriterande, likaså truckvana – men inget krav. Rekryteringsprocessen inkluderar videointervjuer och tester, så se till att skicka in din ansökan och genomföra intervjun och testen så snart som möjligt. Urval sker löpande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och tidigare erfarenhet från livsmedelsproduktion. Om ASM Foods ASM Foods AB är en del av Barry Callebaut-koncernen – världsledande inom choklad- och kakaoprodukter. I Mjölby utvecklar och tillverkar ASM Foods kundanpassade varor för bageri-, mejeri-, glass och konfektyrindustrin. Företaget har ett tydligt hållbarhetsfokus och arbetar mot målet att all choklad ska vara hållbart producerad. Hos ASM Foods blir du en del av ett engagerat team som skapar produkter som både smakar och gör gott. Missa inte chansen att få arbeta i en spännande och växande bransch – sök redan idag till ett av Sveriges godaste jobb! Kontakt Har du frågor om tjänsten? Vänligen kontakta rekryteringsansvarig: Marcus Björk 0736- 84 70 36, [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

20 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Receptionist till Axion Revisionsbyrå
Adecco Sweden AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vill du bli en viktig del av ett engagerat och erfaret team där struktur, service och noggrannhet värderas högt? Axion Revisionsbyrå AB söker, i samarbete med Adecco, en ansvarsfull och strukturerad receptionist/administratör till ett konsultuppdrag på 75?%. Detta är en varierad och viktig roll i en välrenommerad revisionsbyrå med lång erfarenhet och stark lokal förankring. Du blir anställd av Adecco och arbetar som konsult på plats hos Axion. Om tjänsten I denna roll är du byråns första kontaktpunkt – både för besökare och via telefon. Du ansvarar för receptionen och fungerar som administrativt stöd till övriga medarbetare på kontoret. Du är alltid på plats fysiskt och arbetar dagligen sex timmar, med tyngdpunkten på förmiddagarna. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Bemanning av receptionen samt telefon- och besöksmottagning • Diverse administrativa uppgifter • Kontakter med myndigheter • Uppdatering av företagets hemsida (förkunskaper krävs ej – introduktion ges) • Hantering av enklare uppgifter som involverar siffror (utan krav på ekonomisk utbildning) • Stöd med tidsredovisning i systemet Blick Vi söker dig som: • Är mycket strukturerad och har god administrativ förmåga • Trivs i en serviceinriktad roll med många kontaktytor • Har lätt för att ta egna initiativ och arbeta självständigt • Är noggrann, pålitlig och kommunikativ • Är villig att lära dig nya arbetsuppgifter och system • Tidigare erfarenhet från liknande roll är meriterande men inget krav. Placering: Limhamn Arbetstid: 6 timmar per dag, måndag–fredag (främst förmiddag) Tillträde: Mitten av juli Uppdragsform: Konsultuppdrag via Adecco Om Axion Revisionsbyrå AB Axion Revisionsbyrå AB grundades på 1990-talet av auktoriserade revisorn Mia Funder och är idag en privatägd revisionsbyrå med 12 medarbetare – auktoriserade revisorer, redovisningskonsulter och redovisningsekonomer. Byrån har kontor i Malmö/Limhamn och Staffanstorp och erbjuder tjänster inom revision, redovisning, beskattning, bolagsrätt och företagsrådgivning. Vi arbetar med över 600 kunder inom olika branscher, både inom privat och offentlig sektor. Axion är medlem i det internationella nätverket TAG Alliance, vilket möjliggör tillgång till ett brett kontaktnät av experter inom flera områden. Ansökan Vi arbetar med löpande urval och ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Kontakta gärna ansvarig rekryterare Matilda Nilsson på [email protected] om du har frågor om rekryteringsprocessen eller om tjänsten.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Två Jurister till Mediemyndigheten

Om tjänsten Tjänsten som Jurist innebär att du både jobbar självständigt och tillsammans med andra. Det kräver att du är flexibel, tar ansvar och kan ta egna initiativ. Du har kontakt med både kollegor, allmänheten och företag inom media och distribution. Därför är det viktigt att du kan uttrycka dig tydligt och bra i både tal och skrift. Eftersom tjänsten innehåller myndighetsutövning behöver du också ha kunskap om regler och praxis. Tjänsten omfattar följande arbetsuppgifter: - Utföra juridiska uppgifter såsom att fatta beslut, rättsutredningar, arbeta med föreskrifter och konsekvensutredningar, besvara remisser, föredra ärenden och hantera ärenden om offentlighet och sekretess. - Analysera och arbeta med tillämpningen av befintlig och ny reglering inom medieområdet. - Delta i arbete inom myndighetens kärnverksamheter såsom tillståndsutlysningar, tillsyn och granskning samt mediestöd. - Delta i arbete med myndighetens utredningsuppdrag. - Upprätta och granska kontrakt och andra rättsliga handlingar. - Följa rättsutvecklingen och bistå med rådgivning på för området gällande rätt. - Föra processer i domstol, exempelvis överprövningsärenden. Uppdragsperiod och omfattning: Denna annons avser två (2) vakanser för konsultuppdrag som Jurister på heltid med start 2025-06-30 och beräknas pågå till och med 2025-12-31 med möjlighet till förlängning till och med 31 juli 2026. Arbetet sker de första månaderna på Mediemyndighetens lokaler i Stockholm och därefter kan arbetet eventuellt utföras på distans 2 dagar/vecka. Krav för tjänsten: • Juristexamen eller likvärdig utbildning. • Tre (3) års arbetslivserfarenhet som jurist, varav minst ett år som jurist på statlig myndighet. • Mycket god förmåga att utföra rättsliga analyser och att snabbt kunna sätta sig in i nya sakområden och tillämpa ny kunskap. • Du är samhällsorienterad och uppdaterad i samhällsfrågor. • Goda kunskaper i förvaltningsrättsliga frågor. • Aktuell och relevant erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. • Goda kunskaper i MS office. • Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM. Om dig Du är flexibel, tar ansvar och har lätt för att samarbeta men trivs också med att arbeta självständigt. Du tar egna initiativ och anpassar dig snabbt vid förändringar. Du uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift och är van att kommunicera med kollegor, allmänhet och externa aktörer. Du har också kunskap om myndighetsutövning, regler och praxis. För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag är 2025-06-15. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Nyström via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

22 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Customer Insights Analyst
Adecco Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vill du vara med och bygga något från grunden och skapa nya insikter som gör verklig skillnad? Fitness24Seven söker nu en driven och nyfiken Customer Insights Analyst till huvudkontoret i Lund. Om tjänsten Som Customer Insights Analyst hos Fintess24Seven får du arbeta i en internationell miljö där dina insikter verkligen gör skillnad. Du blir du en viktig del av vårt engagerade marknadsteam och kommer att ansvara för att samla in, analysera och visualisera data från interna system och externa källor. Ditt arbete ger konkreta beslutsunderlag och värdefulla affärsinsikter som stöttar våra landschefer och marknadschefer i Sverige, Norge, Finland, Thailand och Colombia. Ditt analytiska skarpsinne och förmåga att omvandla komplex data till tydliga rekommendationer kommer att hjälpa oss fatta smartare beslut och skapa ännu bättre kundupplevelser. Rollen är ny, vilket innebär stora möjligheter att vara med och forma arbetssätt, bygga strukturer och skapa effektiva processer från grunden. Du rapporterar direkt till vår globala marknadsdirektör kommer tillhöra det globala markandsteamet som idag består av en e-commerce specialist och en digital marketing-specialist. I din roll som Customer Insights Analyst kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Samla in och analysera data från interna och externa källor • Identifiera och implementera nyckeltal (KPI:er) samt utveckla rapporter i Power BI. • Bidra med insikter till kampanjuppföljning, marknadsföringsstrategier, medlemsengagemang och prissättning • Samarbeta med marknads- och landsteam samt IT-avdelningen för att sätta upp och visualisera data. Tjänsten som Customer Insights Analyst är en rekrytering med start enligt överenskommelse. Då vi värdesätter ett dynamiskt samarbete på plats tillämpas inte distansarbete – men vi lovar att vår energifyllda och kreativa arbetsmiljö gör det värt att komma till kontoret varje dag! Om dig Vi söker en driven Customer Insights Analyst med minst 5 års erfarenhet av dataanalys inom en B2C-miljö, gärna inom abonnemangs- eller medlemsbaserade verksamheter. Du har goda kunskaper i Power BI eller motsvarande BI-verktyg och är van att arbeta med marknadsdata, kampanjuppföljning och medlemsanalyser. Som person är du självgående och initiativrik, och du trivs i en miljö där du får bygga nytt och utveckla strukturer och processer från grunden. Du har en stark analytisk förmåga och kan omvandla data till tydliga affärsinsikter som stödjer marknadsföringsstrategier och affärsbeslut. Viktigt för tjänsten är: • Eftergymnasial utbildning samt relevant erfarenhet • Goda kunskaper i BI-verktyg, webbanalysverktyg och Excel. • Flytande i svenska och engelska Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Fitness24Seven Fitness24Seven är ett av Nordens ledande gymkedjor med fokus på att erbjuda prisvärd träning för alla, dygnet runt. Med huvudkontor i Lund arbetar vi i en dynamisk och entreprenöriell miljö där innovation, energi och hälsa är centrala värden – både för våra medlemmar och medarbetare. Kontaktuppgifter I den här rekryteringen samarbetar Fitness24Seven med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Marie Ekvall via [email protected]. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Vi behandlar ansökningar löpande, så vänta inte – skicka in ditt CV redan idag!

22 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025
Gjutare till Husqvarna AB
Adecco Sweden AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Har du erfarenhet som gjutare eller från arbete inom tung industri? Söker du en ny utmaning i en verksamhet där säkerhet, kvalitet och utveckling är i fokus? Just nu söker vi kandidater för framtida uppdrag hos vår kund. Tveka inte på att ansöka redan idag om det låter intressant! I rollen som gjutare kommer du att arbeta med flera moment inom gjuteriprocessen, såsom gjutning, rensning, smältning, slipning samt utföra kvalitetskontroller. Gjutarbetet kan även innefatta hantering av avancerade maskiner och övervakning av smältprocessen. Tillsammans med ditt skiftlag ansvarar du för den dagliga driften i gjuteriet. Under upplärningsperioden arbetar du i 2-skift, men du behöver vara beredd på att arbeta alla skift eller ständig natt längre fram. Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som gjutare eller har arbetat inom tung industri, alternativt att du har en relevant utbildning inom området. Eftersom arbetet sker i team är god samarbetsförmåga avgörande, liksom att du behärskar svenska språket väl i både tal och läsförståelse. Som person är du nyfiken, stresstålig, noggrann och tekniskt intresserad. Du har ett starkt säkerhetstänk och en vilja att ständigt utvecklas och lära dig mer om företagets processer. För tjänsten är det viktigt att du har: • Ett starkt säkerhetstänk och god samarbetsförmåga • Erfarenhet av processövervakning och styrsystem • Tidigare erfarenhet som gjutare eller inom tung industri, alternativt relevant utbildning. • Truck- och traverskort är meriterande, men inget krav. Notera att denna annons gäller framtida uppdrag, urval och intervjuer sker löpande när behovet uppstår! Om Adecco Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar. På Adecco försöker vi hitta rätt person, med rätt kompetens på rätt plats. Därav ser vi dig som en av våra grundpelare varpå vi erbjuder följande förmåner inom bolaget: kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension, försäkringar, kompetensutveckling och en marknadsmässig lön. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Linnea Johansson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

22 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Montörer till Husqvarna AB
Adecco Sweden AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Är du van vid högt tempo och har erfarenhet av montering? Trivs du i en industrimiljö och söker en långsiktig möjlighet? Då kan det vara dig vi söker! Om tjänsten Du kommer i rollen arbeta med montering av företagets välkända produkter – som motorsågar, robotgräsklippare, röjsågar och andra trädgårds- och skogsprodukter. Monteringsarbetet sker i ett högt tempo och inkluderar användning av olika verktyg. Du kommer vara en del av ett större team där över 50 personer arbetar med montering, i en miljö präglad av mångfald. Arbetstiderna är antingen 2-skift, ständig helgskift eller enbart dagtid, då det varierar beroende på station. Du behöver vara flexibel och öppen för alla skift då skiftbyten kan förekomma. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start. Om dig För att lyckas i rollen som montör behöver du ha dokumenterad erfarenhet av montering i liknande miljö – gärna från industri eller tillverkningsproduktion. Arbetet är fysiskt krävande och sker i högt tempo, vilket gör att du bör vara stresstålig, ha god fysisk uthållighet och vara bekväm med repetitiva arbetsmoment. Som person är du även samarbetsvillig och en lagspelare, du trivs med fysiskt arbete i högt tempo och är flexibel med skift och arbetsuppgifter. Viktigt för tjänsten är att du: • Har tidigare erfarenhet av montering i industrimiljö. • Flytande i svenska, i såväl tal som skrift. • Trivs med fysiskt arbete i högt tempo. • Är flexibel vad gäller skift och skiftbyten. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande! Om Adecco Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar. På Adecco försöker vi hitta rätt person, med rätt kompetens på rätt plats. Därav ser vi dig som en av våra grundpelare varpå vi erbjuder följande förmåner inom bolaget: kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension, försäkringar, kompetensutveckling och en marknadsmässig lön. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Linnea Johansson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att registrera dig via “Ansök” knappen. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

22 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Artikelvaliderare sökes till etablerat företag
Adecco Sweden AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Som Artikelvaliderare hos oss spelar du en avgörande roll i att säkerställa högsta kvalitet på vår masterdata, vilket är en nyckel till att uppnå våra strategiska mål. Du blir en del av vårt dynamiska Masterdata Team och arbetar nära den operativa verksamheten för att säkerställa korrekt artikelinformation och attribut. Du kommer att vara ansvarig för att validera och godkänna artikeldata samt kommunicera med leverantörer för att säkerställa högsta möjliga standard. Vi har vårat huvudkontor i vår stora fräscha lokal i Solna Business Park där vi arbetar på plats 3 dagar i veckan. Denna tjänst är ett konsultuppdrag via Adecco med planerad start så snabbt som möjligt och kommer pågå minst till årsskiftet. För rätt kandidat kan möjlighet till förlängning finnas. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: - Validering och uppdatering av masterdata i affärssystem och Legacy-system - Kvalitetssäkring av artikelinformation via GDS och DMR - Kommunikation med leverantörer angående inkommande datafel - Samarbeten för utveckling av processer och systemstöd - Ombearbetning av felaktiga meddelanden och mycket mer. Om dig: Vi söker dig som har minst 1 års arbete inom liknande tjänst, är noggrann, kommunikativ och har förmågan att arbeta effektivt i team samtidigt som du har initiativförmåga att driva ditt arbete framåt. Din förståelse för helheten och din förmåga att agera proaktivt kommer att vara avgörande för din framgång i rollen. Du måste även vara flytande i både svenska och engelska. Ansök nu och bli en del av vårt team som strävar efter att leverera högsta kvalitet inom Masterdata! OBS - För att gå vidare i denna process så behöver du genomföra tester som kommer skickas till dig vid ansökan. Kontakt: Har du frågor eller vill veta mer om tjänsten? Kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]

26 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Senior Digital Strateg – Ledande globalt techbolag inom sökmotoroptimering
Adecco Sweden AB
Företagssäljare

Vill du påverka hur några av världens största företag arbetar med digital tillväxt? Vi söker nu en Senior Digital Strateg till ett av världens mest inflytelserika teknikbolag inom sökmotoroptimering. I denna nyckelroll får du möjligheten att arbeta i nära samarbete med kunder, interna team och produktutveckling – och samtidigt driva skalbara lösningar som formar framtidens digitala strategi. Om rollen Som Senior Digital Strateg ansvarar du för att: • Leda och genomföra produkt- och affärsdrivna kundinitiativ – från workshops och presentationer till tillväxtstrategier. • Aktivera nya produkter i marknaden, både internt och externt, och agera som produktambassadör. • Identifiera och realisera nya affärsmöjligheter för att öka produktanvändning och kundvärde. • Koordinera strategier mellan sektorer, poddar och produktområden för att möta affärsmål. • Utveckla kundspecifika strategier i nära samarbete med stakeholders och driva konkreta resultat. • Agera rådgivande partner i kundrelationer och ge feedback till produktteam för ständig förbättring. Ditt uppdrag inkluderar att: • Driva och skala best practices, coacha säljteam och stötta vid större investeringar från kund. • Skapa och leverera skräddarsydda workshops och presentationer för kunder och byråer. • Analysera marknadsdata och kundbehov för att identifiera tillväxtpotential och effektivisera investeringar. • Agera strategisk länk mellan affär, teknik och sälj – alltid med kundens långsiktiga värde i fokus. • Påverka både interna och externa intressenter för att driva genomslag för produkter och lösningar. Vi söker dig som är: En erfaren strateg och konsult med djup förståelse för hur teknik, affär och kundvärde samspelar. Du är van att arbeta i en komplex miljö med många beslutsfattare och har en stark analytisk förmåga. Du är bekväm i att ta plats, utmana status quo och sätta riktning. Kvalifikationer och kompetens: • Gedigen erfarenhet av digital strategi, försäljning, affärsutveckling eller managementkonsulting. • Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med kunder i flera vertikaler och anpassa strategier efter deras specifika behov. • Förmåga att omsätta data till strategiska beslut och tydliga affärsrekommendationer. • Mycket goda kunskaper inom produktimplementering, marknadsanalys och kundutveckling. • Van vid att arbeta i en internationell miljö och leda projekt i samarbete med seniora ledare. • Du talar och skriver flytande svenska och engelska Om uppdraget: - Konsultuppdrag med start omgående fram till 02-06-26. - Placering: Stockholm - Hybrid (tisdag-onsdag på kontoret och måndag & fredag remote) - Kontorstider - Fastlön + kvartalsbonus Låter detta intressant? Vi ser fram emot din ansökan!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Account Manager till Adecco Karlstad
Adecco Sweden AB
Företagssäljare

Vill du bli en del av ett av världens största och mest välrenommerade HR- och rekryteringsföretag? Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom försäljning? Adecco söker nu en driven och affärsinriktad person för att forma och utveckla rollen som Account Manager. Som en nyckelperson i vår organisation kommer du ha en unik möjlighet att inte bara bygga upp vår säljfunktion utan även din egen framtid hos oss! Om rollen Som Account Manager hos oss kommer du arbeta aktivt med försäljning, med fokus på att identifiera och bearbeta nya företagskunder på din lokala marknad. Du förväntas bygga relationer med beslutsfattare på alla nivåer hos våra utpekade prospekts, i syfte att sälja hela vårt erbjudande inom bemannings- och rekryteringstjänster. Du kommer också bearbeta befintliga kunder där vi har möjlighet att växa. Du driver och utvecklar självständigt din kundstock och pipeline framåt, och ansvarar för hela säljprocessen från prospektering till signerat avtal. I nära samarbete med dina kollegor inom rekrytering och konsultverksamhet ser du till att leverera lösningar som möter kundernas behov och stärker deras verksamhet. Här ges du möjlighet att vara med på en spännande uppbyggnads- och förändringsresa! Du kommer kunna bidra med idéer kring alltifrån arbetssätt till säljstrategier, och kan utveckla och forma både rollen i sig och din egen personliga utveckling. Dina ansvarsområden inkluderar: • Proaktivt söka nya affärsmöjligheter och etablera nya kundsamarbeten • Utveckla relationen med befintliga kunder • Säkerställa hög kundnöjdhet och hållbara, långsiktiga kundrelationer • Arbeta rådgivande och erbjuda skräddarsydda konsult- och rekryteringslösningar utifrån kundens behov • Förhandla avtal och säkerställa lönsamhet i leveranser • Arbeta nära våra konsultchefer och rekryteringskonsulter för att leverera högkvalitativa tjänster • Bidra till att utveckla vår säljstrategi och affärsprocess Vem är du? Vi söker dig som har: • Ett par års erfarenhet av B2B-försäljning inom tjänstesektorn • Erfarenhet av prospektering och nykundsbearbetning med dokumenterat goda resultat • Vana av att bearbeta kunder och beslutsfattare i ledande befattning • B-körkort och vana att köra i tjänsten Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från rekryterings- och bemanningsbranschen. Relevant erfarenhet av försäljning inom något av våra affärsområden IT, teknik, industri och logistik är en stor fördel. Som person är du resultatfokuserad, besitter hög professionalism och har en naturlig fallenhet för att skapa förtroende. Du brinner för att skapa nya affärsmöjligheter och att utveckla långsiktiga kundsamarbeten samt ger alltid det lilla extra för att kunna möta dina kunders behov och förväntningar. Vidare är du van att arbeta metodiskt, strukturerat och med en hög aktivitetsnivå. Du är uthållig och hittar självständigt nya vägar och metoder för att driva ditt arbete framåt. Tjänsten är på heltid med placeringsort Karlstad. Du som söker bör vara bosatt i Karlstad eller inom bekvämt pendlingsavstånd. Önskad start hösten 2025. Varför Adecco? Vi är en del av The Adecco Group, en global koncern verksam i över 60 länder. I Sverige har Adecco funnits sedan 1992 och är en väletablerad aktör nationellt. Hos oss får du kraften av ett välkänt varumärke i ryggen och blir en del av ett engagerat, affärsdrivet och stöttande team. Vi erbjuder dig: • En flexibel arbetsmiljö där du får påverka din vardag och dina affärer • Kollektivavtal, trygga anställningsvillkor och ett fördelaktigt förmånspaket • Tydliga tillväxtplaner och en innovativ företagskultur • Interna utvecklingsprogram och utbildningar • Möjlighet till internationell karriär Redo att ta nästa kliv? Vi ser fram emot din ansökan senast 2025-08-03. Urval sker löpande och annonsen kan komma att stängas ned innan sista ansökningsdag. Pga. GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail. Har du frågor om rollen eller vill veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kontakta rekryterande chef Kristofer Wahl på [email protected] eller ansvarig rekryteringskonsult Marie Fedeli på [email protected]. Tveka inte att höra av dig – vi berättar gärna mer! Vid frågor angående registrering och ansökan, kontakta [email protected] eller ring vår växel på 010-173 73 00. Varmt välkommen med din ansökan!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025