Redovisningsekonom till Swedavia – långsiktigt konsultuppdrag i Norrköping
Adecco Sweden AB
Redovisningsekonomer

Vi söker nu en erfaren och analytiskt stark redovisningsekonom till Swedavias redovisningsavdelning i Norrköping. I denna roll blir du en viktig del av ett kompetent team som arbetar med avancerad redovisning, bokslut och uppföljning inom koncernens ekonomiarbete. Initialt är tjänsten tänkt som ett konsultuppdrag på heltid, med förväntan om närvaro på kontoret under onboarding och därefter 50/50 distans/kontor. Om uppdraget Swedavias ekonomisupport är organiserad i fyra specialistområden: Leverantörsreskontra, Kundreskontra & Fakturering, Trafikfakturering samt Redovisning. Avdelningen ansvarar för allt från löpande redovisning, avstämningar, skattedeklarationer och årsredovisningar, till stöd i ekonomiadministrativa frågor. Ekonomiarbete vid Ekonomisupport och inom Swedavia kännetecknas av hög kvalitet och skapar förutsättningar för att följa upp och nå uppsatta mål. Du kommer att: • Arbeta självständigt med månads-, kvartals- och årsbokslut för mindre bolag inom koncernen. • Utföra balansavstämningar och arbete med notapparat för koncernens årsbokslut i nära samarbete med koncernredovisning. • Ansvara för aktivering av investeringsprojekt samt inventering och uppföljning av anläggningstillgångar. • Vara delaktig i ad hoc-arbete såsom analyser, underlag till statliga stödansökningar, stöd vid omorganisation och implementering av nya rutiner. • Samverka med andra nyckelfunktioner såsom controllerfunktionen, finans och projektledning. Uppdraget inleds med att du täcker upp för en vakans från juli 2025. Därefter förväntas du vara ett viktigt stöd under ett större uppgraderingsprojekt av affärssystemet, som pågår fram till hösten 2026. Kravprofil Vi söker dig som har: • Akademisk examen inom ekonomi (t.ex. civilekonom) eller motsvarande kompetens. • Minst 5 års erfarenhet av redovisningsarbete i större bolag – särskilt bokslutsarbete, moms- och inkomstdeklarationer. • Mycket goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel. • Vana att arbeta i affärssystem – meriterande med IFS. • Erfarenhet av anläggningstillgångar, projektaktivering och investeringsredovisning är en fördel. Som person är du strukturerad, ansvarstagande och noggrann. Du trivs i en roll där du självständigt analyserar komplex redovisning, hanterar både balans- och resultaträkning, och ger stöd i tolkning av ekonomiregler och rutiner. Du uttrycker dig väl i svenska och engelska, i både tal och skrift. Omfattning och arbetssätt • Omfattning: Heltid • Placeringsort: Norrköping, med initial 100 % kontorsnärvaro under onboarding. Därefter gäller 50 % kontorsnärvaro. • Start: Juli 2025 • Längd: Till hösten 2026, med möjlighet till förlängning Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten? Kontakta gärna ansvarig rekryterare, Marcus Björk via Adecco på 0736-84 70 36 eller via e-post på [email protected]. För frågor kring registrering, kontakta vår support på [email protected]. Välkommen med din ansökan!

27 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Montörer till Husqvarna AB
Adecco Sweden AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Om tjänsten Du kommer i rollen arbeta med montering av företagets välkända produkter – som motorsågar, robotgräsklippare, röjsågar och andra trädgårds- och skogsprodukter. Monteringsarbetet sker i ett högt tempo och inkluderar användning av olika verktyg. Du kommer vara en del av ett större team där över 50 personer arbetar med montering, i en miljö präglad av mångfald. Vi söker dig som kan jobba antingen ständig dagtid eller 2-skift. Tjänsten är ett kortare konsultuppdrag på heltid med omgående start och som sträcker sig fram till semestern v. 27. Om dig För att lyckas i rollen som montör behöver du ha erfarenhet av montering i liknande miljö – gärna från industri eller tillverkningsproduktion. Arbetet är fysiskt krävande och sker i högt tempo, vilket gör att du bör vara stresstålig, ha god fysisk uthållighet och vara bekväm med repetitiva arbetsmoment. Som person är du även samarbetsvillig och en lagspelare, du trivs med fysiskt arbete i högt tempo och är flexibel med skift och arbetsuppgifter. Viktigt för tjänsten är att du: • Har tidigare erfarenhet av montering i industrimiljö. • Flytande i svenska, i såväl tal som skrift. • Trivs med fysiskt arbete i högt tempo. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande! Om Adecco Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar. På Adecco försöker vi hitta rätt person, med rätt kompetens på rätt plats. Därav ser vi dig som en av våra grundpelare varpå vi erbjuder följande förmåner inom bolaget: kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension, försäkringar, kompetensutveckling och en marknadsmässig lön. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Linnea Johansson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att registrera dig via “Ansök” knappen. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

27 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Driftchefer till Arctic Paper Grycksbo
Adecco Sweden AB
Produktionschefer inom tillverkning

Vi på Arctic Paper Grycksbo står inför en spännande förändringsresa där vi går från skiftgående till dagtidsgående driftchefer på papperstillverkningen. Därför söker vi nu fyra dagtidgående driftchefer – viktiga nyckelpersoner som vill vara med och forma framtidens pappersproduktion. Är du en trygg och närvarande ledare som vågar ta ansvar och får andra att följa med? Då kan tjänsten som Driftchef vara din nästa utmaning! Varmt välkommen till en arbetsplats med stort hjärta, mycket tradition och tydligt framtidsfokus! Om tjänsten Som Driftchef kommer du driva, utveckla och leda papperstillverkningen in i framtiden tillsammans med övriga driftchefer och ditt team om ca 15 medarbetare. En dag på jobbet kan innebära allt från att leda ett förbättringsprojekt till att stötta en ny kollega i laget. Du är med andra ord hands-on när det behövs, men har alltid blicken lyft mot horisonten. Du samarbetar nära de andra driftcheferna och produktionschefen. Du är en viktig del av vår långsiktiga plan för kompetensförsörjning och effektivisering. Du leder ett driftområde inom vår papperstillverkning och har det övergripande ansvaret för att: • Leda, coacha och utveckla teamet i linje med våra värderingar: Tillsammans, Engagemang och Hållbarhet • Säkerställa att arbetsmiljö, drift, resultat och rutiner håller högsta standard inom ditt processavsnitt • Följa upp nyckeltal, driva förbättringsarbete och agera på avvikelser • Bidra till strategiska beslut, inom produktionen • Driva rekrytering, bemanning och kompetensutveckling i nära samarbete med andra chefer Om dig Vi söker dig som är en naturlig ledare och som har förmåga att fatta beslut, skapa struktur och samtidigt bygga en kultur där människor växer och utvecklas. Ditt ledarskap präglas av tydlighet, prestigelöshet och nyfikenhet. Du har förmågan att se helheten vilket ger dig förutsättningar att hantera komplexa situationer på ett självständigt och effektivt sätt. Vi söker dig som har: •Utbildning inom teknik, produktion, industriell ekonomi eller liknande alternativt arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig •Tydlig teknisk erfarenhet, gärna från processindustri så att du kan förstå och utveckla verksamheten tillsammans med teamet •Du är en trygg och närvarande ledare •Du har ett genuint intresse för människor •God förmåga att kommunicera på svenska och engelska, i tal och skrift Det är meriterande om du har: •Ledarerfarenhet från industrin eller annan jämförbar verksamhet där samarbete och effektivitet står i fokus •Dokumenterad erfarenhet av att leda team i förändring För oss är ditt ledarskap viktigare än vilken utbildning du har på pappret och vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om anställningen Tjänsten som Driftchef är en direktrekrytering där du blir anställd av Arctic Paper med placeringsort Grycksbo. Tillträde enligt överenskommelse. För rätt person erbjuder vi en individuellt anpassad utbildnings- och utvecklingsplan samt stora utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag med stor framtidstro. Vi är den största privata arbetsgivaren i Falu kommun, och vårt mål är att skapa en inkluderande arbetsmiljö där alla har möjlighet att blomstra. I den här rekryteringen samarbetar vi med rekryterings- och bemanningsföretaget Adecco. Om Arctic Paper Arctic Paper Grycksbo är ett av tre pappersbruk som ingår i ARCTIC PAPER S.A och har ca 340 anställda. I Grycksbo produceras bestruket träfritt papper för kvalitetsmedvetna kunder som tryckerier, bokförlag, tidningsutgivare, reklambyråer, pappersdistributörer och förpackningsföretag. Produktionsflödet är uppdelat i tre huvudsakliga processavsnitt, där papperstillverkningen utgör det mellersta steget . De övriga bruken är placerade i Munkedal, Sverige och i Kostrzyn, Polen. Koncernen som helhet producerar både bestruket och obestruket träfritt papper. Produktportföljen inkluderar välkända varumärken som Amber, Arctic, G-Print och Munken. Produktionskapaciteten för de tre bruken är cirka 700 000 ton papper per år. Huvuddelen säljs genom 14 av bolagets egna försäljningskontor i Europa. Arctic Paper S.A. är noterat på börsen i Warszawa sedan oktober 2009 och december 2012 på NASDAQ i Stockholm. Kontaktuppgifter/Ansökan Har du frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ulrika Struve via [email protected] alt. 073-684 70 83. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jan-Erik Karlsson, produktionschef Arctic paper via [email protected] alt 010-451 81 25. Då vi står inför semestertider kan svar dröja. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]. Registrera din ansökan via länken senast 2025-08-15. Bifoga CV som beskriver utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev. Vi behandlar ansökningar löpande och kan komma att tillsätta tjänsten före sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

28 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Laboratorietekniker till Barry Callebaut
Adecco Sweden AB
Laboratorieingenjörer

Om tjänsten Som Laboratorietekniker kommer du att spela en viktig roll i tillverkningsprocessen och arbeta med ett brett spektrum av produkter. Du kommer att metodiskt tillämpa olika analytiska tekniker, såsom densitetsmätningar, sensoriska utvärderingar, analys av fukthalt och partikelstorlek och mikrobiologiska bedömningar. Även provtagning kan komma att ingå. Noggrannhet, struktur och rutiner är oerhört viktigt i denna roll, och du kommer att ansvara för att dokumentation organiseras och matas in i affärssystemen på ett korrekt sätt. Du kommer även att samarbeta med produktions- och kvalitetssäkringsteamen för att ständigt förbättra våra kvalitetsstandarder. Tjänsten som laboratorietekniker är ett konsultuppdrag med start snarast möjligt enligt överenskommelse. Uppdraget är ett vikariat som sträcker sig till minst december 2025, med god chans till förlängning. Arbetstiden är förlagd dagtid mån-fre. Krav för tjänsten • Avslutad gymnasieutbildning, gärna med naturvetenskaplig inriktning • Kandidat- eller masterexamen inom livsmedelsteknik, kemi eller mikrobiologi är meriterande • Erfarenhet från arbete i laboratorium eller relaterad bransch • Flytande svenska och engelska i både tal och skrift • Vana vid att använda Googles system som Docs, Sheets och Slides • Vana av SAP är starkt meriterande • Körkort B samt tillgång till bil är ett krav då det ej går kollektivtrafik till kund Om dig Vi söker dig som är flexibel, ansvarstagande och anpassningsbar, med en stark förmåga att arbeta noggrant och strukturerat. Du är engagerad i ditt arbete och delar värderingar som kundfokus, passion, entreprenörskap, laganda och integritet. Som en stolt ambassadör för dessa värden är du redo att bidra till vår ständiga strävan att leverera högsta kvalitet. Du har en avslutad gymnasieutbildning, gärna med naturvetenskaplig inriktning. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet från livsmedelsteknik, provtagnignar, analyser, kemi och/eller mikrobiologi. Har du tidigare av standardiserade laboratorieprocesser eller inom en relaterad bransch är det ett stort plus. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Barry Callebaut Barry Callebaut är världens största tillverkare av kakao- och chokladprodukter och har fler än 13.000 anställda på ca 60 anläggningar i världen. Barry Callebauts centrum för utveckling av drycker ligger i Kågeröd. Där utvecklas och tillverkas dryckespulver för en global marknad. Fokus ligger på choklad- och kaffe baserade drycker, men även te och mjölkprodukter finns i sortimentet. Produkterna marknadsförs under varumärken som Ögonblink, Van Houten, Caprimo, SQD och Le Royal. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Siri Hanssen, [email protected] Observera att vi ej tar emot ansökningar via mail. Har du frågor angående registrering, vänligen kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

28 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Chefsassistent till Formas
Adecco Sweden AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Om tjänsten Vi söker nu en erfaren chefsassistent till generaldirektören som även bistår Formas ledningsgrupp med administrativt stöd. Dina arbetsuppgifter inkluderar att koordinera och planera generaldirektörens agenda, inklusive mötes- och resebokningar med tillhörande. Tjänsten består av såväl förberedelser som administration. Andra förekommande arbetsuppgifter - Ta emot, stämma av och fördela inbjudningar som skickas till generaldirektören - Bistå generaldirektören i arbetet med externa kontakter - Förbereda och ha ett övergripande administrativt ansvar för ledningsgruppens möten, vilket innebär att planera, säkerställa att underlag finns på plats, skriva minnesanteckningar och hålla kontroll över aktuell ärendelista - Skriva protokoll och minnesanteckningar från olika möten, sammanställa underlag för både externa och interna möten och förbereda underlagsmaterial inför generaldirektörens presentationer - Ansvara administrativt för möten och processer kopplat till beslut som fattas av GD - Bidra i planering och genomförandet av större interna och externa möten och konferenser - Eventuellt vara backup för registrator Uppdragsperiod och omfattning: Tjänsten som chefsassistent är ett konsultuppdrag på heltid med start 11 augusti 2025 och beräknas pågå till och med den 31 december 2025 med möjlighet till förlängning. Arbetet utförs huvudsakligen i Formas lokaler i centrala Stockholm med utrymme för att arbeta till viss del på distans. Krav för tjänsten: • Gymnasium eller likvärdig utbildning • Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt • Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent • Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning. Meriterande för tjänsten: - Arbetslivserfarenhet från statlig myndighet - En för tjänsten relevant akademisk examen eller motsvarande kompetens - Flerårigt administrativt ansvar för ledningsgrupp och/eller erfarenheter av styrelsearbete - Utvecklat starka nätverk med departement, myndigheter och andra aktörer - Erfarenhet som registrator - God förmåga av IT-applikationer av olika slag samt vana av digitalt arbete Om dig För att du ska trivas med uppdraget krävs att du stimuleras av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ och är van vid att hantera många arbetsuppgifter parallellt med rätt kvalitetsnivå även under perioder av högt tempo. Du ligger steget före i planering och har förmågan att se och prioritera vad som behöver göras för att underlätta i det dagliga arbetet. Du har hög integritet, är självgående och har ett strukturerat arbetssätt. Då du kommer att samarbeta mycket, både internt och externt, krävs också att du har en god samarbetsförmåga och förmåga att arbeta i olika nätverk och med personer på olika nivåer. Du trivs också i rollen som spindeln i nätet och är flexibel. Du är prestigelös och är beredd att ta tag i de frågor som behöver genomföras. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2025-06-30 Om Formas Formas är en statlig myndighet med cirka 110 medarbetare. Våra verksamhetsområden omfattar miljö, areella näringar och samhällsbyggande. Det innebär att vi finansierar forskning och innovation som rör klimat, cirkulär ekonomi, livsmedel, skogs- och jordbruk, hav och vatten, stadsplanering. Därutöver utvecklar vi strategier, gör analyser, sammanställer kunskapsunderlag och kommunicerar om forskning och forskningsresultat. Vi arbetar aktivt för att ligga i framkant när det kommer till digitala lösningar och processer. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

28 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Praktik inom rekrytering och bemanning till Adecco i Malmö HT 2025
Adecco Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Söker du en praktikplats där du får samarbeta tätt med kompetenta rekryterare och konsultchefer samt utvecklas inom både rekrytering och bemanning? Vill du bli en del av en arbetsplats som genomsyras av glädje, laganda och livskvalitet samtidigt som du skapar kontakter på en av världens största HR-partner? Då har vi praktikplatsen för dig! Om praktiken Som praktikant hos oss kommer du att tillhöra ett engagerat team på 15 personer som arbetar med rekrytering och bemanning av både tjänstemän och arbetare till våra kunder i Skåne. Du kommer främst att stötta rekryteringsansvariga och konsultchefer i deras dagliga arbete. Vidare kommer du framförallt att ha mycket kontakt med kandidater och du kommer att använda telefon och dator som ditt främsta arbetsverktyg. Du kommer att ingå i en ambitiös arbetsgrupp som präglas av stor öppenhet och hög teamkänsla där vikten av att hjälpa varandra för att nå till målet väger tyngre än den individuella prestationen. Dessutom delar vi passionen för att göra bra affärer och ha roligt på jobbet. Vi sitter i fräscha lokaler i Hyllie i Malmö och du kommer att trivas i vårt öppna kontorslandskap, där positiv atmosfär och arbetsglädje genomsyrar en tempofylld miljö. Exempel på arbetsuppgifter kan vara: • Search • Referenstagning • Utformning av annonser • Gallring • Telefonintervjuer • Skriva kandidatpresentationer • Schemaläggning • Tidrapportering Om dig Vi söker dig som har en påbörjad eftergymnasial utbildning och är berättigad till att genomföra praktik under hösten 2025. Vi tror att du eventuellt tidigare arbetat administrativt eller med service i någon form samt med telefon och dator som redskap. I dina studier har du kanske berört HR-frågor samt rekrytering eller kanske går du en säljinriktad utbildning. Vidare ser vi positivt på att du har ett intresse för användandet av digitala rekryteringskanaler så som Linkedin och Facebook samt att du är bekväm med att använda både engelska och svenska som arbetsspråk. Som person är du social, prestigelös och tycker om att ta dig an arbetsuppgifter från lågt till högt. Du är serviceinriktad, kommunikativ och uppskattar att arbeta i en fartfylld miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Vidare ser vi att du har en positiv inställning till utmaningar, är noggrann och strukturerad samt ansvarfull i ditt eget arbete. Att du är en tävlingsfokuserad person som tycker om att engagera dig affärsmässigt kommer vara nyckeln till din framgång som praktikant hos Adecco! Viktigt för praktiken är: • Att du är berättigad till att genomföra praktik genom din utbildning på högskola/universitet • Att du är trygg med att använda svenska och engelska som arbetsspråk i både tal och skrift. • Att du är social, ansvarstagande och noggrann samt inte är rädd för utmaningar. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om praktikperioden Vi ser positivt på om du har möjlighet att praktisera hos oss under hela hösten 2025. Arbetet är förlagt på heltid, måndag-fredag kl. 08.00-17.00, med hänsyn till eventuellt arbete eller rapport som skall skrivas till skolan. Adecco är en av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 3000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en praktikperiod hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov kommer du få goda kunskaper om arbetsmarknaden och olika branscher samt våra kunder. Om ansökan Praktiken startar under hösten 2025 och pågår under terminen efter överenskommelse. 1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. 2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. 3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta. Kontaktuppgifter Har du frågor om praktikplatsen eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Area Manager: Michaela Forss via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten: [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord Rekrytering, Internship, Praktikplats, Rekryterare, HR

33 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Verksamhetsansvarig Maskinuthyrning ByggSjögren
Adecco Sweden AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Är du en serviceinriktad person som gillar att jobba med både människor och maskiner? Läs mer om tjänsten! Om tjänsten Vi söker nu en Verksamhetsansvarig för ByggSjögrens maskinuthyrning; Kepada Maskin. Vi söker dig som vill vara med och bidra till fortsatt utveckling av rollen och verksamheten. Du blir ansvarig för det dagliga arbetet kring maskinuthyrning med allt vad det innebär. Rollen innebär mycket frihet under ansvar, du jobbar en hel del självständigt men också i en servicefunktion till övriga anställda på företaget. Att växla praktiskt arbete med att sitta vid datorn eller ha kontakt med kollegor är en kombination du trivs med. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter • Hantera och organisera maskiner och utrustning. • Säkerställa ordning och reda på depån, invändigt såväl som på gården. • Vid behov köra ut material till byggena. • Hantera bokningar; utlämning samt återlämning och avräkning av maskiner och material. • Administrativt arbete i affärssystemet Hyrma gällande saldo, priser, artikelnummer och fakturering. • Sköta besiktningar, service och enklare reparation och underhåll på maskiner. • Kontakt med samarbetspartners gällande service och reparationer. Din arbetsplats finns på Kristinehedsvägen 29 där större delar av bolaget utgår ifrån. Arbetstiderna är 7-16, måndag till fredag. Du rapporterar direkt till VD. Om dig Vi söker dig som trivs med ett varierat arbete som präglas av hög servicenivå och mycket frihet under ansvar. Du är affärsmässig, noggrann och lösningsorienterad. Ett starkt sinne för ordning och reda samt ett driv att vilja utveckla verksamheten till nästa nivå är viktigt för rollen. Du är tekniskt intresserad, händig och kan genomföra enklare reparationer eller snickerijobb. Viktigt för rollen: • Relevant erfarenhet av att arbeta med maskiner/tekniskt arbete. • Att du är ordningsam, serviceminded och plikttrogen. • Att du har körkort B. Truckkort A och B samt lite körvana är meriterande. Även hjullastarkort är starkt meriterande, men kommer annars att ges utbildning under introduktionen. • Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Om företaget Du anställs i ByggSjögren men arbetar i deras dotterbolag, Kepada Maskin. ByggSjögren är ett privatägt bygg- och fastighetsförvaltande företag i Halmstad med uppdrag åt kunder främst i Halland. ByggSjögren grundades 1975 med tiotalet anställda från start. Idag sysselsätter företaget ett 70-tal personer och har en årsomsättning på cirka 300 miljoner kronor. Självklart ingår kollektivavtal, 30 semesterdagar och trevliga kollegor i en anställning. Om anställningen Tjänsten är en tillsvidareanställning med start efter sommarsemestern eller enligt överenskommelse. Urvalsarbetet sker löpande. För frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Hanna Bonli via 0736 84 77 73. Välkommen med din ansökan!

41 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025