Project Manager - WMS and Digitalization - Logent

Om Logent:Logent är marknadsledande inom kontraktslogistik i Norden. Vi erbjuder våra kunder ett unikt och brett tjänsteutbud där vi strävar efter ständiga förbättringar genom robusta operativa processer och fokus på starkt ledarskap. Vi är på en häftig tillväxtresa och ser ett fortsatt starkt intresse för våra tjänster. Vi tar hand om våra anställda och erbjuder alla medarbetare trygga anställningsförhållanden och marknadsmässiga löner. Resan som anställd kan börja på olika orter i olika delar av vårt bolag där vi nu 2023 är ca 3000 anställda i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Nederländerna. Är du logistikintresserad och har erfarenhet av projektledning av logistikimplementationer samt god kännedom om WMS och systemrelaterade frågor? Är du vår nästa nyckelperson som brinner för att jobba med verksamhetskritiska projekt, systemfrågor och digitalisering? Har du förmågan att jobba strukturerat med stort eget ansvar och en vilja att jobba nära verksamheten? Då har vi en perfekt roll för dig! Om tjänsten:Logent är ett starkt växande företag som är marknadsledande inom kontraktslogistik i Norden. Nu söker vi en projektledare med fokus på logistikimplementationer och verksamhetsutveckling som trivs att jobba med systemrelaterade frågeställningar. Du brinner för att driva projekt, skapa struktur och leverera i tid. Förutom ett fokus på systemrelaterade frågor vid logistikimplementationer kommer du även att projektleda andra verksamhetskritiska projekt kopplat till både logistik och digitalisering. Du tillhör Logents centrala organisation. Exempel på arbetsuppgifter: Projektledning med fokus på logistikimplementationer och verksamhetsutveckling Koordinera och projektleda digitaliseringsinitiativ för våra siter (t ex ökad digital visualisering, minskad administration, optimering av arbete etc.) Projektleda implementering av Warehouse Management System (WMS) på nya anläggningar Koordinera WMS-projekt mellan WMS-leverantör och superuser på site (inkl. design av WMS utifrån processer, uppsättning, testning, driftsättning och stabilitetskontroll) Anpassa funktionalitet tillsammans med den operativa verksamheten och Logents centrala solution design team Säkerställa kostnadskontroll och budget under implementering av ny systemfunktionalitet Utvärdering av nya krav samt kontinuerligt driva förbättringar i systemstödet tillsammans med Solution Design och IT Dialog med personer i ledande befattning både hos kund och leverantörer Initiativ för verksamhetsförbättrande funktionalitet inom Logents Warehouse Management System (WMS), inklusive processtöd, mobilitetslösningar (t.ex. scanners, truckdatorer, pick-by-voice & automationslösningar) rapportering, EDI-gränssnitt, debiteringsunderlag och kundportal Koordinera behov av underhåll och dokumentation av system för våra verksamheter Koordinera och driva internutbildningar inom systemfunktionalitet Operativt samarbeta och koordinera tillsammans med hosting-leverantör samt leverantörer för EDI-plattformar Tjänsten är placerad i Stockholm eller Göteborg och du kommer ha några dagars resor per månad Din profil:Vi söker dig som har en relevant utbildning (exempelvis ingenjör, systemvetare eller civilekonom) och tidigare arbetslivserfarenhet inom projektledning och logistik samt eventuellt jobbat några år som konsult. Du har sannolikt drivit projekt och förändringsarbete, gärna inom logistik, och du har kunskap om IT-lösningar generellt och WMS-lösningar specifikt. Vi ser gärna att du har kunskap i att implementera och testa WMS. Du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat då det kommer behövas i både muntlig och skriftlig kommunikation. För att lyckas väl i den här rollen ser vi att du är en driven, kommunikativ, strukturerad och problemlösande lagspelare som vill skapa värde för verksamheten. Du trivs med att samarbeta med andra och befinner dig gärna i gränslandet mellan teknik och verksamhet, samt mellan kund och interna kollegor. Du tar gärna egna initiativ, räds inte förändringar och har lätt för att tänka nytt och prioritera om när så behövs. Ansökan:Urval görs löpande och tjänsterna kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och lämplighet. Har du frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Thérèse Grivérus, [email protected]. Vi behandlar inte ansökningar via mejl p g a GDPR.

19 april 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024
Reklamationsansvarig till Beijer, Logent

Om Logent:Logent är marknadsledande inom kontraktslogistik i Norden. Vi erbjuder våra kunder ett unikt och brett tjänsteutbud där vi strävar efter ständiga förbättringar genom robusta operativa processer och fokus på starkt ledarskap. Vi är på en häftig tillväxtresa och ser ett fortsatt starkt intresse för våra tjänster. Logent har nu fått äran att etablera och driva Beijer Byggs nya centrallager i Eskilstuna. Det nya lagret är en 65 000 kvadratmeter stor byggnad som inkluderar den senaste tekniken. På ett innovativt sätt kombinerar vi ett konventionellt lager med automationslösningar för att uppnå en oslagbar servicenivå. Vi tar hand om våra anställda och erbjuder alla medarbetare trygga anställningsförhållanden och marknadsmässiga löner. Resan som anställd kan börja på olika orter i olika delar av vårt bolag där vi nu 2023 är ca 3800 anställda i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Nederländerna. Din nya tjänst: Som reklamationsansvarig så är du en viktig del i samarbetet mellan Logent och Beijer Bygg. Du analyserar och hanterar eventuella avvikelser som uppstår i godsflödena från leverantörer till centrallagret och från centrallagret ut till kund. Du involverar dina medarbetare på sajt och initierar kontinuerligt proaktiva lösningar för att minska antalet reklamationer. Du är en spindel i nätet och kommer att ha nära samarbete med flertal funktioner på sajt men också Beijer Byggs avdelning för logistiksupport. Arbetsuppgifter/ ansvarsområde: Driva ärendehantering av reklamationer i Beijer Byggs ärendehanteringssystem Reklamationshantering i WMS Analys av reklamationer och arbetsprocesser i syfte att minska antalet reklamationer Kundkontakt och deltagande i möten kopplade till reklamationer / processutveckling Erfarenhet/egenskaper: Systemkunskap WMS / ärendehanteringssystem Datadriven Analytisk Detaljstyrd Ägandeskap/Ansvarstagande Kundvana Pedagogisk - Skapa och implementera processer både teoretiskt och praktiskt Sinne för felsökning Förståelse av NSAB regelverk kring reklamationer, returer och förseningar Fraktsedelhantering vid skador och förlorat gods Erfarenhet av byggvaror är meriterande Vad erbjuder vi? Välkommen till en unik möjlighet att vara med och på en spännande och utvecklande resa på en nybyggd modern arbetsplats som inkluderar bland annat elbilsladdning och gym Kom ombord du också, det blir en rolig resa! Vi tycker om ett högt tempo och bidrar aktivt med bra energi och engagemang både till kollegor och kunder. Vi har kul på jobbet, är flexibla och ställer alltid upp för varandra. Tjänsten är på heltid på plats i Eskilstuna, du rapporterar till Operations Development Manager. Ansökan: Urval görs löpande och tjänsterna kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och lämplighet. Har du frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Thérèse Grivérus, [email protected]. Vi behandlar inte ansökningar via mejl p g a GDPR.

19 april 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024
Arbetsledare till Beijer/Logent

Om Logent: Logent är marknadsledande inom kontraktslogistik i Norden. Vi erbjuder våra kunder ett unikt och brett tjänsteutbud där vi strävar efter ständiga förbättringar genom robusta operativa processer och fokus på starkt ledarskap. Vi är på en häftig tillväxtresa och ser ett fortsatt starkt intresse för våra tjänster. Logent har nu fått äran att etablera och driva Beijer Byggs nya centrallager i Eskilstuna. Det nya lagret är en 65 000 kvadratmeter stor byggnad som inkluderar den senaste tekniken. På ett innovativt sätt kombinerar vi ett konventionellt lager med automationslösningar för att uppnå en oslagbar servicenivå. Vi tar hand om våra anställda och erbjuder alla medarbetare trygga anställningsförhållanden och marknadsmässiga löner. Resan som anställd kan börja på olika orter i olika delar av vårt bolag där vi nu 2024 är ca 3800 anställda i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Nederländerna. Just nu söker vi nya arbetsledare till Beijers centrallager,främst tillkvällsskiftet. Arbetsuppgifter och ansvar i korthet: Leda, motivera och säkerställa sitt skift vad gäller kvalitet, säkerhet och uppsatta KPI:er. I det dagliga arbetet ingår det att realisera strategier, planer för arbetsmiljö, ständiga förbättringar av arbetssätt, metoder, rutiner och andra förutsättningar som bidrar till en ökad lönsamhet, produktivitet, kvalitet, kund- och medarbetarnöjdhet. Säkerställa att tidrapportering utförs planenligt, föra medarbetarsamtal, semesterplanering, rekrytering, introduktion, lönesättning/-reglering samt utföra skyddsronder/kundkontakt och delta i möten Säkerställa att processer inom lednings- och ISO systemet följs som berör ditt skift. För att bli en av Beijers nya arbetsledare är det viktigt med god vana och erfarenhet av att leda, motivera och utveckla medarbetare till dess fulla potential. En solid kunskap om WMS-system och allmän datorvana är också en nyckelkompetens. Vidare kräver tjänsten en hög social kompetens, förmåga att hantera stressfulla inslag med bibehållen entusiasm och gott ledarskap. Vi vet att en lyckosam arbetsledare även tar ägandeskap och ansvar för sin organisation och företagets uppsatta mål och KPI:er, därför besitter du även en god förståelse och kunskap inom arbetsmiljöarbete och är en säker beslutsfattare. Kommunikation på såväl svenska som god engelska är ett krav. Vad erbjuder vi? Välkommen till en unik möjlighet att vara med och på en spännande och utvecklande resa på en nybyggd modern arbetsplats som inkluderar bland annat elbilsladdning och gym Kom ombord du också, det blir en rolig resa! Vi tycker om ett högt tempo och bidrar aktivt med bra energi och engagemang både till kollegor och kunder. Vi har kul på jobbet, är flexibla och ställer alltid upp för varandra. Tjänsten är på heltid på plats i Eskilstuna, du rapporterar till Site Manager. Ansökan: Urval görs löpande och tjänsterna kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och lämplighet. Har du frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Thérèse Grivérus, [email protected]. Vi behandlar inte ansökningar via mejl p g a GDPR.

19 april 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024
Lagerarbetare sökes

Nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta som lagermedarbetare på vårt nyetablerade lager i Arvika. Som medarbetare hos oss kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att hantera emballage, exempelvis sortera, rengöra och kvalitetsgranska emballaget. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag06.30-16.30. Du kanske arbetar i en lagerverksamhet idag och känner dig redo för nya utmaningar. För att lyckas i rollen som lagermedarbetare ska du vara ansvarstagande, självständig och flexibel. Vidare ser vi även att du att du har en god arbetsmoral och känsla för kvalitet. Det är viktigt att du har en god samarbetsförmåga och inte är rädd för att ta i. Som person är du handlingskraftig, social och har ett engagemang utöver det vanliga. Du är ordningsam, håller tider och tycker att den höga pulsen i produktion är stimulerande. Vi söker dig som vill bli en del av vårt team och bidra till en trivsam arbetsmiljö, där vi alla hjälper varandra. Krav: - Behärskar svenska i tal och skrift Meriterande:-B Körkort och tillgång till bil - Tidigare erfarenhet av liknande arbete Om ansökan: Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024
Lagerarbetare i Eskilstuna - Beijers nya centrallager

Vi är i gång och nu behöver vi ännu flerduktiga lagerarbetare för omväxlande lagerjobb på Beijers nya centrallager i Eskilstuna. I dina arbetsuppgifter kommer det att ingå körning av många olika truckar, arbete i vårt helautomatiserade robotlager, godsmottagning och godsutlämning, lastning, plock & pack,sågning och kapningoch mycket mer. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag mellan 06.00-00.00, detta kan dock variera något. Vad erbjuder vi? Heltidsanställning Kollektivavtal, Handels Lager- & E-handelsavtal Marknadsmässig lön Omväxlande arbetsuppgifter Nytt fräscht lager Nya truckar Gratis gym Laddstation för elbil Delaktighet i att skapa ett välmående och produktivt team Vad söker vi? God truckförarerfarenhet Tidigare erfarenhet från lagerarbete Engagerade medarbetare med driv & energi Högt säkerhets- & kvalitetstänk Flexibilitet Behärskar Svenska i tal och skrift (krav) Om ansökan: Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Laborant inom bryggeri

Laborant till skiftgång inklusive nattskift sökes med start omgående. Om tjänstenTjänsten är som laborant på ett livsmedelsföretag beläget i centrala Halmstad. Familjeföretaget producerar öl, cider, läsk och vatten fördelat på flera produktionslinjer. Vi söker en laborant för kvalitetskontroll till vårt tappningslaboratorium. Arbetet innebär att man arbetar parallellt med produktionspersonalen och gör löpande kontroll av både produkter och instrument/maskiner på dags- och veckobasis. Lättare service av utrustning samt underhåll av laboratoriet ingår också. Om digVi söker en energisk person med god initiativförmåga och god kondition, som kan fatta snabba beslut, då arbetet ofta sker i ett högt tempo. Samarbete och kommunikationsförmåga är också viktiga egenskaper liksom att kunna dokumentera sitt arbete. Erfarenhet från livsmedelsproduktion eller livsmedelshantering är ett krav. Grundläggande laboratorieerfarenheter så som titreringar, pipettering och användning av vanligt förekommande laboratorieutrustning är meriterande, samt erfarenhet från mikrobiologisk provtagning. Tunga lyft förekommer. Arbetstiden är fördelat på treskift och tvåskift, även helgarbete kan bli aktuellt. Urvalsarbetet sker löpande och lämplig kandidat kan komma att anställas innan sista ansökningsdag omgående.Om ansökan Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

18 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Sitechef till Volvo, Logent

Logent är marknadsledande inom kontraktslogistik i Norden. Vi erbjuder våra kunder ett unikt och brett tjänsteutbud där vi strävar efter ständiga förbättringar genom robusta operativa processer och fokus på starkt ledarskap. Vi är på en häftig tillväxtresa och ser ett fortsatt starkt intresse för våra tjänster. Logent har nu fått äran att driva emballageterminalen för Volvo Construction Equipment i Arvika. Terminalen i Arvika är den fjärde terminalen som Logent driver för Volvo. Nu söker vi en passionerad och lösningsorienterad sitechef som vill leda och styra terminalen för att skapa en verksamhet i toppklass för att nå våra och kundens högt uppställda mål. Vad erbjuder vi? En möjlighet att från start vara med och driva och utveckla en emballageterminal till en lösning i toppklass Återkommande samarbete med övriga terminalchefer för att gemensamt utveckla verksamheten Stora utvecklingsmöjligheter inom Logent Ett arbetsklimat där du har stor frihet att forma verksamheten, högt i tak samt en chef med lång erfarenhet som stöd i ditt arbete Vem söker vi? Vi söker dig som är resultatinriktad och är passionerad kopplat till din yrkesroll Du är lösningsorienterad, strukturerad, datadriven och har ett närvarande ledarskap Du har förmågan att leda och utveckla personal på ettframgångsriktsätt Du tar ägandeskap för ditt arbete och det är viktigt för dig med kontinuerlig utveckling Vi ser att du erfarenhet av logistiska processer från liknande tjänst Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete som sitechef Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vad innebär rollen? Leda och utveckla verksamheten för att säkerställa effektivitet, kvalitet och lönsamhetsmål Ansvar för att säkerställa drift av verksamhet samt fastighet Ansvar för att uppnå och överträffa definierade nyckeltal, SLA och produktivitetssiffror Budget- och resultatansvar för siten Personalansvar Ansvar för arbetsmiljö och fackligt samarbete Kontakt och samarbete med kund Du har det yttersta ansvaret över siten och har ett kompetent team till din hjälp. Kontinuerlig utveckling av dina medarbetare kommer att vara ett stort fokus. För att lyckas i denna roll är det viktigt att du är passionerad över ditt uppdrag samt att du är närvarande som chef. Verksamheten drivs normalt kl.07-16, helgfria vardagar och startdatum för tjänsten är snarast möjligt. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om ansökan:Urval görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta rekryteringsspecialist Thérèse Griverus på [email protected], alternativt073-7234802

17 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Lagerarbete extratjänst i Götene

Nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta extra som lagermedarbetare. Som lagermedarbetare är dina främsta arbetsuppgifter vika "displayer" som är den typen av monter vår kund använder sig av till sina produkter, samt packa dem inför leverans. Vi erbjuder dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% att arbeta extra hos oss. Kanske studerar du,driver egen verksamhet eller har ett annat arbete på deltid som gör att du vill bli en del av vår arbetsstyrka några dagar i veckan. För att lyckas i rollen som lagermedarbetare ska du vara självständig, flexibel och ansvarstagande. Vidare ser vi även att du har en känsla för kvalitet och har en god arbetsmoral. Det är viktigt att du har en god samarbetsförmåga, är prestigelös och inte rädd för att ta i. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag 07.00-16.00Vi ser att du har möjlighet att arbeta 2-3 pass per vecka. Vi letar efter personer som har ett bra bemötande mot kollegor, är ordningsamma och håller tider. Anställningen är på Logent Bemanning som ambulerande bemanningskonsult. Krav: - Behärska svenska i tal och skrift - B körkort och tillgång till bil - Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Meriterande: - Truckkort A1 - B4 - Tidigare lagererfarenhet Om ansökan: Du ansöker tjänsten via annonsen,Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.Vi ber er vänligen att inte ringa oss för att ansöka till tjänsten. Det är enbart ansökningar via länken som läses. Välkommen med din ansökan!

17 april 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Leveransplanerare SAAB/Logent

Om Logent Logent är marknadsledande inom kontraktslogistik i Norden. Vi erbjuder våra kunder ett unikt och brett tjänsteutbud där vi strävar efter ständiga förbättringar genom robusta operativa processer och fokus på starkt ledarskap. Vi är på en häftig tillväxtresa och ser ett fortsatt starkt intresse för våra tjänster. Vi tar hand om våra anställda och erbjuder alla medarbetare trygga anställningsförhållanden och marknadsmässiga löner. Resan som anställd kan börja på olika orter i olika delar av vårt bolag där vi nu 2024 är ca 3800 anställda i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Nederländerna. Till vår enhet i Tannefors upprättar vi nu en ny roll och söker vår framtida leveransplanerare som kommer arbeta brett både inom Logent och för vår kund SAAB. Huvudansvaret inom ramen för rollen innefattar att säkerställa utleveranser och att processen hålls effektiv och välfungerande. Detta genom tätt samarbete med lager- och avsändningsverksamheten. För rätt kandidat finns möjlighet att vara delaktig i utformandet av tjänsten. Rollen rapporterar till ansvarig Operations Manager på enheten. Arbetsuppgifter och ansvar i korthet: Följa upp ordrar i affärssystemet och utreda eventuella hinder för leverans. Bevaka, utreda och följa upp ordrar som fastnat i processen / hindras från utleverans. Föra tät kommunikation med kundansvarig samt eskalera förseningar utan prognos. Stötta Team Leader samt tekniker i utredning av avvikelser Förbereda och sammanställa underlag för uppföljning samt konsolidera information från flera källor. Vara delaktig och driva kontinuerligt förbättringsarbete rörande orderflödet med kundansvarig Vara delaktig i produktion av utbildningsmaterial och utföra utbildning i nya arbetssätt Vi söker dig som trivs med att jobba nära organisationen och har en social närvaro. Du har genom tidigare erfarenheter skaffat dig god kunskap inom leverans- och orderflöden. Som leveransplanerare tar du ägandeskap och arbetar analytiskt/lösningsorienterat för att lösa dina uppgifter. Andra egenskaper vi värdesätter är förmågan att behålla entusiasm i perioder av högt tempo, lyhördhet och en fallenhet för servicetänk. Då rollen är nyinrättad och tidigare inte funnits på denna enhet finns goda möjligheter för rätt person att lyfta fram goda idéer och forma ansvarsområdet. Vad erbjuder vi? Välkommen till en unik möjlighet att vara med och på en spännande och utvecklande resa på en modern arbetsplats. Kom ombord du också, det blir en rolig resa! Vi tycker om ett högt tempo och bidrar aktivt med bra energi och engagemang både till kollegor och kunder. Vi har kul på jobbet, är flexibla och ställer alltid upp för varandra. Ansökan Urval görs löpande och tjänsterna kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och lämplighet. Har du frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Thérèse Grivérus, [email protected]. Vi behandlar inte ansökningar via mejl p g a GDPR.

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Operations Manager till Beijer, Logent

Om Logent: Logent är marknadsledande inom kontraktslogistik i Norden. Vi erbjuder våra kunder ett unikt och brett tjänsteutbud där vi strävar efter ständiga förbättringar genom robusta operativa processer och fokus på starkt ledarskap. Vi är på en häftig tillväxtresa och ser ett fortsatt starkt intresse för våra tjänster. Vi tar hand om våra anställda och erbjuder alla medarbetare trygga anställningsförhållanden och marknadsmässiga löner. Resan som anställd kan börja på olika orter i olika delar av vårt bolag där vi nu 2023 är ca 3000 anställda i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Nederländerna. Vi söker vi nu en Operations Manager till Logent:s verksamhet i Eskilstuna. Verksamheten i Eskilstuna är Bejers splitternya centrallager på 65 000 m2 och ca 100 medarbetare. I nuläget består din organisation av 4 arbetsledare med tillhörande personal. Arbetsuppgifter och ansvar i korthet: Leda och motivera ditt team av arbetsledare samt säkerställa att organisationen möter KPI:er kopplade till säkerhet, kvalitet och kundnöjdhet. Säkerställa planering för verksamheten I det dagliga arbetet ingår det att implementera strategier och styra / utveckla verksamheten mot ökad lönsamhet, produktivitet, kvalitet, kund- och medarbetarnöjdhet. Leda och driva en del administrativa processer samt säkerställa effektiv daglig styrning. Som Operations Manager är du en trygg och erfaren ledare med god personkännedom och du har en omfattande förståelse för logistik för komplexa produkter. Du har även god analytisk förmåga, är datadriven och är bekväm att arbeta i system. Slutligen ser vi att du är en ansvarsfull individ som tar ägandeskap och strävar efter att överträffa affärsmässiga mål genom fakta och insikter i den dagliga verksamheten. Vad erbjuder vi? Välkommen till en unik möjlighet att vara med och på en spännande och utvecklande resa på en modern arbetsplats. Kom ombord du också, det blir en rolig resa! Vi tycker om ett högt tempo och bidrar aktivt med bra energi och engagemang både till kollegor och kunder. Vi har kul på jobbet, är flexibla och ställer alltid upp för varandra. Ansökan: Urval görs löpande och tjänsterna kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och lämplighet. Har du frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Thérèse Grivérus, [email protected]. Vi behandlar inte ansökningar via mejl p g a GDPR.

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024