Delikatess medarbetare till Ica Kvantum Liljeholmen
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi letar efter en sann matälskare som är serviceinriktad och brinner för färskvaror och delikatesser. Din passion för att upprätthålla hög kvalitet och standard är en självklarhet för dig.  Rollen innebär att du ansvarar för förberedelse och hantering av råvaror samt att erbjuda rådgivning och service till våra kunder över disken. Arbetsuppgifter - Hjälpa kunder över delikatess disken. - Öppna upp/ Stänga ner delikatess disken. - Serva kunder i Bistron. - Säkerställa att avdelningen är fräsch, prydlig, attraktiv och lockande för kunder. - Städning enligt rutin. Vem söker vi? Vi söker dig som har tidigare Butikserfarenhet samt besitter god kunskap i kundservice. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet i en delikatess disk men vi ser hellre att du brinner för mat. Du är en lagspelare som drivs av resultat där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna.  Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Tjänsten är en behovsanställning där timmar varierar, perfekt för dig som studerar! Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. tillträde snarast eller enligt ök. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här

72 dagar sedan
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Extrapersonal till ICA, Coop och Hemköp i Uppsalaområdet
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi på Storesupport by Job&Talent samarbetar med några av Sveriges mest välkända butikskedjor och erbjuder bemanning vid både akuta och planerade behov. Just nu söker vi dig som är serviceinriktad, ansvarstagande och trivs med ett omväxlande arbete i butiksmiljö. Ta chansen att utvecklas tillsammans med oss – sök idag! Arbetsuppgifter Som butiksmedarbetare kommer du att arbeta hos flera av våra kunder runtom i Uppsalaområdet. Hos oss får du möjlighet att jobba i olika butiker och på så sätt utveckla dina kunskaper inom detaljhandeln samt försäljning och kundservice. Arbetsuppgifterna varierar beroende på uppdrag och kan innefatta kassaarbete, varuplock, inventering och andra butikssysslor. Personliga egenskaper Vi söker dig som tidigare har arbetat i livsmedelsbutik och har erfarenhet av både varuplock och kassaarbete från kedjor som ICA, Coop eller Hemköp. Du trivs i en serviceinriktad roll där du är butikens ansikte utåt och kundkontakten står i fokus. Du har ett professionell och seriöst bemötande gentemot kunderna. Du har lätt för att anpassa dig till olika arbetsmiljöer, tar egna initiativ och arbetar effektivt även i ett högt tempo. Att ge service faller sig naturligt för dig – du förstår att kunderna är butikens viktigaste personer och strävar alltid efter att skapa en positiv upplevelse för dem. Krav Du har erfarenhet från ICA, Coop eller Hemköp. För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), eget företag, deltidsanställning, pensionär eller att du är elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Anställningsform  Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

73 dagar sedan
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Extrapersonal till ICA, Coop och Hemköp i Stockholmsområdet
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vill du bli en del av ett team i en spännande och fartfylld bransch? Vi på Storesupport by Job&Talent samarbetar med några av Sveriges mest välkända butikskedjor och erbjuder bemanning vid både akuta och planerade behov. Just nu söker vi dig som är serviceinriktad, ansvarstagande och trivs med ett omväxlande arbete i butiksmiljö. Ta chansen att utvecklas tillsammans med oss – sök idag! Arbetsuppgifter Som butiksmedarbetare kommer du att arbeta hos flera av våra kunder runtom i Stockholmsområdet. Hos oss får du möjlighet att jobba i olika butiker och på så sätt utveckla dina kunskaper inom detaljhandeln samt försäljning och kundservice. Arbetsuppgifterna varierar beroende på uppdrag och kan innefatta kassaarbete, varuplock, inventering och andra butikssysslor. Personliga egenskaper Vi söker dig som trivs i en serviceinriktad roll där du är butikens ansikte utåt och kundkontakten står i fokus. Du har ett professionell och seriöst bemötande gentemot kunderna. Du har lätt för att anpassa dig till olika arbetsmiljöer, tar egna initiativ och arbetar effektivt även i ett högt tempo. Att ge service faller sig naturligt för dig – du förstår att kunderna är butikens viktigaste personer och strävar alltid efter att skapa en positiv upplevelse för dem. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), eget företag, deltidsanställning, pensionär eller att du är elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Anställningsform Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

78 dagar sedan
Sista ansökan:
26 september 2025
Matintresserad delikatessmedarbetare till ICA, Coop och Hemköp
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om tjänsten Vi söker efter en matintresserad och serviceinriktad person som brinner för att arbeta med färskvaror och delikatesser. I din roll kommer du att upprätthålla hög kvalitet och standard i våra butikers färskvarudiskar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta att hjälpa kunder över delikatess disken, samt ta emot och hantera beställningar av charkuterier, deli, ostar, fisk och andra delikatesser. Du kommer även att se till att sortimentet är välfyllt, prydligt presenterad samt ge råd och service till våra kunder. Personliga egenskaper Du som söker ska ha ett genuint intresse för mat och delikatesser. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i fisk, charkuterier och ost, men det är inte ett krav då vi erbjuder möjligheter till utbildning. Du behöver vara framåt och våga ta för dig, då detta arbete handlar mycket om att sälja in en upplevelse till kunderna. Erfarenhet från liknande arbete inom dagligvaruhandeln är meriterande. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), eget företag, deltidsanställning, pensionär eller att du är elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Anställningsform Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

78 dagar sedan
Sista ansökan:
26 september 2025
Extrapersonal till butikskedjor inom sällanköpshandeln
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du bli en del av ett team i en spännande och fartfylld bransch? Vi på Storesupport by Job&Talent samarbetar med några av Sveriges mest välkända butikskedjor och erbjuder bemanning vid både akuta och planerade behov. Just nu söker vi dig som är serviceinriktad, ansvarstagande och trivs med ett omväxlande arbete i butiksmiljö. Ta chansen att utvecklas tillsammans med oss – sök idag! Arbetsuppgifter Som butiksmedarbetare kommer du att arbeta hos flera av våra kunder runtom i Stockholmsområdet. Du kommer att arbeta inom olika branscher, allt från kläd- och blomsterbutiker till byggvaruhus och djuraffärer. Här får du möjligheten att samla bred och värdefull kompetens inom både försäljning och kundservice. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av: Varuplock Kassaarbete Kundservice Inventering Personliga egenskaper Du som person trivs i en serviceinriktad roll och har goda kommunikationsfärdigheter gentemot kunder, samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom ett professionellt och trevligt bemötande. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), eget företag, deltidsanställning, pensionär eller att du är elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Anställningsform Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till fyra dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid. Helgarbete kan förekomma. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

78 dagar sedan
Sista ansökan:
26 september 2025
Ica Kvantum Liljeholmen söker kökspersonal på heltid
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vill du vara en del av vårt köksteam på ICA Kvantum Liljeholmen? Har du erfarenhet från färskvaror eller dagligvaruhandel och ett genuint intresse för mat? Trivs du med att arbeta bakom kulisserna och bidra till att förenkla människors vardag? Då söker vi just dig till vårt team! På ICA Kvantum Liljeholmen kännetecknas vårt team av nyfikenhet, energi och ett starkt engagemang för att leverera högsta kvalitet till våra kunder. Om rollen I rollen som kock i vårt varmkök kommer du att vara en viktig del av teamet som ansvarar för att laga dagens lunch och färdigrätter – både till vår varma buffé och det paketerade sortimentet. Du producerar allt från såser och grytor till salladsbar och arbetar efter produktionslistor tillsammans med dina kollegor. Rollen innebär även att ta emot leveranser och fylla på varor, vilket gör arbetet både varierat och fartfyllt. Du blir en del av ett engagerat köksteam där samarbete, struktur och smaksäkerhet är i fokus. Vi söker dig som Har erfarenhet från storkök, restaurang eller liknande Gillar högt tempo och trivs med att jobba nära dina kollegor Har god smakförståelse och intresse för mat Är nyfiken, ansvarstagande och vill utvecklas Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är på heltid där du kommer att arbeta dagtid samt varannan helg. Du kommer att anställas direkt av ICA Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till ICA Kvantum Liljeholmen – här börjar din resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här

78 dagar sedan
Sista ansökan:
26 september 2025
Butiksmedarbetare till Blomsterlandet – Löddeköpinge
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Plats: Blomsterlandet, Löddeköpinge Period: Omgående – 30 juni Arbetstid: Ca 30 h/vecka, varierande pass mellan 08–17 eller 10–19. Varannan helg, 10-17:00. Arbetsuppgift: Kassaarbete. Kundservice inom växter, krukor och trädgårdsprodukter. Stödja i övriga butiksuppgifter vid behov. Upplärning sker på plats – du får en värdefull inblick i hur Blomsterlandet arbetar. Meriterande kvalifikationer: Utbildning inom trädgård, floristik eller liknande med inriktning på blommor och växter. Innehav av truckkort. Tidigare arbetslivserfarenhet inom blomsterhandel eller växtbutik. Erfarenhet av kundservice och försäljning i butiksmiljö. Goda kunskaper i växtvård, säsongsvariationer och produktpresentation. Om Storesupport by Job&Talent: Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan: Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

83 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025
Fazer söker säljare till Eskilstuna/Södertälje

Skapa ögonblick som gör skillnad. Vi söker en driven och serviceinriktad säljare till vårt team på Fazer Sweden! Som säljare hos oss arbetar du med en portfölj av framgångsrika varumärken så som Dumle, Geisha, Karl Fazer, Ögon, Tutti Frutti, Aito, Froosh och Frebaco. I rollen som säljare ansvarar du för att introducera och sälja in produkter till kunderna inom dagligvaruhandeln och hjälper till med synliga exponeringslösningar och kampanjer. Tillsammans med butikerna lägger du upp kortsiktiga och långsiktiga mål gällande lönsamhet och sortiment samt ansvarar för att löpande bygga och vårda relationerna med dina kunder. Du utgår från hemmet och besöker dagligen butiker och presenterar våra produkter med ansvarsområde för distrikt Eskilstuna, Södertälje och Strängnäs med omnejd. Tjänsten är en tillsvidareanställning (inleds med provanställning) på heltid med arbetstid förlagd dagtid, måndag till fredag. Varför ska du välja Fazer? Det börjar med människor. Du kommer att arbeta i en stimulerande och välkomnande miljö, omgiven av kollegor som inspirerar dig till att göra ditt bästa. Som säljare för Fazer Sweden får du möjlighet till utvecklings- och karriärmöjligheter inom företaget samt förmånen att arbeta med några av branschens starkaste varumärken. Vad bidrar du med till teamet? Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och utbildning på lägst gymnasienivå. Vi söker dig som är driven och brinner för att skapa goda resultat och leverera efter uppsatta mål. Du har ett intresse för ekonomi och tidigare erfarenhet av att arbeta med butiksmarginaler och prissättning. För att vara lämplig i rollen som säljare hos oss har du goda Office-kunskaper samt innehar B-körkort. Du ska även vara flytande i svenska i både tal och skrift. Som person är du utåtriktad, social och positiv med ett intresse för kundrelationer och service. Vi söker dig som är strukturerad och självgående med en positiv inställning till utveckling och förändring. För att trivas i rollen som säljare tror vi att du är redo för en utmaning inom en varugrupp där flera andra starka aktörer konkurrerar och du är motiverad för att lyfta våra varumärken på marknaden. Redo för ett välsmakande jobb? Ansök nu. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Du blir anställd av Fazer som i denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare. Med fokus på matupplevelser gör Fazer det möjligt att njuta av dagens bästa stunder. Vår mission, Mat med mening, bygger på vårt unika 130-åriga arv, djupa konsumentinsikter och innovationer för att skapa hållbara matlösningar för framtiden. Med våra cirka 5 000 engagerade medarbetare fokuserar vi på konsumentprodukter, vår direkt till konsument-riktade verksamhet i Nordeuropa och export till ytterligare cirka 40 olika länder. Vår verksamhet följer Fazers uppförandekod som baserar sig på koncernens värderingar och FN-initiativet Global Compact. Fazer-koncernens omsättning 2022 uppgick till 1,1 miljarder euro. Northern Magic. Made Real.

84 dagar sedan
Sista ansökan:
20 september 2025
Dollarstore Svenstavik söker butikschef!

Om oss: Dollarstore är en av Sveriges ledande lågprisaktörer och strävar ständigt efter att erbjuda våra kunder glädje, gemenskap och fantastiska priser. Med över 130 butiker i både Sverige och Danmark och över 2000 engagerade medarbetare fortsätter vi att växa och utvecklas. Sedan augusti 2023 är vi en del av finska Tokmanni Group och tillsammans är vi en av de ledande lågprisaktörerna i Norden. Om rollen: I rollen som butikschef ansvarar du för butikens försäljning, drift och skötsel. Du är den drivande kraften bakom att skapa en utvecklande miljö för dina medarbetare och säkerställer att varje dag på jobbet är meningsfull och produktiv. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Försäljnings- och resultatansvar: Du är ansvarig för att uppnå och överträffa försäljningsmål samt säkerställa en lönsam verksamhet. Personalansvar: Du vägleder, coachar och motiverar dina medarbetare för att maximera deras potential och bidra till teamets framgång. Budgetarbete: Du arbetar aktivt med att upprätthålla och följa upp budgetar samt vidtar åtgärder för att säkerställa lönsamhet och effektivitet. Ledarskapsfrågor: Du är en naturlig ledare som trivs med att bygga och utveckla ett starkt och engagerat team. Kundservice i världsklass: Du säkerställer att varje kund får en exceptionell serviceupplevelse och att deras behov och förväntningar överträffas. Dina kompetenser: För att trivas och lyckas som butikschef hos Dollarstore är vi på jakt efter personer med följande kompetenser: Erfarenhet inom detaljhandeln: Du har gedigen erfarenhet av att arbeta inom retailbranschen och förstår dess unika utmaningar och möjligheter. Ledarskap och motivation: Du är en inspirerande ledare som älskar att bygga en positiv anda och peppa dina kollegor till att göra det bästa av varje arbetsdag. Resultatorientering: Du är driven av att uppnå och överträffa försäljningsmål och har förmågan att arbeta strategiskt för att maximera resultatet. Kundfokus: Du har en stark kundorientering och strävar alltid efter att leverera enastående kundservice. Flexibilitet: Du är beredd att arbeta på kvällar och helger och trivs med en dynamisk och omväxlande arbetsmiljö. Varför Dollarstore: Som en del av Dollarstores team får du möjlighet att arbeta i en spännande och dynamisk arbetsmiljö där du dagligen får möjlighet att påverka och bidra till vår fortsatta framgång. Vi erbjuder också möjligheter till personlig och professionell utveckling samt förmåner och belöningar för ditt engagemang och din prestation. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Vi värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av Dollarstore som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till DollarStore och en rolig resa! Om oss: Dollarstore är en av Sveriges ledande lågprisaktörer och strävar ständigt efter att erbjuda våra kunder glädje, gemenskap och fantastiska priser. Med över 130 butiker i både Sverige och Danmark och över 2000 engagerade medarbetare fortsätter vi att växa och utvecklas. Sedan augusti 2023 är vi en del av finska Tokmanni Group och tillsammans är vi en av de ledande lågprisaktörerna i Norden.

84 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
ICA Maxi Partille Driftsledare Kolonial
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Som Driftsledare Kolonial kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa en effektiv och noggrann drift. Ditt huvudsakliga ansvar kommer att inkludera: Ansvara för planering och genomförande av det dagliga arbetet på kolonial. Organisera och fördela arbetsuppgifter för plockteamet. Säkerställa att plockningen sker i tid och med hög noggrannhet Säkerställa det dagliga arbetet med svinnhantering. Delta i inventeringar och hålla ordning på lagersaldon. Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av arbete inom livsmedelsbranschen, och helst från ICA, är meriterande. Förmåga att leda och motivera ett team Är strukturerad samt ha en god förmåga att planera och prioritera. Flexibilitet och förmåga att arbeta i en snabbt föränderlig miljö. Är ansvarstagande och ha en stark känsla för service. Personliga egenskaper: Vi söker en engagerad och ansvarsfull individ med god samarbetsförmåga. Du trivs i en dynamisk arbetsmiljö och har förmågan att upprätthålla en hög standard av noggrannhet och effektivitet. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Vi värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande, vår rekryteringsprocess är därför byggd för att ge oss objektivitet. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av Ica Maxi Partille som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till ICA Maxi Partille! Om företaget ICA Maxi Partille byggdes 1998, då vi startade som en Supermarket. År 2001 blev vi en Kvantum för att 2006 bli det vi är idag; en Maxi butik. ICA Maxi Partille ägs av familjen Strindeborn och drivs av densamma tillsammans med alla fantastiska medarbetare som idag är ca 140st.

84 dagar sedan
Sista ansökan:
20 september 2025