Isaksson Rekrytering & Bemanning AB jobb

Lediga jobb hos Isaksson Rekrytering & Bemanning AB

Fastighetsskötare till Gladsheim Fastigheter – Falköping, Skultorp & Skövde

Fastighetsskötare till Gladsheim Fastigheter – Falköping, Skultorp Skövde Vill du arbeta med fastighetsskötsel i ett växande bostadsbolag som sätter hyresgästen i fokus? Nu söker Gladsheim en självgående och serviceinriktad fastighetsskötare till vårt team i Skaraborg. Välkommen med din ansökan redan idag! Ditt uppdrag Som fastighetsskötare hos Gladsheim Fastigheter ansvarar du för den dagliga driften och skötseln av cirka 250 lägenheter i Falköping, Skultorp och delar av Skövde. Du arbetar nära våra hyresgäster och är ofta deras första kontakt, vilket gör dig till en nyckelperson i att leverera god service i vardagen. Du blir en viktig del av Gladsheim Fastigheters närvaro i området och arbetar för att våra fastigheter håller hög kvalitet och att våra hyresgäster trivs. Du tillhör ett team om fem fastighetsskötare, där ni tillsammans säkerställer att våra bostadsområden är välskötta och att hyresgästerna får den service de behöver. Arbetsuppgifter Åtgärda felanmälningar och genomföra enklare reparationer och underhåll Sköta inre och yttre miljö, exempelvis gräsklippning, busk- och trädvård, skräpplockning Snöröjning och halkbekämpning vid behov (endast dagtid) Genomföra ronderingar samt tillsyn enligt plan Ansvara för ledsagning och samordning med entreprenörer Vara Gladsheims ansikte utåt och ge god service på plats Din profil Hos oss står hyresgästen i centrum. Du tycker om att göra skillnad i vardagen, lösa problem och se till att både fastigheter och människor mår bra. Vi söker dig som tar ansvar, trivs med att jobba självständigt och har lätt för att möta människor. Du är praktiskt lagd, ser vad som behöver göras och får saker att hända. Vi söker dig som har: Erfarenhet av liknande arbete inom fastighetsskötsel, bygg eller VVS Förmåga att själv planera och genomföra ditt arbete Grundläggande IT-kunskaper – du är van vid att använda mobilappar och ärendehanteringssystem Goda kunskaper i svenska och viss förståelse för engelska B-körkort Vi erbjuder Hos Gladsheim Fastigheter blir du en del av ett engagerat och samarbetsinriktat team, med korta beslutsvägar och stora möjligheter att påverka. Vi är ett bostadsbolag med stark tillväxt och tydligt fokus på trygghet, närvaro och kvalitet i våra områden. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Ett varierande arbete i ett växande bostadsbolag Möjlighet att påverka och utveckla både dig själv och arbetsområdet Ett engagerat och samarbetsinriktat team Tjänstebil för arbetsrelaterade resor Vill du veta mer om oss? Besök vår hemsida: Din trygga hyresvärd - Gladsheim Fastigheter! Kontaktuppgifter och ansökan Den här rekryteringsprocessen hanteras av Isaksson Rekrytering för Gladsheims räkning, vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Gladsheim Fastigheter.  Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Josefin Chapovalova på telefonnummer 076-000 11 97 eller [email protected] Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag den 13 juni 2025. Sök tjänsten på vår hemsida, vi tar inte emot ansökningar via e-post. Vi ser fram emot din ansökan! Bakgrundskontroll via 2Secure Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning. Kontrollen utförs i samarbete med 2Secure och kan omfatta CV-verifiering, rättsärenden, ekonomisk granskning samt andra relevanta kontroller beroende på tjänstens krav. För mer information, besök https://www.2secure.se

Igår
Sista ansökan:
15 juni 2025
Fastighetsförvaltare för konsultuppdrag i Linköping

Fastighetsförvaltare till fastighetsbolag i Linköping Nu söker vi en självgående fastighetsförvaltare till en av våra kunder i Linköping. Vår kund är ett större fastighetsbolag med bostadsfastigheter. Vi söker nu dig som har tidigare arbetat som fastighetsförvaltare med bostäder och kommersiella lokaler. Uppdraget startar omgående och sträcker sig till september med goda möjligheter till förlängning.  Om tjänsten som fastighetsförvaltare Som Förvaltare hos vår kund kommer du att arbeta med fokus på hyresbostäder. Rollen innebär att du att ansvarar för drift, underhåll och fastighetsteknik. Du kommer tillhöra ett team där alla som arbetar är med och hjälper varandra. Du driver projekt med varierad komplexitet, lokala förutsättningar och krav på leveranstid, därför är det viktigt att du som person även är flexibel och lösningsorienterad. Rollen innebär många olika kontaktytor och du kommer att ha kontakt med både kollegor, hyresgäster och externa leverantörer. Viktigt för tjänsten är att skapa och utveckla goda relationer med hyresgästerna. Vem söker vi? Som person är du ansvarstagande, van vid att ta egna initiativ och driva dessa i mål. Arbetet innebär många skiftande arbetsuppgifter, så du måste vara strukturerad och kunna prioritera vad som är viktigast. Du har en god samarbetsförmåga, är relationsbyggande och trivs med många kontakter i ditt arbete. Det är viktigt att du trivs med att möta många olika slags människor. Vi önskar även att du har följande kvalifikationer och erfarenheter: Eftergymnasial utbildning inom fastighet eller annat relevant område Erfarenhet av arbete med förvaltning av bostadsfastigheter och kommersiella lokaler Goda vana av att arbeta i fastighetssystem Goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel. B-körkort Flytande tal och skrift både svenska och engelska Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Ira Isaksson på 0704–857559 eller [email protected] eller Michelle Sjöstrand på 073-501 05 97 eller [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är även medlemmar i Byggföretagen, (före detta BI). Besök https://www.isakssonrekrytering.se

4 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juni 2025
Förvaltare/projektledare till Gävle

Fastighetsförvaltare som vill utvecklas till projektledare, Gävle Kyrkans Fastighetssamverkan Stockholm AB är ett bolag inom Svenska kyrkan. KFS är först inom Svenska kyrkan att erbjuda utförande fastighetskonsultuppdrag åt lokala enheter som församlingar och pastorat. Vår målsättning är att leverera heltäckande fastighetsförvaltning- och projektledarkompetens åt våra kunder, så att kulturarvet bevaras och övriga fastigheter nyttjas så ändamålsenligt som möjligt för den kyrkliga verksamheten. Idag genomför vi uppdrag åt ca 20 församlingar i Stockholms- och Uppsala stift. Beståndet består såväl av kyrkor med kulturhistoriskt värde som moderna församlingshus och bostäder. Svenska kyrkan äger ca 25 000 byggnader och är därmed en av landets största fastighetsägare. KFS gör också uppdrag åt andra beställare än Svenska kyrkan.   Vad erbjuder KFS dig? Du får förmånen att arbeta med ett brett spektrum av fastigheter och projekt. En del är unika och kulturhistoriska och stadens äldsta och finaste byggnader. Dina kommande kollegor har gedigen kompetens i att förvalta gamla byggnader och ett stort engagemang för sitt arbete. De känner att de gör och har ett mycket meningsfullt arbete med att bevara vårt kulturarv. Jobbet präglas av gott samarbete med kollegorna och högt fokus på verksamheterna som bedrivs i lokalerna. Du får kontinuerlig kompetensutveckling genom kurser och internutbildningar och möjlighet att växa i din roll. Det finns en tydlig utvecklingsväg för dig som vill bli projektledare och ta dig an större och mer komplexa projekt. Din roll som fastighetsförvaltare och blivande projektledare. Hos KFS arbetar vi som konsulter åt våra ägare åt och även åt andra kunder. De flesta är församlingar och pastorat inom Svenska kyrkan inom Stockholms och Uppsala stift. Byggnaderna du förvaltar är av mycket olika karaktär exempelvis; kyrkor, administrativa- och samlingslokaler, bostäder, servicebyggnader och gravkapell. Det är ett omväxlande arbete och du kommer att jobba med både strategiska och operativa frågor. Du kommer att jobba med förvaltningsfrågor som byggnadernas underhåll, drift och skötsel samt att upprätta underhållsplaner. Till uppgifterna hör också att driva och genomföra mindre underhållsprojekt och lokalanpassningar. Du har det övergripande ansvaret att planera, genomföra, rapportera och dokumentera uppdraget mot kunden, under ledning av KFS chef för förvaltningsenheten. En viktig del av arbetet är också din utveckling. Med stöd från vår chef för förvaltningsenheten och våra projektledare, får du möjlighet att gradvis ta dig an mer omfattande projekt och utvecklas i riktning mot en roll som projektledare. Vem är du? För att trivas och bli framgångsrik i jobbet har du några års erfarenhet av en liknande roll. Du har arbetat med budget och underhållsplaner samt planerat och drivit en effektiv förvaltning både tekniskt och ekonomiskt. Du har erfarenhet av att handla upp tjänster och entreprenader som är relevanta i förvaltningen. Det är mycket meriterande om du drivit, genomfört och projektlett mindre ROT- och lokalanpassningsprojekt. Har du också erfarenhet och kunskap om kulturhistoriska byggnader, hyresjuridik och lokalförsörjningsfrågor är det meriterande. Du behöver vara bekväm i att arbeta med Excel och att kommunicera skriftligt, då du bland annat kommer att skriva beslutsunderlag och utredningar. Du har en eftergymnasial utbildning som fastighetsförvaltare, alternativt har du förvärvat motsvarande kunskap genom mångårig erfarenhet. Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift och det är ett krav att du har B-körkort. Som person är du inlyssnande, är konsultativ i din framtoning och har fokus och prioriterar kundernas behov. Du kommunicerar med lätthet och pedagogiskt med andra människor i olika situationer. Du är också strukturerad och planerar både på kort och lång sikt. Kontaktuppgifter och ansökan I denna rekrytering samarbetar KFS AB med Isaksson Rekrytering Bemanning. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryteringskonsult Annika Loberg på 073 – 048 85 50. Vi ser fram emot din ansökan via hemsida www.isakssonrekrytering.se redan idag, då vi intervjuar kandidater löpande.Vi tillämpar referenstagning och bakgrundskontroll inför en anställning. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!  Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv. För mer information besök https://www.isakssonrekrytering.se

5 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juni 2025
Rover Grupo söker Arbetsledare Betong Kristianstad
Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Är du en person som gärna utmanar dig själv och strävar efter att utvecklas i din yrkesroll? Delar du Rover Groups stora passion med att skapa en bättre framtid genom att utveckla nya, viktiga infrastrukturkonstruktioner? Då kan det vara just dig vi letar efter! Nu finns möjligheten att få bli en del av ett framgångsrikt och globalt företag som driver viktiga infrastrukturprojekt inom väg, järnväg och hamnar. Vi söker framför allt dig som är en ansvarsfull ledare och som har arbetat med större anläggningsprojekt inom infrastruktur. Välkommen med din ansökan till oss på Isaksson Rekrytering! Om Rover Grupo Sweden Rover Grupo är ett ledande konstruktionsbolag och utmärker på grund av sin specialisering inom komplexa projekt i krävande men spännande arbetsmiljöer. I Sverige arbetar idag ca 40 medarbetare med placeringar i Stockholm och Kristianstad. Bolaget är verksamma inom tre dimensioner; Rover Rail, Rover Maritime och Rover Infrastructure. Rover Group anser att medarbetare som känner sig uppfyllda av sin roll utför ett bättre arbete. Därför engagerar vi oss i den professionella utvecklingen hos våra anställda, det är också viktigt för oss att karriären går att kombinera med livet utanför arbetet. Rover engagerar sig i sina anställdas utveckling så att det ska kunna förbättra sina yrkesperspektiv i linje med deras attityder och förmågor. Som företag med internationell affärsverksamhet erbjuder Rover med många möjligheter för karriärutveckling. Att arbeta utomlands är en berikande upplevelse både personligt och professionellt för vår personal, som utför banbrytande arbeten som hjälper företaget att expandera och utvecklas. Vi på Rover Group är fast beslutna om att skydda våra medarbetares hälsa och säkerhet. Antalet arbetsolycksfall i koncernen under de senaste tio åren ligger långt under branschgenomsnittet. Om tjänsten som arbetsledare  Som arbetsledare kommer du planera, leda och följa upp våra UE i den dagliga produktionen inom tilldelade ansvarsområden. Du ansvarar även för att arbetsmiljö och kvalitet efterlevs. Du kommer löpande att bevaka och följa upp produktionens resultat avseende exempelvis kostnader, tidsplan och logistik. Som arbetsledare hos Rover Grupo ansvarar du även för att säkerställa efterlevnad, samsyn och enighet i din arbetsgrupp gällande Rover Grupo visioner och mål. Är du Rover Grupo´s nya arbetsledare?  Nu söker vi dig som har minst tre års erfarenhet av anläggningsproduktion i ledande befattning. Har du ingenjörsutbildning i botten är detta meriterande men vi välkomnar också sökanden från yrkesarbetarledet med några års erfarenhet från arbetsledarrollen. Du har erfarenhet från brobyggnationer samt har arbetat med projekt där Trafikverket varit beställare. Vidare ser vi gärna att du har ett strukturerat arbetssätt, god samarbetsförmåga och tydlig kommunikation. B-körkort är ett krav för tjänsten. Som person drivs du av att leverera kvalitet i allt du gör. Om du stöter på något du inte redan kan vill du nyfiket och målinriktat lära dig mer om det. Du uppskattar ett högt tempo och är en närvarande ledare med god förmåga att kommunicera med olika människor på ett bra och individanpassat sätt. Kontaktuppgifter och ansökan Den här rekryteringsprocessen hanteras av Isaksson Rekrytering och Rover Groups:s önskan är att alla eventuella frågor går direkt till Isaksson Rekryterings rekryteringskonsult Jonas Bessing via telefon: 0736-264750 eller e-post: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan via annonsen. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, bygg, anläggning, teknik, energi, samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen, (före detta Sveriges Byggindustrier BI). För mer information besök https://www.isakssonrekrytering.se

5 dagar sedan
Sista ansökan:
18 maj 2025
Rover Grupo söker Arbetsledare Mark Kristianstad
Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Är du en person som gärna utmanar dig själv och strävar efter att utvecklas i din yrkesroll? Delar du Rover Groups stora passion med att skapa en bättre framtid genom att utveckla nya, viktiga infrastrukturkonstruktioner? Då kan det vara just dig vi letar efter! Nu finns möjligheten att få bli en del av ett framgångsrikt och globalt företag som driver viktiga infrastrukturprojekt inom väg, järnväg och hamnar. Vi söker framför allt dig som är en ansvarsfull ledare och som har arbetat med större anläggningsprojekt inom infrastruktur. Välkommen med din ansökan till oss på Isaksson Rekrytering! Om Rover Grupo Sweden Rover Grupo är ett ledande konstruktionsbolag och utmärker på grund av sin specialisering inom komplexa projekt i krävande men spännande arbetsmiljöer. I Sverige arbetar idag ca 40 medarbetare med placeringar i Stockholm och Kristianstad. Bolaget är verksamma inom tre dimensioner; Rover Rail, Rover Maritime och Rover Infrastructure. Rover Group anser att medarbetare som känner sig uppfyllda av sin roll utför ett bättre arbete. Därför engagerar vi oss i den professionella utvecklingen hos våra anställda, det är också viktigt för oss att karriären går att kombinera med livet utanför arbetet. Rover engagerar sig i sina anställdas utveckling så att det ska kunna förbättra sina yrkesperspektiv i linje med deras attityder och förmågor. Som företag med internationell affärsverksamhet erbjuder Rover med många möjligheter för karriärutveckling. Att arbeta utomlands är en berikande upplevelse både personligt och professionellt för vår personal, som utför banbrytande arbeten som hjälper företaget att expandera och utvecklas. Vi på Rover Group är fast beslutna om att skydda våra medarbetares hälsa och säkerhet. Antalet arbetsolycksfall i koncernen under de senaste tio åren ligger långt under branschgenomsnittet. Om tjänsten som arbetsledare  Som arbetsledare kommer du planera, leda och följa upp våra UE i den dagliga produktionen inom tilldelade ansvarsområden. Du ansvarar även för att arbetsmiljö och kvalitet efterlevs. Du kommer löpande att bevaka och följa upp produktionens resultat avseende exempelvis kostnader, tidsplan och logistik. Som arbetsledare hos Rover Grupo ansvarar du även för att säkerställa efterlevnad, samsyn och enighet i din arbetsgrupp gällande Rover Grupo visioner och mål. Är du Rover Grupo´s nya arbetsledare?  Nu söker vi dig som har minst tre års erfarenhet av anläggningsproduktion i ledande befattning. Du har erfarenhet inom VA och vägbyggnation samt har arbetat med projekt där Trafikverket varit beställare. Har du ingenjörsutbildning i botten är detta meriterande men vi välkomnar också sökanden från yrkesarbetarledet med några års erfarenhet från arbetsledarrollen. Vidare ser vi gärna att du har ett strukturerat arbetssätt, god samarbetsförmåga och tydlig kommunikation. B-körkort är ett krav för tjänsten. Som person drivs du av att leverera kvalitet i allt du gör. Om du stöter på något du inte redan kan vill du nyfiket och målinriktat lära dig mer om det. Du uppskattar ett högt tempo och är en närvarande ledare med god förmåga att kommunicera med olika människor på ett bra och individanpassat sätt. Kontaktuppgifter och ansökan Den här rekryteringsprocessen hanteras av Isaksson Rekrytering och Rover Groups:s önskan är att alla eventuella frågor går direkt till Isaksson Rekryterings rekryteringskonsult Jonas Bessing via telefon: 0736-264750 eller e-post: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan via annonsen. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, bygg, anläggning, teknik, energi, samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen, (före detta Sveriges Byggindustrier BI). För mer information besök https://www.isakssonrekrytering.se

5 dagar sedan
Sista ansökan:
18 maj 2025
Platschef Anläggning Svensk Sjöentreprenad i Göteborg
Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Svensk Sjöentreprenad AB söker platschef till sin verksamhet i Göteborg. Svensk Sjöentreprenad ( SSE ) är ett av landets största och äldsta marina anläggningsföretag och har varit verksamma inom undervattensentreprenader sedan mitten av 1980-talet. Till vår verksamhet i Göteborg söker vi nu en Projektledare som vill vara en del av företagets fortsatta tillväxt. Vill du vara med och bidra med din kunskap i komplexa anläggningsprojekt med marin karaktär och till ett hållbart samhällsbyggande? Välkommen med din ansökan idag! Om verksamheten    Svensk Sjöentreprenad AB är en del av MarCongruppen AB. Vi inriktar oss på nybyggnation, service, underhåll och utförande av projekt i anslutning till vatten. Inom detta område erbjuder vi byggnation och eller underhåll av bl.a. hamnar, kajer, bryggor, fyrar, broar, kraftverk m.m. genom ett unikt och mångårigt samarbete med anläggnings och förvaltande företag kan vi erbjuda ett brett kunnande inom dessa områden via våra verksamheter i Stockholm, Härnösand, Göteborg, Sölvesborg, Luleå och Malmö. Läs mer på: www.sse-ab.se Om tjänsten Vi söker Platschef med några års erfarenhet från betong/grundläggning/anläggning eller markverksamhet och som vill leda våra projekt i marin miljö. Den primära uppgiften är att driva våra projekt och leverera detta av hög kvalité till SSE kunder. Som platschef på SSE kommer du att driva hela processen i dina projekt. Rollen som platschef ger dig stora möjligheter att arbeta med olika typer av projekt med varierande inriktning och storlek. Du kommer också in i ett företag som aktivt satsar på att erbjuda medarbetarna utbildning och personlig utveckling. Arbetet är varierande med alltifrån att driva projekt inom renovering och nybyggnation av broar, kajer och sjöledningar till att tillsammans med våra erfarna dykare ta fram kostnadseffektiva lösningar för undervattensarbeten. Som platschef driver du dina projekt tillsammans med arbetsledare. Du driver processen, leder arbetet och har det ekonomiska ansvaret. Vidare kan det vara att ha flera projekt på gång samtidigt. Arbetet bedrivs i nära samarbete med övriga platschefer. Kvalifikationer Vi söker dig som har några års erfarenhet i en ledande roll inom anläggning/betong/grundläggning. Meriterande om du har erfarenhet från marin verksamhet. Du är tekniskt kunnig inom anläggning och har god förståelse för projekteringsprocessen. Som person är du tydlig och har förmåga att hålla och skapa struktur. Vidare trivs du med många sociala kontaktytor och har en förmåga att skapa goda relationer. Därtill är du bra på att skapa engagemang och förtroende bland dem du samarbetar med. Du är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som engelska.  Vi ser gärna att du har med dig följande:  God kunskap av anläggningprojekt.  Kunskap i entreprenadjuridik (AMA, AB och ABT)  Erfarenhet från projektledning.  Du har goda ledaregenskaper Vad kan Svensk Sjöentreprenad erbjuda dig? Vi erbjuder dig goda utvecklingsmöjligheter som platschef där du får möjlighet att succesivt växa in i din roll och få mer ansvar och få större projekt med tiden. Du erbjuds att arbeta i ett spännande företag som präglas av en god teamkänsla och en familjär stämning. För att trivas i tjänsten ska du vara en person som utmanas och drivs av att arbeta såväl strategiskt som operativt. Du kommer att ingå i ett team av erfarna platschefer som arbetar med liknande utmaningar. Tjänsten är placerad på SSEkontor i Göteborg. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Svensk Sjöentreprenad AB med Isaksson Rekrytering Bemanning AB. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. För frågor kring tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare, seniorkonsult Jonas Bessing, [email protected], 0736-264750. Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv

5 dagar sedan
Sista ansökan:
18 maj 2025
Fastighetsskötare till Båstadhem

Vill du jobba som fastighetsskötare på en av Sveriges bästa arbetsplatser? Då bör du läsa vidare! Båstadhem har utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser 2024 och 2025. Är du en person som håller ögonen öppna för vad som behöver göras och utifrån det tar egna initiativ? Vill du utveckla dina kunskaper inom både inre och yttre fastighetsskötsel och samtidigt ha ett givande och roligt jobb? Ansök till tjänsten som fastighetsskötare för att få möjligheten att bli en del av teamet hos Båstadhem! Resultatet av Båstadhems senaste medarbetarundersökning har kvalificerat Båstadhem till en av Sveriges bästa arbetsplatser via "Great Place to Work". Professionalism, arbetsglädje och respekt – Båstad kommun är en kreativ plats för alla som vill utveckla, förändra och förbättra. Tillsammans känner vi stolthet över det vi gör och är öppna för omvärlden. Om Båstadhem Båstadhem AB är ett allmännyttigt bostadsbolag som ägs av Båstads kommun. Med ca 1000 lägenheter runt om i Båstads kommun är vi den största aktören på bostadsmarknaden avseende hyresrätter i Båstads kommun. Vi äger och förvaltar även kommunens samtliga äldrevårdsfastigheter. Sedan april 2011 förvaltar vi också kommunens övriga fastigheter. Båstadhem ingår i Sveriges Allmännytta, som är en bransch- och intresseorganisation för 300 bostadsföretag, i huvudsak allmännyttiga. Kollektivavtal finns mellan Fastigo och Fastighetsanställdas Förbund. Vi är idag 24 medarbetare; 8 kontorsanställda, 10 fastighetsskötare, 4 fastighetstekniker och 2 snickare. Vad går tjänsten som fastighetsskötare ut på? Som fastighetsskötare kommer dina arbetsuppgifter huvudsakligen bestå av att arbeta med både yttre och inre skötsel. Du ansvarar för ett antal fastigheter inom ett specifikt område. Du kommer mestadels att arbeta självständigt vilket förutsätter att du trivs att arbeta med frihet under ansvar. Huvudsakliga arbetsuppgifter:  Ansvara för och utföra både inre och yttre skötsel av fastigheterna  Rondering av fastigheter  Hantering av felanmälningar  Beställa mindre reparationsarbeten och följa upp entreprenörer  Utföra skötselåtgärder och mindre reparationsarbeten  Föra dokumentation över fastigheterna så som medieförbrukning och underhållsåtgärder Vem söker vi? Till rollen som fastighetsskötare söker vi framförallt dig som är en självgående och flexibel person som motiveras av att få jobba med människor och att få ta eget ansvar. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av fastighetsskötsel och fastighetsservice, men det är inget krav. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper då du arbetar i en serviceorganisation och ingår i ett arbetslag. Vi söker dig som har: har erfarenhet av liknande praktiska yrken, gärna med dokumenterade kunskaper har datorvana samt goda språkkunskaper i svenska i både tal och skrift. Andra språkkunskaper är meriterande. B-körkort är ett krav. Kontaktuppgifter och ansökan Den här rekryteringsprocessen hanteras av Isaksson Rekrytering för Båstadhem AB:s räkning, vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Båstadhem AB. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Frida Lundqvist på telefonnummer 073-526 33 29 eller [email protected] Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Sök tjänsten på vår hemsida, vi tar inte emot ansökningar via e-post. Vi ser fram emot din ansökan! Bakgrundskontroll via 2Secure Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning. Kontrollen utförs i samarbete med 2Secure och kan omfatta CV-verifiering, rättsärenden, ekonomisk granskning samt andra relevanta kontroller beroende på tjänstens krav. För mer information, besök https://www.2secure.se

7 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juni 2025
Senior teknisk projektledare till SBMI – Sveriges Bergmaterialindustri
Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Geologer och geofysiker m.fl.

Vill du vara med och utveckla den bransch som förser samhället med byggmaterial? SBMI söker en senior teknisk projektledare som vill stötta våra medlemsföretag i att utveckla innovativa och hållbara lösningar inom bergmaterialindustrin. Här får du en strategisk och rådgivande roll där du samarbetar med företag, myndigheter och forskningsaktörer för att driva utvecklingsprojekt som stärker branschens säkerhet, effektivitet och omställning till en mer hållbar energianvändning. Genom ditt arbete hjälper du medlemsföretagen att möta framtidens utmaningar och skapa långsiktiga, hållbara resultat. Har du erfarenhet av teknisk projektledning och vill vara med och påverka en bransch som är avgörande för framtidens hållbara samhällsbyggande? Då är detta din nästa utmaning. Välkommen med din ansökan till Isaksson Rekrytering! Ditt uppdrag Vill du vara med och forma framtiden för en bransch som gör det material som bokstavligen bygger upp samhället? Vi är branschorganisationen för bergmaterialindustrin och samlar både producenter av bergmaterial och konsulter/leverantörer i branschen. I den här rollen stöttar du våra producerande medlemsföretag genom att hjälpa dem att utveckla mer effektiva, hållbara och innovativa lösningar. Som senior teknisk projektledare får du en strategisk och samordnande roll där du samarbetar med företagsledare, teknikexperter och beslutsfattare. Du driver viktiga frågor inom innovation, elektrifiering, maskinsäkerhet och klimatomställning och har stort eget ansvar i en liten men inflytelserik organisation. För att du snabbt ska komma in i rollen erbjuder vi en gedigen onboarding och interna branschspecifika utbildningar som ger dig fördjupad kunskap om bergmaterialindustrins tekniska frågor. Tjänsten utgår från SBMIs kontor i Näringslivets hus på Storgatan 19 i Stockholm och resor med övernattning förekommer. Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden Driva tekniska utvecklingsprojekt inom produktionsteknik, hållbarhet och säkerhet i samarbete med producerande medlemsföretag Ta fram vägledning till branschens företag om hur de kan förbättra sina tekniska processer och möta branschens krav. Leda branschgemensamma initiativ inom produktionsteknik, elektrifiering, fossilfri produktion och klimatomställning. Samordna samarbeten mellan medlemsföretag, forskningsinstitut, myndigheter och leverantörer. Hålla medlemsföretagen uppdaterade om nya teknologier, regelverk och branschstandarder. Initiera och leda forsknings- och utvecklingsprojekt som stärker industrins konkurrenskraft. Representera SBMI i olika branschfora och bidra till kunskapsutbyte inom industrin. Vem söker vi? Vi söker dig som trivs i en rådgivande roll där du får hjälpa medlemsföretag att hitta tekniska lösningar och utveckla sina verksamheter. Du är analytisk och strategisk, med förmåga att omsätta komplexa tekniska frågor till konkreta förbättringsåtgärder. För att lyckas i rollen behöver du vara en skicklig kommunikatör som kan samarbeta med både tekniska specialister och beslutsfattare. Du har ett stort intresse för branschens utveckling och drivs av att skapa långsiktigt hållbara och innovativa lösningar. För att passa i rollen söker vi dig som har: Flerårig erfarenhet av projektledning, gärna ledande befattning inom anläggning, bergmaterialindustrin, maskintillverkare eller annat område som bedöms relevant för vår bransch Relevant högskole- eller universitetsutbildning inom exempelvis väg vatten, maskinteknik, produktionsteknik, hållbarhet eller liknande område Erfarenhet av att arbeta med myndighetskrav, lagstiftning och branschspecifika regelverk Förmåga att förklara tekniska frågor på ett pedagogiskt sätt Vana vid att arbeta med olika intressenter, exempelvis företag, forskningsinstitut och myndigheter   Vad vi erbjuder Hos SBMI får du en unik möjlighet att påverka en hel industri och arbeta i en roll där ditt tekniska kunnande och din samverkansförmåga gör verklig skillnad. Vi erbjuder: Nära samarbete med medlemsföretag – En dynamisk arbetsmiljö där du jobbar direkt med företag och experter inom industrin Flexibilitet och frihet – En självständig roll med stort eget ansvar och möjlighet att forma arbetet utifrån din kompetens och erfarenhet Påverkan och utveckling – En central roll där du bidrar till branschens framtid och påverkar viktiga beslut Ett starkt nätverk – Tillgång till branschens viktigaste aktörer och nära samverkan med Svenskt Näringsliv, myndigheter och forskningsinstitut Långsiktig utveckling – Möjlighet att fördjupa din expertis inom teknik, hållbarhet och innovation genom strategiskt arbete och projektledning Om SBMI SBMIs uppgift är att samla och stärka svensk bergmaterialindustri, att tillvarata medlemmarnas gemensamma intressen i branschrelaterade och näringspolitiska frågor samt att företräda medlemmarna i frågor av gemensamt intresse inför statsmakt, myndigheter, andra organisationer, internationella organ och allmänhet. För mer information besök: www.sverigesbergmaterialindustri.se Kontaktuppgifter och ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Isaksson Rekrytering Bemanning AB. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta: Josefin Chapovalova på 076-000 11 97 eller via e-post: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan via Isakssons hemsida: Här finns möjligheterna. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Intervjuer sker löpande, och vi tillämpar referenstagning och bakgrundskontroll inför en anställning. Välkommen med din ansökan!

7 dagar sedan
Sista ansökan:
30 maj 2025
Gruppchef drift till Retta i Stockholm

Gruppchef drift till Retta i Stockholm Till Retta i Stockholm söker vi en ledare som älskar att jobba med fastigheter, teknik, människor och service. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan redan idag! Vi erbjuder Hos oss kommer du att möta intressanta och nöjda kunder, en mix av teknisk komplexitet samt nyfikna och kunniga kollegor som gillar att jobba tillsammans. Vi jobbar med ständig utveckling av vår personal och det finns stora möjligheter till kompetensutveckling. Vår inriktning är både bostad- och kommersiella fastigheter, där vi verkar inom affärsområdena fastighetsdrift, teknisk och ekonomisk förvaltning samt Asset Management. Våra kunder väljer oss utifrån kvalitet, förtroende och långsiktighet i relationer. Vi jobbar likt en fastighetsägare i våra uppdrag och är sparsamma med tilläggsfakturering. Om tjänsten I rollen som Gruppchef jobbar du nära din personal, kunderna och tekniken. Du arbetsleder ditt team av fastighetsskötare och fastighetstekniker och ansvarar för att leverera fastighetsdrift enligt kundavtal. Tillsammans med ditt team tar ni fram och arbetar efter planer för varje enskild fastighet för att uppnå bästa möjliga resultat. Du utgår från kontoret i Stockholm och kommer att arbeta med bostadsfastigheter företrädesvis i Stockholm och Uppsala men även lite fastigheter i Sörmland och Östergötland, i uppdraget ingår även lite samhällsfastigheter och kommersiella fastigheter. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Att leda och fördela gruppens arbete inom teknisk drift inom tilldelat fastighetsbestånd Att coacha och stötta ditt team och medarbetare Personalansvar för sex till åtta medarbetare Leveransansvar/ kundansvar Administration, fakturering och rapportering Vid behov utbilda medarbetare Vid behov täcka upp vid frånvaro Vem söker vi? Vi söker en ledare som älskar att jobba med fastigheter och människor. Du har relevant erfarenhet från fastighetsbranschen och starkt intresse för människor, service och teknik. Du är en skicklig kommunikatör med känsla och lyhördhet för olika människor och situationer. Du är en operativ ledare som vill jobba nära verkligheten, kunden och tekniken. Vi önskar även att du har följande kvalifikationer: Minst 5 års erfarenhet av att arbeta som fastighetstekniker/drifttekniker med fördel fastighetsbranschen Erfarenhet av att arbeta med drift/förvaltning av bostadsfastigheter och kommersiella fastigheter Goda kunskaper inom fastighetsdrift (ventilation, värme, kyla, sanitet, styr regler, sprinkler och brandlarm) Goda kunskaper inom SBA Goda kunskaper inom olika fastighetstekniska system och felsökning Du har goda kunskaper i Officepaketet och har lätt för att arbeta i olika system. Vi ser också att du har erfarenhet från fastighetstekniska system och ärendehanteringssystemet Mobigo eller motsvarande. B-körkort är ett krav. Retta AB Retta AB grundades 2007 och var först på den svenska marknaden med att leverera fastighetsförvaltning med öppenhet och flexibilitet. Idag är vi en del av den nordiska fastighetskoncernen Retta och erbjuder våra kunder tjänster inom Asset Management, ekonomisk, kommersiell och teknisk förvaltning samt fastighetsdrift. Vi har ett stort fokus på hållbarhet och är en flexibel, pålitlig och nära partner för fastighetsägare i de nordiska länderna. Vi finns idag på ett 40-tal orter i Sverige och Finland. Några av våra kunder är Cavendo, Mileway, Schroders, Genesta, Alecta, Aberdeen, Savills, K-fastigheter och IM. Läs mer om oss på www.rettasverige.se Kontaktuppgifter och ansökan I denna rekrytering samarbetar Retta med Isaksson Rekrytering. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryteringskonsult, Josefin Chapovalova, via [email protected] eller 076-000 11 97. Vi behandlar ansökningar löpande så sök nu. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. Vi tillämpar referenstagning och bakgrundskontroll inför en anställning. Välkommen med din ansökan! Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, bygg och teknik. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen, (f.d. BI). Besök https://www.isakssonrekrytering.se för mer information.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juni 2025
Erfaren fastighetstekniker till Volito Fastigheter i Malmö

Är du en tekniskt kunnig och serviceinriktad person som trivs i en varierad och utvecklande arbetsmiljö? Hos Volito Fastigheter får du möjlighet att arbeta inom vårt kommersiella fastighetsbestånd bestående av kontor, hotell och butiker i Malmö. Vi erbjuder en engagerad och prestigelös arbetsmiljö med korta beslutsvägar och en kultur med fokus på att skapa långsiktig hållbarhet och värde för både hyresgäster och ägare. Nu söker vi en erfaren fastighetstekniker som vill bidra till vår långsiktiga förvaltning av attraktiva och välskötta fastigheter. Välkommen med din ansökan till Isaksson Rekrytering! Volito Fastigheter grundades 1997 och verksamheten utgörs av långsiktighet, effektiv förvaltning, hög servicegrad och nära relationer till hyresgäster och samarbetspartners. Idag omfattas beståndet av 21 fastigheter i Malmö och 1 fastighet i Lund, fördelade på kontor, butiker, hotell och bostäder, med en sammanlagd yta på 94 000 kvadratmeter. Volito Fastigheter ansvarar även för förvaltningen av de delägda fastigheterna The Point och Quality Hotel View i Hyllie. På Volito Fastigheter kommer du till ett värderingsstyrt familjebolag med en atmosfär som präglas av omtänksamhet och öppenhet. Volito Fastigheter är en del av Volito, en privatägd investmentkoncern indelad i tre affärsområden: Fastigheter, Industri och Portföljinvesteringar. Koncernen har sitt huvudkontor i Malmö. Besök vår hemsida för mer information: Välkommen till Volito Fastigheter! | Volito Fastigheter AB Om rollen Som fastighetstekniker hos Volito Fastigheter blir du en viktig del av vårt förvaltningsteam och arbetar med ett varierat bestånd av kontor, hotell och butiker i Malmö. Du får en nyckelroll i att säkerställa den dagliga driften, underhållet och utvecklingen av våra fastigheter, alltid med fokus på kvalitet, energieffektivitet och hyresgästernas trivsel. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Drift, tillsyn och enklare felsökningar av värme, ventilation, sanitet, el och kyla samt övriga fastighetstekniska system Hantering och uppföljning av felanmälningar för att upprätthålla hög standard Utföra/beställa felavhjälpande reparationer och underhåll i våra byggnader och hos våra hyresgäster Övervakning av styr- och reglersystem för värme, ventilation och kyla Optimering för att uppnå bättre energieffektivitet Löpande kontakt med hyresgäster, entreprenörer och samarbetspartners Förebyggande underhåll för att skapa en trygg och väl fungerande fastighetsmiljö Löpande tillsyn och skötsel för att säkerställa att det är snyggt och rent i och runt våra fastigheter Programmering av tag och porttelefon samt nyckelhantering Utförande av SBA-kontroller, miljökontroller, delta i skyddsronder Delaktig i underhållsplanering i samarbete med fastighetsförvaltare och teknikansvarig Vem vi söker Vi söker dig som är social och har ett genuint intresse för att bygga goda relationer med både hyresgäster och kollegor. Du är kundfokuserad och strävar efter att leverera hög service och kvalitet i ditt arbete. Som person är du prestigelös och flexibel, och du trivs med att arbeta i team samtidigt som du tar eget ansvar och driver ditt arbete framåt på ett strukturerat sätt. Du har en naturlig problemlösningsförmåga och ett öga för detaljer, vilket gör att du kan hantera både dagliga och mer komplexa tekniska utmaningar. Vi söker dig som har följande kvalifikationer: Erfarenhet av arbete som fastighetstekniker eller liknande roll Minst 5 års erfarenhet av kommersiella fastigheter Goda kunskaper inom värme, VVS, el, ventilation, kyla och styr- och reglersystem Erfarenhet av SBA, brandlarm, sprinkler och energieffektivisering Teknisk förståelse och vana att arbeta med digitala system B-körkort Meriterande: Utbildning inom fastighetsteknik, energioptimering eller motsvarande Anläggningsskötare brandlarm och sprinkler Erfarenhet av arbete i Vitec eller liknande system   Vad vi erbjuder Hos Volito Fastigheter blir du en del av ett värderingsstyrt familjeägt företag med korta beslutsvägar. Vi värdesätter samarbete, engagemang och långsiktighet i vår förvaltning och strävar alltid efter hållbara lösningar. Vi delar kontor med vårt moderbolag och sitter på Skeppsbron 3 i centrala Malmö. Hos oss får du vara med och bidra på vår resa mot en ökad hållbar förvaltning, med målet att alla fastigheter ska vara miljöcertifierade till år 2030. Vi har en trivsam och prestigelös arbetsmiljö där gemenskapen stärks genom sociala aktiviteter. Här får du en trygg anställning i ett företag där vi stöttar varandra och arbetar nära både hyresgäster och samarbetspartners. Kontaktuppgifter och ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Isaksson Rekrytering Bemanning AB. Vi tillämpar referenstagning och bakgrundskontroll på slutkandidat. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Svetlana Fedorova på 073-526 33 29 eller via [email protected] Vi ser fram emot din ansökan via hemsida www.isakssonrekrytering.se redan idag, då vi intervjuar kandidater löpande. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Välkommen med din ansökan! Isaksson Rekrytering Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och medlem av Kompetensföretagen inom Svenskt Näringsliv. Vi arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal inom fastighet, bygg och teknik. För mer information, besök vår hemsida https://www.isakssonrekrytering.se

8 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juni 2025