Lediga jobb hos Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Vill du leda en verksamhet i tillväxt och samtidigt utveckla både affärer och människor? Eltel söker en affärsdriven och engagerad avdelningschef som vill ta nästa steg i karriären. Här får du en unik möjlighet att sätta din prägel på verksamheten i Skaraborg och Jönköping – och bygga vidare på en stark grund. Du får leda ett kompetent team i en bransch som är central för Sveriges elektrifiering och hållbara framtid. Eltel är den ledande leverantören av tjänster för kritisk infrastruktur. Vi designar, planerar, bygger och säkrar driften av el- och kommunikationsnätverk i hela Sverige på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter. Vi är stolta över att skapa värde för våra kunder och för samhället i stort – vi på Eltel kombinerar kunskap och kompetens med en praktisk inställning till arbete. Vi har ambitionen att vara den bästa arbetsplatsen för dig som gillar utmaningar och som vill ta ett samhällsansvar. Vi söker nu fler engagerade människor som vill bli en del av vårt företag. För mer information besök vår hemsida: Always connected, always powered Ditt uppdrag Som avdelningschef har du det övergripande ansvaret för verksamheten i Jönköping och Skaraborg. Du leder ett högkompetent team bestående av teamledare, tekniker, projektörer, projektledare och produktionsplanerare, som driver den dagliga verksamheten framåt.Du har fullt resultat-, personal- och budgetansvar, och arbetar både operativt och strategiskt för att utveckla såväl affären som dina medarbetare. Du driver din egen ledningsgrupp samtidigt som du ingår i distriktets ledningsgrupp. Placeringsort är på kontoret i Skövde och du rapporterar direkt till Distriktschef Filip Dahl. Exempel på arbetsuppgifter:Utveckla och vårda kundrelationer Säkerställa att dina projekt levereras i tid, med rätt kvalitet och ekonomi Coacha, utveckla och stötta ledare och medarbetare Driva förbättringsarbete med fokus på tillväxt och effektivitet Ansvara för arbetsmiljö, säkerhet och säkerställa att nollvisionen för olyckor efterlevs Delta i affärsdialoger och vara med i beslutsfattande kring framtida satsningar Varför ska jag välja Eltel som arbetsgivare? Hos oss får du en ledarroll med stor möjlighet att påverka - både inom ditt eget ansvarsområde och på distriktsnivå. Vi erbjuder:En central roll i en organisation med höga ambitioner och stark tillväxt Ett varierat arbete med frihet och ansvar, samt goda möjligheter att växa och utvecklas Ett stabilt och samhällsviktigt företag där du får vara med och bidra till Sveriges kritiska infrastruktur inom förnybar energi och högpresterande kommunikationsnätverk En arbetsplats med starkt fokus på säkerhet och en god arbetsmiljö Vem är du? Vi söker dig som är en trygg och tydlig ledare med förmåga att skapa engagemang, driva förändring och leverera resultat. Du har ett affärsmässigt tänk, ser möjligheter till utveckling och vill göra affärer.”I vår tillväxt krävs ledare med starkt entreprenörskap och mod att förändra och utveckla verksamheten. Som avdelningschef har man stor möjlighet att påverka resultatet och bidra till helheten.” Säger Filip, som är distriktschef för Väst. Kvalifikationer:Gärna högskoleutbildning med ekonomisk eller teknisk inriktning eller motsvarande Tidigare chefs- och ledarerfarenhet med personalansvar i minst fem år Liknande kund-, bransch- och marknadserfarenhet (produktionsanläggning, telekom, eldistribution, installation) God vana av resultat- och budgetansvar Goda kunskaper i entreprenadjuridik B-körkort Tidigare erfarenhet av att driva förändringsprojekt av olika slag är starkt meriterande Tjänsten är säkerhetsklassad och bakgrundskontroll kommer att genomföras. Kontaktuppgifter och ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Isaksson Rekrytering & Bemanning AB. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Lundqvist på 073-526 33 29 eller via e-post: [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan via hemsida Isaksson Rekrytering & Bemanning | Här finns möjligheterna redan idag, då vi intervjuar kandidater löpande. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Välkommen med din ansökan!
Fastighetsskötare till Kungsvåningen i Stockholm Hos Kungsvåningen får du en varierad roll med ansvar för både människor och miljö. Vi söker dig som trivs med praktiskt arbete, gillar att lösa problem och vill utvecklas inom fastighetsskötsel.Kungsvåningen förvaltar och utvecklar bostäder och kommersiella lokaler i Stockholmsområdet. Vår ambition är att hålla hög kvalitet i det dagliga arbetet och skapa långsiktiga värden för både boende och verksamheter. Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Som fastighetsskötare ansvarar du för den dagliga driften och skötseln av våra fastigheter. Du arbetar med både bostäder och kommersiella lokaler och har en central roll i att säkerställa funktion, trivsel och kvalitet. Rollen är både praktisk och serviceinriktad – du arbetar med allt från tekniska system till utemiljö, felanmälningar och kontakt med hyresgäster och entreprenörer. Du utgår från vårt kontor i Nacka och arbetar i hela Storstockholm, främst på Södermalm, i Omringe, Nacka, Fittja samt ibland Eskilstuna. Exempel på arbetsuppgifter:Övervaka, sköta och underhålla fastigheternas tekniska system samt inre och yttre miljö Hantera akut och planerat underhåll Åtgärda felanmälningar, genomföra besiktningar, utföra mindre reparationer Kontakt med hyresgäster och leverantörer/entreprenörer Kalla underentreprenörer och delta vid återkommande besiktningar och kontroller Hålla professionell och god service gentemot våra hyresgäster Bidra till trivsel och trygghet i våra fastigheter Är du den vi söker? Vi söker dig som trivs i en praktisk roll och som har lätt för att ta tag i det som behöver göras. Du är händig, lösningsorienterad och har ett öga för detaljer som gör skillnad i vardagen. Du jobbar effektivt, har god servicekänsla och bemöter hyresgäster på ett trevligt och professionellt sätt. Med din insats bidrar du till att våra fastigheter är välskötta, trygga och trivsamma – varje dag! Vi söker dig som har: Erfarenhet av fastighetsskötsel eller motsvarande praktiskt yrke Förmåga att utföra enklare reparationer och justeringar God teknisk förståelse, gärna inom el, VVS eller bygg Grundläggande datakunskaper och administration Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift B-körkort Vi erbjuder Hos Kungsvåningen får du en självständig roll i ett växande företag med korta beslutsvägar och stort engagemang. Du får trevliga kollegor, ett modernt kontor i Nacka samt möjlighet att påverka och utvecklas i din roll. Vi erbjuder trygg anställning med kollektivavtal. Vill du veta mer om oss? Besök vår hemsida: Kungsvåningen - En privat samhällsbyggare Kontaktuppgifter och ansökan Den här rekryteringsprocessen hanteras av Isaksson Rekrytering för Kungsvåningen räkning, vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Kungsvåningen. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult:Frida Lundqvist på telefonnummer 073-526 33 29 eller [email protected] Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag den 19 juni 2025. Sök tjänsten på vår hemsida, vi tar inte emot ansökningar via e-post. Vi ser fram emot din ansökan! Bakgrundskontroll via 2Secure Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning. Kontrollen utförs i samarbete med 2Secure och kan omfatta CV-verifiering, rättsärenden, ekonomisk granskning samt andra relevanta kontroller beroende på tjänstens krav. För mer information, besök https://www.2secure.se
Är du en erfaren projektledare inom VVS och kylinstallationer? Kylgruppen är inne i en expansiv fas och söker nu en engagerad projektledare till vår installationsavdelning. Hos oss får du möjlighet att leda både projekt och team framåt och vara med och utveckla verksamheten. Tillsammans med Isaksson Rekrytering söker vi dig som vill bli en nyckelperson i vårt växande team. Välkommen med din ansökan redan idag! Hos oss får du vara med om en spännande resa i en organisation som växer. Vi är en väletablerad aktör på marknaden med syfte att skapa värdefulla klimat för människor och organisationer. Kylgruppen har sedan starten 1984 hjälpt kunder med installation och service av kyl- och värmepumpsanläggningar, och vi är sedan 2021 en del av Nordic Climate Group – en koncern med tydliga mål och fokus på energi, hållbarhet och personalutveckling. För rätt person finns det stora möjligheter till utveckling, inte minst genom moderbolaget som erbjuder utvecklingsprogram och kompetensdelning från andra bolag i koncernen. Vi har en familjär arbetsplats med närmare 54 anställda där vi hjälper varandra i stort och smått, och där vi kommit långt i arbetet med att definiera den egna organisationen. Vi vet vilka vi är, vad vi står för och vad vi vill med vårt arbete. Besök vår hemsida för mer information https://kylgruppen.se Ditt uppdrag För att möta den ökande efterfrågan söker vi nu en projektledare som kommer driva egna projekt. Du kommer att arbeta nära kollegor, kunder och leverantörer för att säkerställa att varje projekt levereras med högsta kvalitet, inom tidsram och budget samt att vi som team lyckas tillsammans. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda och samordna det dagliga arbetet resurseffektivt för att säkerställa att projekten följer plan, budget, arbetsmiljökrav och kvalitetsstandarder Ansvara för helhetsplanering, uppföljning och kontroll av projektens ekonomi, inklusive inköp och fakturering Driva flera projekt parallellt med fokus på effektiv resursanvändning för både egen personal och underentreprenörer (UE) Upprätthålla goda kundrelationer och säkerställa hög kundnöjdhet Är du den vi söker? Vi söker en kommunikativ och trygg ledare som är kunnig inom vårt nischområde. Du inspirerar ditt team till att nå uppsatta mål, är flexibel, hjälpsam och är en relationsbyggare som finns nära ditt team och dina kunder. Du säkerställer att projekt levereras med god kvalitet och enligt tidplan genom att agera, kommunicera och arbeta strukturerat. Vi söker dig som har följande erfarenheter och kvalifikationer: YH-utbildning eller högskoleutbildning som till exempel fastighetsingenjör, VVS-ingenjör, energiingenjör, driftingenjör och/eller projektledning Minst två års erfarenhet av projektledning inom VVS-installationer, både vid nybyggnation och ROT med inriktning på fastigheter som kontor, bostadsrättsföreningar, industrilokaler, livsmedelsanläggningar, sjukhus eller serverhallar. Erfarenhet av att leda och styra projekt inom kyl- & värmepumpsanläggningar Erfarenhet av att leda och styra en projektorganisation samt att arbeta nära beställare genom hela projektets gång. BAS P/U-utbildning och erfarenhet Arbetsmiljöutbildning för chefer eller motsvarande, för att kunna hantera arbetsmiljöansvar för personal på projekten Goda kunskaper i entreprenadjuridik Goda kunskaper i MS Office, framförallt Excel Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska i tal och skrift B-körkort Meriterande: Praktisk erfarenhet inom VVS eller kyla, exempelvis i roller som kylmontör, VVS-montör, driftsättare, ledande montör eller annan likvärdig tjänst. Tidigare erfarenhet av personalansvar och arbetsledaransvar Kontaktuppgifter och ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Isaksson Rekrytering & Bemanning AB . Vi tillämpar referenstagning och bakgrundskontroll på slutkandidat. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryteringskonsultJosefin Chapovalova på 076-000 11 97 eller via e-post på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan via hemsida www.isakssonrekrytering.se redan idag, då vi intervjuar kandidater löpande. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Välkommen med din ansökan!
Har du ett tekniskt intresse och drivs av att skapa värde för kunder? Som projektsäljare hos Aalberts HFC får du möjligheten att kombinera din tekniska kompetens med kundkontakt och affärsutveckling i ett bolag som ligger i framkant inom innovativa produkter och systemlösningar. Låt din karriär växa med oss och bli en del av ett starkt team i en spännande och expansiv bransch. Välkommen med din ansökan idag! Aalberts HFC är en global ledare inom tillverkning och utveckling av komponenter för värme- och kylsystem. Vi strävar efter att leverera högkvalitativa produkter och innovativa lösningar som skapar värde för våra kunder. Med en stark närvaro i Sverige och världen över erbjuder vi möjligheter för utveckling och tillväxt i en dynamisk och internationell miljö. För mer information besök: Aalberts HFC Ditt uppdrag Som projektsäljare hos får du en viktig roll med försäljningen inom HVAC-sektorn. Du arbetar med ett brett produktsortiment som omfattar bland annat expansionskärl, tryckhållningssystem med avgasning, rengöringslösningar och värmeväxlare. Ditt fokus ligger på att utveckla relationerna med större installatörer, entreprenörer och andra strategiskt viktiga kunder inom projektförsäljning. Du söker upp nya affärsmöjligheter och ansvarar för hela säljprocessen från tidigt skede till färdig leverans. Tillsammans med kunden planerar du projekten och säkerställer att lösningarna möter deras behov genom hela processen, från idé till drift. Tjänsten är fältbaserad och du utgår hemifrån, gärna från Malmö eller annan ort i Skåne. Rollen innebär regelbundna resor inom regionen. Arbetsuppgifter: Ansvara för försäljning av Aalbert HFCs produkter och lösningar Ge teknisk rådgivning och lösningsorienterat stöd till kunder Identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter och projekt Förhandla och slutföra avtal med både nya och befintliga kunder Samarbeta med interna avdelningar för att säkerställa kundnöjdhet och kvalitet i leveransen. Är du den vi söker? Vi söker dig som är självgående, resultatorienterad och har en stark förmåga att ta egna initiativ. Du har ett naturligt driv för att hitta nya affärsmöjligheter och är samtidigt en lagspelare som värdesätter samarbete och goda relationer. Kvalifikationer: Relevant utbildning inom VVS, ventilation eller kyla Erfarenhet av försäljning och/eller teknisk support med kundkontakt inom HVAC, VVS eller kyla Erfarenhet av att jobba med försäljning ute på fältet i en roll som säljare, försäljningsingenjör, projektledare och liknande roller God teknisk förståelse inom områden som HVAC, VVS eller kyla Förmåga att förklara komplexa tekniska lösningar på ett enkelt och lättförståeligt sätt Stark kommunikationsförmåga och vana vid att bygga långsiktiga kundrelationer Du har god administrativ förmåga, är van att arbeta i digitala system och har gärna erfarenhet av affärssystem som Microsoft Dynamics Goda kunskaper i svenska och engelska tal och skrift B-körkort och möjlighet att resa inom tjänsten Vi erbjuder: Hos Aalberts HFC får du möjlighet att arbeta med marknadsledande produkter i ett företag som präglas av innovation och utveckling. Vi erbjuder en spännande och utmanande roll där du får stor möjlighet att påverka din egen utveckling och vara med på en tillväxtresa. Självklart erbjuder vi konkurrenskraftiga villkor och förmåner. Kontaktuppgifter och ansökan Den här rekryteringsprocessen hanteras av Isaksson Rekrytering för Aalberts HFCs räkning vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Aalberts HFC. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult:Josefin Chapovalova på telefonnummer 076-000 11 97 eller [email protected] Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag den 29 juni 2025. Sök tjänsten på vår hemsida, vi tar inte emot ansökningar via e-post. Bakgrundskontroll via 2Secure Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning. Kontrollen utförs i samarbete med 2Secure och kan omfatta CV-verifiering, rättsärenden, ekonomisk granskning samt andra relevanta kontroller beroende på tjänstens krav. För mer information, besök https://www.2secure.se Vi ser fram emot din ansökan!
Svensk Sjöentreprenad AB söker platschef till sin verksamhet i Göteborg. Svensk Sjöentreprenad ( SSE ) är ett av landets största och äldsta marina anläggningsföretag och har varit verksamma inom undervattensentreprenader sedan mitten av 1980-talet. Till vår verksamhet i Göteborg söker vi nu en Projektledare som vill vara en del av företagets fortsatta tillväxt. Vill du vara med och bidra med din kunskap i komplexa anläggningsprojekt med marin karaktär och till ett hållbart samhällsbyggande? Välkommen med din ansökan idag! Om verksamheten Svensk Sjöentreprenad AB är en del av MarCongruppen AB. Vi inriktar oss på nybyggnation, service, underhåll och utförande av projekt i anslutning till vatten. Inom detta område erbjuder vi byggnation och eller underhåll av bl.a. hamnar, kajer, bryggor, fyrar, broar, kraftverk m.m. genom ett unikt och mångårigt samarbete med anläggnings och förvaltande företag kan vi erbjuda ett brett kunnande inom dessa områden via våra verksamheter i Stockholm, Härnösand, Göteborg, Sölvesborg, Luleå och Malmö. Läs mer på: www.sse-ab.se Om tjänsten Vi söker Platschef med några års erfarenhet från betong/grundläggning/anläggning eller markverksamhet och som vill leda våra projekt i marin miljö. Den primära uppgiften är att driva våra projekt och leverera detta av hög kvalité till SSE kunder. Som platschef på SSE kommer du att driva hela processen i dina projekt. Rollen som platschef ger dig stora möjligheter att arbeta med olika typer av projekt med varierande inriktning och storlek. Du kommer också in i ett företag som aktivt satsar på att erbjuda medarbetarna utbildning och personlig utveckling. Arbetet är varierande med alltifrån att driva projekt inom renovering och nybyggnation av broar, kajer och sjöledningar till att tillsammans med våra erfarna dykare ta fram kostnadseffektiva lösningar för undervattensarbeten. Som platschef driver du dina projekt tillsammans med arbetsledare. Du driver processen, leder arbetet och har det ekonomiska ansvaret. Vidare kan det vara att ha flera projekt på gång samtidigt. Arbetet bedrivs i nära samarbete med övriga platschefer. Kvalifikationer Vi söker dig som har några års erfarenhet i en ledande roll inom anläggning/betong/grundläggning. Meriterande om du har erfarenhet från marin verksamhet. Du är tekniskt kunnig inom anläggning och har god förståelse för projekteringsprocessen. Som person är du tydlig och har förmåga att hålla och skapa struktur. Vidare trivs du med många sociala kontaktytor och har en förmåga att skapa goda relationer. Därtill är du bra på att skapa engagemang och förtroende bland dem du samarbetar med. Du är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som engelska. Vi ser gärna att du har med dig följande: God kunskap av anläggningprojekt. Kunskap i entreprenadjuridik (AMA, AB och ABT) Erfarenhet från projektledning. Du har goda ledaregenskaper Vad kan Svensk Sjöentreprenad erbjuda dig? Vi erbjuder dig goda utvecklingsmöjligheter som platschef där du får möjlighet att succesivt växa in i din roll och få mer ansvar och få större projekt med tiden. Du erbjuds att arbeta i ett spännande företag som präglas av en god teamkänsla och en familjär stämning. För att trivas i tjänsten ska du vara en person som utmanas och drivs av att arbeta såväl strategiskt som operativt. Du kommer att ingå i ett team av erfarna platschefer som arbetar med liknande utmaningar. Tjänsten är placerad på SSEkontor i Göteborg. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Svensk Sjöentreprenad AB med Isaksson Rekrytering & Bemanning AB. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. För frågor kring tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare, seniorkonsult Jonas Bessing, [email protected], 0736-264750. Isaksson Rekrytering & Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv
Vill du leda ett kunnigt konsultteam och samtidigt bidra till en mer hållbar bygg- och fastighetsbransch? Sustera söker nu en regionchef till sitt kontor i Malmö – en nyckelroll för dig som vill kombinera affärsmässigt ledarskap med teknisk förståelse inom fukt, energi, miljö och byggrelaterade utredningar. Välkommen med din ansökan till Isaksson Rekrytering! Vi är ett branschledande konsultföretag med helhetsperspektiv på fastigheters livscykel. Våra experter projektleder, utreder och besiktigar både nybyggnads- och renoveringsprojekt. Genom vår specialistkompetens hjälper vi kunder inom både privat och offentlig sektor att förebygga problem, möta högt ställda hållbarhetskrav och öka värdet på sina fastigheter – idag och imorgon. Vill du läsa mer om oss och våra verksamhetsområden? Klicka här! Om rollen Som regionchef får du det övergripande ansvaret för vår sydligaste region. Här leder du ett kompetent och engagerat konsultteam som arbetar med energi, miljö, fukt och tekniska utredningar. Teamet utför uppdrag inom bland annat miljöcertifiering, energideklarationer, fuktsäkerhetsprojektering och inomhusmiljöutredningar för både privata och offentliga aktörer. Ditt uppdrag blir att coacha och utveckla dina medarbetare, samtidigt som du driver affären och bidrar till företagets övergripande mål. Du har ansvar för budget, resultat, resursplanering och kompetensutveckling, och arbetar nära ledningsgruppen och övriga regionchefer i Stockholm, Göteborg och Uppsala. Du ansvarar för att omsätta affärsstrategier till konkreta aktiviteter i regionen samtidigt som du säkerställer en arbetsmiljö där dina medarbetare trivs, utvecklas och presterar långsiktigt. Exempel på arbetsuppgifter: Leda och utveckla teamet i Malmö Driva affärs- och tjänsteutveckling Säkerställa kompetensutveckling och trivsel Delta i försäljnings- och marknadsaktiviteter Hålla löne- och utvecklingssamtal Bidra aktivt i företagets ledningsgrupp Vem är du? Du är en trygg ledare som finns nära din omgivning. Genom tydlig kommunikation och ett coachande sätt skapar du förtroende och får människor att växa. Du har ett genuint intresse för både teknik och människor och det märks när du inspirerar andra och driver utveckling både i teamet och i verksamheten i stort. Du har ett affärsmässigt förhållningssätt och förstår vikten av att skapa värde för både kunder och verksamheten. Du ser helheten, identifierar behov och är duktig på att bygga långsiktiga relationer. Vi söker dig som har följande kvalifikationer: Universitets- eller högskoleexamen, civilingenjör med inriktning, VVS-teknik, fastighetsteknik eller som civilekonom Minst fem års erfarenhet i en ledande roll inom relevant område Ett tydligt och närvarande ledarskap Erfarenhet av förändringsledning och att driva utvecklingsprocesser Bakgrund som teknikkonsult eller projektledare, gärna inom energi, miljö eller fastighet Erfarenhet av affärsutveckling och försäljning av konsulttjänster God teknisk kunskap inom ditt område Förmåga att utveckla medarbetare och bygga starka team Stark kommunikativ förmåga i både tal och skrift Ett etablerat nätverk inom branschen Vad erbjuder vi? Hos Sustera får du en ledande roll med stort handlingsutrymme och möjlighet att påverka både teamets och verksamhetens utveckling. Du blir en del av ett bolag i tillväxt där vi satsar på både hållbara fastigheter och hållbara medarbetare. Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön och ett förmånspaket som inkluderar tjänstebil. Kontaktuppgifter och ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Isaksson Rekrytering & Bemanning AB. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta:Jonas Bessing på [email protected] eller 0736-264750. Vi ser fram emot din ansökan via Isakssons hemsida: Här finns möjligheterna. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Bakgrundskontroll via 2Secure Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning. Kontrollen utförs i samarbete med 2Secure och kan omfatta CV-verifiering, rättsärenden, ekonomisk granskning samt andra relevanta kontroller beroende på tjänstens krav. För mer information, besök https://www.2secure.se Välkommen med din ansökan!
Vill du vara med och driva elektrifieringen av Sverige? Eltel Power söker en engagerad projektledare som vill ta sig an utmaningen att etablera och utveckla vår verksamhet i distrikt Väst. Här får du möjligheten att arbeta med projekt som gör skillnad för framtidens energiförsörjning och bidra till ett mer hållbart samhälle. Hos oss är du en del av ett team som driver allt från planering till installation och driftsättning av nya el-anläggningar. Välkommen med din ansökan! Eltel är den ledande leverantören av tjänster för kritisk infrastruktur. Vi designar, planerar, bygger och säkrar driften av el- och kommunikationsnätverk i hela Sverige på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter. Vi är stolta över att skapa värde för våra kunder och för samhället i stort – vi på Eltel kombinerar kunskap och kompetens med en praktisk inställning till arbete. Vi har ambitionen att vara den bästa arbetsplatsen för dig som gillar utmaningar och som vill ta ett samhällsansvar. Vi söker nu fler engagerade människor som vill bli en del av vårt företag. För mer information besök vår hemsida: Always connected, always powered Ditt uppdrag I rollen som projektledare har du ett helhetsansvar för dina projekt – från start till mål. Du leder projekt inom distributionsnätet, såsom kabel- och stationsprojekt, och är en nyckelspelare i att säkerställa att projekt levereras med hög kvalitet, inom budget och tidsramar. Projekten sträcker sig från mindre ombyggnationer till större nybyggnadsprojekt. Utöver detta förväntas du bidra till vår tillväxt genom att arbeta nära vår säljorganisation för att identifiera och säkra nya affärer inom nya marknader, exempelvis inom högspänningsprojekt och reservkraft för datacenter. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Projektledning inom distributionsnät, inklusive kabeldragning, nätstationer, kabelskåp och markåterställning Samtidigt arbetar du nära vår säljorganisation för att identifiera och säkra nya affärer Kontakter med kunder, underentreprenörer och andra intressenter Ansvar för projektekonomi, framstegsrapportering och byggmöten med kunder Hantera upphandling och skapa långsiktiga relationer med underentreprenörer Utföra platsbesök för planering och uppföljning av projekt Du kommer att rapportera till projektchef och ha stöd av en beredare som hjälper till med tillstånd och liknande arbetsuppgifter. Varför välja Eltel Power? Som projektledare hos oss får du möjlighet att bygga upp din roll och verksamheten från grunden. Vi erbjuder:Ett varierat arbete med mycket frihet och stort ansvar Möjlighet att arbeta inom ett område som har en central roll i Sveriges omställning till hållbar energi Goda utvecklingsmöjligheter inom en trygg och växande organisation Stöd från erfarna kollegor och en beredare som hjälper till med tillstånd och andra förberedelser Hos oss blir du en del av ett företag som värderar säkerhet, god arbetsmiljö och en stark teamkänsla. Med över 20 års erfarenhet är vi en stabil arbetsgivare som tar ansvar för Sveriges kritiska infrastruktur. Är du den vi söker? Vi söker dig som är affärsmässig, strukturerad och självgående med en förmåga att bygga goda relationer. Du har erfarenhet av att leda projekt och trivs med att arbeta både operativt och strategiskt. Kvalifikationer: Relevant utbildning som civilingenjör, högskoleingenjör eller motsvarande, exempelvis elektriker. Minst 6 års erfarenhet av projektledning inom eldistribution eller energidistribution Goda kunskaper i projektekonomi och Excel Kunskaper i entreprenadjuridik (EBR, AMA, BAS-U/BAS-P, ABT06, AB04). Flytande svenska och engelska, i både tal och skrift B-körkort. Erfarenhet av reservkraft och högspänning är meriterande. Kontaktuppgifter och ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Isaksson Rekrytering & Bemanning AB. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Lundqvist på 073-526 33 29 eller via e-post: [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan via hemsida Isaksson Rekrytering & Bemanning | Här finns möjligheterna redan idag, då vi intervjuar kandidater löpande. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Välkommen med din ansökan! Bakgrundskontroll via 2Secure Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning. Kontrollen utförs i samarbete med 2Secure och kan omfatta CV-verifiering, rättsärenden, ekonomisk granskning samt andra relevanta kontroller beroende på tjänstens krav. För mer information, besök https://www.2secure.se
"Vi vill erbjuda morgondagens fastighetsförvaltning redan idag. Hos oss får du frihet att testa nytt och samtidigt bidra med struktur och affärstänk. Du är inte ensam i din roll, utan en nyckelperson i ett team som hjälps åt för att hålla låg vakans och hög kundnöjdhet. Det är den mixen som gör rollen både rolig och viktig" Säger Mikaela Hagström tf. uthyrningschef på Sveaviken PM. Sveaviken PM befinner sig i en stark tillväxtfas och söker nu en engagerad och affärsdriven uthyrare som vill vara med och forma framtidens uthyrning. Rollen passar dig som vill arbeta med löpande uthyrning i befintligt bestånd, men även dig som ser potentialen i att utvecklas mot en mer strategisk roll med fokus på nyproduktionsprojekt. Hos oss får du möjligheten att växa i takt med att vi tar nya marknadsandelar och fortsätter att utmana branschen med nytänkande lösningar och höga ambitioner. I dag förvaltar Sveaviken PM bostäder och kommersiella lokaler från Lund och Helsingborg i Skåne till Örebro och Norrköping i Mellansverige och i ett flertal kommuner i Stockholmsområdet. Under 2025 välkomnar vi även hyresgäster till över tvåtusen nybyggda hyreslägenheter. Är du en kundfokuserad och driven person som vill vara med att välkomna dessa hyresgäster till sina nya hem? Ditt uppdrag Som uthyrare har du en bred och varierad roll där du ansvarar för hela uthyrningsprocessen – från marknadsföring och visning till digital kontraktsskrivning och inflyttning. Du arbetar nära förvaltning och marknad, hanterar frågor kring byten och andrahandsuthyrningar samt följer upp ärenden i vårt fastighetssystem Pigello. Du är även ansvarig mot fastighetsägare för uppföljning av uthyrningsläget. Rollen innebär daglig kontakt med hyresgäster och bostadssökande och kombinerar operativt arbete med strategiskt tänk. Vi söker dig som har följande kvalifikationer och erfarenheter: Yrkeserfarenhet från uthyrning av bostäder, kundservice, försäljning och/eller mäkleri Fastighetsmäklarutbildning eller annan relevant akademisk bakgrund Trygghet i att hantera hyresgäster, kunder och olika typer av ärenden på ett professionellt och lösningsorienterat sätt Helhetsförståelse för kundresan och marknaden, med förmåga att arbeta strategiskt för att hålla en låg vakansgrad Erfarenhet av projektledning och att driva processer framåt i samarbete med förvaltning, marknad och övriga teamet Goda kunskaper i MS Office Mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt B-körkort ”Vi söker dig som vill mer än att hyra ut bostäder – du vill förstå kunden, utmana gamla arbetssätt och vara med och bygga något nytt. Hos oss får du vara med och sätta riktningen, både i teamet och för hur vi växer som bolag" fortsätter Mikaela Sveaviken PM söker en viktig lagspelare som vill vara med på den här resan! Hos oss får du vara en del av en snabbväxande och dynamisk organisation där idéer välkomnas och initiativ uppmuntras. Du kommer till en arbetsplats med hög energi, korta beslutsvägar och en innovativ kultur, där vi tillsammans bygger framtidens förvaltning. Gillar du att ta egna initiativ, testa nytt och ligga steget före kommer du att trivas. Tjänsten utgår från moderna lokaler vid Hammarbybacken 27, Sthlm01, nära kommunikationer, och med gratis tillgång till gym, cykelrum med dusch och omklädningsmöjligheter. Om Sveaviken PM Sveaviken PM representerar den nya tidens förvaltning och strävar efter en datadriven fastighetsförvaltning som är nytänkande och optimerar fastigheternas värde och hållbarhet. Samtidigt bygger vi en flexibel organisation där varje individ känner delaktighet och bidrar till utvecklingen. Med korta och snabba beslutsvägar samt ett integrerat digitalt ekosystem kan Sveaviken PM erbjuda en mer effektiv förvaltning som sänker kostnaderna, ökar driftnettot och skapar högre kundnöjdhet. Våra värdeord – nytänkande, engagemang, kvalitet och hållbarhet – är inte bara ord, de är fundamentet omsatta i handling i vår företagskultur. Ansökan och kontaktuppgifter I den här rekryteringen samarbetar vi med Isaksson Rekrytering & Bemanning AB. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult:Ira Isaksson på telefonnummer 070-485 75 59 eller [email protected] Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten söks rent formellt på Isakssons hemsida. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Vi ser fram emot din ansökan!
Projektchef till Gnesta Bergbyggare i Stockholm Vill du leda spännande anläggningsprojekt och jobba nära både beställare och platsledning? Gnesta Bergbyggare växer och söker nu en trygg projektchef som vill vara med på resan framåt. Ditt uppdrag Hos Gnesta Bergbyggare får du driva tunga projekt där teknik, säkerhet och noggrannhet står i centrum. Som projektchef leder du hela processen från första kalkyl till färdig leverans med fullt ansvar för personal, kundrelationer och resultat. Du planerar och leder entreprenader inom bergsprängning, borrning, injektering och markarbete, ofta i komplexa miljöer där erfarenhet och beslutsamhet gör skillnad. I nära dialog med våra beställare – från stora till små – ser du till att vi levererar det vi lovar: kvalitet, punktlighet och precision. Du får stort handlingsutrymme, korta beslutsvägar och ett team som vet vad det innebär att leverera. I ditt ansvar ingår att:Driva och följa upp projekt mot mål för tid, budget och kvalitet Leda arbetslag och samordna underentreprenörer på plats Vara kundens huvudkontakt under projektets gång Upprätta och förhandla avtal samt hantera ekonomiska uppföljningar Optimera resurser som maskinpark, utrustning och verkstadsstöd Säkerställa att arbetsmiljö och säkerhet alltid har högsta prioritet Vem vi söker Vi söker dig som är trygg i rollen som projektchef inom mark- eller anläggning och som gillar att ta ansvar. Du har ett tydligt ledarskap, skapar struktur och gillar att bygga goda relationer både internt och externt. Du trivs i en roll där du får ta egna initiativ, men där laget alltid går först. Du är lösningsorienterad, har en god affärsförståelse och gillar att få saker att hända. Har du dessutom erfarenhet från bergarbeten är det ett stort plus, men inget krav. Kvalifikationer Minst 10 års erfarenhet från produktion i rollen som platschef eller projektchef Erfarenhet av att leda personal och skapa fungerande team Erfarenhet av produktion inom mark och berg Van att hantera avtal, kontrakt och förhandlingar Erfarenhet av att ta fullt ekonomiskt ansvar i projekt Goda kunskaper i ekonomi kopplat till entreprenad God förhandlingsvana och trygg i kontraktshantering B-körkort Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av maskinpark och verkstadsdrift. Kontakt och ansökan Rekryteringen hanteras av Isaksson Rekrytering för Gnesta Bergbyggares räkning. Har du frågor om tjänsten? Kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jonas Bessing på 073‑626 47 50 eller via e-post: [email protected]. Skicka in din ansökan via vår hemsida – vi tar inte emot ansökningar via e-post. Bakgrundskontroll via 2Secure Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning. Kontrollen utförs i samarbete med 2Secure och kan omfatta CV-verifiering, rättsärenden, ekonomisk granskning samt andra relevanta kontroller beroende på tjänstens krav. För mer information, besök https://www.2secure.se
Bli VD för en koncern där affären rullar med full fart varje dag – på hjul, band och via medarbetarnas driv. Lejagruppen söker en ny ledare som vill ta ansvar för nästa steg. Med placering på Ekerö blir du en nyckelperson i att driva verksamheten framåt – tillsammans med styrelsen, delägarna och personalen; Det som vi kallar för Laget Leja! Om Leja Verksamheten har varit en naturlig del av Ekerö ända sedan 1940-talet – och är idag en etablerad aktör i hela stor-Stockholm. Lejagruppen består av åtta bolag, som är verksamma inom fyra affärsområden: Transport, åkeri, markentreprenad och fastigheter. Bolaget byggdes från början som ett kooperativ av enbilsåkare. Idag har vi 47 småföretag som delägare, vilka även ingår som tjänsteutförare inom Leja Schakt och Transport. Den sammanlagda personalstyrkan inom koncernen (delägare, operatörer, chaufförer och administratörer) består av cirka 200 personer. De åtta bolagen är organisatoriskt sammanflätade, vilket ger många stordriftsfördelar. Genom hela vår verksamhet är kvalitet, hållbarhet, säkerhet och miljötänk grundläggande ledstjärnor. Ditt uppdrag Du ansvarar för att driva en effektiv, säker och lönsam drift. Självfallet är det som VD viktigt att optimera affären. Du förväntas också utveckla verksamheten i stort, skapa effektiva strukturer, formulera tydliga målsättningar framåt och skapa rätt förutsättningar för att nå dem. Detta är en både strategisk och operativ roll, i vilken du är nära personal, utförare, kunder – och våra 47 delägare. Du har även en viktig roll i att leda ledningsgruppen, och därtill i att ha det övergripande ansvaret för personal och för den vardagliga arbetsgången. Du är inte rädd för att kliva in där det behövs, oavsett om det handlar om planering, problemlösning eller relationsbygge. Rollen omfattar huvudsakligen: Ledarskap och personalansvar. Affärsutveckling, verksamhetsanalys och strategi. Försäljningsbudget, kostnadsbudget och resultat. Strategiskt och operativt arbete kring tillväxt, lönsamhet och organisation. Vem vi söker Vi söker dig som är en naturlig ledare; tydlig, karismatisk, prestigelös – och närvarande. En som brinner för sitt uppdrag. Du har erfarenhet från branschen och trivs i en operativ roll. Du bygger struktur, får med dig folk och skapar engagemang i vardagen. Du är lösningsorienterad, pragmatisk och har lätt för att växla mellan detaljer och helhet. Relationer, ordning och långsiktighet är en självklar del av ditt arbetssätt. Du leder med förtroende, omfamnar personalen, bygger laganda och sätter tonen för en kultur där alla tar ansvar och bidrar till Laget Leja. Följande kvalifikationer efterfrågar vi: Högskoleutbildning inom bygg, teknik, ekonomi eller motsvarande – alternativt dokumenterad erfarenhet från branschen, i ledande roll. Minst fem års erfarenhet av ledarskap, gärna i roller som VD, affärsområdeschef, enhetschef eller motsvarande. Gedigen erfarenhet från entreprenad-, bygg-, anläggnings- eller transportbranschen. Att tidigare ha opererat i en större verksamhet, och vana av att organisera strukturerade arbetsmiljöer. God förståelse för anläggningsbranschen och branschspecifika frågor, såsom bland annat kalkylering, projektuppföljning och entreprenadjuridik. Erfarenhet av att leda både egen personal och underentreprenörer. God affärsmässig förståelse och trygghet i att arbeta med budget, resultat och uppföljning. Kännedom om offentlig upphandling (LOU) och erfarenhet av offentliga beställare är meriterande. B-körkort. Det här erbjuder vi till dig Hos oss blir du en del av Laget Leja – en arbetsplats där stolthet, gemenskap och kundfokus genomsyrar allt vi gör. Du kliver in i ett etablerat bolag med starkt varumärke, stabil ekonomi och ett väl fungerande nätverk av lojala kunder och delägare. Vi erbjuder: Ett ledaruppdrag med stort ansvar och möjlighet att påverka företagets strategiska framtid. En kultur präglad av samarbete, yrkesstolthet och hög trivsel. Möjlighet att utveckla både verksamhet och medarbetare i ett bolag med tydliga tillväxtambitioner. Konkurrenskraftig lön och marknadsmässiga villkor. Vill du veta mer om oss? Besök vår hemsida : Klicka här för att läsa mer om Lejagruppen! Kontaktuppgifter och ansökan Den här rekryteringsprocessen hanteras av firman Isaksson Rekrytering, för Lejagruppens räkning. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Ira Isaksson på telefonnummer 070-485 75 59 eller [email protected] Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag den 17 augusti 2025. Tjänsten söks rent formellt på Isakssons hemsida. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Vi ser fram emot din ansökan! Bakgrundskontroll via 2Secure Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning. Kontrollen utförs i samarbete med 2Secure och kan omfatta CV-verifiering, rättsärenden, ekonomisk granskning samt andra relevanta kontroller beroende på tjänstens krav. För mer information, besök https://www.2secure.se
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 14 jobb